Hirdetés
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Őszre feketét ölt a THEC64 Mini
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
senior tag
Felteszem a kérdést, inkább mint érdekességet, nem hiszem, hogy bárki innen találkozott már hasonlóval. :-)
2x már leírtam, hogy csekkendzsinezett a motor, s akkortájt nem is nagyon tulajdonítottam jelentőséget annak, hogy mindkétszer ugyanott csinálta ezt a dolgot.
Nevezetesen Pécel után, Isaszeg (Gödöllő) előtt.
Ma történetesen megint ugyanarra mentem, és - lám - megint szinte ugyanott felvillant a csekkendzsin. Gondoltam, teszek egy próbát és kicsivel később megfordultam és még kétszer elmentem ugyanazon a szakaszon. A 4 távból (oda-vissza 2x) 2x kb. ugyanott felvillant a csekkendzsin (tehát nem konstans mindig, de 4-ből 2x igen). Nem tudom megmagyarázni, hogy mitől. Ma este 88km-t mentem itt az agglomerációban (Gödöllő, Veresegyház, Csomád, vissza Gödöllő, Kerepes, majd haza) , sehol máshol nem volt probléma a motorral, nem villant fel a lámpa, nem történt semmi.
Azon az említett szakaszon vasúti pálya mellett visz az út és útközben van még egy Mobil-átjátszó is.
Gondoltam, csak elmesélem, mint érdekességet. -
akos3
addikt
Sziasztok!
az miert van hogy ha melegebb az ido akkor a motor elgyengul es leall magatol ha epp nem lehet magy gazt huzni leall. A vicc h nem csak kanikulaban csinalja hanem pl ma is amikor
tipikus őszi idő volt.
Elég veszélyes igy a kozelekedes -
Tamás9x
őstag
válasz
macilaci78 #83595 üzenetére
Ilyen villantás nekem is volt, hogy 600K összejön egyhónap alatt, de ennek a fele sem igaz. Bruttóba lehet, minusz az üzemanyag, a szervizek....
-
FeniX-
senior tag
válasz
macilaci78 #83595 üzenetére
Ez nem inkább olyan, mint a kérkedő taxis, aki 2km-re 10.000-ért vitte el a gyanútlan túristákat?
(Úgy előadva, mint aki az év 365 napjából 360-on ilyen bizniszeket csinál, aztán közben a valóság az, hogy 5 évben 1x volt mázlija és amúgy marad a középkereset)
Meg inkább úgy tűnik, hogy ez a motor szegmens is kezd sok gyártó szemében ilyen luxuscikk lenni.az ilyen fb cikkeknek a negyede se igaz.
Tudom, a programozók is "milliókat" keresnek.. Érdekes, én még egyszer sem kaptam milliós fizetést, sőt: mikor reggelente elbicajozok a lidlibe és nézem, hogy "gyere hozzánk dolgozni, akár 450 (bruttó) fizetés", akkor meg azt mondom, hogy én vagyok alulfizetve a szakmámhoz képest. -
macilaci78
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #83592 üzenetére
Egy 50-es robesznak normális esetben egy havi fizetésbe kellene hogy kerüljön, vagy nem sokkal többe. - A napokban dobott fel egy cikket a facebook, miszerint a futárok 500k-t keresnek havonta. A pandémia előtt itt is volt olyan topiktárs, aki ezt megközelítő összeget keresett, igaz, nagy része jattból.
Inkább azt látom, hogy a robogó is ma már egyre inkább munkaeszköz: vagy a munkába járásra, vagy a munka elvégzésére használják, tehát a tulajdonos számára előnyöket termel. Ennek pedig ára van, amit a gyártók, forgalmazók kérnek meg.
-
FeniX-
senior tag
válasz
Zoli bácsi #83592 üzenetére
Na egy ilyen lábtakaró "pajzs" kéne nekem is a motorra!
-
Pfiucska
aktív tag
Öltözés témához:
19. kerből járok ki Biatorbágyra az aláírásomban említett 500-assal. ~30p az út. A héten reggel volt, hogy 5 fokban mentem és erre a rövid időre teljesen megfelelt, csak az M1-en volt hidegebb (~10p) az alábbi szettben:
- motoros csizma (valami olcsóbb, egyszerű, ~25k)
- zokni
- aláöltöző nadrág(decathlonos asszem sí, 1.500Ft)
- motoros kevlár farmer, protektorokkal a csípőnél és térdnél
- aláöltöző felső (decathlonos asszem sí, 1.500Ft)
- póló
- vékony hosszú ujjú, ez és a póló marad rajtam munkában.
- motoros kabát, téli béléssel
- biciklis(?) decathlonos arcmaszk vagy mi a fene, ~2k
- négy évszakos kesztyűAz össz cuccomat szerintem reggel kb 5perc alatt veszem fel, szóval szerintem nem macerás azért cserébe, hogy mondhatjuk, hogy 70/80-ig teljesen jó vagyok és jóval gyorsabban(és olcsóbban) beérek a munkahelyemre. Bent már egy fokkal lassabb az öltözés de ott már ezt "fizetik"
Hosszabb távra erre shoxból vásárolt "hurricane" eső ruhát felhúzom, 5 fokban konkrétan sehol nem fáztam kivéve a kesztyűt, az kevés már ide. Persze az egy Zakopane - Bp. táv volt és Zakopane környékén motoroztunk ebben az 5 fokban ~ 2 órát..
Összegezve szvsz fel lehet öltözni amíg + van rövidebb és hosszabb távokra is.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
MrChef #83591 üzenetére
Nézd meg, 50-es Piaggio 750- 850e. ft. (típustól függően)
Igazából bármelyik kínai robogó 500e.ft felett lesz már (Ami még alatta van, jövőre az is...). Nem akarom leszólni a kínait, mert amúgy azt gondolom, az elmúlt 10 évben sokat fejlődtek, és egyre minőségibb, tartósabb dolgokat gyártanak..De amit olvasgattam, a Sym azért hozza a japán minőséget, sőt..legendák keringenek a motorjaik tartósságáról.
Egy 50-es robesznak normális esetben egy havi fizetésbe kellene hogy kerüljön, vagy nem sokkal többe. Van akinek ennyi, de ahogy olvasgatlak benneteket, velem együtt nektek sem ez a valóság.....
Ez az elektromos robesz szerintem még eléggé gyerekcipőben jár..Ez lesz a jövő, de egyenlőre rengeteg hirdetést látok, alig használt gépeket hirdetnek.Ha szabványosítják az akkumulátorokat, azért nagy előrelépés lesz, de ez még pár év, mire elterjed.
Írjátok az öltözködést.... Ne sajnáljátok a ruhát, több réteg a legjobb. Régen mikor motoroztam télen, MZ-vel, két kabát, de alatta is több réteg. Alul melegítő, rajta farmer.
De ha elfogadtok egy tanácsot.....A térdeteket védjétek. Oda kevés volt a két nadrág. Akkor nem foglalkoztam vele, 50 felett elég jól jelzi a hidegfrontot, maradjunk annyiban....
Egyszerűbb megelőzni a bajt. Akkor még nem volt motoros ruha, MZ-hez volt ilyen térdvédő, de a közel két méteremmel fölé ért a térdem.Átlag embernek nagy segítség volt.
-
MrChef
aktív tag
Én is csupa jót hallottam a Sym márkáról. Taiwani, jól összerakott cucc. Nem tudom, hogy milyen lesz az ellátottság, de alkatrész terén azért lehetnek furcsaságok. Volt Sym Mio 100-asom, és kb a világ túlfeléről, vagy onnan sem volt hozzá alkatrész. Itthonról kukáztam valami hasonlót hozzá, pl. Hondához valót.
Az 50ccm-esért 700.000 Ft elég húzós, ennyiért elektromos robeszt lehet kapni, ami kis pimpeléssel viszi a 70 km/h-t. -
NYPD
aktív tag
válasz
macilaci78 #83588 üzenetére
Én is csak deréknél szoktam megkötni, a nyakrészt nem, mert úgy nem kényelmes.
-
suste
veterán
válasz
macilaci78 #83588 üzenetére
Az enyém ilyen: [link]
Ezt csak magadra rögzíted. Pont ezért gyors és egyszerű felkapni. Én még 7000-ért vettem, de kb sínadrág árban lehet most is, amit viszont sokkal macerásabb fel és levenni. -
suste
veterán
válasz
macilaci78 #83586 üzenetére
Viszont én azt írtam, hogy az enyém a derekamra köthető!
Természetesen nem kötném semmivel oda magamat a robogóhoz!!! -
FeniX-
senior tag
válasz
Rivaul #83582 üzenetére
Még egy kis trükk, amit szoktam alkalmazni, már a hidegben. Motoroskabát meg pulcsi közé egy bármilyen vékony széldzseki. (Szintén dekatlonos bicajos dzsekit szoktam erre használni) Nagyon sokat segít a hőérzet növelésében azzal, hogy nem engedi át a hideg szelet. (B verzió a kartonlap, amit tényleg már 0 fok környékén szoktam betenni előre, melltájékra. :-)
-
suste
veterán
Nekem is ilyesmi öltakaróm van, amit a nyakamba és a derekamra kell rögzíteni. Én imádom! A lehető legjobb, legolcsóbb, és legegyszerűbben alkalmazható cucc hideg ellen (robogóra). Pár mp a felcsatolás, és alatta akár öltönygatya is lehet. Felülre persze kell egy jó kabát.....
-
DJGABI
addikt
válasz
Zoli bácsi #83578 üzenetére
-
Zoli bácsi
őstag
Akik jártok itt, tudjátok hogy nézelődöm, egy 125-ös Liberty-m van, amit nagyobbra akarok cserélni.
Most látom, hogy terjeszkedik a Sym az országban, például hozzám közel, Sopronban is forgalmazzák már. Amit hallottam a gyártóról ("kerámia motor"), az nagyon pozitív.
50-estől a 400-as robogóig van minden, sőt, 300-as váltós mocit is találtam.
Ha valakit érdekel: [link] A kereskedői hálózat.
A választék: [link]
Csak érdekességképpen...Ha valaki közeljövőben vásárlást tervez, szerintem érdemes a márkát szem előtt tartani. -
NYPD
aktív tag
válasz
FeniX- #83574 üzenetére
Ez jónak tűnik, gondolom ajánlott egy mérettel nagyobbat venni ilyen esetben, h aláférjen minden?
#83575 tothferenc Nekem jelenleg egy ilyen van, de van amikor nem kell, és nincs kedvem fel-le rakosgatni, plusz a szél is rángatja az oldalát menet közben, meg sokszor felgyűrődik ha felemelem a lábam földről. Ezért gondolkodom inkább valami nadrágban, abban a mozgásterem is nagyobb, és melegebb is mivel mindenhol fed. Szűk kanyarban ki kell tennem a térdem, és már gyűröm is a szélét össze, mert kicsi hozzám ez a robesz, pedig nem vagyok egy magas ember. Idom mögé kényelmesen nem is tudom pontosan betenni a lábam, csak összeszorítva, ezért folyamatosan csapja a szél.
-
FeniX-
senior tag
Oké, én télire mindig reklámozom (ill. párszor leírtam) hogy a dekatlonos legegyszerűbb snowboardos gatya évek óta bazijól bevált. Anno azthiszem 6-7000 ft volt, és vagy 4 éve használom, farmerra, térdvédőre. Igaz, ha megállsz, vagy ügyet intézel, célszerű lehámozni magadról, mert instant beizzadsz kb. 4 perc után egyhelyben.
Megnéztem: még mindig kapni.
https://www.decathlon.hu/p/ferfi-nadrag-palyasieleshez-100-as-szurke/_/R-p-142114?mc=8360202&c=S%C3%96T%C3%89TSZ%C3%9CRKE -
NYPD
aktív tag
Valami jó decathlon v hasonló víz és szélálló meleg nadrág, amit rávehetek farmerra az engem is érdekelne. Kényelmesebb lenne úgy menni mint a tucano szerű valamiben ami folyton beakad a térdembe ha felveszem a lábam indulásnál.
-
perge666
veterán
válasz
Rivaul #83562 üzenetére
Nálunk ma hajnalban 5:30-kor 3 fokot mutattak a hőnérők,tegnap meg 2-t.
Ha találtál valami normális ruhát megoszthatnád itt velünk,biztos több embert is érdekel a dolog,engem biztosan.
Nekem oda-vissza 6km a melóhely,de folyamatosan szenvedek énis a hideg szél miatt,meg sokat köhögök,folyik az orrom….. -
nyogo83
Topikgazda
válasz
KTMHobby3 #83566 üzenetére
Itt nem a faek egyszerusegu gyujtorendszerre gondolok, hanem a "modernebb" (90-es evek vegetol) gyari CDI-kre. (tehat nem a gyujtas kondenzatorra gondoltam)
Azokban vagy tobb tranzisztoros aramkorrel van megoldva a dwell time (trafo gyujtasi ideje) pontos erteke, vagy valamilyen IC-vel. Ennek az idozitese van kondenzatorral belove(leegyszerusitve), erre gondoltam.
Normal esetben ebbol eszre se veszel semmit, programozhato gyujtasnal pedig ezt szinten nem lehet eszrevenni(se nagyon allitani), mert ezt a dwell time-ot automatikusan o kivonja a beallitott elogyujtas ertekebol.A lenyeg, hogy a modernebb, nem 4-5 alkatreszbol allo CDI-knel elofordulhatnak ilyen hibak, hogy emiatt tunik gyengenek a szikra, vagy nem uzembiztos pontos a szikra adas.
-
#89309696
törölt tag
-
KTMHobby3
tag
válasz
nyogo83 #83553 üzenetére
Nem tudom konkrétan mire gondolsz, de ha a kondenzátor zárlatos, vagy szakadt a CDI-ben, akkor nincs szikra. Vannak programozható előgyújtást állító CDI-k, azoknál előfordulhat, amiről írsz. Az én motoromban automatikus előgyújtás szabályzó van, ami a fordulat függvényében szabályozza az előgyújtást. Alapjáraton 0,8, max fordulaton 2,4 mm az FHP előtt. Indiában gyártották, igaz Bosch licenc alapján.
-
Nagynagy
kezdő
FeniX-
Igen -
Nagynagy
kezdő
Igen
-
Rivaul
addikt
válasz
perge666 #83555 üzenetére
Igen Sajnos. Vagy hajnalba megyek haza, vagy késő este. Rendesen rajta a dér mindenen. A legzavaróbb maga a menetszél. Nem nagyon tudok ellene eléggé felöltözni már most. A Decathlonban nézek sztem valami szél álló membrános felsőrészt, alá öltözetnek. Meg szét is kell kapnom a Jogot kicsit hétvégén. Este hidegbe az automatát rá adja és 2 percig kapaszkodnom kell a fékbe, úgy pörög
-
perge666
veterán
válasz
FeniX- #83559 üzenetére
Nekem nem szokott ilyesmi járni a fejemben.
Már több mint 3 hete a Typhoonnal járok dolgozni mert a Derbiből kivettem az akkut, ( beraktam a Hunterbe ) meg olajat kellene benne cserélni ami meg is van már egy ideje véve csak most ezer a dolgom és mind sürgős.
Ja meg lánckenősaprayt is venni kellene de mindig elfelejtem.
Na a lényeg hogy a Typhoon 3 hét alatt megevett annyi benzint amennyiből a Sendával kb.2 hónapig eljárok,ez elég fura nekem. -
FeniX-
senior tag
válasz
perge666 #83555 üzenetére
Tegnap Gödöllő fele + agglomerációban 3/4-ed óra mocizás.. Végén mantráznom kellett, hogy "süt a nap, meleged van, nem fázol!"
No, ilyenkor szoktam úgy érezni, hogy nem is haza megyek, hanem egyből vmi kereskedésbe és otthagyom a fenébe, vagy elhozok egy robogót + tyúkanyót.Teszem hozzá, "jégeralsó" + motorosnadrág (nem nyári), igaz kabátból nyári van, de alatta pulcsi, protimellény. Szétfagytam.
Gödöllő után a dzsinn is megint ugyanott megjelent pár másodpercre, mint anno 1 éve. -
Nagynagy
kezdő
De ha igy bele.merultünk fekvő hengeres 4t robogo!
Szikra ott is van!
Uj hengerszett van rajta , uj gyertya. Pipa, kabel, gyujtotrafo . Cdi! Kompreszio van!
Pöffen ! De nem indul!
Szerelö nézte ! De nem igen jott ra! Enyi uj cucal nem igem szeretnék megválni tole! -
Nagynagy
kezdő
Amugy nekem az az érdekes hogy eddig soha nem csinalt ilyet! Ha szarakodott is ak elobb utobb el indult!
Legutobb a gyujtas lett cserélve! Es gondolom az fel adta !
Hisz mar ga durog ak az se valami jo! Eddig birta ! Most adta fel -
nyogo83
Topikgazda
válasz
KTMHobby3 #83551 üzenetére
Annyiban kiegeszitenem, hogy van harmadik eset is amikor rossz idoben adhatja a szikrat.
Ha esetleg CDI hiba van (tipikusan zarlatba vagy szakadasba ment kondenzator a gyujtas aramkorben), akkor a "dwell time" (a tekercs feltoltodesi ideje) elmaszhat a megfelelo ertekrol.
Ha ez elmaszik, akkor maris olyan, mintha a gyujtast par fokkal elallitottuk volna. Mondjuk tul hosszu vagy tul rovid ideig toltodik a tekercs, ami mind ket esetben gond lehet. Ha hosszu, akkor sokkal kesobb keletkezik a szikra es olyan mintha utogyujtasa lenne, ha rovid, akkor meg gyenge lesz a szikra es sokkal hamarabb gyujt.Termeszetesen mindig az elso a lendkerek/alaplap pozicio ellenorzese, de hibalehetosegnek ott van meg ez is.
-
-
Nagynagy
kezdő
Van szikra , de vagy nem jokor adja le , es a durogás is ere utal!
Szoval nekem volt igazam!
Gyujtas kuka!köszi a segitséget! :) -
Nagynagy
kezdő
Nos hengerel nincs gond ! Beszeltem szerelovel , azt monda mivel o ezt mar szerelte! Hogy 90% hogy a gyujtás a ludas!
Ajanlotta hogy rendeljek uj gyujtast! Es szerinte avval menni fog! -
Rivaul
addikt
válasz
Nagynagy #83521 üzenetére
Ugyan, pont nem úgy fényképezted ahogy kellett volna. A "fény belül". De ezen a hengeren nincs olyan ami indokolná. A beöntésre pöccen meg... Eddig nem ezt írtad. A gyújtás is több részből áll. Egy rutinos szerelőnek ha előtte van akkor cca 10 perc. Nem kell darabokra bontania. Nem tartom jó ötletnek új gyújtást venni. Utána ott fogsz állni hogy még mindig nem megy de -10k. Az elején 3-ért mondtam a kompressziómérőt amivel elkerültük volna az elmúlt napokat. Akkor nem erőltettem mert gondoltam nincs rá keret. Ezt megértettem. De így hogy vaktába vásárolgatnál, már nem értem. A henger összerakásánál figyelj a tisztaságra, mert ahogy látom a földre raktad.
-
forandor
tag
válasz
Nagynagy #83531 üzenetére
Ilyen esetben egy új gyertya az alap, illetve a kábel cseréje, vagy ha a hossza engedi, akkor az újra csavarása.
Ha már ennyire bele lendülsz a gyújtás kipatikázásába, akkor már egy CDI is mehet bele, és akkor legalább a gyújtás rendben van. És ha még ezek után sem jó, lehet tovább keresni.Bennem már felmerült pár apróság. Lehet, hogy valamiért túl sok benzint kapott, és azért nem is volt ereje. Végül eltelítődött benzinnel, és már esélye sincs indulni, főleg most, hogy már a sokadik oltását kapta a henger. Ezt könnyen kiderítheted, ha a karbitól megvonod a benzint. Rugdosod egy darabig benzin nélkül. Ha ez volt a baj, akkor el fog indulni így bezin nélkül.
Ha a gyújtást rendbe raktad, és a feltételezett túladagolt benzint kidolgoztad, és még mindig nem indul, akkor megnézném, hogy mi a szitu a szimmeringekkel. -
KTMHobby3
tag
válasz
FeniX- #83542 üzenetére
Pontosan tudom hogy milyen hengerszettet szeretnék. 5 évvel ezelőtt vettem egy tuning szettet, aminek a dugattyúja most megsérült, a főtengely hibája miatt. Most is ilyent fogok rá venni, de jelenleg a Motomotors-nál készlethiányt írnak. Tőlük vettem korábban is, akkor 20 ezerért kaptam, most 30 ezer lenne, nem egy nagy összeg, de sajna nincs. E-baj-en van ahol 38 Euró, van ahol 54 ugyanez a szett. Ez lenne:
Külföldről még nem rendeltem, nem ismerem a folyamatát, ezért idegenkedek tőle.
-
perge666
veterán
válasz
macilaci78 #83541 üzenetére
Ott a pont.
-
KTMHobby3
tag
válasz
perge666 #83535 üzenetére
Sajnos a főtengely hajtókar csapágy megadta magát. 34 évet bírt. Tisztában voltam vele hogy a tuningolást majd valamelyik alkatrész nem fogja sokáig bírni, de 5 évig nagyon jól ment a motor. Öröm volt motorozni vele, minden percét élveztem. Új főtengelyt hozott a barátom, aki Ausztriában dolgozik, már össze is szereltem a blokkot, de a komplett hengerszett, amit itthon is lehetett venni, jelenleg készlethiány miatt nem lehet venni. Bíztam benne hogy majd itthon megveszem, mert 5 évvel ezelőtt tőlük vettem azt a hengerszettet, ami idáig bírta. A dugattyú és a gyűrű is sérült, ezért új hengerszettet vennék rá. E-bay-en lehetne venni, nagyon kedvező áron, de onnan még eddig nem rendeltem semmit. Nem vagyok otthon ebben a témában. Az biztos hogy megoldom valahogy ezt is, mert szeretek motorozni.
-
FeniX-
senior tag
válasz
KTMHobby3 #83534 üzenetére
Nem annyira vészes mutatvány. Érdemes a bankodnál 'kiváltani' (ha van rá mód) egy - csak internetes vásárlásra használható - kártyát, és azzal regisztrálni egy PayPal fiókot.
Utána mehet a vásárlás, és arról a kártyáról csak annyit tudnak levonni, amennyit átvezetsz rá.
A PayPal amúgyis egyfajta biztosíték módszerrel dolgozik, szóval a vevő nem kapja meg egyből a Te pénzedet, csak ha megkapad az árút, vagy valahogy így. -
Tamás9x
őstag
Ez valami ragály lehet, mert nekem pedig elkezdett szökni a kompresszió, van, hogy szinte ellenállás nélkül elforog a főtengely, mintha nem is lennének szelepek, van, hogy olyan mint 0km-es korában... dinamikára, nyomatékra is változik mikor miylen kedve van. Október után szerettem volna széthúzni
-
KTMHobby3
tag
válasz
perge666 #83533 üzenetére
Megértelek. Ezzel én is így vagyok, de szeretnék segíteni. Most én is bajban vagyok, mert a motoromhoz szerettem volna rendelni hengerszettet, de sajnos készlethiány miatt most nem lehet. E-bay-on lehet kapni, de én még onnan sose rendeltem. Nem tudom hogyan kell. Remélem hamarosan megoldódik, mert én is szeretem a "száguldást".
-
perge666
veterán
válasz
KTMHobby3 #83532 üzenetére
Szerintem engedjük el,3perc alatt 3egymást követő hozzászólás……
Én már valamelyik nap megfogadtam magamnak hogy nem reagálok,de ma csak nem tudtam megállni.
Egyszer minden jó de mégsem indul,utána meg hasamra ütök és ez lesz a rossz……..
Inkább megyek gurulok egyet a motorral,jaaaa mégsem mert már este van,megfürödtem és TV-t nézek,inkább majd reggel munkábamenet. -
Nagynagy
kezdő
Maximum meg nezem elotte uj gyujto trafoval gyujto kabelel, pipával uj gyertyaval! Az van itthon!
Ha ugy se ak uj gyujtas! -
Nagynagy
kezdő
De en azt mondom gyujtas lesz a hibas ! Szerintem!
Alitani nem lehet rajta mert fixen van!
Azt alitani nem lehet! -
Nagynagy
kezdő
Vennek igen mert erre nagyon drágan dolgoznak a szerelök!
Abol hogy at nézi es mire ra jon hogy mi a baja szet szedi osze rakja stb! Abol az ora dijabol jo formán ki cserélem a gyujtast meg majdnem meg a hengerszettet is! Amit en is ki tudok cserelni! -
nyogo83
Topikgazda
Fura. Nekem az NZI-ben eredeti (marmint a Pinlock markaju) van, meg 2017-ben vettem, akkor lehuzott 3 evet a sarga Combi Duoban. Tavaly kaptam a mostani piros Duot, abba atraktam. Semmi nem latszodik meg rajta, se durvabb karcosodas, se foltosodas. Annyi, hogy nekem allandoan benne van.
Nem szabad lenne ilyen hamar tonkremennie. -
NYPD
aktív tag
Hali. Pinlocknak mennyi az élettartama? Létezik h egy "szezon" alatt gatya? Elővettem, reggel azért már kell, eltörölgettem szépen mikroszálassal meg kicsit elmostam, de valahogy nem az igazi, homályos, foltos... Karcos is eléggé, pedig rendes törlőkendővel törölgettem tavaly is..
-
perge666
veterán
válasz
Nagynagy #83522 üzenetére
Ezt írtam neked még az elején amikor még nem szedted le a hengert.
Előjel nélkül nem fog elmenni csak úgy a kompresszió hogy be se induljon.
Komolyan vennél új gyújtást hasraütésre?
Míért nem nézeted meg egy szerelővel?Lehet 1-2 ezer forintos cucc kell bele,vagy csak állítani kell valamit….. -
Nagynagy
kezdő
Lehetséges hogy a gyujtas a rossz , van szikra de lehet hogy nem akor adja vagy akor adja at amikor kellene!
Jobban járnek egy uj gyujtásal?? Hogy ugy mit csinál?!!, -
Nagynagy
kezdő
https://photos.app.goo.gl/HrLTyQpqzrzvUuZx7
https://photos.app.goo.gl/mSD4G9iwhGz3gZMw9
https://photos.app.goo.gl/33Up86KzmWZ8G4Qn6https://photos.app.goo.gl/NV37ujhrBZNmvTe56
Igy tudtam be linkelni!
Enél jobb képet sajnos nem tudok csinalni!
Itt en nem talaltam hibát!
Hengerbe öntötem benzint! Pöcen , de valamiert nem kapja el! És nem indul meg 50 rugásra sem! -
-
Nagynagy
kezdő
Értem köszönöm a választ!
Képet is és videot is lehet csatolni?? -
nyogo83
Topikgazda
válasz
Nagynagy #83513 üzenetére
Nezd, ebben az esetben eleg nehez otletet adni igy tavolrol.
Amit eddig tudunk a leirtak alapjan:
- karbi teljesen tiszta, minden fuvoka, kehelycso patika, benzinszint ellenorizve, szivato resz szinten
- keverek egy picit dusra allitva karbi tisztitas utan, hogy beinduljon es be lehessen allitani
- benzincsappal, vakum resszel nincs gond, kap benzint
- gyujtassal nincs gond, szikra van
- kompresszio van, henger/dugo jo allapotban van
(legalabbis nalam ezt jelenti a "karbi tiszta","benzin van","kompresszio van", "henger jo")Marpedig az elmult napokban az jott le a valaszaidbol, hogy kb minden nagyjabol rendben van, akkor pedig nincs az az isten hogy legalabb egy poffenest ne adjon. Felteve, ha megsem okes valami es igy nehez otletet adni.
CDI-t meglehet probalni cserere(esetleg gyujtotekercset), illetve gyertyapipat/gyujtokabelt atnezni, mert nyomas alatt nem feltetlenul ugy keletkezik a szikra mint szabadlevegon(gyenge szikra).
Ahhoz hogy egyaltalan bepoffenjen, kompresszio,benzin,szikra szukseges. Marpedig azt irod, ezek mind vannak, akkor nehez igy lataltanban otletet adni, mert nem latjuk/tudjuk, hogy mit jelent a jo.
Nem bantasbol, de mindenkinek mast jelent az hogy "jo" vagy "nincs gond vele". -
Nagynagy
kezdő
De ha otthon leszek készitek majd képet!
-
Nagynagy
kezdő
Hernger az jo ! Nem sérult semmi!
En arra lennék kivancsi hogy itt lehet e a gond! Vagy sem! -
Nagynagy
kezdő
Köszi hogy linkesitetted!
Varom az ötleteket!
Tanacstalan vagyok!
Kipufogo durogassal kezdte, menet kozbe helyre alt!
Utana mentem vele , le alt az ota nem indul el sehogy!
Szikta van, benzint kap!
Henger jo, gyuru nem szorult be !
Hengerbe benzin ugy se indul!
Karbi pucolva!
En mar csak dugatyura gondolok, vagy gyujtás ! -
nyogo83
Topikgazda
válasz
Tamás9x #83504 üzenetére
Igazabol "allitani" itt is kell, mert dusitast/szegenyitest lehet/kell allitani rajta. Inkabb verseny gepeknel lehet elony, foleg ahol valtozo magassagokban hasznaljak a motort es nem kell allitagni/fuvokazni a legkori nyomasvaltozashoz.
Ilyen karbi mar van par eve, csak annyira nem elterjedt(Edelbrock, Lectron), ha valakit erdekel a mukodese, akkor erdemes ranezni google-n "metering rod carb" talalatokra.
-
DJGABI
addikt
válasz
macilaci78 #83505 üzenetére
meg még ronda is
-
Tamás9x
őstag
Ha nem szeretnétek vacakolni a karbi állítással, akkor igaz nem olcsó, de okos karbi:
[link]
26-40mm-ig -
macilaci78
nagyúr
válasz
Nagynagy #83500 üzenetére
Linkesítve:
[link]
[link]
[link]
[link]Addig is kis know-how a fórum használatáról. Topik kezdő fórumozóknak.
Sajnos egy korábbi arculat alapján szemléltet, amit már csak a Logout lap őriz, ami még nem a reszponzív megjelenés nevében készült. Logout-on is elérhető a robogós topik. Előfordulhat, hogy a logoutra külön be kell lépni, a lapcsalád összes oldalára ugyanazok a bejelentkezési adatok és jogosultságok tartoznak a júzerekhez. -
Nagynagy
kezdő
Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- 0 km! ÚJ! Ninebot MAX G2 elektromos roller 32 km/h
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ)
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- Lian Li HydroShift LCD 360R/TL AIO vízhűtés eladó!
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3011
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest