- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz perge666 #31476 üzenetére
Ugyan az a blokk. akkor miért válassza azt? Persze szép, csak ahogy SymbianOS is írta, néprobogó, és épp ezért van belőle annyi szedett-vetett állapotú, és egy törötthöz is könnyű alakrészt találni, úgy hogy sohasem jössz rá hogy esetleg karikára volt hajtogatva.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz perge666 #31479 üzenetére
Talán azért mert nagyobb testű,meg lehet hogy újabb is? - Az F15-től nagyobb testű az Aerox? Újabb az Aerox? Hmmm, szerintem majdhogynem ugyan akkora csak az Aeroxnál a nyakamba kell venni a lábam, míg pl. F12-F15-nél elfértem lazán. Hát, 1997-től az Aerox nagyjából változatlan formában kapható 2012-ig, azt hiszem a kis Malákat is ekörül gyártották, de a kolléga 01/02-es gépeket keresett.
Ne mondd már nekem hogy más robogóval nem tudják ugyanezt megcsinálni? - Milyen robogóval?
Az miért baj hogy néprobogó,legalább kap hozzá alkatrészt. - Nem baj, de F12-F15-höz is van alkatrész, akkor mi a probléma?
Ha valaki úgy megcsinál egy totálkáros motort hogy nem mondja meg róla senki,hogy törött volt,akkor mi a gond belőle? - Akkor ajánlom egyszer próbálj ki egy olyat, esetleg nyugodt szívvel vedd is meg. Persze később fog kiderülni hogy esetleg a váz több helyen van javítva-hegesztve, és baleset esetén, netán egy nagyobb gödörnél úgy széttörik hogy öröm nézni. Továbbá toldott-foltot részek, hegesztett, újramázolt idomok nem az én ízlésemet tükrözik. Első hsz.-ben megnézheted a motor, pedig én is Aeroxot akartam, de lement e kedvem tőle miután megnéztem jó párat.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Telda
addikt
válasz perge666 #31479 üzenetére
Igaz hogy nagytesű, de a lábtér kimondottan kicsi, így egy nagyobb termetű embernek kényelmetlen lehet.
A totálkáros motor számomra azt jelenti, hogy a váz is sérült és ha azt nem cserélik, csak kókányolják, azt balesetveszélyes is lehet.
Illetve erősen túl is vannak árazva. Mikor tavaly nyáron nézegettem a robogókat (tudom nem ez a legjobb időpont a vásárlásra) olyan Aeroxok voltak 200 fölött, hogy minden idom más és más volt rajta, lógott a bele, meg látszott rajta, hogy már vízszintbe is volt rakva.
Malagutit, vagy esetleg egy SR-t 150ért más simán lehet venni jó állapotút. Annyi hogy SR-nél vigyázni kel a Ditech-kel, nem mintha rosszabb lenne mint a karbis, csak ha valami baj van vele, az sokba fájhat, már ha találsz valakit, aki meg tudja csinálni, míg egy Minarelli karbisat, odahaza is meg tudod bütykölni.
Ez mind csak egy laikus saját véleménye.Edit: Gyorsabb voltál, nem kellett volna közben a fejem tömnöm .
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz perge666 #31482 üzenetére
A 31479.-es számú hsz.-ben, amit te írtál, nem épp úgy szerepel mint ha tippet akartál volna adni. A korábban tárgyalt hsz.-t nekem írtad, az az előttit meg egy nyilvános fórumba tetted be. Érted az összefüggést? A második kérdésed nem is értem, azért kérdeztem vissza. De lehet más robogó is, viszont mivel Aeroxból tele van a piac, ezért manapság tipikus "hülyegyerekrobogó" lett, ezért mint írtam nagyon válogatni kell hogy jót fogjon ki az ember. A harmadik "kérdésed" jobban megfigyelve igazából nem is kérdés volt.
Az F12-es nem jóval kisebb az Aeroxnál, sőt a lábtere normálisan meg van oldva, így 183-4cm-emmel simán elfértem, míg az Aeroxnál mindig bevertem a térdem. Bár az SR50R/Factory-nál is hozzá-hozzá ütődött az idomhoz, tehát az általam próbáltak közül az NRG Power, GP1, Grand Drink, B&W és Runner az 50-esek között kényelmesnek mondható.
"Köszönöm a megtisztelő hozzászólásodat. Ja azt elfelejtettem hogy nem kérek választ." - Szívesen. Sajnos már válaszoltam, ha zavar, egy modival töröltesd. Mentalitáson kissé változtass, akkor talán tárt karokkal várnak a topicban is. Puszillak.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz perge666 #31740 üzenetére
Csak alkatrész nem lesz hozzá olyan amilyen. Itt vagy megveszed a gyárit, horror áron, vagy megveszed az utángyártottat, ami pár hét/hónap után bemondja az unalmast. használt, normális állapotú Simsont pedig 100k felett kell nézni, alatta újrabarmolt gépeket látok.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz perge666 #31755 üzenetére
Blokkszéthúzás volt a felújítás? Kompresszió van rendesen? Az, hogy S50-es, a hátsó fékben és a váltóban érződik leginkább talán (ahogy ráülsz, feszül a rúd, és a váltót nem lehet 4 gangosra csinálni mint az 51-eseknél). Nameg persze árban is érezni: olcsóbb Ha motorikusan rendben, én elsőre 50 körül mondanám talán, de ez nem szakértői ár
mp
-
korpicschess
veterán
válasz perge666 #31760 üzenetére
Miért tetszik? Mondjuk jó a sok sebesség, de városban néha kicsit idegesítő. Egy üres-visszajelzőnek örülnék. Mitől lehet, nagyon ritkán szórakozik a váltó, és az istenért sem akar üresbe menni? Olyat is csinált már, hogy 1-esben volt, és üresbe pedig lefele ment?! Az hogy lehet?
runner: Köszi, írtam nekik.
Valaki esetleg ismer külföldi webáruházat ahol lehet mindenféle alkatrészt venni olcsón? Pl. a kereskedőnél elég költséghatékonyan oldották meg a fejidomomat, a gumikat is megette a nap, és ezért 2 sarokba raktak újat. Megkérdeztem, 2k darabja... Ha nincs más, akkor rendeltetek velük, de ha találnék valami áruházat, akkor biztos lenne 1-2 dolog ami kellene még.
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
üszök
őstag
válasz perge666 #42574 üzenetére
Csak mélázok...
Ha nem erdőbe akarsz járni motorozni akkor minek ilyen motor? Miért jó állandóan váltogatni,hogy 60-at tudj menni.
Ha erdőbe akarsz járni minek ilyen motor,mikor gyenge mint a lepke fi...
Skizz
(PH! addikt)Vegyél egy új szívatót,a csavart meg hegesztesd bele ha nem kell a luk.
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
akos3
addikt
válasz perge666 #62485 üzenetére
Igen, de azt is írtad, h rövid idő után leáll, viszont ha vársz akkor újra indul. Szerintem ez lehet amiatt is, hogy a várás hatására lejjebb megy a benzin szint és újra "fel tud lélegezni" a motor, ezért tud menni megint egy kis ideig..
De mérget nem vennék rá, majd csak jön vkiszakiés megmondja -
Bilux
veterán
válasz perge666 #62488 üzenetére
Menj egyet vele bő gázzal üzem meleg motor után persze és állítsd le egyből, majd vedd ki a gyertyát és nézd meg milyen színű.
Ha őz barna akkor jó (kétlem mert akkor jó lenne a motor)
Ha szürke fehér kevés az üzemagyag
Ha pedig fekete "lucskos" akkor sok az üzemanyagNe feledd: amatőrök építették Noé bárkáját - profik a Titanicot!
-
perge666
veterán
válasz perge666 #62492 üzenetére
Na jövőhéten megnézi nekem egy szaki,az imént el is vittem hozzá.
8km-re lakik tőlünk,és érdekes módon nem állt le alattam,igaz nem is húztam neki.
Városba 2-esbe mentem 20-25-el,városon kívül felraktam 3-asba és 40-es tempőval haladtam,nem akartam tolni,és ez a takarékos módszer bejött szerencsére. -
perge666
veterán
válasz perge666 #62483 üzenetére
Üdv.
Az este visszakerült a DT.
Karbibeállítás baja volt,meg gyújtókábel,pipa csere.Ja meg a fékkart előrébb kellett rakni,mostmár fog rendesen és nem szorul.
A 4.sebességfokozatban már nem akar pörögni csak lecsendesedik,meg gyengébb lesz.
Nagyon húzósan 65km/h-ra képes,55-ig szépen felmegy,utána elég lassacskán,ezt mi okozhatja?
Kisebb fogaskerék kellene,vagy gyenge a kompresszió? -
-
Debilon
addikt
válasz perge666 #62541 üzenetére
világos, én tavaly amíg az 50-esem volt + 2-3 fokig vállaltam, sníadrág+aláöltöző és kabát alat meg pulóver + aláöltöző+síkesztyű
így is rendesen fáztam sokszor mire 5 km-re elértem a melóhelyemre.. aztán öregedtem 1 évet közben és a nagyrobival tuti nem vállalok ilyesmit, pedig nem érzem rajta a szelet, megöredegtem, na
ha muszáj lenne, akkor inkább tömegközlekedés
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
mumtaz
senior tag
válasz perge666 #62634 üzenetére
Azért szögezzük le, nem lehet tudni. A moci érezhetően kezdett gyengülni 1 hónap leforgása alatt. Aztán az utolsó héten már drasztikusan. És itt a csavar, hogy még hazajöttem vele, de másnap már nem indult be, bár hallani, hogy a keverék begyulladt. Nem hiszem, hogy a másnap reggeli indítózáskor tört le, hanem még akkor, amikor még ment szerencsétlen.
Ma bementem a Táborihoz, 20000 a hónolás és az új dugattyú.
Bár találni kínai vashengert újonnan 13000-ért, de mégis inkább a felújításra hajlok. Bár, ha biztosan tudnám, hogy nem okoz galibát (ugye injektorosról beszélünk), akkor inkább EZT venném meg[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
barack1997
senior tag
válasz perge666 #62738 üzenetére
Az gáz, ha csak ennyit cseréltél benne, főleg, hogy 5000km-ként hátul a végáttételben olajat kell cserélni, ami főleg a piaggio-nál fontos mert a blokkba is persely van, nem úgy mint a minarellinél, ahol csak a dekniben, tehát, ha a rossz olaj miatt megkopik a blokk, azért az elég kellemetlen dolog. Fékolajat és hűtőfolyadékot 2 vagy 3 évente kell cserélni, a víz és olajpumpa meghajtó szíjat 10000km-ként kell legfeljebb cserélni, emrt ha elszakad, beáll a motor hűtés és kenés nélkül. Illetve 5 év alatt azért érdemes ránézni a szíjra, görgőkre, csúszkákra, hogy mennyire kopottak, mert rontják a teljesítményt, a rossz görgő eszi a varót és egy elszakadt szíj elég kellemetlen lehet az út szélén.
-
Topikgazda
-
nyogo83
Topikgazda
válasz perge666 #63092 üzenetére
Most utanakerestem, semmi ilyen iranyu jogszabaly valtozast nem talaltam.
Ha igaz, akkor nem lenne az autos/motoros iskolaknal meg mai nap is B125-os tanfolyam+vizsga, amire lehet jelentkezni.Valami felreertelmezes lesz ott szerintem. Maximum arra tudok gondolni, hogy valami regi fajta kategoria "atsorolas" miatt (amit meg esetleg a 80-as evek vege fele csinalt) kapott most A1-es kategoriat az uj jogsijaba.
-
Debilon
addikt
válasz perge666 #63092 üzenetére
nem lehet, hogy csak az AM kategóriát írták be külön sorba az elejére?
A1-nél kell dátumnak lenni a B125-höz, vagy ha eddig nem volt neki, és tényleg elírták az okmányirodában ajánlatos lenne rákérdeznie
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
mumtaz
senior tag
válasz perge666 #63331 üzenetére
Én - mióta benne a henger (kb. Február eleje) - 912Km-t tettem bele. Napu szinten megyek nunkába és haza. Ez napi szinten 2x15Km. Kevesebbnek tűnik, mert ez Budapesten belül.
Élménymotorozás most nincs, mivel annyira nem jó.Volt az utóbbi két hétben már átszakadt gyertyamenet a hengerfejben (ott a postán a megrendelt hengerfej, csak nem tudtam értemenni). Tegnapelőtt meg lelazult a varió anya a főtengelyről. Akkor este 3 órámba telt, mire annyira összeraktam, hogy lassan haza tudjak menni vele. Ezt tegnap orvosoltam. Megkapta az új Multivart is. Azt ma még hangolom egy kicsit, mert a 7g-os görgő is nehéz egy picit.
Még nem jó a gép, de alakul. :-)-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
tevike
senior tag
válasz perge666 #63334 üzenetére
Sziasztok!
Imadom ezt az oldalt, itt minden forum megtalalhato tudtam hogy kell lennie robogo forumnak is.
Na amiatt irnek mert a jogsimat most csinalom, es a vezetesnel tartok, es szeretnek majd egy robogot venni. Elso kerdesem lenne, hogy
- Kotelezo megvarni a jogsi veget ha 50es robogot akarok vezetni?A masik az, hogy 100.000 kornyeken hasznaltan milyen megbizhato gepet ajanlanatok varosi furikazasra?
- NO PAIN ~ NO GAIN -
-
mumtaz
senior tag
válasz perge666 #63683 üzenetére
Milyen gumit vegyek? K62?
Abból tényleg kétféle van, vagy a boltok egyike kamuzik? Mert az egyik helyen írják, hogy négyévszskos, máshol meg, hogy nyári.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
-
F1r3b1rd
tag
válasz perge666 #67460 üzenetére
Ez az évjáratú Kymco Agility RS 50 2T Naked[, LÉGhűtéses. Külsőre a 2010-es verziónak tűnik, állítólag 2012 vásárolták újonnan( a 2012es verziónak már az orridomban vannak az indexei, nem külön konzolként a kormány alatt).
sityupityu
Annyit tudok csak h a gyári taiwani v azzal megegyező minőségű alkatrészeket tettek bele, kínai koppintásokkal nem raknak össze blokkot a sok vacak minőség miatt.
Még körbenézem a csavarokat is, mert ha nem alapjáraton pöfög, hanem felhúzom 5000 rpm-re akkor hallhatóan vmi csörög de kegyetlenül.
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz perge666 #67494 üzenetére
Majd ránézetek, de jóhiszeműen azt gondolnám ha szerelőnél járt akkor a légszűrőt már csak megnézte, direkt mondtam neki hogy nézzen át mindent amiből gond lehet cseréljük ki ami csere érett, de csak a variátor és a görgők lettek cserélve.
A hang amúgy nem jön át a videó alatt, sokkal hangosabb. Már többen kérdezték tőlem, hogy tán leszakadt a kipufogó?
Légszűrőt egyszerű cserélni? Nekem aki annyit ért a motorhoz hogy elindítja és megy vele?
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz perge666 #67638 üzenetére
Bakker komolyan kiadtál ennyi pénzt egy 50-es motorért?
Elég sok eladó derbi gépet látok fent neten. Én azt hittem ezek ilyen olcsó, gagyi utánzatok. Mire elég egy 50 ccm -es derbi sm? Megfelelő gumival enyhébb terepen is használható? (50-60 km es kisebb túrák, töltéseken, kavicsos utakon)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
JoinR
senior tag
válasz perge666 #67638 üzenetére
Igen láttam, de beleszámoltam az alkut
Nekem annyira nem fontos a megbízhatóság, hogy az amortizációt beleszámolva olyan km-költségem legyen, de ezek a pár évesek tetszenek - még ha hengercserével is kell kezdeni, pár év alatt azért annyira csak nincs lelakva egy motor, ha nem húz oldalra, nem csörög, annyira nem félnék megvenni. Persze egy újjal nem lehet összehasonlítani (ahogy árban sem). -
demars
addikt
válasz perge666 #67643 üzenetére
Értem én, de akkor is... Van egy 600 as cbf -em, mellé kellene valami szaladgálós.
Tök igazad van egyébként, ha ez tetszik és van rávaló miért ne?! Viszont én sajnálok ennyit kiadni egy kismotorért. Eredetileg robogót szerettem volna, de megnézem ezeket a derbiket jobban. Robesszal nehézkes földúton haladni. Derbit meg láttam enduro gumival is.
Csak nem tudom mire elég az 50 ccm.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...