Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zsírkrétamen

    senior tag

    Kérnék egy kis segítséget/tanácsot az Adv-vel kapcsolatban:
    Tegnap szépen hazajött vele a párom, "semmi baja" nem volt, beálltunk az udvarra mindkét motorral. Ma reggel indítjuk a gépeket, a Husky indult is, az Adv-nek a kijelzője felvillant, majd elaludt, azóta se kép, se hang.
    Ez eléggé akksi gyanúsnak tűnik, tavaly augusztusi a motor, akksi még nem volt benne cserélve, mondjuk fogalmam sincs mi szívhatta le tegnaphoz képest, mert nincs rajta semmi fogyasztó, ilyen még nem volt.
    Akksit egyébként hivatalosan a szervízben cserélnek egy garis motornál? 2 éve a Duke-hoz kaptam ingyé egy új akksit, de nem tudom, hogy csak a kereskedő volt jófej, vagy ez mindenhol így van. Ezt azért kéne tudnom, mert lenne közelebb szervíz, mint ahonnan már kaptam egyszer.
    Ehhez kapcsolódik, hogy múltkor a szervízben, mikor rádugták a diagnosztikát észrevette a szevizes, hogy a +nál lévő kábel kókányolt, rövidebb is mint a másik oldali, gányul be volt szikszalagozva. Olyan, mintha valaki elcsípte volna a kábelt (mondjuk egy sérülés miatt), és összegányolta volna. Sosem vettem volna észre ha nem mutatják meg a Centrumban, nem vettem még le soha az ülést.
    A kérdésem az volna, hogy ha tételezzük fel, megtört most az a kábel (amit kicserélni gondolom nem olyan egyszerű már), újonan vettem, nem én voltam, a két szakszervíz közül egyik sem vállalja fel, hogy ő volt, akkor ha ezzel/emiatt van baj, akkor engem terhelnek vele?

    A másik fő gondom még mindig a kuplunggal van. Múlthéten mentem vele hosszas kihagyás után, alig tudtam vele elindulni. Rohadtul fent fog a kuplung (ha mondjuk 5cm útja van, akkor az utolsó 1cm-en). A másik, hogy annyira puha a pedál, hogy ha berakom sebességbe azt se érzem, hogy eggyel kapcsoltam magasabb fokozatba vagy kettővel és ezen nem igazán segít az se, hogy a kiejlző meg random írja ki a sebességi fokozatokat, tehát annak hinni nem igazán lehet. Szóval baromi jó, hogy igazából váltás után fogalmad sincs hogy hanyadikba van a motor, játszanál a kuplunggal (ha mondjuk kettőt ment felfele) hogy be ne fulladjon, de igazából játszani se tudsz vele, meg a kijelző is tud fals adatot írni. Ja, kikapcsoltuk már a quickshiftert is, hátha attól bolondul meg. Hát, jobb nem lett, cserébe úgy, hogy ki van kapcsolva is megy a gyorsváltó, párom elfelejtette még az első úton, hogy kikapcsoltuk, de azt mondta simán vette kuplung nélkül is, mint eddig. Szétkopott volna a váltó?

    Harmadik: Hátsófék konkrétan nincs a motoron. Ha tövig nyomom se történik az ég világon semmi. Ami azért balesetveszélyes, mert a Husky-n van és jól is működik, mikor ráültem erre meg szembesültem vele, hogy ezzel biztos nem állok meg, de még lassulni se fogok :DDD Újkora óta nincs rajta fék, nézettem már meg, azt mondták a betét még jó, nem cserélik. Hogy lehet ezen "tuningolni"?

Új hozzászólás Aktív témák