Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz w333 #32152 üzenetére

    Faterom a második Dedráját koptatja, az első 2 literes benzines volt, bő 300e km volt benne, összetört.
    Aztán most fut egy utolsó szériás 1.9 TDs, 318e km van benne, turbó és a kuplung cserés mind a kettő gyári még.
    Jó vétel volt 10 évvel ezelőtt, szervizkönyv, a megrendelő lapja is benne van, extrák melletti pipákkal, aláírásokkal stb.
    Közepesen felszerelt, 4x el.ablak, automata klíma, automata lámpamagasság állítás, teljes velúr belső, légzsák, övfeszítő, elektromos fűthető tükrök, szélvédőbe integrált antenna,3 légrostély hátra is, könyöklők, ülés és kormánymagasság állítás, fényszórómosó jelenleg nincs rajta, mert az előző tulaj lökhárítót cserélt (alacsony az orra, könnyen meg lehet szakítani az alját).
    Ülésfűtés, tükörbehajtás, bőr kormány (vicc, hogy az ülés az 1500 márkáért, de a kormány nem), tetőablak, és az állítható futómű nincs benne.

    2-400e körül szerintem jó vétel, ezért a pénzért rengeteg extrát ad, kényelmes és tágas, de nem lehet már jót találni belőle.
    Az a baj mint a legtöbb olasszal, értéktartása a béka segge alatt, így azokat vonzza többnyire, főleg ennyi idősen, akik autóvásárláskor kevesebből gazdálkodhatnak, ami még nem is probléma, csak ez a karbantartáson is meglátszik.

    Lybra! csak kombiban valamelyik 5 hengeressel.

    Az a Stilo pedig a vicc kategória, így elbaszni szerencsétlen autót. :O Talál egy patika állapotú autót, amin már gyárilag is ott az optikai nagyzolás, és jól körbefossa kötényekkel.

    [ Szerkesztve ]

    "Bad reklám is reklám too"

Új hozzászólás Aktív témák