-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
A Kassa táblánál az asszony majdnem kidobta a tacskót, pedig nem mentem a kocsi és saját határaimhoz közel, csak tempósabban vettem a kanyarokat. Egyedül simán megríkatom a nyári 225-45 R17 Fuldákat.
Na jó, van egy szakasz(log domb, ide hordom tesztelni turbónyomás gondokkal küzdő TDI-ket, aminek baja van, itt kiderül), ahol nem bírok magammal, ott lehet csak előzni és kell is. Ebből a kanyarból kifelé 3. padló, 4. padló, és az 5.-et nem bírja leforgatni. De ma nem voltam ilyen rossz, nem mentem a megengedett fölé.
Fölfelé két sáv van, lefelé egy, csak erő kell a motorba, meg rendes gumi és lehet érdekes dolgokat művelni.
-
Mágus2
Közösségépítő
A kormi alatt passzív kormányzású hátsó futómű van, egy 225-ös vagy szélesebb gumival elég reménytelennek tűnő kanyarokban is elfordul a kívánt íven.
Próbáld ki egy biztonságos helyen, ahol nincs minek nekitámasztani. Majd meglátod, hogy többet tud, mint amit sejtet.
Nekem könnyű dolgom van az octaviaval. Ma is mentem itt.
Hátsókerék-kormányzást önmagában nem alkalmaznak közúti használatra szánt járműveknél, azon egyszerű oknál fogva, hogy az ilyen jármű hátsó kereke járdaszegély mellől, előre történő elindulásnál felugratna a járdára.
Az ilyen rendszereket csak munkagépeknél (pl. villás targonca) használják, ahol más szempontok fontosabbak.
A személygépkocsik hátsó futóművei sok esetben mégis megvalósítanak enyhe kormányzó hatást, amit az oldalerők váltanak ki. A kerék elfordulásának mértéke azonban minimális, legfeljebb 1-3 fok, iránya általában megegyezik az első kerekekével.
Ezt az úgynevezett passzív hátsókerék-kormányzást a hátsó futómű rugalmas rögzítő elemei, illetve a többlengőkaros futóműveknél a futómű geometriája váltja ki, leginkább nagy sebességű kanyarodáskor, amikor nagyok az oldalerők. -
rbalint88
addikt
X-clean van benne nekem is. hát az úgy volt, hogy sikerült kicsit túlvállalni a kanyart, aztán amikor már ott voltam, akkor már nem volt értelme fékezni -meg az amúgy is a buziknak van- aztán csak ráhúztam az ívre, kicsit elkönnyült, betapadt és mintha sínen húznák, elfordult. na akkor szerettem meg igazán az autót
ekkor volt nálam nagyjából két hete.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
rbalint88 #30190 üzenetére
Milyen Motult teszel bele? Nekem az EcoClean+ nem annyira vált be most X-Clean FE van benne (ezt javasolta a forgalmazó).
Korminak is elkönnyül a fara (és az se segít a súlyeloszlásán ha teli tankolom, már próbáltam) tovább nem mertem erőltetni de lehet az is betapadna...
-
rbalint88
addikt
2-3-4 csak 3000rpm felett. ezért van benne motul olaj
mondjuk nálam ez viszonylag gyakran előfordul, hogy pattog, mert ugye a viszonylagos orrnehézsége ellenére is jó vele kanyarogni. ha már két-három szezon alatt nullára nyalja a gumi belső oldalát, legalább tapadjon is
zseniális futóművet raktak alá, picit elkezdi morzsolni az eleje, utánakönnyül a hátulja, aztán betapad az egész és csak megy és megy. és érdekes, hogy az elsőkerekessége ellenére nyélen jó vele fordulni, úgy jobban tapad az eleje, ami ugye szembemegy a fizikával
pedig nem is sperres (még).
-
Mágus2
Közösségépítő
Majdnem lefulladt.
-
Ironizer
tag
Az elektromos ablak egész addig jó, amíg nem szarik be úgy, hogy nem bírod felhúzni. Kurva szar ám esőben lehúzott ablakkal szopni.
Haver mondta, hogy ő hogy örült, hogy az autójában hátul kurblis az ablak. Akkor legalább az az egy dolog van, ami soha nem fog beszarni.
-
rbalint88
addikt
válasz
bitpork #30173 üzenetére
memória nélkül szerintem csak önszopatás az elektromos ülés. lassabb vele beállítani, mint a kattogóssal.
5er E39 óta nincs kurblis hátsóval szerencsére.
én amiket kötelezővé tennék: abs, esp, automata klíma (mert a paraszTYa képtelen értelmesen használni a manuálist), összes elektromos ablak, automatikus fényszóró-magasságállítás, parkradar. ezek is azért, hogy saját magukat megvédjük az egységsugarú juzerektől és ezáltal másokat is megvédjen vele. -
Jó vezetni? Mit? Az 5er is tohonya nagy bálna, ha nem egy 35d v 4 liter motor van benne
És nyugodtan nézz körül pl mobile-n fogsz találni könnyen 525-530 modelleket hátsó kurblival. Amikor Teddyt kerestem, meg is voltam feküdve h milyen gusztustalanság mán ez. De ok legyen neked, a passat-ok (2009 utániakat néztem mostanság) szintén nagyon meg vannak áldva ilyen szinten
Szégyen
(#30174) zack: nem a szokásról van szó, hanem arról h filléres extrák az autó árát tekintve. És igen az állófűtést és a klímát kötelezővé tenném: sok problémát és balesetet segítenének megelőzni. Az első szélvédő fütttés nekem nem gyere be, mert torzítja a képet, de ettől még hasznos lehet.
-
EQMontoya
veterán
Ha feláras extra lenne sztem sokan nem kérnék/kérték volna bele pluszpénzért. Nekem kimondottan szimpi hogy teljesen egyénre szabhatod a náczi autókat.
Ez alapvetően szimpatikus valóban, de én ennek a magyar piacon nem örülök, mert ez valahol a 712Li irányába viszi el az autópiacot, miután a sok spúr marha a szomszédnak vesz autót.
-
Valóban mondom h nem a motorhoz kellene kötni. De ne mond már h egy 5erben normális a hátsó kurblis ablak
Vagy hogy nincs ülésfűtés és (nem memória!)elektromos ülésállítás
Hát akkor minek vegye meg az ember?
-
Qru
MODERÁTOR
mk3 Mondi V6-nak szép hangja van. Egyszer vezettem egy olyat. Kb egyik első autó aminél kikapcsoltam a rádiót mert tényleg szép hangja volt. Ez Kormiról pl már nem mondhatom el...
EQMontoya: Ha feláras extra lenne sztem sokan nem kérnék/kérték volna bele pluszpénzért. Nekem kimondottan szimpi hogy teljesen egyénre szabhatod a náczi autókat.
mod:
[rvilike]: +1. Én is inkább az alapfelszereltségű de erősebbet vettem mint sem a gyengébb de jobban felszereltet.
-
-v-
addikt
válasz
bitpork #30166 üzenetére
Te mondod mindig, ha lenne full extrás felszereltség kisebb/gyengébb motorral, te azt vennéd, mert csak az első érdekel úgyis, a második meg mindegy. De csak a nagy motorhoz van jó felszereltség.
Na, fordítva engem meg csak az érdekel, a 3 literes 6 hengeres benne legyen, kis túlzással utána nekem elöl is lehet kurblis ablak -
válasz
stickermajom #30162 üzenetére
Engem zavar. Olyan mintha lenne gy full extrás nőd, nagy dudákkal, meg szép arccal, de a háta meg szőrös lenne. Mert ugye ki nézi azt először. Pfej.
-
zack
nagyúr
válasz
Qtya123 #30148 üzenetére
Nekem ne mondd. E46 328i, 330i volt tervben Mondeo előtt. "Fehér holló" volt már akkor is, ami meg tetszett volna, nem néztem meg, mert irreálisan drága volt.
Egyet megnéztem, én kértem elnézést, hogy vevőként beléptem a kedves és szimpatikus nepper birodalmába.
Ezüst színű, kombi 330i...Első lökös lóg. Kérdem, ezt mi lelte...Válasz, "ez ilyen, nem muszáj megvenni". Aztán tovább vizsgálódtam. Sárvédő belső felén friss festék nyoma...Erre már rá sem kérdeztem, ennél a pontnál fordultam ki köszönés nélkül.
Hasznaltauto.hu-n ami kombi, az szinte mind kintről hozott, ez a kisebbik gond. De hogy mindegyik dízel...
Ezekhez a dízelekhez szó szerint zsebben kell hogy legyen 500k, mert nyűgösek, szinte mindegyik beteg.
Aztán le is tettem az E46-ról. Mindenáron nem kellett.
Így utólag pedig azt mondom, a Mondeo (Ghia) köröket ver az E46-ra, persze akinek nem fontos, hogy hátsó kerekes legyen. Extrákban, belső tér kialakításban, helykínálatban, mindenben. Vezetési élményt tekintve aláírom, hogy a BMW egyedülálló, de talán a Mondeo sincs lemaradva túlságosan.
Alapvetően BMW sportosabbra van hangolva, tehát más karakterű összességében, de közel sem tartom "mindenesnek" ahogy a Mondeot. -
rbalint88
addikt
vágásiferi, nincs is ezzel gond, de azért ezzel saját maguk alatt is vágják a fát, hogy jürgen tud magának konfigurálni ilyen fos felszereltségű nagymotoros gépet. úgy mondom, hogy szerintem beleférne az árképzésbe az, hogy a nagyobb motor felárába beleépítik az extrákat és jürgen akkor se tud bőrös-kurblis 330i-t venni, ha hétrét feszül. ez a bőrös dolog a másik. valaki megrendeli 600+ezerért a bőrkárpitot és 60ezerért nem vesz hozzá villanyablakot hátra? hát lófaszt mama. legyen 700k a bőrkárpit, de járjon hozzá a villanyablak.
stickermajom: szerintem azért volt pár egyén, aki lesápadva fogta a fejét, amikor megjött a kocsija hátul kurblis ablakkal 15misiért
-
Qru
MODERÁTOR
Kár érte, jobb sorsra érdemes lenne az a gép. De hát hagyták lepukkanni és látszott hogy nem vigyáztak rá. ~1,5M az ára és alhangon ennyit kellett volna ráköltened pluszban hogy gyári állapotban legyen és akkor még a 386k-t futott motorhoz nem nyúltál....
mod:
stickermajom: Az enyémben is 4x elko ablak van a hátsókat soha nem használtam. Vételkor ellenőriztem, hogy működik és ennyi. Engem az se zavarna ha hátul kurblis lenne de ugye a japókat nem lehet konifgolni ott csomagok vannak.
-
stickermajom
addikt
válasz
bitpork #30152 üzenetére
Elöl ülsz úgyis, nem?
Nem éreztem még hiányát a hátsó elektromos ablaknak amúgy, de nagyon röhögtem amikor megláttam. Xenonra, tetőablakra meg anyámkínjára futotta, de hátul maradt kurblis az ablak..
De azért szerintem ez nem olyan nagy érvágás egy autóban, én nem dobnám el emiatt.
(#30164) rbalint88 Persze, az tuti, hogy aki nem számított arra, hogy a bimmerhez ez nem jár alapból rosszul lett a látványtól.
-
-v-
addikt
válasz
rbalint88 #30160 üzenetére
Mindig is ez jellemezte a prémium gyártókat, nincsenek felszereltségi szintek annyira, minden extra külön rendelhető, és mindennek szép ára van ... nyilván nem véletlen csinálják amúgy, a profitra mennek, nem hülyék. A vásárló se, ő meg az ár érték arányra megy.
(#30159) Qru: biztos, hogy az utóbbi, aki szerelemből venne ilyet mindenáron, az tuti inkább hoz magának a németektől egy érdemes darabot
-
rbalint88
addikt
mondjuk ebben szerintem az autógyártó is hibás. bizonyos motor felett az alapfelszereltség része kellett volna legyen pár dolog. pl 20d és 20i felett csak digitklíma, tempomat, 4x villanyablak, bőrkormány (a multi azért már túl extra lenne).
mondjuk én most egyelőre csak teoretikusan nézelődök, de Alfa 156-ból keresek V6-ot, de belső faceliftes vagy teljes faceliftes kb ritka, mint a fehér holló. és abból is a legtöbb agyon van baszva az automatával... azért vicces lenne átülni a tempomatos-digitklímás-BOSEhifis dízliből egy fapados V6-a
-
-v-
addikt
Ennek
nem a 4 hengereseknek
Az extrákhoz azt is tegyük hozzá, irreálisan drágán ad néhányat a bimmer.
Mi meg kelet európaiként amúgy hajlamosak vagyunk leszólni mindent, kint van M paketes full extrás 318i is ugyanúgy, mi azt is leszóljuk hogy jó jó na de minek ha nem megy, egy "bmw menjen" már mert milyen ciki... a jürgen meg ezt leszarja és azt veszi amit akar meg amire szüksége van.
A másik meg 325i-t vesz, mert kell neki a nagy hat hengeres, de a kuvra drágán mért ablakemelőre meg sajnálja. Mi ezt is leszóljuk, ő meg csak azt veszi amire szüksége van.
Amúgy lehet itt sóher jürgenezni, de azért nézzük meg hol tart az a gazdaság meg társadalom, meg hol a miénkSzóval amúgy én annyira nem verném a mellem a magyar mentalitásra vagy gondolkodásra, hogy az mennyire jó ..
-
MOD:
Dehogynem. Itt is többen megaszonták h Jürgen tuggya ami kell neki, csak azt veszi meg. A Káeurópai majom igényli csak a full-full extrát. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Qtya123 #30137 üzenetére
Remélem nincs több kérdés minek van jó hangja...
mod:
Bit: Nem Jürgen sóherkedi el az extrákat, hanem a kitelepül K. európai gyökerek...
-
Ironizer
tag
válasz
Qtya123 #30148 üzenetére
Igen, én ezt megjártam, amikor 330Ci-ket is nézegettem, nincs belőlük nagy választék.
De ez érthető dolog, ezek rétegtermékek. A 2 liter fölötti benzines eléggé luxusnak számít magyarországon, coupé meg nem elég a gyerek miatt, nem lehet vele nagymamához menni sok cuccal, stb. Erre megoldás a két autó, de hát az se sok embernek fér bele anyagilag. Vagy csak simán az emberek többségét nem érdekli a lóerő, meg a hátsókerék, ennyi. Mindenkinek más a dilije.Btw hétvégén voltunk barátomnak nézni 350z-t (ez volt az első, amit megnéztünk), de nem ez lesz a nyerő példány. Több jel is arra mutatott, hogy estek vele (tudom, melyikkel nem). Ami poén volt, hogy a belső tükör nem volt fenn, a csávó ilyet szól, "így olyan forma-1-es".
Jah, vagy csak nem ragasztották vissza az esés után.
-
-
-
-v-
addikt
-
Qtya123
őstag
Nyilván ízlés kérdése. Abban egyetértünk, hogy a sokhengeressel a versenyt nem veszi fel, de én bírom az ilyen 8-9ezerbe forgó idegbeteg motorokat is.
Amúgy érdekességképp, ha már sokhegeres BMW-t likeltél:
Nagyon nincs könnyű dolga annak, aki ma sokhengeres E46-ot akar venni itthon.
- felmegy ma a hahura, BMW-k dögivel
- belövi, hogy E46 legyen, találat: 1428 --> hóhó nem lesz itt baj, van választék, valamit csak találunk!
- benzin legyen: találat 773-ra csökken --> jóezmég!
- sedan legyen: találat 333-ra csökken (valamiért mindenki a kombi E46-ra gerjed, nekem felfoghatatlan okból)
- legyen benne 6 henger: találat már csak 72
- váltó manuális: már csak 56-al számolunkAztán lehet még finomítani, én például nem tartom túl nagy elvárásnak, hogy ilyen autóban már hátul ne kurblis ablak legyenek ---> találat: 29 db. Aztán mehetünk tovább, szintén az a véleményem, hogy az autóban ne az FM transmitterrel szórakozzak, vagy hallgassam a kazettát, szóval CD is legyen benne: találat kemény 15 db. Ebből kb az első 10 db-ot lehet is bezárni, ezek a kintről aranyásók által behordott romok, amelyeket komplett forgalomba helyezéssel árulnak 800ezerért. Marad kb 1-2 amiért érdemes telefont ragadni.
Háromhúszdé kombiból meg akkora a választék, hogy eltelefonálod a fizetésedet a sok hirdetésre.
-
-v-
addikt
válasz
Qtya123 #30146 üzenetére
Nekem ez is szar
Egyszerűen a 4 hengeresnek nincsenek olyan felhangjai vagy nem tudom, hiába raknak rá sportkipufogót vagy forog 8 ezerig, én ugyanazt az ostoba bubogást hallom ... ilyen integra type r meg ezek se jönnek be. Sőt a 4 hengeres boxereknek sincs semmi extra hangjuk, nekem ugyanúgy nem tetszik az sti sem
-
brickm
őstag
válasz
Graphics #30143 üzenetére
Ha kerékcsapágy lenne menetközben morogna, nem?
A szilentre én is gondoltam, mert ha nagyon kitekerem a kormányt állóhelyzetben és elindulok koppan párat, de nem mindig. Kicsavart kormánynál mikor alánéztem láttam is a talpast, mintha meg lenne gyűrődve, elég szarul nézett ki. De attól tud ilyet produkálni, hogy az autó orra lemegy majdnem földig? Meg nem záródik a motorház? -
-
brickm
őstag
Hali!
Asszony Daewoo matiza multkor megrogyott bal első kerékre.... mintha gödörbe ment volna vele. De vissza felemelkedett az autó, azóta nem csinálta ezt. Viszont ha emelem a jobb hátsó oldalát a kerék lentmarad a földön, mintha a rugó nyomná lefelé... Alánéztem, amennyire tudtam, nem látok semmi rendelleneset, viszont azóta a motorháztető sem záródik le.
A héten megnézi egy szerelő, csak szeretném tudni kb mi okozhatja.
Ja és most vettem észre, hogy a jobb hátsó kerék lötyög...nem maga a felni, mert azok a csavarok meg vannak húzva, le is vettem a kereket, meghúztam megint. Akkor állt a helyén, most megint billeg. A dob anya lazulhatott meg? -
-v-
addikt
válasz
Qtya123 #30137 üzenetére
Hát nem rossz, de a jó az nem ilyen
Bármelyik utcai (tehát nem kimondottan célgép, vagy sportautó) 4-nél több hengeres autó hangja is jobb
pl.: [link] ez azért sokkal kellemesebb az én fülemnek.
Igazi sok hengeres sportgépeket meg ne is említsünk(#30138) EQMontoya: porschék is.. M3-masok is. Sőt igazából bármelyik célgép, amiből legenda lett
Egy jó STi is picsa drága sok évesen is stb. Ezek az autók nem véletlen híresek -
Qtya123
őstag
válasz
EQMontoya #30138 üzenetére
Nem is nagyon adja el senki.
De olyat se sokat kell keresni, ami 2.0 szívómotorral 240 lóerőt tud tuningmentesen, 8ezres fordulat felett kószál és nem hullik szét fél évente. Kicsit követhetnék a példát a mai 1.0 3henger, 110 ló turbóval korszakban. Tudom, tudom a környezeti normák persze... -
Qtya123
őstag
válasz
Skillet #30107 üzenetére
"nincs az a sor4 aminek jó hangja lenne. Na ezzel nagyon egyet tudok érteni. Tud az durrogni, surrogni, szisszenni, ordítani meg minden... de szép hangja annak sosem lesz."
Nyilván ízlés kérdése, de én például azt gondolom, hogy ennek a 4 hengeresnek a hangjáról azért általában nem az jön le, hogy rossz a hangja:
[link] -
-
EQMontoya
veterán
válasz
Graphics #30133 üzenetére
Nagy mellét egyikkel sem lőhetsz szerintem.
Viszont kérdés, hogy ha már munkaeszköz, akkor milyen körülmények között közlekedsz.Mert ha sokat mész pályán vagy tempósabb (2*2 sáv) országúton, akkor a helyedben elfelejteném az 1.2-es Jazzt és az 1.3-as Stiftet, de Corollából is inkább a 110 lovas 1.6-on gondolkodnék. (Erről pont azt kell tudni, amit az 1.4-ről írtam lentebb).
Tempósabb haladásnál a fogyasztáskülönbség is elenyésző.
Ha inkább városban mész többet, akkor nyugodtan maradj a kisebb motoroknál. -
válasz
EQMontoya #30132 üzenetére
Bocsi,nem tétel
Csak nem voltam képbe ez mennyire speciális ennél
/ eddig csak dizelem volt , legyen ez a mentsegem
Leszogezem a Jazz a nyerő, mindössze találnom kell egy jót
Vezérlés láncos,remélhetőleg azért azt nem kellene most cserélni
Munkaeszköz lenne,műszakilag a legstabilabb megoldást keresem
Autóm van amúgy, a kopó dolgok tudom,hogy ezzel járnak -
-
-
EQMontoya
veterán
válasz
Graphics #30122 üzenetére
Ha A-ból B-be kell az autó, akkor ebből Jazz, azzal nehéz mellényúlni.
A Corolla 1.4 vvti szerintem egy fokkal komolyabb gép, viszont ott volt probléma a motorok olajfogyasztásával. Ezeket a blokkokat gyárilag garanciában cserélte a Toyota 7(!) éves korig. Ha találsz motorcseréset, azt vedd meg, keveset fogyaszt, nem is lomha, világból kimegy.
Mazda2 szerintem nem akkora rozsdahalom, viszont árban drágább lesz, a Corollánál kisebb, viszont sokkal élénkebb, sportosabb gép. Az 1.5-ös mocival kis vagány gép, futómű is van alatta valamennyire, de szerintem árban az lesz a legdrágább. Nem véletlenül.
Az alkatrész viszont ritka, mert elég kevés van belőle.Swiftnek nagy előnye az olcsó fenntartás, és hogy bármelyik sarkon van hozzá alkatrész.
-
válasz
Bozso68 #30126 üzenetére
A vezérlőjel olyan vékonka (pl a VAGos CAN BUSon, hogy gyk mérhetetlen. Ezek már nem olyan rendszerek amikben mindent egy közbeiktatott led tud jelezni
Ilyen módon sajnos nem tudok ötletet adni. Esetleg azt tudom ötlet szintján javallani , hogy iktass be egy fix napot a héten amikor megyei matrizsa árában kormolsz a pályán - a legtöbb elektronika megragadja az alkalmat ha tartósan 2000 rpm felett mész, legalább 80km/hval és elkezd regenerálni.
-
alienpapa
senior tag
Sziasztok!
Valakinek van szellőzőrácsra rakható pohártartója? Ha igen akkor ki mennyire elégedett, illetve hol vette? -
Bozso68
őstag
válasz
bitpork #30125 üzenetére
Nekem az a gondom vele, hogyha nagy nehezen este hazaérek, beállok az udvarba, állítanám le a kocsit, és 1000-es alapjáraton ketyeg. Hosszú út után is rendre persze még olyankor regenerál. Erre vissza a főútra, hogy kikormoljam. Ha hagyom alapjáraton, volt, hogy megszakította a regenerálást. És ezzel van tele a tudatom. Nekem épp azért kellene egy visszajelzés, hogy amikor kormol, akkor tudjam, hogy fordulaton kell tartani, és nem lekanyarodni a főútról. Az alapjárat emelkedésének észlelése menet közben nem egyértelmű. Gondolom, a kikormoláshoz valamilyen vezérlőjel, működési feszültség kell, amit mérve/megcsapolva lehetne kijelezni.
-
válasz
Bozso68 #30124 üzenetére
VAGnál a regenerálódásnak több feltétele és jele van, de jellemző hogy megemeli a fordulatszámot és a ventilátor is bekaccsol. Külön jelzője gyk sehol nem van ( pontosítanék: én nem tudok ilyenről ). Nem plusz feszültséget ad a motornak, hanem elállítja legalább egy befecskendezőnek az értékeit, ezzel sok elégetlen üzemanyagot juttatva a kipufba ahol elégve a rácsot kellene tisztítania.
-
Bozso68
őstag
Sziasztok!
Feladtam a küzdelmet. Chevy Captiva 2.0D részecskeszűrő regenerálását valamilyen úton OBD2-es kütyüvel akartam kimutatni, de se DPF, se katalizátor hőmérsékleteket nem jelez vissza a kocsi a csatlakozón keresztül. Csupán elméleti kérdésem az lenne, hogy a regenerálódást egy leddel ki lehet a műszerfalon jelezni? Gondolom, valahol ad 5, vagy 12 voltot a kocsi ilyenkor.
Köszi előre is: Zsolt
-
Üdv Mindenkinek komoly választás előtt állok.
Volt egy bizonyos márkám / Renault Thalia 1,5 dci, amibe sikerült vaskosan belenyúlni, jelenleg nem akarom javítani... /
Keresek tanulóvezető autót
Kiszemeltek között a modern dízelesek már nem játszanak...
Japán felé fordultam, és innen ezeket merítettem.
Honda Jazz 1,4 2001-től , állítólag ez a Szent Grál mostanság
Toyota Corolla 1,4 /béka utáni /, itt a testes mivolta miatt félek a magasabb fogyasztástól.
Suzuki Swift 1,5 / gombóc// állítólag az 1,3-as típushibás nyelestengely csapágya kissé morcos költség
Mazda 2,/ még a Demio utáni/ de itt kollegám 3-asából kiindulva ,végtelen rozsdára számíthatnék
Szóval kinek mi a tapasztalata / a topicokban már jártam, ide azért írtam, hátha van, aki került vmivel közelebbi viszonyba.
Ja még ami szóba került, SDI, semmi más, ebből Fabia, Ibizia, Golf IV
-
Toki2016
újonc
válasz
Moromel #25218 üzenetére
Szia!
A károkozástól egy évig van lehetőséged akár pótlólagos kárigényt követelni a biztosítótól.
Ha casco-ra rendezed, ugrik a bónusz és az önrészesedés.
A szervizek meg igazán nincsenek felkészülve egy ilyen kamu rendszámos károkozós csűrcsavarra...
Érdemes kárrendezési szakértőhöz[link] fordulni Ők leboxolják a biztosítóval, ha kell a károkozóval. Előre nem kérnek pénzt, csak sikerdíjat kell utólag fizetni. -
-
AMD Power
titán
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz
AMD Power #30114 üzenetére
Költsék gyógyszerre az összeset...
Nem baj gyerekek, csinálják. Most nem fogok belehalni a plusz ~200 Ft-ba egy teletanknál, de szépen csúszik az ország így a "megfelelő" irányba, kérdés lesz-e elég töke az országnak.
szerk.:
(#30119) AMD Power: persze, totálisan igazad van, én csak a mostani emelésre írtam, de amúgy meg pont ez az, hogy ha viszonylag ritkán tankolsz, még jobban szembetűnő. Vétel óta mentem vagy 4 (max. 5) ezret a verdával, mondjuk szünetekkel. De pont ez bosszant engem is, most lehet az ezelőttihez képest több már vagy 20-30 Forinttal is, igaz én az ÖMV MM95-öt tankolom, így még nagyobb a kiadás.
-
AMD Power
titán
Nyárra szépen ,megint "jó" ára lesz a benzinnek.
-
deicide
veterán
válasz
SzlobiG #30098 üzenetére
Pici öröme volt, mire azt az egy másodperc késlekedést visszahoztam, aztán görbülhetett le a szája. Nem láttam a hátulján jelzést, hogy milyen modell lehet, annyira meg nem értek az Audikhoz, de hogy diesel volt, azt a füstből sejtettem.
MunezXBK: Ezek színesítik meg a napokat, nem?
-
Skillet
addikt
áhhhhh
Vártam a csodát, de a világon semmit sem hallottam benne. Nem szép, de még csak közel sincsen hozzá.
Ennél még azok is sokkal jobbak, amiket én néztem (hallottam), pedig aztán...
Velem van a baj. Vagy hát tényleg igaz, ízlések és pofonok.(#30109) bitpork
Azaz. Persze. Egyenesen csodás -
-
Skillet
addikt
válasz
bitpork #30106 üzenetére
Igen, én próbáltam... youtube-on megnéztem sok v6 tdi videót. Nem linkelem egyiket se, nehogy az legyen, hogy én nem találtam meg, amit kellett volna. Linkelj 1-2 olyan videót, amin szép hangja van egy v6 dízelnek.
Néztem v8 és v10 dízeleket is.
Korábban volt már erről szó. Ahogy arról is, hogy nincs az a sor4 aminek jó hangja lenne. Na ezzel nagyon egyet tudok érteni. Tud az durrogni, surrogni, szisszenni, ordítani meg minden... de szép hangja annak sosem lesz.
Hogy egy dízelnek nem lehet szép hangja (akkor sem, ha v6 vagy bármi más), azt meg tudjuk be az én véleményemnek, amit a dízelek iránti ellénérzésem mondat velem -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- iPhone topik
- Elkészült és telepíthető az Android 16
- E-roller topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Samsung Galaxy A52s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- PS3 Játékok 1500Ft/db - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X390: i5-G8 I 16GB I 256GB SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest