- Itt van az ASUS legfrissebb, AMD platformra épülő mini PC-je
- Jegeli pénznyelő projektjét az Apple, az okosszemüvegben látják a jövőt
- Olcsónak ígérkező, madzagos egér jelent meg az ASUS ROG-os portfóliójában
- Kriptobányászatra használta az AI-ra vásárolt hardvereket a Northern Data?
- Jövőre jósolják a memóriahiányt, ami egy évtizedig is fennmaradhat?
- Október közepétől kezdi el megoldani a PC-s játékosok gondját a Microsoft
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Steampunk hangulatú, nem túl drága, de fémházas klaviatúrát mutatott be a Yunzii
- Philips LCD és LED TV-k
Aktív témák
-
luci
aktív tag
válasz
Komplikato #3598 üzenetére
Na akkó negatív tapasztalat nagyon nincsen róla ,ennek örülök !
Hűtés valszeg meg lessz oldva zalmannal,csak kb amig kiprobálom addig lessz rajta a gyári ,aztán megy pihenni vissza a dobozába !
Vásárlással még picit várok ,hátha esik egy pár ezres-t !
[Szerkesztve] -
Komplikato
veterán
Na most teljesítményre semmivel se jobb vagy rosszabb mint a többi ami nincs gyárilag húzva. Annyi, hogy kicsit sivítós hangja van 100%-on a ventinek, de szinte soha nem megy 100%-on, ezért annyira nem zavaró. Én nagy hátrányát eddig nem láttam, amúgy a fórumban sokaknak ez van, mert sok helyen csak Sapphire és MSI van.
-
luci
aktív tag
válasz
Komplikato #3594 üzenetére
Maga a márka érdekelt volna ! Mert itt a én városomba csak ilyen van !
De ha még senki nem vett ilyet akkó még várok vele ,nem én akarok az első lenni aki beszopja a karival !
Teljesítménybe nyílván kb 2 ese mint a mostani -
wowbagger007
csendes tag
sziasztok!nekem már egy ideje(olyan 1hónap)sapphire hd2600xt-m van,256mega ddr3-as memoval.nos,az a bajom,hogy néha csak úgy magától kékhalállal kifagy,és valami atis dologra hivakozik.ha a 3dmarkot próbálom elindítani,vagy nem csinál semmit,vagy szintén kifagy kékhalállal.catalyst 7.8-am van,előtte pedig 7.6volt,azzal is u.e. volt.valaki help plz
-
Kicsimix
őstag
Állandoan kifagy a demója...ez nemigaz..
Nekem pont ilyen sapphirom van amit írtál... Teljesen megvagyok vele elégedve -
luci
aktív tag
Hi all !
Valakinek ilyen karival tapasztalata ? :-Sapphire HD 2600 XT 800 MHz ,700 MHz, 256 MB GDDR3?kb 25-26 k !
-Egy Asus x1600xt váltana fel nemsokára
üdv .: luci -
Kicsimix
őstag
Nah már 16x..
A Bioshock nagyon szépen fut dx 10 ben.Nálam 20-50 fps (1280x1024-ben) de viszont valamiért mindig kifagy a demó....Nagyon durva a grafika...tetszetős..
Úgyhogy asszem most win install... -
Olasza
aktív tag
Sziasztok! A steam-en belül hogy lehet meghajtót váltani? A c:-re nem fér, máshova meg nem tudom beállítani.
-
Kicsimix
őstag
Nah végülis lejött de torrentről...softpedia belassult 30% körül aztán szét is kapcsolt....
Torrenten meg valami developers.dk user leosztotta 900k val...
Na kicsomizom aztán próba...
Csak most vettem észre ,hogy a pci express bus beállítása 8x (ccc control center info központ)
Ez normális??
Asztmondja : a jelenlegi képernyőillesztő nem engedi a hardvergyorsítási beállítások módosítását?
szoval 8x ? heee
[Szerkesztve] -
Kicsimix
őstag
Nah beindult a softpedia ~600 kval
-
Kicsimix
őstag
válasz
Komplikato #3587 üzenetére
aha köszi..
bár a softpedia haldoklik épp...a mininován meg remélem nem b... át : ) -
Kicsimix
őstag
válasz
Komplikato #3585 üzenetére
nem találom a demót...nem xboxot néztél? az már 1 hete kintvan...
Pc demót estére igérték...
Esetleg egy link? -
Komplikato
veterán
válasz
Kicsimix #3583 üzenetére
Softpedian fent van, de csak az tudja emberi sebességgel tölteni (mivel millióan rácuppantak), aki sok szálon tölt le. De kint van torrent oldalakon is. Akik mega fileplaneteset szedték le, azok jól jártak, mert csak jelszóval megy, ami meg még nincs kint
Amúgy linkeltem 7.9-es bétát a nagyon bátraknak, pont az Xpertvision oldaláról, a Catalyst topikban. gyanus, hogy pont a Bioshock elött szivárgott ki. -
Kicsimix
őstag
válasz
Komplikato #3579 üzenetére
tölteném ha lenne demo
Én dx 10-ben tesztelek..
őőő xpertvision sonic...bár a memoriáknak kellene rajtuk birni de a referencia órajelnél nagyobb így is a sebessége ha jóltudom....
Így kicsit elképzelhetőbb,hogy hibás darab...De neadja isten.. -
Olasza
aktív tag
Képtelen vagyok meg egy sima windows telepítésére is.
XP-t letöröltem, erre eltünt a Vista is egy teljesen másik vinyóról. Ill. ott van, csak nem tudom előhívni.
De unom már ezt az egészet. :X
-
Komplikato
veterán
válasz
Komplikato #3579 üzenetére
Jut eszembe, 7.9-es drivert próbálta már valaki? Tud valamit azon kívűl, hogy benne vannak az AGP-s HD kártyák?
-
Gugyu007
csendes tag
Xpertvision 2600xt Sonic
-
Komplikato
veterán
válasz
kill_bill1 #3546 üzenetére
''Természetesen lehet dx9-ben is futtatni.''
Utolsó hivatalos infó szerint ha Dx10 vason és Vista alatt telepíted, akkor NEM lehet Dx9-ben futtatni.
Sajnos nem tudom megnézni, mert csak egy magábaomlott Vista béta van a gépemen, nekem marad a Dx9 teszt egyenlőre.
P.S: Remélem mindenki ezerrel tölti a demot tezteléshez! -
Gugyu007
csendes tag
Nos sztem most már vmi nagy gáz van. Ati tool feltelepít indít.
kékhalál
vmi ati2dvag fájl miatt? Ez mi? kezdek mérges lenni
-
Kicsimix
őstag
Érdekes probléma...Esetleg majd nézd meg friss install után akkor...
Gugyunál viszont érdekes ,hogy valahol csinálja valahol nem (3d mark 06 -ban nem)...
De mem szokott lenni a tettes...
Láttam ilyet gyári overclocked editionnál is...meg tuningnális ez volt...a mem volt a tettes általában..
Milyen videokari? -
Olasza
aktív tag
válasz
Kicsimix #3573 üzenetére
Akkor valszeg más lehet a gáz. Auto tuning nálam is ki volt (volt, mert most húzom újra a Win-t) kapcsolva, és indítása után szépen lassan kúszott felfele. Nálam egyértelműen a CCC volt a ludas, mert ha többszáz óra működés után indítottam, akkor is akkor kezdte az emelkedést, frekvenciák viszont nem változtak sem AMD GPU clock, sem Rivatuner, sem CCC szerint.
-
Kicsimix
őstag
Na várj ha eddig nem esett volna le : ) nálam fut a ccc egyfolytában (éppen most magyaráztam el ,hogy nemkell leszedni a ccc-t mert semmi baj nincs vele)... Nemtom mi lehet a gond nálad ..
Szóval nálam fut a ccc és ha nemcsinálok semmit akkor alapból 40 fok (de gyanítom ,hogy nálad bevolt kapcsolva az auto sebességnövelés és azért lett 55 fok 15 perc múlva csak nem vetted észre....
Lehet újra kikellene próbálnod ...nálam tényleg tuti.. akár fotózom is ha kell vagy videó... -
Olasza
aktív tag
-
Gugyu007
csendes tag
Ati overdrive
az hol van? Hol kell azt leállítani?
-
Gugyu007
csendes tag
Én már 7.8 al telepítettem fel. Amikor vettem akkor jött az új diver és az előzőbvel nem is próbáltam.
-
Gugyu007
csendes tag
7.8 driver. nem tudom mitől van ez de alég csúnyácska.
-
Gugyu007
csendes tag
nem volt húzva. a doom3 ban nem is kicsit, a 3dmark2005ben igen, de a 2006-ban nem nem tudom miért?
-
Gugyu007
csendes tag
[link]
Szerintetek ez a háromszög alakú csúszás mitől van. Játékban is előfordul több helyen is -
Kicsimix
őstag
Vagy mégis igazadvan hmm...
Gamestar:
''A Bioshock demóját sokan sok időpontra ígérték már, de a Cul Of Rapture oldala ma véglegesített minden információt. Szóval a hivatalos információk szerint ma este válik elérhetővé a demó a Fileplanet oldalán. Aki a napokban lefoglalta magának és letöltötte a titkosított állományokat, az a kioldás után egyből játszhat majd a játékkal. Végezetül jöjjön Ken Levine üzenete, amiben azt kéri a játékosoktól, hogy aki már a héten be akarja szerezni magának a játékot, az kerülje az ezzel kapcsolatos fórumokat és chat szobákat, mert nagyon sok csavart és titkot helyeztek el a játékban, mit csak ezek ismerete nélkül lehet majd tökéletesen élvezni!''
Én tuti letesztelem ha majd lejön 2 nap múlva : ) -
Kicsimix
őstag
válasz
kill_bill1 #3544 üzenetére
Sztem 21.én jön akarom mondani holnap...Már pénteken is azthittük ,hogy...
-
AMD Power
titán
válasz
horvathkrisz #3547 üzenetére
Átlagosan kb olyan 30-40%.
-
kill_bill1
tag
válasz
horvathkrisz #3547 üzenetére
Ez mondjuk játékfüggő, de általában kb 40%-al jobb. Mondjuk van olyan játék ahol nem jobb, de van olyan is, ahol 2-szer 3-szor jobb.
-
horvathkrisz
addikt
tudom hogy hülye kérdés,de, a 7600GT-nél menyivel jobb a 2600XT?
-
kill_bill1
tag
válasz
horvathkrisz #3545 üzenetére
Természetesen lehet dx9-ben is futtatni. Tesztet pedig felesleges lenne csinálnom a 7600 GT-mmel
. Csak majd valamikor ősszel veszek 2600xt-t.
-
horvathkrisz
addikt
válasz
kill_bill1 #3544 üzenetére
az csak dx10 lesz, vagy lehet dx9ben is futtatni?
ha már így felhoztad a tesztet, csinálsz nekünk egyet? -
kill_bill1
tag
Holnap jön ki a Bioshock demója (unreal 3 engine). Lehet már azzal is tesztelni dx10-ben
-
horvathkrisz
addikt
válasz
PongiBandi #3542 üzenetére
tedd fel a kérdésed itt is: [link]
-
PongiBandi
tag
sziasztok
a 1080p filmekkel mi a helyzet, azokra megy a hw gyorsítás? (2400-esem van, csak most pont nincs 1080i filmem, hogy megnézzem megy-e a reg módosítással a Cyberlink dekóderrel a DxVA, de azt látom, hogy 1080p-vel nem ad képet...) 720p-vel minden OK, illetve ha 1080p lejátszásánál nem használom a DxVA (hw gyorsítás) opciót, akkor megy...
a másik, hogy 25 fps-es filmeknél sehogy nem akar a Cyberlink dekódere dolgozni, ennek mi lehet az oka? (CCC verzió csak 7.4, lehet hogy emiatt?)
PowerDVD 7.2 Ultra, talán 7.3 kéne? -
CPT.Pirk, itt a filozófiás rész a #1-es hsz-hez (a felépítés szekció tükrében szükség esetén módosítok rajta):
Az ATI a HD2000-es szériában ismét a jövőbiztosságot tűzte a zászlóra. Jelen esetben ez két fő gondolat köré szerveződik:
- A minél hűebb DX10 kompatibilitás (nem csak követelmények, hanem filozófia terén is)
- A midrange és low end kártyák esetében a HD video-formátumok minél erősebb támogatása.
Az utóbbiról itt talán elég annyit, hogy a 2600-as és a 2400-as kártyák a két legelterjedtebb HD codec-et (a VC-1-et és a H.264-et) maximálisan támogatják, egy manapság már gyengének számító egymagos processzort is olyan mértékben tehermentesítenek, hogy a processzor-igény nem megy 30% fölé - egy modern processzoron pedig bőven 10% alatt van.
A DX10 kompatibilitás a következő fő pillérekre épül:
Nagy számú shading thread párhuzamos kezelése és magasfokú latency hiding
A hatalmas regisztertömbnek, az ügyesen elhelyezett cache-nek és az X1900-széria továbbfejlesztett ütemezőjének (dispatch processzor) köszönhetően a HD2000-es kártyák több ezer shading szál (thread) ''észbentartására'' képesek. Ezzel egyrészt egyszerűvé válik a különféle, pl. memória-hozzáférésből adódó késleltetések kiküszöbölése (latency hiding), másrészt a DX10 geometry shaderének várhatóan sok párhuzamos szálra lesz szüksége, így ennek kiszolgálása sem okoz majd problémát. A dispatch processzor órajel-veszteség nélkül képes a szálak között váltani.
A fentiek igazak a HD2000-széria minden tagjára - az első igazi DX10-es játékok megjelenéséig viszont még várnunk kell arra, hogy a fenti stratégia igazolást nyerjen.
A hardware MSAA megszűnése
Mivel a DX10 megköveteli az egyéni algoritmusú antialiasing kezelését (custom resolve AA), az ATI úgy döntött, hogy a hardware-es MSAA-t megszünteti a kártyáiban, és az MSAA algoritmust bármilyen egyébb AA-hoz hasonlóan egyéni shader-kóddal valósítja meg. Úgy tűnik, ez öngól volt - míg a HD2900-as kártyákon ez a megoldás ''csak'' érezhetően fáj, a HD2600-asokon a 4 ROP-pal kombinálva egy 4xAA bekapcsolásával drasztikusan esik a teljesítmény. Amíg a hagyományos MSAA marad a domináns AA forma, addig a HW-rel megtámogatott nVidia kártyák ezen a területen vezetni fognak. Megoldást jelenthet a feltörekvőben lévő edge detect AA (megjegyzés: erről írna valaki pár szót?) - meglátjuk, mit hoz a jövő.
Magas ALU:TEX arány
Az ATI már régóta hisz a számítási műveletek (ALU) és a textúra-műveletek (TEX) arányának rohamos növekedésében - erre épített már az X1900XT 16 textúrázó egységéhez társított 48 pixel shaderrel is. A változás egyelőre korántsem olyan mértékű, mint az ATI várta, ezért a HD2000-es kártyák teljesítményét sok esetben jelenleg is a textúrázók teljesítménye limitálja (összehasonlításképpen: a HD2600XT ALU teljesítmény duplája a 8600GT-nek, míg a TEX kapacitás terén csak 75% az ATI kártyája). A DX10-ben érkező Shader Model 4.0 biztosan fog hozni ugrást ezen a téren - már csak az a kérdés, hogy a játékgyártók milyen gyorsan fogják az SM4.0-t adaptálni.
Szuperskalár shader egységek
Míg az nVidia a 8000-es szériában egyszerű skalár (egy forrásadat(csomag)on egy műveletet végrehajtó) végrehajtó egységekre épített (ezek a stream processorok), és a különféle adattípusok kezelését a schedulerrel igyekezett megoldani, az ATI általános shader egységeket készített, amelyek (elvi síkon) tetszőleges adatformátummal képesek megbirkózni. A HD2600-as kártyákban 24 ilyen szuperskalár (több forrásadaton több műveletet végrehajtó) egység van, amelynek mindegyike 4 ''egyszerű'' MADD ALU-t, valamint egy komplexebb, MADD és speciális műveletek elvégzésére egyaránt képes ALU-t tartalmaz. Mivel a komplexebb ALU pl. a trigonometriai műveleteket (sin, cos és társai) is egy órajel-ciklus alatt végzi el, ez a felépítés különösen kedvez a geometriai műveleteknek (vertex shader és geometry shader). A tipikusan kétdimenziós pixel shader műveleteknek már kevésbé - itt a shader compiler ''ügyességére'' van ahhoz szükség, hogy az 5-dimenziós egységnek ne csak a 40%-át, hanem a 80%-át kihasználja a pixel shader kód.
Bár a fenti megoldás műszakilag nagyon szép, a jelenleg jellemző shader-kódok egy részével sajnos nagyon megszenved. Változni fog a kép akkor, ha a shader-programozók áttérnek a párhuzamosítható shader-kódokra - ekkor szinte bármilyen shader-kód maximálisan ki fogja tudni használni a HD2000-esek ALU teljesítményét. Már csak az a kérdés, hogy ez mikor következik be...
A fentiekből látszik, hogy az ATI a HD2000-es családban a jelenkor játékai tekintetében több áldozatot is hozott, annak érdekében, hogy a jövőben megjelenő játékok várható felépítéséhez jobban igazodjon. Emiatt minden egyes nap fáj az ATI-nak, amivel a nagy dérrel-dúrral beharangozott új játékgeneráció késik - úgy tűnik, Karácsony lesz, mire a HD2000 széria igazán meg tudja mutatni, mire képes. Kíváncsian várjuk! -
Semmilyen jövőkép nem mentség a 2600XT 4 ROP-jára
Ill. a nagy textúrák csak azt oldanák meg, hogy nem kell AF, alacsony ALU:TEX arányú játékok esetén viszont AF nélkül is szívás a kevés TMU.
Mit kellene szerinted módosítani a dispatch processzoron? (szerintem az az R600-as széria legerősebb része, kíváncsi vagyok) -
ftc
nagyúr
válasz
horvathkrisz #3531 üzenetére
Sajna a GPU .Felépítéséből adódóan. Eléggé elhasal AA bekapcsolásakor! Értsd Ati másképp képzelte el a jövőt mint NV és nagy textúraméretekre rendezkedett be illetve shader intenzív cuccokra.
DX10-ben ha jól t udom egyformán gyorsan kellene lennie mint a VS mint a PS kód feldolgozásnak. Ati ehez nagyon közel van, de NV ebben elég erősen elmarad. DX10-el lépett be a GS is. 2 felvetés volt: NV vagy belebukik ebbe vagy ugy csinálták meg G80-t, hogy valami spéci módon végezze el.
Itt Ati alkalmazott egy dolgot ami hiányzik NV-től. R/W cache ami felgyorsitsa GS számoását mert ugye nem kell mindig kifelé nyulni vagy várni az adatra.
na de vissza RV630
ugyebár ez egy harmadolt R600 ahol egy csomo tranzisztort a HD módra pazaroltak el.Ez egy szép előnye a HD 2600/2400-s sorozatnak.De itt jön elő amit irtam, hogy Ati(AMD) nagy textúrákban látja a jövőt ezért a tex:alu arány sokkal nagyobb mint a mostani DX9-nél az elfogadható. Ati Xenosra épitett és bízik MS-ben.Amivel még lehetne gyorsitani a karin az az elpsztóegység optimalizálása közel 100%-ra
MAjd leirom amikor lesz időm ,hogy szerintem mit lehetne változtatni RV630-n -
Olasza
aktív tag
válasz
horvathkrisz #3533 üzenetére
nincs 05-öm. 06-ot pedig már mindent leírtam, csak rá kel keresni.
-
horvathkrisz
addikt
mennyi pontot dob neked 3dmark 05ben?
csinálnál egy olyan 05 tesztet, ahol alap procival, ill. húzott procival mennyit csinál?
ha leszel olyan kedves és megcsinálod, vga-t plz végig hagyd alapon.
köcce!
csak azért vagyok erre kíváncsi, hogy az X2 3800+ -od kihajtja-e alapon, vagy nem. -
Olasza
aktív tag
Saját tesztemből kiindulva az lehet. A 800-as memória tökéletesen kiszolgálja a 800-as magot. Viszont tuning esetén egyik húzása sem és semmit (ill. alig) a másik húzása nélkül. Eredményeket visszaolvasva találsz. A kettőt pont egymáshoz tervezték, így húzás esetén célszerű mindkettőt együtt emelni. 700-as memóriával sajnos nincs tapasztalatom.
-
Olasza
aktív tag
válasz
AMD Power #3528 üzenetére
A Sonic-on a memória nincs húzva, hanem gyorsabb memória (szerencsétől függően 1.0 vagy 1.1ns-os) van rászerelve. Ez két külön fogalom!
A progi pedig meri a min., max., átlag hőmérsékletet, amit mással nem lehet megcsinálni.
Annyi, hogy a húzásnál a memória és a mag sebességének húzását külön kell leokézni, különben azonnal fekete képernyő fogad. Eddig nekem a 840/900 minden gond nélkül ment. -
Gugyu007
csendes tag
válasz
horvathkrisz #3526 üzenetére
Everest 4.10.1066 beta méri
-
horvathkrisz
addikt
na mi a pálya az eXpertVision 2600XT hőfokiaval?
most akkor méri a hőmérsékletet vagy sem? -
válasz
CPT.Pirk #3481 üzenetére
A 2GB-ba beleszámít az alkalmazás által felhasznált videomemória, de nem az egész (legalábbis XP alatt). A /3GB switch-ről lebeszélnék mindenkit, mert hajlamos destabilizálni a rendszert - a MS nem a korrekt szoftvereiről híres, úgyhogy simán el tudom képzelni, hogy helyenként ott sunnyog egy-egy beégetett 2147483648-es szám
-
Olasza
aktív tag
Gyorsan leírom mégegyszer: a 7.8-as driver CCC-jét semmiképp NE! indítsatok el, mert hibás. Tuninghoz és hőméréshez mindenképp az AMD GPU clock tool-t ajánlom. Ingyenes, az AMD oldaláról tölthető le, (google-ben könnyen megtalálható), és a kártyát teljes egészében kiszolgálja. A kártya egyik hülye tulajdonsága, hogy egyszerre nem szabad a magot és a memóriát húzni. Tehát először mag, elfogadtatni, és csak azután a memória, különben fagy. Remélem segítettem.
-
Zolee11
senior tag
válasz
matteo_szg #3522 üzenetére
Tegnap, azaz ma éjszaka raktuk össze az új gépet full piásan..
Azt pont nem néztük meg, arra nem gondoltam... de majd megnézzük valamikor csak már elvitte a srác a gépet. De majd megkérdezem, h az kijelzi-e.
Én már egy ideje nVidia-t használok, anno még ilyen nem volt a CC-ben, 2 évvel ezelőtt...
Én is meglepődtem, h wtf nincs szenzor? De lehet h csak még nem korrektek a software-k. -
Zolee11
senior tag
hájj
az lehetséges, hogy az Xpertvision 2600XT karin nincs szenzor? Az everest nem jelzi ki a GPU hőmérsékletét... se az AtiTool...
Remélem a Gigabyte-ban igen, mert olyat szeretnék, de ha abban sincs akkor maradok az Asusnál, mindig is olyan kártyáim voltak. -
Eagle16
addikt
válasz
MATEO6600 #3517 üzenetére
Voilá:
recordDemo [demoname] - Records a demo of your current (singleplayer) gameplay with the name specified. The demo is placed in your \Quake 4\q4base\demos\ directory by default. This directory doesn't exist by default and is created the first time you record a demo.
Bővebben itt: [link]
Majd valaki csináljon egy timedemot 1.4.2-vel, és ossza meg, aztán lehet tesztelni
[Szerkesztve] -
-
Gugyu007
csendes tag
válasz
horvathkrisz #3496 üzenetére
Doom 3 Minden bekapcsolva AA Off 1280x1024
-
MATEO6600
őstag
Igaz, nekem Sapphire X1650XT-m van, de ha jól tudom, nem sokban tér el a 2600XT-től ugye?
Quake 4-ben ezt írja, az ultra grafikához:
[link]
Ti betettétek?
Ha nem gond, beszállhatnék a Doom 3, és Quake 4 tesztbe?
[Szerkesztve] -
AMD Power
titán
válasz
horvathkrisz #3508 üzenetére
A HD2600XT Sonic nagyon best buy most. Ugyan annyi mint a Sapphire csak húzott és még a hűtője is halkabb (Állítólag).
-
horvathkrisz
addikt
24ezer Ft-ért a z XpertVision a viszonylag jó gyári hűtőjével, a kis 65 nanométerével, nem melegedős fejével igenis nagyon jó vételnek számít.legalábbis szerintem. engem meggyőztek a fórumtársak itt a topikban, és azért azt fogok venni.
azt a pár +fps-t meg leszarom amivel jobb a 8600GT, de tényleg ne menjünk bele megint óvodás szinten hogy bebeee ez azért jobb az meg azért jobb... -
m4rc!
őstag
Jaja, azok karik jók 3DMark-ban, még jó, hogy az nem egyenlő a játékbeli teljesítménnyel, de ne kezdjétek/jük megint...
A 8600-osok jobbak a Markokban és passz, a 2600-osok meg jók játékokban és olcsóak, sztem itt ezen van a hangsúly...olcsó és jó kari, 3DMark meg le van ejtve..
[Szerkesztve] -
AMD Power
titán
válasz
VaniliásRönk #3504 üzenetére
Engem az se érdekel , hogy a HD2600XT mennyit megy a 3DMarkban.
-
Eagle16
addikt
No ha valaki tesztelni akar Quake 4-et, akkor Én benne vagyok, most tettem fel, 1.4.2-es verzió.
MOD: mégse, alap 1.0, sokat kell szenvedni a patchel
[Szerkesztve]
horvathkrisz: rendben, igyekszem
[Szerkesztve]
Aktív témák
- VGA kibeszélő offtopik
- iPhone topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Október közepétől kezdi el megoldani a PC-s játékosok gondját a Microsoft
- Gitáros topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik
- lezso6: Miért is jó, ha dohányzol?! Megéri rászokni!
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H110M i5 6500 8GB DDR4 240GB SSD GTX 1050Ti 4GB AeroCool V3X Green nBase 600W
- Microsoft Surface Laptop 5 i5-1245U 16GB 512GB 13.5" Gorilla Glass TouchScreen 1 év garancia
- Bomba Ár! Fujitsu LifeBook S762 - i5-3GEN I 8GB I 320GB I DVDRW I 13,3" HD I DP I W10 I Garancia!
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
- Apple iPhone 13 Pro Max Graphite ProMotion 120 Hz, Pro kamerák 128 GB-100%-3hó gari!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest