Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheProb
veterán
Elvileg járóképesnek kéne lennie, érdi szerelő szerint 2000-2500as fordulattal azért el kéne tudjak vele mászkálni (nevezetesen hozzá Tatabányáról). Hiteles mókákba nem verném magam, már csak azért se mert nem kapnék. Inkább akkor megint MÁV/Volánozok...
Nemtom jelen állás szerint mi a legjobb megoldás, de talán az, hogy elviszem pénteken az érdi sráchoz, hogy nézze meg alaposan mi a tököm baja van. Hengerfejes-e egyáltalán, valamint a többi alkatrész milyen állapotú. Ha "csak" a motort kell rendbe rakni (hengerfejesség esetén mondott rá 60at), ha nem akkor még jobb. Ellenben ha talál egyebet is akkor lesz igazán kérdés, hogy mit csináljak vele. Mert ha eladom az se kisebb bukás szerintem, mint ha megjavítgatom időközben. Mert ha tényleg csak a műszaki részét nézem akkor arra még nem költöttem sokat váratlanul.
-
tresh
veterán
válasz
z123456789 #32184 üzenetére
Benzint nem tudom rég tankoltam olyat
Ellenben a gázolajba igen csak van különbség főleg az osztrák OMW-s nyál messze jobb nincs hígítva,jobb az égése és már a szaga is másabb.
-
8th
addikt
Szerencsétlen
[link]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
z123456789 #32190 üzenetére
Itt egy cikk róla: [link]
Szerencsére egyelőre altatják az E10 bevezetését.
-
válasz
z123456789 #32190 üzenetére
Kötelező bioetanol tartalma van a benzinnek. Kútfüggő, hogy ki mennyit tesz bele. Az újabb autók már a 10%-osat is szeretik, a régiek a 0-5% körülit még elviselik.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
z123456789 #32181 üzenetére
Kárt okozni biztos nem fog, hasznot meg talán... Hétköznapi autónál nem érdemes, ha vmi komolyabb géped van ami fel is van erre készítve akkor igen.
Pl egy csomó pengébb verda nem is tudja a gyári teljesítményét csak 95-nél nagyobb oktánszámú benzinnel (Impreza WRX, Golf GTI, stb). De ezek sport verdák.A lényeg, hogy a minimum oktánszámot teljesítsd. Inkább a biotartalmát csekkold annak amit tankolsz. Van ahol már 5% fölötti azt meg nem minden motor szereti.
-
Declare
őstag
Erröl mit gondoltok?
[Mivue 698 Dual]
Dual dashcam, van egy szelvedö kamera, meg egy kis hatso kamera is. Nagy felbontasban rögzit, nagy latoszögben. Van parkolasi funkcioja, ha mozgast erzekel beindul. Ez külön nagyon tetszik
Vagy ez mar egy picit tulzott paranoiara vall?
Annyi a barom az utakon, amit ugye tegnap is itt beszeltünk.....soha ne kelljen, de csak egyszer jöjjön jol
-
LógaGéza
veterán
Hogyha már feljött ez a téma - ugyebár EGR járatokat tisztítottam fizikálisan nemrég, gondoltam kéne valami lötyi, amivel a maradékot is ki lehetne szedni. Van ilyenre ajánlott valami, vagy nem is lenne értelme?
-
lenko
aktív tag
válasz
z123456789 #32184 üzenetére
Megpróbálhatod éppen az agip 98-at, nekem az nem vált be, más is számolt be fogy. növekedésről tőle.
STP-Wynns. Ártani nem árt, petroleum származék. Évi 1-2 alkalommal lehet bele önteni. Nem lesz probléma. -
z123456789
addikt
(#32182) lenko
Sima 95.
Azt sejtettem hogy gyorsabb nem lesz, max a tisztítás miatt. Illetve ha már tisztítás. Ezek a STP csodalötyik használhatnak? Mert arról is hallottam hideget, meleget.
Általában Agip-on tankolok, és láttam tegnap hogy van 98-as. Ezért is kérdeztem meg.(#32183) tresh
Mondjuk én nem hiszek ebben a "ZOSZTRÁKBENZINSOKKALJOBB" dologban. Ti hogy vélekedtek? -
tresh
veterán
válasz
z123456789 #32181 üzenetére
Felesleges.. komolyabb technikánál van értelme ezzel foglalkozni. Normál autónál ártani nem ártasz vele lehet közelebb leszel a normál nem pancsolt benyához, de kevesebbet nem fog fogyasztani és gyorsabb se lesz
-
lenko
aktív tag
válasz
z123456789 #32181 üzenetére
Mi a gyári előírás az autódhoz, tankfedélben ált. benne van. Nekem pl. premium 95/ sima 98 szívó 2.3.
Lehet 100ast tankolni, ami egyébként sokak szerint itthon kb. 98as nak felel meg.
Ha motor computere nem tud mit kezdeni a 100as-al, az enyém észrevehetően tud, akkor felesleges azt tankolnod, max időnként a tisztító hatás miatt. Én folyamatosan OMV 100at tolok. 1x próbáltam agip 98-at, semmi változást nem tapasztaltam premium 95 után még akkor, csak hogy többet kajál fél literrel. -
zack
nagyúr
válasz
TheProb #32167 üzenetére
Csináltasd meg, az az első. Ne mindent, csak hogy járóképes legyen. Aztán nézesd át rendesen, érdemes e megtartani. Ha mindig előjön valami, akkor nem szabad megtartani, mert pénztemető lesz, a mellett, hogy nem lesz üzembiztos, és bármikor ott hagyhat, ami nem jó.
Ha járóképes, akkor azonnal be kell tolni valami kereskedésbe, és ráfizetni (ha más nem hitelből) valami másra, mert még így is jobban jársz. 3-500e hitel nem a világ, és az autód árát hozzádobva abból azért már kijönne egy normális 1.6-os IV Golf, Astra, Focus, bármi ami üzembiztosabb.
Az elsődleges, hogy időben meg tudd ítélni mi a jobb megoldás, a megtartás, vagy az eladás. A hiteles variáció is jobb, mint egy pénztemető, ami úton útfélen otthagy. -
-
válasz
EQMontoya #32168 üzenetére
ültem mán mx5-ben is, meg porsche turbo S-ben is, bár tudom, egyik sem roadster igazán... Mea maxima culpa amiért nekem az rossz. És rossz hír, de mindennel fel lehet borulni. Prsze értem amit mondc, de akkor se nem. Szerintem.
-
TheProb
veterán
válasz
rbalint88 #32169 üzenetére
Ez oké és jogos, de erre már rájöttünk. Csak azt nem értem, hogy mért mentek át a hsz-ek abba, hogy mért voltam hülye h megvettem. Mikor ezzel már nem lehet mit kezdeni. Evvan.
De szerintem zárjuk le a témát ilyen téren. Pénteken remélhetőleg kiderül mivan, utána megosztom, ha még érdekel valakit a téma és nem kell dedalont bekapnia a téma/topic olvasása előtt. Mert őszintén már ezt is megértem, mai nap kb csak az én témámmal volt tele a topic, elhiszem ha egyesek már besok(k)altak.
-
rbalint88
addikt
válasz
TheProb #32167 üzenetére
Minden rosszindulat nélkül:
most van az, hogy a rózsaszín álmokból jó keményen a seggedre esve érkeztél meg a valóságba és látod, hogy mennyibe kerül egy autó fenntartása. A rozsda az egy dolog, de ahogy néztem, eddig komoly baja nem volt. Most van ez a vizes-gőzös beszopódás, de alapvetően eddig úgy érzem, hogy részben a pékek áldozata vagy.
Én is átéltem ezt az első autómmal, utána találtam rendes szerelőt, plusz tényleg kicsit, de beleástam magam a témába (csak annyira, hogy ne verjenek át). Ezt neked is ajánlom, kevesebb nem leszel tőle. A gumi és társai pedig csak az autó vételárához képest tűnnek soknak, de ezek ennyibe kerülnek. Ezek azok a dolgok, amivel a legtöbb első autós nem számol, hogy bizony bizony a jóságos neppergecibácsi nem vadiúj téli-nyári gumival adja az autót, ami ráadásul soha se kopik el. Meg igen, vétel után kötelező egy vezérlés-olajak-szűrők-fagyálló cseréje is. Nekem ez a köröm 150+ volt most az Alfára, mert gyári alkatrésszel csináltattam és volt benne pár extra tétel (váltóolaj, izzítógyertyák). Szóval a helyet inkább az, hogy akinek 400ezre van kocsira, annak nincs igazán pénze fenntartani... -
-
TheProb
veterán
Kezdem lassan úgy érezni, hogy ellenem fordul a topic...
Nem nagyon tudok már mit mondani... Hiába magyarázzátok nekem, hogy ez meg az volt a jele, hogy ne vegyem meg a kocsit, ha egyszer nem értek hozzá... Megpróbálom idézni a szervizes szóbeli összefoglalóját a kocsiról: "16éves korához képest jó állapotban van, hibakód sincs benne. Az aljával kell kezdeni valamit, ami kb 80-100e megcsinálni." Most ebből nem jött le, hogy pénztemető. A szervizben meg csak annyit mondtam, hogy szarakszik a váltó, gondoltam, hogy az olaj az első amit ilyenkor megnéznek. +ne én mondjam már meg a szakinak, hogy mit csináljon. Nálunk se a user mondja meg, hogy mi a baja a gépnek (jelen esetben PC-nek)...
De ezen már tényleg értelmetlen pörögni. Attól, hogy lassan engem flameltek, hogy milyen hülye voltam, hogy megvettem nem lesz jobb semmivel senkinek. Plusz bűntudatom se lesz, mert abban a hiszemben voltam, hogy a szaki megbízható, most már tudom hogy nem. Ismét a tanulópénz esete.
(#32141) kornelka: szúrkálódásod okát nem nagyon értem.
Lényeg a lényeg, pénteken elviszem az Érd melletti szakihoz, hogy nézze meg a kocsit és ne csak a motort, hanem az egészet, mert én se akarom, hogy kövi hónapban megint többet legyen szerelőnél, mint nálam... Ha további javítandó dolgokat talál akkor megy fel hahu-ra, mert kezd már elegem lenni. Inkább járok rollerral győrbe majd...
-
válasz
EQMontoya #32163 üzenetére
Nem fapad az , de sport futómű van alatta. Az első ív és a kerék közé szó szerint nem fér bé az ujjam... Igazi kecskexar a fapallón érzés amikor minden fűszálat meg lehet számolni az ülésből a futóművön keresztül. Meg hát egy trabant olyan árnyékot vet Munez avantjára a magassága miatt, hogy halálfélelmem van benne.
-
-
-
-
Integrale
veterán
Faterom a második Dedráját koptatja, az első 2 literes benzines volt, bő 300e km volt benne, összetört.
Aztán most fut egy utolsó szériás 1.9 TDs, 318e km van benne, turbó és a kuplung cserés mind a kettő gyári még.
Jó vétel volt 10 évvel ezelőtt, szervizkönyv, a megrendelő lapja is benne van, extrák melletti pipákkal, aláírásokkal stb.
Közepesen felszerelt, 4x el.ablak, automata klíma, automata lámpamagasság állítás, teljes velúr belső, légzsák, övfeszítő, elektromos fűthető tükrök, szélvédőbe integrált antenna,3 légrostély hátra is, könyöklők, ülés és kormánymagasság állítás, fényszórómosó jelenleg nincs rajta, mert az előző tulaj lökhárítót cserélt (alacsony az orra, könnyen meg lehet szakítani az alját).
Ülésfűtés, tükörbehajtás, bőr kormány (vicc, hogy az ülés az 1500 márkáért, de a kormány nem), tetőablak, és az állítható futómű nincs benne.2-400e körül szerintem jó vétel, ezért a pénzért rengeteg extrát ad, kényelmes és tágas, de nem lehet már jót találni belőle.
Az a baj mint a legtöbb olasszal, értéktartása a béka segge alatt, így azokat vonzza többnyire, főleg ennyi idősen, akik autóvásárláskor kevesebből gazdálkodhatnak, ami még nem is probléma, csak ez a karbantartáson is meglátszik.Lybra! csak kombiban valamelyik 5 hengeressel.
Az a Stilo pedig a vicc kategória, így elbaszni szerencsétlen autót.
Talál egy patika állapotú autót, amin már gyárilag is ott az optikai nagyzolás, és jól körbefossa kötényekkel.
-
roberto211
őstag
Ígértem pár darab képet.
Ahogy varakoztam eszembe jutott így csináltam párat,igaz sötétedéskor
Tudom tudom 1db disztarcsat elhagytam de amúgy is ilyen filléres disztarcsa,a kereskedés tette rá
-
w333
félisten
válasz
Integrale #32151 üzenetére
Igaz ... a Dedra kicsit komolyabb !
De milyen jó kis autók ezek, nem nagyon halottam még róluk rosszat !
Illetve a 156,166 és 147 örök favorit marad, na meg ugye a GT
És akkor ha már olasz ott a Libra is ami külsőleg nem jön be ... de a belsőtér vetekszik szinte egy Maserati -al hasonló minőségi anyagokból van
-
Integrale
veterán
válasz
Skillet #32144 üzenetére
A mostani szakinál nem nézeti át a Swiftet, rossz országban készül, és az embléma sem passzol a lehetséges 3-4-hez.
w333: Delták nekem is tetszenek, műszakilag teljesen azonos a Bravoval, a motorkínálat szűkös (1.6, 1.8, 2.0 16v/16vT és 1.9 TDs) Bravo esetében 1.2 -2.0 között minden 0,2 literes lépcsővel (1.4-et kerülni kell) és van benne 1.9 JTD.
4 légzsák stb, modernebb autó minden téren, egyedül a műszerfalával nem tudok megbarátkozni, a Deltáéról pedig hiányzik a fa, így a Dedrához képest csak egy műanyagtenger, de legalább jó minőségű. -
LógaGéza
veterán
válasz
Kornel #32147 üzenetére
Majd kiderült a fogyasztási adatokból, EGR takarítás óta még nem volt üres tankom.
Amúgy nem akarok hülyeséget mondani, de ha jól tudom nálam egybe van építve a gyertyapipával a gyújtótrafó, költséges lenne cserélni
Qru
Elvileg azok is lettek mérve, azt mondta a srác, ha nem megy 1V felé, akkor általában nincs baj, 0,2-0,8V körül mozgott.
De neked legyen igazad abban, hogy nem kell foglalkozni vele -
w333
félisten
válasz
Skillet #32144 üzenetére
Rákerestem a Fiat Punto motortérre ... és találtam egy fekete csődört
mert ha tényleg kivan az alja, tocsog minden az olajban, kismillió gömbfejet, lengőkart, szilentet kellene cserélni, szarakodik a váltó stb stb... akkor lehet, hogy ésszerűbb lenne itt megállni a dologgal. el kellene adni
Pontosan !
-
LógaGéza
veterán
válasz
tboy93 #32135 üzenetére
Tegnap hozzám is eljött egy szerelő ismerősöm, mondtam hogy hozza már el a diagcuccát, és rádugtuk, ez lett a vége
Gyertya nálam nem játszik, nemrég cseréltem. Check Engine nem jelez vissza, és érdekes, a Honda specifikus része a programnak ezt a hibát nem jelezte, csak a Generic ODB. Próbáltuk törölni, de újraindítás után visszadobta... -
Skillet
addikt
válasz
TheProb #32085 üzenetére
ha nem tudod, mi a kiegyenlítő tartály, akkor hogyan néztél vízszintet?
a kiegyenlítőben (tágulási tartály) kell nézni a szintet, hogy min/max között legyen.(#32107) TheProb
az, hogy valami bowdeneket nyektettek, és emiatt megoldódott a hátramenet problémája, nem jelenti azt, hogy öntöttek a váltóba olajat.és nem feltétlenül érzed, ha lóg valami a futóműben. pl minden előjel nélkül kifordulhat a kerék, ha a csonkállvány aljából elszabadul a keresztlengőkar gömbfeje. szóval át kell nézetni a vasat ennél a szerelőnél, akihez menni fogsz!! el kell neki mondani mindent, meg kell neki mutatni az állapotfelmérő lapot is.
nem nagyon tudom, eddig miket csináltál, de az összes fellelhető olajat cserélném a szekérben. váltó, fék, motor... összes szűrőt, beleértve a benzinszűrőt is. gyertyákat. hűtővizet biztosan kap most frisset. egy termosztátot is adnék neki.de!! szerintem tudod mit diskurálj meg vele leginkább? hogy megtartsd-e az autót. mert ha tényleg kivan az alja, tocsog minden az olajban, kismillió gömbfejet, lengőkart, szilentet kellene cserélni, szarakodik a váltó stb stb... akkor lehet, hogy ésszerűbb lenne itt megállni a dologgal. el kellene adni
aztán veszel egy régi swift-et mondjuk 300-ért... kicsit jobban átnézetve, saját szakinál. akár majd a mostaninál -
Integrale
veterán
válasz
Kornel #32133 üzenetére
Na igen, nem mindegy az sem, hogy 470-ert maganszemelytol, vagy neppertol. Utobbi valoszinuleg 300 lehetett, foleg, hogy aranyaiban eleg szep osszeget engedett.
En Bravot vettem volna ennyi penzbol. Szebb, nagyobb, tagasabb, jobb futomu. Bar a belseje annak is csufi, mint a Puntonak.
-
z123456789
addikt
-
trassher
addikt
válasz
Integrale #32132 üzenetére
Ez is jó kérdés. Még ha pihenő után történik, a mentő meg a pihenőben állva várja az aktuális "ügyfelet". De ez a kamerás dolog nekem is rejtély.
kornelka: Ennyi pénzért nem is tudom miért ajánlhat bárki mást mint az 1-es stift. Fagyipénzből fenntartható, ha odafigyeltek rá akkor nem is rohad.
-
-
No, ugy tunik megoldotott a p0420 hibakod jelenseg. Gyertya csere utan egy hettel meg nem tert vissza es a fogyim is visszaesett 8+ L-rol mar 7,3-ra (tank felenel volt gyertya csere). Autoszerelom tanacsara tankoltam is 40 lityo 100-as omv nyalat, majd magamhoz nyultam a 365Ft-os aratol
Mi a kulonbseg a premium 95 meg a 100-as benya kozott?
-
Nah csak hogy lássatok csodát, Munez dógozott - ritka kivételes alkalmak egyike, mert ugye a legutolsó talin bevállalta a fényképezést oszt inkább evett helyette
-
Kornel
veterán
A 400k-s punto, és a 300k-s rakoltes:
Szerintem többen is mondtuk, hogy 400k-ert ne vegyen punto2-t, mert nem lesz jó.
Igen, a 440 is 400, és a 470-es meghirdetett ár azt jelentette, hogy max. 370-ert vette meg valakitől a nepper.
Sajnos a tények azok, hogy ennyiért tudott volna venni egy patent swift1-et, vagy punto1-et, de az nem kellett, mert a punto2 az jobb.
De ingyen ebéd nincs.
És mint tobbedszer is kiderül, nem feltétlen érdemes az ársáv aljáról szemezgetni, mert a végén többe lesz a hús, mint a leves.
Most már meg kell csinálni, nincs mese, vagy jó nagy bukoval kiszállni belőle...W333:
Nem tudom melyik univerzumban élsz, de úgy néz ki, hogy egy párhuzamosan, ha nálad 4-500k-ert jó golf4-et lehet kapni
Szerintem az a baj, hogy itt egyeseknél nem tiszta a jó és a nem jó közti különbség.
Más:
Hétvégén megcsináltam a teljes karpittisztitast a verdan, 5k volt a karpittisztito egy napra, pont jó elfoglaltság volt hétvégére
Jobb lett mint ujan -
lenko
aktív tag
válasz
MunezXBK #32126 üzenetére
Én is ezt írtam.
[volkswagen_golf_iv_2.0i_127ekm] Kormányt kicserélni 4 vagy 3 ágú bőrre, aztán 10évig autó még.
(#32129) MunezXBK Micsoda probléma kérem szépen... Gondolom így meg se értetted.
-
TheProb
veterán
Nekem azt mondták, hogy semmi kirívó nincs, csak ami egy 16éves autótól "elvárható".
Amúgy értem én amit Qru is mondott, hogy ezek inkompetens barmok. Csak ha a laikus az állítólagos szerelőre nem bízhatja magát akkor ki az istenre? Felbasz, hogy elmegyek vasutasként egy fiat márka szervizbe és utólag derül ki, h netto átbasztak, mert baromságot mondtak. Ha meg én vittem volna embert az nem tud alánézni, rendesen nem tudja átnézni ő sem, bár ennél biztos jobb lett volna már látom. Persze ez is hozzátartozik a tanulópénzhez.
Ez (szakmámból kiindulva) olyan, mint ha én egy rendszermérnök vagyok a microfosnál, eljönnek hozzám, hogy vizsgáljam felül a rendszerüket, hogy tényleg redundáns-e. Rámondom, hogy igen, persze, semmi gond. Másnap leég a szerverterem és hoppá még sincsenek mentések. Baszhatjátok, IT szempontból megsemmisült a cégetek. Lesarkított példa, de a lényeg ugyan az, az állítólagos szaki véleménykikérésvel kapcs...
-
w333
félisten
válasz
TheProb #32119 üzenetére
Nem kellett volna azonnal megvenni ... tudom hogy kifizetted az állapotfelmérést de várhattál volna legalább 1 napot és belinkelhetted volna ezt az állapotfelmérést, biztos vagyok benne hogy a topikban mindenki azt mondta volna hogy ezt az autót ne vedd meg !
Különben ezt a helyet csak úgy találtad vagy a nepper ajánlotta
De most már ezen tényleg kár vitázni, első autó ez most szerintem nagy tanulópénz, és biztos vagyok benne hogy legközelebb körültekintőbb leszel
Csináltasd meg és használd még egy pár évig ha már ilyen sokat költöttél rá !
-
zack
nagyúr
válasz
roberto211 #32093 üzenetére
Csodálkozol?
15 fok felett szigorúan csak nyári. Csoda, hogy le tudtál lassítani.
Ezért kell nyári gumira költeni, és nem ezen spórolgatni. Vagy ha már téli, akkor nem kell 200 körüli tempóval közlekedni. -
w333
félisten
válasz
Integrale #32113 üzenetére
Nem cseréltem mivel zsír új gumik vannak rajta ... így kaptam !
Szerk.
Aztán ott van az autómentős haverom akinek a keresztfiát rábeszélték egy TDi Golfra 4 -re (Swift után), sikerült is találni 550k -ért külföldi okmányokkal 4 Motion (öszkerekes) példányt, a magyar forgalmi + névre írással együtt megállt 700k -ból valamikor ősszel vette, azóta is szépen muzsikál !
Szóval nekem ne mondjátok azt hogy olcsó nem lehet jó autókat kifogni mert ez baromság, aki egy kicsit is ért az autóhoz (adott típushoz) az pontosan tudja hogy hol keresse a hibát, gondolj csak bele a nepperek 6-700k -ért adják a jobb Golfokat szerinted ők mennyiért jutottak hozzá ? elárulom ... kb. 300-400k max. 500 !
De ahogy már mondtam ki kell fogni, és az nem törvényszerű hogy csak drágán lehet jó autót venni, mert drágán ugyan úgy megveheted a sz*rt is
(#32115) EQMontoya
+1 !
-
EQMontoya
veterán
válasz
TheProb #32111 üzenetére
Ha visszaolvasol, láthatod, hogy leírtam, hogy ezeket a problémákat egy tisztességes állapotfelmérésnek illett volna kihoznia.
A hozzászólásom arra vonatkozott, hogy attól, hogy valamit normális áron adnak, még lehet egy halom fos. Amit olcsón adnak, az kivétel nélkül mindig egy halom fos, de önmagában a magasabb ár nem garancia arra, hogy jobb az autó, csak lehetőség van meg rá. -
mqm
senior tag
Sziasztok!
Gyömrő-Vecsés-Monor környékén nem tudtok jó autó szerelőt? Motorból csöppen az olaj ha leállítom. (Alá feküdtem miközben járt és nem láttam semmi ilyesmit + a beton is száraz volt!)
Köszönöm!Üdv,
P. -
w333
félisten
válasz
TheProb #32107 üzenetére
Nagyjából összeszámoltam ... 4 hónap alatt 350 ezret locsoltál rá ?
És most a motor javítás +100k akkor már többet költöttél rá mint az egész autó ?
Ez aztán az olcsó fenntartású kis autó
Nekem a Vectra több mint 1 éve van meg és összesen nagyon max. még 100k sem költöttem rá (vezérlés + futómű előtte volt cserélve) amit én cseréltem rajta (Féktárcsa + betétek (30k), hátsó lengéscsillapítók (15k), 2 első index (3k), jobb oldali tükörlap (2k), 4 db. NGK gyertya (5k), hátsó stabrúd szillent (1k), km óra spirál (2k), szelepfedél tömítés (1k), generátor felújítás (20k) szóval kb. ennyit !
(#32110) Integrale
hogy ismerosod vett egyet par szazasert, es csak ez meg az a baja, aztan ki tudja, hogy meg mi.
Tényleg semmi más baja nincs, oké az ajtó kárpit szigetelés elvált a ragasztás, ezen kívül semmi ... megkapta az "új ECU -t, most volt vezérlés cserélve és úgy megy mint a svájci óra !
VW szakinál van, ha valami baj lenne akkor sem lenne zsebbenyúlós !
-
TheProb
veterán
Dehogy, én mondtam neki h hova akarom vinni átnézetni, ennyire vasutas azért nem vagyok
Írtam, hogy a váltó bowdent állították, amúgy 10/1 alkalommal veszi csak nehezen az 5öt. Ha folyna a motorból az olaj akkor azt látnám a földön gondolom? Valamint mikor utoljára néztem a nívót akkor megfelelő szinten volt.Tanuló pénznek jó volt, csak már lassan sok is lesz...
De első autóval sztem minden szopik, persze azoknak akiknek nem apuci rakta a segge alá a bmw-t...
Direkt kérdeztem a szervizes faszit, hogy megvehető-e az autó vagy azonnal hagyjam ott, nem mondta, hogy komolyabb baj lenne vele. Azt mondta, hogy az alja miatt nem menne át a műszakin, de azt is már megcsináltattam.
(#32109) EQMontoya: Amíg ezeket az ékes PhD szintű szófordulatok fogalmazod meg, inkább olvasd el amit írok légyszi
Akkor még egyszer, belinkeltem ide, meg a "milyen autót vegyek" topicba is a hirdetést, SENKI se mondta, hogy ennyiért tuti 1 pénztemető és egy kalap szar lehet csak. Akkor miért is ne néztem volna meg és miért is ne hoztam volna el, ha nem mondták az állapotfelmérés után, hogy komoly baja lenne a kocsinak? Nemtom hova lehet ezt még ragozni, de már párszor mondtam, ezen már tök felesleges pörögni. Eddig nem volt komoly gondja a kocsinak.
-
Integrale
veterán
-
EQMontoya
veterán
-
w333
félisten
válasz
TheProb #32107 üzenetére
Egy vezérlés cserénél pont le kakilják hogy XY hibás vagy nem jó , ők kicserélik a megfelelő alkatrészeket megkapják érte a pénzt és ennyi, azt sem érdekli őket ha féktárcsákon gurulsz hazáig ... ha viszont kérted hogy nézzék át és nem találtak semmit hibát akkor nem szóltam !
Papíron még az is szerepel hogy motorból folyik az olaj, ezt is javították ?
Illetve váltóval mit babráltak ? az sem jelent jót hogy az 5 -t nem mindig veszi !
Első autó ez szerintem neked most hatalmas tanulópénz, ezt mindenki megszívta kb. én a Pug 406 -ba ugrottam bele ugyan így
Átvizsgálásnál akkor lettek volna korrektek ha megjegyzésben odaírják hogy Műszakin nem megy át, vagy figyelmeztetnek hogy ezt az autót ne vedd meg !
Azért remélem hogy nem a nepper ajánlotta ezt a szervizt ahol átnézték !
-
TheProb
veterán
válasz
EQMontoya #32103 üzenetére
arra akartam reagálni, hogy "400-ért nem nincs normális punto". ~470ért volt a hírdetésbeli ár.
(#32105) w333: Kipuf cserélve van már, nem szóltak vezérléscsere alkalmával, hogy baj lenne vmivel is, meg is érzem, hogy "lógna". Váltót mivel babrálták januárban, gondolom megnézték az olajat.
Amúgy tényleg nincs már értelme azon filózni, hogy mi lett volna jobb vétel. Anno kb rá lettem beszélve a puntora, mert hogy az lesz a legjobb ár/érték arányú kocsi ennyiért. De ha már ennyire kivesézzük a dolgokat, akkor akit érdekel itt megnézheti, hogy eddig mire lett költve. Egyik se eget rengető dolog... Nekem még 1x, csak azér borult ki a bili, hogy 2 hét leforgása alatt ki kell adjak váratlanul kb ~200-at. Na mindegy.
-
EQMontoya
veterán
válasz
roberto211 #32099 üzenetére
Anyám...
-
w333
félisten
válasz
EQMontoya #32103 üzenetére
Hát pont ez az ... 500-600k -ért már kellemes kis Golf 4 -t lehet kapni !
Amennyit lassan rálocsolt ott van hogy 400k- ért vehetett volna egy lelakott Golf 4 -t amire ugyan ennyit rákölt viszont legalább egy Golf 4 -ben ülne !
De ettől már tényleg egy G Astra, de még egy B Vectra is jobb lett volna !
(#32104) TheProb
De ott van az átvizsgált papíron hogy az egész futómű "lóg"
Ugyan csak a píron írja hogy folyik a váltóolaj ... van még benne egyáltalán ?
Ahogy nézem a kipufogó rendszer is gatya !
-
TheProb
veterán
Téli gumik voltak már rajta amikor megvettem, azokkal nincsen baj. A nyári csak zsákban volt a csomagtartóban. Nepper meg nyilván nem fog rákölteni semmit, minél hamarabb továbbadja aztán csá...
Fékek azok fognak mint a veszedelem, lengés csillapítókkal/futómű nem érzem, hogy gond lenne (bár ugye ehhez se értek), váltóval csak annyi szokott lenni, hogy van, hogy az 5öst nehezen veszi be. Télen ugyan ez volt rükvercel, akkor a bowdeneket állították és jó lett.
-
EQMontoya
veterán
válasz
TheProb #32100 üzenetére
No offense, de autót alapvetően személyesen lehet nézni.
Ok, egy hirdetés nézhet ki jól, de attól még lehet ott baj bőven.
Az, hogy állapotfelmérésen is átment, nagyobb baj.De most őszintén, Te magadnak mondasz ellent: vettél egy bő 400-as autót, aminek bőven foglalkozni kell az aljával, mert nincs normális Golf 600-700ért. Tehát rendberakod az alján, és már majdnem Golf áron még mindig csak egy Puntód van.
-
Skillet
addikt
válasz
TheProb #32100 üzenetére
Annyi mindenre azért nem kellett eddig költened, szóval... ezt letudod és lesz egy kellemes autód. Szerintem nem vettél szart, ilyenbe egy másik használt autóval is belefuthattál volna.
Örülj neki, hogy végre normális szerelőhöz kerül az autód.
Ott végre tisztázódik, hogy mi történt.
Majd meséld, mi volt. -
w333
félisten
válasz
TheProb #32100 üzenetére
Golf 4-re mindenki azt mondta itt, hogy normálisat nem kapok 6-700 alatt
Ez szerintem egy nagyon nagy hülyeség ... lehet venni olcsón jó autót is (ami lehet hogy egy hányadék lelakott valami) de legalább a kötelező dolgok cserélve voltak benne (ez legyen a legkevesebb, kárpit + polírozás durván 30k és van egy újszerű autód) és lehet venni drágán szépnek tűnő autót (amit utólag kicsit kipofoztak hogy nézzen ki valahogy) na ez az igazi hulladék kategória
Ki lehet fogni magányszemélytől olcsó és jó autót, ez nem szentírás hogy ilyen áron nem lehet csak sz*rt kapni, élőben meg kell nézni akár 10-20 autót is !
Egy olyan autót amin 3 különböző márkájú gumi van messzire el kell kerülni, hiszen ha a gumira sajnálja kiadni a pénzt akkor az autóra még inkább sajnál költeni (kötelező szerviz + kopó alkatrészek)
Ha már ennyit költöttél rá akkor most már csináltasd meg és használd, de attól félek hogy rövid időn belül újabb problémák lesznek ezzel az autóval, fékek, futómű, lengéscsillapító, váltó stb. legalább rendben vannak rajta
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia - HUN
- Bezámítás! Lenovo Legion 5 17ACH6H Gamer notebook - R7 5800H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN11
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 docking station
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650 R7 7800X3D 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4080 16GB ZALMAN I3 NEO Corsair 850W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest