Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • ftc

    nagyúr

    válasz horvathkrisz #3531 üzenetére

    Sajna a GPU .Felépítéséből adódóan. Eléggé elhasal AA bekapcsolásakor! Értsd Ati másképp képzelte el a jövőt mint NV és nagy textúraméretekre rendezkedett be illetve shader intenzív cuccokra.


    DX10-ben ha jól t udom egyformán gyorsan kellene lennie mint a VS mint a PS kód feldolgozásnak. Ati ehez nagyon közel van, de NV ebben elég erősen elmarad. DX10-el lépett be a GS is. 2 felvetés volt: NV vagy belebukik ebbe vagy ugy csinálták meg G80-t, hogy valami spéci módon végezze el.
    Itt Ati alkalmazott egy dolgot ami hiányzik NV-től. R/W cache ami felgyorsitsa GS számoását mert ugye nem kell mindig kifelé nyulni vagy várni az adatra.

    na de vissza RV630

    ugyebár ez egy harmadolt R600 ahol egy csomo tranzisztort a HD módra pazaroltak el.Ez egy szép előnye a HD 2600/2400-s sorozatnak.De itt jön elő amit irtam, hogy Ati(AMD) nagy textúrákban látja a jövőt ezért a tex:alu arány sokkal nagyobb mint a mostani DX9-nél az elfogadható. Ati Xenosra épitett és bízik MS-ben.Amivel még lehetne gyorsitani a karin az az elpsztóegység optimalizálása közel 100%-ra

    MAjd leirom amikor lesz időm ,hogy szerintem mit lehetne változtatni RV630-n

Aktív témák