Hirdetés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
stargazer
senior tag
válasz
golyani #4099 üzenetére
nem azt ismerem de nem tecc. az az igazság hogy nekem a zoomer jön be de kegyetlenül, kinézetre, csak lenne kicsit erősebb, meg lenne rajta tárcsafék. mia fenéért nem csinálnak ebből 125-öst vagy ilyesmit. ha mér 4T akkor legalább lenne kicsit nagyobb hogy az kompenzálja a 4T erőtlenségét. tudom amerikában van a nagyobb változata csakhogy az már egész máshogy néz ki. nekem ugyanez a kinézet kéne tárcsafékkel, nagyobb blokkal. akkor a mennyekben érezném magam és azonnal vennék egyet.
-
stargazer
senior tag
helló!
nem tudjátok véletlenül hogy létezik-e valami rendhagyóan kinéző robogó a honda zoomeren kívül? valami kiskerekű, nagy gumijú járgány kéne de extrém arányokkal!
valami kicsit ilyen terepes jellegűre gondolok, egyszerű puritán, semmi idom, ilyesmi. valam ihonda zoomeer félére gondolok, csak durvább kerekekkel, mint amilyen mondjuk a quadokon van, és kicsit erősebb, mint 4 lóerő.
[Szerkesztve] -
joe69
senior tag
ulest mivel erdemes leapolni?
-
ett
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #4093 üzenetére
Így van. És ezek a Jogok pöpec kis gépek amúgy, alkatrészt is lehet szerválni hozzájuk.
golyani: ha kívűlről szép, és motorikusan van gáz vele, sokszor még olcsóbb rendberakni, mint a külsejét. Saját tapasztalat.
[Szerkesztve] -
golyani
őstag
válasz
Topiccsendőr #4093 üzenetére
hát én úgy értetttem h motorilag jó, idom meg törött esetleg vagy karcos vagy vmi. de sztem egy fullos jog, dio is van olyan 150 körül.
-
Topiccsendőr
addikt
-
ngabor2
nagyúr
válasz
Janoska26 #4090 üzenetére
1k-ért semmilyen robogót nem kapsz... ugyanis az mifelénk 1000 jófajta magyar forintot jelent...
ha 100k-ra gondoltál... akkor már csak azt kellene definiálni, hogy mit is jelent számodra a jól kinéző gép. valszeg valami öreg jószágot fogsz kapni ennyiért.
kolombusz: köszi. asszem a 70-nel kicsit átléptem a 40-et (pontosabban 45-öt), de políciával szerencsére nem futottam össze. elég hülyén nézne ki, ha annyival vánszorognék... -
Hamár itt vagyok, milyen robogót érdemes venni max 1kilóért, ami néz is ki valahogy, és megbízható is, mert ezekhez mint sok minden máshoz, abszolult nem értek
persze nem újat
[Szerkesztve] -
mdk01
addikt
válasz
Topiccsendőr #4082 üzenetére
Jól van hiszek neked csak elmondtam amit én hallottam.
Akkor szted hagyjam a Vaterrát?
üdv. -
Topiccsendőr
addikt
Na akkor elmondom, hogy a függőcsapszeges felfüggesztés egyik velejárója, hogy nem bólint az eleje. Az Areának nagyon kemény az első rugója is , ennyi az egész. Mint mondtam nekem volt, dehát azt hiszel, amit akarsz. Ez nem függőcsapszeges, hanem tolt lengővillás. Húzol egy nagyobb féket ugyanúgy bólint. Ez egyszerűen a srác marketingszövege, de még utána sem járt rendesen a dolgoknak. A jobb tükröt miért cserélték?
A Minimál árat nézd, az 250 000 forint itt is, úgy hogy szarrá volt törve, matrica egy darab sincs már rajta. Gratulálok. Komolyan mondom, nem értem az embereket. -
aeroxr
tag
Kivételek márpedig vannak.
Én gépemben (2002-es) alig van 10e km.
Amikor elvittem szervizbe tavasszal, mivel kiégett a hátsó izzó, megkérdezték h új-e?
Yamaha szakszervizben.
Mondjuk vigyázok rá mint állat.
És nem vok nyugdíjas. Csak szikrázó napsütésben, csak aszfalton használom, stb, stb..
Bár az ilyen beteg tulaj valóban ritka -
mdk01
addikt
Értem, igaz ez egyjó ötlet.
Amit én kinéztem abba 12860km van és pont így néz ki mint ez:
[link]
csak nincs ennyire jó állapotban, vagy a kép csal egy kicsit.
szerk.az ugrott be bár nem tudom van e alapja hogy azok az aerák amik 2001 és 2002közöttkészültek azok mind ebbe a szép kék szinbe pompáznak, vagy mind1ik aera ilyen szinnel került piacra?
[Szerkesztve] -
-
mdk01
addikt
válasz
Topiccsendőr #4069 üzenetére
A srác mondta és én megbízok benne annyira, de ezek után lehet megnézem legközelebb.
Miért pont a jobb oldalát?
golyani: miért számít ritkának?
Erről mi véleményetek mert kicsit jóval olcsóbb mint amit jelenleg kinéztem.
Igazu van benne 21000km de 120k-ból egy teljes felújjítás is kijön....sztem.
[link]
[Szerkesztve] -
mdk01
addikt
válasz
Topiccsendőr #4066 üzenetére
Most voltam kipróbálni az egyik az area volt a másik meg egy kymco.
A kymco kifektette azórát(80felett vhol) egy kis segítséggel de kb. annyi volt a mutatvány.
Az Area meg hááát, jobb rugozás, jobb kanyorodás, jobb fékezés és észre lehetett venni hogy nem süllyed az eleje mert direkt kipróbáltam. Nem értek annyira a robogókhoz de egyértelműen area még így zöldfülüként is.
Az évjárat 2001-es volt de most cserélték ki az olajat benne, a hátsó gumit, első hátsó fékpofát és kapott egy új jobb tükröt.
Kb.ennyi.
Vélemény?
ui.:Miért nincs sok eladó area? -
ngabor2
nagyúr
mi igaz abból, hogy robogóval 1 és 2-számjegyű főúton (vagy úgy általában főúton?) nem lehet menni a kresz szerint?
-
Topiccsendőr
addikt
A dobfék is tökjó, nem kell annyit hátsóval fékezni, úgyis csak megcsúszik.
Az Area 51 az jó kis gép, csak a fickó hülyeséget beszélt, mert ugyanúgy bebólint az eleje, mert nem függőcsapszeges, hanem ál-függőcsapszeges, tolt lengővillás. Azaz süpped. A blokkja Minarelli, tehát ugyanaz, mint a Jog RR, SR stb.HA az évjárat 2003-körüli akkor meg is éri a 250-et, de ha 98-as akkor erősen elgondolkodnék rajta. Inkább 180-at, ha minden hibátlan, és eredeti rajta, a matricák is. A kis szervizablak hátulján meg tudod nézni, ami elöl van a térdednél, ha felülsz, vagy a kerekek küllőiben két szám. Mindenképp ellenőrizd, úgy fiatalítják őket, hogy csuda. A Keewayben max a másolata van a Minarrelinek, de semmikép nem az.
[Szerkesztve] -
mdk01
addikt
Köszönöm szépen a választ akkor még egyelőre két kérdesem van.
1.Hátul a dobfék a jó vagy a tárcsa, mert az újabb robogókat mintha dobbal szerelnének hátul, de az én ismereteim szerint a tárcsa a jobb.
2.Volna lehetőségem venni használtan egy aprilia area51-es gépsárkányt haver kereskedőtől kicsit felújjítva tunning nélkül amit olaszországból hoztak be. A blokkja állítolag az SR-é ez nem tudom mennyire meglepő és vízhűtéses, tárcsafékes elöl, hátul és az első felfüggesztése vagy nem tudom hogy hívják rögzített vagy mi, ami állítólag fékezéskor jó mert nem süllyed meg a motor eleje.
Na mind1 ez így kerülne 250k-ba.
Viszont megkérdeztem a szomszédomat aki 1 éve vett egy Keeway-t és azt mondta hogy Kínában rakják össze de olasz motor van benne meg hátulk dob fékes 75-öt megy egyenesbe. Szóval szumma szummárum ez is 250k újonnan.
Azt a részét értem hogy Keeway-t ne de az mégis új lenne és nem tudom hol érezném a különbséget.
Véleményt kérnék mert teljesen láma vagyok de csak itt kaphatok pártatlan segítséget.
Előre is köszi. -
golyani
őstag
Kymco agility
Aprilia Scarabeo(motorkatalógus 4t-nek írja)
Derbi Atlantis
Honda Zoomer
Malaguti Ciak
Piaggio Zip
Piaggio Liberty
nah ennyi ami 50ccm és 4t.
de ha veszel egy újabb 2T akkor azzal is kijössz 3L alatt(nekem 2,8 az átlag vegyes használattal), ereje is van( fojtás nélkül ált ilyen 4,5Le környéke), és még megy is(nekem aerox óra szerint több mint 80 de ez csal valósban olyan 75 körül van), és 1000-1500km-ként 2500Ft olajra.
[Szerkesztve] -
Den
veterán
nyomatékuk csak fele mint a kétütemüeké, fogyasztásuk valóbban kisebb, viszont sokkal több alkatrészből állnak mint a kétütemüek, tehát töb a hibalehetőség, tuning sziinte niulla,kimerül a nagyonn hengeben,akkor éri el kb egy 50es kétütemü erejét.
ha elég az 50kmh,és fontos a fogyasztás akkor vegyél csak 4 ütemü robogót. ja és vmivel halkabb mint a 2t.
kimkó agiliti asszem 4t, kimkó minősége nem rossz és 25 hó gari van rá -
mdk01
addikt
Létezik 50ccm 4ütem robogó?
köszi -
gege71.hu
addikt
válasz
Topiccsendőr #4050 üzenetére
Jó ötlet:
íme:
VG55BR00001756118 -
gege71.hu
addikt
Sziasztok robogósok!
Nem tudom még hova forduljak, de ide is beírom.
Szóval: mára virradóra ELLOPTÁK zárt kertünkből a lelakatolt YAMAHA aeroxomat. 2002-es Max-biaggis piros fehér.
70es malossi sport hengerszettel malossi multivar varioval, Leo Vince ZX kipuval(+ egyeb tuning belul:karbi stb). Gyönyörű gondosan ápolt remek állapotban.
Minél többen tudjanak az itteni közösségből, h ha eladásra kínálják esetleg jótétlélekként jelezhessék nekem.
Előre is köszönöm
gege
Ja a motort Szentrendréről lopták el csendes kertesházas övezetből, nyilván már előre kifigyelve a helyet hisz alkalmi tolvaj nem jellemzően bokázik éjjel olyan erővágóval ami egy brutalvastag lakatot és utána egy hasonló vastag láncot is képes könnyedén kettémetszeni.
Képek a motorról: (PDF file, kb 2 honapos kepek, azota hatso Stage 6 SSP piros teleszkopmagasitoval bovult)
[link] -
etnies
senior tag
válasz
Topiccsendőr #4041 üzenetére
Hehe!
Az enyém folyamatos hetvennél 2 litert eszik. Csak annyi a különbség, hogy 125 cm3, váltos és négyütemű -
golyani
őstag
válasz
ngabor2 #4044 üzenetére
egy 17,5-es karbi, egy polini Speed Control, megy egy nyomatékosabb kipuff mondjuk Polini NoSmoking vagy Satge6 Street(sztem a polininek hülye formája van)vagy ha nem kapni NRG-re akkor esetleg vmi rezo de azzal megugrana a fogyi akkor maradhat a mostani kipu is
[Szerkesztve] -
ngabor2
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #4041 üzenetére
igen, a henger 70-es. monnyuk a többi része nincs lecserélve hozzá, ami nem egészséges, azt hamarosan megcsináltatom. aztán kiváncsi leszek rá...
-
golyani
őstag
válasz
Topiccsendőr #4041 üzenetére
én meg 50-essel 2,8-ból járok. elég sok benn a fullgáz is.
egy 70-estől meg ha nincs kihegyezve és sima vashenger akkor 3,5-4 az rendben van szvsz. monjduk leheth egy jó pufóval már 4,5 lenne belőle... -
net84
őstag
válasz
ngabor2 #4040 üzenetére
háááát, ha 70-es, és annyit eszik, akkor tedd össze a két kezed!
Nekem az 50-es 4ütemű, ha ''csövön'' tekergek vele (~70), akkor 3,5l-t eszik, azaz kb. 110-120km alatt megszippant egy tank benzint.
A fojtott 4 ütemű mociktól 50-nél többet ne nagyon várj... A fojtásokat mindig úgy találják ki, hogy ne engedje gyilkoni a motort...
A 4 ütemű addig érte be 2-2.5l-rel, amíg bent volt a fojtás, igaz amióta kikerült nem volt utánnaállítva semmi. Talán majd a héten eljutok a szerelőig... -
ngabor2
nagyúr
tehát azt mondod, hogy fojtás nélkül se nagyon megy 45-50-nél többet?
az igen harmatos nekem, mivel általában városon kívül használnám. a jelenlegi NRG-m 70-es hengerrel bő félgázzal 70-80-at megy, jobban nem húztam. és a gyoasztása így is 3.5l, ami szerintem nem is olyan rossz (fele annyiba kerül, mintha busszal mennék haza, ráadásul nem kell a menetrendhez igazodni, csak a forgalmat kell elkerülni... mert azt nem szeretem). akkor asszem egyelőre maradok ennél, kivéve, ha el tudom adni
mod: most olvasom: a 3.5 akkor nem is olyan jó?vagy 50-nél nem jó csak? ha monnyuk a 4-ütemű 2-2.5l-rel beérné úgy, hogy haladni is tudna (min. 70-nel), akkor erőteljesen gondolkodóba ejtene.
-
net84
őstag
Kedves kicsit felvezette a dolgot...
Én hajtok még egy kis ideig egy Agility 50-et (most lesz majd 1 éves), de szerintem nem rám gondolsz...
A motornak semmi gondja nincs, kb 2500-3000km-nél tartok (csak belvárosban). Rákölteni csak a kötelező szervízeken kell motor+hajtóműolaj csere. Az 5000-nél lesz ha jól emléxem légszűrő csere, de majd most kap egy nagygenerált (szűrő tisztítás+fúvóka beállítás).
Az egyetlen ''gondom'' vele, hogy 100km-en 3-3,5l között eszeget, illetve néha hideg motornál ''elkóborol'' az alapjárat, de ezek orvosolható problémák...
Egyébként az első motor megsemmisítéséről molecula tudna mesélni
...első teleszkóp tartó/összekötő, taposó/trepli lemez, fékkar... -
molecula
csendes tag
Net84 vagyis a motort magamnak vettem, csak nekem nem való a 2 kerék.A motor nagyon jól megy, költeni nem költünk, mivel a Kymco márka kereskedésben dolgoztam.
A kötelező szervízek meg voltak azon kívül nincs vele probléma.Most kell majd az alapjáraton állítani egy kicsit.Fogyasztásra, ha jók az értesüléseim 3,5 liter.Km az már sok vann benne mivel télen is azt hajtotta.
persuader :Igen! A párom is szupermotora szeretné most az Agility50-et lecserélni!
[Szerkesztve] -
Den
veterán
légszűrőhöz a speckó légszűrő olajat ajánlom lehetőleg aeroszols kivitelben.
Nem sznobizmusból, hanem mert a légszűrő olaj ragacsosabb jobb hatásfokú, sprében pedig könnyebb egyenletesen felhordani -
Atomgeszi
nagyúr
Heló! Gyors segítség kéne! Mennyit ér(árba) ez a kipuff???(én venném,csak kérdezték, hogy nekem mennyit érne meg, de abszolút tudatlan vagyok iylen téren)
[link]
Előre is köszi -
net84
őstag
válasz
ngabor2 #4010 üzenetére
a Kymco Super 8 50 egy brutális robogó... A 186cm-emmel és a 100kilómmal is kényelmesen ülök rajt. (de ezt menj és nézd meg élőben
) Négyütemű, tehát azt az erőt kell figyelembe venni. Fojtott verzióval találkoztam eddig, nagyon próbálni még nem tudtam, csak leteszteltük, hogy mit megyvárosban, és milyen egy Agility 50-hez képest.
Ülésre jobb a Super 8, sebességre, ha 2 fojtott verziótveszünk alapul, akkor ugyanott van a kettő. Így 50km/h a vége, és a nulláról indulása/gyorsulása sem egy rakéta - az Agilityből kiindulva ez nem is fog nagyon változni. A hangja azonban szebb, ''férfiasabb''.
A ''plexi'', amit a fejidom kapott, az kb. 1cm-t áll el a burkolattól, és a menetszél szépen bevág alatta - hangja is van, meg olyan, mintha nem lenne plexi rajt.
Egyelőre se időm, se lehetőségem, hogy elmenjek és egy komolyabb tesztnek vessem alá. Pedig még a körforgalomban való kanyarodására és dönthetőségére lennék kiváncsi... -
golyani
őstag
-
Josh
tag
Azt hiszem, hogy lassan már egy éve is van vannak, hogy egyik ph-s társunk vett egy Kymco Agility 50-t, sajnos már nem emlékszem rá, hogy ki is volt az, ezúton is elnézést tőle.
Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan szuperál a motor, mennyi km van benne, mennyit fogyaszt, mennyit kellett rákölteni, és úgy összességében mi van vele?
Hallott valaki valamit a Tomos motorkerékpárokról? Engem egy Youngst'R érdekelne, hogy hátha van-e valakinek? -
golyani
őstag
nah vetem légszűrőt. a gyári kivágott az 1000 én vettem 700-ér egy táblát kijön belőle vagy 4-5. egy picit talán ritkább mint a gyári de vastagabb szal légszállításbna ugyanottvan, majd kap sűrű olajat és jó lesz.
viszont a könyvszerint 10W-30 olaj kell a hajtóműbe de a fazon aszonta h ők 80W-90-el locsolják a hajtóművet? most mit vegyek? -
ToRR3nt3
senior tag
válasz
Topiccsendőr #4019 üzenetére
Az egyik haver Sephiájának a hengere úgy ment tönkre h el volt szakadva a szivacs aztán tele ment porral a henger, az meg szépen összekaristolta a falát. Vsz nem szabad elhanyagolni a szűrőt, föleg ha poros úton jár az ember.
-
golyani
őstag
válasz
Topiccsendőr #4019 üzenetére
de szemetek!
hát én csak olyat veszek aminek van vmi márkája. de sportszivacshoz 5%-kal nagyobb fuvi kéne az meg nem buli, mert a akrbit nmeakarom megbontani.
ha más nme meg veszem 1000-ér a gyári szivacsot -
Topiccsendőr
addikt
válasz
golyani #4018 üzenetére
áhh, nekem egy 12 éves szűrőm volt az első Jogomban, akkor cseréltem, amikor darabokban volt.
Felesleges venni. De ha veszel, akkor sűrűt vegyél, előszeretettel adnak el ''sport'' szivacsot, ami valamiféle hangszigetelő lenne mélynyomóláda oldalára, és nagyon olcsó. Na ebből vesznek egy tonnát, aztán eladják sport lészűrőszivacsként. Csak a gyárival megegyező sűrűségű szivacsot vegyél!
-
golyani
őstag
válasz
Topiccsendőr #4017 üzenetére
azért mert a szervizes mondta még múltkoriban h ők 1000-nél mossák 6k-nál cserélik h a szűrőt ők csak 1x mossák ki. én meg már mostam a szűrőt 2x. így azt gondoltam veszek egy tábla szivacsot amiből kijön vagy 4-5, mert az jobban megéri
(legfeljebb adok el belőle
)
(najó, meg kicsit rámjött a szerelhetnék is)
[Szerkesztve] -
Topiccsendőr
addikt
válasz
golyani #4015 üzenetére
a régi szűrőd darabokban van? Vagy miért kell kicserélni? Kimosod benzinben, egy csepp olaj a közepére, a széleire, összegyűröd alaposan, kiteríted, belerakod egy puha rongyba, ott kinyomogatod, hogy igya fel a felesleget, aztán vissza az egész. Egyébként én motorolajjal szoktam bekenni, amit a tartályba öntök.
-
golyani
őstag
válasz
Topiccsendőr #4014 üzenetére
miért a vario nem fokozat mentes váltó?
na én meg úgy döntöttem h nem viszem a gépet szervízbe. mert mondta a manus h 5800 szűrővel. énmeg ha megveszem a liter olajat meg a szűrőt az kb 2600Ft. és aszondta h megnézik még a betéteket de én azt nem rég néztem még igencsak jók. és fixen be kell nekik írni az 1 órát az eészre még ha nem is tart addig mert ennyit ír a yamaha.
mert ezek mind olyan karbantartások amik benne vannak a könyvben és otthon is el lehet végezni.
1 kérdésem lenne h ha én a légszűrőt 10W-30(40) olajjal kenem be az jó lesz?
[Szerkesztve] -
ngabor2
nagyúr
csak én nem találok semmi tesztet, vagy leírást a Kymco Super 8-ról, vagy tényleg ezen az egy [link]en kívül nincs semmi magyar nyelven?
-
Topiccsendőr
addikt
Hahh!
megvan az igazi!!!
[link] -
golyani
őstag
válasz
Topiccsendőr #4005 üzenetére
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS 18W USB ADAPTER
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro R50-C - i3-6G I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
- HP, Lenovo dokkoló 12.300Ft-ért? VÉGKIÁRUSÍTÁS
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest