Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
válasz
Crytek #13996 üzenetére
A Caffeine egy rossz vicc, ugyanis trágyadomb motort (UE4) használ, aminek alapból sz*r a DX11 és a DX12 leképzője is. A játék csak akkor tud sebességet nyerni, ha az UE4-ben optimalizálnak valamit és a játékot a srác átrakja a legújabb motorverzióra. A készítő még csak nem is programozó. Fogta az alap UE4-et és összehányt valamit, itt a DX12 csak marketingre jó, de mérésre nem! Egy UE4 játéknál semmilyen következtetést nem szabad levonni az API-kkal kapcsolatban, legfeljebb a Fable Legends-nél, de ott is csak a DX12 lesz jó majd valamikor a jövőben. Összességében azonban az UE4 játékok technikai szempontból borzalmasak, ennél még a Unity 5 és fényévekkel jobb.
-
#45185024
törölt tag
Caffeine steam
Vásárlói értékelés : Többnyire negatív (25 értékelés alapján)
Úgy érzem nem ez fogja eldönteni a 'nagy harcot'
Nekem ez amúgy teljesen olyan mintha ilyen directx 12 SDK példaprogramok lennének, szét van minden effektezve
Lehet úgy voltak áhh van 12 példaprogram az 12 szoba áh más játék se szokott sokkal több lenni mostanában adjuk kíí -
#85552128
törölt tag
válasz
Crytek #13996 üzenetére
Caffeinenek már van DX12 módja. [link]
Caffeine - The First DirectX 12 Game!
With Caffeine - Episode One being released with full DirectX 12 support, It is officially the first game (that is not in an Alpha state) to utilize the new API from Microsoft.
DirectX 12 allows for up to a 20% performance increase on Windows 10 systems, which helps bring to life the visually stunning world of Caffeine. -
#85552128
törölt tag
válasz
#45185024 #13994 üzenetére
A felsorolt játékok nagy része vagy megjelent vagy early accessben elérhető már most, szóval azok utólag kapják meg, de a Hitmannél is min. gépigénynek DX11 szerepel.
Az a Caffeine jó játék lehet ha 4 hónap alatt 5 játékos volt a csúcs
Talán a Deus Ex lesz az első értelmes DX12 cím, de lehet még akkorra sem merik meglépni a W10 exkluzivitást. -
#45185024
törölt tag
És azt lehet tudni hogy ebből mennyi az ami csak Direct X 12 vel fog kijönni ?
Tehát nem úgy hogy kijön 11 el és majd ha stabil akkor lesz 12 is ? -
Abu85
HÁZIGAZDA
Friss DX12 lista redmondból:
Ark: Survival Evolved
Arma 3
Ashes of the Singularity
Caffeine
DayZ
Descent: Underground
Deus Ex: Mankind Divided
F1 2015
Fable Legends
Gears of War: Ultimate Edition
Hitman
Just Cause 3
King of Wushu
Squad
Star Citizen
Survarium
The Elder Scrolls Online
The Isle
Umbra
Warhammer: End Times Vermintide
W.N.C: Infantry
...many more TBA -
sayinpety
tag
válasz
#85552128 #13988 üzenetére
PC kepes ra, am nincs hozzaferes. Amiota letezik D3D12 csak novekszik az igeny. Annyi mindent akarunk az X1bol PCre, hogy MS nem tud lepest tartani. Nem reg lattam felkerult az inactivated flush-to-zero on denormal support lehetoseg, harom eve kerjuk. Jo lenne tobb tudast vinni a PCbe.
-
#85552128
törölt tag
Olyan jó hallgatni (persze tesztelhetőség nélkül...) hogy az Xbox One milyen okos, mi mindenre képes, mégis amit az XO-n kapsz az high preset és max 30 FPS, átvezetőknél meg még a felbontással is trükközni kell.
Akkor ott mi a gond ?PC-n is 7+ hónapja van lehetőség DX12-őzni mégis egyszerűbb volt DX11-re kiadni.
Egyébként az AOTS DX12-vel is kb. 3800 MB-ot használ... -
sayinpety
tag
Laborban az elso Pascal. Hatha erdekel titeket. Remelem nyaron kapok samplet.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #13979 üzenetére
Akkor szarna be a PC-s világ, ha tudná, hogy Xbox One-on high textúrákkal a memóriahasználat 400 MB. Szerencsére nem tudják, így nem fogják fel, hogy mekkora pazarlás az a streaming modell, amit a PC használ. Bár ha Repi tényleg beváltja, hogy idén már csak WDDM 2.0-ra dolgozik, akkor lehet, hogy leesik a tantusz sokaknál.
-
kovsol
titán
válasz
Malibutomi #13965 üzenetére
Annyi értelme van, hogy egy GTX970 legtöbb esetben gyárilag dobozból kivéve is 1400Mhz körül nyomja a boost2 -t. A referencia értékekkel max a mini kártyák rendelkeznek. Teljesen megtévesztő ezért a ref órajeles mérés. Addig a 390 mekkora gyári OC-t szokott kapni? 25-50Mhz?
-
#85552128
törölt tag
válasz
velizare #13971 üzenetére
Tegnap játszottam vele a driver után fél órát - van javulás, de még mindig jobban fut high mint vhigh textúrával, főleg a külterületeken bár legalább a kameramozgásnál már nincs stutter.
VRAM-ot azonnal 3800 fölé viszi, highon meg csak 3100-3600 között van ugyanazon a helyen, szóval vagy patch kell vagy kevés lesz a VRAM, mert ha nekem ezt csinálja 1080p-n feljebb rosszabb lesz...
És a pcperes tesztben valószínűleg ezért volt simább a 390X (kár, hogy 290X-et nem néztek).(#13977) solfilo Azért mérik újra mert nV-nél volt Gameready driver AMD-nél meg csak most van, így látszik majd optimalizált driverekkel mennyi a különbség a kártyák között és mire lehet számítani.
Az, hogy ezen a részen még a 970-től is lassabb a Fury X kb. vicc kategória nagyon kíváncsi vagyok a 390/X számaira. -
daveoff
veterán
válasz
solfilo #13974 üzenetére
Ha újramérnek az összes kártyával, akkor nem tök mindegy hol teszik azt?
A különbségek így is ugyanúgy látszanak majd. Akkor lennének barmok, ha csak az AMD kártyákat mérnék újra egy másik pályán, de nem hinném, hogy erről lenne szó...
(#13975) cain69: Így hogy mindegyik kártyával esik az fps, a későbbi pályákon, nem mindegy?
-
válasz
daveoff #13973 üzenetére
ja, csak az egyszeri olvasó annyit vesz észre belőle, hogy kijött a játékhoz a javítás, kijött a furyhoz a javított driver, és esett vele 20fps-t, szóval nemhogy a 60 nem lett meg, de még 1-2 hegesztés, és 30 sem lesz belőle fhdben.
nvidiánál szintén, a driver és játékjavítás után a majdnem 90 fpsből alig fog maradni 60 az oc-s 980ti-nek. -
TTomax
félisten
válasz
Malibutomi #13967 üzenetére
Elég ritka a custom 970 ami nem tudja az 1500Mhz-et stabilan...az 1250 meg 1300 kb dobozból kivéve...
-
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #13967 üzenetére
Azért nem egy képkockát kell figyelni hanem azt a részt, a 390 szinte egész idő alatt 50-60 körül tanyázik főleg amikor akció van, 70-80-tól messze van.
Nyilván nem 100%-os összehasonlítás, de nagyon is látni a különbséget, a 390 meg a stock 970-hez viszonyítva is.
A custom Maxwell esetében 1300 kb "alap" 1450 MHz-től kezdünk OC-t tesztelni, ehhez jön még a memória ami szintén hoz picit és még csak a feszültséget sem kell emelni. -
Malibutomi
nagyúr
válasz
#85552128 #13966 üzenetére
Azert nincs ertelme mert ez a jatek nem az a jatek.
A videon meg van ahol csak par szazalek a kulonbseg hol tobb-hol kevesebb, ebbol ket dolog kovetkezik:
Egyreszt egyik helyen az egyik kartya gyorsabb, masikon a masik, ahol most keves az AMD lemaradasa ott tuninggal elony is lehet-> egymashoz kozeli atlag. (Van is olyan jelenet ahol az AMD-n van tobb FPS igy is).
Masreszt ha a videot megnezed az FPS szamlalon kivul is, akkor feltunhet hogy egyidoben a harom kepen teljesen mas tortenik, ergo meg a video FPS szamait sincs igazan osszevetni. Az hogy az egyik 78FPS van es egy kamion, a masikon 64FPS es tuzharc (vagy epp forditva), az egeszet ertelmetlenbe teszi. Igen lathato hogy atlagban tobb a 970 OC FPS-e, de enbek igy semmi ertelme. Egyik OC, a masiknem, esmegcsak nem is ugyanaz tortenik egyszerre a kepernyon. Ez igy szamomra 0, csak akkor lenne kevesebb ertelme, ha mas gepben is tesztelnek a ket kartyat.En abbol indulok ki hogy az olyan reviewkban ahol 390 vs custom 970 (1250-1300) boost sem volt elonyben a 970, onnantol pedig OC sincs benne tobb.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #13965 üzenetére
Mert miért is lenne 0 értelme ? Ez pont olyan játékok egyike ahol a legjobban kimérhető és nem "ha" meg "szerintem" hanem a kártya a legfrissebb teszt szerint 10%-ot gyorsul 13% GPU és 19% memória OC mellet. A videón meg nagyon nem 10% a különbség a 970 OC és a 390 között, tegnap még azzal foglalkoztatok mennyivel gyorsabbak az AMD kártyák ebben a játékban, szóval máshol még nagyobb különbség lenne a 970 javára, főleg 1080p-n.
A "szerintem" az a "1100-1150-en megint ugyanugy pariban lennenek" és hasonló indoklás/alátámasztás nélküli kijelentések...
-
wjbhbdux
veterán
DX12 40% gyorsulást hoz a DX11 felett a fable legendsben [link]
-
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #13959 üzenetére
Van ahol több mint 15%-kal gyorsabb mint a 390 annyit nem húzol rajta és nem is fog ilyen szintre gyorsulni.
Még az 1175-re húzott 390 is csak 10%-ot gyorsul BF3-ban ami elég jól szokott reagálni az OC-re: [link] Más játékokban a GPU OC ennyit nem fog hozni. Tehát egy jó 10% különbség mindenképp megmarad.
És ugye nem tudjuk mennyi van még a tesztben szereplő 970-ben... Az egyetlen ok amiért a 390/X jobb lehet (akár még a házon belüli drágább kártyáktól is) az a +VRAM, ahogy az a TR benchekben látszik.Nem véletlen, hogy a 380/X-en kívül minden más szegmensbe elsősorban nV kártyát ajánlanak: [link]
-
mlinus
őstag
A digitalfoundry csinált egy 390 vs 970 division béta tesztet.
alapból, ref órajeleken a 390 elég jelentősen gyorsan. Aztán kapott egy kis tuningot a 970 és..[link] (4:20-tól)
elég durva, hogy mennyire megugrik.
-
#45185024
törölt tag
Udvozoljuk a Zoldeket is a VR világában
Thank you for watching -
huskydog17
addikt
-
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #13953 üzenetére
Úgy jön ide, hogy ígérgetések/pletykák eddig is voltak, de eredményt még nem láttunk...
Január eltelt (2015 végét nem is említem, eleve abszurd volt), februárban nem sok játék jön, márciusban talán, de a Hitmannek is HD 6870 meg DX11 a min. gépigénye. Már várom mikor jelentik be az nV partnerséget
-
huskydog17
addikt
válasz
#85552128 #13952 üzenetére
Sajnos nem találtam sehol megjelenési dátumot, még a Khronos hivatalos oldalán is csak annyi szerepel, hogy "Vulkan 1.0 release is near".
Igen, mert a Serious Engine 4 alapból nagyon gyors D3D11 leképzővel rendelkezik, így mindenképp nagyon várom, hogy mit fog hozni a konyhára itt a low-level API. Amúgy ezt a motort még alaposan tovább gyúrják a SS4-re, valószínűleg ott már jóval nagyobb hangsúlya lesz a Vulkan-nak, hiszen nagyon sok ellenfelet kell megjeleníteni és mozgatni a pályán, leginkább ez okoz jelentős ebességvesztést D3D alatt a CPU többletterhelés miatt. A Vulkan ezt a többletterhelést elvileg eltüntetni, legalábbis nagyon reméljük!
Nem értem hogy jön ehhez a témához a TR DX12 meséje. Abu is tévedhet néha, na.
-
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #13951 üzenetére
Van már egyáltalán a Vulkan "megjelenésének" dátuma ? Mondjuk a Talos Principle még egy AMD APU+260X kombóval is elég jól futott, de valahol el kell kezdeni... Nekik meg a Linux miatt is fontos.
Ne felejtsük el, hogy pár héttel ezelőtt még a TR is "DX12 exkluzív" voltBár itt legalább a fejlesztő állítja...
-
-
#45185024
törölt tag
Ha Larához lesz Crimson Driver szoljatok már
Errol tudtok valamit
cikk cime Minden, amit a PC-s Rise of the Tomb Raiderről tudni kellA játék könyvtárában már található egy Nvidia-féle DX12-es DLL fájl, de nem lehet aktiválni.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
peterm711 #13947 üzenetére
Csikszelesseg meg architektura valtasnal ez konnyen elofordul. Most is siman megeshet majd az erkezo uj kartyaknal mindket oldalon.
Pl. 2013-ban pl. mikor kijott a GTX780 ott is jodarabig vartak a tulajok a mukodo driverre. Majusban jott a kartya es kb augusztusra a normalis driver.
-
peterm711
aktív tag
válasz
hugo chávez #13919 üzenetére
Aki később vette, annak lehet semmi, de annak aki megvette day 1 a kártyát mint én, az szívott kemény 3-4 hónapot a pocsék driverek miatt, órajel beakadások, textúra villogás, microlagg, monitor villanás 2d-ben, ventilátor vezérlés gondok, kötelező dll másolgatás a régebbi driverből, és persze ebből "semmi se az amd hibája volt". Kapásból ennyi, nyugodtan vissza lehet keresni. Nem tagadom, volt mikor nem volt semmi gond, még vizes blokkot is vettem rá, annyira elégedett voltam vele, csak hát nem tartott sokáig.
-
sayinpety
tag
válasz
schawo #13936 üzenetére
Engem nem zavar a munka. Kepes vagyok ket pathot irni. Signal update sem erdekel, amig az overhead kezelheto.
Ami zavar a D3D12ben a tudas hianya. Mantle APIn es konzolokon van ds_swizzle_b32, ds_ordered_count, s_setvskip. D3D12ben egy sincs. s_setvskip hianyat tulelem, am a SIMD lane swizzle es ordered atomics hasznos. Sokkal lassabb nelkuluk a codepath. -
-
imi123
őstag
válasz
Malibutomi #13938 üzenetére
Hát el kell keserítselek.
Én már csak a szememnek hiszek.
És úgy látom egyre többen vannak így. -
sayinpety
tag
válasz
Laja333 #13860 üzenetére
Velemenyem szerint mindenki ugyanabba a hibaba esik D3D12vel. Sokan Mantle APIn tanultuk meg az explicit GPU accesst, am a Mantle egy manual multi-engine API. Megkoveteli az explicit queueing modelt. Minden workloadrol manualisan kell donteni. Tobb munka, am atlathato. A D3D12 auto multi-engine API. Nem kovetel workload meghatarozast, kepes onmaga donteni melyik queue legyen felhasznalva. Ha copy engine nem letezik marad a compute. Ha compute engine nem letezik marad a graphics. Ebbol lehet galiba. Compute workloadot nem mindig jo compute enginebe tolteni, am a D3D12 auto multi-engine megteszi. Copy workload egyszerubb. Mindig jo a copy engine. Az auto multi-engine nekem nem mukodott. Lefutott a testcode, am sokkal lassabb volt a Mantle pathnal. Ma mar nem hasznalom az auto featuret computera. Copyra igen. Nekem ket compute scheduling forma valt be. Default path a long running compute outsource sema. Ismerem melyik workload okoz stallt. Melle elindithato egy compute workload. Alternate path a short running compute batch sema. Nagyon nehezen megoldhato, am talan eleg jo lesz a GPU usage a batchek vegeig. PCn a GCN default pathot, am a Kepler, Maxwell, Intel altenate pathot hasznal.
D3D12n nehezen kezelheto a signal update. GCN minden wavefront vegeztevel updatel, am Kepler/Maxwell csak a command list vegen kepes ra. Nincs ra jo orvossag sajnos. Szerencsere Pascal nem lesz elavult. -
válasz
Malibutomi #13932 üzenetére
ne viccelj, pár napja adták ki a gameready drivert. az slijük is működik már, én viszont nem tudtam ráműteni a cfet.
-
Malibutomi
nagyúr
Na viccelodesen kivul, ez inkabb csak azt mutatja hogy az NV nem optimalizalt meg.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #13930 üzenetére
Battlefrontnál is jó volt a béta a megjelenésre meg tele volt grafikai buggal a játék az "optimalizált" AMD driverrel szóval nem kell oda GW, elég ha bármi változik ami egy bétához képest eléggé valószínű...
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
nonsen5e #13927 üzenetére
Most boritekolhato, hogy a szokasos menet lesz.
Kiadas elott (nagyon)kicsivel bepulnek az optimalizat GW kodok, egy nappal release elott ezzel a koddal kijonnek majd a benchmarkok ahol sehol nem lesznek az AMD kartyak, kiadas utan pedig az AMD szidasa kovetkezik, hogy nem kepesek kiadni egy 0 day drivert.Vagy a kevesbe valoszinu, hogy az AMD feltorte a GW-ot, es mar tudnak optimalizalni, csak kis idobe telik
Ez a grafikon is nagyon hasonlo a fallout-hoz ahogy fules mondta
-
füles_
őstag
válasz
nonsen5e #13925 üzenetére
A GTX 680-at valahol az R7 370 is lehagyja
Itt egy másik teszt is
Bár ebben jóval kevesebb VGA van -
nonsen5e
veterán
válasz
#85552128 #13926 üzenetére
Messze még a release, megeszem a kalapomat ha érdekes módon nem butulna rendre le minden AMD kártya teljesítménye a release-re.
De amúgy ez a játék most miért áll ennyire az AMD-nek? Főleg úgy, hogy semmi hozzá optimalizált driver sem érkezett (egyik oldalról sem?), mikor GW is van benne. Más játékok meg GW-vel miért mennek akkor olyan szörnyen? Érdekes.
-
nonsen5e
veterán
válasz
füles_ #13924 üzenetére
Azért az nem semmi, hogy a 280X (olyan driver support mellett mint amilyen) a 780 Ti nyakán mennyire ott van, a 7970 meg, hogy otthagyja a régi ellenfelét, a GTX 680-at.
Ezek az eredmények meg annak ellenére, hogy a Division is tele van dobva GameWorks effektekkel és NV cím. -
füles_
őstag
Tom Clancy’s The Division Beta GPU test
Most nem sütöm el a Fallout 4 1.3-as patch poénomat,de a 280X-szem megint olyan gyors mint a GTX 970
-
#85552128
törölt tag
Ha DX12-re akarsz kártyát akkor várj a DX12-es játékokig vagy inkább az új szériáig főleg ha hosszabb távra tervezel... AMD oldalon még ha papíron jobbak is ezek már 2-3 éves éves GPU-k, de úgy egyik gyártó kártyájával sem érdemes hosszabb távra tervezni mikor fél éven belül/múlva jönnek jobb kártyák.
Cikkek (hát még a PH tesztek) alapján a Radeonok DX11-ben is
jobbakkhm. jobbnak kellene lenniük -
válasz
hugo chávez #13919 üzenetére
Én sem tudom mi lehetett... hacsak nem arra gondol hogy jött a GHz edition olcsóbban a megjelenés után nemsokkal...
Mert az tényleg kicsit pofánverés volt...
-
korcsi
veterán
válasz
FollowTheORI #13916 üzenetére
Kimerítő válasz, köszönöm!
-
válasz
korcsi #13915 üzenetére
Nem olvastam én se utána pontosan mit csinál a PCPER, de átlaghoz nézik szerintem. Ami minden kártyánál ugye más, és csakis önmagához lehet mérni ezt a varianciát amugyis.
Szóval tuti nem fix érték, hanem mindig az átlag amit a kártya produkál az adott programban.
(Ami az átlagnál jobb azt nullának veszik pl.)
Közben engem is érdekelt és van rá időm megnéztem: [link]
Utolsó graf előtt írják:
"Our current running theory for a stutter evaluation is this: find the current frame time variance by comparing the current frame time to the running average of the frame times of the previous 20 frames. Then, by sorting these frame times and plotting them in a percentile form we can get an interesting look at potential stutter."
Ha azóta nem változtattak akkor az előző 20 képkocka mozgó átlagához mérik.
De mindenképp valami ilyesmi. -
korcsi
veterán
válasz
FollowTheORI #13914 üzenetére
És az átlaghoz, vagy egy kitüntetett értékhez (60fps/16,6ms) képest nézik? Mert én ezt nem találtam a cikkben.
Nekem a grafikonból úgy tűnik, a legrövidebb frame time-ot veszik alapnak, ha átlagot néznénk akkor minden ennél gyorsabb képkocka 0ms-os tartományba esne. -
válasz
korcsi #13912 üzenetére
A teszt úgy zajlik, hogy adott adott ideig nézzük a kiszámolt képkockák késleltetését (azt az időt amíg megjelennek) egy átlagértékhez képest (variancia). Az adott idő alatt kiszámolt összes képkocka a 100%.
Ez a grafikon azt jelenti hogy a kiszámolt képkockák hány %-a (vízszintes tengely) milyen késleltetést szenved/mennyi ideig tart míg megjelenik (függőleges tengely) ehhez az átlagértékhez képest.Azt kell nézni, hogy nvidia-n az eltérés/késés a képkockák 99%-ában 1ms alatt van pl. az átlaghoz képest, az AMD kártyáknál meg elszáll 4-5ms-ra... tehát itt látható késleltetés, akadás, stutter stb van/lehet.
Tehát pl 100 képkockából 5 nem lesz meg 1ms eltérés alatt... hanem csak 4-5ms eltéréssel/késéssel jelenik meg az átlaghoz képest.Ha pl az átlag az 60FPS, ami 16.67ms és ehhez képest AMD-n néha van +4-5ms eltérés, ami az idő negyede (framerate negyede).
-
#45185024
törölt tag
válasz
#85552128 #13908 üzenetére
Ezt gondolom nem az Intel oldaláról linkelted
Mennyire örülhetnek ezeknek az eredményeknek.
Ha valóban a memóriatörlések okozzák a droppokat akkor nagyon érdekes lenne megnézni Lara alatt egy 960 2GB VS 960 4GB tesztet is.
Arra kíváncsi lennék lehet e már tudni hogy a 2.0 GCNből kiveszik e ezt a kritikus ideig tartó memóriatörléses részt. -
#85552128
törölt tag
válasz
SpongyaBob #13907 üzenetére
A pénz meg nem a 20%-ból van, szóval ugyanazt mondtad csak más nézőpontból (ha az AMD-nek lenne 80%-a akkor nekik kellene kedvezniük...)
Rise of the Tomb Raider: PC graphics performance benchmark review - CPU core performance scaling
AMD kártyával minél több magon fut annál rosszabb a min. FPS
-
Valdez
őstag
válasz
peterm711 #13901 üzenetére
Alacsony büdzsével sajnos nem lehet csodát tenni. Nekem egyelőre semmi különösebb bajom nem volt az amd kártyákkal, és perpill nekem csak ez számít.
A referencia 7900gt meg 1 év után ment garanciába, mert behányt rajta a ram, persze 'okosba' vettem, így örültem ha kaptam valamit helyette. -
#85552128
törölt tag
Gyönyörűek azok a frametimeok: [link] az AMD "flagship" kártyákkal gyakorlatilag 5 másodpercenként beakad/szaggat a játék, még a kevés VRAM sem lehet(ne) kifogás mert a 980 ugyanennyi ócska GDDR5-tel stabil.
Ugyanez a 8 gigás 390-nél viszont nincs jelen, szóval meg is van a probléma oka... Hová tűnt az a nagyszerű memóriakezelés ? -
peterm711
aktív tag
válasz
Valdez #13893 üzenetére
Ja az elvek embere vagy, az persze nem számít, hogy az amd általában azokat rúgja valagba, aki a legtöbbet fizetett neki. Igy volt ez anno a 7970-nél, most a furyknál is (2xx szériát nem tudom, nem követtem annyira) lásd csíkozódás, nem jól működő órajelek, bajok a ventilátor vezérléssel, és persze pocsék támogatás ami az új játékokat illeti. Ne modd azt hogy semmi düh nem lenne benned, ha ez fogadna 600+ euro kiperkálása után, többiek rég játszanak mindenféle gond nélkül, neked meg ottvan az idegeskedés, ez ám a fehasználóbarát hozzáállás és üzletpolitika
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- World of Tanks - MMO
- Parkside szerszám kibeszélő
- Amazfit Balance - ár-érték egyensúly
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Linux kezdőknek
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- Hálózati / IP kamera
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! HP ZBook 15 G6 munkaállomás - i7 9850H 16GB DDR4 RAM 512GB SSD Quadro T2000 4GB WIN10
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z77 MPOWER Z77 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged