- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA® driverek topikja
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Google Chromecast topic
- Amazon Kindle
- Dell notebook topic
- Azonnali fotós kérdések órája
Aktív témák
-
Komplikato
veterán
Hilfe!
Fent van a 7.8 RC3 Catalyst. Bármit csinálok nem jelenik meg a CCC (igen, amit olyan sokan utának, nekem KELL!), már 3x újraraktam és még sem, ATT-ből a 1047 végű van fent, de valamiért nem 100-as az sem. A lényeg az, hogy a TV gamma, kontrast, brightness részeket nem tudom állítani. Az Overlay/Display 2 beállításoknál abnormális értékek vannak ami meg is látszik a TV képen (300% fényerő, nézhetetlen!), de NEM lehet átállítani. A sima TV beállításoknál meg van Saturation és Contrast, de onnan is csak utóbbi működik.
Van valakinek tippjke??? -
Olasza
aktív tag
válasz
VaniliásRönk #3097 üzenetére
Az én 3800+-om mellett szoktam procilimitbe ütközni.
[Szerkesztve] -
Olasza
aktív tag
A 6600gt-m 720 pontja és X600 470 pontja után igenis érdekelt, hogy mennyi pontot kap ez a kari. A tesztek 99%-a 7.6-os driverrel készült, ami szintén nem mérvadó, hisz pl. a HL2-ben nálam 7.7-ről 7.8-bétára váltva 60%-os növekedést hozott (100 ->160, amit úgy sem látni).
Ami engem zavart, az az, hogy ha kérdeznek valamit, akkor a válasz mellett lehet tanácsot adni, de ne anélkül! Ez olyan, mint amikor bemész a boltba, és megkérdezed egy AMD proci árát, és a boltos nem árulja el, csak annyit mond, hogy az intel jobb, és ne az ár alapján döntsön! Teccik érteni? -
Jók ezek a 3DMarkos villongások
Engem az nem zavar, hogy csalnak a gyártók (egyenlőek az esélyek), viszont a 3DMark ugyanúgy egy db teszt, mintha csak pl. az Obliviont nézném, és az alapján vennék kártyát. Sőt... Az Oblivionnel legalább fogok játszani.
Gyugyu007, a 7600GS-t mindenképpen cseréld le, ha ennyire nem tudsz dönteni a 2600XT és a 8600GT között, akkor dobj fel egy pénztJelenleg nagyon közel van a két kártya, az az egy-két százpontnyi különbség, ami egy 3DM06-on lehet közöttük, nem segít jó döntést hozni (ráadásul a 3DM06-ot erősen befolyásolja a CPU is, ami a modern játékokra sokkal kevésbé jellemző).
Alternatíva 1: szedd össze, hogy mikkel akarsz játszani, és nézd meg tesztekben, ezekben melyik kártya jobb (a pH!-n kívül pl. a computerbase.de-t tudom ajánlani, náluk rengeteg különféle teszteset van, és sok játék).
Alternatíva 2: ásd bele egy kicsit magad a két kártya lelkivilágába, döntsd el, melyik szimpatikusabb, melyiket látod jövőállóbbnak, és vedd meg azt.
szerk. a 6320-as C2D mindkettőt ki fogja hajtani.
[Szerkesztve] -
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
FireKeeper #3093 üzenetére
Valóban. De most még nincsennek itt, örüljünk a jó és occsó 2600XTk-nek...
És te mit sz@rsz le? Ha már hírdeted az aláírásodban... -
FireKeeper
nagyúr
válasz
vladibence #3092 üzenetére
állítólag a hd2900pro is dx10.1-es lesz, ráadásul a specifikációi alapján ha jó árba lesz, kész bestbuy jövőbiztos kártya(gyanús
)
[Szerkesztve] -
vladibence
csendes tag
Szevasztok! Szerintem a 2650ek dx10.1 támogatást is kapnak hhogy gyorsan sikerüljön profitot szerezniük. De ha nem akkor meg javítanak a dx9es játék beli teljesítményeket anyira hogy egy 1950xt-xtx szintjén legyen tehát olyan 30-50eFt közöttire lehet számítani.
... vagy baromi nagy tévedésben vagyok... -
VaniliásRönk
nagyúr
Figy, állj üresbe, itt senkit sem érdekel a GeForce toplista, ez egy ATi topik ha nem tűnt volna fel, másrészt a 3DMark toplista is max többezer gyp-s hozzenemértőt érdekelhet, meg a pontszámhajhász tuningörülteket, akik fürdenek a hozzád hasonlók rajongásában, talán ettől áll fel nekik.
-
wid22
aktív tag
válasz
VaniliásRönk #3088 üzenetére
http://phtoplista.interact.hu/lista.html
Erröl miért hnem beszél senki? Ez PH n van a GF k versenye a 05 és 06 mark alapján.
Többezer embert érdekli. A 3Dmark is egy összehasonlitási lehetöség.
Kóülön topicja van a 05 nek és a 06 nak is .
Ja érdekességként elmondom énnem választottam kártyát nekem 1 éve 7600GT m van. -
VaniliásRönk
nagyúr
Pl. nemrég volt teszt itt PH-n is, átnézi azt. Használja gugli barátunkat, a net is tele van tesztekkel.
Akármi alapján is dönt valaki, legalább próbáljon valami kézzelfogható szempontot találni, 3DMark alapján semmit sem lehet eldönteni, egy pontszám ma már nem mond semmit.
Manapság, pár évvel ezelőtt még nem ez volt a jellemző, akkoriban még a játékfejlesztők optimalizáltak. -
Olasza
aktív tag
válasz
VaniliásRönk #3086 üzenetére
Ez most tényleg nem kötekedés akar lenni:
Mi alapján döntsön, mikor az egyik játéknál ez, a másiknál a másik a jobb.
A két kártya jelenleg egy kaptafa, míg a régi játékoknál a Gf nyer (főleg AA és AF esetén), addig a jövendőbeliekben valszeg a 2600XT, de ezt szemmel szinte észre sem lehet venni. Teljesítményüket a tesztek alapján sem lehet összehasonlítani.
2600XT javára szól a HD támogatás és az alacsony fogyasztás is.
És mellette én is megírtam, hogy semmit nem ér, de más okok miatt. Optimalizálni nem csak a 3dMarkra szoktak, hanem a legismertebb játékokra is -
Olasza
aktív tag
válasz
Gugyu007 #3073 üzenetére
4800 és 5200 között várható. Vedd figyelembe, hogy a 3dmark06 DX9 teszt, DX10-et a 3dmark07 fog tesztelni, az viszont már csak azt.
Ha kérdeznek valamit, miért nem lehet egyszerűen válaszolni, miért kell mindig mindenkit lehurrogni? Ha Ő erre kíváncsi, akkor kapja már meg a választ! -
wid22
aktív tag
Akkor amit belinkeltem? Az se érdekel senkit csak a 6200 töl a 8800xx vannak tesztek 05 és 06 eredmények. Na mindegy nem lényeg csak mondtam.
-
ftc
nagyúr
Tévedés. Sok embert nem érdekli a 3DMark...
Példa
x1600xt,x1650Pro +Dmarkban jobbak voltak mint 7600GT de játékban vacakabb volt...most jutottak el oda, hogy 7600GT közelében van a kártya reális tejesitménye
Vagy a kedvencem a régi FX szépség...
Az, hogy pl 2600 vs 2700 pont neked elmodn valamit? mert nekem nem -
VaniliásRönk
nagyúr
Ha tudni akarod az nVidia égett be csúnyán hogy csalnak a driverei, aztán később mellékesen az ATi is bevallotta, hogy a driverei tartalmaztak spéci ''optimalizációkat'' 3DMarkokhoz.
Viszont jó volna ha felfogná mindenki, hogy nem 3DMarkkal játszik, azzal foglalkozzatok, hogy amivel játszani akartok, az melyik VGA-n fut jobban. -
Gugyu007
csendes tag
Ezzel én is egyet értek, de a tesztek is csalnak sztem. Holnap becserélnék nekem egy boltban ezt a karit és nem tudom hogy legyen. Nekem 9600xt-m volt és tetszett, de a tesztek miatt nem vettem 2600-at. megvettem rá 2 napra a 2600 már megkapta az ajánlott kategóriát itt. azt hittem hogy
ezért érdekelne ez az ügy hogy érdemes váltanom vagy sem.
[Szerkesztve] -
wid22
aktív tag
Nagyon titkolják itt a kártya eredményeit. Ellentétbe a másik topical a 8600GT ott csak az eredmények vannak mega hütés. Még most se tudom mit tud ez a kártya 05 06 ba? Mindig az a válasz hogy '' nem mindegy'' nem . Jó lenne tudni viszonyitásnak jók a 05 06 markok.
-
Gugyu007
csendes tag
Igaz! Melyik a jobb a játkokhoz szted?
-
Gugyu007
csendes tag
Helló! A 2600xt-k Egy olyan gépen mint az enyém (adatlap) hány pontot kapna 3D2006-ban? nagyon fontos kérdés, holnap döntnem kell 2600xt és 8600Gt között.
Egyszerűen nem jutok dűlőre. 7600Gs-ről váltanék. Please help.
-
AtHoS
nagyúr
Erre valami? [link]
Bár a jelenlegi kártyák sebességéből már következtettek sokan arra, hogy a DX10-hez kevés lesz majd, de hogy a DX10 még szinte ki sem jött és már foltozzák.
MS-nek valahogy csak meg kell oldani, hogy el tudja adni a Vista-t. A legütősebb a DX10, amivel ezt el tudja érni széles körben. Ergo: meg kell nekik oldani, hogy DX10 csak Vista alatt legyen működőképes. Ennek lehet az első lépése a DX10.1 -
cudar07
senior tag
köszönöm a gyors választ
már próbálom is)
-
cudar07
senior tag
sziaztok
van egy MSI 2600 pro ddr3
a legujabb catalyst van fent 7,7
és kifagy a 3dmark2001-en kivül mindegyik!!
mi lehet a probléma?
előre is köszi -
AMD Power
titán
Meg néztem a HD2400XT topicban ,hogy mire képes a kis testvér egy-két játékban. Arra se mondanám ,hogy rossz de ha az ilyen ''jól'' megy milyen jó lehet egy 2600XT!
-
válasz
VaniliásRönk #3062 üzenetére
Hát, lehet ezt sokféleképpen nézni. Nem vagyok éppen nVidia fan, de azt meg kell adni nekik, zseniálisan pozícionálnak, és pontosan tudják, hová mekkora effortot kell tenni. És végső soron ők nem azért vannak itt, hogy mi örüljünk, hanem azért, hogy pénzt termeljenek. Csúf kapitalizmus
... igen, az FX sztorit ismerem. Szerintem állati jót tett az nVidiának, visszakeveredtek a talajra a fellegekből, és megúszták közepes veszteséggel. Azóta észen vannak. Mondjuk a 8600-as kártyákból kinézek egy kisebb-nagyobb buktát DX10-ben, ott azért kissé elvetették a sulykot.
AMD Power:
Sorry, néha nem bírok magammal, és kitör belőlem a technokrata -
AMD Power
titán
válasz
VaniliásRönk #3062 üzenetére
Én nagyon sokat várok az AMD&ATi házasságból. Az AMD nem viccből adott ki 5.6 milliárd dollárt azért a cégért.
-
VaniliásRönk
nagyúr
Őszintén szólva nem lepne meg ez a megoldás az nVidiától, sosem próbálták megváltani a világot (ahogy nagyon találóan fogalmaztál, az überparaszt megoldások hívei
), a 3Dfx is csak azért nem darálta be annó mert olyan dilettáns volt a vezetés amilyen, ill. az ATi gyengélkedése is pontosan ilyen okokra vezethető vissza, ha nincs az AMD lehet hogy már ők is csomagolnának...
-
ftc, #3050
Miért kell R/W cache?
VaniliásRönk, #3048
Megpróbálom röviden - erősen teória, de attól még lehet köze a valósághoz
Szóval, az közismert, hogy a G80-ban van egy kis architektúrális optimalizáció a float2 PS-hez - egy tömb 16 SP-je 2x8-ként 8 pixelt dolgoz fel egy órajel-ciklus alatt. Viszont sehol nem találtam arra utalást, hogy a jellemzően float4 vertex-eket hogyan dolgozza fel. Nemrégiben hallottam egy olyat (by Abu85), hogy a G80-ban a 128 SP mellett nem 128, hanem csak 32 SF ALU van, azaz 4 SP-re jut egy SF (azaz ugyanaz a felállás, mint az R600-ban - nocsak!). Bár nem vagyok shader-programozó, az ATI vect5D megoldásából arra következtetek, hogy a VS kódokban jellegzetes lehet egy SF művelet (minden bizonnyal főleg trigonometria) a float4 feldolgozáshoz kapcsolódóan. Első feltevés: a G80 ciklusonként 32 vertex kódsort kezd el feldolgozni, minden SIMD tömb 4-et, és ilyenkor 4-way SIMD-ként működnek. Ezt alátámasztani látszik, hogy a VS tesztekben a G80 azonos darabszámot csinál float1 és float4 MADD-okból / sec, holott az utóbbi ugye 4x-es kapacitást igényel. Ez azt jelenti, hogy egy float1 VS kód helyből az elvártnál 4x lassabban fut.
Miután az SF művelet 4 ciklusig tart, ezért a következő 3 ciklusban csak a 32 SF dolgozna, a 128 SP csak vakarózna. Második feltevés: erre a 3 ciklusra PS kódot tesz be a scheduler, és akkor megy tovább a VS kód következő műveletére, amikor végzett az SF. Ez ugye azt jelenti, hogy pure VS kód esetén ismét el lehet osztani néggyel a teljesítményt.
Már csak az a kérdés, hogy közkézen forgó VS tesztekben, ahol egy darab szerencsétlen MADD-ot szeretnének minél több példányban áttolni a shader core-on, miért ilyen gyenge a G80. Harmadik feltevés: a fenti 1 VS + 3 PS ütemezés be van drótozva a schedulerbe, nem pedig az adott vertex kód függvényében kerül bevetésre. Ez elsőre überparaszt dolognak tűnik, viszont sokkal egyszerűbb megcsinálni (és letesztelni...), mint az ATI varázsgömbbel vetekedő schedulerjét -> kevesebb tranzisztor és korábbi piacra dobás. És ami a legjobb benne, hogy ha áll az a feltételezés, hogy PS:VS > 3:1 (márpedig ez egy játéknál szinte mindig áll), akkor akkor sem jelent veszteséget, ha a float4 vertex művelethez nem kapcsolódik trigonometria.
GS-nél nem tudom mi a szitu, de valami igen hasonlót tudok elképzelni, esetleg más számokkal. Ill. itt fontos a feltételezésként használt PS:GS arány, mert a gyakorlati tapasztalat hiánya miatt ezzel éppen lehet nagy bakot lőni.
[Szerkesztve] -
joi29
őstag
Tovább fejteném kérdésem.
A HD2650xt ha esetleg néhány hónapon belül kijön, és ha egyáltalán létrejön,
miben lesz fejletebb az elődjénél?
Magasabb órajel,több pixel-futószallag,vagy növekvő memória sávszéleség? -
ftc
nagyúr
A kártya egyetlen 1 gyengéje, hogy AA használatával visszaesik a teljesítmény.Mivel az AMD másképp képzeli el a jövőt mint NV.
AMD-nél már elég jól használlható csak a széleken alkalmazott AA ez kevésbé terheli a kártyákat és nem sámoltat felesegesen.
Max növelhetik még a textúrázók számát, de nem látom értelmét ennél az architektóránál
x1650 csak 10Mhz-el volt gyorsabb x1600xt-nél -
Olasza
aktív tag
Szóval itt a kártya, és van friss Vistám is. Most már csak azt kéne tudnom, hogy mivel tudnám letesztelni a DX10-et. Van már valami látványos benchmark?
-
Kicsimix
őstag
Van meg valaki akinek a nfsc nem indul el az uj karival? ( intro utan kidob aszalra)vagy hibas a dvd-m...hmm
-
joi29
őstag
válasz
VaniliásRönk #3048 üzenetére
Már mint úgy értem az előző szériás radeonoknál volt példa erre, miszerint az x1650pro
csak egy gyári tuningos kártya volt 100-150Mhz.
Mig az x1650xt -ken egy fejletebb Gpu csücsült.
Ezért érdekelne mit gondolnak az okosabb muglik,vajon mit hoz az 50-es számozás
a HD2600- szériának? -
GuMipOkE
senior tag
Hümm, ez a 7.8-as driver igéretes lehet. Feltettem a bétát, és a GTA SA drasztikusan javult. De példul a FarCry is javult egy picit. A többit még nem néztem. Szóval most már nincs game, ami miatt visszasírnám az X800XL-t...
-
joi29
őstag
Bocsi lenne egy laikus kérdésem?
A múlt ismétli önmagát? HD 2650 xt\pro? -
válasz
VaniliásRönk #3043 üzenetére
#3043 VaniliásRönk:
Pure GS és pure VS. Azt kellene látni, hogy egy real-world PS/VS mixben mit csinálnak a kártyák. Erős a gyanúm, hogy a G80-ban vannak olyan bedrótozott scheduling logikák, amik miatt egy pure VS eset nem használja 100%-ban a kártyát (hanem pl. 25%-ban)
#3045 FireKeeper:
Ettől nem kell félni szerintem, el akarják adni a játékokat azoknak is, akiknek 8800GTX-ük, meg 2900XT-jük van
[Szerkesztve] -
FireKeeper
nagyúr
de a dx10.1 ugyanúgy használni fogja a GS-eket nem? ott az AMD jó GS teljesítménye jó lehet, még ha nem is támogat minden effektet. meg lehet hogy a GPU szintű tesszeláció is működni fog az új dx10.1 alatt. szerintem a hd2900 xt tulajokat nem fog túlzottan meghatni, ha hiányzik pár füst vagy árnyék, de jól fognak menni a játékok a kártyáikon... bár azt nem tudom, hogy akkor most lesznek-e dx10-es játékok, vagy a fejlesztők ezt látva, rögtön már dx10.1-re fognak írni...
-
Gyuri27
félisten
Nem. Legalább tanulnak belőle mikor a sok csalódott user inkább vesz atit.
Halványan emlékszem rájuk még az induláskor és amilyen szerény, kis cég volt, úgy lettek mára nagyképű tröszt. Az idő mindent megold.
Kétlem, hogy jó szemmel fogják nézni azok a dolgot akik súlyos pénzért vettek 8800-t. Föleg abban a tudatban, hogy sokáig elég lesz. -
Olasza
aktív tag
Úgy látszik az Nvidia-nak volt igaza. Kiadtak egy DX9-es kártyát DX10-es felirattal, jól megszedték magukat, hisz nincs DX10-es játék a piacon, és mire kiderül, jön a DX10.1-es szabvány.
Undorító dolog, de sikeres az üzletpolitikájuk.
-
-zaki-
tag
válasz
AMD Power #3036 üzenetére
Még most kezdtem a Stalkert, az elején mászkálok: a házak közt, ha látszik a tűz és körülötte az emberek, full dinamic lighting-gel 25, static lighting-gel 75 FPS körül mutat a fraps. A mezőn, ahol fák, bokrok látszanak, kutyák rohangálnak, dinamic 30-40, static 80-100 FPS.
-
-zaki-
tag
Nekem is Xpertvision Sonic-om van a HWTBoltból, 7.8béta driverrel. Megpróbáltam tuningolni, CCC GPU-t 850-ig engedi, megy is 850-en. A memóriát először úgy kezdtem el húzni, hogy a GPU 850-en volt, így 825-ig ment, 830-nál kikapcsolta a monitort. Ha a GPU-t visszavettem 800-ra, akkor a CCC szerint a memória még 850-en is jó volt. Ebből arra következtettem, hogy ha mindkettő húzva van, kevés a PCI-E által adott áram, külső tápcsati kellene.
De: ha a memória húzva van akár 5MHz-et is (GPU 800-on) a 3DMark06 az első tesztnél kifagy. Nemtom mi okozhatja, gyanús, hogy valahogy tiltva van a memóriatuning
3DMark06 eredmények: GPU/MEM 800/800 majd 850/800
3DMark06 Score: 4558 4707
SM2.0 Score: 1688 1752
HDR/SM3.0 Score: 2083 2151
(minden default, 1280x1024)
Amúgy nem rossz a kártya, a ventije halk (bár úgyis ráteszem a régi vizesblokkom), Stalker 1280x800, NoAA, high, full dinamic lighting beállításokkal jól játszható (30-40FPS), NFS Carbon is jól megy 1280x960-ban, minden fullon, csak 1440x900-at nem tudok beállítani
-
Olasza
aktív tag
válasz
WindyJoe #3033 üzenetére
Xpertvision Sonic. A CCC-ben nálam a memóriát max. 850-re lehet állítani, de bárhova is állítom, a 3dmark06-ban a teszt indítása során a VPU Recover azonnal leállítja, és visszaállítja alap 800/800-ra. Te mivel csinálod a tuningot? Lehet, hogy rossz helyről szedtem le a drivert? 8.40-070713a Ez a 7.8 béta? Bocs a sok láma kérdésért, de eddig nem csináltam ilyet, most is csak kíváncsiságból akarom kipróbálni.
-
WindyJoe
aktív tag
Ez elég hihetetlenül hangzik, hogy 1,1 ns-os memók vannak rajta és 820-nál szétakad... ):
De még mindig nem mondtad, hogy xpertesed van? tehát alapból 800-on megy a memód?
És 820-nál már szétakad???
Nekem HIS van, alapból 700 és 900-on még megy az új driverrel még a 3d mark is.
Vagy csak mázlim van? (: -
Olasza
aktív tag
válasz
WindyJoe #3011 üzenetére
Catalist-tel bármit is húzok, ha csak 5 mhz-et is, rögtön belegabalyodik.
igaz még csak 5 percet foglakoztam vele, de autótuningban eljutott 850 mhz GPU, de memóriánál 820 környékén véglegesen galyra mentek a betűk, de azért folytatta. A kép szép tiszta maradt, csak a betűk átváltottak fekete-fehér összemosott valamivé. Ha húztam az ikonokat, tiszta volt, ha elengedtem megint rossz. Újraindítás után jó volt, de utána már nem értem rá vele foglalkozni.
-
ftc
nagyúr
válasz
dr faustus #3010 üzenetére
nem bukás csak elkövetett egy nagy hibát MS
nem írta elő mit kell tudnia egy DX10-s karinak teljesítményileg....NV inkább DX9-t adott ki Ati meg inkább DX10-t.
Elég sok újitást hozott a DX10 csakhogy a két gyártó full másban látja a jövőt.... -
Dragon-X
csendes tag
Már késő...
visszavittem mert egyéb probléma is volt vele , méghozzá olyan ami ismerősöm kártyájával nem fordult elő , pedig ugyanolyat vettünk... csupán 2 napos volt , legalább kicserélem nagyobbra
( remélem sikerül )...
azért THX mindenkinek!!! -
ZSOOLT2
tag
válasz
VaniliásRönk #3024 üzenetére
Láttam, de amit vettem, azt a netről rendeltem, a képen a Fullos verzió dobozának fényképe volt...[link]
-
AMD Power
titán
Nekem mind1 ,hogy Lite vagy Full-t veszek. Csak olcsó legyen.
-
ZSOOLT2
tag
válasz
VaniliásRönk #3016 üzenetére
De a doboza sem olyan, meg 3DMarkot sem kaptam
-
Gyuri27
félisten
válasz
VaniliásRönk #3016 üzenetére
ára alapján ez lehet full is
-
ZSOOLT2
tag
válasz
VaniliásRönk #3016 üzenetére
HL2 kuponon kívül minden megvan
-
ZSOOLT2
tag
válasz
VaniliásRönk #3016 üzenetére
Ilyent vettem: [link]
-
AMD Power
titán
válasz
dr faustus #3010 üzenetére
Ez már most elég valószínű. Ezért se érdekel nagyon ,hogy mit tudnak ezek a új karik DX10-ben.
-
Gyuri27
félisten
válasz
dr faustus #3010 üzenetére
nincs is ráírt játék + alkalmazás, lehet a pista is dx9-s
valami már akkor bűzlőt mikor sem az nv, sem az ati nem nagyon tudott mitkezdeni vele driverileg -
ZSOOLT2
tag
Valójában a doboz sem olyan volt, mint amit a neten láttam, kisebbnek tűnt annál....
-
ZSOOLT2
tag
Hello, most vettem egy Sapphire 2600xt kártyát, 256Mb DDR3 rammal, 25,5k-ért, de nem kaptam hozzá HL2EP2-Portal-TF2 kupont, sem 3DMark 2006-ot, de nem ez nem Lite retail verzió, mert dobozban kaptam, adtak hozzá DVI-HDMI, és DVI-VGA átalakítót, Driver CD-t, címkét, használati utasítást, és kupont a HL2 Deathmath-hez, és HL2 Lost Coasthoz.
Volt valaki még, aki így járt, vagy csak eddig adtak HL2EP2-Portal-EF2 kupont? -
motocoder
aktív tag
Olvassátok el érdekes!
A mostani videókártyák nem támogatják a DirectX 10.1-et[link] -
válasz
Komplikato #3005 üzenetére
Akkor eszerint nem (csak) én vagyok a béna
-
#2989 c41r0^
''128 bites memóriabusz és a GPU a szűk keresztmetszet ennél a kártyánál''
Pontosítsunk egy kicsit: a 2600-as kártyákban 2 nagyon szűk keresztmetszet van, az egyik a 8 textúraszűrő, a másik a 4 ROP (összehasonlításként, egy 8600GT-ben 16 textúraszűrő és 8 ROP van, ami az órajeleket is figyelembe véve 35%-kal nagyobb kapacitást jelent). A shaderek összkapacitása viszont elég komoly (reálisan nézve 153.6GFlops a 8600GT 76.8GFlops-ával szemben, vagy parasztvakítósan nézve 192 VS 115.2).
Ha a 128 bites busz lenne a nagy gond, akkor a gDDR4-es változatok +50%-os memória-sávszélje pont ütős lenne.
#2998 Windy Joe, #2999 valentinho
A Sapphire kártyákon 1.2ns-es RAM van.
Eszerint a CCC-vel lehet rendesen húzni a kártyát? Mit jelent, hogy ettől nem megy a 3DMark? Csak az nem megy? És alapon megy?
Ill. ha valaki tudja, a RivaTunert hogy lehet ráidomítani a 2600XT-re, pls árulja el!
Thx! -
Zolee11
senior tag
sziasztok
valaki meg tudná mondani a Gigabyte GV-RX26T256H -nak a gyári órajeleit? Hogy miért nem teszik ezt föl a honlapjukon a specifikációk közé...
Aktív témák
Hirdetés
- MasterDeeJay: Natív 3Dfx Glide Windows11 alatt Voodoo1 és Voodoo2-vel.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- E-roller topik
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA® driverek topikja
- Milyen routert?
- További aktív témák...
- ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti OC 11GB
- Újszerű - ASUS ROG Strix Geforce GTX 1660 Super Advanced Edition 6GB GDDR6 192bit VGA videókártya
- Eladó használt Gigabyte AMD Radeon HD 6750 videókártya
- Gigabyte Radeon RX 7900 XT GAMING OC 20G
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
- Bomba ár! HP EliteBook 845 G10 - Ryzen 5 7540U I 16GB I 512SSD I 14,1" Touch I Cam I W11 I NBD Gari!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Dell P2419H P2419Hc Full HD LED IPS 24" + P2719H 27" LCD monitor (vékony keretes)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest