Új hozzászólás Aktív témák
-
daveoff
veterán
Crimsonnal kapcsolatban tapasztalatok Szaby59-től...
[link] és [link]A másik dologgal kapcsolatban, egy bizonyos személy(szerintem tudod kire gondolok) elég sokat hozzátesz a csodaváráshoz, meg a piros álomvilág építéséhez. Már-már marketinges szintjén áradnak az infók tőle, mindemellett a konkurencia dolgai felől pedig jönnek a trollkodó, és az urban legend szintű hozzászólások, szintén tőle.
-
Nekem elsőre annyit, hogy meg tudtam etetni a monitorommal végre a 2560x1080/72Hz-et, az eddigi 2560x1080/60Hz max helyett. Nv-nél ez már régebb óta megoldott, végre itt is megy.
Tudom-tudom, nem nagy valami, de nálam ez az újdonság.
AC syndicate-et nyüstölöm jelenleg, abban semmi pluszt nem hozott, igaz mínuszt sem. -
válasz
velizare #12390 üzenetére
Nem. A probléma gyökere az, hogy az AMD hülyeségeket ígérget (vagy nem is ígérget, csak a fanok álmodnak valamit), és abból rögtön jönnek a "lealázzuk az nVidiát" okosságok. Ezek meg igencsak inspirálják a troll kategóriás kommenteket a másik oldalról. Azokat sem helyeslem (ezért is írtam a 12389-et), de a problémát elsősorban az oldaná meg, ha nem érkeznének a piros felhős álomvilágból a frankómondások.
És most, hogy ezt ilyen jól kitárgyaltuk, beszéljünk inkább arról, hogy a kiszivárgott Crimson kinek mit hozott a konyhára
-
-
xAcidx
tag
válasz
nonsen5e #12386 üzenetére
Valószínűleg erre kerestetik a baj forrása:
Ezek 2012-ig visszamenőleg minden GCN-es hardveren gyorsítanak.Jó párszor már le lett írva ez, de alig hoztak valamit az új driverek. Mindenesetre én várom a teszteket, hogy konkrétan mennyi is az a gyorsulás.
Szerk.:
Csak kérni kellett
Úgy látszik Pascal-ig kihúzom a 970-el.
-
nonsen5e
veterán
Most tök komolyan kérdezem, hogy mit is szeretnétek?
Ha nem ad ki az AMD drivert akkor az a baj, ha meg kiad akkor az?
-
wjbhbdux
veterán
ITT A CSODA DRIVER,
R.I.P. NVIDIA -
#85552128
törölt tag
válasz
FollowTheORI #12381 üzenetére
Nyilván a videóban már nem olyan egyszerű javítani...
-
válasz
huskydog17 #12379 üzenetére
??? hol van elírva?
Jah azóta lehet jaívották végülis...
Szerk... jah vágom amikor egyszerre írják ki, ott rossz.
Ez csak annyiból vicces, hogy előtte jól van...
Emiatt nem fognak kevesebb kártyát eladni.
-
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #12379 üzenetére
Vagy csak sima elírás
-
huskydog17
addikt
Rainbow Six Siege NVIDIA GameWorks Trailer
1:12-nél szándékos elírás történt vagy az NV PR részlege a saját technológiájukat sem ismeri? (TXXA/HBOA+)
Ha szándékos az elírás, akkor nem értem a poént.
Szokásos shitworks effektek HBAO+ és TXAA, kíváncsi vagyok, hogy vajon itt is az ukrán stúdió fogja-e csinálni a PC portot.Amúgy elég szánalmas egy trailer, 100 másodpercből kb. 10-15 másodperc mutatja be a "különleges" effekteket, amelyek már amúgy is múzeumba valóak.
#12380: Szerintem is, a PR részleg valószínűleg nem tudta jól lemásolni azt a 8-9 karaktert, amit már hosszú évek óta fúj a zöld cég.
-
he7edik.
addikt
Egy FC4-hez képest elég gyengécske a látványvilág.
-
-
wjbhbdux
veterán
válasz
#85552128 #12374 üzenetére
kommentekben bizonyítják hogy photoshop
+ kijött már az igazi JC3 gépigény
-
#85552128
törölt tag
Just Cause 3 System Requirements Revealed, Will Feature NVIDIA GameWorks
Az év utolsó nagy(obb) AAA címét is sikerült bezsebelni.
-
Modst3R
senior tag
Üdv mindenkinek!
Vga cserében vagyok és úgy néz ki pár hétre amd-s leszek, viszont OC tapasztalatom 0!
Egy Msi Gaming R9 380-ra neveztem be, esetleg vkinek tapasztalat? Csak h kb merre induljak el...Előre is köszi!
-
guftabi96
addikt
Szerencsére ez az új AC már jobban fut, mint az elődje.
Meg is lepődtem..
i5 3570, r9 280 (1065/1300),10gb ram
Játékbeállítások:
FHD,Minden High, Ambient Occlusion: SSAO, Anti-Aliasing: FXAA.Két helyen mértem fps-t:
- Az első lovaskocsis üldözés, miután megérkezel Londonba
Avg: 40.270 - Min: 31 - Max: 48- A négy felszabadítós küldetés a játék elején, Londonban. Ez jóval hosszabb ideig lett mérve
Avg: 47.781 - Min: 9 - Max: 153Itt mondjuk a szélsőértékek elég durvák, a 9fps-t nem tudom, hogy hol mérte, lehet az egyik sikeres küldetés végén, amikor bejön egy kis szöveges rész.
A 153-nál meg egy pillanatra a falat néztem vagy valami hasonló.
Összességében elmondható, hogy még AMD kártyán is jól fut, magas beállításokkal. -
TTomax
félisten
A ruha szimuláció megy állítólag 30fpsel...nem tudom mert nem próbáltam.
-
daveoff
veterán
válasz
huskydog17 #12364 üzenetére
Nem zárták le a házakat, ugyanúgy be lehet menni, mint Unityben, de persze nem mindegyikbe. Grafika kb ugyanaz, mint az Unity, nekem ez mégis sokkal jobban tetszik, más a hangulata. Jól fut a játék, nincs vele gondom, persze a 4xMSAA még a 980Ti-vel is felejtős. A 30fps limitről nem tudok nyilatkozni, de ha feltolom ULTRA 4xMSAA+FXAA-ra, akkor érezhető az akadás, de akkor is még 40-50fps van, 2xMSAA-val már 60 felett vagyok, és érzetre sokkal simább is, szóval nem tudom. Talán ez is ilyen urban legend by Abu, nem ez lenne az első eset...
Amúgy meg nem is érdekel az egész, mert maga a játék nagyon jó lett, szerintem.
-
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #12364 üzenetére
Ez mondjuk a konzolos verzióból van szóval gondolom az egész játék a konzolok képességeihez alkalmazkodott. Hogy ez a PC-s verziót mennyire befolyásolta majd meglátjuk, képek alapján nekem nem tűnik csúnya játéknak.
-
huskydog17
addikt
válasz
wjbhbdux #12361 üzenetére
Előre? Szerintem inkább hátra.
Az NPC-k legalább háromnegyedét kiszedték és a felhők okozta dinamikus árnyékoknak is lőttek. A házakat lezárták, hogy most már ne tudj belső folyosókon járkálni. Én nekem ez inkább visszalépés. (Ubifos féle optimalizálás: kiszedünk mindent, amit csak lehet, alaposan visszabutítjuk, hátha úgy bírni fogja a motor)
AC:Syndicate PCGH teszt: így kellett volna teljesítenie a Unity-nek.
Bár nekem a Unity és a Syndicate a Black Flag-hez képest inkább Last Gen-nek tűnik.
-
letepem
aktív tag
válasz
huskydog17 #12362 üzenetére
Bár bizonyos tekintetben igazad van, de ez a játék igazán jól néz ki! Sokkal jobban mint a Fallout!
-
wjbhbdux
veterán
válasz
huskydog17 #12360 üzenetére
teljese jó port, 750ti-n is játszható. hibát biztos lehet találni, de a unityhez képest előre léptek.
-
huskydog17
addikt
Hát ez EPIC...gáz! Ubifostól nem is vártam mást, továbbra is tolják a Shitworks-ös trágyadomb PC portokat. Ez a 30 fps limit újítás? Gratulálok hozzá! Nem baj, most már van real-time 24 day/night cycle (nem baj, hogy ezt már 2008-ban implementálták más játékban). Ubi szerint úgyis filmszerűbb az élmény 30 FPS-en, ahogy ők fogalmaztak "Cinematic Look". Néhány döntéshozó megérdemel pár fejlövést. Nem baj évről évre jobban visszabutítják a PC portot, aztán majd néhány év múlva jön a Quake 2 kinézetű, 5 FPS-el szaladgáló PC port, ahol egy TitanX talán eléri a 10 FPS-t is!
Azt hiszem az idei évre nagyon nehéz lesz a döntés az ügyben, hogy mely cégnek jár a citromdíj. Eddig a legnagyobb esélyesek a Rocksteady/Iron Galaxy páros, a Bethesda és az Ubifos.
Amúgy megfigyelted, hogy a Fallout 4-et sehol nem tesztelik úgy, hogy mindent maxra tolnak, de a God Rays-t Low-ra teszik?
Legalábbis nem találtam még olyan sajtót, ahol így ment volna a performance teszt.
-
FLATRONW
őstag
válasz
FollowTheORI #12356 üzenetére
Az alap PCSS sebessége még rendben is van és az épületeken is megmaradnak az árnyékok egy része.
[link] -
válasz
mlinus #12342 üzenetére
Ez már azt hiszem az AC4 óra ilyen... ott is az árnyékokal "feleslegesen" ment az erőforrás pazarlás, a botrányos PhysX implementációról nem is beszélve.
Ami azt illeti részemről nem is baj hogy nem annyira elmosottak az árnyékok.
Mondjuk az tény hogy az épületek meg ez az jobban néz ki, de játék közben annyit úgysem ér hogy lecsökkent sebességen játsz.
-
mlinus
őstag
már nem azért, de ha kicsit körbenéznél, látnád hogy ez inkább user error lesz mint a játék hibája. A fórumokon a legtöbbeknek nincs baja, és könnyen meg lehet találni olyan beállítást amin jól megy a játék.
a textilek szimulációja valóban 30fps-el fut, de minden más normális.
-
válasz
#85552128 #12348 üzenetére
1.4 javította az nvidia stuttert a játékban, anélkül más fájt.
hogy az amdnek jó-e vagy nem, azt nem tudni, mert béta 1.5.3mal a titános sráccal ellentétben még nem írta senki, hogy milyen.
érdemes végigszenvedni ezt a videót.
vr miatt 144re van beállítva az fpse, 1:30nál nekiáll csökkenni, amire kiesik scből, addigra beesik 60 alá. bekapcsolt vsynccel ez nem feltételnül tűnik fel, de amenniyben az fpsed nem 144hez hanem 60hoz van beállítva, vagy kevesebbhez, a hatás sokkal drámaibb.
a video 980ti-vel készült. -
#85552128
törölt tag
A Guru3D-nek biztos szigorú utasításokat adott az AMD hogyan kell tesztelni a 380X-et: [link]
DX12 AOTS becnhmarkban (mert ugye ez fontos, mit baj az, hogy minden verzió 10-15 FPS változással jön...) a 380X ellenfele a 950 nVidia oldalon...
Persze 1440p-n nehogy már még így is túl közel legyenek -
guftabi96
addikt
-
#85552128
törölt tag
válasz
guftabi96 #12349 üzenetére
Nekem még a Starcraft 2 LOTV sztori módja sem ment stabil 60 FPS-sel pedig AA-t nem is raktam rá - és az minden csak nem "mai" játék
De ugyanúgy a tavalyi "csúcskártyák" sem bírtak a Dragon Age Inquisition-t ultrán: [link] (és ez még közel sem a max, meg a benchmark mód sem a legrosszabb eset...).Szóval eléggé látszik hova lövik be ezeket, 4K-n még épp eldöcög butítva 30 FPS körül, de 1080p-n "nehogy már" gyorsabb legyen...
-
#85552128
törölt tag
válasz
velizare #12347 üzenetére
Ugyanaz a TX user pár oldallal később:
"This issue came with 1.4 for me... i've tried a lot but nothing changed the situation."
AMD-seknek kb. 2 hónappal előtte...
Még néhánnyal később, mai hsz:
Here is my Feedback from the current Beta 1.5.3.
The frame drop in SC is gone for me! They did it, good job @ FD.
The fix could be a little bit faster released though..AMD-seknek továbbra sem jó, de külön topic is van nekik [link] 800 hszel...
Pár oldallal előbb egy AMD support válasz:
"Please be informed that the poor performance in the Elite: Dangerous game in SuperCruise mode is a known issue. AMD driver team is working on the same and the updates/patches will be released soon.
And i request you to report this issue to the AMD issue reporting form in the below link, http://www.amd.com/report" -
válasz
#85552128 #12345 üzenetére
csak az egyik thread első oldaláról:
Same here with Titan X and Win 8.1 64bit.
GPU: EVGA GeForce GTX 760 2 GB GDDR5 (Driver 355.98)
szólj nekik, hogy uninstallálják a catalystot, köszi.
amikor én találkoztam vele, akkor csak win10 alatt jött, félre is raktam a játékot, hogy oké, akkor majd javítják, és újra játszom.
azóta jön minden os-sel (7, 8, 8.1, 10), minden hardverrel (970, 980ti, titan is). vagy nem. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Durván jó port lett az új AC: [link] - Ennyi hibát a Titan X-szel elérni azért kemény.
Ez a legjobb
:
De ez sem rossz
:
Amúgy más észrevette azt, hogy mindegy, hogy mekkora az fps, akkor is olyan, mintha 30 fps-sel futna? 30 jelenetre van fixálva a szinkronizáció és csak kiszámolja ugyanazt a jelenetet többször, mint a Crew?
Ha igen, akkor -
#85552128
törölt tag
-
válasz
#85552128 #12338 üzenetére
nálunk 100 felett van az olyan hibák száma, amit nem tudunk megoldani a beszállító nélkül, de mégis belekerül a mi termékünk release notes-jébe. mi ismerjük el, a mi termékünk működik hibásan, de mégsem tudjuk megoldani saját erőforrásból.
a konkrét bugról pedig annyit, hogy valószínűleg a csóva effekt az, ami nem megfelelően működik, ÉS nvidia tulajoknak is van vele problémájuk.
-
mlinus
őstag
válasz
#52815360 #12341 üzenetére
egyáltalán nem olyan vészes. a pcss árnyékok eszik meg a legtöbb fps-t, high-ra véve alig van különbség és simán lehet nyerni kb 15-20 fps-t. Sokkal, de sokkal jobban fut mint a Unity (és a játék is jobb). Persze így is nagy gépigénye van, de nem hiába, elég brutális grafikája van (főleg 1 hét nonstop fallout 4 után
)
-
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #12337 üzenetére
Mondjuk amíg AMD kártyával a játéktér egy része meg sem jelenik tárgytalan, hogy megy... Még akár az eredményeket is befolyásolhatja.
-
mlinus
őstag
Very high-on meg alatta azért nem olyan vészes AMD-n se.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
FollowTheORI #12335 üzenetére
Ez is kb ugyanaz mint mait feljebb linkeltem ,a Fury X a ref TX/Ti szintjet hozza, a 390X meg a 980-al parizik.
Kivancsi vagyok jonnek-e meg tesztek, ezek alapjan inkabb a pclab-os tesztnel log ki a lolab. Ott nagyon eltere eredmenyek jottek ki. -
Petykemano
veterán
De nem minden GPU lesz HBM-mel szerelt, nem? Lesz GDDR5(X) is, ahhoz nem kell várni se az interposerre, se az összeszerelésre.
És ahogy a maxwell1-es 750(ti) tette, egy előre kiadott kártya viríthat.
A 370X-ről írtad, hogy tényleg csak kína a célpiac. Tehát az atlanti piacon a 370X helyén - legalábbis a kínálatban - van egy slot. Oda a HD4770, vagy a 750(ti) mintájára be lehetne tolni - mondjuk 375 néven - egy GDDR5(X)-szel szerelt finfeten gyártott próbakártyát. Ilyesmi lesz-e bármely gyártótól? -
válasz
Malibutomi #12320 üzenetére
Star Wars: Battlefront im Technik-Test - Benchmark-Liveticker (jetzt mit 15 GPUs)
970/290 és felette minden oké... ahogy az ajánlásban is van.
-
FLATRONW
őstag
válasz
#85552128 #12331 üzenetére
Nem is tudom, hogy mit képzelnek magukról? Hogyha jól is alakulna nekik a DX12-es korszak, az a jelenlegi DX11-es játékokon nem segít. Ez a vásárlók jóval nagyobb megkárosítása, mint pl. a 3,5 GB-os 970. Az nagyon extrém helyzetekben jelenthet problémát, a nem megfelelő driver esetén ez pont fordítva van.
Persze ez az NV megítélését nem változtatja meg, ők olyanok amilyenek (egyesek szemében maga a gonosz), de hogy az AMD ezek után is a "jó" szerepében tetszeleghet az már inkább nevetséges.
Persze igazából ez engem nem háborít fel, mert nem érint, de azért mindenesetre fura nekem. -
#85552128
törölt tag
Azért ez a lassan 5 hónapos Elite: Dangerous poor performance may be experienced in SuperCruise mode bug se semmi...
"SuperCruise where the fps dips to below ~10 FPS. This is very annoying seeing as how you spend alot of time in this mode. Prior to 14.7 SuperCruise ran at a butter smooth 144FPS."
Komolyan mintha eltűnt volna az amúgy sem acélos driver team (lehet benne voltak a 10%-ban, úgyis itt a
minekadriverDX12 lol)
-
TTomax
félisten
válasz
Malibutomi #12320 üzenetére
SLI and AMD CrossFireX are supported by the game. However, AMD CrossFireX have revealed some problems - on certain configurations, some texture level can be black, that a few can spoil the impression of the game
Ühüm...
-
guftabi96
addikt
Nekem volt már gondom Hwinfo-val.
Amikor megvettem a mostani processzorom és alaplapom, akkor nem tudtam használni normálisan.
Elindítottam, és meghalt a gép.
Nem indult újra, meg semmi.
Csak szépen befagyott a kép, és vége volt a történetnek. -
bozont
veterán
Mondjuk eddig csak a Frostbite motoros játékoknál találkoztam ilyen vörös képernyővel instabil rendszernél, szóval ez náluk valami egyedi dolog. A Hwinfo-val még nekem sem volt bajom eddig, viszont az MSI AB okozott ilyet Win 10 alatt, pedig csak monitorozásra használtam.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #12326 üzenetére
A programok szabálytalan hozzáférése javítható. Ha nem létezik az a regiszter mondjuk, amihez például a HWiNFO hozzá akar férni, akkor át kell írni a programot, hogy ne is próbálkozzon hozzáférni, és akkor nem lesz tőle vöröshalálod. Ez nem egy javíthatatlan gond, csak jellemzően előfordul, hogy a program fejlesztője későn kapott specifikációkat, vagy nem is kapott és ilyen hibák lehetnek tőle. Ennek a megoldása teljes egészében az adott program fejlesztőjére vonatkozik.
-
#85552128
törölt tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindkettőtől. Bár az AMD hozza hamarabb.
(#12302) Petykemano: Nagy csoda lenne, ha bárki az új hardvereket tömeggyátrás szintjén hozná ősz előtt, nem lesz elég interposer.
A Dual Fiji a Rifthez érkezik, hiszen VR-re kihegyezett cucc lesz.
A 370 a Pitcairn.akoska07 és Szaby59: A vöröshalál régóta létezik, csak fekete képernyő formájában. Az ok lehet szabálytalan VBIOS kiolvasás például. A vöröst azért vezették be, mert így elkülöníthető a probléma jellege. A vöröshalál jelzi, hogy konkrétan egy futó program csinált valami rosszat (pl: nem létező regisztert címez). Ezt a futó programban kell orvosolni. Azért köthetik sokan a tuninghoz, mert a tuning tesztelésénél sokszor fut a háttérben diagnosztika, vagy GPU-Z-féle program, amelyek sokszor csinálhatnak ilyen szabálytalanságokat.
-
guftabi96
addikt
Én is azt vettem észre magamon, hogy egyre kevésbé érdekel, hogy mi fog megjelenni.
Pár éve még emlékszem, hogy szinte úgy keltünk fel egy adott reggel, hogy végre megjelenik X játék. Ma meg már ott tartok, hogy BF3-4, Assetto Corsa, Cs:Go-n kívül nem is igazán van feltelepítve más a gépemre.
A Witcher 3 tetszik, játszogatok vele, de most ha nem tudnék valami miatt tovább játszani vele, akkor se lenne semmi.
Talán a Bioshock Infinite volt az utolsó játék, ami nagyon megfogott. -
reálisan? minden aaa játék csúszik legalább fél évet az első, bejelentett kiadási határidőhöz képest. reálisan minden második aaa játék további 3-4 hónapot csúszik az első, bejelentett kiadási határidőt követő fél éves csúszás után. viszont nyilván ezekkel a határidőkkel egy harmadik cég (pl. m$) addig nem számolhat, amíg nincsenek bejelentve.
nyilván ex has, hogy mindegyik, de kb. erre számíts, és nem fogsz csalódni. -
#52815360
törölt tag
Lazán kijöhet még 20-30 játék addig. Igaz annak 90% -a valami indie garázsproject lesz
-
Egon
nagyúr
válasz
nonsen5e #12316 üzenetére
Nyilván túlzás, hogy vége a dx12-nek, de mintha vörös oldalról tucatnyi AAA címet vízionáltak volna 2015-re, 2016Q2 végéig pedig összesen 20-30 játék megjelenését realizálták egyesek.
Ehhez képest hol is tartunk?Komolyan kérdezem: én már nem követem napi szinten a megjelenéseket, és perpill. kevéssé érdekel, hogy egy játék DX11-es avagy 12-es, úgyhogy valaki összefoglalhatná az eddigi megjelenéseket, és a jövő év első felében reálisan várható címeket...
-
Malibutomi
nagyúr
-
nonsen5e
veterán
válasz
wjbhbdux #12292 üzenetére
Az, hogy egy játék késik, miért jelentené a dx12 végét?
Utóbbi 1-2 évben 10 AAA játékból 8-at halasztottak legalább 1x...Arkham Knight-ot leszedték ideiglenesen a Steamből? rip dx11
Witcher 3-at halasztották? rip dx11
Hátrább tették a Syndicate PC-s megjelenését? rip dx11 -
#52815360
törölt tag
[link] Na erre kiváncsi leszek.
-
daveoff
veterán
válasz
#85552128 #12311 üzenetére
Jó, hát ha csak abból indulok ki, amiket itt olvastam Abutól, Ő elég szoros együttműködésről beszélt a Battlefront kapcsán. És amikor a Furyk mellé adják a játékot, akkor megemlítik ezeket a "bónusz" dolgokat is?
Egyébként csak mellékesen, most toltam több mint 2 órát, 980Ti-vel úgy fut a játék, mint az álom, atom stabil fps, semmi grafikai bug, hibátlan....
-
#85552128
törölt tag
válasz
daveoff #12310 üzenetére
Redditen már az egyik "okostól" megy a magyarázkodás, hogy mitől lenne ez AMD-s játék mikor az AMD semmivel sem járult hozzá a fejlesztéshez
Úgy látszik az exkluzív Never settle promóció már nem ér semmit sem
Mondjuk én sem tudom mivel kéne hozzájárulniuk () az igaz, hogy a TressFX-en kívül más nincs nekik és még azt is sikerült kihagyni amit alapból tud az engine (Mantle)... Pedig a Dragon Age benchmark ugyanígy akad meg DX11 alatt és cseszi el a min. FPS-t, de Mantle alatt meg simán végigment még ha avg. 7-10%-al lassabb is volt...
-
#85552128
törölt tag
válasz
TTomax #12308 üzenetére
A bétában még rosszabb volt és ugyanez megvan pár másik játékban...
Nem kell ide GW/nV szarnak ezek rá még akkor is ha a "saját" játékuk.
Utána meg mossák kezeiket azzal, hogy hát "béta" driver...
Legacy of The Void-hoz még a 15.11.1-ben sem hoztak ki semmit pedig az is szarul megy, hamarabb befejezem a játékot mint ezek drivert frissítenek.100% hogy megint az a nyomorult PowerTune alszik el működés közben...
-
#85552128
törölt tag
Catalyst 15.11.1 driver "quality and performance optimizations" Battlefrontban:
Hiányzó/eltűnő/villódzó égbolt
Másik fórumon már megerősítették, hogy 7970-nel is ugyanez volt Ultrán, 1xTX és 680 SLI-vel meg Ok ugyanannál az embernél...
-
#85552128
törölt tag
válasz
akoska07 #12303 üzenetére
Nem is láttam többet miután sikerült stabilra belőni...
(hogy mi jön elő instabil CPU-val meg mi nem az sincs törvénybe foglalva, van, hogy lefagy, van hogy kék halál, van hogy piros képernyő...)
Az meg, hogy nV kártyával is előjöhet épp elég bizonyíték, hogy -jelen esetben- NEM AMD "exkluzív" bugról van szó. Főleg ne egy videó alapján döntsünk ahol millió+1 dolog okozhatta -
válasz
#85552128 #12301 üzenetére
Neked persze hogy előjött,mert fury-d van ha jól tudom.
Sosem láttam még ilyet,pedig millió verziója volt már a gépemben az nv gyártmányoknak,680 is.
És millió esetben volt instabil cpu-m. A válasz erre mindig kékhalál volt.Az is igaz,hogy amd max 2-3 db volt pályafutásom alatt (tesztre),ami nem most kezdődött.
Talán ezért nem találkoztam még ezzel a jelenséggel. -
#85552128
törölt tag
válasz
akoska07 #12300 üzenetére
Ezt nem az AMD találta fel, hanem - többek között - instabil CPU tuning okozhatja. Battlefront bétában nálam is előjött amikor az alulfeszelést próbálgattam, de másnak is GTX 680-nal NVIDIA GeForce GTX 680 RSoD (Red Screen of Death) Issue
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Azonnali informatikai kérdések órája
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Simbin topic (GTR, Race07, GTR Evolution, RaceRoom Racing Experience, stb.)
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- World of Tanks - MMO
- Napelem
- Autós topik
- SSD kibeszélő
- Kuponkunyeráló
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 11 2024 1TB WiFi + Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- AKCIÓ! MSI B550 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA MSI 650W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest