- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Emunem
őstag
válasz
Gabesz87 #341102 üzenetére
magyarországon is, és ausztriában is kötelező/ajánlott a középső sáv szabadon hagyása. (m.o.-n elvileg voltak transzparensek is, hogy adj utat a segítségnek! címmel középen legyen a szabad út mentőnek, rendőrnek stb..) emiatt szállingóznak a leállósávban.
Másrészt én is úgy állok, hogy ha nincs kihajtó / parkoló 1 km-es vonzáskörben (vagy tábla jelzi, hogy lassan lesz egy, de nem 35 km múlva), akkor igenis várja ki a sorát a sok tuskó, én 2 gyerekkel kivárom, akkor neki is kell legyen. No-meg az előbb említett ok miatt is beállok a leállósávba, hogy a mentő, tűzoltó, stb. tudjon közlekedni... Mondjuk volt, hogy kacsáztam a tuskók elött, hogy ne tudjon elmenni, osztrák oldalon a rendőr megköszönte munkámat. (szó szerint)
De ráhúzni a kormányt az azért merész...A gyerekes dolog: ezt sosem értettem, max ha áll a sor, jöhet nálunk a gyerek előre (nincs mozgás semerre), sokszor látom autópályás tempónál is, hogy gyerek (Moldovai rendszámmal) ül apuka ölében, és hajtja a Vitót... ilyenkor a véda nem kapja öket lencsevégre?
-
válasz
Gabesz87 #341102 üzenetére
otthon is normálisnak kellene, hogy legyen, de szerintem a magyar kultúra sose fog elérni erre a szintre
[link] ezek szerint te sem tudod mit kell csinálni a dugóban. mondjuk nem értem, hogy ennek mi értelme pontosan a leálló sáv szabadon hagyásával szemben, de ettől még ez a szabály. szívesen
illetve azon is érdemes elgondolkodni, hogy szerinted az osztrákok járnak a román meg az ukrán határhoz húsvétozni?
-
-
rbalint88
addikt
válasz
Gabesz87 #288662 üzenetére
Random adalektoltogetes helyett elvinnem egy rendes szervizbe, diagnosztikara. Nem feltetlen (inkabb nem) a markaszervizbe), hanem helyi jonevu, jol felszerelt fuggetlenhez. Ha reszecskeszurot kell tisztitani, ahhoz egy barmilyen egesteren athalado adalek igen keves lesz.
Ha apukad jellemzoen varosozik az autoval, akkor a hibak kigyomlalasa utan javasolt az autocsere egy benzinesre, mert a mellekelt abra szerint a az autonak nincs inyere ez a fajta felhasznalas. -
válasz
Gabesz87 #265090 üzenetére
Sokáig pánikoltam, nem találtam a hang forrását. A nejemnek jutott eszébe, természetesen lehurrogtam, h ostobaságot vizionál. Majd egy megállásnál papírzsepit tömött bele, és csoda történt! Megszűnt a hang.
Érdekes, mert nem mindig hallható, és ha szeretnéd, h megszólaljon, az Istenért sem lehet "szóra" bírni. Nekem olyan placebó szerű, megnyugtat, h van.
Azt meg kétlem, h karbonból lenne, mert nekem itt-ott "vedlik" már, és valami fehér műanyag szerű anyag sejlik a fekete fedőfesték alatt.
-
brumi1024
veterán
válasz
Gabesz87 #236131 üzenetére
Model 3 Long Range 17 alatt feher hollo, 19-20+ inkabb a jellemzo jelenlegi ara.
Tsebacsi: Jaja, az erosebb B48 (30i) a Miniben elvan 9-9.5 literbol hajtva, 7-bol sporolva, pedig abban is egy ZF-hez hasonlo mukodesi elvu 8-as Aisin van.
Mas: Elvileg a rendelt 4-es kapott kvotat, ha minden jol megy augusztus elejen gyartjak.
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Gabesz87 #226481 üzenetére
A Polónál lazán beállította a futóműves (aki egy idegen márkaszerviz "alvállalkozója" volt) az előző generáció beállításaihoz, mivel nem volt frissebb. De megnyugtatott, hogy ugyanazok a beállítások az eggyel újabb generációnál is. Ezek után kicsit furcsa volt a kormányzása az autónak.
Pár hét múlva, VAG márkaszervizbe betolva az autót kiderült, hogy kb. ütközésig el volt tekerve az összes állítható paraméter.
Én simán el tudom képzelni, hogy esetleg GTE esetén is van valami eltérés a futóműben, vagy legalább a beállításokban pl. eltérő terhelés miatt.
-
#89309696
törölt tag
válasz
Gabesz87 #213989 üzenetére
Annak sincs semmi baja aki olyat vett, mert desztvízzel kisumákolható, aki nagyon félti a verdát vesz a gyógyszertárban kétszer desztillált laborminőségűt. Persze tudom, itt az autós topikban nem szívesen fogják ezt eljátszani.
A fagyállóságát nem tudom az adbluenak, de mintha rémlene, hogy fűtik a tartályt, tehát a gyári lötty is fagy szerintem oszt beindítás után kimelegszik jégkocka állagából 5 perc után.
Nagy cucc nem történik, hogy euro 6 vagy euro 5 szintet tud-e a kocsi erre az időszakra, abból a kevésből ami rohangál belőlük, nem fognak a bébifókák sem problémázni ezen.Remélem olyanok is feltankoltak belőle pánikszerűen százezer Km-re valót, akik évi ötezret vezetnek, meg ovijáratos az autó... Ez szinte biztos.
-
szőröscica
addikt
-
dj79
senior tag
válasz
Gabesz87 #207808 üzenetére
Nehéz ügy. Amit nem tiszta, a belsőben is hetvennel ment előtted valaki? Amennyiben nem, akkor index ki jobbra, első lehetőségnél jobbratartási kötelezettségednek eleget téve lehúzódsz a gyorsabb útjából és nem foglalkozol azzal, hogy ő éppen szabályt szeg. Minél jobban villogtat valaki, általában annál gyengébb az idegrendszere. Az ablakmosás még elmegy, de a mutogatás már sajnos csak extra olaj a lobbanékony természetre.
-
Puma K
nagyúr
válasz
Gabesz87 #207808 üzenetére
Így az ujj bemutatásoddal együtt teljes egészében, hogy ok-okozat és következmény oszd meg minden forrással és írd bele a te rendszámodat is becsületesen szépen.
2 kisgyerekkel meg asszonnyal SE mutogatnék be senkinek forgalomban meg amúgy sehol sem... ha ekkora trauma a vezetés akkor ne vezess. Ha meg ilyen eseményt élsz át, akkor tegyél ellene hogy minél hamarabb megszűnjön és ne csapj még nagyobb hullámokat, mert ráfázhatsz.
Én mindig is arra emlékeztem gyerekkoromból is, hogy akik bemutogattak azokat mindig jól elverték...
A hiperérzékeny és sértődős emberek szócsöve lett az internet... hurrá.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Gabesz87 #207815 üzenetére
Nem feltetlenul kozlekedesi szabaly...
Az altalad leirtak alapjan en azt latom, hogy haladni akart a vitaras, az az o sajat kockazata, hogy ezt kresz szabaly megszegesevel teszi. Te nem huzodtal le (ha a jobbratartasi kotelezettseg nem kerult megszegesre, akkor oke, de majd reszedrol volt egy provokacio, ami akar felbujtas is lehetne, ezutan indult az igazi buli, ahol mar a vitaras -leirasod alapjan- elkovethetett szabalysetest, akar buncselekmenyt is (a kopes tettleges becsuletsertes lehet, a buntetofekezes kozuti veszelyeztetes lehet, jobbrol elozes szabalysertes lehet).
A leiras alapjan en most elengednem ezt a nyilvabossagra hozatalt (mi van, ha neki is van kameraja es azon mas latszik?)
Egyre tobb frusztracio van az emberekben es egyre tobb az eljaras a kozlekedesi konfliktusok miatt. -
-
#89309696
törölt tag
válasz
Gabesz87 #207808 üzenetére
Nem szabad ablakot mosni és bemutatni, mert pont azzal locsolod rá a 60 liter benzint a tűzre. Az ilyen ember pont arra vár, hogy ezeket csináld és akkor okot kap rá, hogy folytassa.
Amúgy meg jah, tipikus. Ő nagyooon sietett, de bőőőven ráért veled szórakozni, tehát mégsem sietett.... Ez kb. az összes sima büntetőfékezőre is igaz. Nem sietnek ők valójában, simán csak frusztráltak és keresik azt aki visszaint és elkezdhetik a kötekedést. Ezért nem szabad beleállni akármennyire is nehéz. Illetve bele lehet állni, de akkor nagy az esélye, hogy ilyen lesz a kimenetele.
Ha valaki tényleg siet akkor
kéthúsz másodperc múlva már a rendszámát se lehet elolvasni olyan messze elhúzott előre. Mint én. -
Puma K
nagyúr
válasz
Gabesz87 #206605 üzenetére
Köszi szépen!
Másik topikban közben ajánlottak direkt ehhez a művelethez való zsírt: Renolit RHF1
-
válasz
Gabesz87 #206605 üzenetére
2 hete tisztítottam, annyiban módosítanám, hogy:
1. A Golfban nem fogasléc van, hanem sín (az előző autómban lehetett fogasléc), erre is tökéletes a fehér zsír.
2. Szereztem tiszta szilikonzsírt (nem nagy ügy, kértem egy gépész kollégától, 50 gramm egy életre elég, itt tudsz venni például: [link] ), most ezzel kentem meg a kédert, szuper jó.Bő 1 órát eltöltöttem vele, nagyon poros volt.
-
Doki16
addikt
-
#89309696
törölt tag
válasz
Gabesz87 #204636 üzenetére
Bocs, ha felingerültelek, nem akartam, a többiek jobban ismernek engem és tudják, hogy nagyon birkaként vezetek, szóval aztán rám mindent lehet mondani, csak száguldozót nem.
Attól meg senki nem lesz száguldozó, mert Gyulafirátótnál a tök üres felújított úton megkente neki pár percre egyszer, mert aztán meg úgyis elfogy az egyenes út ami belátható, vissza kell állni 90-100-ra. Engem is vár 4 kutyalány otthon, ez egy elég komoly indok.
-
#89309696
törölt tag
válasz
Gabesz87 #204629 üzenetére
A sebességtúllépést én el szoktam engedni, menjen ha akar, addig se az én valagamban jön. Engem is előzgetnek le főúton 110 mellett, de múltkor hazafele este az üres 82-esen 130-140 körül jöttem az egyenes szakaszán és csillagászati fordulatszámon ordító motorral előzött ki valami észlény, mert nem tudta elviselni az egója, hogy más gyorsabban megy mint ő. Elengedtem, menjen ha akar.
A biciklivel száguldozni gáz, főleg mert sejthetően nem valami profi cuccal vannak rögzítve, hanem Teszkós vacakkal. Utánfutóval meg azért gáz, mert kevesen tudják hogyan lehet menni vele gyorsan. Sorban cikázás meg érthetően idegesítő és értelmetlen is. El kell engedni, ez addig így is lesz amíg nem önvezető minden autó. Vagy csak én vagyok túl toleráns. Vagy csak tegnap 3 órát aludtam ma meg 2 órát és ilyen vagyok.
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Gabesz87 #204366 üzenetére
Van/lesz még más is itt új Golffal/Octaviával/Leonnal szerintem, aki tud nyilatkozni, szerintem nem általános azért ez. Az újabb kiadású autóknál nem igazán hallok panaszt, sőt, már a tavaly év végi darabok sem annyira nyűgösek az olvasott vélemények alapján. Ennek ellenére én is azt gondolom, hogy még ennyire sem kéne problémásnak lennie.
-
-
MrSealRD
veterán
válasz
Gabesz87 #203435 üzenetére
Az a baj, hogy aki hátul van nem biztos, hogy látja mi történik előtted... 2 nap alatt 2x jártuk meg BP - Gyöngyöst...és elég érdekes szituk voltak...
Nem értettem miért kezdték el hirtelen tartani a 130-as tempót... Aztán közelebb érve látom, hogy rendőri felvezetés van.És csak a fényhíd látszódott.
Aztán volt, hogy valami kis konzervkaticabogár kibukkant a 90-es kamion mögül, hogy majd jól megelőzi 110-el.... És akkor érkezett a vonatozós társaság 149 körül mögé -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Gabesz87 #203435 üzenetére
En olyankor sokszor picit kimegyek a szelere, hogy lassa elottem is vannak es nem magamtol vagyok ilyen hulye. Az altalaban segit, mert a sotetites miatt nem latnak at a kocsin amugy.
Amugy suru forgalomban en sem hasznalom a radaros tempomatot, mert vki tuti becsuszik elem.
-
MC Pite
veterán
válasz
Gabesz87 #203143 üzenetére
Én a 208nál futottam a köröket, mert nem akarom elhinni, hogy a hw nem tudja. Gariban kinakartam fizetni hivatalosban, de azz mondták nem lehet. 2 hétigbjártam utána, egyelőre letettem róla.
Pixelek? Nem csak AA problémákban vezet a samu.35ért jóhogy kéne AA! Olyan lesz 2-3 év múlva mint a klíma. Plusz inkább azon menjen gmaps, ne a telefont tűzze a nap, meg legyen némi értelme a gyári kijelzőnek.
#napifogyi: 941km-nél kivillant (12,5 tüzelőanyag szintnél kb) a szegénységjelző, megitattam(399,0Ft-ért/liter) az oroszlánt, 4,62 lett a fogyi.
-
6030D
addikt
válasz
Gabesz87 #203146 üzenetére
Nekem a sima 15 centis ikeás kábellel tökéletesen megy (nem tudom linkelni, valamiért most nem látom a netes felületükön), előtte hosszabb gyári kábellel nem ment. Gondolom a kábel ellenállása a lényeg, vagy gagyi legyen és rövid, vagy drága és hosszabb. Például ez, 240e-ért.
Illetve nézd meg, hogy ha tokban van a telefon, akkor a kábel teljesen be tudod-e tolni, vagy a tokon fexik fel. Asszonynak például olyan tok van, hogy csak a gyári kábel megy be rendesen, másik (itthon fellelhető) nem.focvis: ha nem használod a navit és a spotifyt, és lent van a telefon, akkor felesleges. Ha fent lenne a telefon és zavarna, hogy lóg a kanóc keresztül a középkonzolon akkor igen. Ha nézed is a navi/spotyt, akkor igen. Illetve ha zavar az, hogy a telefonod akksiját mindig csutkára tölti (és elvileg ez árt neki), akkor se vedd.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Gabesz87 #203138 üzenetére
S8+-al nem volt semmi gondom, S20+ esetén nálam is pocsék volt a stabilitás ugyanazzal a kábellel. Ahogy kicsit mozgattam, már eldobta. Új kábel beszereztem, ez kicsit masszívabban bekattant a csatlakozóba. Pár hónapja már használom és nem volt gond.
Viszont a wireless AA adapter felkeltette a figyelmemet. Elvileg a Golf is tudja a specifikáció szerint, gyakorlatban viszont az jött le (a külföldi fórumokban írtak alapján), hogy eggyel frissebb HW revision kéne hozzá a jelenlegi szoftver mellett.
-
Doki16
addikt
válasz
Gabesz87 #203138 üzenetére
Én már rájöttem, hogy mi a baj, ugyanezt tapasztaltam amit te. Hozzányúltam a telefonhoz és azonnal elment. Nem a csatlakozás a rossz hanem a kábel. 3 Type c kábelt próbált ki mire meg lett a jó. Az a lényeg, hogy nagy áramot tudjon, tehát rendes keresztmetszetű legyen benne a vezető. Nálam a Huawei lila cstalakozós supercharge kábele vált be. Soha nem dobja el és egy pillanat alatt csatlakozik.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy A40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 1xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G RJ, HBA330, áfás
- Samsung Galaxy S25 Ultra 1TB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged