- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Home server / házi szerver építése
- Hangtechnika (pa, stúdió, analóg, digitális, pc)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- eGPU tapasztalatok
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- A gyári kábelek fontosságára hívják fel a figyelmet az új GeForce-ok gyártói
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Rowon #334886 üzenetére
Szerintem annak senki nem örülne, ha a szállítási költségek még tovább emelkednének. 2 éve is volt egy nagy emelés, amikor a gázolaj ára elszaladt.
Amúgy pont ezt beszéltem valakivel. A gázolaj régen tök olcsó volt, aztán elterjedtek miatta a dízelmotoros kocsik. És persze, hogy felnyomták az árát a benzin szintjére.⭐ Stella
-
szebe
addikt
válasz
Rowon #334795 üzenetére
Mostanában egyre több olyat látok, hogy a busz/kisteher átmegy a zöld végén-sárga elején (de szabályosan), a mögötte jövő meg annyira belemászik a seggébe, hogy nem látja a lámpát, és telibe piroson húz át
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
Rowon #334754 üzenetére
És? hadd jöjjön, 1-2 nap visszatérő tél túlélhető kellő óvatossággal, vagy ha leszakad 15 centi hó, akkor aznap nem mész sehova esetleg. másnapra úgyis tiszta minden. ha meg száraz fagy van, nem az a taknyos csúszós izé, akkor nyárival nagyobbat mész mint télivel, De persze azt csinálsz amit akarsz, ezek csak tippek.
most töröm a fejem hogy tavaly feb végén, vagy március elején dobtam vissza a nyárit..
Az van meg, hogy a cseresznyefa 2 héttel hamarabb virágzik, és érik, mint 4 évvel ezelőtt.Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
Szoszo94
őstag
válasz
Rowon #334755 üzenetére
Francia, japán, kínai, üzbegisztáni.... tök mindegy, ha a teszteken jól szerepel
Felőlem a rabok Alcatraz-ban is csinálhatják, ha jó
Viszont ha 4 évszakost is megfontolnád, a Nexen Nblue 4Season jól szerepelt anno a Passat-on, most pedig a Renault-ra Hankook Kinergy 4S2 került és már 30k km bele is ment, szuper gumi - kanyarokban határon is stabil és kiszámítható, illetve minden eddigi körülményt tökéletesen teljesített. Még a nagy nyári meleg van hátra, de nem hinném, hogy problémája lesz vele.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
MrSealRD
veterán
válasz
Rowon #334503 üzenetére
Én még annyit szoktam tenni, hogy mikor indulok egy bevásárló körre, akkor először megyek a mosóba...és utána az egyes pontokra. Így amíg megyek belülről kifűtöm az esetleges víz egy részét...a menetszél a többit leszárítja... igaz valamennyire vissza retkelődik, de ebben az évszakban a tisztaság tiszavirág életű...csak nem akarok a 65 réteg saras taknyot fogdosni a kilincsen.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Rowon #334518 üzenetére
Jah csak utána pl az Opeleken vakarózól ha spricni mintákra nagyon hasonlító foltokban a lakkod elindul... H csoportban szép képek vannak, a fagyi lakkot nyáron a melegben a téli cucc igen szépen kikezdi.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Rowon #334520 üzenetére
Én meg visszasírom a Castrolt.
-
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
Rowon #334120 üzenetére
Igazából az ABS-el még nem lenne különösebb problémám, de nem bánom hogy egyik vasban sincs. Amióta vezetek szerintem 3x voltam olyan szituban hogy segített volna, de nélküle sem lett probléma, mert fel tudtam kicsit emelni a fékről a lábam a kormányozhatóság érdekében.
Az átlagbéla meg ABS-el is tökegyenesen megy neki az objektumnak a féket alig nyomva, mert megijed pedáltól ha visszarúgdos.
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Rowon #334068 üzenetére
Wir leben autos! Ez már csak ilyen…
Én lassan egy Giuliettat vehetnék a ráköltésből nyugi.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Rowon #334061 üzenetére
Költségeket nem tudom, a számlákat mindig eltesszük, de nem szoktuk összeszámolni, excelt vezetni, stb.
Az időszakos karbantartásokon kívül csak 2 szélvédőcsere volt, 4 lengéscsillapító, összesen 6 rugó, 2 hátsó lengőkar, 2 szett első fék (a hátsó dobfék még gyári 248k km után), 2 csomagtérajtó teleszkóp, 1 világításkapcsoló… Mindezt oszd el 21 évre.
Most kuplungot illene már cserélni, illetve ennek a váltóját is utolérte az M13A motoros Suzukikra jellemző csapágyprobléma. -
Shadowbull
addikt
válasz
Rowon #334042 üzenetére
Ha bekövetkezik a civilizáció összeomlása, akkor nem az fog túlélni, aki tud kosarat fonni, hanem az akinek van fegyvere, és eléggé erőszakos és gátlástalan ahhoz, hogy használja is.
Mi átlagemberek egy ilyen világban úgysem élnénk túl, tök felesleges ilyesmire készülni.https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
Rowon #334034 üzenetére
Többen mondják, hogy a jelenleg kiépített infrastruktúra mennyire törékeny és nem pótolható, ha egyszer elpusztul. Ha elpusztulna (pl. atomháború), akkor meg fonhatjuk a kosarat, csinálhatjuk az agyagtálat, meg hajthatjuk a lovaskocsit...
Ha le akarod gyalulni az adott területet, elsőnek lődd ki az internetet, amig az F5-öt nyomkodják, te kényelmesen elfoglalod a terület felét.
Komolyra fordítva. Jelenlegi helyzetben simán jöhet olyan esemény ami pillanatok alatt visszarepíti az emberiséget a középkorig. hogy is van az idézet pontosan ami arról szól hogy nem tudni milyen fegyverekkel zajlik le a 3 világháború, de az biztos hogy a negyediket kövekkel, és botokkal fogják megejteni.
De nem is kell hozzá háború. a természet is meg tudja oldani simán.De nagyon csúnyán off-ba kanyarodtunk.
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
Shadowbull
addikt
válasz
Rowon #334034 üzenetére
Nekem egy kedvenc témám volt anno az indexes Peak Oil topikban a geddonozás, azaz a civilizáció hamarosan bekövetkező összeomlása miatti Armageddonra való tervezgetés
Igaz 2008 környékén a topik lakó geddonisták 2015 környékére tették az összeomlást, de láthatóan nem következett be.
[ Szerkesztve ]
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
válasz
Rowon #334030 üzenetére
Jézus még mindig itt tartunk????
Szerintem egy hónapra itthagylak titeket, mentális egészségmegőrzés címén...
Lassan az lesz az autós topictéma, hogy miként vadásszunk le egy Mammutot egy idomított kardfogú tigris hátán lovagolva úgy, hogy a többi ősember ne tudjon közben pattintott kovakővel fejendobni.[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
Rowon #333868 üzenetére
Hát nem beszélve arról hogy az öreg autót a szemétre kéne dobni, a fehéringesek szerint, És hát az is instant környezetszennyezés. De majd valamelyik fehéringes levezeti hogy a bolygónak az a jó ha minél többször gyártják le és dobják el a fogyasztói társadalom termékeit.
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
válasz
Rowon #333868 üzenetére
A környezetnek… az átlag ember az óvja a környezetét, az legyen kötelessége, élet célja, de ha üzleti érdek kívánja… akkor mindent is lehet, bármilyen ok mögé bújva.
Szerintem jelenleg sok auto fenntartása drágább mint egy egyszerű elektromos auto üzemeltetése, egy 3-4 M Ft-os robbanó motoros meg egy használt 5-6M Ft-os elektromos között tuti a drágább villanyos lesz a következő 4-5 évben gazdaságosabb. -
válasz
Rowon #333860 üzenetére
Ez a cikk is… mintha új villany autót vennél, mert ha sima új autót veszel, az jobb?
Megint élen járunk ebben, hiszen itthon soha nem volt divat a nagy átlagnak 3-6 éves autókkal rohangálni, pláne nem újakkal.Amilyen szinten pofátlanul emelik az új autók árait… meg büntetővámokat szabnak ki… min csodálkozunk?
-
OPiiPO
veterán
-
válasz
Rowon #333676 üzenetére
Csak ne akard őket vezetni 2 méteres magassággal. Még a mostaniakban sincs tengelyirányban állítható kormány, nekem pl. beszorul a térdem a kormány és a középkonzol közé, plusz mindog az volt az érzésem, hogy a légzsák a tökömbe durran egy balesetnél. Akkuka olyan, amilyen, nem a legjobb technika hűtés nélkül, de egyébként ezektől eltekintve városi igáslónak tökéletes. Nálunk asszony is ha melóba megy és esetleg körbe kell mennie, az is olyan 2x70km és az már sok az átlaghoz képest, szóval még a gen1 is simán megfelel erre.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
Rowon #333676 üzenetére
Jó az anyutaxi üzemmódban használt dízelcsettegők tényleg rémálom ilyen szempontból, plusz nyírja is őket ez a használati mód rendesen.
ikerszomszéd volt ilyen, 3 lityós tádéval, leszalad a tescoba naponta 2x ami 300 méterre van, játszótér, 350 méter.. hazajön mert itthon marad a kislapát.. aztán ment vissza... minden nap.Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
szebe
addikt
válasz
Rowon #333665 üzenetére
Erőltetett üzemeltetés után nyilván, de azért egy mai személyautó esetében a megengedett autópályatempó mekkora terhelés? Mintha erről is lett volna korábban diskurzus.
Na meg aztán a C kat se épp személyautó
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
dellfanboy
őstag
válasz
Rowon #333665 üzenetére
kicsit elavult már ez a tanagyag mint a magyar oktatási rendszer
de ha ausztriábanjársz akkor mindeféleképpen kövesd az utasítást
ám mi köze az autókhoz? esetleg a helikopterét be tudnád linkelni?
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
válasz
Rowon #328916 üzenetére
Tavaly beszélgettünk erről a témáról, most szembe jött velem a kérdés. C kategóriás szerkezeti vizsga tananyagából "loptam":
Az emberiség két legnagyobb találmánya az írás és a mikrohullámú sütő. / ~ / Szakmai jellegű kérdésekkel privát üzenetben NE keressetek! Ezeknek a fórumon a helyük!
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Rowon #331177 üzenetére
vannak felujitos cegek is, pl a Fer-Vill a IX.ker-ben
meg olyan helyek is akadnak, hogy odaviszed a Te generatorodat, es a popularisabb autokhoz van cseredarabjuk keszen felujitva, egybol adnak egy masik olyat helyette
dizel 147-mben igy csereltunk generatort egy honapja a vezerlescserevel egybekotve
az nem doglott be, de csak 13.6V-t akart tolteni szivargyujtos kijelzos USB tolto szerint, en meg nem vartam meg, hogy teljesen beajuljontöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Rowon #331158 üzenetére
lehetseges pl:
-generator feszszabalyzoja siman el tud hasznalodni idovel, ha a kopó, grafiterintkezos fajta - csere
-tekercs zarlatos lett maga az alloresz
-nem erintkezik a sarunal vagy az oninditonal rendesen, es az akksirol megy az auto igazabol, amig megy, mert a toltes nem jut el az akksiig
-a generator gerjeszto vezeteke szakadt, akkor generator jo es forog a vakvilagba, csak semmit nem tolt
-csomagtervilagitas egve maradt es leszivja az akksittöbb drón kell ;P
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Rowon #331158 üzenetére
Ki kell deríteni. Millió oka lehet
- nem tölt rendesen a generátor
- testzárlatos valamelyik kábel
- valami nem kapcsolt le és lemerítette
- ezek bármelyik kombinációjaKimérni úgy kell, hogy sorbakötsz az akkusaruval egy árammérőt (multiméter). Folyamatos kontaktus mellett (lezárt autóval mérve) 30 perc múlva ránézel hány mA mutat.
Ha van riasztó a kocsiban motortér nyitás érzékelővel, akkor azt is meg kell hackelni, hogy ne riasszon be.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
6030D
őstag
válasz
Rowon #328928 üzenetére
Ha nagyon érdekel, akkor tegyél bele egy obd olvasót, és nézd az olajhőfokot. Az 5 perc és hasolnló járatás mind tipp. VAG csoportos autók nagy része alapból mutat hőfokot, az 1,5 TSI-nél ez úgy néz ki télen, hogy 130-nál kb 90 fokos az olaj, ami a normál üzemmeleg, semmi hűtés nem kell neki. 150-160-nál megy fel 100 fok körülre, ami még mindig nem sok, illetve ha ki kell állni akkor a lehajtón már csak gurítva, meg parkolóhelyet keresve is csökken. Nyilván az olasz pályakapunál ne lője le a startstop.
Nyáron viszont két bringával a tetőn, tartós 130-140-nel, 30+ fokban 115 fokos az olaj, és a városba begurulva se megy még le 100 alá sokáig, szóval ha azt egy autópálya parkolóban járatnád 5 percig, akkor kb a 115-ről 110-re menne le...Shadowbull: a vizet pörgeti, de az izzó turbóban áll az olaj, nem?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz
Rowon #322063 üzenetére
Még azt nézem, hogy nem-e a lengéscsillapítóból folyt ki... Nem tudom hány éves, lehet a gyári, abban meg még biztosan olaj van (vót valamikó).
Az emberiség két legnagyobb találmánya az írás és a mikrohullámú sütő. / ~ / Szakmai jellegű kérdésekkel privát üzenetben NE keressetek! Ezeknek a fórumon a helyük!
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Rowon #322057 üzenetére
Gömbcsukló lesz az a féltengely végén (ami a hajtást viszi a kerékhez) nem?
Azon van egy ilyen harmonika gumi, ami ha elreped, akkor a kenőanyag kijön.
Cserélni kell persze, mert tönkremegy attól, ha bemegy oda a por.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Rowon #321998 üzenetére
Van olajos topik, oda is érdemes esetleg benézned ha érdekel mélyebben a téma.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sorozatok
- Milyen TV-t vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Path of Exile 2
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest