Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz daveoff #14187 üzenetére

    Az optimalizálás. A probléma a zárt middleware-rel, hogy nem lehet magába az effektbe beleírni, hogy például olyan RT, vagy erőforrást használjon, amit a leképező már létrehozott valamire. Az effekteknek saját igényeik vannak, amelyeket biztosítani kell a leképezőből, és ez pár effekt után már rendkívül pazarló lesz, mert létrehozol különböző erőforrásokat csak a működéséért, és ezek akkor is ott lesznek, amikor inaktív az effekt. Viszont, ha van extra egy éved, akkor át lehet dolgozni a leképezőt, így megpróbálhatsz pár korábbi RT és erőforrást törölni, és valahogy átütemezni ezeket a GameWorks által igényelt erőforrásokra. Ezzel viszont az a baj, hogy nagyon sok időbe kerül. Ezért sokkal kézenfekvőbb átírni magát az effektet, hogy a motor által eleve létrehozott erőforrásokat használja.

Új hozzászólás Aktív témák