- Kezdő fotósok digitális fényképei
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fujifilm X
- Milyen házat vegyek?
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- Milyen alaplapot vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Eredetileg kisebb csíkszél lett megcélozva,Samsung 10 nm,pontosan a mérete miatt. Augusztus végén jött ki konkrétan, hogy nvidia nem kapott helyet ezért TSMC nél kénytelen beérni a 12 nm gyártással és ezért jött az FFN 12nm módosítás. ( horror áron biztosította egyébként ezt TSMC, gondolom ez is benne van a Turingok árában)
TSMC nél 7 nm EUV baromi drága,normál 7 nm re nincs hely és drága a wafferára.
Samsung pontosan ilyen helyzetre fejlesztette ki a halfnode-t mert olcsóbb és nem versenyeznek annyira érte a cégek, így nvidiának teremhet babér.
Nagyon valószínű, hogy Samsung lesz a befutó és az eredetileg Samu 10 nm re tervezett Turing 8 nm-n jobb lesz.lezso6: beelőztél
-
NVIDIA GTX 1060 and GTX 1050 Successors in 2019; Turing Originally Intended for 10nm
Igen, a TSMC FFN node-ja az NV kérésére készült. Mert az eredetileg Samsunghoz készült chipeket a sima 12 nm TSMC node-on nem lehetett volna legyártani. Ezért egy módosított, személyre szabott node-ra kényszerültek.
-
Loha
veterán
válasz
lezso6 #35791 üzenetére
Szerintem meg a Turingot pontosan a TSMC 12nm-es FFN (Fin Fet Nvidia) gyártósorára tervezték, mert máshol nem is lehetett volna ilyen nagy méretű (TU102) és teljesítményű chipet gyártatni...
Jövőre nagyon valószínű hogy jön az új NV (és AMD) generáció, de szokásosan a TSMC 7nm-én, mert másnak nem nagyon lenne értelme...
-
Én lehetségesnek tartom, hogy az NV jövőre kiadja valamilyen Samsung node-on a Turing refresh-t, ami kb egy die-shrink lenne, magasabb órajelekkel, olcsóbban. S a TU106* helyett lenne TU204 vágva, ahogy eddig is szokás volt. A TU206 pedig egy valódi középkategória lenne. És 999, 699, 499 árak helyett lenne 699, 499, 399.
* A TU106 rohadtul nem TIER 3-as GPU, hanem kb TIER 2.5. Lásd ezt.
-
-
válasz
cyberkind #35786 üzenetére
Az árazás egy más dolog, de ilyen TIER modell alapján akkor ne is nagyon nézelődj Nvidia oldalán ha ez alapján akarsz venni kártyát, de azért elárulom,ez egy hülyeség.Konzulokhoz képest már évek óta hátrányban vagyunk, már eleve az eltérő felépítés miatt is.
Egyébként RTX 2070 már jobb árteljesítmény mutatóval rendelkezik, mind a nagyok, hisz a 2070= 1080+15 % 1080+ 15 % áron, azaz kb megmarad az pascal( 1080) perf/ dollár mutatója.javulást nem hozott, drága ez tény. -
cyberkind
félisten
Nem, nem tudnám, de nem is arra gondoltam mert nem ez a lényeges hanem az árazás, de oké, te nézd így.
(#35785) lezso6
Nem e penis, de azért az, hogy több mint 400k-ért se kapja meg az ember az aktuális szériából a teljes értékű kártyát, az egy hatalmas vicc minden tekintetben.(#35787) b.
Régóta így nézem a vga-kat, de most az árazás miatt elérte azt a szintet ez a dolog nálam, hogy nem tudom figyelen kívül hagyni, amit pedig írsz, hogy gyorsabb a 1080-nál, az egy teljesen rendben lévő általános dolog amit illik hozni. -
Nem arról a TIER-ről van szó szerintem. Hanem kategória.
GP102 = TIER1, GP104 = TIER2, GP106 = TIER3.
Persze konzol GPU-ját TIER szerint legfeljebb egy vérbeli PC-s vizsgálja, s rosszul. Konzolnál az extra optimalizáció miatt legalább egy TIER-t ugrik a GPU teljesítménye a PC-hez képest. Szóval mindegy mi van, az a eredmény számít.
-
válasz
cyberkind #35779 üzenetére
pontosan magyarázd már el nekem milyen alkalmazások/ játékok használják ki a TIER 4 bekötést és mi az amiben limitálva van a Turing az RX hez vagy vegához képest?Mi az amit nem lehet észrevenni? Miben járt előrébb egy játékban a TIER miatt az R7-R9 vagy éppen a Vega?
-
VTom
veterán
válasz
FollowTheORI #35766 üzenetére
Egyetértek. Az adatlapomról láthatod, hogy én is komolyan veszem a témát, de párszor már kísértett a gondolat, hogy a VGA árából inkább PS4 Pro-t vegyek.
3 méterről úgysem látom meg a játékon, hogy natív-e, vagy felksálázott -
s.bala31
őstag
Amíg konzolra nem opció a bill+egér kombó addig számomra egyértelműen PC. Egyszerűen elképzelhetetlen számomra pl egy BF 1-et kontrollerel játszani. Mellesleg konzol mellé nem árt ha van egy alap PC is, játékok is drágábbak stb.
-
Kvg
senior tag
válasz
FollowTheORI #35767 üzenetére
Intel nek jobb dolga is van mint konzolt fejleszteni. Először is proci gyártását kéne rendbe tenni. 2 3 % os fejlődésekel hozták az új szériákból 20 fajtát . Aztán meg nincs gyartó kapacitása mert , minden modeből kell gyártani valamennyit. WTF.
Komolyan mondom idíóták! -
#00137984
törölt tag
Konzolon nyomtam fiatal gamerkedős koromban.
8bit és 16bit kazettás konzolokon, majd a PS1 játékokban éltem ki magam. PC még nem nagyon érdekelt a 800x600 felbontáson játszott DooM 1-2 korszakban. Az első érdeklődésem a PC játékok iránt 2000 után történt, amikor már mindenki 1024x768-ban és a tehetősebbek 1280x1024 és 1600x1200 felbontásban játszottak. Far Cry 1, PoP SoT és a SW Jedi Academy 1-2.
Mégha néha akadozott a 256MB-os GDDR3-as VGA-n, de legalább játszottam amennyit birtam. Most igy 2018-ban a játékos PC-re sokat áldozott játékosok újra a konzolok felé nyitnak. Retró konzol játék vagy a PS4 és XBOX, de a PC játékipar sokat vesztett a régi fényes múltjából.
-
#00137984
törölt tag
válasz
FollowTheORI #35766 üzenetére
PC vs Konzol...
Majd valaki nyit egy új topikot. Addig itt zajlik az ÉLET.
-
válasz
cyberkind #35764 üzenetére
Jah... az AMD világuralomra tör... kíváncsi leszek mikor jön majd az első intel konzol... mikorra is mondják a saját GPU-t? 2020 vagy 21?... még bele is férhet.
Na jó, majd inkább az azutáni körbe leghamarabb...
Hacsak nem akar egy harmadik fél is beszállni majd pont akkor. Apple konzol?Mondjuk a játék végét úgyis az jelenti majd, ha megfejtik a felhős streaminget... akkor szépen mindenki lehúzza a rolót.
Arra meg ott a Threadrippa' meg a 7nm Vega a felhőben.Mindig az AMD-re lyukadunk ki... akármi kell.
-
Át kell nevezni a topicot AMD vs INTEL vs NVIDIA vs PC vs KONZOL-ra és máris jó lesz.
Egyébként meg ez nem csak úgy "bejött", hanem komoly téma... amikor a nyugati sajtó is csak hüledezik az új hardver árakon és húzza a száját meg mondja hogy hát ezt így vegye meg az aki kitalálta, az minden csak nem random PC bashing.
Mellesleg én magam is PC keménymag közé sorolom magam, mondjuk már egyre kevésbé... mert azért van a józan ész is, nem csak a keménymagozás.
-
cyberkind
félisten
-
válasz
cyberkind #35761 üzenetére
Szerintem azért drágulni fognak... egy 50-100-ast minimum.
Ha megnézzük a világban milyen tendenciák vannak, és szinte minden drágul ezerrel, nem hiszem tartható lesz az ár.
De ha tényleg jön egy olcsóbb verzió is... akkor megoldódik ez is, akinek csak arra futja majd. -
cyberkind
félisten
Nem lesz az drágább, a 400-500$/€-s árak maradni fognak az tuti, ennél többet nem akarnak kiadni az emberek, másrészt a One X repülne az ereje miatt.
(#35759) Shing
Nem tom', engem abszolút a játékok érdekelnek és nem az, hogy nagyítóval nézzem a képet mit és hogy jelenít az adott hardver, valahogy ténylegesen játszani jobb, de csak szerintem.Persze ez a 360/Ps3 érára nem teljesen igaz, az kevés volt.(#35762) FollowTheORI
Az még mindig jobb lenne szerintem ha nem félidőben hanem az elején jönne 2 kategóriájú gép, és az erősebb drágább lenne. -
VTom
veterán
válasz
FollowTheORI #35758 üzenetére
Nem kell ezt túlkombinálni szerintem.
PC: natív felbontás, magas képfrissítés, 21:9 támogatàs, bill.+egér
Konzol: HDR, 30fps, exkluzívok, jó ár/érték arány
Mindenki vegye azt, ami kiszolgálja az igényeit.
A következő konzolgeneráció sem olyan àron fog menni, mint a mostani. -
Shing
őstag
Bírom amikor bejön ez a random PC bashing, mert itt a keménymag akiket lehet cukkolni.
Fekete-fehér közhelyek.. milyen olcsó a konzol, stb... itt ki vesz nulláról PC-t? Egy 7 éves alap elég XO X szintre KIVÉVE videokártya, ami tényleg drága lehet, de az sem egy érvágás.Konzolon van ez a félkész 4k, de hány játék támogatja? Az új AAA címek mondjuk 70%-a. Pro/X előtt megjelent játékok 20%-a. Visszafelé kompatibilitás nincs, vagy gyér. Tök jó, a gen végére végre futtatható a Crysis XO-n.... de az is csak az eredeti konzolos 256x256 textúrákkal.
Szóval ez így jól hangzik, hogy occsó és még jó is... de nem ilyen egyszerű, játékfelhozatalban, szolgáltatásban elmarad a konzol. Az, hogy csúcs hardveren PC-n lehet tolni 144FPS VAGY natív 4k-t VAGY Ultra grafikát már csak hab a tortán PC szempontból.
Lehetne még sorolni, de nem igazán értem most miért kellett csoportba verődni és elkezdeni ezerszer ugyan azokat mondogatni jó erős végletekben.
(És remélem a kommentemmel együtt törölve lesznek ezek, mert semmi szükség rá)
-
válasz
zovifapp111 #35756 üzenetére
Szerintem nem felesleges...
Mert aki azt nézi X pénzből mit tud kihozni annak nagyon nem mindegy, hogy 150 ezerből vagy csak kétszer annyiból tud játszani... főleg hogy a PC nem lesz már olcsóbb.
-
GFerr56
aktív tag
válasz
GFerr56 #35755 üzenetére
+ fejlesztés: párom öccse Kaliforniában senior játék programozó. Szokott mesélni, szóval nagyon eltolódott a munkájuk a konzolok felé, pl. a Maffia 3-nál kb.fél évet a végén az optmalizálással töltöttek (30 FPS), örültek is, mert vagy szombaton, vagy vasárnap be kellett menni...ott az a trend, hogy konzolokon megy a játék, nyilván nem a magyar szokások fognak dönteni.
Üdv
-
zovifapp111
senior tag
válasz
FollowTheORI #35754 üzenetére
Nem is kell szégyenkeznie egyik konzolnak sem, csak felesleges összehasonlítani egy pc-vel. Jó úton halad a konzol. Freesync, bill.egér támogatás. 4k felskálázás stb. Egy 21:9 támogatásnak szerintem sokan örülnének még
-
GFerr56
aktív tag
válasz
CsonkaImo #35750 üzenetére
Hay!
Egyetértek. Ez amúgy is szubjektív, kinek mi a jó látvány stb...de megette a fene, ha a játék úgy köt le, hogy pl. az árnyékokat figyelem. Én még a mai napig elő-előveszem pl. a System Shock II-t, nevetségesnek tűnő ?! grafika, de alig tudok pár címet mondani, ami jobban lekötne, lehet az bármilyen csilli-villi. Én egy 8086k-Maximus X Hero-TridentZ 4266 RAM-1050 Ti kombót adtam el (vártam az új szériára a 4K miatt, de ilyen árak mellett...). A CL jó kis árai miatt (is) megváltam tőlük. Vettem belőle egy "netezős" PC-t, XB1X-et, plusz maradt egy 4K TV-re (ehhez a régi TV-t el kellett adnom 40e...), és adhatják a procit-memóriát-VGA-t aranyáron, reccenéstelenül mennek a gamék 4K-n. Van egy leheletnyi különbség...khmmm.
Üdv
-
válasz
zovifapp111 #35749 üzenetére
Nem haragszom... nekem van mindkettő... és semmi szégyenkeznivalója nincs egy konzolnak a PC mellett ma már... később meg még kevésbé.
Amúgy nem tudom mit néztél... de akkor biztos valami mást láttál.
Szerintem ahogy a 1X-en megy az AC Odyssey, meg a Shadow of the TR, azt jelenlegi PC-m is megirigyelné, nemhogy egy beugró.Sőt a PC-men pl nem tudok UHD HDR-ben játszani, a konzolokkal meg igen...
-
cyberkind
félisten
válasz
zovifapp111 #35752 üzenetére
Nem sörözök, csupán láttam PC-ről egy átlagos PS4-re az átmenetet, ami meglepően jó, nem valami olyasmi mint a régi időkben, a címed abszolút nem érdekel, ez pedig nem gyalulás, hanem korrekció.
-
cyberkind
félisten
válasz
zovifapp111 #35749 üzenetére
Jah, tényleg előrébb van a PC, ohh wait!
Nem tudom te milyen konzolt néztél és min, de tuti nem volt ott minden rendben, ha pedig csak gondolod, akkor meg nem volt konzolod, és pláne nem játszottál ahhoz hasonlókkal, mint amit linkeltem.
-
CsonkaImo
addikt
válasz
zovifapp111 #35749 üzenetére
Én egész jó PC-ről váltottam konzolra, és nem tapasztalom azt amit te írsz. Meg elég sokan cáfolják még a véleményed, úgy hogy szerintem érdemes továbblépni.
-
zovifapp111
senior tag
válasz
FollowTheORI #35748 üzenetére
Ne haragudj, de akkor tök mást látunk. Még egy belépős pc-n is sokkal szebbek az árnyékok, tükröződések... és eleve az egész összkép, mint egy konzolon. Rángat, darál, szaggat a kép egy sima v-sync-hez képest is. A színek fakók és a kontúrokról nem is beszélnék. Persze ebbe a pénzbe ez fér bele és ha ezt nézzük akkor én is megemelem a kalapom, mert nagyon ott van a látvány 120-150 ezer forintért. De a pc mindig is jóval előrébb lesz mint bármelyik konzol. Biztos ezek után is lesznek sima konzolportok, de azt gyorsan le fogják szürni az userek és nem hiszem, hogy ez lesz a követendő példa a játékszoftver fejlesztőknél. És ezt úgy mondom, gondolom mint laikus!!!
-
válasz
zovifapp111 #35731 üzenetére
Jah, csak ami tényleg érdemben jobbat ad majd, mint egy akkori konzol az annyira szűk réteg kiváltsága lesz, hogy le fogják tojni a studiók. Már most is letojják majdnem a PC-t nagyrészt.
Ami extra van a PC-n az gyakran csak azért van mert a konzolra készítés közben ígyis ugyis létre kellett hozni a részletesebb modelleket, textúrákat... vagy semmibe nem kerül szinte (jobban felcsavart effektek, stb), vagy megcsinálja helyettük az NV vagy AMD max. -
#00137984
törölt tag
válasz
Televan74 #35744 üzenetére
Nekem 599$-t most megérne az RTX 4070 (Ti), ha 1080P@100Hz képminőségre és legalább 15 Gigarays/s Raytracing teljesitményre lenne képes. Még az 1x DLSS élsimitást is bekapcsolhatnám, miközben a High grafikai beállitásokban vagy a közelében maradnék. Alig van olyan játék ahol több új eljárás használatára nyilna lehetőségünk, főleg ha ezeket egyszerre aktivan kihasználnák a játékfejlesztők. Miközben a konzol meglehet egy kissé visszafogottabbnak tünik, de több minden történik a képernyőn.
-
válasz
Televan74 #35744 üzenetére
Szerintem kb 2 generáció még, hisz zok a hardverek nem csak lepottyannak és egyszer csak lesznek, hanem el kell kezdeni valahol őket használni,beépíteni, fejleszteni. Nem lesz ez rossz dolog, nekem tetszik, hogy végre történik lépés a grafikai előrelépés fele, nem csak a magas FPs szám és felbontás növeli a VGA igényt.
-
Televan74
nagyúr
Majd ha egy 300$ hardver képes lesz arra hogy 1080p/60fps legyen a Ray Tracing ON, akkor jöhet ide is. Addig még csak a drága hardverek is csak egy - két effektben tudják megmutatni a hasznosságukat,a játék fejlesztők sem nagyon erőlködnek vele.Maximum látványelemként kerül a játékokba,de helyette lesz konzolról áthozott low level alternatíva is a többiek számára.
-
-
-
#00137984
törölt tag
válasz
t72killer #35739 üzenetére
PC-n a játékok látványvilágát rengeteg féle módon feljavithatnák vagy tehetnék eszméletlen jóvá. Viszont jó néhány éve megrekedtünk egy DX11-en már megszokott grafikai szinten. Megemelkedtek a PC hardver árak, miközben csak a konzol felé kapkodjuk oda a fejünket. Most ez a GTX -> RTX fejlődés csak ennyire volt elég...?
-
-
#00137984
törölt tag
válasz
Raggie #35735 üzenetére
Raytracing (RT). Deep Learning Super-Samplingot (DLSS). Megatexturázás és a többi mára talán feledésbe merült vagy parkolópályán maradt fejlesztés. Egy kis fejszámolgatás...
10 Gigarays/s RT mag teljesítménynél (RTX 2080 Ti) csak a háromszögek feldolgozása 480 GB/s memóriasávszélességet igényel. Ez a szint most csak arra elég, hogy megmutassa magát az eljárás. Kikapcsolható vagy skálázható lehet, de akkor már az RTX 2070 videókártya 6 Gigarays/s teljesitménye elég lehet. Minden használható élsimitási eljárás képes a VRAM-ot és az FPS számokat leamortizálni olyan szintre, ami a játékban zavaró sebességet jelent a játékosnak. Mindenféle magas textura minőség és a megatexturázás, haj effektus képes a videókártya erőforrásait elfogyasztani. Játékfejlesztők ezeket alig használják vagy kikapcsolhatóvá teszik, de a Pascal után akkor hol van a fejlődés? Miközben a jelenlegi konzol generáció még a Gamer PC-k minőségi szintje alatt van, addig a PS5 Pro beérheti ezt, és a játékokba fektetett látványvilág és igényes kivitelezés a konzolokat előnyősebb helyzetbe hozhatja.
-
-
válasz
#00137984 #35730 üzenetére
Nem tudok róla, hogy a 2080Ti VRAM limites lenne, a vram mennyisége is kb 0 eséllyel fogy el 4k-ban, a VRAM sávszéllel sincs gond GDDR6 mellett. A feldolgozóegységekből van kevés, SzVSz a mostani memóriarendszer nagyjából elbírna egy 30-50%-kal erősebb magot is - ha képes lenne ennek legyártására bárki is mostanában.
-
cyberkind
félisten
válasz
zovifapp111 #35731 üzenetére
A konzolportok idejében ez aztán rengeteget számít.
-
#00137984
törölt tag
válasz
zovifapp111 #35727 üzenetére
A végtelen történet a fejtegetések szerint 1 TB/s sávszélességet, legalább 16GB HBM2 videómemóriát igényel. Egy ilyen videókártya már képes lenne arra, ami az RTX 2080 Ti-nek most még nem sikerült. A Next Gen végre valóságosan kezdetét venné, mert csak hosszú évek óta beszélünk a jobb grafikáról és a realisztikus texturaminőségről. DX12 végre érdemben többet mutatna meg, amit a DX11-hez képest most fel tudna mutatni. Most ezt konzolon vagy PC-n éled meg, az már egy hosszabb történet.
-
keIdor
titán
válasz
zovifapp111 #35727 üzenetére
Csak az SM-ek száma ugyanannyi, de nem Polaris van benne.
Jó gépek amúgy, nekem a töltési idő a legnagyobb gondom velük, PC-be nekem már 10 éve SSD van játékokra is, ezekben meg csak HDD van. Illene már egy SSD-t tennem a konzolba is...
-
zovifapp111
senior tag
válasz
keIdor #35726 üzenetére
Ahogy most te leírtad a hw-t, úgy érthető a teljesítmény, kb. annyit is tud!
De a legtöbb helyen nem így olvastam a ps4 pro "belsejét"....vagy csak félreértettem, de nem hinném
A lényeg, hogy nagyon fain kis gép mindhárom konzol, aki tényleg csak a játék élményét keresi relatív olcsón, annak egyértelműen konzolt kell vásárolnia. Aki meg többet akar, az meg ássa bele magát a "végtelen" történetbe
-
keIdor
titán
válasz
zovifapp111 #35725 üzenetére
Inkább a low level API, amivel elérik a hardvert az számít.
Áhh... AMD Jaguar ez, hiába 8 magos, ez egy gyenge CPU, kb. a Bobcat szintje, ezek alacsony fogyasztású notebookokba voltak tervezve, ilyen 2008 körül talán ha jól emlékszem. A GPU meg közelebb áll a GCN 2-höz, inkább egy 280X-et képzelj el. Viszont nem érdemes PC-hez hasonlítgatni a teljesen más API miatt. Meg itt a memória is közös, ez is számít.
Lényeg, hogy árnyékokban szebb a PC, olykor a textúrákon is látni, de a fő különbség a framerate.
-
zovifapp111
senior tag
válasz
keIdor #35724 üzenetére
Ok ok
mondom, lehet velem lehet a baj. Asszongyák, hogy a ps 4 kb. egy rx 480 és egy fx 8 magvas cpu keveréke. Na most, mivel sokkal, állítólag sokkal gyorsabb a cpu-gpu közötti kommunikáció, én mint laikus felhasználó sokkal, de sokkal többet várnék el egy ps4-től. A psx és a ps2- nél láttam az a bizonyos pluszt, de most nem
-
keIdor
titán
válasz
zovifapp111 #35723 üzenetére
Assassin's Creed Odyssey
Shadow of the Tomb Raider
Forza Horizon 4Én ezekkel játszom most, a TR-t már kivittem pár hete, itt nagy különbségeket nem látok.
Nekem van mindhárom platform, de csak a Forzát tudom összevetni, a többi csak Xbox-ra van meg.Ahol tényleg drasztikusabb különbség lesz az a BF 5, de ott is csak azért, mert konzolon is kell a 60fps, az tényleg medium környéke lesz.
-
zovifapp111
senior tag
válasz
keIdor #35722 üzenetére
Én is, de én akkor is nagyon gyengének látom egy, akár belépő szintű pc-hez képest is. Tök jó folyamatos a kép( bár egy free/gsync után ne nézd meg
. Ár/érték arányban verhetetlen egy konzol főleg úgy, hogy már egy valamire való belépős gép is 200 kiló. Nincsenek határozott kontúrok, a háttér a tereprészletek elmosódottak elnagyoltak, lehet, hogy velem van a baj de én ezt látom. Ég és föld a konzol vs. pc. Persze mindkettőnek megvan a maga varázsa
-
keIdor
titán
válasz
zovifapp111 #35718 üzenetére
Én a PS4 Pro és Xbox One X-re gondoltam.
A két kicsit nem követem már.
Candyland meg DigitalFoundry alapján a legtöbb játék High/Very High-on megy. Árnyékok vannak néha medium-on. -
CsonkaImo
addikt
válasz
zovifapp111 #35718 üzenetére
Játék függő is. Sony exkluzív címek azért nem semmi hogy néznek ki a hardverhez képest. Meg a közelgő Red Dead Redemption 2 is elég látványos. Viszont tény, hogy egy középkategóriás PC-n minden jobban néz ki (a konzol exkluzívokat leszámítva). Viszont már közel sincs akkora különbség, mint anno a PS3-Xbox 360 idejében volt.
-
Milka 78
nagyúr
válasz
zovifapp111 #35718 üzenetére
Tedd hozzá, hogy ohne gitt
-
zovifapp111
senior tag
-
válasz
Raymond #35673 üzenetére
Érdekes
Ilyen bika VGA-t egyértelműen 4k-n érdemes üzemeltetni (fullHD-n nem tökmind1, hogy 150 vagy 110FPS-t dob a rendszer?), ahova úgy néz ki a legtöbb esetben elég az AMD Ryzen. Sajna nagyon szűköcske a teszt, szivesen látnék még egy tucatnyi egyéb játékot is a tesztekben.
Ezekszerint 4k-n még valszleg egy rendesen meghúzott 4770k is elég lenne nagyjából...
-
#00137984
törölt tag
válasz
keIdor #35715 üzenetére
A jelenlegi konzol generáció 60 FPS-re korlátozva van és időnként visszavált 30 FPS-re. Viszont ez a képfrissités közben meg elég simának tünik a legtöbb játékosnak. A következő konzolok ettől majd még jobbak lesznek, miközben PC-n már most a VGA-k teljesitménybesorolása egy szintet visszaesett.
-
#00137984
törölt tag
Egy szint alatt inkább konzolt vennék. Nem szeretném a FullHD/100Hz-nél alább adni, de ezért nálam nem nagyon futnak a játékok Ultra vagy max beállitáson. Némelyik effektet meg alapból kikapcsolom, mert eszi az FPS-t, miközben rontja a megjelenités látványát.
-
#00137984
törölt tag
-
válasz
#00137984 #35710 üzenetére
A belépő szint nem azt jelenti hogy mi az a minimum amivel mindent fullra húzva tudsz játszani. Az a középkategória felső része, sőt. A belépő kategória ahogy a neve is azt mutatja ,kompromisszumokkal megkötött játékélményt jelent és erre tökéletesen elég az 1050 TI vagy az ennek megfelelő AMD verziója.
-
#00137984
törölt tag
-
keIdor
titán
válasz
CsonkaImo #35707 üzenetére
Zen+ vagy Zen 2-re számítok, 8 maggal, GPU is marad AMD szerintem, talán a mostani Vega 64-re fog hasonlítani felépítésben meg "magszámban", vagy talán a Navi vagy annak módosított verziója is elképzelhető, GDDR6 is borítékolható addigra.
Biztosan erősek lesznek.
Zsébernardo: 1440p@144 illetve 2160p@60 szerintem abszolút felső kategóriás igények.
-
#00137984
törölt tag
válasz
keIdor #35703 üzenetére
GTX 1050/1050Ti VGA-k már inkább kifútó darabok. Ezek teljesitményét 2018-ra még játszható szintnek mondják, de a FullHD/60Hz mellé a GTX 1060 az ajánlott. A játékok részletességét ehez képest kell alacsonyabbra fogni, ha játszható sebességet szeretnének. Viszont a játékpiac nyitott a jobb megjelenités felé. FullHD/100-165Hz vagy az 1440P/60-144Hz egyre népszerűbb a játékosoknak, és ez a középkategóriától elvárható szint. 4K játszható néhol a GTX 1070-től felfelé, de nem nagyon jellemző. Oda inkább a GTX 1080-at vagy jobb videókártyákat ajánlanak.
-
#00137984
törölt tag
-
válasz
#00137984 #35699 üzenetére
miért kellene az 1070 TI re GDDr5 X mikor így is szinte 1080 sebességű 150 K alatt? Vega 64 versenyez vele 200 K-s áron.1060 pedig nem biztos, GDDr5 x lesz, ha jön belőle, ez szerintem 100% az ára miatt sem.
2070 nel sem látok semmi problémát egyenlőre. RTX nem egy ON / OF kapcsoló, hanem kalibrálható lesz több lépcsőben és a DLSS is szintén tensor magokra alapul. ha csak az élsimitásra kihasználható ficsőrt lesz már akkor is megéri ráadásul dx 12 alatt fejlettebb architektúraVega 64 nél tehát az 1080 170 K-s árához nem lesz probléma a 2070 árazása, MSI armor már most is van 190 K ért Magyarországon is. Még mindig nagyobb fejlődés, mint 3 év alatt Rx 480 -Rx 580-Rx 590 ( + 20 %) plusz ugye a konkurencia leggyorsabb megoldására ( Ívega 64)15-20 %-t rátesz ugyan azon az áron.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Robogó, kismotor
- Posta, csomagküldés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- EAFC 25
- Le Mans Ultimate
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Apple iPhone 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest