Hirdetés
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen széket vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Bluetooth hangszórók
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
BigBlackDog #334799 üzenetére
Legtöbb BMW-be ez annyira drága extra hogy nem futotta már rá
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Blindmouse_ #334791 üzenetére
Sárgán amúgy is necces megállni, havert verték már így telibe...
-
-
tboldi
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
és a háromszor három óra alatt 2310 jármű nem indexelt a balra kanyarodáshoz
Kerpesi Hungária sarka. Nyilazott csak kanyarodó sávból miért kéne indexelni kanyarodáshoz? Vagy akkor nem indexeltek amikor átléptek a kanyarodósávba?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Blindmouse_ #334780 üzenetére
Amúgy jó deal ennyiért csak nem is tudnám hol tárolni igazából... A bontáshoz se szakértelmem, se szerszámaim nincsenek. Bár haverom autószerelő, nála lel lehetne depózni, meg ő szét is tudná kapni. A végén még rábeszélsz.
-
Blindmouse_
senior tag
Esetleg "group buy" ha nem ugyanazok a dolgok kellenek másnak belőle.
Egyszer kell letenni, aztán lehet bakolni, szétkapni, nem kell tologatni.Meló van vele, tény.
Mindegy, úgyis ő dönti el végül.
Nekem hasznos volt az utolsó ilyen.
Azóta is pár ember szerint "azanyámat" mert olyan cuccokat táraztam ezzel be, amikre sokan vágynak csak nem adom el ezeket, mert ha az enyémmel történik valami akkor nekem se lesz. -
#214
aktív tag
válasz
Blindmouse_ #334779 üzenetére
Nem egyszerű mozgatni, hozni- vinni, a telephelyen ide-oda rakosgatni (hát még, ha nem is gurítható), foglalja a helyet, ha nem konkrétan a donor, akkor a kiszedett értékes alkatrészek, amiket kerülgetni kell, amíg nem jön rá vevő. Az eladható dolgok ellenére még így is rengeteg belőle a szemét. Ameddig ezen dolgoznak, addig olyat is csinálhatnának, amit utána az ügyfél egyből kifizet, nem kell használtpiacon hirdetgetni. Ha "jön" vevő, akkor motorháztetőt akar postáztatni az ország másik felére, stb.
Beleuntak. Haver, aki 8-10 éve a donorhoz is donort vett inkább rádob valamire egy kis plusz pénzt, csak adják a kezébe, mint neki legyen vele plusz gondja, pedig a szaktudása megvan hozzá.
-
Blindmouse_
senior tag
Mi nem beszélünk rá.
Mondjuk egy csomó kacatod is lenne, ami hasznos, vagy esetleg eladható. amikor 5-6 éve elbontottam a kiflibetört AWD Talont, akkor eladtam belőle pár dolgot, és így nulla forintból lett egy csomó kasznielemem, egy komplett turbos tartalékmotorom, meg egy csomó egyéb alkatrészem. Nyilván így hogy el tudom tárolni a ház körül, ház mögött, így könnyebb mintha valaki egy lakótelepen él. Bár láttam olyat is hogy valaki a lichthófos belvárosi körfolyosós bérházban a lépcsőfordulóban egy salgópolcon tartott egy csomó cuccot. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Blindmouse_ #334774 üzenetére
Olcsóbb ha megveszed egyeben. Csak a fejegység 120k, a felni is kb 100k és a komplett roncs meg lenne 300-400k házhoz szállítva. De elméleti a dolog igazából nem kell belőle semmi csak az ültetett autóról jutott eszembe a dolog. Az enyémnek így is kevés a hasmagasság, ültetni nem ültetném. Max a gyárilag emelt rugót venném bele de az is kb +1 cm-t emel az meg kb semmi. Rádió ugyanúgy dobozhangú lenne mert a gyári hangszórók Sokol minőséget képviselnek. Az ülés az jó lenne, mert ettől a koszolódó világos belsőtől kb sugárban hányok. Viszont egyik tétel sem olyan ami nélkül ne tudnék élni.
-
#214
aktív tag
válasz
Blindmouse_ #334774 üzenetére
Átlagembernek szerintem iszonyat szívás autót bontani, sőt mostanában már hellyel, szerszámmal, szaktudással rendelkező ismerősök is csak utolsó utáni esetben kezdnek bele ilyen projektbe.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #334772 üzenetére
10 év a soha között kb.
-
válasz
macilaci78 #334763 üzenetére
Ennyi kellett a világ egyensúlyához
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tboldi #334761 üzenetére
Pont tegnap este jött szembe a fb csopiban, hogy egy Bubihoz való Eibach ültetőrugó szettet árultak. Igaz ehhez meg kell(ene) venni a hozzá tartozó döglött motoros dízelt is.
Mondjuk a nagyobb fék, a fekete sportülés és a jobb fejegységet tudnám is hasznosítani élből. Esetleg a 17-es alufelniket... -
Emunem
őstag
válasz
Blindmouse_ #334698 üzenetére
Megteheted, flúgos vagy…
-
Blindmouse_
senior tag
-
Blindmouse_
senior tag
válasz
Rowon #334754 üzenetére
És? hadd jöjjön, 1-2 nap visszatérő tél túlélhető kellő óvatossággal, vagy ha leszakad 15 centi hó, akkor aznap nem mész sehova esetleg. másnapra úgyis tiszta minden. ha meg száraz fagy van, nem az a taknyos csúszós izé, akkor nyárival nagyobbat mész mint télivel, De persze azt csinálsz amit akarsz, ezek csak tippek.
most töröm a fejem hogy tavaly feb végén, vagy március elején dobtam vissza a nyárit..
Az van meg, hogy a cseresznyefa 2 héttel hamarabb virágzik, és érik, mint 4 évvel ezelőtt. -
válasz
Rowon #334755 üzenetére
Francia, japán, kínai, üzbegisztáni.... tök mindegy, ha a teszteken jól szerepel
Felőlem a rabok Alcatraz-ban is csinálhatják, ha jó
Viszont ha 4 évszakost is megfontolnád, a Nexen Nblue 4Season jól szerepelt anno a Passat-on, most pedig a Renault-ra Hankook Kinergy 4S2 került és már 30k km bele is ment, szuper gumi - kanyarokban határon is stabil és kiszámítható, illetve minden eddigi körülményt tökéletesen teljesített. Még a nagy nyári meleg van hátra, de nem hinném, hogy problémája lesz vele.
-
válasz
Blindmouse_ #334748 üzenetére
Tizenfokok lesznek 1,5 hét múlva.
Majd áprilisban úgyis jön a fagy, ahogy lenni szokott.
De mondjuk ezért a télért, ami most van... Elég harmatos. 4 évszakost még nem mertem venni, de lehet az lenne a legjobb.
-
válasz
macilaci78 #334728 üzenetére
Jobb lett volna a büntetőfék, vagy kisorolok mögé és stroboszkóp?
Nyilván kisorolhattam volna a tréler elé és ráhagyom, de akkor hol marad a kikormolás?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #334749 üzenetére
Nem csak a téli romlik hanem a nyári is csak az kevésbé tud problémás lenni. Nekem a Michelin CC már 3. évében érezhetően gyengébb volt nyáron is nem csak télen, pedig garázsos autó és kevés a benne a méter is.
A rotálás nem gond, olajcserekor úgyis fel kell emelni a bódét, akkor meg már nem egy nagy kunszt átcserélni a kerekeket is.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Peter.70 #334746 üzenetére
Még nem.
De 3 hét állás után a 12V-os akksit azért töltőre raktam. Kellet bele szufla, volt vagy 3-4 óra mire a töltő feldurrantotta. Lehet majd azért inkább 2 hetente rátöltök így télvíz idején.
Amúgy mióta haver vitt a Tesla-jával azóta egész megtetszett a dolog. Bubi mellé boltba járni pont jó lenne egy villanyos. Ha meg vhova messzebbre megyünk ott a benzines. Végülis most is csak erre van használva Bubi.
-
Most is menne fel egyből a kocsira. DOT szám szerint 8 éves a jelenlegi, de nem is ez a probléma, hanem már elég sz*r. Profilmélység megvan, de repedezett a gumi felülete. Autószerelő szólt, hogy szerinte cserélhetném, de én is érzem, hogy kemény a gumi, nem jó vezetni vele.
-
Kérdés: új téligumit melyik időszakban éri meg legjobban venni? Az ár miatt lenne érdekes. Kleber Krisalp HP3-at néztem ki, ami eleve nem egy túl olcsó gumi.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Érdekes eset: [link]
A szakértői vizsgálatok során kiderült, hogy a tüzet az osztómű hibája okozta, amit István szerint a szervizben már korábban fel kellett volna fedezniük a szerelőknek. A biztosító szakértője egyébként azt állapította meg, hogy a hiba az osztómű megbontása nélkül is kétséget kizáróan azonosítható volt
Szerintem amúgy el kellett volna fogadnia a 30%-os kedvezményt az új autóra és akkor kb 15-ből hozzájuthatott volna egy 50 milliós kocsihoz. Elvégre 180e km volt a Merciben, az már nem garis.
-
426os
őstag
válasz
BigBlackDog #334735 üzenetére
Golfban a 0w20 olaj is elég sötét volt 11e km után. Cserét követően sokáig szép tiszta, de ekkora táv alatt szépen besötétedik. Szín alapján ennyi idő után nem érdemes ítélkezni.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #334735 üzenetére
Akkor no para, valószínű csak kioldotta a többi járatból a fáradtabb olajat és azért zavaros.
8-9e km után már nem számít újnak az olaj. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #334730 üzenetére
Tapasztalatom szerint nagyon sokat számít meddig hagyod lecsöpögni az olajat.
Emlékszem anno mikor diesel kisbuszban olajat cseréltünk olajcsere után is már sötét volt a nívópálcán az olaj.
Aztán egyszer állt egy hosszabb ideig olajdekli nélkül, ki tudott mindenhonnan csurogni a fáradt olaj, és láss csodát feltöltés után a nívópálcán ugyanolyan szép volt az olaj, mint a kannában.Ezt csak azért írom le, mert márkaszervizben egy olajcsere cca 10-15 perc. Nem hagyják kicsepegni a teknő aljáról a trutyit.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #334730 üzenetére
Ebből senki nem mondja meg. Ha igen az meg kuruzsló.
-
dellfanboy
őstag
válasz
BigBlackDog #334730 üzenetére
küld be laborba, mit találgassunk?ráadásul milyen fényviszonyok közt fotóztál? lámpád hány lumenes?
ám ez milyen olaj? mert amelyik márkaszerviz fékolajat árul, oda én nem vinném a verdát... -
BigBlackDog
veterán
Vajon mennyi ideje lehetett cserélve ez az olajtöltet?
Márkaszervizes múlt szerint kb. bő fél éve, 8-9e kilométerrel ezelőtt. Szerintetek reális (Renault-Nissan 1.6 SCe szívóbenzinben volt)? Elemlámpa fénye egyáltalán nem világította át, pedig pár ujjnyi vastagságban volt csak.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tboldi #334726 üzenetére
standalone ECU-val es E85 mellett mi 875cc/min-t raktunk be
az 4bar-n 1000cc/min
de barmennyival nagyobbat is be lehet rakni ha ra van irva az ECU, max azt aranyosan kisebb idoablaknyira vezerli ki
ha van egy bejaratott es popularis setup, meg ECU sw megirva a 390-kre, akkor nyilvan azt kell hasznalni
annal eccerubb sosincs
masok kitapostak az osvenyt ra -
tboldi
nagyúr
válasz
hobizoli #334715 üzenetére
Hát T-Jeteknél ez a szokás, ahogy látom, kb. minden Abarth tuningos webshopban 390-eseket árulnak.
Mondjuk azt nem tudom, mekkora nyomáson üzemelnek a T-Jetben, ezek a névleges értékek, amiket eddig irkáltam, 3 barra vonatkoznak.
Ha jobban szeretnéd beleásni magad, itt vannak a gyári cikkszámok:
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #334724 üzenetére
Hát 159-est vagy Brerát csakis dízellel vennék, a GM származék benzinesektől inkább elhatárolódnék. Egyedül az 1.75 TBi, amit esetleg jöhetne, de azt is inkább Giuliettában, pár hibáját javították már abban.
szerk.: Sajnos a V6 sem Busso már ezekben.
szerk. 2: Mondjuk a 159-et még szerelték a fasza 1.9 8v-vel is. Igaz, hogy mellette M32 van, de attól már nem riadok vissza.
-
válasz
Micsurin #334719 üzenetére
Az 1.5 nagyjából 1 literrel kevesebbet kért, de nem is szedte annyira a lábát, mint a 2.0. Hazafelé volt egy szakasz, ahol betalált egy B5 Paszuly, előttem futóval előztek az M4-en kamiont én pedig normális távolságra lelassítva követtem, 110-el (ami ugye ott a megengedett sebesség). Már messziről villogva jött, majd rárakta a lökhárítóját az én horgomra kábé. Kicsit felment a pumpa, de okos enged, úgyhogy inkább leléptem ahogy kiment előlem a futós. 170-nél már kezdett leszakadni, y00-nál pedig szépen lemaradt. Aztán egy perc után elvettem, legalább kikormoltam.
Azért a csatacsipp nem esne rosszul, de már így is bátrabban lehet előzni vele, mint az 1.5-tel lehetett.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tboldi #334707 üzenetére
240-s injektor a PuntoGT-ben 175-180lo-ig OK
270-s 200lonal
336-s 240lonalezek voltak occsoe elerhetoek
de a fuel pressure regulator (FPR) egy un nem_linealisra volt cserelve, ami 1bar toltonyomasra 1,7bar-l emeli a fuel rail nyomasat
ez ertelemszeruen 1,7:1 szorzos
azaz 1.5bar-nal ~2.5bar-l emelte
ez amugy visszaterheli a benzinszivattyut, aminek ezzel csokken(!) a szallitasi kapacitasa literben
letezik ilyenbol 1,5:1 es 2:1 aranyu is
ezzel az injekotorok nagyobb 10%-l ccm-sek lesznek nyomas alatt, es extra dusitast meg jobb porlasztast tud kepezni is
extra dusitastol aglisebben reagal egy teligazra meg csokken a turboluk is -
válasz
whatnot #334711 üzenetére
Google: "parkside performance magasnyomású mosó" , van találat.
Nem ismerem, ebben legalább alumínium a dugattyú, nem műanyag, a következő fokozat a réz / bronz. (asszem!!)
Szerk: erősen privát vélemény; egy Kärcher esetén a nevet is beárazzák, azonos áron más márkából jobbat kapsz.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #334710 üzenetére
Megkövetem magam, utánajártam a cikkszámoknak és 267-esek a gyárik a T-Jetekben, az Abarth Grande Punto kapott 312-eseket, amennyiben átesett az Esseessévé váláson, de eredetileg az is 267-esekkel jött.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #334703 üzenetére
Elfelejted nem rég interjúvoltam kollégát/havert… veztengelyek, 1446, nagyobb injektorok. Okkal számolom 10,5 környékére…
Ezért is a filo, Bravo és belefejelni rögtön vagy elsőnek egy alap Giulietta 120-asban.
426os gyárilag a 9 valid de ha bekerülnek a hegyesebb tengelyek turbó stb szinte csak 10-10,5 környékét olvasom. Valid?
-
tboldi
nagyúr
válasz
focvis #334692 üzenetére
Efféle kirándulásokkal 7-7,5-re tippelnék, nem a duplájára, egy balatoni kört nekem is sikerült ennyivel abszolválni, igaz, nem pályán.
De egyébként se belőlem induljatok ki, én ritkán hagyom el a várost, meg nekem hegyesebb vezműtengelyem van, nagyobb turbóm (IHI VL37 vs 38), na meg a csatacsip.Csatlakozom, boldogot az Alexeknek!
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Az Exynos 2600 az első 2 nm-es mobilchip
- -szabi-: Kodi beállítása és használata CoreElec rendszeren
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PlayStation 1 / 2
- Lexus, Toyota topik
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3005
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- AKCIÓ! Lenovo Legion Slim 5 Gamer notebook - R7 7435HS 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB GDDR6 WIN11
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest