- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Micro Four Thirds
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Raspberry Pi
- Gamepad
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Zoli bácsi #61848 üzenetére
Nagykerekű kell neked a méreted és a vödörrel kapcsolatos elvárás miatt. Kymco People 50, vagy hasonló jó vétel lehet.
2T kraftosabb, többet fogyaszt, 4T csendesebb, takarékosabb, potenciálisan állapottól függően drágább lehet a szervizelése.
Az őszi-téli olcsóság csak legenda. A jó portéka télen is drága
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Zoli bácsi #61848 üzenetére
Ennyiből megkíméltebb "postás" Liberty-t is kapsz, elől-hátul csomagtartókkal, arra lehet aggatni mindent, ami a horgászáshoz kell.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Zoli bácsi #66120 üzenetére
Óvatosan ezekkel a behozott használt robogókkal. Ismerős alatt egyszerűen kettétört menet közben amit ő fogott ki, és nem a súlya miatt.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Debilon
addikt
válasz Zoli bácsi #66120 üzenetére
ha horgászni járáshoz vennéd, akkor minél nagyobb kerekűt keress szerintem, 10-12 coll-os kerékkel csak a szívás lesz rossz úton
scarabeo vonal lenne a jó a nagy kerekei miatt, egy simson és a vödröt fel gumipókozni az ülés mögé vagy egy babetta
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
huniross
tag
válasz Zoli bácsi #66120 üzenetére
Szerintem a Kymco is kínai, nem szerencsés választás, hacsak a peca mellett nem hobby a motorszerelés is. Nagyobb kerekűt vegyél valóban, mert földúton veszélyes a kis kerék. Én is jártam pecázni, a diszpis vödröt cseréld hátizsákra, én abban hordtam a cuccot. Nagyobb gondok voltak a botok, azok nagyon nem szeretnek motoron utazni.
-
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #68346 üzenetére
Egyébként ezeknél a szoci motoroknál a bontatlan blokk volt megbízhatóság záloga. Legalább is a rendszerváltás után. Utána még egy pár évig lehetett venni hozzájuk gyári, jó minőségű alkatrészeket. De aztán elfogytak, és jöttek a olcsó kisipari utángyártott alkatrészek. Na innentől kezdődtek a bajok, ezek a töredékét sem bírták a gyári alkatrészekhez viszonyítva.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
perge666
veterán
válasz Zoli bácsi #68346 üzenetére
Na oké,de az ahogy írtad gyári bontatlan blokkos volt.
Ha ma lenne ilyen motorod valószínű hogy nem ilyen véleménnyel lennél róla.
30-40 éves motorokról beszélünk..........Én is imádtam mikor fateréval szaladgáltam még 20 éve,meg az első sajátomat megvettem kb 11-12 éve,azóta sajnos az alkatrészek minősége úgy leromlott hogy hiába lehet kapni hozzá mindent inkább ne lenne.
Azt mondják lehet kapni normálisat is,de én nem igazán találkoztam olyannal sajnos,pedig netről is rendeltem több helyről is dolgokat amiket ajánlottak,de kb 90% kuka volt.Meg egyik munkatársam vett egy 51-es 4 sebességeset 80-ért,nem hajtotta,nem gyilkolta,de 3-4 hónap múlva csörgött,csattogott,nem akart menni.Szétszedte és maga a blokkfél vagy hogy mondják teljesen ki volt kopva.....
Nem okoskodni akarok,biztos van jó állapotú,megkímélt példány is,de én megelégeltem a kínlódást.
Meg 1,5 éve vettem egy S53-ast 145-ért mert az 97-es évjárat volt,szép hangja volt,könnyen indult meg minden,de néhány hónap múlva csak a fogamat szívtam azzal is.
-
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #68353 üzenetére
Ha 50 köbcentis 2T-ben gondolkodsz, akkor ami nagyméretű és jó az a Gilera Runner és az Aprilia SR. Az SR valamivel kisebb mint a Runner, de azért merem ajánlani, mert egy ilyet használ egy közel olyan méretű haver mint te (190 fölött van ő is, és közel 140 kiló) és elfér rajta.
Ha rendszámosban gondolkodsz akkor már bővül a kínálat, csak a pénztárcádon múlik. Akár itt is szóba jöhet a Runner, van belőle 125-200 4T is de mondom, itt már azért bele kell nyúlni a zsebbe ha papírost-rendszámost akarsz belőle venni. Még egy idősebb gép is sokba kerül.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #72100 üzenetére
Kymco Agility City-bol konkretan tudok nem egy darabot, ami par eve futar robogokent szolgal.
Fek/Gumi/Gorgo/Szij, tehat altalanos dolgokon kivul csak hajtjak bele a kilometereket hidegben-melegben. -
GalaHU
őstag
válasz Zoli bácsi #72100 üzenetére
Ha már eddig vártál nem próbálsz ki egy 125-öst? Egy 50-es, plàne egy új, euro-sok motorral csak vánszorogni fog alattad hála a katalizátornak (én sem vagyok sokkal kisebb, tapasztalat), a lábad (plàne vödörrel) egy szûkebb kanyarba beleèr majd a kormànyba...
A Vályi Pistiéknek van fent a YT egy videòja a nagy test, 50-es robi viszonyáról, tanúságos..:
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #72100 üzenetére
Bármelyikről van is szó, a diszpis kanna szerintem egyiknél sem fog elérni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #72104 üzenetére
Nekem a Typhoon-hoz hasonló kialakítású mocim van, Yamaha BW's SPY és a magasságom, termetem is hasonló, de inkább nagyobb a tiednél.
Hosszú távon nem kényelmes, a kétszemélyes ülésben van szintkülönbség, ott lenne kényelmes távolságban a seggem, de a törés miatt hamar elzsibbad. Városban nem gáz, de fél óra folyamatos menet után már kényelmetlen.
A lábam közt egy repülőre felvihető bőrönd passzosan elfér, vagy 2 zsugor ásványvíz. Ilyenkor azért széles terpeszben kanyarodok, hogy elférjen a térdem. Amúgy ha nincs semmi a lábtartón, akkor is, mert ha élesen kanyarodok, nem tudom letenni a lábam, nem fér el.
Szintén ballonos a kerék, de kicsi az átmérő. Nem éreztem kézzel fogható előnyét földúton a kerékpárral szemben, inkább a Liberty nagyobb kerekeiHa minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
KTMHobby3
tag
válasz Zoli bácsi #72106 üzenetére
Szia!
Ha cuccolni szeretnél végy egy ilyent: -
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #72106 üzenetére
"Motowellről azt hallottam, magyarországi szerelés, kínai alkatrészekből"
Ez pontosan így van.
Én azért nem vetném még el a használt robogó vásárlását, azért kis utánajárással ki lehet fogni egy-egy darabot a jobbak közül. Újonnan elég drágán mérik ezeket az 50-es gépeket. Persze nem tartoznak a legdrágábbak közé az általad felsoroltak, de nem is olcsók. 200-250 környékén azért ki lehet fogni ilyenekből nagyon jót is, amik nincsenek szanaszét gányolva...--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #72114 üzenetére
Pedig lehet azért találni (ez nem azt jelenti, hogy most nekiálltam keresgélni a neten). Olyanokat is, amit nem feltétlen kintről hoztak be. Mondjuk a dörzsöltebb eladók ilyenkor nem adnak el semmit sem mert tudják, hogy ebben az évszakban nagyon lent vannak az árak. Ők is inkább ilyenkor szoktak vásárolni.
szerk: Tavasszal-nyár elején pl az aprilia sr volt nagy téma itt a fórumon. 200-300 között nagyon jókat lehetett venni (kérésre én is linkeltem ide jó párat) amik azért jobb vasak mint a feljebb felsoroltak, és a döntő részük garantáltan nem kintről behozott volt.. Természetesen az új áruk is drágább.
Tehát az a kulcsa a dolognak, hogy ne csak a környékeden tevékenykedő kereskedő portékái között nézelődj amikről te is tudod, hogy szinte mindegyik kintről van.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #72988 üzenetére
Sajnos mar ott megbukik a dolog, hogy '99-es es 3800 van benne pofatlanul. Ha puffos volt az eleje, akkor az is lehet, hogy ebben az uj oraban van ennyi km.
Tapasztalat alapjan 130-140 kornyeken necces egy tip-top peldanyt kifogni Liberty-bol, mert vagy kiderul hogy megtortek vagy postas motor volt.
A pozitivum, hogy a blokkja az tenyleg nagyon megbizhato, amig van benne egy minimalis kompresszio, az indulni fog hidegen/melegen es meg ero is lesz benne.Megcsinalni meglehet normalisan a váznyak visszahuzasat, de ez a szerelon mulik mennyire ert hozza. Nagyobb, komolyabb motorokat is helyreraknak igy. De ezt mondom ugy, hogy nem ismerem ki, hogy csinalja, illetve hogyan nez ki a vaz.
Itt Pesten a Sima Belaek kicsi tulzassal kiflibe csukott Harleykat ujja varazsolnak.Annyit tudok mondani, hogy ha mar most megvan, akkor a visszakapott penzbol rakd rendbe es igy ismert nagyjabol minden gyugje. Ha most eladnad, akkor ennyi penzert megint hasonlo lutri lenne vadaszni egyet.
A Libertyknek a gyari lampaja sajnos tenyleg ilyen lepkefing ennyi idosen. Meglehet probalni akar egy erosebb izzoval, vagy ledes izzoval mennyire javul a helyzet.
Motorolajbol azert erdemes egy picit minosegibbet venni, eleg egy szimpla Castrol vagy Motul, Repsol, Elf, barmi full szintetikus. Nem zabalja az olyan gyorsan, hogy nagy tetel legyen.
-
gabe_
őstag
válasz Zoli bácsi #72992 üzenetére
Én úgy tudom, hogy a nagyobb átmérőjű kerék a jobb mindenhol. Aszfalton, földúton, kátyús úton is.
A zsíros telóról sok jót én még nem hallottam.Sovány szakácsban sose bízz!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #72992 üzenetére
A zsiros teleszkophoz csak en is annyit tudok mondani mint gabe_: sok jo hire nincsen. Addig szuper amig jo allapotban van es viszonylag uj robogo. Jelemzoen tizeneves peldanyoknal hamar gatyara tud menni.
Az, hogy ez most a zsiros telo sajatossaga miatt van-e(nehez eszrevenni mikor kopott mar el teljesen a szimering es begyujti a koszt), de surubben talalkoztam kikopott perselyu, szorulo teloszarakkal ilyen tipusnal, mint a sima olajosoknal.
A gond meg az is, hogy van bennuk egy csillapito patron, amit szinte mar alig lehet beszerezeni(ugyanez van a Gilera Runner-ral is).
-
palfitom
félisten
válasz Zoli bácsi #72992 üzenetére
A nagyobb kerék-átmérő szerintem jobb egyenetlen úton.
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #72992 üzenetére
Én vidéken kezdtem robogózni, volt földút is, 12" széles ballonos gumi, Yamaha BW's.
A szélesség hasznos: nem süpped úgy a porba, nem dobja csak úgy le magáról minden kavics, biztonságosabb.
Ugyanakkor a nagyobb kerékátmérő komfortosabb utazást tesz lehetővé: bukkanók, gödrök, repedések fölött könnyebben gördül, például traktornyomon.Ha kisebb kerékátmérőre váltasz, akkor lassabb utazósebességet fogsz választani a földúton, mert vagy a gépet sajnálod, vagy a fogtöméseidet.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #72997 üzenetére
"Miért nincs M.O.-on robogógyártás?"
Van, a Motowell az gyakorlatilag magyar Csak Kinaban gyartatjak le a konstrukciot.
-
suste
veterán
válasz Zoli bácsi #72997 üzenetére
Kisköbcentist remélem hamarosan leváltja az elektromos, és hamar beesik az ára, ha sokat eladnak.
5-20km-re bőven jók már most is. Gyorsulásra veri a 2T -t is .
Normális dizájn és ár kéne -
siti
senior tag
válasz Zoli bácsi #73205 üzenetére
Ezt végig olvasva, azt mondom hogy max donor, ha nem ott van az első kerék, ahol kellene.
Amúgy jó esetben csak karbi, de lehet szimering is de ez egy vak tipp.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
siti
senior tag
válasz Zoli bácsi #73221 üzenetére
A második robogómat már én is jobban át fogom nézni. Ez is tele van sérült idomokkal, letörött, házi barkácsolt fülekkel. akkor ez volt a legolcsóbb, de simán lehetett volna alkudni rá hogy itt és itt meg itt, amit ugye az eladó se reklámozott az “ezért ennyi” szöveggel.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
energy4ever
addikt
válasz Zoli bácsi #73351 üzenetére
A regi Typhoon-ra azt mondjak nem rossz blokkosok, de az uj verziok mar kerulendoek.
Leirtak alapjan en ikyen embertol nem vennek semmit se aki ezzel foglalkozik. Kerdeses mennyire lelkiismeretesen csinalja meg. Lehet csak annyira, hogy eladaskor meg menjen. Oreg gep mar nagyon, bar arban sem sok!
A hangja meg... Te fogsz ulni rajta, neked kell elviselned. -
huniross
tag
válasz Zoli bácsi #73361 üzenetére
Hát nem a peca jut róla eszembe.... Ha meg tudod venni, viszont vedd meg, mert az új robogó a legjobb robogó. Kicsit luxus ugyan, de te leszel a legvagányabb pecás. Nézz utána, hogy a kötelező szerviz a gari miatt mibe fáj, meg hogy a folytásokat hogyé babrálják ki belőle, mert ezek plusz költségek. Szép robesz nagyon.
-
Chereiose
addikt
válasz Zoli bácsi #73361 üzenetére
Csak ne lepődj meg, ha ott helyszínen nem annyi lesz az ára mint neten Én itt lakom, voltam többször is a boltban (most épp tegnap bukót venni), van vagy 3 oldaluk, egyik sem friss, össze-vissza vannak az árak is, mert ha odamész kiderül, hogy vagy nincs is nekik már az adott típus, ha van is akkor drágább, én pl. Motowell Elenort nézem neten 330-nak volt írva, ott 350 és azt mondták semennyire nem alkuképes...Szóval e tekintetben érdekes egy hely.
-
Chereiose
addikt
válasz Zoli bácsi #73368 üzenetére
Hát igen, én is majdnem új kínait vettem, de szerencsére itt is lebeszéltek róla a kollégák, meg aztán néztem használtan hugyért szarért hirdetik kb őket, ekkora értékvesztést meg nem akartam, főleg mert gondolom előbb utóbb el is romlott volna valami rajtuk, tehát a használati értéke is csalódás lett volna ha tényleg olyan szarok. Aztán lett a Honda Dio, azt ha meg is unom akkor is el tudom adni kisebb bukással. Végül is így ha nem számít az a havi törlesztő akkor megérheti valami rendes márka
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #75865 üzenetére
Úgy tudom, nem kell gyári, de legyen meg benne minden, ami a gyáriban és szavatossági időn belül legyen. Én a használtan vett autóhoz vettem komplett új szettet, mert a benne lévőnek lejárt a szavatossága. A szavatossági idővel nem rendelkező dolgokat meghagytam, a lejártakat kihajigáltam.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #75865 üzenetére
Hivatalosan mar az elsosegely keszlet sem kotelezo.
Mindenesetre erdemes vagy venni egy "A" tipusu kifejezetten motoros csomagot, vagy osszeallitani.
Ha jol remlik az a szabaly, hogy a hianya miatt nem buntetnek, viszont ha valamilyen baleset tortenik es ennek a hianya miatt meghiusul a segitsegnyujtas, akkor mar bajban vagy.Amit esetleg kerhetnek, az a lathatosagi melleny. Ezt most hirtelen nem tudom, hogy kotelezo vagy nem, de nalam volt hogy a rendor kotozkodott mert nem volt pont nalam es elengedett figyelmeztetessel, hogy ha megigerem, hogy a kovetkezo benzinkuton veszek egyet
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #76088 üzenetére
A kormanyt eleg biztosra veszem, hogy nem lehet fentebb tenni, hacsak nem valami haztaji takolassal megemelni a kormanyt burkolatostol
A beszivott levego utja eleg erdekesen van megoldva, jol latod: a legszurohazbol a vazra csatlakozik a legszurohaz es a vaz vegeben van meg egy muanyag "tolcser", hatulrol szivja a levegot.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #76093 üzenetére
Az olajcseret azt en is levinnem mindenkepp 5-6000Km kornyekere. Nem is ertem azt a 10 000-et, atlag 125-os motoroknal 4-6-7000 korul van(bar gyanitom a mostanaban "divatos" hosszu olajcsere periodus az oka).
Az a max 8dl-1l koruli olaj boven elhasznalodik, foleg mivel azert ezeket a motorokat az ember viszonylag surun hasznalja rovid tavon.A levegonek szerintem szandekosan azert lett igy tervezve a bevezetese, mert az evek alatt a Liberty atvette az igaslo szerepet sok teruleten es van kulon gyarilag "postas" kivitel is belole, ami megkoveteli hogy azert ne legyen annyira erzekeny a kulonbozo idojarasi korulmenyekre, illetve kornyezeti tenyezokre.
Ilyen szempontbol tenyleg frappansan van megoldva ez a fajta levego bevezetes, mert nagyon kicsi az eselye hogy vizet vagy a kelletenel tobb port/koszt szivjon. -
CartmanLand0
senior tag
válasz Zoli bácsi #76100 üzenetére
Okes koszi
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #76336 üzenetére
Minimum felezném. Tízezret semmiképp sem mennék egy 125-ös robogóval.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Tamás9x
őstag
válasz Zoli bácsi #76336 üzenetére
3000, vagy 1 év-nél többet biztos nem mennék egy olajjal. 125 esetén, ez variátorral, váltóssal még kevesebbet.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #76418 üzenetére
Én általában viszem magammal. De van egy 150 centis láncom harisnyázva, éppen átéri az állvédőt a hátsó ülésre rakott bukón a hátsó felnivel együtt.
Apám anno 8-10 éven keresztül motorozott vidékre suliba (kb 180 km egy irányba), MZ, Pannónia. Kézfej, vállak, térd... Hál Istennek nincs baja az izületeivel, de amint lehetett, kocsiba ült.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
perge666
veterán
válasz Zoli bácsi #76418 üzenetére
Nekem van itthon autó,jogsim is van rá,de az asszony és a gyerek alól csak nem veszem ki,így marad télire is a motorozás.
Ebbe a szezonba nagyon hánnyingerem lett a napi ilyen időbe motorozástól,ezért eldöntöttem hogy gyűjtök egy második kocsira.Több mint 20 éve motorozok,napi szinten pedig 13-14 éve,de eddig még az izületeimnek szerencsére nincs különösebb bajuk.
-
tothferenc
senior tag
válasz Zoli bácsi #76467 üzenetére
detto. Nekem a honda nagy motorom műszerfalában cseréltem (T3), de egyik sem bírta, egy idő után villogott és "kiégett". inkább vettem az 1,7 wattos helyett 2 wattosat.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
KTMHobby3
tag
válasz Zoli bácsi #76652 üzenetére
Nem mindegy hogy milyen akkut veszel bele. Vedd a legolcsóbbat, azzal jársz a legjobban.
-
KTMHobby3
tag
válasz Zoli bácsi #76654 üzenetére
Én nem vagyok szakértő, de volt egy 150-es MZ-m. Nálam működött az akku nélküli indítás, de csak kipróbáltam, nem az volt a végleges megoldás. Csináltam rá tirisztoros gyújtást, fél évig 4 db. góliát elemmel használtam, mert hiánycikk volt az akku akkoriban. Azzal jártam dolgozni, muszáj volt hogy működjön.
-
d@vee
őstag
válasz Zoli bácsi #76669 üzenetére
Nagyobb motor órája szerint. De főúton kocsikat előzgettem vele lazán.
Ja
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #76774 üzenetére
Az immobiliser semennyit nem fogyaszt. A nyugalmi allapot felvetele a robogodnak ugyanannyi, mint barmelyik masnak: csak annyi minimalis par mA-t vesz fel a muszerfal, ami ahhoz kell, hogy a napi megtett Km-t illetve az idot(ha van ora) ne "felejtse" el.
Az immobiliser akkor csak akkor mukodik, amikor raadod a gyujtast, illetve inditozol: az inditokulcsban van egy RFID chip ami egyedi kodot tartalmaz es ossze van parositva a robogoddal. Gyujtas raadasakor a kulcsbol kiolvassa ezt a kodot az immo (gyujtaskapcsolo korul egy tekercs/antenna segitsegevel), es ha egyezik az immohoz parositott koddal, akkor engedelyezi az inditast.
Ha idegen kulccsal, vagy kulcs nelkul probaljak inditani, akkor ugyanugy inditozik, csak eppen az immo letiltja a gyujtast vagy a befecskendezest, emiatt csak forgatja a motort.[ Szerkesztve ]
-
fradi81
veterán
válasz Zoli bácsi #76781 üzenetére
Hali
Mennyit tudsz tankolni a liberty-be ha már nullán van és világít a lámpa? Elvileg 6L a tank de max 4L megy csak bele.
moto g72, Ninebot d28e
-
fradi81
veterán
-
tothferenc
senior tag
válasz Zoli bácsi #77850 üzenetére
En ezt ugy oldottam meg, van egy 2t 50-es varosi cirkalo, meg egy 600 naked. Kecske is jollakott es a kaposzta is megmaradt. ☺️
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
DJGABI
addikt
válasz Zoli bácsi #78340 üzenetére
Csavarhúzó, gyertyakulcs, a Szinyónál 8, 10, 12-es villás volt talán nálam a készlet része...
Szerintem ezeknél a modern gépeknél tök mindegy, ha a semmi közepén rohadsz le sokat úgy se tudsz kezdeni, autósboltba meg úgyis adnak, vagy max a közelbe lesz valami szerviz/szerszámbolt.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #78340 üzenetére
Nekem még megvan a gyári szerszámkészlet, de nem egy was ist das.
Legyen egy csavarhúzó, amivel a műanyag idomok csavarjait tudod levenni, ennek a másik vége sima lapos csavarhúzó. Van még egy gyertakulcs, egy másik cső, aminek az egyik vége 10-es, a másik vége 13-as, meg középen két lyuk, amin keresztül lehet dugni egy fém rudat, ez van még benne a készletben.
Ehhez még pár biztosíték és gyújtógyertya kellhet.
Még imbuszt sem adtak, amivel a deknit le tudod venni.Azt gondold át, menet közben mivel tudsz/akarsz foglalkozni? Izzók, gyertya, biztosíték cseréje, ezekhez legyen szerszámod és ha jó a motor, akkor még ez is holt teher. Még egy ülésvédő huzat nem árt, ami befér a csomagtartóba, meg egy lánc, tárcsafékre lakat.
Én egy ehhez hasonló táskába szedtem össze a szarjait, ott a biztosítási kötvény és csekk másolata, egy betétlep, még egy Decathlonos összehajtható 20 literes hátizsák is belefért a szerszámok és a bontatlan gyertya mellé. A zár, ülésvédő huzat és telefontartó meg külön. Sajnos a sisak nem fér az ülés alá, így kedvemre pakolhatok.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
#89309696
törölt tag
válasz Zoli bácsi #78358 üzenetére
Felesleges, a napi használat adja meg a kopás 99%-át, nem érvényesül mellette semmi óvó intézkedés. Bejáratásnak sincs már akkora jelentősége, előrehozott első olajcsere meg kicsit visszafogottabb használat az első ezer Km-en.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz Zoli bácsi #79494 üzenetére
Ez a 33-on van az akku azért nem megy elég kínos kifogás Ergo a motor már is csak 67% kapacitásig üzemel rendeltetésszerűen? Jobb esetben... Amíg ilyenekkel elő mernek állni addig ez max úri szórakozás lesz mint sem alternatíva. Kb mint ha a telefonod 33%-on már hívást nem indítana mert bocs de ez kevés hozzá... Van ilyen, de akkor már javítás szükséges.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
CartmanLand0
senior tag
válasz Zoli bácsi #79686 üzenetére
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
Új hozzászólás Aktív témák
- Micro Four Thirds
- Renault, Dacia topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- A Buds 4 Pro az új csúcs a Xiaomi fülhallgatói között
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autós topik
- LEGO klub
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...