Hirdetés
-
Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
ph Megvizsgáltuk az akár 7 méteres képet is vetítő, okos szolgáltatásokkal felvértezett projektort.
-
Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
it Egy tech-adománygyűjtő rendezvény alkalmából kritizálta a demokraták szabályozási kísérleteit Trump, magát pedig a kriptopénzek bajnokának mutatta be.
-
Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
ma A TWS füles képmozaikot, a Watch FE ártippet kapott.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesztor87
senior tag
Üdv.
Olyan kérdésem van a tapasztaltakhoz, hogy szerintetek első autót keresőknek ajánlható az F Astra? Amit majd keresek az a klíma, meg a hibátlan működés. A régi Swift mellett ez a kocsi az ami olcsó, vélemény?
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
A tapasztaltaktól kérdem, hogy a C Corsa mennyire megbízható, és nagy rezsis autó. Most teszi le a jogsit öcsém, aztán nézegeti (meg tőlem is kérdezgeti) hogy mit érdemes venni. Elsőként Swiftet akar, de mondtam neki hogy talán érdemes 4 helyett 600 körül nézelődni, és Corsába fektetni, biztonságosabb és kényelmesebb vas, csak azt nem tudom mennyibe fájhat ha szervízbe kell vinni.
Köszönöm előre is -
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Használtautó vásárlásnál a G Astrát mennyire lehet bevállalni? Sok jót, de sok rosszat is lehet hallani (eszi az olajat, nem megbízható, lomha stb), de nekem személy szerint tetszik. Az első genes Focus mellett ez lehetne alternatíva, azt olvastam össze hogy 2003-tól van láncos 1,4-es is, azt érdemes venni. A többi alsó közepessel ellentétben az Astrában még az 1,4 is használható azt mondják, enni mennyit kér egy ilyen autó (nem pest, vidéki nagyváros és vidéki utakon lenne használva).
Köszi -
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Használt G Astra vásárlása kapcsán érdeklődöm. Mire kell figyelni ezeknél? Van aki az 1,4-es láncosra (zxep vagy mi) esküszik, máshol azt olvasom hogy a lánc 150-él megnyúlik és csere. Használt autónál mivel a km csak tájékoztató jellegű, így akkor ezzel kéne kezdeni, ami jóval drágább mint a szíjas megoldás gondolom...
A másik a motor, az 1,6-os lehet jobb lenne, mert nyomatékosabb, alul gondolom sokkal jobban használható.
Csak az eszi-e az olajat kérdés. Vagy ez ilyen, ne foglalkozzunk vele, 1000 km-enként fél-egy liter olaj oszt jónapot? Szerintetek mi az az ár sáv, ahol már jókat kapni? Úgy értem a jót hogy rozsdamentes és nem egy hibakupac. Azt lehet tudni hogy hogyan öregszik az Astra? Olvastam egy 600e km-t futottról is, meglepett hogy ilyen jó, de a neten egy csomó 200-300e km-es astra van (tudom, állapot, nem km), de mégis érdekelne, hogy mi az amibe jó állapot esetén bele szabad ülni?
Köszi előre is, és bocs ha hosszú lettemu.i: egy 1,3-as gombóc Swift után milyen az Astrát vezetni, futómű, zajszigetelés, motor rugalmasság/erő?
Köszönöm
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
A G Astra kapcsán igaz amit ebben a cikkben írnak? Ilyen hibalehetőségekről van szó:
Az ADAC hibastatisztikája szerint az Astráknál gyakran okoz gondot a megzavarodó motorvezérlés, ami mindegyik évjáratot, a benzines és a dízeles változatokat egyaránt érinti. A nyestek előszeretettel ejtenek lyukat a hűtőcsőnél, a kipufogógáz-visszavezető ventilátor elkoszolódhat, a 2002-ig gyártott példányoknál pedig a beragadó kormányzár okozhat fejtörést. A szelelő, lyukas kipufogó (benzineseknél 2002-ig, dízeleknél 2004-ig) és a hibás generátor (2005) is az Opelek gyengéi közé sorolható. Gyári visszahívás keretében orvosolták az 1,7-es és a 2,0 literes dízelek korrodáló első segédkeretét. A hazai példányoknál gyakori a hamar bedöglő vízpumpa, az ingadozó alapjárat, a jelentős olajfogyasztás, a széteső sebességváltó, valamint a hibás generátor és önindító.
A gyenge láncszemek közé sorolható a porlasztócsúcsok mellett a termosztát, a klímakompresszor, a gyújtáskapcsoló, a dízelek adagolórendszere. Keresett kopó alkatrészek a lengéscsillapítók, a kerékcsapágyak és a lökhárítók is. Utóbbiak rideg anyaga már kisebb erőhatástól deformálódik, törik. A kézifék nehezen beállítható, ha jó, sok esetben még akkor is erőteljesen kell behúzni, különben nem képes megtartani az autó tömegét. A tulajok panaszkodnak a gyenge szellőzésre, a napon hamar elöregedő, töredező ablak- és ajtótömítésekre és az elvétve megjelenő barna rozsdafoltokra. A biztonsági öv nem minden esetben csévélődik vissza a házába, ami költséges probléma, ugyanis a megoldást a komplett szerkezet cseréje jelenti.
Szétesű váltó miegymás, ez komoly? :S
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Abban tudtok segíteni hogy a Swift (2005-2010) kereke (15"-185-ös) a H Astrára (2005-1,4-Essential) jók-e? Köszönöm :-) -
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Rokoni körben ősszel lesz egy eladó 2006 év végi 1,4-es classic2. Élete első pár évében céges autó volt, de ezen rokon anyósáé, szal ismert az előélete, törve nem volt, most van benne 56e km. Ár még nem ismert, de kézenfekvő lenne hogy ezt vegyük. Ősszel vennénk pont autót. Ára nyilván nem kevés lesz, lévén a patika állapot, kérdés, hogy megérné ezt venni, vagy inkább ennyiért egy H felé kell kacsingatni? Biztos vagyok benne hogy 1m felett lesz, ahogy néztem a hasonló km-es autók 1,1-1,4 körül mennek most. Sok difi van a külsejét leszámítva a két autó között? Úgy tudom hogy ugyanaz az 1,4-es van mindkettőben, mivel a G könnyebb lehet az kevesebbet eszik? Köszi!
-
Vesztor87
senior tag
válasz diablo1984 #54887 üzenetére
H Astra ahogy néztem 1,2 inkább, csak hát a használtban mindig benne van a veszély hogy belenyúlsz valamibe, ez meg elvileg nem kéne hogy beteg legyen, ezért filózok rajta... Focus 1-et vettünk volna, 1,6-al, talán kombiként, csak most derült égből jött ez a rokon látogatás, és akkor mondta a srác hogy az astrája többet ér mint a másik autója, úgyhogy ezt adná el, hogy vegyen egy újabbat. Árat nem tud még, egyenlőre most fogalmazódott ez a csere meg bennük, csak gondolom nem 800-ért adná... most amúgy gyilkoló módban használják, 1-2km-es távokra, ennek nem örülök, de a többi használtnál is benne benne lehet ugyanez... na mindegy...
-
Vesztor87
senior tag
Nem vezettem egyiket sem, fogalmam sincs melyik milyen, öcsém most vett egy H Astrát, azt mondja az 1,4-es motorral is jó kis autó. A vicc az hogy ahogy nézem az elmúlt években kb. ugyanannyiba kerülnek az autók, tehát most se olcsóbb egy 2005-ös autó mint 3 éve, és eltelt 3 év.... nincs eladva új autó, há megáll az ész. 1-1,3m-et kiadni egy 10 éves autóért nem kevés...
-
Vesztor87
senior tag
válasz Declare #54892 üzenetére
Na igen, a km nem feltétlen jelent egyet az állapottal
Öcsémnek 1,3-as új swiftje volt, az elvileg fürgébb, mert hajszállal erősebb, könnyebb, de azt mondja ha egyszer elindul vele, akkor jó, nyomatéka van több is, hegynek fel pl. Csendesebb is.Haver 1,6-os H Astrával közlekedett jó ideig, ő spec azt szidta mint a bokrot, hogy egy ilyen tohonya lomha dög még nem volt alatta... kinek mi
-
Vesztor87
senior tag
w333
Amire vágyom /első autónk lesz majd így közelítve a 30-hoz, és az első babához/ az 2 lufi, abs, meg egy bármilyen klíma. Szülőknek Skoda 120-régi swift, Ignis volt mikor még otthon laktam, azokon szocialozálódtam, szal legyen megbízható, ezek legyenek benne, ne romoljon el. Ennyi az igényem -
Vesztor87
senior tag
válasz Declare #54901 üzenetére
Mióta haver 2,0-ás Clióját /rs/ vezettem azóta azt vallom hogy nem szabadna annál gyengébb mocit belepakolni. Azzal komolyan jó volt lassan is menni, V-be 60-ról szépen húzta felfelé. Ha előzni kellett, akkor szükség esetén vissza 3-ba 90-nél, és mindjárt 120-nál járt a mutató, nem volt vele nagy dolog előzni....
Mostanában apósom Focus /mk1 -tddi/ kombijával mentem keveset... hát azzal szörnyű előzni. 90-nél forog 1800-at, semmi erő, 4-ben meg már bőg, de nem túl sok van benne... -
Vesztor87
senior tag
Opelnél nem egy tipikus gyenge pont a lánc? Vhol írták hogy max 150e km után ajánlott cserélni, mert ez nem örök élet+1 nap. Ha opelünk lesz lehet le kell cserélnem, mert nem tudom milyen az amikor csörög, és inkább legyen lecserélve, és amíg nálam lesz nem lesz akk gond vele... szval engem is érdekel mi pénz lehet
-
Vesztor87
senior tag
válasz F_Gergely #54932 üzenetére
Hát jó Annál jobb, ha astra tulaj leszek ősszel akkor legalább ennyivel kevesebb a kiadás vele.
Az 1,4-es G Astra egyébként mennyire jól használható a mindennapokban? 1,3-as új Swiftet vezettem, azzal küzdöttem az elején, mert nagyon nehéz volt úgy elindulni vele hogy ne 3000 rpm legyen a frsz, vagy ne fulladjak le Gondolom a 0 nyomaték miatt.
Fogyasztás terén mik a tapasztalatok? Mondjuk úgy ráérős, nyugis vezető esetén? Országúti 5,5-6 vidéki város 7 az nagyjából úgy reális?Ill még valami, 100/130 körül mennyit forog? Mennyire használható pályán?
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz AMD Power #54934 üzenetére
Öcsémé volt, ideadta hogy menjek vele egy kört itt Szegeden. Nem magyarázkodásképp, de nem volt könnyű normálisan elindulni Jó, ebben a tapasztalatlanságom is benne van vastagon, nincs még autónk, amikor vezetek após dízel fókuszát vezetem, az meg tddi. Swift meg kb. majd akkora súly 4 fővel.... fura mikor látod hogy megemelkedik a fordulatszám az alapjáratról (kb 1000 környékére) és még úgyis lefullad :S
Mondta is Öcsém hogy a Swifttel folyton lefulladt az elején, fél év elteltével is néha sikerült, az 1,4-es H Astrával meg nem fullad le sosem, valahogy más a kettő
Most hogy ment ki osztrákba dolgozni nézte a fogyit, pár km város, aztán pálya 120 körüli tempóval, normálisan hajtva 5,9 lett végül. Azért ezen meglepődtem, sztem ez nagyon jó. -
Vesztor87
senior tag
válasz oliwire #54941 üzenetére
Azért az jóval nagyobb fordulatot jelent Csak én is hozzá vagyok szokva ahhoz, hogy a dízel autónál engedem fel a kuplungot, pici gáz mellé, és szépen elindul, semmi csuklás, frsz visszaesés Sőt, ha nem nyomok gázt akkor is elindul, csak lassabban (na jó, szántóföldön futóval kellett gáz bőven ).
Sőt, ha beteszem V-be akkor gáz se kell neki, alapjáraton elmegy majdnem 50-el XD -
Vesztor87
senior tag
-
Vesztor87
senior tag
Pont ezen agyalok én is, hogy drága a jó G....
Lehet lenne egy jó vétel, rokon eladja az övét. Amit tudni kell róla, hogy új korától a család használta, 2006/10 havi és nem egész 60e km van benne. Annyit mondott hogy a hahun 1,1-1,3 közt mennek, de majd beszámíttatná egy nagyobb és újabb kombiba... ősszel lenne aktuális a kocsi vásárlás, azt mondta azt megvárja. Kíváncsi vagyok rá hogy mennyit kér érte, de lehet le kellene csapni rá. Tetszik a G, az 1,4 nem tudom mennyire elég hozzá, és mennyire takarékos, de haljok a dologra -
Vesztor87
senior tag
válasz AMD Power #55078 üzenetére
Az a baj hogy az összes G ami 2005/6-os legalább, és nem 2-3-400e km-es az mind 1m+
Akkor meg lehet a rokoné se lesz drága, mert az tuti annyi kilóméteres. Na majd elválik. G meg H közt a mindennapi életben nem tudom, mennyi difi van. Jó, újabb és a kasztni nem 4 hanem 5 csillagos töréstesztet tud, de az kényelmesebb/csendesebb, jobb? -
Vesztor87
senior tag
válasz bandi0000 #55091 üzenetére
Az idő vasfoga az mindentől függetlenül rág Rokonságban volt olyan öreg audi, ami ránézésre egész szép állapotú volt /80-as audi b4-es/, de azért ha használtad sok helyen láttam hogy málnak a tömítések, porlik szét a szivacs itt ott, sok olyan apró részlet, amire azt mondod hogy hát igen, öreg. Ha egy 2008-as g 1m, akkor azt mondom hogy egy 99-2000-es ne legyen több 400-500-nál, de ahogy látom inkább 6-700 az ami a képen nem bontószökevény, bár a kép egy dolog, élőben még lehet az.
-
Vesztor87
senior tag
Pont akartam kérdezni,hogy mennyire rozsdásodik a G? Főleg egy 2005/6-os utcán tartott classic2?
Van az a fekete műanyag a küszöbök alatt, az alatt nem rohad? -
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Astra H-hoz vadászok jobb oldali visszapillantó tükröt, csak egy műanyag elem kellene belőle, nincs valakinek elfekvőben? Köszi
-
Vesztor87
senior tag
válasz haddent #55404 üzenetére
Nem az enyém az autó, csak segítek. A visszapillantó tükörház alján van valami műanyag elem ami Öcsinek hiányzik. Bontóból próbál majd szerezni. Most 8k-ért tudnák egy összetörtről szerezni, a bontottak miért nem jók? Gagyik? Autóalkatrészes webshopban vannak 10-15k-ért úgy láttam.
-
Vesztor87
senior tag
válasz diablo1984 #55554 üzenetére
Jah a kurblit nem láttam. Elöl azért jó lenne a villany ablak :-)
Ha Ennyi idő alatt nem mattult csak nem olyan rossz. B corsák se rózsaszínűek. Tény hogy ki tudja őket szívni a nap egyébként.... -
Vesztor87
senior tag
válasz diablo1984 #56586 üzenetére
Szerintem az az 1,0-ás Swift igen csak megy úgy mint a 75 lovas Astra. Ne felejtsük el hogy a régi fapad Swift volt kb 800 kg. Az 1,3-16v motorja 84 le, azzal az 1,6-os autókat lenyomták a gyorsulásin:-)
Borokafa: Az 1,4 twinportot nem érdemes akkor pörgetni? Tehát 5-6k-ig felesleges nyúzni? Azért kérdezem mert sanszos hogy szeptemberben egy classicot veszünk. Első autónak szerintem jó lenne. Nem akarok nagyot venni, de kissebbe nem férne be később a babakocsi, meg aztán anyag is van ezekben már. Legalabbis nem f astra/régi Swift kategória.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz F_Gergely #57382 üzenetére
Hihetetlen, és elkeserítő:S Főleg annak ciki ez az egész, aki nem ért az autóhoz... Oké, látom hogy ha szét van kopva a kormány, meg duda gomb kiszakadva a G-nél pl akkor valszeg nem valós a 120e km... nem is tudom ezek után hogy lesz autónk Keresni kell valaki ismerőst aki eladja. Aki volt az már eladta:S
-
Vesztor87
senior tag
válasz F_Gergely #57398 üzenetére
Ez itt a fő gond Bár sokan gondolom nem fognak ennyit vesződni vele. Legalábbis ebben reménykedem.
Opel kapcsán annyit, hogy az 1,6-os twinport (classic 2) az jó tudom szíjas? Lehet azt lenne érdemes néznem? Csak mert a lánc csere drágább. Vagy az annyira eszi az olajat (tudom, van aki szerint semmit, van aki szerint nagyon)... Vagy jóvan az 1,4-90le aztán jóccakát?
-
Vesztor87
senior tag
válasz diablo1984 #57403 üzenetére
Remélem Nem szeretnék belefutni semmi romhalmazba A tc-s cikket (a mait a tekergetésről) elolvastam, a hanganyagokat végighallgattam)... hát így belegondolva annyira nem is buli autót venni Várom meg minden de azé benne van az emberbe hogy ilyen alakokkal hoz össze a sors mint ez az sx4-et áruló manus is...
-
Vesztor87
senior tag
válasz F_Gergely #57405 üzenetére
Igen, pont az ilyentől tartok. Én nem értek az autókhoz, túl sok rutinom nincs is, vagy a családból jön velem valaki, vagy egyik kollega mondta hogy a párja autószerelő, ő eljön. Szal valaki majd jön, de azért azt nem lehet hogy két hétig minden nap megyünk, mert baromi sok pénz az is. :S
-
Vesztor87
senior tag
válasz F_Gergely #57408 üzenetére
Na igen, a nagy lukra futásokkal jól el lehet cseszni a pénzt. Ki van nézve, kb 90%-ra mondom hogy ami kinéz, az G Astra Classic II vagy mk1-es Fóka. Előbbi jó sanszos hogy 1,4-el, utóbbi kizárólag 1,6-al.
Felszereltség nem igazán izgat, 2 lufi, klíma, szervó, 2 el. ablak, többi ha van van, ha nincs nincs.
Most hogy szülőkhöz utaztunk szülinapozni, béreltünk egy Kia Picantot (ez vt a legolcsóbb). Nem került többe így sem mint a busz, rugalmasak vtunk, vt ülőhely, de az autó full falad volt. Ha lenne klíma még úgy is ellennék vele. Első autónk lesz, nem kell a flanc Ami nincs az nem romlik el -
Vesztor87
senior tag
Lehet hülyeség, én is próbálok valami 200e alatti km-eset nézni ha lehet. Ha nem akk nem. Bár benzines autót nézek 2005/2006+ -tól. Persze az állapot az első. Kötelezővé tennék a lakások energetikai tanúsítványához hasonló doksit az autóknál, eladás előtt szépen le kellene kérni, és úgy árulni. A tekerést a szlovákoknál azt olvastam pl úgy szankcionálják hogy ha kiderül annak ténye, a kereskedőt is büntetik akkor is ha azt mondja hogy úgy vette ő is.
-
Vesztor87
senior tag
Astra G 1,4 benya 400 db, astra g benya 1,6 280 db.
Mi baj a classiccal? Az hogy picit egyszerűbb? Kövezzenek meg érte, engem nem nagyon érdekel. Inkább veszek egy 8-10 éves megkímélt classicot mint egy 15 éves német g-t. A classicot itthon sokan az idősebbek közül vették, akik közül nem egy nagyon vigyázott rá. Én pl csak újabbakban gondolkodom, persze megkíméltebb darab kell, de az idő vasfoga rágja az autót... -
Vesztor87
senior tag
Kereszteméknek van 2007-es 1,4-es benyás Classic 2-je, 3 éves lehetett amikor ültem benne, akkor 170-nél sokkal csendesebb volt mint azonos fordulatszámon a családi suzuki pl. Nem tudom milyenek 8-10 évesen. Öcsém H Astrát vett az 1,4-es twinporttal, azt mondta sok esetben egyáltalán nem megy rosszabbul mint a 2006-os 1,3-as Swiftje. Taposva az persze jobban ment, de emez meg nyomatékosabb.
AMD Power: majd ki kell próbálnom egy classicot hogy tudjam mennyire jó/nem jó. De jelenleg ez a cél.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
1m körül kapni szerintem jó g-t. H-t annyiért nem, ill.mivel az nehezebb gondolom nagyobb motorral kell azt már venni.
Az 1,8-as az mennyi, 125 le? Az se lehet nagy szám gondolom. Ezek nem versenyzésre való gépek:-) 125 ló 12 mázsához... Megy mint az 1,3-as stift:-)
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
Hát ha igaz amit találtam a tc-n, akkor ott a 136 lovas A veki lép 100-ig 11s alatt, ez nagyjából az 1,6-os G szintje (11,5-magyarán ha a Tiéd pl 116 lovas akkor az 1,6-os G elveri....), az 1,4-es pedig ettől elmarad (13,6) de nem annyira gáz ahhoz képest egyátalán. Persze nyomatékgörbe, fordulatszámok nélkül nehéz megítélni, gondolom a nagyobb motor miatt kényelmesebb, de na.
Troll leszek, az 1,3-as gombóc Swift 10,9-et lép 100-ra[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
A G/H Astra fenntartása (szerelés, szervizelés, biztis, casco all in minden) között van jelentős különbség? Tudja valaki? Köszi!
-
Vesztor87
senior tag
válasz Markizmark #57735 üzenetére
A G-ből az 1,6-os ennyire keveset forog?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen