- Kvantumpontos, 4K-s IPS monitor jön az MSI műhelyéből
- Computex 2025: Már a vízhűtés sem idegen az osztrák hűtőspecialistától
- Computex 2025: Jól sikerült a be quiet! belépője a perifériák világába
- Computex 2025: Nézzük miket mutat idén a DeepCool!
- Comptex 2025: Házak, tápok és kézikonzolok az Antec standján
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen videókártyát?
- Egy nap a TCL-nél: érkeznek az új tévék!
- Milyen széket vegyek?
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Blindmouse_ #344689 üzenetére
Nem, azert mert nem erdekel mar a dolog.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Blindmouse_ #344695 üzenetére
Ja de csak 1db-ot lehet tudtommal újragyártatni. Vagy az csak akkor, ha nem kerül leadásra a régi?
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
tasiadam #344693 üzenetére
Arra van olcsóbb megoldás, mert eredetvizsgán (eladásnál) nem fog átmenni sérült rendszámmal. 12300-ért venni kell rá újat:
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #344684 üzenetére
Csak a meglévőt gyártják újra változtatás nélkül EU zászlóval 55000-ért plusz új forgalmi áráért.
-
#214
aktív tag
válasz
Debilon #344467 üzenetére
Tegnap jártam ezen az útvonalon, valószínűleg még nekik sem sikerült eldönteni, hogy mi legyen. Pár hétig kint volt a Traffic control és a fényképezőgép tábla is (a dobozzal együtt került ki), viszont most már csak az oszlop és a táblák felfogatásai vannak meg, de maguk a táblák eltűntek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Blindmouse_ #344687 üzenetére
Sajnos ez a vilagos belso csak a sajtofoton mutat jol, amugy botrany kenyes.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #344684 üzenetére
Mar nem tudsz.
-
-
barnam_
nagyúr
Múltkor láttam egy előző generációs (W213) E Mercit magyar zászlós rendszámmal, nem EU zászlós. Ránéztem jszp-n írja hogy "egyénileg kiválasztott rendszámmal rendelkezik".
Ilyenkor lehet választani EU-s és magyar rendszám között? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Blindmouse_ #344663 üzenetére
Ami hasznos azt hasznalom. Most pl vettem pohartartoba alatetet es azt hasznalom is!
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
hobizoli #344669 üzenetére
Miért nem csinálod meg?
Pont most láttam egy A korzát a szomszéd utcában lévő társasház alatt NEM elpusztult bódéval régi A-s rendszámmal..Én is ezt csípem a C53a-ban.. 3950mm hosszú zsebcirkáló. + ha akarom open air..
Ha meg szétrúgom benne esetleg az 1.6-ot, akkor szemrebbenés nélkül lógatok bele egy 2.0-t, ember nem mondja meg a különbséget ha nem látja a motorkódot. -
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #344674 üzenetére
Köszi!
Hát hallod én neki nem mernék ugrani! Tisztelet érte!
Flexibilisben vagyunk, ma is a félnapra azt mondta a német főni ne szórakozzak már szabival... meg kell mondjam hihetetlen jó dolgunk van velük. Nem is igen tervezek ugrálni a következő években, nincs az a +5-10% pénz ami ezt az emberként kezelést kiváltja a szememben.Na meg nincs panaszra okunk... bőven fussa Enkei felnire is majd, jami!
Egyébként meme nem meme már néztük párommal Győr környékét mert menő lenne átjárni osztrák lokációra cégen belül, de egyszerűen túl macera lenne megoldani papíron.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
rbalint88 #344672 üzenetére
Köszi
Hehe, igen konkrétan!
Van MOL de őket politikai okokból sem szeretem ami azt illeti...
Elvagyunk kényeztetve mert ahogy lejövünk az M2-ről balra gyakorlatilag van itt minden is. MOL ráadásul azt hiszem 0-24-es lenne az OMV meg fixen az. B verzió jellemzően az OMV a szentendrein kifelé, szintén nem tudom ők mit és honnan szereznek.Majd egyszer elkapok valakit az OMV-n, hogy honnan jön a nafta. Bár szerintem leginkább a nyugati csücskök mentén lenne realitása az osztrák naftának. Picit kár mert az Opel is azzal ment a legszebben!
-
Micsurin
nagyúr
válasz
BigBlackDog #344670 üzenetére
Hogy addig halogattam egy anyajegy levételt míg benőtt a köldökben koppra ameddig tudott… szóval a kivételhez kibontottak mint a karácsonyi ajándékot.
-
hobizoli
nagyúr
azé ezt igy élném egy 2.2 16v-vel a G Astra-bol atpattintva
kis városi zsebcirkáló, nincs 4m hosszu se, bárhol IS meg tud állni -
Micsurin
nagyúr
válasz
rbalint88 #344654 üzenetére
Nem éri meg Ph-ra járnom, legjobb lenne mindig messengeren kezdenem!
Nem az a 40ft(?) difi vonzott, hanem az idő… sajnos az OMV-t nálunk kb Sparként kezelik az emberek. Autómosás meg meló után ez kevésbé fun!
—
Megműtötték végre a hasam… hát izgi lesz holnap elvinni az Ojdit a szervizbe. Ülni még nem is rossz de olyan mélyről kiszállni marha vicces lesz az biztos!
-
-
Blindmouse_
aktív tag
Sok értelme volt akkor. te veszel ezt azt, de sohasem kerülnek fel.
Még azt a kiegészítőt is feltettem végül amit nem akartam igazán megrendelni, csak mutattam a hondás kuncsaftomnak mit találtam, ő meg poénból megrendelte nekem.
Más kérdés hogy végül nagyon megszerettem, és igen hasznos is lett.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #344659 üzenetére
Sajnos a 4 gyari kupakot is adtam vele azt sajnalom igy utolag.
-
ArthurShelby
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Blindmouse_ #344653 üzenetére
90k-ert vettem a 4 gyari felnit Bubira. Aztan 100k-ert adtam tovabb nemi pinceben tarolas/kerulgetes utan.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #344653 üzenetére
ezert sem ertem ezt a 1.2millios felniarat...
foleg ha matrica rajta meg bevallottan sem a legjobb minoseg -
tboldi
nagyúr
válasz
hobizoli #344649 üzenetére
258-as lenne, ha kisebb motoros lenne. Na meg 16-os lenne a felni, úgyhogy a bután kinézés problémája meg is lenne oldva.
De én a nyeregre értem, nem különösebben szükséges 155 lóhoz meg 1,2 tonnához 4 dugós monoblock Brembo.
szerk.: Létezik 281-es is, a kisebb turbósok és a dízelek akkorát kaptak, 258-as a leggyengébb szívóké meg a 2 hengeres TwinAiré.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #344642 üzenetére
Nekem a Jazz-re pont jó lenne.
De a gyári gumimérethez 6,5-ös szélesség a max, ha nem akarom, hogy feszíteni kelljen a gumit, és át is menjen műszakin. -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #344642 üzenetére
nemtom de en mar 120k-s felni arat is dragalltam...pedig az 17"-s
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
hobizoli #344638 üzenetére
Hááááát.. nekem egy egydugeszos 256 van fenn a sajátomon, mert hát télen használom a 14-es felnit, de nem valami acélos.. mondjuk nekem az ABS kocka még bennevan a rendszerben, csak maga az ABS van offolva belőle.. Fog, meg megáll vele a kocsi, de nem érzem azt hogy olyan iszonyatosat szorítana, pedig nincs beállva se a csúszka se a dugó.
Az a vicc hogy ez a nyereg hajdanán eredetileg ekkora tárcsával, a teletankolva-sofőrrel 1400 kilós Pingvinen volt, csak az kapott egy 294mm-es szettet. -
hobizoli
nagyúr
he...? -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #344635 üzenetére
276-s fek azert nem kicsi am az 1 tonnahoz
nekem az 1380kg-ra van 284mm uszonyerges elol a 150 lohoz -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Blindmouse_ #344636 üzenetére
Fokent a surlodast csokkento adalek amit kihagynak belole, az nem befolyasolja a becsorgest.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bulikavagyok #344632 üzenetére
De autopalya.
-
válasz
radi8tor #344582 üzenetére
Jaja, sajnos. Bár arra azért felkapjuk, h ezzel egyidejűleg a használt árak is az egekbe szöktek.
barnam_: Nincs miért sajnálni őket...
hobizoli: "a Nring egy 2x1 savos foutnak szamit Nemetorszagban" - nem autópálya?
Én úgy tudom, h ezért nincs rajta sebességkorlátozás.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #344629 üzenetére
Szerintem túl drága ahhoz képest amit nyújt.
-
ArthurShelby
addikt
Az Idolz eseményről a festetics kastélynál kinek mi a véleménye?
Jó szokott lenni, esetleg kicsit sznob, unalmas, király...? -
tboldi
nagyúr
válasz
focvis #344621 üzenetére
A 100-as benzinről és a fogyasztásról jut eszembe egy kis érdektelen szösszenet. Ugye a MiTómban és az Abarth Grande Puntóban ugyanaz a 199A8000 jelű motor van M32-es váltóval, mindkettőnél az összes pacihoz 100-as kell, fizikai méreteket tekintve közel azonos a 2 autó (beleértve a tömeget is), de a gyári fogyiértékben mégis van különbség. Az Alfához 8,5-öt írnak városra, az Abarth-hoz viszont 9,6-ot, és a tapasztalat azt mutatja, hogy az utóbbi közelebb áll a valósághoz.
-
válasz
HellGreg #344588 üzenetére
Alfánál van egy nagy rakás lakás és kocsi biztosítás. Ugyanezt eljátszották, felhívom őket és nem engedtek semmit, még az újrakötés klikjét sem tették meg, kössem magam újra ha szeretném... Most már nem ott vannak a kocsik se casco se kgfb. Kárfizetésük 8 éve volt utoljára, az is kicsi szóval nem tudom miért nem szeretnek. Vagy csak az ügyintéző is full random (kihez kerülsz, semmi követendő irányelv).
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #344616 üzenetére
TC-sek is mentek tobb kort a Rulettkerek Marea-val , ami 2.0 20v 5cyl es 147lo volt uj koraban meg 1320kg a bode, es fekezni is alig kell, mert igazabol nem tud tul gyorsan menni se
Mischa feltolteseiben december elejen volt egy magyar rendszamos nagyon szepen felujitott E30 a 18iS->2.1 stroker motorral, hogy allitolag ez igy 200 lo
hat a nagy Karusszel elotti ~2.5km-s emelkedos reszen 155-160-nal megallt, mint a szog es nem birt tovabb gyorsitani
de nemtom az hogyan volt 200lo, mert a nala 200kg-val nehezebb meg 15 evesen meg 300k km utan jo, ha 140 loerot tudo Marea HLX a belsokameras videon 4. telin megy ott vegig szinten ket szemellyel a fedelzeten, es az ~175km/h korul van annak -
Blindmouse_
aktív tag
válasz
hobizoli #344612 üzenetére
Hát, nem tudom, haver beült itthon a GTi Coltba, aztán semislickkel legurultak oda, beton futómű, minimál fék upgrade..
Ment egy tapogatókört, meg egy félig éleset, utána hazajöttek simán.
Harmadikat azért nem akart, mert az durván éles kör lett volna, és ha ott valami nem klappol bármelyik részletben, akkor az sokba fáj. -
Revolit
senior tag
válasz
hobizoli #344612 üzenetére
Köszi, igen, HA saját autóval mennék, mindenképp elmondanám szervízben, mit tervezek, és megcsináltatok mindent amit extrába kell. De amúgy már a Hungaroring "lightos versenytempó" is két kör alatt kicsinálja a féket, szóval amúgy inkább bérelni érdemes szerintem.
Az Angol biztosítóról sokat olvastam ugye angolul rákeresve a dolgokra, és pont ezért is fura, mert ott direkt külön ki kell zárniuk. Itthoni szerződésben nincs ilyen külön kitétel direkt a Nürburgringre. -
hobizoli
nagyúr
Szarofantom megint lecsapott...:
...de most nem en kaptam
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Revolit #344610 üzenetére
az Nring egy 2x1 savos foutnak szamit Nemetorszagban
de attol meg a magyar biztosito kizarhatja az ezen tortent karesemenyt, ahogy pl az angolok is kizarjak
szoval ha mar odaig elmesz, koss ott helyben biztositast az autora
a masik a hutes meg a fekrendszert meglehetosen igenybe veszi a palya, szoval egy uj huto meg friss fekfolyadek nem art...
de egy uj huto meg mindig olcsobb, mint hengerfejesre verni az autot 1000+km-re otthonrol, meg az a Motul RBF660-s fekfolyadek sem draga igazabol, ha meg birsz vele allni vagy kelloen lassul az auto es be birsz fordulni
Mischa videon sokszor latszik, hogy nem csak motort kene tunnerolni, mert vmikor mar a Schwedenkreuz-nal 140 fokos az olaj az autoban, meg 120 fokos vize, es az kb 4km a indulastol
meg ha nincs ápdrédelve a fek, akkor ott altalaban azon a fektavon vege is van, aztan a hatra levo tizenpar km-t csak izirajderben leguruljak -
Revolit
senior tag
válasz
bitpork #344609 üzenetére
Az a baj azzal a 200 eurós biztosítással, hogy sorolva vannak a kivételek, és mint említettem, igen magas az önrész is, ami nem csak a saját autóra vonatkozik (ha jól értettem), hanem az okozott kárra is, pályaelemekre és másik autóban okozott kárt is beleértve. Saját autóban, pályában okozott kárért nem kéne banki hitelhez rohanni, de ha közben összetörök egy LaFerrarit is akkor azt jól megszívtam. Persze elég sarkított példa, meg nyilván nem zúzni megy az ember oda, csak szeretnék tisztában lenni a legrosszabb potenciális eshetőségekkel (hogy egyáltalán ki akarok-e menni).
Nekem már az bőven elég nyugadalmat adna, hogy a KGFB fedezi az általam okozott kárt. Mert miért ne fedezné egy publikus úton az unióban? Kreszt is végül is betartom, nem sok sebességkorlátozó tábla van kihelyezve
Jobbról meg pálya szabályzat szerint is tilos előzni
De ahogy olvasgatom, spéci biztosítás kell, de akkor meg megfordítva, ha valaki belém jön, akkor ha nincs jó biztosítása, azt is megszívtam. -
válasz
Revolit #344608 üzenetére
Nem vonatkozik rá, hiszen normál körülmények között az autód teljesítményének a töredékét használod ki, és nincs körülötted másik 100 autó aki ugyan így nem a normál közlekedés szabályait tartja szem előtt.
De most őszintén- ha futja odáig elmenni akkor miért nem fizetsz ki 200€-t a biztosításra? Ugye viszel csak oda való gumit is magaddal?
MOD
látom közben h az önrésszel van gondod. Miért nem bérelsz ott egy kocsit erre? -
Revolit
senior tag
válasz
BigBlackDog #344607 üzenetére
Igen, valóban, ezt nem láttam elsőre. Viszont kérdés versenynek számít-e. Publikus út, nem versenyzek senkivel, mármint nem a fogalmakon lovaglás, tényleg nem versenyezni mész egy nyílt napra.
gépjárműsport-rendezvény: a gépjárműversenyen vagy edzésen részt vevő gépjárművekre kötött felelősségbiztosítási szerződésekre vonatkozó szabályokról szóló kormányrendeletben
meghatározott fogalom;
Ha bérelsz autót van biztosítás direkt oda, de bazi magas az önrész, mert azok az autók arra vannak tartva, hogy a ringen menjenek, és a biztosítók sem hülyék. És ilyen 50% önrésszel mennek. Persze akkor a KGFB miért fizetne, de a másik oldalon meg publikus út, szóval legjobb tudomásom szerint fizetniük kell.
Még csak nézem amúgy a lehetőségeket.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Revolit #344606 üzenetére
A "versenyzés", mint tevékenység nincs menne a kivételek között?
Én egy Uniqa´s KGFB ÁSZFben látok ilyet az "C.13. ÁLTALÁNOS KIZÁRÁSOK" fejezetben: "gépjárműsport-rendezvény során következett be".
Szerintem a pályanap eléggé beleillik ebbe.
Esetleg Nürburgring-es "eseményszervező" cégek nem kínálnak valami biztosítási szolgáltatást?
-
Revolit
senior tag
Sziasztok!
Magyar KGFB érvényes a Nürburgringen is? Mivel publikus út, úgy tudom ki kell fizetniük EUs szabály alapján pl tecpro falban ha kárt okoznék (ami elég húzós összeg is lehet). És semmi kitételt nem találtam az Uniqa-s szerződésben.
Bónusz kérdés, van olyan Casco ami szintén fizeti az én károm? -
KAMELOT
titán
válasz
focvis #344603 üzenetére
Innen lehet rendelni. 105 racing fuel.
3€/liter -
válasz
Corsa02 #344600 üzenetére
Az etanolt szeretem bevinni a szervezetbe - kb. 4% 🍺 és 45% 🍸 közötti töménységben - csak a másnap ne volna. 🤗
Asszem, az összes hazai 100-as ETBE-vel lehet felütve, az Auchan jegyzőkönyvekben < 1,0% etanol van a 100-asban és
7-10%*ETBE.
Szerk: rosszul emlékeztem, a legfrissebb budaörsi 100-as jegyzőkönyvben *15,4% ETBE szerepel. [link] -
barnam_
nagyúr
válasz
Micsurin #344593 üzenetére
Az biztos, de most a német biztosításom is nőtt 24%-al (nem okoztam kárt). Újrakötve se lett volna jelentősen olcsóbb. Most nincs előttem a tételes bontás, nem tudom, hogy a casco nőtt-e jelentősen vagy a kötelező.
Addig amíg újrakötve tud olcsó(bb) lenni, csak a szokásos biztosítós trükközés
Új hozzászólás Aktív témák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Háztartási gépek
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gitáros topic
- Airsoft
- További aktív témák...
- Keresem : Lenovo Legion 5 16IRX9 83DG0037HV
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE VEGA 64 8GB HBM2 videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest