Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mocsanisi
senior tag
válasz
GrandeP #20099 üzenetére
Szerintem ha valaki full normálisan oda megy hozzád, hogy elloptak tőlem egy ugyan ilyen robogót, szerintem ez az enyém és az ügy tisztázása végett várjál vele egy rendőrt, akkor fogsz várni. Ha meg nem... Hát onnantól akkor mindenki befejezi a storyt ahogy akarja.
Amúgy egy vékony fiatal srác jár vele ahogy hallottam mert mások is látták. Ha ő nekem jönne a mentők nem hozzám jönnének.
De amúgy továbbmegyek. Megyek az utcán látom a motort le van rakva. Véletlenül pont jó bele a régi kulcsa ami pont nálam van. Felpattanok rá, beindítom és elmegyek. Ezután bemegyek a rendőrségre, elmondom hogy mi volt. Ezek után nem tud feljelentést tenni mert a lopott motorját lopták(vissza) tőle. Ezek után szerintem az eladót perelheti kártérítésért...
Robogót pedig nem tudsz papírral venni, hanem adásvételid van, amit akármikor írok akármilyen motorhoz itthon én is.
De amúgy ha már itt járunk, akkor megnéznélek téged hogy elviszik a te papírral vett motorodat, te meglátod másnál akkor mit csinálnál -
GrandeP
addikt
En hozzam mint gyanutlan vevohoz. Aki papirral vett egy robogot egy ismeretlentol. Igy hozzam jonne arcoskodni valaki en se varnam meg rendort max a mentoket. Mindennek 2 oldala van
-
mocsanisi
senior tag
válasz
runner 125 #20096 üzenetére
Lehet. Viszont engem ez nem tud érdekelni, lassan 1 éve hogy ellopták. Ha valahol meglátom, és lehet vele beszélni, akkor úgyis vár velem egy rendőrt, és akkor minden letisztázódik. Ha menekülni akar vagy ilyesmi, akkor megint csak egyértelmű, viszont ne adja az isten hogy előlem akarjon elmenekülni....
-
latyak17
tag
válasz
runner 125 #20096 üzenetére
Hát ez biztos, vagy akkor nagyon buta...
-
mocsanisi
senior tag
Már kezd kicsit(nagyon) nevetséges lenni a story. Hív haver tegnap előtt este hogy helló azonnal pattanjál befele a kocsiba, itt a robogód előttem. Mondom az nehézkes lesz mert én Szegeden vagyok. Mondja na akkor nézzük hogy tényleg az enyém-e. Mondom jó, hátul kapaszkodó nincs rajta mert nálam van leszedve, hátsó kerék feletti idom nem lehet rajta mert nálam van, km óra alatt elem átfúrva mert gps volt rajta, kipufogó nem gyári hanem egy malaguti, első kerék maxxis csereérett, hátsó keréknek nagyon jól kell kinéznie. Aztmondja minden egyezik, és mikor mögötte ment akkor csak a jobb hátsó lámpa égett, fékezésnél villant fel a bal. Na most ez 1000% hogy az enyém.
Mondta oké, akkor lerendezi ő a haverjaival, ne aggódjak semmi miatt. Mondom azért csak szépen, hívjatok rendőrt, stb. Mondta okés, semmi probléma, ők elintézik. Mondom jó. Na ez után nem tudom elérni havert, telefont nem veszi fel, facebookon nincs fent. Szóval reméltem hogy legalább beszélt a "tulajjal", vagy tudja pontosan hol volt mikor megállt, hova ment, és akkor kinyomozom én hogy ki is most a "tulaj".
Szóval akkor mégegyszer. 15., 4., kerületbe pesten járkál egy világoskék színű, SR50-es, a post elején leírtam az ismertetőjeleket. Hozzáértőbbeknek mondom hogy egy WWW SR-ről van szó, vagyis fekvő levegős minarelli blokkos. -
g@bo
nagyúr
urak
valaki rakott be 1-2 hónapja egy 4t motor elektromos fojtás kivétel cikket, scarabeo talán, nem találom. nincs meg valakinek a link?
-
runner 125
nagyúr
..és még mindig Zip.
A gyökérség legtipikusabb - és összes - példája.
-
dave93
őstag
Ha már Piaggio ZIP
[link]
-
runner 125
nagyúr
válasz
horvathkrisz #20090 üzenetére
Fotózd körbe a részt, meg a nívót is. Nem volt ilyen robogóm, de még nem is láttam közelről sem, így látatlanban nem tudok mit mondani.
Leeresztőcsavar biztos meglesz valahol. Csinálj képet a blokk tetejéről, aljáról is.
A motorolaj a motor kenésére szolgál. Keni hengert, dugattyút, főtengelyt és a csapágyakat. Ettől tud működni tartósan egy motor. (4t motornál az olajat nem égeti el, így azt kb. 5000km-enként illik lecserélni szűrővel együtt. Míg egy 2t motorba folyamatosan tölteni kell a 2t olajat, mert a technikából adódóan az elégeti a benzinnel együtt.)
A hajtóműolaj pedig a hátsó keréknél lévő áttétel / fogaskerékházban van. Általában 3 fogaskerék található a házban, s ezek futnak egy olajfürdőben. Ennek a cseréjét terheléstől függően kell megoldani, de 10-12.000km-t simán lehet használni mindig az új olajat.
-
horvathkrisz
addikt
válasz
runner 125 #20088 üzenetére
Rohadtul nem ertek a motorokhoz, ez az elsö. Szerintem hajtomüolaj. Epp hogy csak a palca aljaig er, az is mar fekete, ezert akarom lecserelni.
Mi a különbseg a motor es hajtomüolaj között?
-
g@bo
nagyúr
válasz
horvathkrisz #20086 üzenetére
pass, nekem az 1000 es kötelező szervizen cserélték, de hol...
-
runner 125
nagyúr
válasz
horvathkrisz #20086 üzenetére
..és mit akarsz cserélni? Motorolaj vagy hajtómű?
-
válasz
Tothgera30 #20084 üzenetére
Nekem az enduron meg a power tört el és csúszott be menet közbe olyan hangja volt mintha kalapáccsal ütötték volna mindez fent pesten forgalom közbe...mivel nem volt más választásom mentem tovább szerencsére már közel voltam a célhoz, de ugye haza is kellett jönni utána. Szép lassan kezdett enyhülni a kopogó hang ugye a dugó folyamatosan ütötte a szelepet hazaértem azt ahogy leállítottam be is csúszott berúgni se lehetett nagy szerencsém volt, hogy ez nem fent pesten történt meg a teljes becsúszás mer akkor nem tudtam volna hazajönni.
Amúgy nagy baja nem lett azon kívül hogy power szelepeket kellett bele vennem minimálisan látszott a dugón az eset.
-
horvathkrisz
addikt
válasz
runner 125 #20083 üzenetére
Piaggio 4T 50
-
FFyFFy
csendes tag
válasz
runner 125 #20075 üzenetére
Hálás köszönetem,megnézem.
-
Hát igen... az kicsit más. Én már ősszel leteszem, tavasszal pedig csak akkor veszem elő, mikor más már rég tolja neki.
#20079 persuader: ...amíg ezek mennek addig semmi bajuk nincs jóformán... - Ismerősöm motorja ezt nem tudta, a fél dugattyút beletörte, de még mindig ment. A sztori úgy kezdődött hogy egyszer megragadt, és fémreszelékkel a hengerben (ami közben ette a hengert és a dugót) üzemelt a gép. Persze durrogott, és nehezen indult, de 40-50km/h-t így is vitte. Persze meg is lett az eredménye, a főtengelyt lehetett megmenteni, henger, dugó, csapágyak, tömítések, vízpumpa cserélve lettek!
-
runner 125
nagyúr
válasz
horvathkrisz #20082 üzenetére
Milyen robogóról van szó?
Ha, a hajtóműolajra gondolsz és alul biztosan nincs leeresztőcsavar, akkor le kell venni a deklit, és onnan belülről tudod leengedni. Ritka az ilyen megoldás, de előfordul.
-
Telda
addikt
Erről vélemény?
Nem a legszebb, de a szomszéd faluban van. -
Telda
addikt
Egy kétütemű vizes sokkal jobb mint egy kétütemű levegős?
A vizesek inkább "hosszabb" távra valók? -
Topiccsendőr
addikt
válasz
latyak17 #20058 üzenetére
ha hengerfejes lenne, (ami 2T nél mást nem jelent, mint hogy az O gyűrű elengedett maximum, nem pedig, hogy deformálódik az egész aluöntvény, mint 4T nél) abban a pillanatban a víz bemenne a dugattyúdhoz és úgy megragadna mint a szar.
amíg ezek mennek addig semmi bajuk nincs jóformán. -
g@bo
nagyúr
válasz
Tothgera30 #20077 üzenetére
oda, de télen a minuszbam is toltam, eredmény adott.
-
...minek 50 km/h nál több?... - Fater ugyan ezen az állásponton van. Ezzel a sebességgel kimegy a világból, ha nincs nagy forgalom, senkit nem zavar, a motor alig pörög, sőt így rohadt keveset eszik, és ha esik, vagy véletlenül baleset éri, nagyobb az esély a túlélésre! Bár nálad a térdízület fájdalom nem kellene hogy legyen. A két lábad a lábtartóra teszed?
-
g@bo
nagyúr
válasz
Tothgera30 #20068 üzenetére
jaja,én zippelek.
megint sajognak a térdeim, a téli motorozástól - már van térdvédőm - ilyenkor felvetődik bennem, minek 50 km/h nál több? elég is a zip.
-
runner 125
nagyúr
válasz
FFyFFy #20063 üzenetére
Ha kérhetem mindig arra válaszolj, amiben Neked válaszoltak. Mivel így az előzményhez mindig vissza kell lépegetni. Köszi.
A 3KJ Jog-nál a kipufogó felől tudod megnézni az olajpumpát. Ez egy végtelenül egyszerű szerkezet. A főtengelyre húzott nagy csigás kerék hajtja. Leveszed a kis műanyag deklit a kipufogó előtt. Itt láthatatod a ventilátor lapátot, és ez alatt van a komplett gyújtás, s alul az olajpumpa.
Ha, ott nincs nagy olajfolyá / olajdzsuva és az olajcsövek is tiszták, akkor minden bizonnyal szív és teszi a dolgát.
Ha, fingod nincs az egészhez, akkor hagyjad, nézess rá olyannal, aki látott már hasonlót.
(A pumpa egyébként levétel után egy tál sima vízzel is ellenőrizhető, csak szimplán tekertetni kell pl fúróval, és látni h szív-e.) -
FFyFFy
csendes tag
Köszönöm a segítséget,megvan a táblázat az elejéről.
Viszont még azt vettem észre,hogy könnyen befullad a robogó.
Kellemetlen mert utána nem indul,nem pörög fel, gázadásra pedig leáll.Gyertya "szellőztetés" után viszont megy.
Vagy mindegyik jog-nál fel kell küzdeni a fordulatot több gáz húzással?? -
válasz
horvathkrisz #20072 üzenetére
-
horvathkrisz
addikt
válasz
Tothgera30 #20071 üzenetére
Castrol 10W-40 A3/B4 Part Synthetic nem jo esetleg? Az van 1 l itthon.
-
válasz
horvathkrisz #20069 üzenetére
Sajnos már nem tudom szerkeszteni az előzőt. Pedig én is várok egy választ, legfőképp persu-tól (max. leolt hogy hangutánzó szavak alapján ezt nem lehet diagnosztizálni).
Az gond hogy alig van benne olaj, valószínű hogy a csaj nem igazán értett hozzá. Ismerősöm ilyet tesz a nagy vasba, gondolom nálad sem árthat. 4 év alatt 14 ezer km, az nem semmi, főleg hogy 50-es 4T, bezzeg az enyém lassan 6 évesen 16 ezer km-t sem lépte még túl. Mindenképpen töltsd tele olajjal, nem szabad hagyni hogy kevés legyen benne, én még 2T olaj tartályát is mindig színültig töltöm, elvégre sohasem tudhatja az ember! Sajnos ez 50 4T, nem fog többet menni 55km/h-tól, kb. ez a vége, valószínű hogy a fojtásokat már kivették belőle.
-
vaksi8
senior tag
válasz
horvathkrisz #20069 üzenetére
Jó kis állapotban lehet ha a "csaj" 4 éven keresztűl nem cserélt benne olajat,mert azt hitte nem kell..
-
horvathkrisz
addikt
válasz
Tothgera30 #20068 üzenetére
Köszi a valaszt
Amugy neztük, alig van benne olaj, lehet hogy eszi vagy csak soha nem lett utantöltve, cserelve mert aki eladta nekem (csaj) azt mondta hogy ebben soha nem kell olajat cserelni.
4 evig volt az öve (elsö tulaj) es 14000km-t ment vele. Szoval emiatt lenne fontos tudnom hogy milyen olaj megy bele es mennyi, mert igy nem nagyon merem hasznalni.A masik nagy gondom vele, hogy folytva van es csak 55-tel megy max. Neztük a fötengelynel nincs gyürü ugy mint a 2 ütemünel, es fogalmam sincs hogy hogy vehetnem ki belöle a folytast...
-
válasz
horvathkrisz #20067 üzenetére
Igen, 50-es 4T Zip. Aranyos kis motor. Egyik csaj ismerős birtokol egy ilyet, természetesen pirosban, a fórumról pedig g@bo elvtársnak van ilyen gépe.
ui.: Aprilia SR enyhe daráló hangot ad kigyorsításkor, az miről lehet? A hajtásházból jön a hang, a blokkja most lett rendbe téve, a szíj szerintem csere érett, esetleg kuplung vagy variátor baja lehet? Az tuti hogy ha a variátort teljesen kinyit, vagyis 70km/h fölött megy, akkor egész érdesen pattogó, kerregő hangja van, mint hja nem lenne az a rész bejáratva, de ez alatt a tempó alatt még nincs olyan nagy hangja. A gépről annyit érdemes tudni hogy régi kasztnis Pigi blokkos, most kapott egy teljes motorfelújítást, és a fojtást is most szedték ki belőle, mert külföldről érkezett.
-
Telda
addikt
válasz
horvathkrisz #20065 üzenetére
Az első hozzászólásban van egy excel táblázat, abban lehet megtalálod amit keresel
.
-
horvathkrisz
addikt
Sziasztok Srácok, ma vettem egy Piaggio Zip C25-öt (4 ütemű) és azt szeretném kérdezni hogy milyen olaj kell bele?
Van itthon egy liter Castrol 10W-40 A3/B4 Part Synthetic olaj,ebből esetleg önthetek bele? Ha igen mennyit?
Nem találtam sehol kézikönyvet erről a robogóról... -
zsolt19900
őstag
lehet valahol kapni, esetleg 2t olajakat nagyobb kiszerelésben? vagy mindenhol, csak az 1-1 litereseket árulják
-
FFyFFy
csendes tag
-
Killing
addikt
válasz
dave93 #20060 üzenetére
"A B kategóriára érvényesített vezetői engedély a járművezető 18. életévének betöltéséig csak belföldön történő járművezetésre jogosít."
De ott külön a 'B' kategóriára kérdeztek rá, a jogszabályban is kifejezetten csak a 'B' kategória van kiemelve. Amit pedig nem tiltanak azt szabad elven működik a törvénykezés.
Én ebből azt veszem ki hogy csak 'B' kategóriával nem lehet külföldön vezetni 18 év alatt mert a környező országokban mindenhol 18 a korhatár, A1-nél meg 16. Az autósiskola vezetője is azt mondta hogy ez csak a 'B'-re vonatkozik én már nem tudom kinek higgyek.
-
dave93
őstag
-
Killing
addikt
Sziasztok!
A1-es (kezdő) jogosítvánnyal lehet-e a külföldön vezetni (rendszámos 125-öst) ha még nem vagyok 18?
Annyit tudok hogy 'B' kategóriával nem lehet külföldön vezetni ha az illető nincs még 18 éves, de ez A1-re nem vonatkozik tudtommal, a jogszabályból is ezt vettem ki.Én úgy tudom hogy lehet külföldön vezetni a kezdő A1-es jogsim és a 18 alatti életkorom ellenére is, sőt tegnap meg is jártam Romániát ami azt igazolja hogy igen. A határőr csak a személyit kérte el, megkérdezte hová megyek aztán jó utat kívánt, visszafele ugyanez.
Rendőr ismerősöm azt mondta hogy kezdő jogosítvánnyal nem lehet külföldön vezetni. De ez engem igazol.
Én vagyok a helikopter? -
latyak17
tag
válasz
runner 125 #20056 üzenetére
Azt értem, hogy nem megy úgy mint régen és erősen érdekes zaj szűrődik ki blokkból visszaváltásnál és szezon végén a leolvadt gyertya sem hiszem, hogy épp jó előjel, hisz az is lett valahova nemde?
de egy dugócsere már érett mert könnyítettet szeretnék már régebb óta 8 ezer kb semmi neki de mindig használtam aztán lehet megsínylette.. -
válasz
runner 125 #20056 üzenetére
Hogy fel kell gyújtani
!
-
válasz
SzlobiG #20048 üzenetére
A tiéd se fog sokat enni, (mivel 4T) el kell mennie 3,5-4 literből.
#20049 g@bo: Nem eszlek meg, és azt sem kértem hogy napi szinten légyél vele tisztában hogy ép mit hajtok (leginkább autót), de azt hiszem hogy ezt korábban már megbeszéltük hogy kinek milyen gépe van. 5 ezernél nyit a kuplung, 7 ezer körül 60km/h, 8 ezernél 70-75km/h, 9 ezernél pedig 80km/h+, de én nem gyorsulgatok vele, ha épp megyek valahová (illetve leginkább alig megyek), ha pedig fater nagy ritkán melóba ezzel megy, akkor ő végsebességre (tér-idő kontinuum ugrás pózban) 50km/h-ra beáll mint a vasszög és megy (kb. 20km oda-vissza).
-
Az előbb mentem egy kört itt a környéken hazaértem azt hallom a cooler süvít tegnap meg víz csere után járattuk vagy 10percig, hogy bekapcsol-e, de nem akart igaz nem is ment fel a feléig a hőfok, de legalább most kiderült hogy teszi a dolgát az is, leállítás után is ment vagy 1 percig. Ilyen melegbe jó hamar üzemi fokra hevül.
Emlékszek régebben az enduroval szántáson csapattam mivel csak lassan lehetett haladni mire kiértem majdnem a pirosba volt a víz hőfok.
-
g@bo
nagyúr
válasz
Tothgera30 #20047 üzenetére
jól van, azé meg ne egyél.... nem követtem napi szinten a verdád.
9000-et pörög majdnem az a 2t? az csodás. szvsz az én 4t-m jó ha felét. lomha is mint a disznóóóóóóó.
-
válasz
Tothgera30 #20047 üzenetére
Senki nem mondta én nem gondoltam hogy ilyen keveset eszik.
Bár nálam most hogy 4T van soha többé 2T semmibe se, tegnap elvitték az enduromat is.
Lecseréltem az összes olajat a robogóba+légszűrő csere is volt, megint be bizonyosodott, hogy nem lehet hinni abba hogy rávágják nem kell olajat cserélni benne nyugodtan mehetek..
-
válasz
SzlobiG #20044 üzenetére
Ki mondta hogy nem?
A tévhitek és gyakori hibajelenségek a Morini blokkos (első injektoros robogók) alapulnak, tehát Moriniból nem jók (Di-Tech), bár abból a karbist sem ajánlom, eleve van pár hibája. A másik tényező hogy szeretik elfelejteni a szervizintervallumot, de olyan mértékben hogy a levegőszűrőt évek óta nem tisztítják (vagy azt se tudják hol van), a hatóműolajat meg szilvalekvárrá aszalják, és ez itthon gyakran előfordul egy 10 éves motorban!
Saját véleményem hogy Aprilia SR-ből nem vennék befecskendezőset (Di-Tech/Factory), mert ott az elektronika 4000km-enként szereti szervizbe vitetni magát, és csak hivatalos márkaszervizben tudják átnézni és kiütni a műszerfalon látható "csavarkulcsot", egy kód segítségével! Ennek ugye anyagi vonzata elég magas, bár nem vagyok tisztában a hivatalos márkaszervizek óradíjával. A Gilera/Piaggio befecskendezős 2T robogói (PureJet) viszont Philips elektronikával mennek, itt nem olyan "szervizigényes" a dolog, ha mondhatom így. Ezért ajánlotta a megvételt számomra egy autószerelő ismerősöm.
#20045 g@bo: Maradjunk annyiban hogy 2T, és gyárilag így megy az enyém (teljesen originál).
-
g@bo
nagyúr
válasz
Tothgera30 #20043 üzenetére
okok, én sose olvastam hogy mekkora, de ha 2l eszik, akkor gyanitom 4t.
-
válasz
Tothgera30 #20043 üzenetére
Az korrekt, akkor jó ez az injektoros megoldás.
-
válasz
SzlobiG #20039 üzenetére
Köszi. Ha nem húzod neki nagyon, 50-70km/h körül (előbbi fater végsebessége, utóbbival én szoktam menni) mész maximum, akkor megáll 2 literből, ha pedig fölötte és sokat kigyorsítasz, autókat előzöl, stb., akkor 2,5 liter.
#20040 runner 125: Köszönöm szépen. Bár te biztos jobban tisztogatod, mert én nem pasztázom és nem szoktam műanyagápolóval/szilikonnal kenni, csak lemosom. Bár sohasem hagyom a napon, max. míg posta előtt állok egy 5 percet, de más esetben zárt helyre viszem, mindig! Nem lett tökéletes a tisztítás, a sárvésők alatt még trutyis, de most időm sem volt rá hogy szépen kimossak mindent. Lebegőszűrőt kitisztítottam (ilyenkor tavasszal, a fák virágát/rügyeit is összeszedi), ugye ennek az a lelke, kicsit beolajoztam és kész.
#20042 g@bo: Tehát, még egyszer és utoljára: 49ccm, Italy - [link]. A fékek nagyon ütősek, az első teló zsíros, rázós úton elég kemény, de előnye hogy kanyargós részeken nagyon lehet ívben tolni neki, mert érzésre ad egy kis plusz merevséget. A ZIP-el ne hasonlítsuk össze, ez kétszer annyi újonnan. Vetélytársai az SR Factory/Runner PJ!
-
g@bo
nagyúr
válasz
Tothgera30 #20038 üzenetére
szép
ahogy kérdezték, 50-es? mennyit eszik, és made in italy, v china?
komolyabb a kinézete, és pl. a futóműve, mint a zip-nek..
-
latyak17
tag
találtam ezt a gépet, nincs is messze, fel is hívtam 40 Le mondom oké és kérdezem, hogy vezethető-e b125-ös jogsival erre, hogy igen mivel egyáltalán semmi papírja nincs illetve alvázba is bele van ütve, hogy 50 es- mondom akkor köszi nem érdekel.. 500ba egy akár lopott motor is.. kár ha papíros lett volna akkor annak örültem volna..
-
runner 125
nagyúr
válasz
Tothgera30 #20038 üzenetére
Még mindig szép és egyben van, vigyázz csak rá, mert meghálálja.
Idén még nem most le enyémet, mondjuk nem is koszos, de ma vagy holnap lemosom én is.
-
válasz
Tothgera30 #20038 üzenetére
Szép, mennyit eszik egy ilyen? Gondolom 50-es.
-
-
latyak17
tag
Amúgy ha esetleg arra kerül a sor és tényleg Kalocsán van a motor akkor valakinek lenne kedve egy szép egész napos kirándulás keretében egy kényelmesnek nem mondható Scudo társaságában eljönni velem érte?
Sopron-Bp-Kalocsát írta nekem a leggyorsabbnak de szerintem akad annál rövidebb út is
?
-
runner 125
nagyúr
válasz
zsolt19900 #20023 üzenetére
Gyári állapotú, de ezt már nagyon (el)használták. A km szerintem ennél az órában lévő 33k-nál is több. Egy próbát megérhet.
Legalább rendszámos.vaksi8
Normális. Be fog kopni, s elmúlik.
Tothgera30
Attól, h egy dekliből ki tud csavarni 6 csavart és le tudja venni a variátort, még nem jelenti azt h ért hozzá.
A motor biztosan hideg volt. Egy részből az automata szivató ilyenkor dolgozik, ezért is a nagyobb füst. Az meg, h injektoros vagy karbis 2t-nél ilyen tekintetben jelentéktelen, mivel mindkettő elégeti az olajat, így füstölni fognak.AndrewTdi
Reméljük tényleg jó vásárt csináltatok. Jó egészséget hozzá!
FFyFFy
Ennek több oka lehet.
Első hsz.-ból tölsd le a táblázatot, benne kell h legyen a típus. Karbit szét kell szedni, gyári értékekkel összerakni (fúvókák). Következő lépés; hajtás átnézésre. Szíj, görgők kopottsága. Illetve a kuplungrugókat érdemes még megnézni és cserélni gyárira. Az is elképzelhető, h jóval erősebbet rakott bele valaki az elmúlt évek során. Ettől is indulhat magas fordulaton.
Telda
Őszintén, ezeken én már ki sem igazodok, annyi féle nevet adtak már nekik. Ilyen külsővel emlékeim szerint a CPI Hussar bírt, ami elég nagy kaki.
Nem ismerem a Motowell-t, de nem is akarom megismerni.
Ennyi pénzért inkább egy Dio, Jog, vagy korrekt old SR.
-
Telda
addikt
Motowell robival van valakinek tapasztalata? Még soha nem hallottam róla, jó mondjuk ez az én hibám
.
Konkrétan erre a típusra lennék kíváncsi. -
FFyFFy
csendes tag
Sziasztok.mondhatni új motoros vagyok(Bár 20 éve lehúztam vagy 8 évet ETZ vel),de most kicsit gondba vagyok .yamaha jog artistic,számomra új motor.
Be lehet úgy állítani,hogy ne "egykeréken" mennyen?
Gáz adásra nem reagál majd kilő.Esetleg átmenet állítható az alap és a padlógáz között.Mit tegyek?? -
AndrewTdi
addikt
' Estét!
A mai napot visszatértem a robogósok klubjába egy 180-as FXR Runnerrel.
Hatalmas köszönet runner 125 kollégának a tanácsokért és segítségért! -
Befecsisnél egészséges ha így füstöl? Vagy csak azért lövi a vidiben, mert hideg motort huzatja (a hülyéje)? Bár ahogy nézem, ért hozzá, tehát nem értem hogy miért kell nyelezni, ha hideg! Az enyém egyáltalán nem füstöl, talán mikor hidegek voltak, akkor még hideg motornál egy picit jött a smoke, de amúgy egyáltalán nem látni füstöt.
-
latyak17
tag
Amugy mai nap összetalálkoztam sopronban egy egy supermoto/enduro kismotort ami minimum 80as volt és olyan hangja hogy az én mocim hanját legalább 3 szor túlszárnyalta tenném hozzá se rendszám se első se hátsó világítás se indes ez még hogy életképes sopronba?
-
vaksi8
senior tag
válasz
Tothgera30 #20026 üzenetére
Hát elég nehezen tudtam megforgatni azaz nem is forog rajta csak ha tekerem.Ezért gondoltam hogy így nem igazán lehet jó.
-
-
vaksi8
senior tag
Sziasztok!
Az természetes viselkedés ha első kerék féktárcsa és fékbetét csere után,fémes,surlodó hangot ad?Próbáltam megforgatni a kereket és eléggé szorult.Azt mondta a szerelő hogy használjam,1-2 nap múlva összekopik annyira hogy már nem fogja meg a kereket.Létezik ilyen? -
Az jó gép, viszont sok belőle a kis túlzással, több millió km-t futott példány, a 100-150k-s ársávban sajnos a legtöbbje ilyen. Ha nagy testű vagy (esetleg más is használná aki 180-185cm körül van, vagy több), akkor lehet picit kényelmetlen lesz, anno én is ezért mondtam le róla. Figyelj, mert van ahol műszerfalat és a hátsó lámpát az előző generációsakra szerelt utolsó modellekre jellemző alkatrészeket szerelik fel, így az évjáratot ezzel manipulálják, persze akkor már a futott km sem lesz reális. Tehát 25-35 ezer km-t futott gépeket még simán eladnak 10 ezer km-eskén (persze jobb esetben odaírják hogy új gumikkal). Bezzeg az enyémben 15700 km van, és hátul még gyári gumma van rajta (elől meg a defekt elintézte).
Mutatom:
Régi műszerfal - Új műszerfal.
Régi hátsó lámpa - Természetesen az új.
Az újabb szériák azt hiszem 2006 táján kerültek a forgalomba, digit névvel pótolták a jelölést. Én vizest vennék a helyedben (LC). Egyhuzamban olyan 50km-eket tuti kibírnak megállás nélkül, de fentebb írták hogy ki mennyit ment hasonló gépekkel, persze vannak egyéni rekordok is, mint egyik srác (másik fórumon) Győr-Bp. távot tette meg egyhuzamban. Én ilyen nagy távokat nem mentem még, az NRG-vel is 20-25km volt talán a legnagyobb köröm, amit egyhuzamban futottam.
-
zsolt19900
őstag
erről a masináról vélemény? runner
esetleg
-
dave93
őstag
válasz
latyak17 #20020 üzenetére
Az még több idő, illetve sokkal drágább. A legjobban akkor jársz ha B125öt csinálsz és utána 1 éven belül különbözetivel korlátlan A-t. Így valamivel olcsóbban lesz korlátlan A jogsid, mintha egyből azt csinálnád, és a különbözeti vizsgánál már nincs elmélet, csak egy gyakorlati vizsga.
Persze korhatár itt is van -
latyak17
tag
válasz
runner 125 #20014 üzenetére
dt-m nek is hasonlóan kiemelkedő a fogyasztása
b 125 öt sopronba biluxnál akarom csinálni az kb mennyi idő alatt van kész ha nem vagyok béna? (nem vagyok
) ?
-
Telda
addikt
válasz
Tothgera30 #20011 üzenetére
Köszönöm, most egyelőre ez a kiszemelt áldozat, csak hát nincs túl sok eladó.
Vagy még a Malaguti F-12 néztem, csak annak meg nem igazán tettszik a két pici körlámpa.
Amúgy hülye kérdés, de mennyit lehet ezekkel a robogókkal folyamatosan menni? Mert ha megveszem valószínű hogy a "lábán hoznám haza". -
Én Pigi blokkosat próbáltam, egy Atlantis Bullet személyében. Nem mondom hogy nagyon tépett, olyan 50-60km/h-ig elég jól ment, bár én vizeshez vagyok szokva, tehát ahhoz hasonlítom. Levegősök között az egyik legjobb gép, szerintem. Számomra kényelmes (180+cm), nagy ülése van, szervizelése egyszerű, fényszórója este bevilágítja az utat, váza, teleszkópjai minőségiek, talán a hátsó dobfék helyett elbírt volna egy tárcsát. Tehát szerintem rendben van, főleg hogy egész jó áron adják, és még Derbi is.
-
Telda
addikt
Van itt valakinek Derbi Atlantis robogója? Érdekelne a személyes véleménye.
-
runner 125
nagyúr
2 x 86 ccm, brutálisak az adatok is. 0-100 2,7sec.
-
válasz
Topiccsendőr #20004 üzenetére
Ezért kérdem én is 41ló-t kizártnak tartok a verseny crossok tudnak annyit esetleg amik üzemórásak kellően versenyre kihegyezve.
Szal tuti kamu, nem is tudhatja mivel a forgalmiba nem annyi van írva csak az eladó találta ki.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
SzlobiG #20003 üzenetére
manapság ha valami le van fojtva 15 lóra akkor szinte lehetetlen eltávolítani a fojtást belőle, van hogy a hengert kevesebb átömlőcsatornával gyártják le, nem egy alátétet kell kiszedni, hogy 30 ló legyen.
Nem működne jól a motor, ha 30 lovas motort csak lefojtanának. A motor egy egység amit valahova hangolnak. -
-
válasz
runner 125 #20002 üzenetére
Ezt értem, de mindezt gyárilag? Vagy is kiadnak ezekből 15lóerős és 30lóerős változatokat is?
Vagy otthoni sufni tuning?
(#20001) latyak17 P rendszám se lehet rajta végtelenségig.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- MacBook Pro 14" M3 Pro 18GB RAM 512GB MAGYAR BILL 1 év garancia
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro R50-C - i3-6G I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG 325CQRXF QHD VA 240Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- LG 27UN83A-W - IPS LED - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - USB Type-C - HDR 400 - AMD FreeSync - Hangszórók
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest