Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
EQMontoya #33526 üzenetére
what, no waaay, ilyeneket ne állítsunk kéremszépen
pont annyira egyenletes az áram frekvenciája/feszültsége éjszaka mint bármikor máskor. nincs más mögötte mint a kereslet-kínálat, éjjel a kutyának sem kell. holnapra pl. 40% különbség van a hajnali és a csúcsidőszaki árakban.
-
-
-v-
addikt
És miért nem vagytok bejelentkezve mobile.de-re
-
brumi1024
veterán
Na végre egy faceliftes változat. A bőrülés ebbe se fért bele...
A semmilyen facelift helyett egyébként változtathattak volna valamit a beltéren, mert ciki, hogy az újonnan harmad-feleennyibe kerülő 1-eseken is pont ugyanez lesz a belsőtér, és anyagminőségben vannak kivetnivalóim vele kapcsolatban. Ebből a szempontból elbújhat egy A4 mellett, ég és föld a kettő.
(#33592) [rvilike]: Na látod, mondom én.
-
-v-
addikt
válasz
szőröscica #33576 üzenetére
Bimmer kell.
-
Qtya123
őstag
Alvázvédelem:
[link]Mókás az első kép, "jó" tudni, hogy mennyire foglalkoznak a gyárban az alapos karosszériatömítéssel, korrózióvédelemmel.
-
Integrale
veterán
F1-et nem lattam sehol, Bac Monobol volt ketto is, 458 Italia pedig Suzuki Swift jellegel szurkult bele a tomegbe.
Josh Cartu kiosztott egy i6-ot is, a szolid F12 TDF csomagterebol, na akkor orult meg igazan a tomeg.Rongyrazas es fejetlenseg, de azert jo volt latni eloben egy Bentaygat (nem, nem volt az) meg egy 918-at.
-
w333
félisten
válasz
TheProb #33567 üzenetére
Most már ha belefogtál várd meg hogy mi lesz ... szét kell kapni ha van más gond is akkor az nagy valószínűséggel úgyis kiderül, de azért reménykedünk benne hogy nem lesz semmi más, és végre jó lesz már a gép, mert mióta megvan elég nagy sz*porollered van !
na de egyszer csak jó lesz az !
-
raczger
őstag
Kicsit azért gáznak érzem ezt a Gumball 3000-et, magamutogatás az egész, pár ember meg teljesen meghülyül attól, mert egy gagyi pólót osztogatnak... (mintha aranyrudakat dobáltak volna)
Persze azért volt pár érdekes verda, de a Hungaroringre jobban szeretek kijárni, érdekesebb gépek vannak
Pár kép -
-
TheProb
veterán
Na hazahoztuk a kocsit, megint eljött lábom, de jóval szarabb az állapota, mint amikor elvittem (ezzel véletlen se a szerelőre akarok mutogatni, csupán megjegyzés). Alapjáraton úgy ráz a kocsi, mint az állat. Feri ezt mondta, de akkor azt mondta h csak az elején, mikor hideg a motor. Valszeg azért, mert belefolyik a hengerbe a víz és nem tud gyújtani a gyertya. De most, hogy hazaértünk, most is ugyan úgy rázott alapjáraton. Mi a szartól nem mehet ilyenkor vmelyik henger?
Továbbá most már fehéren füstöl is a kipuf, szintén csak az elején, miután elindultunk és 50<=-nel mentünk már megszűnt a füstölés. Kupak mellett csordogál a hűtővíz.
Nagyon remélem, hogy ez mind a hengerfejesség miatt van csak és nem jött még rá valami pluszba, mert akkor tuti megy vmelyik kereskedésbe (vagy a dunába).
-
Richard!
addikt
-
TaaT
nagyúr
Az biztos hogy nem kevés, még ha magának is csinálta.
EQMontoya: Ed Csájnának a Jaguar szervizben 70fontért olvastak ki egy hibakódot.
-
w333
félisten
válasz
Calogero #33551 üzenetére
Persze ... ezért is mondom ha megvan a 70% -s átláthatóság akkor nem szólnak érte semmit, nem egy olyan ismerősöm van aki pl. nem a sötétítés miatt hanem az UV védelemért víztiszta fóliát rakatott fel még az első szélvédőre is, így nem keletkezik üvegházhatás az autóban !
Azért pályán mikor 400-500 vagy több km. vezetsz és oldalból kapod a napot az nem olyan jó érzés hogy szétégeti az egész karodat, az ablakot meg nem húzod le mivel 140 -s tempónál akkor szél van hogy megőrülsz tőle !
-
Calogero
addikt
Nekem az Astra volt fóliás : [link]
A műszakin soha nem szóltak érte és a rendőrök sem, pedig már ez is szabálytalan hiszen az oldalsó üvegnek az áteresztő képessége nem lehet kisebb mint 70%.
Az Astrának gyárilag 70%-os oldalsó ablaki voltak. és arra ment rá a fóliaEz a fólia erre az autóra 55 000 Ft-omba került, de ha hagyományos sötétítést akartam volna akkor megúsztam volna 25 000 - 30 000 Ft-ból anno 2008-ban.
-
#94529552
törölt tag
Hátul inkább a napvédelem miatt sötétítenek a gyártók egyes magasabb felszereltségű szériákat. Ezért lehet a bontóban sötét gyári üveget találni.
vitko Combiról van szó? Nem lehet, hogy ragasztott üveg van a csomagtér oldalán, mint a hátsó szélvédő is, mert akkor csak újat lehet beletenni, vagy fóliázni. -
w333
félisten
válasz
tboy93 #33547 üzenetére
A kis f*szomat ... ha kekeckedni akar akkor hozzon magával műszert és mérje le az átláthatóságot, az a baj hogy itthon túl sokat engednek meg maguknak a rendőrök, különben is ott a műbizonylat amivel bizonyítani tudod hogy milyen fólia van rajta !
(#33548) lenko
A lényeg az hogy fólia + gyári sötétített ablak átláthatósága legyen 70% -s ... most a gyári üvegek általában 10% sötétítés na erre mehet még a 20%
-
lenko
aktív tag
Szerintem ez csak a még fehér teljesen átlátszó ablakra lehet igaz, a gyári hővédős zöld már eleve szűr.
Szerk.:
[autofoliazas]
"oda az előírások alapján csakis olyan tehető fel, mellyel az üveg fényáteresztő képessége nem csökken 70 százalék alá. Amennyiben tehát az üveg bármennyire is színezett, előre semmilyen fólia, még a gyakorlatilag színtelen biztonsági sem ragasztható fel, ugyanis sok esetben a gyári üvegek is épp az előírt fényáteresztést tudják csupán. " -
lenko
aktív tag
Mióta meg van tiltva, hogy elől oldalt legyen folia, nem a koromfeketére gondolok, az eddig is hullaszállító fílinget adott, mondjuk 5-s skálán 2-s sötétségű fóliát használtam régen, még 2 vizsgán áttolták vele az autót, utána már ismerős kenőpénzzel sem. Azóta én nem foglalkozok a témával. Nem áruszállító, hogy csak hátul legyen sötét.
-
w333
félisten
válasz
Dyingsoul #33539 üzenetére
Gyárilag sötétített ablaknál nem hinném hogy ezzel szórakoznának a rendőrök vagy a műszakinál ... egyszerűen csak annyit mondasz hogy ez gyárilag ilyen ... úgy is látszik rajta hogy fólia vagy gyári sötétítés !
(#33540) mdani01
Biztosan vannak kivételes esetek ... de mondom több ügyfelünk is hozzájuk jár és még soha senki nem panaszkodott rájuk
-
Dyingsoul
veterán
Sziasztok! Autóm teljes hátsó ablakainak sötétitésén gondolkozok. Az utastér felöli két lehuzhato ablak, mellettük a két kis háromszög és a csomagtér ablaka. Bontóban ezt mindet megtaláltam de nem tudom hogy milyen macerával jár. Úgy tudom kell rá mübizonylat.
Még nem vettem meg az ablakokat, csak tervezek.
Kérdések:
Ha megveszem hogy ha kicserélem akkor kb mibe kerül a mübizonylat hol lehet erröl tájékozódni? Kell külö mübizonylat a csomagtartora és a hátso utastérre vagy egyben is lehet?Nem tudom számit-e de 1es ráncfelvarrott 2009es 1.4es Skoda Octaviarol van szó.
-
w333
félisten
-
tomcsi23
veterán
és gondolom, a "tankajtóra" majd a puccosabb verda esetében az lesz írva, hogy nappali áram ajánlott, míg a kevésbé puccos éjszakairól is tölthető.
-
brumi1024
veterán
válasz
EQMontoya #33526 üzenetére
"Az éjszakai áram pl. azért olcsóbb, mert kevéssé egyenletes a feszültség, lehetnek benne ingadozások."
Nincs köztük közvetlen ok-okozati viszony, azért olcsóbb az éjszakai áram, hogy a csúcs- és a völgyidőszak terhelését közelíthessék egymáshoz azzal, hogy a felhasználók az olcsóbb időszakra allokálják a terhelésük egy részét. Azért kell pedig kiegyenlíteni, mert az erőművek nem kapcsolhatóak csak úgy ki-be, és nem szeretik a túltermelést (ami pedig okozhat ingadozásokat).
Az viszont tény, hogy az áram egyáltalán nem ugyanolyan mindenhol, nem tökéletes szinusz.
-
trassher
addikt
-
-
trassher
addikt
válasz
Mágus2 #33521 üzenetére
Na igen, már a szagról is érezhető melyik gagyi és melyik nem. A pallós felhajtók a mai napig ott vannak minden kútoszlopon. Vicces látni mikor szenvednek vele +5 literért.
focvis: Van 1-2 jó ital és a whiskey kínálat is sokkal szélesebb. Bulleit-ot itthon csak webshop-ban láttam, ott meg ki rakva a benzinkúton. Csokoládé is millió féle ízben és kiszerelésben. Mondhatnám hogy Tibi csoki minőségben de nem lenne igaz mert azt is ők gyártják.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
trassher #33520 üzenetére
Shell is van, de azzal is gyengébben muzsikált és többet fogyasztott az autó, mint az itteni nyállal. Ezt valahogy nem tudom elfelejteni, no meg a benzin szagát, ami köszönő viszonyban sincs az ittenivel.
A deszka pallós felhajtók nagyon nagyok.
A dízel minőségére kényes vagyok, pl. Magyarországon nem tankolok. 1100km-re elég a tank ha otthon tele nyomom.
Itt(Kassa) sem tankolok bárhol, csak ahol tudom, hogy jó az anyag.
-
trassher
addikt
válasz
Mágus2 #33519 üzenetére
Errefelé beregsurány, barabás átkelőknél nagyon nagyon forgalom van, gondolhatod, hogy miért.
Van olcsóbb és prémium kút is. Olyan kicsi az eltérés, hogy nem érdemes 20 forintokon problémázni literenként. Háznál én sem tankolnék de például az okko kúttal nincs probléma.
-
trassher
addikt
válasz
Mágus2 #33515 üzenetére
Nem akarom bizonygatni az igazam de ott is autókkal járnak. Itthon van egy benzines ignis, első tulaj, 334.000 km, 85%-ban ukrán benzinnel. Köszöni szépen jól van.
Senkitől sem hallottam még, hogy problémát okozott volna, ellenben vizes magyar benzinről már nem egyszer.
Errefelé mindegy, hogy pdtdi, common rail mindbe tolják legyen az foshalmaz vagy 30 milliós s classe. -
#94529552
törölt tag
válasz
runner 125 #33514 üzenetére
Még a Mannesmann is elég jó minőség.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
trassher #33511 üzenetére
In short, the higher the Cetane number the more easily the fuel will combust in a compression setting (such as a diesel engine). The characteristic diesel "knock" occurs when fuel that has been injected into the cylinder ignites after a delay causing a late shock wave. Minimizing this delay results in less unburned fuel in the cylinder and less intense knock. Therefore higher-cetane fuel usually causes an engine to run more smoothly and quietly. This does not necessarily translate into greater efficiency, although it may in certain engines.
A rendesen adagolt üzemanyagban ezek a mellékhatások az adalékokkal fel vannak javítva. A prémium diesel ettől prémium. Jobban ég, szebben megy vele az autó és jobban keni az alkatrészeket.
Mellesleg ha valaki, akkor én ismerem az ukrán üzemanyagot.
A benzin konkrétan rettenetes, dízelt meg nem mertem tankolni. Ahhoz túl drága a verda.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Skillet #33508 üzenetére
Mint írtam nekem van mindkettőből, így van összehasonlítási alapom. A kis narancs Lincos racsniján érezni h kotyog a házában és az irányváltópöcök van h nem vált rögtön, megakad... A románok által árult szerszámkészleteknél jobb, de szerintem a Powerfix, Workzone vonal eggyel felette van.
-
zack
nagyúr
Megjött a led-es rendelésem első csomagja. Az utastér, csomagtartó kész.
Annyira jó lett, hogy amikor távval nyitom, lámpa fel, fényár, dizájn, 6000k meg minden...Aztán beülök, és amíg nem fordítom el a kulcsot, és nem alszik el a belső tér világítás, konkrétan vak vagyok. Blama.Egyik végletből a másik végletbe.
De hát ezt akartam, szóval ha megfőztem, akkor meg is eszem.
Nincs nagy kosz, de a fehér fényben úgy néz ki belül mintha behánytak volna. Lehet 2 naponta takarítani. -
tomiii.
aktív tag
válasz
Skillet #33499 üzenetére
Nekem pl ilyen van, csak más szettben. Lassan egy éves lett, 1/2"-os racsnira tettem már méteres erőkart is, amin ugrálni kellett.(csak kíváncsi voltam mit bír), semmi baja azóta sem, pár autót már túl élt nálam, pedig volt közte szarrá rohadt 20-30 éves ford, nem 1-2. Nem mondom, hogy jó márka, van millió jobb, de én pl megvagyok elégedve vele.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB 500GB Radeon Pro 5500M notebook garanciával
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest