- Hamarosan megkezdődik a nubia 2,8K-s táblagépének szállítása
- Barátokká váltak az eddig rivális AI-óriások
- ASUS blog: Ideális olcsó utazós gép lett az új Vivobook S14
- Az Aura Displays hordozható monitorhármasa jól felturbózhatja a produktivitást
- Dual Mode-os IPS monitorral adott magáról életjelet a Gigabyte
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Gaming notebook topik
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Locutus
veterán
válasz
Firestormhun #39766 üzenetére
Előbb lesz RTX az AAA játékokban, mint DX12
-
X2N
őstag
válasz
Firestormhun #39766 üzenetére
2020 nagyszerű év lesz
még PC gamerként is
-
Petykemano
veterán
válasz
Firestormhun #34806 üzenetére
-
#45185024
törölt tag
válasz
Firestormhun #34806 üzenetére
Reméljuk hogy a Magyar boltok is megértik hogy itt az ideje a visszarendezodésnek
-
snecy20
nagyúr
válasz
Firestormhun #34806 üzenetére
Meg is nézem megy-e már a sírás-rívás a mining topikokban.
-
Petykemano
veterán
válasz
Firestormhun #34806 üzenetére
30-40m eladott példány negyedévente. Azaz összesen 150m évente
Ebből 30-35% az AMD-é, vagyis évente kb 50m kártyát értékesít az AMD is. Ez havi átlag 4m.
számoljunk egy átlagos 200mm2 lapkamérettel, egy waferből kb 220 jó lapka jön ki.
Ez azt jelenti, hogy ha csak 200mm2 lapkákat gyártana, vagy ennyire jönne ki az átlag, akkor havonta az AMD kb 20000 wafert igényel a GPU-khoz.Ha inkább 300mm2-hez közelítjük az átlagot, mert azt gondoljuk, hogy inkább vegákat adtak el, akkor egy waferből csak 140 körül jön ki, úgy pedig a GPU-k wafer igénye 30000/hó
A Dresden fab8 teljes kapacitása 60000wafer/hó, amit később 80000-re akartak bővíteni. mindenesetre az is látszik, hogy ha semmi mást nem számolunk, akkor havi 6-8 millió zen proci jönne ki.
-
Petykemano
veterán
válasz
Firestormhun #32282 üzenetére
RIP
nVidia32 bites operációs rendszerek -
válasz
Firestormhun #32282 üzenetére
Szemét Nvidia!
-
Firestormhun
senior tag
válasz
Firestormhun #31365 üzenetére
Gaming szegmens önmagában majdnem annyit termel, mint amennyit az AMD az összes szegmenssel együtt tud($1.64b).
-
#35434496
törölt tag
válasz
Firestormhun #31365 üzenetére
Nincs konkurencia.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Firestormhun #31051 üzenetére
Nincsenek, mert a deferred rendering pont a mozaikos optimalizálást használó hardverekhez készült. Vega, Pascal, Maxwell. Direkt azért rakták bele, mert a forwardhoz képest lényeges előnyt tud felmutatni. Kár volt kikapcsolni. A régi hardverek úgyis halottak, lásd GTX 770. Vagy akkor a Pascal, Maxwell, Vega trióra kapcsolják be, a többire pedig ki. De úgy sem lesz olyan játékos, aki nem fogja bekapcsolni egy modernebb architektúrán, hiszen sebességet ad minőségvesztés nélkül.
Az meg kicseszés az NV-vel, hogy a GPU-culling náluk nincs bekapcsolva, hiszen így a CPU végzi el ezt a feladatot. Azért az nem kevés extra meló, amit egy négymagos 4 GHz-es Core lehet, hogy megold, de egy gyengébb procit azért meggyötörne. Most vagy vágja ki a nem látható háromszögeket a GPU, vagy mindkettőn csinálja ezt a CPU. Szóval finoman szólva is furcsa a teszt.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Firestormhun #31051 üzenetére
Van már nV driver is hozzá.Ja az "csak" Destiny 2 meg AC: Origins támogatással van még.Ettől függetlenül ez így elég gyenge, egy +10%-os előny azért elvárt lett volna ebben a címben a Vegánál, de még talán több is.
-
válasz
Firestormhun #29262 üzenetére
fixed for ya.
ha megkapta a fullos quadro optimalizációt a titan xp, akkor a quadronak is lőttek - mégpedig mindenféle szempontból. -
Malibutomi
nagyúr
válasz
Firestormhun #28791 üzenetére
Eleg nagy kamunak/hulyesegnek hangzik tekintve hogy van bloweres hutesu belole
-
#45997568
törölt tag
válasz
Firestormhun #28791 üzenetére
Ha ugy van akkor nem lesz nepkartya, mint a Fury X, eladnak parat mutatoba aztan lehet varni a Navi-t
Mondjuk akkor a banyaszok legalabb nem viszik el a keszleteket
-
válasz
Firestormhun #26981 üzenetére
Rohadtul unom már ezeket a f@sz jutyúb videókat, miért nem lehet cikket készíteni belőlük?
-
válasz
Firestormhun #24059 üzenetére
Haldoklik a VGA piac.....
-
Egon
nagyúr
válasz
Firestormhun #24059 üzenetére
Ezek után kíváncsi vagyok a 3. negyedéves dvga-piaci részesedés alakulására.
BTW a GPU-gyorsított Azure VM-ek is nV-vel működnek valamiért... -
Raggie
őstag
válasz
Firestormhun #24059 üzenetére
Arra mondjuk kiváncsi lennék, hogy ez az ár alapján rajzolt konzol vs PC pie-chart hogyan alakulna át ha darabszámra rajzolnánk át.
(magyarán ha súlyoznák az alapján hogy mennyivel drágábbak a PC-s hardverek a konzolosnál)
-
olymind1
senior tag
válasz
Firestormhun #23801 üzenetére
Nálam a loading végefele elszáll a prog.
-
Egon
nagyúr
válasz
Firestormhun #23801 üzenetére
Ha hazaérek, kipróbálom, mit megy egy 1070-nel 1440p-ben. Kíváncsi vagyok.
-
V!ck
senior tag
válasz
Firestormhun #23801 üzenetére
Tegnap este kiprobaltam. Nagyon jol nez ki es ahoz kepest nem igenyel eros gpu-t, R9 380-on 30fps @1080p. Mondjuk a 2gb vram keves neki, jelenetvaltaskor iszonyatosan nagyokat akad. Rendszermemoriabol is 7gb-ot eszik, szoval tippre meghalalja a 16-ot.
-
válasz
Firestormhun #21647 üzenetére
Más, mert kikapcsoltak dolgokat...
-
Valdez
őstag
válasz
Firestormhun #21647 üzenetére
Ez nem maxon van.
-
mlinus
őstag
válasz
Firestormhun #21647 üzenetére
ez azért elég vicces. A beépített bench egy helyen játszódik, és csak forog a kamera 1 percet, aztán kész. A 2013-as Tomb Raider benchre emlékeztet ahol csak körbeforgott a kamera Lara körül és kész. A ROTTR benchmarkja sokkal jobb, mert ott több helyszín is van.
-
válasz
Firestormhun #21647 üzenetére
vagy nem. tomb raidernél, divisionnél csúnyán befürödtek a játék elejei benchmarkolással.
-
válasz
Firestormhun #21647 üzenetére
RX 480 eléri min fps-ben a Fury X-et, vajon a 4 vs 8 GB lehet?
A közvetlen ellenfelét meg elveri nem kicsivel, nem olyan rossz ez. -
Motyi
senior tag
válasz
Firestormhun #21647 üzenetére
Hehe, hát ez alapján továbbra is az látszik, hogy a csúcs NV-k körbehugyozzák, legyalázzák és megbecstelenítik az AMD top kariját.Túlzás nélkül.
-
korcsi
veterán
válasz
Firestormhun #20751 üzenetére
Ha jól értem, a megfelelő körülmények (hőmérséklet) és terhelés mellett a kártya a gyártó által megadott névleges órajelek fölé tudja emelni az órajelét.
-
válasz
Firestormhun #20586 üzenetére
Ebből az is szépen látszik, hogy DX12-ben, azon belül is 4k-n mennyivel jobb a Fury X mint a 980Ti.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
Firestormhun #20585 üzenetére
Berszar@s a titan, 4k-ban 3x erősebb a 970-nél.
-
válasz
Firestormhun #20586 üzenetére
A 1070 ennyivel erősebb a 980Ti-nél
Vagy az egész táblázat egy vicc.
-
do3om
addikt
válasz
Firestormhun #20585 üzenetére
Na ebben már van oc rendesen.
Nem tudjuk van e ami nem megy ennyit de ha nagyrészt igen akkor gyárilag még adhattak volna neki. Bőven fért volna még sebesség az ára mellé.
Vagy így is jó mert lehet tuningolni nem úgy mint az "OC dreams-t" de ez kibaszott drága. Persze biztos nincs annyi hogy olcsóbban ki tudják szolgálni a lehetséges vevőket.gollo91
AMD Q3 úgy hogy HBM2-őt akar -
Firestormhun
senior tag
válasz
Firestormhun #20585 üzenetére
Lustábbaknak összefoglaló táblázatok:
-
rocket
nagyúr
válasz
Firestormhun #18482 üzenetére
Pletykak szerint volumen GP106-bol csak Q3 vegen lesz, erre gondoltam, csak rosszul fogalmaztam meg.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Firestormhun #18482 üzenetére
Igen, de eddig arról volt szó, hogy csak ősszel jöhet, egy max augusztus végi launch keretében. Nem pedig akár a jövő héttől.
-
sutyi^
senior tag
válasz
Firestormhun #17144 üzenetére
Ez attól függ mit hívunk high-endnek, mert az utóbbi években az árak és az adott pénzért kapott teljesítmény szintek egy hangyaf@sznyit elcsúsztak...
-
válasz
Firestormhun #16190 üzenetére
A core-ok nem lesznek gyorsabbak, de a rendszer egy core-ra vetített átbocsátó képessége lehet jobb.
Az 1800 körüli core clock azért érdekes, mert akkor gyakorlatilag 40-50%-os sebességnövekedésről beszélünk órajelből (a memória is ennyivel gyorsabb), és ezen felül hozhat még a részegységek száma és az arch hatékonyságának javulása. Szerintem az FP64 core-ok ki lesznek hajítva, én 4 GPC-re tippelnék, vagy 8, vagy 10 SM-mel (2048 vagy 2560 ALU). Utóbbi esetben nagyon kemény lesz az előrelépés teljesítményben...
-
#85552128
törölt tag
válasz
Firestormhun #15814 üzenetére
Lol, Iron Galaxy a fejlesztő.
Majdnem sikerült még egy Arkham Knightot csinálni
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Firestormhun #15814 üzenetére
Lehet csak elirtak.
De ha DX11-es, akkor hatvanyozottan gaz a helyzet. -
válasz
Firestormhun #15732 üzenetére
Nyilván van rá racionális magyarázat, de ez akkor is nagyon szarul mutat.
-
válasz
Firestormhun #15582 üzenetére
Hmmm, speed demon megközelítés... Ha 1500MHz-en fog ketyegni a 600mm2-es GPU, akkor a kisebbek?
A többi spec nem mind annyira nem impresszív - az SM-eket átalakították ugyanarra a granularitásra, amit az AMD használ, és kicsit több lett a csuda core és a tex. A sávszélesség persze brutális lesz, meg a 8 kontrollerhez valószínűleg 128 ROP fog csatlakozni. Persze kérdés, hogy ugyanez a chip jön-e le desktopra, mert volt szó arról is, hogy kétfélét csinálnak. Abban is lenne logika - a szerverchiphez nem kell annyi ROP, a desktophoz meg nem kell annyi FP64-es core. Btw., az FP64-es core-ok nem foghatók be FP32 munkára?
-
válasz
Firestormhun #15582 üzenetére
Ahogy nézem itt magán a CUDA core-on belül lesz a nagy trükk... alig nőtt a számuk, mégis majd 2x annyi tranyóval...
GP100 achieves its colossal throughput by providing six GPCs, up to 60 SMs, and eight 512-bit memory controllers (4096 bits total). The Pascal architecture’s computational prowess is more than just brute force: it increases performance not only by adding more SMs than previous GPUs, but by making each SM more efficient. Each SM has 64 CUDA cores and four texture units, for a total of 3840 CUDA cores and 240 texture units.
Tehát akkor ez valami vágott cucc még... lehet sok a selejt.
(Vagy csak elírás.)
-
válasz
Firestormhun #15582 üzenetére
Haha... kösz. Keynote közben nem kutakodtam.
Gyorsan átfutom, de majd utána csemegézek... nem rossz.
-
válasz
Firestormhun #15209 üzenetére
Hát, ezek eléggé egy irányba mutatnak. Úgy fest, vége a mézesheteknek, és kezdődnek a dolgos, szürke hétköznapok
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Firestormhun #15157 üzenetére
Nem kell újratölteni. Egyszerűen csak menj a menübe és kapcsold ki az ambient occlusiont. Lépj vissza a játékba, majd menj be újra a menübe és kapcsold vissza. Ugyanaz lesz az eredménye, mint az újratöltésnek, csak újratöltés nélkül. Ez azért van, mert a játékban az összes ambient occlusion effekt middleware-en keresztül van betöltve. Még a játék sajátja is, hogy betölthető legyen az NV-nek a middleware-je. Ugyanakkor ezt a modell a DX12-nél nagyon nehéz normálisan kivitelezni, mert kell építeni rá egy komplett emulációs réteget, ami sajnos extra memóriát használ, az idő előrehaladtával egyre többet (ez egy bug benne, nem kellene, hogy így legyen). Ha kikapcsolod az AO-t és bekapcsolod, akkor az újraindítja a middleware emulációt, ami a gondot okozza. Egyébként bármilyen más effektet is kikapcsolhatsz, ami memória átrendezést igényel, mert akkor is újraindul a middleware emuláció. Amikor váltasz, akkor látni fogod, hogy a váltásnál picit leesik az fps. A menüben vagy, tehát ez nem baj, de a memória átrendezése megtörténik. 1-2-3 másodperces folyamat. Hasonló problémával küzd egyébként a Gears of War Ultimate Edition, csak ott a fejlesztők gondoltak a middleware hátrányaira, így időnként automatikusan újraindítják az emulációs réteget. Ettől lesz egy mikroakadás, de a játék megy tovább.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Firestormhun #13378 üzenetére
Nem csak nekik. A CR-re vonatkozó részek TIER_3-as effektek, mert az Intel csak olyan algoritmust írt, ami belső bemeneti lefedettséget használ, és ezt csak a Skylake IGP támogatja. Azt nem tudom, hogy a Codemasters ír-e rá alternatív kódot. A Just Cause 3-nál van, mert ott az Avalance eleve használ light assignmentet compute shaderrel, csak azt gyorsabban meg lehet csinálni CR TIER_3-mal.
A Polaris nem biztos, hogy támogatni fogja a ROVs-ot, mert a GCN-ben ordered atomics van. [link] - a két konzol ezt támogatja és lesz is hozzá kiterjesztés a PC-s API-khoz. Ez a következő szintje az order funkcióknak. Még ha támogatják is a ROVs-ot, akkor sem igazán lényeges az AMD-nek, mert a konzolból áthozható az ordered atomics képességet használó eljárás, aztán az már marhára hidegen hagyja az AMD-t, hogy a fejlesztők csinálnak-e ROVs alternatívát. Az már észrevehető egy ideje, hogy az AMD nem a többiekhez igazodik, hanem a két konzolhoz.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Firestormhun #13378 üzenetére
Minek kapkodjanak? Mire szamosan jonnek a DX12 gamek ugyis kint van az uj sorozat.
De komolyra forditva, eddig szinte minden DX verzional volt ilyen egyik oldal ezt az effektet tudta, a masik oldal meg amazt. Szerintem az idezet elso fele sokkal erdekesebb mint az eye candy resz.
The F1 2015 engine is Codemasters' first to target the eighth generation of consoles and PC's with a new engine architecture designed from scratch to distribute the games workload across many cores making it a great candidate for DX12 and utilise the processing power of high end PC's.
-
Firestormhun
senior tag
válasz
Firestormhun #13356 üzenetére
Még egy DX12_1-es prezentáció GDC-n:
Codemasters’ EGO Engine 4.0 Supports DX12 (Raster Ordered Views & Conservative Rasterization)
This session will show the enhanced the visuals created using a threaded CPU based particle system without increased the GPU demands and also cover the changes made to the engine while moving from DX11 to DX12. We will also discuss the graphics effects added using the new DX12 features Raster Ordered Views (AVSM and Decal Blending) and Conservative Rasterization (Voxel based ray tracing) adding even greater realism to the F1 world.
AMD-nek igyekeznie kell Polarissal. 18%-os részesedés mellett nem engedhető meg, hogy minden terméke butább grafikát tud csak megjeleníteni az új játékokban.
-
Crytek
nagyúr
válasz
Firestormhun #13356 üzenetére
Komolyan ilyenek láttán a röhögőgörcs kap csak el semmi más.
Gyorsan rákerestem YT-on intel igp@ just cause 3 párosra. Csutka lowon 720p-be is 20 fps alatt van.
Oda kár bármilyen fejlesztés. Vagy 3x-osára fog gyorsulni dx12-vel? Erősen kétlem., mondjuk még mindig semmire nem lenne jó mivel még mindig csutka lowról lenne szó.Ez a tipikus esete hogy nekünk lesz xy effekt igaz nem tudsz a játékkal játszani mert akad mint a bün ,de a mienk. INTEL
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Firestormhun #13356 üzenetére
AMD ordered atomics algoritmust kap, ami az Xbox One-on van. Az ugyanarra jó, mint a ROVs, na jó picit többre, de kell hozzá az AMD DX12 kiterjesztése.
A CR-ből mindenki kimarad, mert TIER_3-as szintet kér, vagyis az az effekt csak Skylake IGP-vel működik. Persze maga az effekt szabványos szóval, amelyik hardver tudni fogja a belső bemeneti lefedettséget az jó lesz hozzá. A light assignment egyébként nem akkora gond, mert az Xbox One-ból átmenthető egy alternatív compute algorimtus ugyanarra a problémára. Az Intel ezt csak azért kéri, mert ez így nekik gyorsabb. A DX11-ben is aktív ez a compute shader, csak meg lehet csinálni aszinkron módban is. Ergo ez mindenkinek megjelenik csak máshogy is számolható. -
#85552128
törölt tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Firestormhun #13203 üzenetére
A broad temporal ambient obscurance nem AO, hanem obscurance fields alapú technika. A AO mellette egy HDAO. Az sample distribution shadows map egy Z partícionáló kiterjesztés. Ez kiegészíti a CHS-t. Ettől hatékonyabb lesz.
Kizárólag az AMD-é a TressFX. A felhasználása szabad csak.
A VXGI AO only opció eleve egy DX11-es effekt volt még 2014-ben, amikor szó volt róla. Azt is elmondták, hogy Full HD-ben egy GTX 770 3,8 ms alatt számolja. Persze ez az akkori kód volt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Firestormhun #6202 üzenetére
Ez még egy márciusi specifikációra épül, azóta már sok dolog változott. Például megoldották, hogy a Kepler TIER_2 szintre kerüljön a bekötési modell szempontjából, illetve az UAV sincs 8 slotra korlátozva, mert bevezetésre került a virtuális UAV. Igaz, az nem cache-selhető, de működni fog a kód. Emellett a Kepler shader fázisonként támogat 8 UAV-t, ezzel a modellel. Tehát amíg ebből nem fut ki, addig nem kell virtuálishoz nyúlni.
A GCN sem stimmel, mert az TIER_3-as bekötési szintű, és végtelen mennyiségű UAV-t támogat. -
rocket
nagyúr
válasz
Firestormhun #6183 üzenetére
Gondolom berakjak majd a Gameworksbe, es lesz a jatekokban DX11 es DX12.1
(regi "szep" idok, amikor a Splinter Cell CT SM1.1 meg SM3.0-val jott.)
Osszel sok GW jatek jon, lesznek jo nagy felbontasu texturak amiknek kelleni fog 4+ GB VRAM
Tegnap bejelentettek a Computexen, hogy az ARK: Dinosaur Hunter is GW jatek lesz, ahoz kepest, hogy PHBlikk cikkiroja szerint kb. 3 eve nem erdekli az NV-t a DGPU piac nyomulnak erosen.
#6184: Ne aggodj a velemeny rovatban millio karakteres cikkben el lesz magyarazva, hogy miert nem szamit
-
#85552128
törölt tag
válasz
Firestormhun #6183 üzenetére
Nemrég említettem én is, akkor az volt a "magyarázat", hogy támogatja csak másképp/megoldható... Úgy látszik mégsem.
Angolul: AMD confirms GCN, including Xbox One GPU, does not support DX12 feature level 12_1
"Hallock said it shouldn’t be an issue that AMD cards only support feature level 12_0 since all the features relevant for games are included in 11_1 and 12_0. Also, most games will stick closely to what the consoles use and will therefore mostly use 12_0. Keep in mind, though, he’s the global head of technical marketing, so his words shouldn’t just be taken as gospel. Computerbase also pointed out Nvidia said the same thing when their Kepler cards didn’t support feature level 11_1."
" If you want a fully compatible DX12 card you should look into getting a Nvidia GTX 960, 970, 980, 980 Ti or Titan X."
Lesznek itt még érdekes dolgok...
-
letepem
aktív tag
válasz
Firestormhun #4359 üzenetére
Bárhogy nézem ez ellentmond a ph-n közölt híreknek! Itt az lett közölve, hogy pont a tonga támogatja csak az összes feature-t.
-
daveoff
veterán
válasz
Firestormhun #4359 üzenetére
Már van hozzá NV driver is
Nvidia 349.90 WDDM 2.0 for Win10 from Microsoft -
Laja333
őstag
válasz
Firestormhun #4354 üzenetére
Ők mennyire megbízhatóak? Csak mert az ő eredményeik egyediek, nem találtam olyan oldalt, ami akár csak hasonló lenne. Guru3D és Techspot egybehangó eredményeket mért, ez az oldal meg teljesen másat.
-
KAMELOT
titán
válasz
Firestormhun #3310 üzenetére
Ezt azzal érte el az NV, hogy csináltak egy aránylag olcsó, de erős és keveset fogyasztó kártyát.
970 még a 290X is veri fele fogyasztással. Árban mégis olcsóbb.
AMD új kártyái sem lesznek jobbak és ez eléggé gáz! 7970-ig okés volt minden utána katasztrófa lett minden! -
rocket
nagyúr
válasz
Firestormhun #3310 üzenetére
Nem volt meg, 69-31% volt a legnagyobb.
Raadasul 2015 Q1-ben is folytatodik a keszletezesi remalmuk, igy megtovabb fog noni az NV reszesedese, mert nem sokakat erdekelnek a hotermelo felteglaik akarmennyire is olcson adjak.Szukseg lenne surgossen atszervezesre, egyertelmuen latszik, hogy az AMD nem eleg nagy ceg mar ennyi szegmenst fenttartani.
A baj az, hogy egyik szegmensben sincsenek kiemelkedo pozicioban, igy nehez megmondani mitol kene megszabadulni, de elgondolkodtato lenne a desktop cpu es gpu-t dobni, es mobil iranyba menni, ahol meg van remeny.Sajnos kozeleg az ido amit epeszu vasarlo nem vart, johet majd a +5% gyorsulast hozo "uj" termek evente, meg kozepkategorias VGA 300$-ert.
#3339: Annyi info van, hogy 2015 Q2, maga a CEO mondta ev elejen, megnyugtatva a befektetoket, hogy 4-6 honapig semmi ujdonsaggal nem jonnek
-
#35434496
törölt tag
válasz
Firestormhun #3310 üzenetére
Nagyon dúrva. Miért hagyta ezt AMD? Még is mire vàrnak??
-
syberia
veterán
válasz
Firestormhun #3310 üzenetére
-
válasz
Firestormhun #3310 üzenetére
lesújtó
hol a p***ában van már a 300-as széria?
-
Asbee
veterán
válasz
Firestormhun #3310 üzenetére
Nem meglepő. Az emberek nagy többsége még mindig azt nézi, gyakorlatban mi hogyan működik. Ha az amd ezt folytatja, hogy csak ígéretek vannak, meg papíron jók, addig nem lesz változás. Mert a kisebb szakértői csoportokat az lehet jobban érdekli de a vásárlók nagy részét nem.
Elkövetkező években sok változás jöhet reméljük feljönnek. -
Locutus
veterán
válasz
Firestormhun #2403 üzenetére
Nocsak, nem győzi meg eléggé az űrtechnológia a usereket?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Firestormhun #2056 üzenetére
Ez az eredeti demó, csak ennyire le kellett butítani a motort. Úgy nem adhatsz ki játékot, hogy bármelyik pillanatban elsötétülhet minden. Nagy ötlet volt az eredeti GI, jó volt a minősége, de ha nem stabil, akkor dobni kell. Helyére a Lightmass került, de a motor alapértelmezetten már Enlightent használ, csak az Elementálban ezt már nem cserélték be, felesleges is lenne.
Az Unreal Engine 4-be számos korábban tervezett effekt nem került bele. Egyszerűen vagy nem volt stabil, vagy kevés volt a 8 UAV/pipeline.
Ezt az Epic is megsínylette. Csúszott a fejlesztés és el is kellett adni a GoW jogokat az életben maradáshoz. -
HSM
félisten
válasz
Firestormhun #2040 üzenetére
Köszi!
Véletlen az ugyanezen nevű 2010-esbe sikerült belebotlanom.
Így már elindul, megy is a 32bites exe a FRAPS-al, de ez meg ablakban fut, 1600*900-ban, amikor rendesen átírtam a konfigfájt, a 64 bites rendesen megy is fullscreen. Te honnan tölötted le, melyik verziót? Vagy van valami tipped, mi lehet a baj nálam? Így hiába mérek ablakban.
Ja, és a FrameCaps kikapcsolós sorokat mindig kitörli a game az ini-ből. -
HSM
félisten
válasz
Firestormhun #2038 üzenetére
Kedvem lenne, de 32biten az msvcr120.dll hiányzik neki (pedig elvileg fenn van) 64biten meg FRAPS-al összeesik nekem az egész, el sem indul.
Pedig FRAPS nélkül gyönyörűen fut, de így nem tudok mérni.
-
Tirexi
addikt
válasz
Firestormhun #770 üzenetére
Az alap benchmark-al tesztelünk amit innét lehet leszedni: [link]
(#771) Cris99:
Gondolom azért nem, mert a VGA hangja miatt nem tudsz megfelelően koncentrálni.(#773) Casanova*:
Vagy egy zöld NV feliratú tabletta. -
válasz
Firestormhun #496 üzenetére
Engem a látható Framerate probléma jobban aggasztana, mint a látványbeli különbség
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Gaming notebook topik
- EAFC 25
- Milyen POS terminál szolgáltatót válasszon egy mikro- vagy kisvállalkozás?
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
- Autós topik
- SörcsaPH!
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- LG 32GQ850-B - 32" NANO IPS ATW / 2560x1440 / 260Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest