- OLED monitor topik
- SD-kártyát vennél? Ezért ne csak a GB-ot nézd! – Tech Percek #9
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
GeryFlash
veterán
-
természetesen ez viszonylagos, mivel egy növekedési vállalatról beszélünk. A 144 dolláros mélyponthoz képest most ért véget( január 31) az üzleti év, amit majdnem 280 dolláron zártak. Az akkori részvényesek most duplázták a részvényüket és részvényenként 0.6 dollár osztalékot is kaptak. ennél jobb biznisz erre az évre nem igen volt annak , aki mélyponton fektetett be. Jövő ilyenkor szerintem ha 250 fölött marad a részvény 5 % várható.Mostantól érdemes majd a 200 napos átlagolással számolni a 3. negyedéves osztalékfizetésre, lásd Volkswagen.persze ,bármi megtörténhet,de nem lepődnék meg az Ampere után 300 fölé benézne Nvidia.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Picit igen. A legtöbb játék eddig úgy csinálta az aszinkron compute-ot, hogy egy-két compute futószalag futott egy grafikai mellett. A Gears 5-nél akár 12 futószalag is futhat párhuzamosan. Ezzel a stateless compute architektúráknak nincs baja, de az NVIDIA még mindig hardverállapothoz köti a compute shadereket, nem tudja akármilyen állapotban lefuttatni ezeket a kódokat. Ilyenkor a hardver ugrálni fog az állapotok között. Ez kevés compute futószalagnál is előfordul, de ott nincs annyi állapotváltás, hogy az aszinkron compute hatása negatív legyen. Az AMD-nél ez a terhelés azért nem számít, mert a GCN és az RDNA is stateless compute, vagyis a feldolgozás alatt sosem vált hardverállapotot, így nem tud lelassulni. Önmagában ez egyébként olyan nagyon sok problémát nem okoz, mert a GeForce-ok lassulása ettől egészen minimális, a GCN viszont sokat tud gyorsulni az ilyen dizájntól. Az RDNA-nak sincs túl nagy hasznára ez a fajta megoldás, mert az idle buborékokat fel tudja a hardver tölteni, viszont van priority tunneling, és ettől ez a hardver is gyorsul, de csak nagyon picit.
-
PuMbA
titán
Igaz. Emlékszem, hogy ezt emeltem ki anno a PC-s Forza Horizon 3-ban ugyanebben a topikban, hogy előtted pattantak ki a fák a semmiből, de a legtöbben csak annyit írtak rá, hogy nem látok semmit, teljesen jó a grafika
Ezeket a dolgokat kéne legelsőnek eltüntetni, aztán jöhet a csilli-villi grafika, mert teljesen elrontja az élményt és kilök a játék az univerzumból. Szerencsére pár játékban jól meg van csinálva, de azért sok játékban még mindig nincs.
-
-
-
Crytek
nagyúr
Itt az IGN oldal tesztje..nem én találtam ki..
-
Raymond
titán
Tekintve hogy az osszes tobbi tesztoldal mas eredmenyeket hozott nem kell tul komolyan venni.
Szerk:
-
Crytek
nagyúr
A sajátos kőkemény angol nyelvtudásommal megkérdeztem hogy mennyi tesztrendszerük van és hány ember dolgozik ,hogy ennyi tesztet csinálnak...vagy csak tippmix az egész...
Ezt a választ kaptam:"only high-eng gpu's of both vendors (1080Ti & Vega 64) tested With 25 CPUs, and then:
gtx1080Ti i7 8700K + - 106 - 123 (gpu performance)
gtx1080Ti i3 + 7100 - 48-64 (Cpu bottleneck, cpu performance)
gtx980 + i7 8700K - 53 - 61 (gpu performance)
1080ti + i3 7100 - 48 - 64 (cpu performance)And gtx 980 7100 + i3 - cpu bottleneck for min. fps, gpu bottleneck for avg. fps to
the GTX 980 =53- 61
i3 = 7100 48 -64Finally, i3 7100 + GTX 980 = 48-61"
-
-FreaK-
veterán
Nah én pont erre gondoltam ezzel a site-al kapcsolatban, már azóta hogy elkezdték itt linkelni az emberek a teszteket. Gyanús volt, hogy olyan mennyiségű időt zabálna fel egy ilyen teszt lefolytatása, amit még senki sem tudott megcsinálni eddig. Az itteni házigazdák is írták már, hogy mennyi meló egy tized ekkora tesztet, igényesen lefolytatni, ez az oldal meg szinte hetente csinál 1-2 ilyen volumenű tesztet. Most akkor vagy kamuznak az eredményekkel, vagy van egy 100fős csapatuk aki csak ezzel foglalkozik.
-
guftabi96
addikt
Ne akard tudni, hogy ezt hányan írják f@szbukon, hogy nincs semmi baj az árakkal, mert jobb, mint az előző.. De olyanból is láttam már párat, hogy a 1080-at váltja a 2070 és ugye utóbbi olcsóbb, szóval milyen jó is nekünk...
Az emberek hülyék. Még örülnek is, hogy ennyibe kerül(#34674) rupszi
Ezer éve, meg egy napja! -
#25237004
törölt tag
Az az érdekes, hogy pontosan nem is lehet tudni, hogy a ray tracingen kívül hogy áll teljesítményben az előző szériához képest, én legalábbis semmi hivatalosat nem láttam erről. (néhány helyen volt szó 20-30%-okról) A grafikon, amit mutattak (ahol olyan meggyőzően demonstrálták a teljestménybeli ugrást) kifejezetten az RTX-OPS összehasonlítás volt.
-
Puma K
nagyúr
Plusz Intel® Core™ X-series Processors 2012-től.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezek nem Vega fícsőrök. Az RPM GCN3/4/5-ön működik, míg a többi az összes GCN-en. Sőt, ha szabványosan lennének megírva, akkor működnének a GeForce-okon és az Intel IGP-ken is. Az RPM pedig shader modell 6.2-vel működne GCN3/4/5 és Intel Gen8+ cuccokon. Talán a scalarization az egyetlen, ami nagyon a GCN-re van specifikálva, de ezzel leginkább csak regisztert nyersz. És amúgy hiába mondják, hogy az RPM Vega-specifikus, mert nem az, maximum ez az architektúra tudja a legtöbb előnyt hozni belőle, de a GCN3/4 is támogatja.
-
Nem tudom, de még az is sokkal etikusabb lenne, ha ájemdé' kiállna a publikum elé, ahogy anno Feri bátyánk, és elmondaná, hogy sorry gájsz' elb..tuk, nem kicsit, nagyon".
Ha úgy vesszük akkor ezt már úgy ahogy megtették amúgy, mikor bejelentették, hogy még egy tokozó áll üzembe. De a valódi okokat lehet soha sem tudjuk meg, csak találgatunk. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha gyártási nehézség lenne, akkor eleve nem adta volna ki az AMD öt piacra. Az hülyeség, hogy tudod, hogy problémád van, és szándékosan beszopatod a problémáddal az összes partneredet. Ezeket nagyon nem szereti az ipar, így jellemzően íratlan szabály, hogy ha kihozatali nehézség van, akkor csak egy piacon jelenik meg a termék, aztán majd ha megoldódik a gond, akkor jöhet a többi. Így minimalizálható a nehézségek okozta kár. A HBM-ből is annyit szállít a Samsung, amennyit kért az AMD. Még többet is gyártanak, tehát ha akarnak tudnak rendelni, és nyilván rendeltek is, mert az októberben befogott harmadik tokozópartnernek kell a komponens, csak mire ő be tud szállni normálisan a gyártásba az AMD két partnere mellé, lesz kb. január közepe.
Egyszerűen arról van szó a jelenlegi adatok alapján, hogy az AMD elbénázta, és alámérte az igényt. -
Petykemano
veterán
Elméletben onnan lehet tudni, hogy a compute képességek nem rosszak.
A gyakorlati része abu-forrás:
- Egyrészt mert az apple veszi
- abu szerint a ROCm sikeres, ezért veszik a Vega FE-t
- abu szerint az eredeti kettő helyett az igények kielégítése végett csatarendbe állítottak egy 3. tokozó partnert is.És a sikerterméket sem feltétlenül úgy kell érteni, hogy megkérdőjelezhetetlenül lealázza és körbehugyozza az Nvidia kínálatot, csak úgy, hogy versenyképes és az AMD által tervezett profitábiisan eladható mennyiséget sikeresen értékesítenek (vagy többet, ami még így is lehet kevesebb, mint bármilyen nvidia szám)
-
Petykemano
veterán
Az AMD részéről, bár versenykorlátozó, de indoklolható és racionális lépés lenne. Mármint nem üzleti, hanem versenyjogi értelemben. Az intel ilyen lépése viszont biztosan támadható lenne jogi úton. Pontosabban az intel ilyen irányú lépése biztosan versenyellenes lépésnek minősülne és mindketten támadhatók lennének.
-
Televan74
nagyúr
Én is vártam a sok konzolportos csodát,de nem jött el a Kánaán. Mire valamit lépne előre az RTG,addigra megint itt a next gen Nvidia. Kicsit Don Quijote szerű szélmalomharcnak érzem jelenleg az RTG piaci részesedésével.Lehet hogy van benne tudás,de minek ha sosem tudják kiaknázni belőle a benne lévő lehetőségeket.
-
huskydog17
addikt
Worst Case alatt pedig megfordul a helyzet. Az eredmények attól függnek, hogy a játék mely részében tesztelsz. Bár a Vega-k kaptak egy boost-ot a legutóbbi javítással. Úgy tűnik az AMD rákoppintott a Bethesda-ra, hogy mutassanak már valamit a Vega-kal, ha már szerződésben állnak egymással.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt nem tudom, hogy miképpen lesz a jövőben. Azt tudni, hogy ma hogy van. Az explicit API-t használó játékok közül az NV javaslatára csak a Rise of the Tomb Raider épít. A többiek inkább nem másolnak.
Lehet "if"-felni, csak az megnöveli a költségeket. Egyszerűen nem éri meg ezzel foglalkozni. Célszerűbb az elején lemérni, hogy az adott rendszer mivel jár jobban, és utána a tényeket ismerve dönteni valamelyik irány mellett. Az is fontos szempont, hogy ezt a problémát általánosan csak önmagában lehet vizsgálni, de egy motorban már lehetnek olyan tényezők is, amelyek eleve eldöntik a kérdést.
-
Habugi
addikt
Egy napja sincs kint a Vulkan patch, szerintem nem kell sok, sőt talán még ma kapunk majd egy DigitalFoundry videotesztet, amiben több kártya is lesz.
Devblog alapján NV kártyákkal még nincs Async, elvileg a következő driverükkel már lesz, szóval a Pascaloknak is meg kell majd ugrania szépen, így a 1070-nek is.
Itt egy 280as OGL vs Vulkan..: [link]
Többet gyorsult százalékosan mint nálam btw.., helyből hozza a 2x-et, megjegyzem elképzelhető hogy az FX-nek is köze van hozzá, ettől még elég durva..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Egyedi ékszerdobozka
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eladó ÚJ BONTATLAN Honor Magic6 Lite 8/256GB fekete / 12 hónap jótállással!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged