- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Crytek
veterán
válasz bertapet11 #13731 üzenetére
De legalább nem égetik magukat olyan játékokkal amiket vissza kell vonni a kiadás után majd fél évre rá újra kiadni 0 javítással ugyanazt mert a szarból nem tudtak várat építeni.
Lehet ,hogy picivel lassabban teszi az amd azt amit ,de nincs is botrány a játékaik körül. Kicsit sok már ez az nv game-ek kárára és egyre jobban lejön ,nem véletlen a dolog.Remélem lassan a fejlesztők és a kiadók is belátják és akkor Dáj NV mehet vissza a kocsikba oda való. Bár lassan onnan is jönnek majd a hírek hogy ...
Next PC Upgrade: 2022
-
Crytek
veterán
válasz bertapet11 #13735 üzenetére
". Az Nvidia azt mondta, elnézést, és javította a hibákat. " Az nv csak ezt szerette volna.
Az amd megdolgozta a tress FX-et anno amivel asszem 20-30%-al gyorsabb lett nvidián is.Legalábbis ez rémlik, hogy anno Abu ezt írta. Tehát a gyűlölt ellensége segítette gyorsabbá tenni az NV-t .Az NV egy ceruzát nem tett odébb az ügy érdekében...
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
#Morcosmedve
veterán
válasz bertapet11 #14468 üzenetére
Rosszul, a csucs Pascal elvileg 1 GPU es HBM2-es memoria. Reszletek is mind talalgatas.
© asszongya'hogy
-
#Morcosmedve
veterán
válasz bertapet11 #14473 üzenetére
Ertem, masrol beszeltunk X2-vel gondolom o amugy egy dual kartyara gondolt en onmagaban a pascalra.
Abu: still talalálgatás, papiron igy kellene legyen, eredmenyre varunk mar lassan egy eve.
Szerk.: varom tovabbra is akkor.schawo: en semmire se varok, de egyelore maradjunk annyiban, hogy ez mind talalgatas es szobeszed kategoria.
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
Valdez
őstag
válasz bertapet11 #19547 üzenetére
Hihető
Mégis mitől dobna a 980Ti több mint 2x annyi fps-t a 980-nál?szerk: most nézem, hogy 4K, akkor esetleg kevés a vram?
[ Szerkesztve ]
-
Egon
nagyúr
válasz bertapet11 #20814 üzenetére
Úgy tűnik igazad van
Nyilván Abu szerint az ILM nem Hollywood, vagy a "100% ADM" felfelé kerekített érték - picit..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bertapet11 #20814 üzenetére
Már minden nagyobb stúdió tér át Pro Duóra. Épp az idei VRLA-n volt szó róla, hogy a filmstúdiók számára a legnagyobb gond, hogy az SDK-k kötött API-khoz kapcsolódnak, és ezeknél az API-knál az input assembler lépcső módosíthatatlan. Tehát a stúdióknak egy saját API-t kellene fejleszteni a rendszerükhöz, ami viszont jelentős probléma lenne a tartalom terjesztésénél. A Radeon Pro Duo előnye itt az, hogy a LiquidVR kicseréli a szabványos input assemblert a Mantle input assemblerjére, és az így kapott tartalom kompatibilis lesz a szabványokkal is. Amíg ezt a problémát csak a Mantle tudja kezelni, addig nem nagyon tudnak másfele menni a filmstúdiók. Ugyanakkor persze kísérletezhetnek egy rakás dologgal emellett. Ellenben jó hír, hogy a Microsoft és a Khronos is dolgozik a szabványos megoldásokon, de ezek 2018 körül jönnek, és addig nem áll le a piac.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bertapet11 #20954 üzenetére
Az API-nak nem sok köze van rendszermemóriára vonatkozó követelményekhez. Az erre vonatkozó igény leginkább az aktuális konzolok miatt növekszik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
aktív tag
válasz bertapet11 #20954 üzenetére
Kelleni csak 8 kell, 16 az ajánlott.
Ettől függetlenül a mostani címekhez mérten sok.
Viszont az ajánlott gepigénynél, ha tényleg elég a 970/280 akkor emelem kalapom. -
he7edik.
addikt
-
->Raizen<-
veterán
válasz bertapet11 #22361 üzenetére
Eddig is megvolt csak lassult vele minden. Sokat gondolkodtam rajta hogy megvegyem e, de az sg-s elemzést elolvasva elment a kedvem tőle. Az elődöt ez sem tudta túlszárnyalni.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bertapet11 #22361 üzenetére
Van egy verzió belőle, ami stabil, de nem ez lesz a végleges, mert nem gyorsul minden hardveren. Lényegében csak az async compute löki pozitívba a DX11-hez képest a sebességet. Async compute nélkül lassabb a kód. Ha az elmúlt héten tudtak bűvészkedni, akkor ez még javulhatott persze.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bertapet11 #22366 üzenetére
Az PC-re portolt konzolos kódok benne vannak, de a driver nem tudja fordítani a gyors kódokat, tehát igazából teljesen mindegy, hogy benne van-e. Szerintem a héten sem lesz erre fordító a meghajtókban, így mindenképpen a szabványos kódra kényszerül a Radeon is. Ma a shader intrinsics csak Vulkan API alatt működik. Majd valamikor ősszel, ezen belül is ~október felé közeledve(?) lesz aktív a complier pass through DX12-re.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bertapet11 #22377 üzenetére
Akkor nagyjából annyi a sebességelőny, amit az async compute biztosít.
Van egyébként shader intrinsics NV-re is, csak nem használják ki.
(#22378) do3om: Mivel a fordítóinfrastruktúra alapja a DX11-hez képest nem sokat változott, így azt még mindig meg lehet csinálni DX12 alatt, hogy lecseréled a shadert a driverből. Mást már nem igazán lehet megtenni. Nagyrészt csak a lapok kezelésével lehet játszani, de az első pár hónap után eljut a driver egy olyan szintre, aminél hatékonyabbat úgy sem lehet kihozni.
Most is a játékokat kell patch-elni a komolyabb változáshoz, mert a DX12-ben már nem a driver vezérli a memóriát, az erőforrásokat, a hazardokat, stb. Az ezekre vonatkozó optimalizálást alkalmazásból kell szállítani.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bertapet11 #22384 üzenetére
Nézd az Ubisoft eddig konzolon sem igazán használta ezeket a lehetőségeket (egy-két effekt max, mint például a HRAA), tehát ez attól függ, hogy konzolon bevetik-e, mert csak a PC-ért tuti nem fogja érdekelni őket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Egon
nagyúr
válasz bertapet11 #22515 üzenetére
Ez azért érdekes...
Fury X-en gyakorlatilag mérési hibahatáron belül van a gyorsulás, míg 480-on legalább mérhető mértékben gyorsul DX12 alatt (cca. 10%-ot, ha jól látom). Ez még (esetleg) megmagyarázható a némileg eltérő architektúrával. Viszont míg a 1060 esetében teljesen egyforma eredmények születtek, addig a 1070-nél jelentősen (szintén kb. 10%-kal) gyorsabb a DX11 mód, dacára annak, hogy ugyanazon GPU-család részei.
Vajon mérési hiba, a bétának betudható anomália, avagy valami szűk keresztmetszet (pl. a 4 GB a Fury X esetében) okozza az eltéréseket?"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
vader108
tag
válasz bertapet11 #22515 üzenetére
-
#85552128
törölt tag
válasz bertapet11 #22844 üzenetére
Ez még a "régi" remaster. Mondjuk nem nagyon sikerült rendbe tenni ezt sem...
(#22845) Evome: teljesítmény/ár mutatót azonos kategóriában érdemes nézni, mert egy 470-nek is jobb, de mégis valamivel lassabb mint egy 480. Igen 2x480 jobb lehet, ha tökéletesen működik a CF a 1080 viszont mindig jobb lesz, meg úgy gyártótól függetlenül az egykártyás rendszer kevesebb nyűggel jár...
[ Szerkesztve ]
-
smkb
őstag
válasz bertapet11 #22844 üzenetére
De hát ez hogy lehet? Az AMD GCN csodákon úgy kéne hasítani a jelenlegi konzolátiratoknak mint a kés a vajban, hiszen KIZÁRÓLAG az AMD-nek van ebből előnye. Minden más grafikai megoldás kudarcra van ítélve az új konzolgenerációval már 3 éve. Itt csalás van kéremszépen! A gyíkemberek teszik. Mindenütt ott vannak. Biztos nem véletlen, hogy zöldek a gyíkok.
[ Szerkesztve ]
-
wjbhbdux
veterán
válasz bertapet11 #23188 üzenetére
Úgy fest megérkezett az első rendesen optimalizált DX12 játék, low end kártya is viszi 1080p ultrán, wow
DF is áradozik róla [link]És ezt kinek köszönhetjük?
[ Szerkesztve ]
/s
-
Csupingo
veterán
válasz bertapet11 #23188 üzenetére
A 970 nagyon jól szerepel.
Villám Shakesespeare... Főnök, ha zavarja a fogsora, vegye ki! (M-N)
-
Yutani
nagyúr
-
Raggie
őstag
válasz bertapet11 #24142 üzenetére
Mint írtam a ráhatásom a piacra limitált. Annyira nem fogom magam alárendelni az elképzelt jobb jövőnek, hogy elfogadhatatlan kompromisszumokat kelljen kötnöm.
Processzor terén már megütötte a mércét a hátrány amit éreztem így váltottam intelre. A VGA-knál is írtam, hogy addig tudom ezt tenni amíg nem kell akkora kompromisszumot kötnöm ami már nem lesz elfogadható.@TTomax: nem gondolom, hogy az AMD a szent grál, csak azt, hogy a PC-s VGA-kból ők adnak el kevesebbet. És igen: nem érzékelem az Nvidia trükközéseket, mert nekem bőven elegendő a fullHD 40 FPS, nem hajtok a 60-90-120 Hz-re, ennyit meg lazán kitol a jelenlegi AMD kártyám is. Ez személyes preferencia és el is tudom fogadni azt ha valakinek meg fontos és pl ezért vesz Nvidia kártyát. De ne azért vegyen(mint ahogyan a tömegek), mert "az envé a király ezért azt veszem". Ez az a filozófia amire HSM kolléga is gondolt szerintem.
Clint Eastwood FTW
-
TTomax
nagyúr
válasz bertapet11 #26254 üzenetére
Ennyit hoz az async compute?3%-ot?Erre ment a szájkarate hónapokig.... well.... de majd mindjárt meg lesz magyarázva,hogy az itt még nem az amit látunk,nincs jól implemetálva,nem használja a tündérport rendesen...
Ha jól látom a 980Tinek nincs rá szüksége....
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
core i7
addikt
válasz bertapet11 #26254 üzenetére
Ezeket a DX12 grafikákat GTX 6-7 szériákon amik nem támogatják teljes mértékben a DX12 t is lehet alkalmazni vagy csak annyira támogatják a DX12 őt hogy elindul a DX12 játék?
-
titán
válasz bertapet11 #26254 üzenetére
Érdekes. Kepleren viszonylag sokat hoz a 12, újabb nvidiá-kon alig.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
gyiku
nagyúr
-
nagyúr
válasz bertapet11 #26614 üzenetére
Mit néztek be, mit kell nézni?
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
->Raizen<-
veterán
válasz bertapet11 #26647 üzenetére
Qrvajó lett!
-
Locutus
veterán
válasz bertapet11 #26647 üzenetére
Na akkor GTA5-re meg BF1-re is van már 4K@60 kártya
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Yutani
nagyúr
válasz bertapet11 #26647 üzenetére
Érdekes a Fury X szereplése. 1080p-ben többnyire játszható FPS-eket nyújt, a DE:MD-ban és RoTTR-ben kell kompromisszumot kötni a megjelenítésben.
Ja és persze ünnepeljük az 1080 Ti-t, mert igen gyors lett. Ezután senki nem vesz Titant.
#tarcsad
-
gyiku
nagyúr
válasz bertapet11 #26647 üzenetére
4k-nal a grafikonokat nem frissitettek, az 1080p es az 1440p-sek vannak megegyszer.
hüllő
-
Firestormhun
senior tag
válasz bertapet11 #28790 üzenetére
Német Tom's Hardware egyik szerkesztője is jutott info morzsákhoz. Állítólag AMD nem ajánlja partnereinek, hogy léghűtéses kártyákat csináljanak Vega-ból.
[link]...
-
wjbhbdux
veterán
válasz bertapet11 #29162 üzenetére
keményen alávágnak a Titan Xpnek, zöldeknél púposodik a gatyó volta sehol bedőlhet a cég ha nincs terméke ezellen és AMD annyi vegát gyárt hogy minden gamernek jut belölle?
/s
-
nubreed
veterán
válasz bertapet11 #30467 üzenetére
+huskydog17 (#30460)
Ez a jóslat "érdekes". De nem baj, betesszük a többi közé ami nem jött be. Az AMD versenyképes lesz még valaha valahol gpu fronton?
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Milka 78
nagyúr
válasz bertapet11 #30467 üzenetére
Na igen erre én is emlékszem Ha jól rémlik ezt a teljesítményt 22 wattból hozza és dupla fogyasztású karikkal lett versenyeztetve egy lowprof.htpc kari
[ Szerkesztve ]
-
Anubris
őstag
válasz bertapet11 #30885 üzenetére
Érdekes, hogy az UHD textúrák bekapcsolásával csak minimálisan romlik az FPS érték.
-
X Factor
addikt
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bertapet11 #33358 üzenetére
Mindegyik driver game ready. A press kód március elejei, és ahhoz már februárban ott voltak a profilok az AMD és NV driverekben (még az Intelében is van). Az AMD meghajtójában az AGS-re lesz külön támogatás, ami a héten jön, de az a press kóddal úgy sem működik, csak a végleges játékkal fog. A press kiadása a játéknak ugye csak szabványos shadert szállít.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Z_A_P
addikt
válasz bertapet11 #34727 üzenetére
Frankly we’re impressed with how well optimized Strange Brigade is. And not just for AMD hardware (who is a sponsor), but also Nvidia hardware, which is great to see. In fact, this is becoming a common trend, where every game AMD has a hand in developing turns out being extremely well optimized for all.
OK
-
Yutani
nagyúr
válasz bertapet11 #34727 üzenetére
Jó látni, hogy fHD-n nem kevés az 1060 3GB memóriája. A kisebb kártyák is nagyon szépen mennek, és a játék is jól néz ki a képek alapján. Próbálta valaki, hogy milyen maga a gameplay?
#tarcsad
-
tbalazs14
csendes tag
válasz bertapet11 #34727 üzenetére
FuryX@4k POWA
-
válasz bertapet11 #35534 üzenetére
Kemény, ha tuningos lesz, akkor a 1080Ti mehet a törikönyvekbe.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
félisten
válasz bertapet11 #35534 üzenetére
Szép. Akkor kb GTX 1080 +10- 15-20 %, félúton az 1080 és TI között.
Ezek szerint a 2060 talán majdnem hozza azt a lépést amit a Pascal, valahol a 1080 alatt lesz tippre nem sokkal. Ha lesz TI az biztos. A sima meg talán 1070.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Z_A_P
addikt
-
Ragnar_
addikt
válasz bertapet11 #40055 üzenetére
Fantasztikus. Állítólag 20 magig skálázódik a Gears5 motorja, erre egy 4/8-as proci kb. 1-2% belül ugyanannyit megy mint a 8/16-os. (Min FPS-ben gyengébb a 4/4-es i3, mint a mezőny többi tagja.)
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
wjbhbdux
veterán
-
Bandit79
aktív tag
válasz bertapet11 #40781 üzenetére
-
addikt
válasz bertapet11 #40944 üzenetére
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
Jacek
veterán
válasz bertapet11 #41209 üzenetére
Azért elég nagy gödörből rángatja kifele a céget.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.