Hirdetés
- Erős törpe: ASUS NUC 15 Pro+
- Hobby elektronika
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Elsőként veti be DRAM lapkák gyártásához a High-NA EUV-t az SK Hynix
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Új hozzászólás Aktív témák
-
wjbhbdux
veterán
válasz
#Morcosmedve #13398 üzenetére
Az MS ki fog szállni a játékpiacról, nem lesz több Xbox.
-
válasz
Malibutomi #13395 üzenetére
No de pontosan mit értünk az alatt, hogy ráfeküdt?
@Crytek: Dehogy. A drága innováció lassan terjed, ennyi az egész.
-
válasz
Petykemano #13393 üzenetére
Ezért: "Starting with a new API can involve a lot of work as common utilities may not yet be available."
A fejlesztők pedig eddig állítólag lángoló hajjal, égnek emelt kézzel imádkoztak a low-level API-kért, aztán meg lehet nézni, hány játék jött ki eddig egyáltalán bármilyen támogatással (ugye legalább kill CPU-overhead), nem beszélve egy új elvek szerint felépített motorról, aszinkron kutyfülével meg minden. Vagy a fejlesztők vágyai lettek aránytalanul felnagyítva, vagy tényleg ez volt a kis szívük minden vágya addig, legalábbis addig, amíg csak szövegelni kellett...
-
Petykemano
veterán
Az nvidiának ez az állásfoglalása nem épp arról tanúskodik, nem úgy áll a fejlesztőkhöz, hogy azok eddig pont a vulkánszerű low level apiért gyújtották volna fel magukat... vagy az nvidának a vulkán se előnyös? Miért int óvatosságra?
-
hugo chávez
aktív tag
Hülék
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz
Petykemano #13389 üzenetére
Csak varni kell hozza az uj
drivertmustart mert a mostanival forrosodik -
wjbhbdux
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen, csak nem tudod, hogy milyen beállításokat rejt az a high ... Simán lehet, hogy minimumon van a post-processt, vagy inaktív a lágy árnyék, meg egy rakás dolog ezen kívül, miközben pár olyan dolog meg maxra van rakva, amelynek látható hatása nem igen van a játékban, de a procit zabálja, hogy még a hat pixelnek látszó útra is autókat rak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Firestormhun #13378 üzenetére
Nem csak nekik. A CR-re vonatkozó részek TIER_3-as effektek, mert az Intel csak olyan algoritmust írt, ami belső bemeneti lefedettséget használ, és ezt csak a Skylake IGP támogatja. Azt nem tudom, hogy a Codemasters ír-e rá alternatív kódot. A Just Cause 3-nál van, mert ott az Avalance eleve használ light assignmentet compute shaderrel, csak azt gyorsabban meg lehet csinálni CR TIER_3-mal.
A Polaris nem biztos, hogy támogatni fogja a ROVs-ot, mert a GCN-ben ordered atomics van. [link] - a két konzol ezt támogatja és lesz is hozzá kiterjesztés a PC-s API-khoz. Ez a következő szintje az order funkcióknak. Még ha támogatják is a ROVs-ot, akkor sem igazán lényeges az AMD-nek, mert a konzolból áthozható az ordered atomics képességet használó eljárás, aztán az már marhára hidegen hagyja az AMD-t, hogy a fejlesztők csinálnak-e ROVs alternatívát. Az már észrevehető egy ideje, hogy az AMD nem a többiekhez igazodik, hanem a két konzolhoz.
-
Firestormhun
senior tag
válasz
Malibutomi #13379 üzenetére
Tudom, csak olyan Abusan dramatikus/csúsztatós akartam lenni a másik oldalról nézve.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Firestormhun #13378 üzenetére
Minek kapkodjanak? Mire szamosan jonnek a DX12 gamek ugyis kint van az uj sorozat.
De komolyra forditva, eddig szinte minden DX verzional volt ilyen egyik oldal ezt az effektet tudta, a masik oldal meg amazt. Szerintem az idezet elso fele sokkal erdekesebb mint az eye candy resz.
The F1 2015 engine is Codemasters' first to target the eighth generation of consoles and PC's with a new engine architecture designed from scratch to distribute the games workload across many cores making it a great candidate for DX12 and utilise the processing power of high end PC's.
-
Firestormhun
senior tag
válasz
Firestormhun #13356 üzenetére
Még egy DX12_1-es prezentáció GDC-n:
Codemasters’ EGO Engine 4.0 Supports DX12 (Raster Ordered Views & Conservative Rasterization)
This session will show the enhanced the visuals created using a threaded CPU based particle system without increased the GPU demands and also cover the changes made to the engine while moving from DX11 to DX12. We will also discuss the graphics effects added using the new DX12 features Raster Ordered Views (AVSM and Decal Blending) and Conservative Rasterization (Voxel based ray tracing) adding even greater realism to the F1 world.
AMD-nek igyekeznie kell Polarissal. 18%-os részesedés mellett nem engedhető meg, hogy minden terméke butább grafikát tud csak megjeleníteni az új játékokban.
-
-
#Morcosmedve
veterán
-
válasz
#Morcosmedve #13372 üzenetére
Csak a képre írtam. A GTA V eredmények nagyon meglepőek, nem zárnám ki a mérési hibát sem.
-
válasz
#Morcosmedve #13368 üzenetére
A 960-on szinte semmit nem dobott...
-
oliba
őstag
Úgy nézem, hogy azok az AMD driverek nem az igaziak... Itt akad még pár játékban mérés
-
wjbhbdux
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#45185024 #13361 üzenetére
Chrome Engine 6. Sok fejlesztést kap, de az alapja a 6-os főverzió. Azt nem tudom, hogy ezen belül mennyit fejlődött. Nyilván nem ugyanaz lesz, amivel megjelent eredetileg.
(#13362) Crytek: A Capcom Microsoft supportos cég. Ők szerintem simán megkapják a Microsoft UE4 verzióját.
-
Crytek
nagyúr
válasz
#45185024 #13361 üzenetére
Igen a dlc kedvéért engine-t váltottak? Ilyen se volt még a game történelemben
Chrome Engine 6..... egyébként. Techland sajátja nem fog az venni mástól.Két új játékot is készít UE4-el a Dead Rising csapata Ezek szerint ők is értenek hozzá?
-
#45185024
törölt tag
Ha jol tudom ez is Unreal 4 mégis milyen szépen fut
Dying Light: The Following
Az a helyzet ha kijonnek a Polaris és társai akkor már mindent ki fognak tolni rendes sebességgel
És PONT az optimalizálatlanság miatt tudnak majd az uj kártyákra átszoktatni mert szépnek meg szép -
Crytek
nagyúr
-
nonsen5e
veterán
válasz
Crytek #13358 üzenetére
Pont erre gondoltam én is.
Mondjuk notebookcheck alatt az Iris Graphics 5200 az 1024*768 low alatt 26 fps-re volt gépes, akkor gyanítható, hogy az Iris Pro 580 már egy játszható szintet tud kitolni magából.
Csak kérdés, hogy mi értelme van az egésznek, hogy van kb. 2 darab Intel IGP, amin el lehet szenvedni krumpli felbontásban a játékkal épp 30 fps fölött.Pont mint amikor a Grid? alatt is volt olyan beállítás, ami csak Intel grafika alatt futott el (elbírta egyáltalán az Intel grafika akkoriban azt a játékot?)
-
Crytek
nagyúr
válasz
Firestormhun #13356 üzenetére
Komolyan ilyenek láttán a röhögőgörcs kap csak el semmi más.
Gyorsan rákerestem YT-on intel igp@ just cause 3 párosra. Csutka lowon 720p-be is 20 fps alatt van.
Oda kár bármilyen fejlesztés. Vagy 3x-osára fog gyorsulni dx12-vel? Erősen kétlem., mondjuk még mindig semmire nem lenne jó mivel még mindig csutka lowról lenne szó.Ez a tipikus esete hogy nekünk lesz xy effekt igaz nem tudsz a játékkal játszani mert akad mint a bün ,de a mienk. INTEL
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Firestormhun #13356 üzenetére
AMD ordered atomics algoritmust kap, ami az Xbox One-on van. Az ugyanarra jó, mint a ROVs, na jó picit többre, de kell hozzá az AMD DX12 kiterjesztése.
A CR-ből mindenki kimarad, mert TIER_3-as szintet kér, vagyis az az effekt csak Skylake IGP-vel működik. Persze maga az effekt szabványos szóval, amelyik hardver tudni fogja a belső bemeneti lefedettséget az jó lesz hozzá. A light assignment egyébként nem akkora gond, mert az Xbox One-ból átmenthető egy alternatív compute algorimtus ugyanarra a problémára. Az Intel ezt csak azért kéri, mert ez így nekik gyorsabb. A DX11-ben is aktív ez a compute shader, csak meg lehet csinálni aszinkron módban is. Ergo ez mindenkinek megjelenik csak máshogy is számolható. -
Firestormhun
senior tag
Just Cause 3-hoz pár hónap múlva lehet hogy jön majd egy DX12 patch, viszont ROV és CR használata miatt AMD jelenlegi kártyái kimaradhatnak a buliból.
Intel and Avalanche have been working closely together to optimize the game on Iris graphics, but also to make use of DX12's features to improve the performance even further as well as bring additional visual quality to the game!
This session will cover the changes Avalanche made to their engine to match DX12's pipeline, the implementation process and best practices from DX12. We'll also showcase and discuss the PC exclusive features enabled thanks to DX12 such as Ordered Independent Transparency, and G-buffer blending using Raster Ordered Views and light assignment for clustered shading using Conservative Rasterization. -
PuMbA
titán
válasz
huskydog17 #13341 üzenetére
Tényleg kiváló munka, A8-7600 APU-n játszok 720p-ben 55-60fps-sel Low-Mediumon és nagyon jól néz ki
-
-
#45185024
törölt tag
Dragons Dogma holnap jelenik meg figyeljetek rá mert állítólag elég szépen fut.
(4K Support) -
huskydog17
addikt
Friss Dirt Rally Teszt
Na végre egy normálisan optimalizált PC port, ahogy azt a Codies-től már megszokhattuk:
Egy Radeon R9 280, illetve egy GTX670/960 elegendő a 60 FPS-hez FullHD-ban 4x MSAA mellett.
A 16.1-es Hotfix driver-t az AMD-nél kerülni kell ha az ember ezzel a játékkal akar játszani, valamit a pirosak nagyon elrontottak:
"Ist die Radeon Software 16.1 Hotfix installiert, treten fühlbare Slowdowns auf, die Bildrate schwankt stark und ist relativ niedrig. Der Shader Cache, mit der Radeon Software Crimson eingeführt, ist laut unseren Tests nicht ursächlich dafür, der Treiber macht etwas anderes falsch. Mit der Version 15.12 läuft Dirt Rally hingegen sauber."
Még az is szép, hogy MSAA nélkül mindkét oldalon képhibák jelentkeznek, ezt azért illett volna kijavítani a végleges változatra! Az Advanced Blending-nek pedig továbbra sincs semmi értelme, nem szabad bekapcsolni!
-
#45185024
törölt tag
válasz
Atti777 #13338 üzenetére
A játékkiállításokon már úgy szerepeltek játékok hogy Xbox One és win 10 exculusiv.
Ha a win 10 bevételeit zsebre teszi nem várható el hogy valamit kézzelfoghatót nyújtson érte?
(mert rengeteg hardvernek megszűnt a driver támogatottsága)
Mit nyújt a win 10 amit a win 7 nem és hevesebben kezd tőle dobogni a szíved hogy ez igen ? Az Edge ?
Olyan mintha vettél volna egy újféle konzolt és 3 hónapja nem lenne rá játék. -
#45185024
törölt tag
Az egész ott csesződött el amikor a Windows kiszedte a Meshloadert a Dirextx 8 ból.
Addig én is tudtam Directx-et programozni. Onnantól kezdve hogy nem tudsz betölteni egy 3D objektumot gerincre vágta a kis garázsfejlesztőcsapatokat akiket konkurenciának érzett.
Szépen beterelte ezekbe a motrokba Unity meg az Unreal.
A CryEngine 4 emberes garázscégnek megfizethetetlen.
Az van hogy vannak az AAA-s játékok és utána 3 mérföldig semmi nincs BBB kategoria.
Utána csak a pixelgrafikus meg 2d-s szinte, meg az összetákolt gyenge 3d motorok cégenként.
Legtöbb szerepjáték meg stratégiai játék ilyen felülnézetes 5 centis kis egységekkel manipulál és arra sem képes hogy first personba fordítsa a kijelzőt.
Az Unuty 4 is szerintem elég gyenge volt most az 5 már azért jobb
Forest pl nekem nem szaggat egyáltalán.
De ennek szerintem nem így kellene lennie
A Microsoftnak kutya kötelessége lenne hogy minőségi Direct x 12 játékok hömpölyögjenek a csapból is
de 4-nek már legalább kint kellene lennie.
Mindenféle érdekekre való tekintettel szét van barmolva az iparág.
És a mára már harmatgyenge konzolok ezen még csak rontanak.
Meg kellene teremteni a másodvonalbeli programoknak a széleskörű elterjedését. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #13333 üzenetére
Arra, hogy ingyé van hozzáférés a GitHUB-on a forráshoz, illetve van egy saját boltja, amin belül tartalmakat vehetnek, illetve hogy csak akkor kell fizetniük, ha már van 50000 dollár bevételük, és akkor is csak 5%-ot...
A motor választásánál természetesen van több alternatíva, de mondjuk egy CryEngine full licenc már elég drága, míg egy szintén licencelhető Nitrous kezdő cégnek megfizethetetlen. Az ARK-ra összesen a töredékét költik, mint amennyi ma a Nitrous licenc.
-
wjbhbdux
veterán
-
válasz
Crytek #13330 üzenetére
Az ember... meg az eszköz.
Mondjuk egy programozó, vagy akármilyen tapasztalt használható "senior" szakember bruttó 10 ezer USD (most kerekítsünk ennyire) havonta.
Ha 10 ember dolgozik az 100 ezer USD havonta, ha 100 ember akkor 1 millió dollár.
És akkor még fent kell tartani az irodát (bérelni, vagy venni) + rezsi... akkor a fejlesztőeszközök licencei, egy viszonylag kurrens PC amin dolgoznak 2 monitorral vagy több, stb stb.
(Nyilván van ami már meglehet egy előző projektből is akár... de akkoris... nem ingyen van semmi.)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #13330 üzenetére
Nem mindegy, hogy az embered neve Albert Einstein vagy Budai Józsi*.
Nincs igazán sok szakember az iparágon belül, így aki tényleg tud valamit, és nem csak átlagos programozó, azokat már rég elvitte az EA, a Sony, a Microsoft, és egy csomó nagy cég. A garázsstúdiók nem tudnák megfizetni őket.
*disclaimer: semmi bajom a Budai Józsikkal...
-
Crytek
nagyúr
válasz
velizare #13329 üzenetére
Én nem értek hozzá ezért szeretném tudni mi kerül rajta pénzbe.
Mert gondolom csak annyi hogy van xy emberük azt megmondják nekik csináld meg hogy jó legyen azt kész. Ő meg melós azt megcsinálja.
(Jó mondjuk én magam viszonylatából indulok ki ha betegek körülöttem meg szabin vannak akkor 3-4 mber helyett kell meloznom és 2 ft-al se kapok ezért többet)
-
Crytek
nagyúr
Én nem értek hozzá ,meg fogalmam sincs meg debil vagyok + minden egyéb.
De ha van egy engine (legyen ez a halálhígfos UE4) ami ugye adott. És vannak embereid. Akkor milyen pénz kell hogy jóra csináld ezt nem értem?Frankó programozoik mindent megcsinálnak ezért nem kell a marsra bányászhajókat küldeni ,mert az igen az valóban pénzbe kerülne.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #13326 üzenetére
Nem érteni kell hozzá, hanem pénz kell hozzá. És az MS-nek van pénze ahhoz, hogy az Epic pénzhiány miatt érdektelenné vált, jellemzően komolyabb fejlesztéseit kiegészítse, normálisan megcsinálja. Ennyi a titok. Csak sajnos ami hiányzik az Epicnél, az hiányzik azoknál a stúdióknál is, akik azért választják az UE4-et, mert a kezdés ingyenes.
Fel kell fogni, hogy abba az egyébként tényleg baráti üzleti modellbe, amit az Epic kínál már nem igazán lehet minden egyes platformra minőséget építeni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #13323 üzenetére
Azt tudom, hogy a Daylight mobil leképezőt használt és azon ment is az AFR. A többi játékot annyira nem követtem. A Daylightot is csak azért, mert az első UE4-es cím volt, persze akkor még nem volt igazán jól optimalizálva a motor a mobil leképezővel sem.
A DX12 csak a PC-es leképezőre készült el. A mobil leképező Vulkan alatt lesz használható. Egyedül Metal API-val választható meg a leképező. Persze a DX12-es mód az UE4-ben elég gyenge. Nagyon sokszor abnormálisan működik, valószínűleg az Epic is azt várja, hogy a Microsoft odaadja nekik a saját DX12 portját, és ezt biztos megteszik, így az Epic számára nincs különösebb szükség ebbe pénzt rakni. -
TTomax
félisten
Csak gratulálni tudok ha a mobil leképző támogatja és a pcs nem... felhoznál pár példát arra mely játékok jönnek a mobil leképzővel,és ezekből melyek DX12-esek?Az egész UE4-töl forog a gyomrom pc felhasználóként,tőlem biztosan nem látnak pénzt,nyomuljanak csak mobil vonalon,az UE3 fényében nevetséges amit csinálnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Areturus #13320 üzenetére
Radeonra talán át tudják hozni, de nem hiszem, hogy általánosan elég stabil a kiadásra. Az a baj, hogy az UE4-nek is van DX12 módja, de az elég rossz. Az ARK-nál írták egy módosítást X1-re és szerintem eddig jutottak. Az lenne a legjobb, ha a Microsoft DX12 leképezőjét beleraknák az UE4 main branch-be, mert az működik a Fable-ben.
DX12 drivert használó IGP kell és elég a GPUMMU mód. -
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #13311 üzenetére
Többször írtam már, hogy az UE4-nek két leképezője van, és a PC-s leképező optimalizálása nagyon rossz. A Microsoft sem ezt használja, hanem írtak egy sajátot. Ez van. Az Epic számára a mobil leképező a fontos, és az nagyon is jó.
-
TTomax
félisten
válasz
huskydog17 #13311 üzenetére
És ráadásul ha jól tudom még MultiGPU support sincs,tehát még azt sem mondhatod majd veszel több vgat aztán csak jobban fut.Nálam elvből ki vannak zárva az UE4 játékok,adják el mobilra ahogy akarják,mert oda készült az engine.
-
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #13314 üzenetére
Semmilyen linkje sincs ami ezt alátámasztaná, de még csak azt sem írta, hogy driver/saját hibájukként ismerték volna el.
Egy másik oldalon ezt nyilatkozta az nVidia a témában:
"This issue is related to memory management in the Apple OS, not NVIDIA graphics drivers, The NVIDIA driver adheres to policies set by the operating system and our driver is working as expected. We have not seen this issue on Windows, where all application-specific data is cleared before memory is released to other applications.”
Azért ha Windowson is meglenne, szerintem nem egy ilyen eltévedt blogpost született volna a témában...
(#13315) Sir Ny: Nem kell a hivatalos reakcióra alapoznod, ott van a kommenteknél a userek tapasztalata más iOS eszközökkel. Sőt még egy másik bugreport is van ami AMD és nV videokártyákat is megemlít, szintén OS-X-en [link]
-
Sir Ny
senior tag
válasz
#85552128 #13313 üzenetére
1001 esetben láttuk már, hogy bug esetén az elsõ 'hivatalos' reakció a letagadása. Én nem alapoznék erre sokat.
(off: lassan rá kéne gyúrni az OS-eknek a grafikus blokkok biztonságára is, a teljesítmény helyett. A monitoron megjelenõ kép meglehetõsen érzékeny adat, minden bejövõ leveled, a kimenõk, ios-en a képernyõbill miatt a jelszavak, stb.
(Részben ezért szoktam téríteni itt a PH!-n is a webgl-t istenítõ cikkek alatt, hogy nem árt kikapcsolni, legalább otthon. (egy olyan buggal ami 5 éve ismert és majd' minden oprendszert restartol böngészõbõl))) -
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #13308 üzenetére
Nvidia: GPU bug doesn't break Chrome's private browsing mode, Mac OS X does
De az eredetileg linkelt oldalon is van néhány komment miszerint más iOS eszközökkel is tapasztalható hasonló GPU gyártótól függetlenül.
-
Crytek
nagyúr
válasz
huskydog17 #13311 üzenetére
Örli fos nem kell sokat várni ,még van pár évük befejezni
Nem semmi mivé lett a szemöldökcsipeszen is elfutó mesterien optimalizált UE3 utodja
Most az hogy leszarják a pc-t csak a mobil érdekli őket leszarom ,akkor minek húzzák az emberek agyát vele pc-n ha csak ilyen hulladékra futja.Vagy szimplán csak balfaszok és nem értenek a enginehez az ARK-os arcok. Tiszta City Interaktiv azok is mindig licenszeltek minden "top" engine-t azt mindegyikből kihozták a legfailabb grafikát.
Gears of War Ultimate is UE4-es az majd meglátod milyen álomszinten fut majd mert ott értenek hozzá
-
huskydog17
addikt
Friss ARK: Survival Evolved Benchmark
Nesze neked 4K! Egy tuningolt, 1000 dolláros GeForce GTX Titan X alulról nyaldossa a 30 FPS-t FullHD felbontásban! A FuryX pedig alulról súrolja a 20 FPS-t! Hát nem ezt a trágyadomb szoftvert fogják reklámozni 4K-hoz, az biztos!
Na most a fejlesztők a DX12 render-rel +20% teljesítményt ígérnek. Ezek szerint a TitanX képes lesz low-level API mellett 1080p felbontásban 36 FPS-re míg a FuryX a 24 FPS-re! Ejha, ez ám a teljesítmény!
Most nem tudom, hogy az Unreal Engine 4 ekkora fos, vagy csak ennyire balfaszok ülnek a Studio Wildcard-nál (vagy mindkettő)?!
Totális technikai katasztrófa, tudom, hogy még alfában van és még sokat változhat, na de a teljesítményt nem +20%-al, hanem +200-300%-al kéne megnövelni minimum, hogy értékelhető legyen. Mennyit tudnak még csiszolni az UE4-en vajon?
-
h1mpi
félisten
válasz
huskydog17 #13308 üzenetére
És elkeseredésében vett egy Furyt, ami meg csíkozott
-
huskydog17
addikt
Ez vicces sztori, de megnéztem volna a srác arcát, amikor elindította a Diablo 3-at és helyette egy szaftos képet kapott csak!
.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #13293 üzenetére
A Tencent több pénzt akar rakni a kutatásba, így nekik a GPUOpen nagyon fontos. Ők egy olyan modellt akarnak kialakítani, mint az EA, hogy mindent házon belül csinálnak. Ez amiatt is fontos, mert saját konzolt csinálnak, illetve ezt kiterjesztik egy saját operációs rendszerre, így bárki tervezhet a Tencent OS-hez konzolt. Szóval elég durván le fogják támadni a kínai piacot a közeljövőben. Van még VR projektjük is csak még nem jelentették be hivatalosan, de azt már elmondták, hogy a teljes kínai VR-piacot uralni szeretnék.
-
Gigabyte (GB) vs Gigabit (Gb)
-
Auron69
csendes tag
válasz
Malibutomi #13302 üzenetére
Köszi!
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Auron69 #13300 üzenetére
Ez a kerdes inkabb a gepajanlos topicba valo: [link]
Egyebkent az intel procit javaslom, az AMD mellem eg nem is lehet DDR4-et rakni.
VGA-bol mind a ketto jo, de ha nem egeto en egy fel evet varnek a nagy beruhazassal mert nyaron jon mindket gyartotol uj sorozat, es akkor ezeknek az arai le fognak esni / ugyanezert az arert jobb kartyat kaphatsz. -
Malibutomi
nagyúr
Mind a ket gyarto emlitette mar hogy akar 32Gb is lehet az uj kartyakon, ez nem ujdonsag.
NVIDIA Pascal GPU To Feature 17 Billion Transistors and 32 GB HBM2 VRAM
AMD’s Greenland GPU May Feature Up To 32 GB of HBM2 Memory – Around 15-18 Billion Transistors
Meg egyszeru matek 4db 8Gb-os HBM2 az 32Gb
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- MSI GeForce RTX 4080 SUPER GAMING X SLIM 16GB GDDR6X 256bit Videókártya !
- MSI Radeon RX 6400 AERO ITX 4GB GDDR6 64bit Videokártya !
- MSI GeForce RTX 4070 Ti GAMING X SLIM 12GB GDDR6X 192bit Videokártya !
- GIGABYTE GeForce RTX 5060 Ti WINDFORCE OC 16GB GDDR7 128bit Videokártya !
- GIGABYTE Radeon RX 7600 XT Gaming OC 16GB GDDR6 Videokártya !
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3454, 94% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! Asus ROG STRIX Z490-G Gaming WiFi alaplap garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2022 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3369
- Honor X7 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Tab M10 HD 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest