Hirdetés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Jaffa75
őstag
válasz
huszi.gyb #56095 üzenetére
ez valami hasonló lenne, mint amit említettél...
Milyen tapasztalatok vannak a Honda x8rx-szel? -
huszi.gyb
senior tag
Alapvetően igazad van. Viszont a 125-össel tuti a lebukás esélye, 70essel meg ha alvázszámot néznek (gyárilag 50-es) és a hengerbe nincs belevésve, hogy 70ccm, akkor kisebb, szétkapni ritkán szokták...
Ettől függetlenül én is B125/A jogsi+nagyobb gépet ajánlanám, igaz az nem jön ki 100k-ból... De kis pénz kis foci, ennyiért ne akarjon gyorsan menni...
-
30z.Samu
félisten
Skacok! Jövőhét folyamán kinek volna kedve megnézni az Argo 2-t? Csaphatnánk egy topikos mozizást.
-
30z.Samu
félisten
-
Jaffa75
őstag
-
Jaffa75
őstag
Viszont az 50 ccm-es meg nem lenne elegendő a 90 kg-hoz...
Akkor vadászok egy 70-est - van olyan típus amit ajánlotok, illetve kerüljek? Csak városi használatra kellene, kb 35km oda-vissza lenne a napi táv. Köszi!
Kcsa: napi 35km lenne összesen! Elég ezzel a kis köszörűvel elférni itt-ott
-
Jaffa75
őstag
Ezt a mocit megyek ma megnézni.. az első hsz-ben leírtakon kívül van valami, amire figyelnem kellene (típushiba, gyerekbetegség...)?
Köszi előre is
!
-
30z.Samu
félisten
válasz
szentkuti11 #56069 üzenetére
Neked marha gyorsan telik a szezon!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
szentkuti11 #56069 üzenetére
Ilyen rövid telünk még nem volt.
-
m3tr0
őstag
válasz
stereodead #56071 üzenetére
Sajnos saját példából, mivel elhagyta a helyszínt, semmi esélyed semmi kártérítésre.
Nekem hasonló volt autóval, volt rendszám, egy vonatpótló busz jött nekem,szándékosan, majd elhagyta a helyszínt,rendőrt hívtam,felvették a jegyzőkönyvet, lefényképezték a kocsit,majd rá 3 hónapra kaptam a levelet,hogy meghallgatták a buszsofőrt aki azt mondta,nem érintkezett a két jármű,nem volt sérülés,stb.
Megszüntették az eljárást. Persze pereskedhettem volna, de nekem kellett volna tanúkat keresni,hogy de igen az a fasz nekem jött. -
Pete55555
addikt
válasz
stereodead #56073 üzenetére
Ha van egy ismerős ügyvéd, akkor én a helyedben nem hagynám annyiban.
Ha elüti, és áthajt rajta vajon akkoris elintézi a parasztja egy 500-assal ?
-
30z.Samu
félisten
válasz
stereodead #56071 üzenetére
Szerintem erre már keresztet vethetsz sajnos, ezzel már nem igen fognak foglalkozni. Ha mégis, többe kerül a hús, mint a leves.
-
Rick4
félisten
válasz
stereodead #56071 üzenetére
A múlt csütörtök kissé távoli időpont, ezt szerintem már lóheted. Én autóban mindig kamerával megyek, robogóra is fel lehet rakni, egy ilyen sztori esetén megkímél mindenféle magyarázattól, 20K, merem ajánlani..
szentkuti11: Cserbenhagyás? Megtörtént az eset, utána beszélgettek, kiegyeztek, majd a fószer adott 30K-t. Legalábbis tuti ezt fogja mondani, a kamera is mutat valamit, a bíróságon van egyik oldalról is egy állítás, másikról is egy. Mindenki fizeti a maga kárát, a perköltséget meg felesben...
Bizony olyan ez, mint a foci, ha ott kicsit is beléd rúgnak, el kell esni, és jajgatni....
Ha itt is ez történik, akkor mindenki azt látta volna, hogy a motoros a földön fekszik,az autós meg elhajt, felírják a rendszámot, meg hívják a rendőrséget....
-
stereodead
csendes tag
válasz
szentkuti11 #56072 üzenetére
Ott állt nagyjából 100 ember akik végignézték a csattanást, de nyilván amikor megkérdeztem, hogy van-e bárki aki tanúskodna mellettem mindenkinek sietős dolga lett.
Szóval innentől úgy érzem a térfigyelőben bízhatok egyedül.
-
szentkuti11
addikt
válasz
stereodead #56071 üzenetére
Ha volt a baleset pillanatában érvényes biztosításod és a motorral is minden rendben, akkor azonnal jelentsd fel. Cserbenhagyással nagyon nem lesz kellemes mulatság neki, ha elkaszálják. Arra számíthatsz, hogy nem lesz egyszerű a dolog, tanúk vannak esetleg az eseményre?
-
stereodead
csendes tag
Múlt csütörtökön volt egy kisebb balesetem.
Gurulok úgy 50-nel a Teréz körúton a Nyugati pályaudvar irányába 50cc-s Honda Today robogómon. A kereszteződésnél áll egy autó, kerülném jobbról de egyszercsak úgy dönt a sofőr hogy index vagy bármiféle jelzés nélkül befordul jobbra. Rámarkolok a fékekre, félrerántom a kormányt de így is súroltam, annyira hogy a térdem bevertem, a robogó oldalát meghúztam és az idom is eltört egy ponton. Még fel sem fogtam mi történt amikor látom hogy megindul az autó tovább. Visszagurulok mellé megkérdezni, hogy hallott-e már az irányjelzésről, mire elkezdi magyarázni hogy ő erre nem ér rá, sietnie kell.
Mondom hogy azon túl hogy csak a reflexeim meg a kurvanagy mázlim mentett meg egy komoly sérüléstől a robogómat is összetörte. Mire elkezd kurvaanyázni és kiránt a tárcájából egy ötszázast (azaz ötszáz forintot) azzal, hogy tessék bazmeg ittvan.
Megkérdezem, hogy ezt komolyan gondolja-e, mire "akkor jelents fel baszdmeg!" felkiáltással beletapos a gázba és elhúz.
A rendszámot felírtam, és elvileg a térfigyelő kamera is látta az esetet. Ti tennétek feljelentést? Ha megteszem mire számíthatok? Hogy szokott az ilyesmi zajlani? Ez volt az első olyan balesetem amelynek nem én voltam az egyetlen résztvevője.
-
szentkuti11
addikt
Szevasztok srácok! Régen jártam erre, nem is nagyon volt mit írni, most viszont történt egy apróság. Eladtam a 50-es Libertymet és azonnal vettem egy másik 50-es Libertyt.
Holnap képekkel megfűszerezve megírom az egész sztorit.
-
nyogo83
Topikgazda
100k körül szerintem nem érdemes Runnert nézni. Tavalyi szezonra vettem egy 2003-as Runnert, 180k volt, ami nem volt összetákolva és a bele kihajtva. Megnéztem párat a 120-140k körüli kínálatból, de lehangoló volt. Szerintem Sr sincs ennyiért olyan, amibe nem vödörrel kellene hordani a zsét.
-
m3tr0
őstag
válasz
puby69 #56064 üzenetére
Amikor megírsz egy hsz-t utána 5 percig szerkesztheted, tehát ha az elküldés után még írnál valamit akkor nem új hsz-t kéne írnod hanem amit írtál azt kéne szerkesztened.
Nos srácok azon gondolkodtam,hogy lehet idén nyárra vennék egy sportrobogót bejárni dolgozni.
Csak 50-es jöhet szóba, nagytestű érdekelne, minél újabb, 2 T, mivel 16 km-t mennék vele csak oda, ezért olyan kéne amivel haladni is lehet(lakott területen kívül is) de fogyasztása normális.Az utolsó motorom ami volt egy Benelli 491 volt, szerettem, de féltem ha bármi lesz a burkolattal nem találok hozzá semmit, így azért olyan típus kéne amihez vannak cuccok.
A végén pedig az anyagi keret, hát az nem sok, cirka 100 ezer lenne rá max.
Persze csak ötlet ha lenne valami jó vétel akkor lehet beruháznék, de van autóm is..(amit néztem eddig Aprilia SR 50(karbis), Gilera Runner(2002) de midegyik 100k fölött van, nem sokkal de fölötte)
-
Tonesz74
csendes tag
Nem jött össze. Még mindig folyik a benzin.
Akkor felújító szett, vagy egy újat veszek tényleg.
-
droving
aktív tag
-
mumtaz
senior tag
Csak egy aprócska kérdés: A kuplungpofáknál van 1-1 gumi. Alap esetben a pofák a gumikhoz be vannak szorulva és kézzel alig lehet emiatt kimozdítani őket. Ez normális?
Mert mondjuk menet közben szépen fog a kuplung, meg minden, csak kiváncsi volnék a gumik gyakorlati szerepére. Ezek inkább kiegyenlítésre vannak, vagy "kisimítják" a kuplungolást, hogy ne túl hirtelen tapadjanak meg? Vagy csak egyszerűen azért vannak, hogy a kuplungpofák ne verődjenek össze-vissza? -
k5.20
senior tag
válasz
droving #56044 üzenetére
Amint mások is írták, persze, hogy okozhat.
A legrosszabb esetben ki is lőheti...
Általában onnan származik, a baj, hogy korábban valaki kajakból jól megráncigálta...
Ha hosszú menetes a gyertya, akkor azt alig kell meghúzni, épp csak hogy a gyűrű megroppanjon.
Meg szabály az is, hogy lehetőleg ne üzem meleg hengerfejjel babráljunk a gyertyával. -
droving
aktív tag
Nagyon jó kis manual köszönöm,sok minden jót találtam benne.
Ismerősöm hasonló kínai robogója hirtelen leállt motorozgatás után.
Nem találtunk semmit , benzin volt megnézem szikra van.
De amikor kivettem a gyertyát az szinte ki esett.
Be akartam csavarni de egyszerűen nem tudod mert meg se kapja , csak kotyog benne a gyertya.
Elég érdekes a szerkezet de megy.
Ez okozhat némi problémát ? -
Den
veterán
válasz
droving #56042 üzenetére
A karbit
Nem nagy tudomány. A lényeg, hogy minden csavarhoz olyan csavarhúzót hasznalj, ami pont bele való, mert könnyű szétgányolni a csavarok fejét.
Mikor szétszedted, ne csak a fúvókákat vedd ki, de a levegőcsavart is. Viszont, mielőtt kiveszed a levegőcsavart, tekerd be koppig, de úgy hogy közben számolod hányat fordul, mert utána ennyi fordulatra kell visszállítani,mikor összerakod. Vedd ki a tűszelepet is. Utána mosd át a fúvókákat, és a karbi belsejét valami mosófolyadékkal, ez lehet féktisztító, E85, vagy más oldószer. A fúvokákat, és a karbi furatait jól át kell fújkálni sűrített levegővel. Ne használj drótot, mert megsérülnek a csatornák, ha valami makacs dolgot találsz, max műanyag szálat használj.Próbáld mgegjegyezni mi hol volt, csinálhatsz képeket is, de fentebb linkeltem egy service manualt ehhez a blokkhoz, abban van ábra a karbiról is.
-
droving
aktív tag
Garázsból elővadásztam és összerakosgattam , a kis kínai 50-es 4 ütemű szörnyet.
Viszont nem nagyon akar többet menni 30-nál , és az alapjárat sem stabil.
Karbi tisztításhoz sajnos nem nagyon konyítok.
Szerintetek mit lenne még érdemes átnézni rajta -
z0l1ka
aktív tag
válasz
dzso22 #56033 üzenetére
Okés ,megpróbálhatom .. Automata szívató volt nekem legelsőre a gyanús ,de azóta vettem egy újat ,de maradt a probléma ,aztán vettem egy manuálist is most az van benne ..szóval az kilőve ..
Ha jó az olajpumpa akkor hova lett a liter olaj ?!Mindenesetre ma vettem jó fajta olajat ,megnézem ,hogy ezt mennyire eszi , azért nem kellene minden hónapba vennem 1 liter olajat
holott közel nem tankoltam 50 litert
nincs csepegés ,meg ilyesmi .,nem olyan rég mondtad ,hogy égessem ki a kiput megtörtént de már most lett rajta 2 nagyobb csepp olaj folyás ami a kipufogóból jött! Tudom nem baj ,ha jön egy kicsi belőle de ez elég szép adag volt , mondjuk azóta ezt nem láttam.
Jó lenne ha valakinek lenne itt dellorto 12 -es karburátora és esetleg ránézne a képre amit feltöltöttem ,hogy lehessen mihez viszonyítani ha esetleg ő már szedte szét a karbit , kíváncsi lennék neki mennyi a normál szint.,szerintem is kicsit sok ,mert lecsavaráskor folyik a kezemre a benzin rendesen ,dehát teljesen felvan újítva állítani nem tudom ,ez így van gyárilag belőve..De egyébként hogy tud az kikopni ? amikor a tűszelep vége az gumi és ez ugye rézzel érintkezik ,akkor hogy tud kikopni a karburátor ? -
mumtaz
senior tag
Akkor jól sejtettem. Mondjuk még egy 125ccm-es mociról elhinnem, tekintetbe véve, hogy volt a '90-es években egy Cagiva Mito - Eddie Lawson replica-m, abból is a prototípus. Az gyárilag 33 lovas volt, de pályára tuningolták és futott versenyen, így picit erősebb volt. Az ment 180 felett.
-
Den
veterán
válasz
mumtaz #56035 üzenetére
Szerintem ezek a beírt adatok nagyrészt kamuk. Tipikus konstelláció, mikor a 2t robesz száz kilós emberrel 90-et megy és közben 3 litert fogyaszt.Vagy a 125-ös 2t sportmotorok, amikkel 180-at megy a tulaj, és 4 litert fogyaszt.
Ugyanaz, mint autósoknál, mikor valaki az 1,6-os átlagverdájával legyorsulja az M5-ös bmw-t.
-
Tonesz74
csendes tag
Milyen olaj kell ebbe ami jó? én 10W40-re gondoltam. Azzal csak nem lesz gond. Szintetikus is lehet?
-
mumtaz
senior tag
válasz
Tonesz74 #56034 üzenetére
Hajrá.
Nekem meg az első hétvége 2 hónapon belül, amikor nem bütykölöm a gépet. Helyette vettem egy akciós grillt (gettó gyereknek gagyi grill) és azt rakom össze. Az is van annyira Ikea, mint a robesz.
Csak 14 csavar van hozzá, de az olyan is. Lehet, hogy a végén inkább mégis a robogó lesz belőle, mert ez már kiidegelt.Apropó. Olvasgattam régi véleményeket Speedfightokról. Az volt a fura benne, hogy a technikailag az enyémmel gyárilag megegyező példányokhoz sorra 80-90 km/ó átlagos végsebességet írnak róla, ami ha az óra csalását belevesszük - ismerve a sajátomat -, akkor kb 70-80. Hogy a fenébe lehetséges ez gyári hengerrel és varióval, amikor az enyém meg az - elvileg - tuningolt állapotban épp csak elérte a 70-et?
Vagy ezek a leírások csak vetítések?
Kb mennyi lehetne a reális a 70-es hengerrel, 17,5-es karbival és rendesen belótt varióval? Szerintetek? -
dzso22
senior tag
válasz
z0l1ka #56021 üzenetére
Az olajzóval nem lesz semmi gond.
Automata szívató ellenőrizve lett ?
Ha az is rendben van valószínű az úszószint lesz kicsit magas.
Kisebb főfuvid nincs szóval blankolj meg egy vékony szálas sodrott vezetéket és annak az egyik szálával kicsit fojtsál még a fúvókán. De figyelj oda.
Ha nem változik semmi akkor még erősebb lesz a gyanú hogy magas lesz az az úszószint. -
puby69
csendes tag
A KÈRDÈSEM AZ LENNE,H VETTEM EGY PIAGGIO FLY 50 4T MOCIT!A TULAJ AZT MONDTA MÈG MINDEN FOJTÀS BENNE VAN! ÈS,H TÖBB MINT FÈL TANK BENZIN VAN BENNE AMIVEL NEVETVE HAZAÈREK! EZ KB 60KM! ORA SZERINT MAR 45KM UTAN JELZETT,H ÈHES ÈS MAX 50EL TUDTAM HAZA JÖNNI AMI A DOMBORZATI VISZONYOK ES A SZÈL MIATT VOLT NÈHA CSUTKA GÀZON 35IS!!
DE SÌK TERÛLETRE ÈRVE KULTURÀLTAN VITTE AZ 50- 55 ÖT!!
VISZONT TELE TANKOLTAM ISMÈT ÈS KB 70 KM EVETT 3.52 LITERT!!
AZ ETYIK SZERELOHOZ ELVITTEM,H A FOJTÀSOKAT SZEDJE KI DE NEM VOLT IDEJE DE KIPRÒBÀLTA!!
AZT MONDJA NEM AKAR MAGA ELLEN BESZÈLNI DE ANNYIRA SZÈPEN MEGY A MOCI,H BUN LENNE HOZZA NYULNI!! ES LATATLANBA AZT MONDJA,H SZERINTE NINCS BENNE MAR FOJTAS KULONBEN NEM MENNE 55ÖT!
VALAKI ERRE ÈS A MAGAS FOGYASZTÀSRA TUDNA 5LETET ADNI? ELORE IS KOSZONOM!! -
Den
veterán
válasz
Tonesz74 #56019 üzenetére
Ja, közben látom, hogy nem te cseréltél fúvókát.
A benzin folyás azért van, mert nem zár el a tűszelep. Lehet, hogy rosszul raktad össze, lehet hogy kopott a tűszelep vagy a fészke. Viszont az ilyen folyás azért veszélyes, mert a szívócsövön befolyhat a hengerbea benzin, onnan meg le az olajba. Lehet, hogy ezért magas az olajszint, a benzines olaj pedig nem ken rendesen.
Vegyél egy felújítót a karbihoz, csak ellenőrizd, hogy minden eleme stimmel-e. VAgy ha nagyon gány a karbi akkor egy új karbit, nem túl drága.
Ehhez a blokkhoz mindent megtalálsz a redhotmotors.hu oldalon.
-
Den
veterán
válasz
fagylalt #55987 üzenetére
Ne polírozd fel, és semmiképp ne csiszold fémig és ne krómoztasd újra. Ez nem egy komoly, edzett, köszörült villaszár, ez csak egy meghajlított, összenyomott végű vascső, amit lekrómoztak, túl sok energiát nem érdemes rá fordítani. Lehet kapni krómtisztító pasztát hajókhoz. Azzal átdörzsölve lejön a vakrozsda, és egy darabig meg is védi.
-
Den
veterán
válasz
Tonesz74 #56011 üzenetére
Na. Ez egy tipikus kínai verda. Ezzel a külsővel fut egy rakás néven, amerigo bolivar, novara city, stb..
Bár szemre egyformán néznek ki, a közhiedelemmel ellentétben NEM egy gyárban készülnek, és NEM teljesen egyformák, csupán nagyon hasonlók, de minőségben nagy a szórás, elektromos rendszerben vannak eltérések (két, szemre teljesen egyforma kormánykapcsolónak más lehet a belső kapcsolása, stb).
Ami biztos egyforma, a blokk, a karbi, a gyújtó és töltés rendszer, de ezeket SEM egy gyártó gyártja, minőségben itt is vannak eltérések, illetve blokknál nüansznyi mechanikus eltérések, pl olajpumpa repülő tengelyes, vagy a dekliben is van egy fészke, a meghajtó fogaskereke fogszáma, a hengerfejben van-e szekunder levegő szelep, stb...
Mivel itt a blokkal van a gond, beszéljünk erről. Ezek egy négyütemű blokk, a kódja 139qmb (1- 1 henger, 39- furatátmérő, q- kényszerléghűtés, m- motorkerékpár blokk, b- 50cm3), a motorszám eleje ezzel kezdődik, néha 1p39qmb formában, a p a fekvő hengerre utal.
Amúgy nagyon strapabíró, egyszerű blokk, egy dologgal lehet megölni, az olajjal. Ha rossz az olaj, ritkán cserélik, vagy kevés, akkor gyorsan tönkremegy, amúgy tartós. Az olajszintre oda kellvigyelni, mert kevés, 5-6 deci olaj van benne,és az a burkolat alatt úgy el tud szivárogni, hogy észre sem veszed.
Füstölés. Tóbb oka lehet, legkézenfekvőbb a kopott henger, vagy a rossz szelepszár szimeringek, és/vagy kopot szelepszárak, szelepvezetők.
De lehet az olajtúltöltéstől, bár kicsi az esélye.
Ami elő szokott fordulni, hogy a karterszellőzés eldugul, ezért túlnyomás van a blokkon belül és ezért nyomja az olajat a hengertérbe. A karterszellőző itt a szelepfedél felső oldalán van, egy 90 fokos csonk, ami egy gumicsővel be van kötve a légszűrőházba. Itt előfordul, hogy a légszűrőházba csarlakozó rész eltömődött, esetleg a gumicső van megtörve, vagy odacsipve valahova. Ezt ellenőrizd, járó motornál érezned kell ha lehúzod a csövet, hogy pulzálva áramlik a levegő rajta. Ha füst is jön, akkor egyértelműen kopott a motor.
Karbiban annyi eltérésszokott lenni, hogy van gyorsítópumpás és pumpa nélküli kivitel,
Ha a kisebb fúvókától jobb lett, és a fogyasztás is csökkent, akkor nem biztos, hogy a fúvókázással volt a gond, ellenőrizd az automata szivatót, sanszos,hogy az nem zár le, nem túl tartós darabok.
-
mumtaz
senior tag
válasz
szentkuti11 #56022 üzenetére
Találékony.
Mondjuk a részletekbe bele lehet kötni: "Futott:2 km" Naponta? Óránként?Minden esetre elég nagy a szórás az árak között.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
szentkuti11 #56022 üzenetére
Tetszik. Én a PUG-hoz írtam már meg a hirdetést, hasonló ökörség, de még nem raktam fel, és lehet, hogy elviszik hirdetés nélkül
-
szentkuti11
addikt
Ez a hirdetés nagyon leleményes.
Vajon ő találta ki, vagy ez plagizált remekmű?
-
z0l1ka
aktív tag
válasz
dzso22 #55853 üzenetére
Halihó!
Sikerült kicserélni kisebbre a főfúvókát (78-ról 74-re ) alapjáratit is 38-ról 35-re .. Egész jól megy így is ,és még a fogyasztás is sokkal jobb lettDe a darálás maradt mint azt a videón is mutattam
már már üzemmeleg motornál ha sokáig hagyom alapjáraton ketyegni és odarántom neki darálás és hatalmas füst marad ,utána megy rendesen ,főleg ha többet megyek vele tehát melegebb a motor is meg minden akkor jó
Viszont valamit felfedeztem ,nem olyan rég vettem bele olajat kb 1,5 hónapja igaz ez hígabb 2T olaj volt mert nem kaptam olyat ami volt benne, és már ha kicsit megdöntöm a motort pirosan világít vagy bevillan az olajjelző lámpa holott eddig kb vagy 20 litert tankolhattam de szerintem még annyit sem!
Nem lehet ,hogy rossz az olajpumpám és több olajat adagol a kelleténél ? Pillanatra lehúztam az olajcsövet, finoman húzogattam a gázt neki ,hát kb 1-2 percig addig 3 csepp olaj is ment a kezemreNem tudom ,hogy ez jó e vagy esetleg sok ..mint ahogy azt se ,hogy az olajpumpa adhat e több olajat ha rossz ?! vagy az meghal egyszer és nem olajoz többet ?? mint a képen is mutattam a gyertya körbe a menetnél mindig tiszta olajos (nedves) nem kormos kokszos hanem nedves de úgy hogy még egy ici picit a gyertya tömítésénél is kiszokott jönni ,gondolom nem bírja elégetni..szerintetek ?!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Tonesz74 #56019 üzenetére
Netes információk alapján szerelni elég nehéz (bár többségünk fogott már villáskulcsot) netről diagnosztizálni nem lehet. Adhatunk pár tippet, esetleg ha már velünk előfordult hasonló annak a megoldását, de ennél többre ne számíts. Az olajszintet lődd be jóra, se kevés se sok ne legyen. Karbi, gyertya, légszűrő legyen rendben. A többit szerintem érdemesebb szerelőre bízni, mint otthon szórakozni vele, és vagy jó lesz, vagy rosszabb...
-
Tonesz74
csendes tag
A karburátort is kipucolom. Mert valami nem jó, talán a beállítással is gond van. Leszedtem hogy felmérjem az állapotát, és amikor visszadugtam a benzincsövet, a levegő szívórésznél folyni kezdett a benzin. Ez se normális szerintem.
ui: én okosodni jöttem ide, van-volt pár jó tanács amit olvastam. De ha nem megy, hát nem megy. Majd viszem akkor szerelőhöz a gépet.
-
kovee01
tag
válasz
huszi.gyb #56014 üzenetére
Azt nem tudom írtam e de 20km után is ahogy toltam be egyik égő sem világított, a visszajelző égett, a motor alapjáraton ment de csak toltam. sztendre raktam majd rántottam kettőt a gázon és már volt is fény... holnap kipróbálom új akkuval mert van itthon véletlen...
-
kovee01
tag
válasz
huszi.gyb #56014 üzenetére
12-13 között van az érték, ergo normális a V.
A visszajelző tehát a menetfény visszajelzője a fordulatszámmérő mellett akkor miért ég?
Illetve most hogy betoltam ráhúztam megint és világított, ergo csak vagy a töltés vagy a generátor gyengus... ja akku nincs 1 éves. Télire szobában volt ahol mindig +15 fok volt min. -
-
kovee01
tag
Újabb egyértelmű kérdés, nappali menetfényem csak akkor világít ha húzom a gázkart, ez lehet?
Sztendre állítom és nem világít a nappalim, ha ráhúzom a gázt minden ok, akku gyenge? 20km után is ugyan ez a helyzet. Mi lehet a baj? Gilera Runner 50 SP (2011) még mindig... -
Tonesz74
csendes tag
Az is a baj, hogy füstöl. Lehet hogy hengeres, de nemrég olvastam valahol hogy a sok olaj miatt is lehet. Talán az a baja? Néztem hengerszettet, nem túl vészes az ára. (Zárójelbe, meg akarom, meg fogom tanulni minden csínyját-bínyját a szerelésnek/beállításnak.) Szívócsonk is kell bele új, mert kirepedt. Egyelőre megoldottam házi barkács móddal, most nem szív fals levegőt. Anyagi keretem azért véges valamennyire.
-
Tonesz74
csendes tag
válasz
huszi.gyb #56005 üzenetére
Lefényképezem, hátha ismeri valaki.
Az a helyzet, hogy 60-ért akarta adni, és odaadta 45-ért. Úgy kalkuláltam hogy ha ráköltök 30-at-40-et, akkor is 100 alatt marad. Mert láttam ilyen robogót 100ezerért, amit felújítottként hirdettek. Na, de ha valami mégse jó, arra is lehet költeni tízezreket. Majd lassan kicserélem a főbb alkatrészeket újra, és akkor tudom hogy megbízható lesz!! -
huszi.gyb
senior tag
válasz
Tonesz74 #56004 üzenetére
Valahogy sejtettem, hogy nem nagy (neves) gyártó terméke. Az ilyeneknek nincs importőre, legtöbbször motort sem fejlesztenek, csak megveszik a licenszeket, és gyártanak valami hasonlót (általában más anyagminőséggel). Azt kéne kideríteni, hogy milyen motoréval egyezik meg a blokkod.
-
Tonesz74
csendes tag
válasz
huszi.gyb #56003 üzenetére
Van manual, de semmit nem ír róla. Sőt azt se milyen a gyári olaja. Te mit javasolsz ami nem teszi tönkre? (Én 10W40-re gondoltam) Amúgy meg kell rá költenem kicsit, de melóba elvisz.
Hát akkor lehet hogy sok az olaj? Mert nálam pihent állapotban a hengeres részen van, kb a harmadánál alulról.Ja a típusa: Mex Torino. Mex Motors gyártotta anno. Úgy látom a cég is megszűnt, nem találok semmit róluk.
-
huszi.gyb
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Házimozi belépő szinten
- Motoros topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Hardcore café
- Lexus, Toyota topik
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- További aktív témák...
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Olcsó Notebook! Lenovo Ideapad 3! Ryzen 3 3250U / 8GB DDR4 / 128GB SSD
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- IKEA (HAVREHOJ) tablet tartó
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest