- Hamarosan megkezdődik a nubia 2,8K-s táblagépének szállítása
- Barátokká váltak az eddig rivális AI-óriások
- ASUS blog: Ideális olcsó utazós gép lett az új Vivobook S14
- Az Aura Displays hordozható monitorhármasa jól felturbózhatja a produktivitást
- Dual Mode-os IPS monitorral adott magáról életjelet a Gigabyte
Új hozzászólás Aktív témák
-
S_x96x_S
addikt
válasz
bertapet11 #48250 üzenetére
> de cserébe gyorsabb is
a verseny jó;
és most már az Intel is szorongatja "budget gpu" fronton az nvidiát,
és emiatt se lesz olcsó nVidia megoldás a jövőben --> mert gazdaságilag nincs értelme.a hivatkozott cikkből:
".... , budget gaming solutions are clearly in sight. Perhaps that's why we haven't really seen any true budget GPU solutions from Nvidia for several years, with the least expensive models often adding several hundred dollars to the price of a PC or laptop."
( via )Persze, hogyha lesz az nVidiának saját desktop-os chipje, ( arm-windows )
akkor ez megváltozhat - és jöhetnek a budget nVidiás megoldások. -
Alogonomus
őstag
válasz
bertapet11 #48250 üzenetére
Egyenként végignézve a játékeredményeket komoly szórás mutatkozik meg a helyezésekben, szóval az átlag nagyon megtévesztő képet mutat. Mint a dVGA-k esetén, úgy az iGPU-k esetén is az adott játéktól függ, hogy mi a sorrend.
-
fLeSs
nagyúr
válasz
bertapet11 #48233 üzenetére
Ebben az anyagban a lényeg az a grafikon, amelyiken látszik, hogy FSR/AFMF nélkül (vagyis natívban) az Intel beérte az AMD-t. A többi egy nagy tökönlövés az AMD-nek és a vásárlók megtévesztése a kamu fps-ekkel nyomulni.
Eléggé kiveri nálam a biztosítékot ez a marketinganyag, az NV is csinált ilyen az Ada kártyákkal, de az NV-től nem is vártunk mást és ők legalább csak a saját előző generációjukkal hasonlították össze az RTX 4000-eket.
Az AMD-nél pánik lehet, hogy az Intel beérte őket az évtizednyi APU-s tökölődésük után és most próbálkoznak mindennel. -
S_x96x_S
addikt
válasz
bertapet11 #48233 üzenetére
Az Intel egyre versenyképesebb;
és van egy táblázat is a cikkben:AMD Claims Its Ryzen AI 300 APUs Demolish Intel Lunar Lake in Gaming Performance, Over 2x Uplift With FSR 3 In AAA Titles
-
X2N
őstag
válasz
bertapet11 #47908 üzenetére
Nem látott még az ai elég zöldséget csak pornót, honnan tudja hogy kell felskálázni...
Maradok továbbra is a natív felbontásnál. -
Raggie
őstag
válasz
bertapet11 #47626 üzenetére
Ez leginkább a DIY és OEM piac különbsége szerintem.
Itteni fórumos emberek sokszor a DIY piacból indulnak ki és a Mindfactory is arra mérvadó.
A JPR pedig a globális OEM piac által leuralt teljes eladási számokban mérvadó. -
válasz
bertapet11 #47422 üzenetére
Milyen jól látható itt, hogy az AMD egy kategóriával lejjebb tolta az elnevezéseket, azaz a 7800XT igazából a 7700XT, és a 7900-esek az igazi 7800-asok.
-
válasz
bertapet11 #47422 üzenetére
Jól néz ki ez a játék.
-
huskydog17
addikt
válasz
bertapet11 #47422 üzenetére
-
hokuszpk
nagyúr
válasz
bertapet11 #47263 üzenetére
na ez valoban valoban. a kerdes jogos, nemtom.
-
Busterftw
nagyúr
válasz
bertapet11 #47205 üzenetére
Erdekes komment:
~250k Starfield players on Steam
~200k DLSS mod downloads -
válasz
bertapet11 #46845 üzenetére
Ez nem csodavárás, hanem jogos elvárás, hogy végre odaérjenek RT-ben az NV köré a 3. RT-s generációjukkal. Ha nem így lesz, inkább húzzák le az RTG rolót és a használható mérnökeiket adják át az Intelnek.
-
Busterftw
nagyúr
válasz
bertapet11 #46845 üzenetére
Szoltak az Nvidianak, hogy legyszi Ada utan alljatok le es maradjon ki a next gen, hadd erjunk mar be.
-
válasz
bertapet11 #46434 üzenetére
Egész pontosan "AMD FX-4100 Graphics", de mindenképp fura párosítás, biztos Nvidiára optimalizálás nem jött össze
-
Csupingo
veterán
válasz
bertapet11 #46434 üzenetére
Proci nem kell hozzá, csak vga erő.
-
Busterftw
nagyúr
válasz
bertapet11 #46432 üzenetére
Érdekes hogy?
Pixel grafikának mit adjanak meg, 4090-et? -
válasz
bertapet11 #46037 üzenetére
This would mean that gamers running older Polaris GPUs are unable to run Forspoken but the good thing is that even if they could, the game would hardly run for them since it requires a ton of performance and even modern-day GPUs have a hard time running it unless you are using some sort of upsampling technique. Even if you could run the game, the title itself isn't any good with a lackluster storyline, generic gameplay, and some of the worst dialogue choices ever used for a AAA production. The graphics aren't that great either with the game lacking some serious IQ in the most visited areas of the map and looking very pre-dated despite including ray tracing.
Nem olyan nagy baj az.
-
huskydog17
addikt
válasz
bertapet11 #46037 üzenetére
Na ez viszont nagyon gáz, mármint az AMD-re nézve, ugyanis a mai napig nagyon játékos használ RX 400/500-as szériás VGA-t. Ők most a legújabb "sztár" játékot ki sem tudják próbálni, mert nem indul el, még egy 8 GB-os 2017-ben kiadott RX 580-on sem, miközben a másik tábornál a 2014-es Maxwell szériával legalább ki lehet próbálni. Itt most a lehetőségen van a hangsúly, hiszen a játékból van ingyenes demó és ez most az aktuális trendi cím, így kritikus fontosságú, hogy mi a minimális gépigény és itt minimális alatt azt értem, hogy amin elindul a játék. Így érthető, hogy a Steam adatlapon miért 8 GB-os RDNA kártya van feltüntetve minimális gépigényben, míg NV oldalról egy Pascal kártya (1060). A zöld oldalon a 2014-es Maxwell v2 arch-os kártyákkal is ki lehet próbálni, például a rendkívül népszerű GTX 970-en is működik. AMD oldalon viszont akinek van mondjuk egy 2017-ben kiadott 8 GB-os RX 580, az hoppon marad.
Persze GCN4-el is működésre lehet bírni Vulkan wrapper-rel, de a legtöbb user ilyennel nem fog foglalkozni, mert a többség azt sem tudja mi az hogy API, csak annyit fognak tapasztalni, hogy nem indul el.
Ha pedig figyelembe vesszük, hogy a Steam statisztikában pont az RX 570 és 580 a két legnépszerűbb AMD dVGA, akkor bizony nem túl valószínű, hogy csak 1-2 emberről van szó, hanem nagyságrendekkel többről, azaz nem mondanám elhanyagolhatónak.
Ami hab a tortán, hogy ironikus módon pont egy AMD által szponzorált játék lépte ezt meg.Igazából én csak azt nem értem, hogy ha már az AMD pénzelte ezt a játékot, miért nem szóltak a fejlesztőknek, hogy ne üssék ki a saját DX12_0 Feature Level kártyáikat.
Ha elég nagy lesz a backlash, akkor valószínűleg jön majd egy patch, ami DX12_0 támogatást hoz majd.
-
Devid_81
félisten
válasz
bertapet11 #45981 üzenetére
F@sza, mintha a Decemberi drivertol lenne..de az what the f*ck
-
zsid
senior tag
válasz
bertapet11 #45981 üzenetére
Legalább látványos amikor elfüstöl: [link]
-
Jacek
veterán
válasz
bertapet11 #41209 üzenetére
Azért elég nagy gödörből rángatja kifele a céget.
-
válasz
bertapet11 #40944 üzenetére
-
Bandit79
aktív tag
válasz
bertapet11 #40781 üzenetére
-
wjbhbdux
veterán
válasz
bertapet11 #40781 üzenetére
ps5 előrendelők kardba dőlnek
-
Ragnar_
addikt
válasz
bertapet11 #40055 üzenetére
Fantasztikus. Állítólag 20 magig skálázódik a Gears5 motorja, erre egy 4/8-as proci kb. 1-2% belül ugyanannyit megy mint a 8/16-os.
(Min FPS-ben gyengébb a 4/4-es i3, mint a mezőny többi tagja.)
-
Z_A_P
addikt
válasz
bertapet11 #40055 üzenetére
Nvidia-t lassitja az async, meg a 2000 sorozatot is
-
válasz
bertapet11 #35534 üzenetére
Szép. Akkor kb GTX 1080 +10- 15-20 %, félúton az 1080 és TI között.
Ezek szerint a 2060 talán majdnem hozza azt a lépést amit a Pascal, valahol a 1080 alatt lesz tippre nem sokkal. Ha lesz TI az biztos. A sima meg talán 1070. -
válasz
bertapet11 #35534 üzenetére
Kemény, ha tuningos lesz, akkor a 1080Ti mehet a törikönyvekbe.
-
tbalazs14
csendes tag
válasz
bertapet11 #34727 üzenetére
FuryX@4k POWA
-
válasz
bertapet11 #34727 üzenetére
Jó látni, hogy fHD-n nem kevés az 1060 3GB memóriája. A kisebb kártyák is nagyon szépen mennek, és a játék is jól néz ki a képek alapján. Próbálta valaki, hogy milyen maga a gameplay?
-
Z_A_P
addikt
válasz
bertapet11 #34727 üzenetére
Frankly we’re impressed with how well optimized Strange Brigade is. And not just for AMD hardware (who is a sponsor), but also Nvidia hardware, which is great to see. In fact, this is becoming a common trend, where every game AMD has a hand in developing turns out being extremely well optimized for all.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
bertapet11 #33358 üzenetére
Mindegyik driver game ready. A press kód március elejei, és ahhoz már februárban ott voltak a profilok az AMD és NV driverekben (még az Intelében is van). Az AMD meghajtójában az AGS-re lesz külön támogatás, ami a héten jön, de az a press kóddal úgy sem működik, csak a végleges játékkal fog. A press kiadása a játéknak ugye csak szabványos shadert szállít.
-
X Factor
addikt
válasz
bertapet11 #30885 üzenetére
Bench esetleg külön nem elérhető?
-
Anubris
őstag
válasz
bertapet11 #30885 üzenetére
Érdekes, hogy az UHD textúrák bekapcsolásával csak minimálisan romlik az FPS érték.
-
Milka 78
nagyúr
válasz
bertapet11 #30467 üzenetére
Na igen erre én is emlékszem
Ha jól rémlik ezt a teljesítményt 22 wattból hozza és dupla fogyasztású karikkal lett versenyeztetve egy lowprof.htpc kari
-
nubreed
veterán
válasz
bertapet11 #30467 üzenetére
+huskydog17 (#30460)
Ez a jóslat "érdekes". De nem baj, betesszük a többi közé ami nem jött be. Az AMD versenyképes lesz még valaha valahol gpu fronton?
-
wjbhbdux
veterán
válasz
bertapet11 #29162 üzenetére
keményen alávágnak a Titan Xpnek, zöldeknél púposodik a gatyó volta sehol bedőlhet a cég ha nincs terméke ezellen és AMD annyi vegát gyárt hogy minden gamernek jut belölle?
-
Firestormhun
senior tag
válasz
bertapet11 #28790 üzenetére
Német Tom's Hardware egyik szerkesztője is jutott info morzsákhoz. Állítólag AMD nem ajánlja partnereinek, hogy léghűtéses kártyákat csináljanak Vega-ból.
[link] -
gyiku
nagyúr
válasz
bertapet11 #26647 üzenetére
4k-nal a grafikonokat nem frissitettek, az 1080p es az 1440p-sek vannak megegyszer.
-
válasz
bertapet11 #26647 üzenetére
Érdekes a Fury X szereplése. 1080p-ben többnyire játszható FPS-eket nyújt, a DE:MD-ban és RoTTR-ben kell kompromisszumot kötni a megjelenítésben.
Ja és persze ünnepeljük az 1080 Ti-t, mert igen gyors lett. Ezután senki nem vesz Titant.
-
Locutus
veterán
válasz
bertapet11 #26647 üzenetére
Na akkor GTA5-re meg BF1-re is van már 4K@60 kártya
-
->Raizen<-
veterán
válasz
bertapet11 #26647 üzenetére
Qrvajó lett!
-
válasz
bertapet11 #26614 üzenetére
Mit néztek be, mit kell nézni?
-
gyiku
nagyúr
válasz
bertapet11 #26614 üzenetére
vagy cpu limit.
-
válasz
bertapet11 #26254 üzenetére
Érdekes. Kepleren viszonylag sokat hoz a 12, újabb nvidiá-kon alig.
-
core i7
addikt
válasz
bertapet11 #26254 üzenetére
Ezeket a DX12 grafikákat GTX 6-7 szériákon amik nem támogatják teljes mértékben a DX12 t is lehet alkalmazni vagy csak annyira támogatják a DX12 őt hogy elindul a DX12 játék?
-
TTomax
félisten
válasz
bertapet11 #26254 üzenetére
Ennyit hoz az async compute?3%-ot?Erre ment a szájkarate hónapokig.... well.... de majd mindjárt meg lesz magyarázva,hogy az itt még nem az amit látunk,nincs jól implemetálva,nem használja a tündérport rendesen...
Ha jól látom a 980Tinek nincs rá szüksége....
-
Raggie
őstag
válasz
bertapet11 #24142 üzenetére
Mint írtam a ráhatásom a piacra limitált. Annyira nem fogom magam alárendelni az elképzelt jobb jövőnek, hogy elfogadhatatlan kompromisszumokat kelljen kötnöm.
Processzor terén már megütötte a mércét a hátrány amit éreztem így váltottam intelre. A VGA-knál is írtam, hogy addig tudom ezt tenni amíg nem kell akkora kompromisszumot kötnöm ami már nem lesz elfogadható.@TTomax: nem gondolom, hogy az AMD a szent grál, csak azt, hogy a PC-s VGA-kból ők adnak el kevesebbet. És igen: nem érzékelem az Nvidia trükközéseket, mert nekem bőven elegendő a fullHD 40 FPS, nem hajtok a 60-90-120 Hz-re, ennyit meg lazán kitol a jelenlegi AMD kártyám is. Ez személyes preferencia és el is tudom fogadni azt ha valakinek meg fontos és pl ezért vesz Nvidia kártyát. De ne azért vegyen(mint ahogyan a tömegek), mert "az envé a király ezért azt veszem". Ez az a filozófia amire HSM kolléga is gondolt szerintem.
-
válasz
bertapet11 #23188 üzenetére
-
Csupingo
veterán
válasz
bertapet11 #23188 üzenetére
A 970 nagyon jól szerepel.
-
wjbhbdux
veterán
válasz
bertapet11 #23188 üzenetére
Úgy fest megérkezett az első rendesen optimalizált DX12 játék, low end kártya is viszi 1080p ultrán, wow
DF is áradozik róla [link]És ezt kinek köszönhetjük?
-
smkb
őstag
válasz
bertapet11 #22844 üzenetére
De hát ez hogy lehet? Az AMD GCN csodákon úgy kéne hasítani a jelenlegi konzolátiratoknak mint a kés a vajban, hiszen KIZÁRÓLAG az AMD-nek van ebből előnye. Minden más grafikai megoldás kudarcra van ítélve az új konzolgenerációval már 3 éve. Itt csalás van kéremszépen! A gyíkemberek teszik. Mindenütt ott vannak. Biztos nem véletlen, hogy zöldek a gyíkok.
-
#85552128
törölt tag
válasz
bertapet11 #22844 üzenetére
Ez még a "régi" remaster. Mondjuk nem nagyon sikerült rendbe tenni ezt sem...
(#22845) Evome: teljesítmény/ár mutatót azonos kategóriában érdemes nézni, mert egy 470-nek is jobb, de mégis valamivel lassabb mint egy 480. Igen 2x480 jobb lehet, ha tökéletesen működik a CF a 1080 viszont mindig jobb lesz, meg úgy gyártótól függetlenül az egykártyás rendszer kevesebb nyűggel jár...
-
vader108
tag
válasz
bertapet11 #22515 üzenetére
-
Egon
nagyúr
válasz
bertapet11 #22515 üzenetére
Ez azért érdekes...
Fury X-en gyakorlatilag mérési hibahatáron belül van a gyorsulás, míg 480-on legalább mérhető mértékben gyorsul DX12 alatt (cca. 10%-ot, ha jól látom). Ez még (esetleg) megmagyarázható a némileg eltérő architektúrával. Viszont míg a 1060 esetében teljesen egyforma eredmények születtek, addig a 1070-nél jelentősen (szintén kb. 10%-kal) gyorsabb a DX11 mód, dacára annak, hogy ugyanazon GPU-család részei.
Vajon mérési hiba, a bétának betudható anomália, avagy valami szűk keresztmetszet (pl. a 4 GB a Fury X esetében) okozza az eltéréseket? -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
bertapet11 #22384 üzenetére
Nézd az Ubisoft eddig konzolon sem igazán használta ezeket a lehetőségeket (egy-két effekt max, mint például a HRAA), tehát ez attól függ, hogy konzolon bevetik-e, mert csak a PC-ért tuti nem fogja érdekelni őket.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
bertapet11 #22377 üzenetére
Akkor nagyjából annyi a sebességelőny, amit az async compute biztosít.
Van egyébként shader intrinsics NV-re is, csak nem használják ki.
(#22378) do3om: Mivel a fordítóinfrastruktúra alapja a DX11-hez képest nem sokat változott, így azt még mindig meg lehet csinálni DX12 alatt, hogy lecseréled a shadert a driverből. Mást már nem igazán lehet megtenni. Nagyrészt csak a lapok kezelésével lehet játszani, de az első pár hónap után eljut a driver egy olyan szintre, aminél hatékonyabbat úgy sem lehet kihozni.
Most is a játékokat kell patch-elni a komolyabb változáshoz, mert a DX12-ben már nem a driver vezérli a memóriát, az erőforrásokat, a hazardokat, stb. Az ezekre vonatkozó optimalizálást alkalmazásból kell szállítani. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
bertapet11 #22366 üzenetére
Az PC-re portolt konzolos kódok benne vannak, de a driver nem tudja fordítani a gyors kódokat, tehát igazából teljesen mindegy, hogy benne van-e. Szerintem a héten sem lesz erre fordító a meghajtókban, így mindenképpen a szabványos kódra kényszerül a Radeon is. Ma a shader intrinsics csak Vulkan API alatt működik. Majd valamikor ősszel, ezen belül is ~október felé közeledve(?) lesz aktív a complier pass through DX12-re.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
bertapet11 #22361 üzenetére
Van egy verzió belőle, ami stabil, de nem ez lesz a végleges, mert nem gyorsul minden hardveren. Lényegében csak az async compute löki pozitívba a DX11-hez képest a sebességet. Async compute nélkül lassabb a kód. Ha az elmúlt héten tudtak bűvészkedni, akkor ez még javulhatott persze.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
bertapet11 #22361 üzenetére
Eddig is megvolt csak lassult vele minden.
Sokat gondolkodtam rajta hogy megvegyem e, de az sg-s elemzést elolvasva elment a kedvem tőle. Az elődöt ez sem tudta túlszárnyalni.
-
he7edik.
addikt
válasz
bertapet11 #22031 üzenetére
Nem bonyolult linkelni.
-
Balazs_
senior tag
válasz
bertapet11 #20954 üzenetére
Kelleni csak 8 kell, 16 az ajánlott.
Ettől függetlenül a mostani címekhez mérten sok.
Viszont az ajánlott gepigénynél, ha tényleg elég a 970/280 akkor emelem kalapom. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
bertapet11 #20954 üzenetére
Az API-nak nem sok köze van rendszermemóriára vonatkozó követelményekhez. Az erre vonatkozó igény leginkább az aktuális konzolok miatt növekszik.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
bertapet11 #20814 üzenetére
Már minden nagyobb stúdió tér át Pro Duóra. Épp az idei VRLA-n volt szó róla, hogy a filmstúdiók számára a legnagyobb gond, hogy az SDK-k kötött API-khoz kapcsolódnak, és ezeknél az API-knál az input assembler lépcső módosíthatatlan. Tehát a stúdióknak egy saját API-t kellene fejleszteni a rendszerükhöz, ami viszont jelentős probléma lenne a tartalom terjesztésénél. A Radeon Pro Duo előnye itt az, hogy a LiquidVR kicseréli a szabványos input assemblert a Mantle input assemblerjére, és az így kapott tartalom kompatibilis lesz a szabványokkal is. Amíg ezt a problémát csak a Mantle tudja kezelni, addig nem nagyon tudnak másfele menni a filmstúdiók. Ugyanakkor persze kísérletezhetnek egy rakás dologgal emellett. Ellenben jó hír, hogy a Microsoft és a Khronos is dolgozik a szabványos megoldásokon, de ezek 2018 körül jönnek, és addig nem áll le a piac.
-
Egon
nagyúr
válasz
bertapet11 #20814 üzenetére
Úgy tűnik igazad van
Nyilván Abu szerint az ILM nem Hollywood, vagy a "100% ADM" felfelé kerekített érték - picit... -
Valdez
őstag
válasz
bertapet11 #19547 üzenetére
Hihető
Mégis mitől dobna a 980Ti több mint 2x annyi fps-t a 980-nál?szerk: most nézem, hogy 4K, akkor esetleg kevés a vram?
-
#Morcosmedve
veterán
válasz
bertapet11 #14473 üzenetére
Ertem, masrol beszeltunk
X2-vel gondolom o amugy egy dual kartyara gondolt en onmagaban a pascalra.
Abu: still talalálgatás, papiron igy kellene legyen, eredmenyre varunk mar lassan egy eve.
Szerk.: varom tovabbra is akkor.schawo: en semmire se varok, de egyelore maradjunk annyiban, hogy ez mind talalgatas es szobeszed kategoria.
-
#Morcosmedve
veterán
válasz
bertapet11 #14468 üzenetére
Rosszul, a csucs Pascal elvileg 1 GPU es HBM2-es memoria. Reszletek is mind talalgatas.
-
Crytek
nagyúr
válasz
bertapet11 #13735 üzenetére
". Az Nvidia azt mondta, elnézést, és javította a hibákat. " Az nv csak ezt szerette volna.
Az amd megdolgozta a tress FX-et anno amivel asszem 20-30%-al gyorsabb lett nvidián is.Legalábbis ez rémlik, hogy anno Abu ezt írta. Tehát a gyűlölt ellensége segítette gyorsabbá tenni az NV-t .Az NV egy ceruzát nem tett odébb az ügy érdekében...
-
Crytek
nagyúr
válasz
bertapet11 #13731 üzenetére
De legalább nem égetik magukat olyan játékokkal amiket vissza kell vonni a kiadás után majd fél évre rá újra kiadni 0 javítással ugyanazt mert a szarból nem tudtak várat építeni.
Lehet ,hogy picivel lassabban teszi az amd azt amit ,de nincs is botrány a játékaik körül. Kicsit sok már ez az nv game-ek kárára és egyre jobban lejön ,nem véletlen a dolog.Remélem lassan a fejlesztők és a kiadók is belátják és akkor Dáj NV mehet vissza a kocsikba oda való. Bár lassan onnan is jönnek majd a hírek hogy ...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Formula-1
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Apple iMac Pro (2017) 5K - Xeon W-2140B 64GB DDR4 RAM 1TB SSD Radeon PRO Vega 56 8GB
- Egyedi ékszerdobozka
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- Dell Latitude 5495 Full HD IPS Ryzen 5 pro 2500u Radeon Vega Mobile Gfx i5-8350u verő Bp MPL Foxpost
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged