- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Vezeték nélküli fejhallgatók
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
-
FLATRONW
őstag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A gamer Volta az nem a GV100 lesz. Egyébként kész van a Vega 11, a Vega 12 és a GV104 is. Ezek azért nem jelennek meg, mert sok a bányász. Egyszerűen teljesen értelmetlen elindítani úgy egy sorozatot, hogy nem lesz majd a boltokban. A problémát a gyártás felfuttatása jelenti, ami egy új lapkánál lassú, tehát a start pillanatában semmiből sincs sok a raktárakban, viszont később ez normalizálódik. Ha most bedobna az NV és az AMD akár egyetlen új terméket is, akkor az heti 2 percet élne a webáruházakban, utána out of stock. Tehát hiába van kész pár lapka a piac egyáltalán nem ideális arra, hogy ezeket megjelentessék. Persze előbb-utóbb úgyis a start mellett döntenek, de ha már ilyen a piac, akkor célszerű elhúzni nyárig. Ez azért hasznos, mert a Q3-ra realizálhatók a korábban leadott többletrendelések a memóriára vonatkozóan, így már kezdésnél is több VGA-t lehet majd gyártani az új lapkákra.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FLATRONW #33392 üzenetére
Nem tudják a Titan V-t olcsóbban adni, mint 3000 dollár. Egyszerűen óriási a lapka. Kétszer akkora, mint a Vega 10. Ez így nem gazdaságos, mert túl nagy a selejtarány. Alapvetően a TSMC és a GloFo is 600 mm2-ben húzza meg a gazdaságosan gyártható lapka határát. Ami fölé megy, az egyszerűen csak úgy gyártható gazdaságosan, ha extrém drága. Emiatt lesz a Vega 20 is 7 nm-es, mert túl nagy lenne a 12/14/16 nm-es node-on, így úgy járna, mint a GV100.
Azzal számolj, hogy egy GV100-zal mindössze 55 lapkád lehet egy 300 mm-es waferen. És ez a maximum. Ha van egy tipikus szorás, akkor könnyen lehet, hogy csak 20 jó lapkád lesz. És eközben a szükséges wafer ugyanúgy 7000 dollár. Ezt nem realitás nagy mennyiségben gyártani. Ez jó 3000 dollár fölé, ahol egy termék eladásán behozol egy rakás selejtet.
-
FLATRONW
őstag
7nm? Akkor így már nem nagyon nevezhető a Titan V ellenfelének.
Szerintem továbbra is a Titan V a Vega 64 közvetlen generációs ellenfele, függetlenül a méretétől.
Ok, hogy nem készült belőle játékos kártya, de csak azért, mert nem volt rá szükség.
Gondolom szükség esetén kihozhattak volna egy emelt órajeles, felesleges dolgoktól kigyomlált GPU-t, aminek már a mérete sem lenne akkora nagy. -
schwartz
addikt
válasz
szmörlock007 #33385 üzenetére
DGX-2: the more you buy the more you save!
Nem semmi a pasas....
-
imi123
őstag
válasz
rambustibi #33389 üzenetére
Kettőt kérek.Három lett,maradhat?
-
imi123
őstag
válasz
rambustibi #33387 üzenetére
Ezeknek elgurult a gyógyszerük.
-
szmörlock007
aktív tag
Üdv
Akit érdekel, most kezdődik a gtc:[link]
-
Petykemano
veterán
Azzal indítottam az egészet, hogy biztos specifikáción beloli.
De nehogymár azért védd meg az egyik átverést a pancserral szemben, mert ravaszul levédték az apróbetűs részben!
Ebben pont nincs vörös szemüveg. Pont az jelenti a elfogult szemüvegességet, ha valaki az etikátlan piaci viselkedest elnézi csak mert le van papírozva. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FLATRONW #33374 üzenetére
Valahogy el kellene ezt érni a gyártóknál, mert az rendben, hogy az NV a gyártók felé specifikál egy tartományt, amit a gyártó alkalmaz. Viszont pont a végfelhasználó felé veszik el az infó, tehát lesz egy teljesítménykép a fejedben, aztán beugrik az apróbetűs rész, hogy "de lehet 30%-kal lassabb is". Aztán vásárolj bizalommal.
-
Puma K
nagyúr
válasz
Remus389 #33373 üzenetére
A felépítését (és fogyasztását...) figyelembe véve alapból GTX 1080 Ti-vel kellett volna kezdenie a versenyt amikor megjelent. Ebből kiindulva toronymagasan kellene vezetnie amúgy és ebben a címben meg végképp.
Az hogy egy friss játéknál amin még faragnak majd a készítői és a kártyák driver-e is csiszolódnak meglátjuk később mire jutottak.
-
FLATRONW
őstag
válasz
Petykemano #33368 üzenetére
Szó sincs talpnyalásról, szó sincs bocsánatosabb hazugságról. Egyszerű tényt közöltem. Még egyszer leírom, az NV nem vágta meg a GPU-t, de ennek ellenére is fellehetne tüntetni a különbséget.
Őszintén mit vártál egy vita fórumban?
Leírtam a két eset közötti különbséget, erre jön egy olyan válasz, hogy pont erre számítottál és le is talpnyalóztál. Meg sem próbálsz érvelni amellett, hogy miért ugyanaz a két eset.
Már nem először személyeskedsz másokkal szemben, mert nem értesz velük egyet.
Egyébként ha elfogultak is vagyunk, miért akarod nekem és másoknak megmondani hogy hogyan vélekedjünk dolgokról. Engemet sem zavar, hogy te máshogy gondolod. -
huskydog17
addikt
-
Egon
nagyúr
válasz
Petykemano #33368 üzenetére
Esetleg elolvasnád a kapcsolódó ph-s cikket, és nem tűnnél ennyire elvakult vörös szemüvegesnek...
-
Egon
nagyúr
-
FLATRONW
őstag
válasz
Petykemano #33352 üzenetére
Hasonló a helyzet, de nem teljesen ugyanaz. Az 560 esetén az órajel csökkentés mellett megvágták a GPU-t is.
Persze NV esetén is illene megkülönböztetni az ilyen GPU-kat. -
imi123
őstag
Meg is jött a kicsike.
Radeon Adrenalin Edition 18.3.4 Driver -
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezek nem Vega fícsőrök. Az RPM GCN3/4/5-ön működik, míg a többi az összes GCN-en. Sőt, ha szabványosan lennének megírva, akkor működnének a GeForce-okon és az Intel IGP-ken is. Az RPM pedig shader modell 6.2-vel működne GCN3/4/5 és Intel Gen8+ cuccokon. Talán a scalarization az egyetlen, ami nagyon a GCN-re van specifikálva, de ezzel leginkább csak regisztert nyersz. És amúgy hiába mondják, hogy az RPM Vega-specifikus, mert nem az, maximum ez az architektúra tudja a legtöbb előnyt hozni belőle, de a GCN3/4 is támogatja.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
RPM:
Far Cry 5 uses this technique on a number of shaders. The game’s RPM implementation allows values required by shader instructions to be demoted to 16-bit width, and then packed into 32-bit wide GPRs (General Purpose Registers). Using fewer GPRs means that more graphics threads can run in parallel, increasing GPU efficiency. A version of this implementation is used for water surfaces as well as lighting.Shader Intrinsics:
This allows the game to have access to similar close-to-metal features on the PC, as on the console.Scalarization – certain lighting passes are offloaded to the scalar pipeline with the help of intrinsic functions.
Data transfer between waves – Instead of using Localized Data Share, intrinsic functions are used to shuffle data around.
ALU operations exposed through intrinsics – instead of emulating specific math operations, intrinsic functions are used.Egyébként az utóbbi három működne shader modell 6.0-val szabványosan is. Az RPM egy kicsit trükkös, ahhoz shader modell 6.2 kellene. Ugyanakkor csak a GCN3/4/5 tud belőle profitálni, így ennél amúgy is mindegy, hogy az implementáció szabványos-e, de a többi sokat érne az Intel és NV hardvereken is, főleg a cross-lane operációk.
-
Crytek
nagyúr
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
bertapet11 #33358 üzenetére
Mindegyik driver game ready. A press kód március elejei, és ahhoz már februárban ott voltak a profilok az AMD és NV driverekben (még az Intelében is van). Az AMD meghajtójában az AGS-re lesz külön támogatás, ami a héten jön, de az a press kóddal úgy sem működik, csak a végleges játékkal fog. A press kiadása a játéknak ugye csak szabványos shadert szállít.
-
imi123
őstag
Far Cry 5 PC graphics performance analysis and benchmark review
Várhatóan ez még változni fog ha kijönnek az aktualizált driverek. -
Petykemano
veterán
Hupsz, az nvidiának is van egy kis gondja a megkülönböztető jelzésekkel (A'la RX 560) ?
(Áááá, nem, biztos ki fog derülni, hogy specifikációnak megfelel, a gyártó tekerte lejjebb)
-
#00137984
törölt tag
válasz
Kolbi_30 #33350 üzenetére
CoD Advenced Warfare átvezető videó azért marad meg az emlékezetemben, mert nagyon akadozott. Ez az optimalizálatlan játék képes volt random állóra belassulni helyenként bármilyen videóminőséget is állitottam be. Akkor ez az R9 380 és az RX 470 videókártyával egyaránt előfordult. Ilyen amikor a játék-hardver-driver kombináció gyatra eredményekre képes. Battlefield 4 átvezetők meg már a kifáradás nyomait jelezték, mert nekem ez nem volt annyira epic.
A látványos átvezető videókról a Prince of Persia játékok jutnak eszembe. Ott szép volt a grafikai és a dizájn egyaránt. Ubisoft még az Assassins Creed játékokban is szépen megoldja az átvezető képsorokat. Na meg a Witcher... már az első rész kezdése megadta az alaphangot.
-
Most úgy is a raytracing a zisten. Erre már kivertétek?
[Buttlight] (kb 2 percnél)Mondjuk nem értem miért nem lehetett női próbababát is belerakni.
-
válasz
->Raizen<- #33342 üzenetére
Forrás ehhez az AMD/NV ASIC-hoz? Sosem hallottam róla, nekem ez új.
-
#00137984
törölt tag
Hosszú évekig ATI-AMD videókártyáim voltak. Ha valami driveres bug volt, azt kiméletlenül megosztottam és netán ez ellen való megoldást is ajánlottam. GTX 1070 Ti kártyának eddig jó drivereket dobtak ki, de azért megmaradtam a 388.43 WHQL driver mellett. A jó videóminőség és az egyenletes sebessége miatt nem cseréltem le egy frissebb driverre. Viszont most ráakadtam az első driver hibámra Nvidia oldalon, mert a 391.24 WHQL driver képkocka sebessége és a hang szinkron akadozik. Olyan percenként 3-4 alkalommal elnémitja a hangot a gépen és a házimozierősitőn kiesik a hangkódolás (kihagy az optikai hang 1-2 másodpercre). A képkocka sebesség folyamatosnak tünik, de helyenként azért darabos. A hang hiba filmnézés (MPC-BE), zenehallgatás (AIMP) és TV kártyán müsort nézve is jelen van. A képen csak időnként látható apró lassulás vagy darabos mozgás. Tiszta telepitéssel a 388.43 driver vissza került a gépre és megint jó a kép és a hang. Nvidia is ráment az erőssebb fehér és más zavaró szűrők alkalmazására, amihez a driverben nem ad lehetőséget állitani.
-
Shing
őstag
válasz
Remus389 #33339 üzenetére
De mikor érnénk ezt el? "Kiürül" az egyik bánya, jön a másik. Akkor hoznak létre egy kriptovalutát ami jól bányászható amikor csak akarnak. Ráadásul az új szériás videokártyák még jobban lesznek bányászatban is, így új erőre kaphat egy csomó kriptopénz.
Ha végre behoznák a szabályzásokat akkor biztos esne az árfolyam, de még abban sem vagyok biztos. Semmi sem kiszámítható, nem tudni hogy reagál a piac. -
Dtomka
veterán
Az alábbi kártyának a reális ára 200-220 k kellene legyen....hiszen nem ma jelent meg.
ASUS ROG-STRIX-RXVEGA64-O8G-GAMING RX VEGA 64 8GB HBM2 PCIEMikor ürül már ki a bánya?
(Régen aranyláz most meg...) -
huskydog17
addikt
válasz
Crytek #33327 üzenetére
Azt hittem csak nekem bántja ez a szemem, de szerencsére nem, engem is zavar az ilyen jellegű wind animation. Vannak olyan játékok, melyek sok évesek és sokkal szebb wind animation-t használnak, amit öröm nézni és amitől a mai napig tátva marad a szám, de amikor azt látom, hogy egy mai AAA cím (szerintem a Metro-t nyugodtan ide sorolhatjuk) ilyen gagyi animation-t használ, az olyan fura, főleg annak tudatában, hogy régebben sokkal szebbet tudtak más csapat nyilván).
-
Shing
őstag
válasz
Crytek #33332 üzenetére
Majd a nextgen játékok. Ezzel az RTX-el az árnyék, fény számításból is át lett pakolva minden GPU-ra, nem marad semmi amit a CPU számolna. Talán ha tényleg 16-32 mag lesz az elterjedt, belehet majd őket fogni fizikára vagy valami másra, cserébe pedig kapunk újításokat interaktivitás terén is.
Egyébként engem zavar ez az állandó valós idejű mánia is. Azt a fát is csak random meglengetnék azt' jóvan. De legalább mozogna. Nem olyan fontos az árnyékot sem valós időben kiszámolni, ha nem változhat az adott helyen a fényforrás. Nézzetek meg egy Battlefield 3-t... 7 éves játék, de még mindig baromi jól néz ki. Mert még benne vannak a jó öreg technikák is, vegyítve az újításokkal.
-
Crytek
nagyúr
Érdekes módon egy Red Factionba is ésszerű keretek közé tudták ezt szorítani.. Nem kell teljesen valós fizika,mert egyértelmű ,hogy kivitelezhetetlen és lescriptelhetetlen.
FEAR-be se kellett volna olyan sok dolog a por megvolt csak kevés meg eltünt minden nem maradt kb nyoma hogy ott atombrutál tűzharc volt. -
Crytek
nagyúr
válasz
tailor74 #33331 üzenetére
Elvárni el lehetne ,ha már olyan magasságokban is ott vannak a levegőben levelek indokolatlanul (miközben minden fa a környéken full csupasz ha megnézed a videot) akkor a földön lévő száraz avart is vigye már....
Nem mellesleg higgyétek el egy játékban mindenki leszarná, hogy csak ugy néz ki mint az ezev és Half Life 2 (csak mondtam valamit) de mellette brutális a fizika...
Kegyetlen sokat hozzá tudna tenni a hangulathoz..Pl egy FEAR-t elképzelni így [még mielőtt leírtam már most beleborzongtam].
Gyak. széjjellövöd az irodaházad ahol játszódik porzik,törik,csörömpöl minden kb senki semmit nem lát már a törmelékek miatti porfelhőből...majd ez leszáll szépen. És szépen ottmaradt nem párolog el semmi a nyomok ottvannak minden poros viszed a poros lábnyomot tovább stb.Lehet ez valakinek nulla semmi, de ezt ott real timeban áttélni beszarás lenne. Akár egy 10 éves grafikával is.... De ház sajnos nem erről szól a HW ipar hogy látható dolgokra menjen el az értékes craft. -
Puma K
nagyúr
válasz
#45997568 #33328 üzenetére
Valóban az a lényeg amit írsz egy játéknál, de azért egyszer az ember tekintete mászkálás közben rátéved a fűre ami valóban úgy viselkedik ahogy Crytek is írja akkor azért megint szippantani kell a csillámporból hogy visszakerüljön a játékos a játék hatása alá miután kizökkent egy pillanatra.
-
Crytek
nagyúr
válasz
#45997568 #33328 üzenetére
Nekem nem kell bemutatni. Mint mondtam az egyik kedvenc szériám mindegyik részben min 4 végigjátszás van már és még lesz egy pár.. És most hogy itt hoztam fel egy dolog de sajnos amiket írtam a játékok 99%-ára igaz.
Lassan oda jutunk hogy 64GB ram 16 CPU mag már alapnak fog számítani de fizika sehol a büdös életbe nincs. Nevetséges...Akkor maradjunk Metro 2033 graf szinten örökre ,de legyen már értelmes fizika -
#45997568
törölt tag
válasz
Crytek #33327 üzenetére
A Metro jatekoknal nem a fu mozgasan van a hangsuly, hanem a hangulaton. A vilag ahogy fel van epitve, a hangok, az effektek, esemenyek lancolata es ahogy levegoben ott log a folyamatos veszelyerzet. Nem sok ilyen atmoszferaval rendelkezo jatek van, foleg nem igy kivitelezve. Altalaban fillerekert meg lehet venni a a Metro 2033 es a Last Light Redux valtozatokat, 1-2e ft, egyszer sasold meg oket, lehet meg fog valtozni a velemenyed.
No meg grafikailag mindig igyekeznek a maxot kihozni az adott generacios vasakbol.
-
TTomax
félisten
-
Venyera7
senior tag
válasz
huskydog17 #33321 üzenetére
Elég gyengén szerepel az 1050Ti, alig van különbség közte és a 960 között...
Imi123
Idén ezt várom a legjobban, imádok Mertrózni
-
imi123
őstag
GDC 2018 Tech Demo - NVIDIA RTX Real-Time Ray Tracing in Metro Exodus(Youtube!!!)
Asszem ide már kevés lesz a GTX980-am. -
Asbee
veterán
válasz
Habugi #33317 üzenetére
Tényleg nem volt egy nagy vicc
Igen és itt a pont. Ennyi lett volna a reagálásom lényege. Az hogy itt miket képzeltek hozzá, amit én nem mondtam, kezdve amd és nv-tól, most már addig jutva, hogy én eldöntöm mit lehet mit nem, az csak titeket minősít. Vannak bajok rendesen.
-
Habugi
addikt
Nagyon rossz példa. Megvan a helye a fórumnak ahova mehetnek ezek a "viccek".
A pillanat.., amikor elképzelted azt hogy ezt te döntöd el.., hibás volt.
Tényleg nem volt egy nagy vicc, viszont a linkelt anyag fényében s után alkalomhoz illő, kismillió példa volt már hasonlóra mindkét oldaltól/apropóra, szóval lassan megnyugodhatnál, no offense.
-
Asbee
veterán
-
füles_
őstag
Hiába mondod ezt, le merem szögezni, hogyha nem a Volta, hanem a Vega számolna most rosszul és valaki beírta volna ide ugyanezt a vén viccet, akkor nem botlottál volna meg benne, hogy fujfuj szar vicc.
Azért az ember fejében már ott van, hogy ki mikor szokott megszólalni a fórumon.
Amúgy meg ha nem tetszik, ne foglalkozz vele. Vagy te ilyen vagy a valós életben is, ha szabad érdeklődnöm? Nem tetszik egy random srác sérója az utcán és te odamész hozzá hogy elmondjad neki a véleményed?
Itt a frusztált szerintem nem ő.szerk.:
Nem azért írtam, mert megnyugtat, hanem azért, mert épp aktuális. -
füles_
őstag
Akkor leírom úgy, hogy neked is tetszen
Egy Nvidia és egy AMD processzor vetélkednek.
- Mennyi kettő meg három? - kérdezi az Nvidia.
- Négy. - vágja rá az AMD.
- Rossz eredmény. - mondja az Nvidia.
- De azért gyors voltam, nem?Remélem mostmár megnyugodt állapotban tudsz majd elaludni.
-
füles_
őstag
válasz
Petykemano #33307 üzenetére
Egy Nvidia és egy AMD processzor vetélkednek.
- Mennyi kettő meg három? - kérdezi az AMD.
- Négy. - vágja rá az Nvidia.
- Rossz eredmény. - mondja az AMD.
- De azért gyors voltam, nem? -
Petykemano
veterán
Titan V hibázik? fud vagy scandal?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
->Raizen<- #33304 üzenetére
Mi történt? Megijedt, hogy leváltod?
-
->Raizen<-
veterán
Na mégicsak kemény a kis gtx 970. 2560*1440-ben ultra presettel sima ügy mostmár a forza 7. Mondjuk most az online szerverek nem elérhetőek. 30 sp futam után is bugtalan a játék.
-
Kolbi_30
őstag
válasz
szmörlock007 #33302 üzenetére
Nekem volt szerencsem mind 3 witcherhez. Igazából egyforma mind a 3. Kis plussszok persze vannak fölfelé. Ugyan ez volt a Tomb Raiderrel is..10 perc után uninstall volt..mert már játszottam vele érzésem támadt. Ezert ki is tiltottak anno SG-rol..mert az egyik forumozo besértődött azon hogy a hon szeretett jatekat par mondatban lehuztam kulturaltan..vicc
ezt a szebb de nem jobb jatek reszere irtam.
Az meg hogy kinek mi jo, az egyenenkent valtozik..nem kell lehuzni ezt a jatekot sem csak mert itt par forumozonak nem tetszik. -
Egon
nagyúr
A Ni no Kuni 2 a Game Critics Awards és a Gamescom "legjobb RPG" díját is elvitte tavaly. Ezeket nem adják oda csak úgy.
Hja, nyilván nem mérlegelnek, tutira a legjobbnak adják a díjat, még sosenem fordult elő olyan, hogy egyéb szempontok domináltak volna...
Nem azért, de az első linken kb. minden második díjat Nintendo Switch-re írt játék nyert, gondolom ki kellett hozni valami nyertest PS4-re is, különben sz*rul nézett volna ki a lista...
Amúgy a játék videóit megnézve, valóban nem hasonlítanám pl. a Witcher 3-hoz. Sportszerűtlen lenne...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- TCL LCD és LED TV-k
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Tőzsde és gazdaság
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Linux kezdőknek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Motoros topic
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- További aktív témák...
- KÖZEL FÉLÁR! Apple Magic Keyboard, Mouse, Trackpad, Pencil, Smart Magic Keyboard Folio, Watch szíjak
- 130+131+132+133 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- AKCIÓ! ASUS PRIME Z390-P i5 8600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB GDDR6 DEEPCOOL Matrexx55 630W
- Lenovo Legion 5 Gaming. Az ár irányár, komoly érdeklődés esetén van lehetőség egyeztetésre
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest