- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- OLED TV topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pug
veterán
válasz #35434496 #1714 üzenetére
Nálam 1175-ön sincs gond BF4 Mantle alatt, sem Star Swarm-nál.
Persze későbbi címeknél majd ki tudja, eddig nálam hiba nélkül megy.
(#1710) players111 :
Mérsz nekem egyet Star Swarm-mal?
Scenario: RTS
Settings: Extreme
Stress Test: Timed Run (6min)[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
válasz #35434496 #1721 üzenetére
Mérj egy Star Swarm-t, ugye ott ebben a beállításban ugyan az fog lefutni mint nekem:
===========================================================
Oxide Games
Star Swarm Stress Test - ©2013
C:\Users\Ranger\Documents\Star Swarm\Output_14_02_04_1556.txt
Version 1.00
02/04/2014 15:56
============================================================= Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon R9 200 Series
CPU: AuthenticAMD
AMD FX(tm)-8320 Eight-Core Processor
Physical Cores: 4
Logical Cores: 8
Physical Memory: 17074278400
Allocatable Memory: 8796092891136
============================================================= Configuration ==========================================
API: Mantle
Scenario: ScenarioRTS.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: Off
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 6868Average FPS: 19.08
Average Unit Count: 4014
Maximum Unit Count: 5504
Average Batches/MS: 1741.59
Maximum Batches/MS: 2134.00
Average Batch Count: 92337
Maximum Batch Count: 164810
===========================================================Beállítások:
Scenario: RTS
Settings: Extreme
Stress Test: Timed Run (6min)[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
válasz Casanova* #1728 üzenetére
Akkor neked is figyelmedbe ajánlom, ha már ekkora a szakmai rálátásod.
-
Pug
veterán
válasz #35434496 #1736 üzenetére
Az egy grafikus engine és annak a benchmarkja, nem demo, csak úgy megsúgom. És Mantle és DX verzióban futtatható egyaránt, tökéletesen mutatja a Mantle CPU bottleneck feloldási képességét (ami nálam ugye halmozottan van a kis FX CPU miatt).
(#1739) Malibutomi:
A Mantle API-nak többek közt, pont ezen limit feloldása az egyik erősség a DX-szel szemben. Pont ez az egyik "main feature" az új API-ban, akkor miért is nem jó?
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
válasz Malibutomi #1739 üzenetére
Vagy arra gondolsz, hogy a Mantle ellenére is kevesebb lesz az eredmény a DX-hez képest, pont mert még így is olyan magas nálam a CPU limit? Látod ez könnyen előfordulhat, de legalább akkor valamivel okosabbak leszünk a teszt alapján.
Persze csak ha Players mér is egyet és meg is osztja velünk.
[ Szerkesztve ]
-
-
Pug
veterán
válasz #35434496 #1748 üzenetére
A BF4 maga egy bug, lassan kezdem azt hinni.
Mondjuk most nálam egy-két BF4 stoped-on kívül nincs vele gond ( a köd perpill rohadtul nem zavar )
Persze kopp-kopp, pár napja a patch után nem akart indulni, mert azt mondta, hogy patchelni kéne, miközben az Origin közölte, hogy nincs mit patchelni, egy teljes reinstall segített, jó mi?[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
És mellesleg nem lesz a tesztben 1070-es....
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Tehát ha lényegében nincs chipméretre vonatkozó konkrét meghatározás, hogy mely méret/terület felett minősülhet Tier1-esnek az adott chip és abban szériában nem készült nagyobb méretű vagy teljesítményű chip AMD oldalon (magyarán AMD vonalon ez volt a TOP chip), akkor mi alapján modnod, hogy a 7950/7979-en csücsülő chip Tier2-es?
Ex has?
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Én nem kérem, hogy bárhogy is hívd, csak kíváncsi vagyok, hogy mi alapján megy a kategorizálás. Azt mondod méret alapján, ezért voltam kíváncsi, hogy akkor hol vannak lefektetve a Tier szintekhez társuló méret intervallumok. No offense, csak gondoltam valami közel egyetemes, jól behatárolt kategória sávok alapján megy a besorolás, ezek szerint nem.
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Hát az itthoni árak tényleg embertelenek...
Ha a 470-es ár/teljesítmény arányát eltalálják, akkor azzal valóban tudnak akasztani. Csak ugye az nV lazán megteheti, hogy oda dob egy kártyát csonkított chip-pel, akkár profit nélküli áron, ha minden képpen meg akarja akadályozni az AMD esetleges "térhódítását".
Mondjuk a usernek az árverseny az elsődleges. Eddig nem nagyon volt az utóbbi pár évben.
Persze a greater good érdekében az AMD megerősödése se lenne rossz, hiszen egy kiegyenlítettebb kétszereplős piacon mindkét fél jobban rá lenne kényszerítve a mérsékeltebb árazásra. De hát ez szerintem csak vágyálom. Abból a 20%-ból szerintem nem nagyon fog feltörni az AMD. -
Pug
veterán
válasz cyberkind #19251 üzenetére
Vannak azok a játékok amik miatt megéri fejleszteni a gépet vagy konzolt venni, na a Gta pont ez.
Na pont erről beszéltem.
Neked a GTA, másnak a CIV.
De úgy látszik pont nem jött át, hogy nem mindenkinek ugyanaz az ízlése, mint mondjuk neked.Arról már ne is beszéljünk, hogy miként sikerült idekevrni azt, hogy mi tenne jót a DX12-nek.
Egyszerűen arról volt szó, hogy a kollega szerint a CIV csak egy idézőjeles játék.... mert neki "csaakagééétéjjaaa".
Ideje lenne már annyira felnőni, hogy megértsük, nem körülöttünk forog a világ.
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
válasz WaterWawe #19731 üzenetére
Viszont néztem tegnap az OC3D-s emberke generációs fejlődéses videóját, amit csak Nvidia kártyákból tudott megcsinálni, mert AMD oldalon nem talált működőképeset, a régi kártyák közül, ugyanis a hőtől meghaltak a kártyák 2 év után.
Ebből aztán akkora messzemenő statisztikai következtetéseket lehet levonni...
BGA re-ball láz azért ugye megvan? És biza nem csak a laptopoknál volt issue.....
Azért jó látni, hogy ez a VS topic továbbra is a fan-boy fröcsögésről szól nagyrészt, minimális objektivitással (nyugi, mindkét oldalon... )
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
-
Pug
veterán
válasz #00137984 #20171 üzenetére
Játszani kifagyások és teljesitményingadozások nélkül jelent szórakoztató élményt, ezt pedig az Nvidia jobban hozza az elmúlt néhány évben megjelenő játékokban.
Érdekes, nekem az elmúlt 6 évben se AMD, se nV oldalon nem volt driverből fakadó játék alatti fagyásom, sebesség ingadozásom.
Viszont kellemetlen bug-okkal mindkét oldalon találkoztam már ebben az időszakban.Tudom-tudom, én fogom rosszul...
-
Pug
veterán
válasz #00137984 #20196 üzenetére
Nah akkor tessék újra nekifutni a számoknak
imi123:
Értem én, hogy megy a hsz vadászat, főleg az ilyen mély szakmai tartalommal megáldott gyöngyszemekkel:
Az Nvidia tulajok a játékhoz választják a kártyát,az AMD tulajok a kártyához a játékot.
De mi lenne, ha használnád a szerkesztést és 4 percen belül nem 5-6 hsz.-t "szülnél" meg magadból ugyan abba a topicba. Arról már ne is beszéljünk, hogy az ilyen színvonalas személyeskedést lehetne mellőzni.
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
válasz #00137984 #20203 üzenetére
Aham
Majdnem igazad van, oh wait....
Ha már mindenáron a Withcer-rel dobálóztál... (ez szól Mr Kártyát választok a játékhoz és nem fordítvának is... )
(A jelölt számok százalékok, a félreértések elkerülése végett )
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
válasz turbokappa #20248 üzenetére
Egy órával ezelőtt még warezről beszéltél... kezd kicsit sok lenni a bullshit...
-
Pug
veterán
válasz mcwolf79 #20392 üzenetére
Senki nem mondta, hogy földhöz fogja őket vágni...
De azért nem is pár ezer USD-ről van összességében szó..
According to TopClassAction website, NVIDIA has agreed to pay 30 USD to each buyer of GTX 970. Company will also cover additional attorneys’ fees, which are estimated at 1.3 million USD.
És ez csak az additional fees....
Mondjuk ezt a hozzáállást nem teljesen értem, annak örültök, hogy alacsony a bünti és nem fogja az nV-t arra ösztönözni, hogy ne lépjen ilyen szépeket a jövőben.... ha még AMD fanatikusok mondanák ezt, azt megérteném, hadd szopassa az nV a saját vásárló bázisát... de ahogy nézem, pont a saját táborából kerülnek ki azok az emberek, akik annak tapsikolnak, hogy alacsony a bünti...
Ez ám a fanatizmus[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Bizonyos boltok vették vissza. Legjobb tudomásom szerint nV által indított mass visszavásárlás rohadtul nem volt... nem véletlenül volt a per...
Szóval elég jól állt a dolgokhoz.
Háááát, jah. A per indítás után másfél évvel kiegyezett az nV.
Soha rosszabb hozzáállást... -
Pug
veterán
válasz FLATRONW #20401 üzenetére
4GB van, de ugye az megvan, hogy a whole memory bandwidth specification is false....
Ahogy látom az nV site-on még mindig az van fent...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.