- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
radi8tor #233193 üzenetére
Vannak olyan típusok mindenhol, amit gyorsabban gyártanak, de hogy típusnál maradjunk, a Transitok ára 4 hónap alatt nettó 3,5 mFt-vel nőtt. Tehát arról beszélünk, hogy egy áruszállító transit nem nagyon van már 10 mFt alatt, nettó. Ott is már inkább az árral van a gond, mint a picit lassabb gyártással.
-
válasz
tboy93 #233132 üzenetére
Egyrészt örülj neki, mert a dízel hybridjeik nagyon szarok - most is áll bent olyan 5-8 db ilyen hibával szervizben -, a kia hozzáállása borzalmas. Feszítőszíj görgő a probléma forrása, de ha nem veszed észre időben, vagy nem akarod meghallani, akkor gyorsan motorcsere a vége. A deal szerint ha bevisszük lábon a csörgő autót, akkor is jár a csereautó, de ezért folyamatosan harcolni kell, néha már tényleg az az érzésem, hogy jobb, ha szétmegy a motor, akkor legalább nem keresnek kibúvót a márkaszervizek...
A másik fele pedig az, hogy Kia - is - már csak irányárat ad meg amikor megrendeled az autót. A tényleges árat akkor adja amikor kijön a gyárból. Ha kell azon az áron, akkor a tied, ha nem, akkor eladják másnak.
-
Johnny_vT
senior tag
Sziasztok!
Úgy esett, hogy bő másfél hónap múlva házasodom és arra gondoltam, hogy az S60 helyett jó lenne egy vagány kabrió oldtimerrel megtenni a templom és a lagzi közti ~6 km-nyi utat. Helyszín Tatárszentgyörgy. Van valakinek ismerőse vagy kapcsolata olyan OT-s kollégához, akinek volna ilyesmi kocsija?Barátnőm látott pár esküvői képet egy 2. generációs Alfa Romeo Spider-ről és teljesen belezúgott. Mondjuk olyat valószínűleg nem találunk, de az irány nagyjából stimmel. Egy Nissan Figaro-ra már kaptunk ajánlatot, ami elképesztően cuki, de talán túlságosan is, így előbb szeretnék begyűjteni további lehetőségeket. Köszi előre is!
-
6030D
addikt
válasz
tboy93 #233132 üzenetére
Halkan jegyzem meg, hogy most nagyon sokan ezt csinálják a kereskedelemben, akinek van bőr a képén. Valószínűleg már akkor tudta, hogy nem kapod meg az autót, de minimum nem akkorra, amikor aláírtátok a szerződést. De ha megmondja, akkor máshová viszed a pénzt. Így lesz pár kellemetlen beszélgetése, de tudja, hogy nem fogod visszamondani, mert most ha bemész valahova, megint várhatsz 1-2 évet, és minden drágább. Nem csak autónál, mindenhol ez megy.
-
Peter.70
addikt
-
válasz
rbalint88 #233183 üzenetére
Félreérted, nem az a CÉL hogy 3 szett legyen, hanem ez egy olyan átmenet lenne, hogy a 2021 márciusi kurvadrága Conti PremiumContact6 gumiszettemet ne eladjam szinte újonnan töredékáron, hanem akkor már használjam el arra a szintre ahol értelmesen ki lehet szállni (ne 80% guminál 50% áron hanem 30-40% guminál 30% áron)
-
válasz
szabonagyur #233180 üzenetére
Szegény, jobbulást neki! Én lehet nem is kint szedtem össze hanem már itthon.
-
rbalint88
addikt
válasz
tboy93 #233179 üzenetére
Az a gt, de van belole 1.5 t-gdi is, csak az gt line. Es ki van az irva, hogy nem rendelhetok a dct valtosak
rasotamas: szerintem boven tulgondolod, harom szett kerek, ne vicceljunk marLehet inkabb autot kellene cserelned egy olyanra, ami nem sportuleses, viszont nagyfelnis
-
szabonagyur
félisten
Tse úr, itt asszony nyelte be ezt a sz@rt, nesze neked külföldön utazgatás (de legalább Disney Land mókás
)
-
válasz
T0mBd1gg3R #233107 üzenetére
Találtam Facebookon egy eladó 18x8 ET41 Daytonát, a szezont még bőven kibíró gumikkal, talán még jövőre is jó lehet, az egyik egy kicsit meg van padkázva, gumikkal lenne 170 ezer, talán lealkudható még 160-ra.
Csak most még csak bő 1 éves a nyári gumim, azt lehetne, hogy
- a Daytona lenne a nyárikerék,
- a 17-es felnin a nyárigumi meg amíg el nem kopik meghagynám őszi-tavaszinak
- a 17-es felnin a téli gumi nyilván a téli
Aztán ha valami elkopott a 3 szett gumiból lehetne gondolkodni mi maradjon, legyen-e külön felni. Bár a legjobb állapotban a 17es nyárim van, a 17es télim meg a Daytonán lévő nyári is elég öreg már, csak a profilmélység tartja életben.
Mekkora árkülönbség van 17 és 18 col közt gumik közt? Ha jól nézegettem nem olyan sok, és inkább a 15 olcsó, 16 félúton, 17 és 18 kb egyformán drága minimális különbséggel, vagy nem? -
válasz
szabonagyur #233157 üzenetére
Állítólag minden ua., csak a hibrid hajtas nincs benne
-
Monya78
veterán
Köszönöm mindenkinek a jókívánságokat!
szabonagyur : végülis igen hasonlít
BigBlackDog : (kb 400ekm-t futott) 19 éves diesel sedan passatból ültem át.
ülés: deréktámasz nincs, kicsi oldaltartású, inkább puha ülések, anyósülés magasságban nem állítható, vezető ülésnek viszont 20-25cm intervallumban állítható a magassága, középső üléssor 5,5cm-el magasabban van mint az anyósülés. nem annyira kemény tömésű mint a modern autókban. (de nem is olyan puha mint a 19éves passaté) 6-7 üléssor még magasabban van, az is kényelmes. egésznek olyan hatása van mintha a moziban ülnénk.
futómű: szögegyszerű, nem daciásan puha, annál kicsit keményebb, kátyúkat szépen tompítja, egyelőre semmi zörgés, remélem jó pár 10eKm ig ilyen lesz.
zajszigetelés: a 19 éves csörgő, csattogó dieselhez képest halkabb
. 2022-as kocsikhoz képest hangos, vékonyka szigetelésű, ha a kerék felkap egy kavicsot olyat koppan hogy...
hangrendszerrel szoktam támadást indítani a zaj ellen, eddig bevált
menetzajt nagy sebességnél elvileg főleg a hatalmas tükrök okozzák, de a tetőcsomagtartó kerekítésén is többet gondolkozhattak volna a mérnökök. -
szabonagyur
félisten
válasz
Peter.70 #233160 üzenetére
Ez Google fotó de az enyém is ugyanilyen (majdnem mert ez GLX felszereltség)
Alapjában véve elégedett vagyok vele. Új autót nézve szerintem jó ár-érték arányt ad, főleg ha megvetted még áremelkedés előtt.
Helyén kell kezelni az autót és akkor úgy gondolom nincs meglepetés (nem egy prémium zajszigetelés, belső anyagok minősége, de úgy gondolom akinek az kell megfizeti vagy bevállal idősebbet).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #233157 üzenetére
Jaja lasd a radio/fejegyseg nelkuli Suzukik.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #233156 üzenetére
Mert a fekezes a bu*ik sportja.
Am ez olyan mint a 3 henger a 4 helyett.
-
Peter.70
addikt
válasz
szabonagyur #233159 üzenetére
Szia, a Tied? Tapasztalatokat kérhetek?
-
Gergőke88
addikt
válasz
BigBlackDog #233156 üzenetére
Persze, mivel jóval igénytelenebb megoldás, és mivel sokszor a motorral fékez, félő, hogy berohadna.
-
szabonagyur
félisten
válasz
tboy93 #233143 üzenetére
Azért nézd meg melyik piacra valót kapod meg, SCROSS/Vitara oldalon olvastam, hogy a háború miatt felszabaduló autókat akarták megvenni sokan... csak kiderült nem véletlenül van orosz piacra szánt verzió, kb semmi sincs bennük.
Kolléga még mindig várja a több mint 1,5 éve leadott Golf rendelését...mire megjön már a következő céges autó ciklus indul a többieknek
-
brumi1024
veterán
válasz
tboy93 #233132 üzenetére
A nekik all feljebb resz nevetseges, az extra 55-60 hetes extra szallitasi idorol nem is beszelve. Ertem, hogy nehez a helyzet, de lehet valahogy ertelmesen kozolni ezt, "customer first" mentalitassal is.
En mult penteken tudtam meg, hogy lehet hogy szeptemberben megkapom a tavaly oktober elejen rendelt autot (julius elejen derul ki, egyaltalan nem biztos), viszont amint megkapja a kvotat kiderul, hogy mi nem fog belekerulni a kert extrak kozul, ez havonta valtozik.
Viszont jar majd erte elvileg valami karpotlasul (gondolom gumiszonyeg vagy hasonlo kaliber), majd berakom azt gerinctamasznak.
Viszont legalabb valami argarancia van, az iden rendeltek minden aremelest megkapnak.
Monya78: Csatlakozom az elottem szoloakhoz, szerintem is baromi jol nez ki, gratula!
-
Monya78
veterán
Joggerről véleményem (bár még csak 350km-t futott, így komoly tapasztalatom nincs)
tudását olyan szemmel figyeljétek, hogy újonnan 4,1Mft volt az ára.pro:
Kinézete megfogott, főleg ez az orr rész, hunyorítva bele lehet képzelni egyes audi vagy volvo modellt, hátulja suv-kombi volvo, de olyan gagyin megcsinálva volvós így az nem a kedvenc részem.
Fekete színre is azért esett a választás hogy magához képest komolyabbnak látszódjon.automata világítás + a tompított fényszóró ledes
automata digit klíma
elektromos ablakok, 6-7ülésnél kibillenthető ablakok.
moduláris tetőcsomagtartó (keresztartórúdakat elő lehet varázsolni)
itt békés megyében a nagy (20cm-es) hasmagasság és a ballonos gumi is előny a milliónyi kátyú miatt.
esőérzékelős ablaktörlő, fűthető elektromos tükrök
a beépített tablet tudja az applecar-t és az android autót, hangvezérlés is van.
vészfékező rendszer
variálható beltér, nagy csomagtartó.
188cm magasságommal is elférek a 6-7ülésben (fejtér, lábtér is van)
komfortos futómű, a 6 sebességes váltóra sincs panaszom.
tempomat bár nem adaptív, de pl. váltani lehet mellette.
első, hátsó parkradar + tolatókamera, holtérfigyelő,
gyári telefon kihangosító minőségét dicsérik a teló másik oldalán.
nincs benne sávtartó, (ha lenne, kikapcsolnám)kontra:
Az egész beltérben az anyagspórolásról szól, magához a márkához képest vannak javulások azért itt is.Motor csak 3 henger, 999cm3, mondjuk a turbó miatt nem érzem gyengének,
kis súly-t viszi a 110le és 200nm. Így első tulajként nincs bajom a motorral, de használtan ilyet nem vennék. Ja és alapjáraton, kívülről olyan boxer motoros a hangja.távolsági fényszóró és a ködlámpa csak hagyományos halogén.
1 zónás a klíma, nincs szellőző kivezetés hátra
nem csúsztatható a 2-ik üléssor.
egyszerű műszerfal
startstoppal van felszerelve.
tolató kamera gyenge felbontású,
vészfékező csak radaros, így a gyalogosokra, biciklisekre nem fékez.
keskeny a 2-ik üléssor, 1 gyerekülés mellett 2 kamasznak már szűkös vállban.
csomagtartóban nincsenek "dugihelyek"Hátsó dobféket nem is tudom hova soroljam, 120ekm-nél kell először ránézni ez előny, gondolom teljes terhelésnél viszont kevés lehet a fékerő ez hátrány.
-
opr
nagyúr
válasz
kisza25 #233140 üzenetére
Ez igaz, de bennem azert felmerult, hogy az a valto, amit 48V hybrid uzemre optimalizaltak/fejlesztettek, hogy fog viselkedni sima benzines uzemben. Konnyen el tudom kepzelni, hogy vagy kelletlen lesz, es/vagy rangatni fog foleg elindulasnal, esetleg hirtelen gazadasnal.
-
válasz
BigBlackDog #233137 üzenetére
Őszintén reménykedem benne, hogy az accordnál nem lesz durvább
"Amíg a cég fizeti a benyát"
Csak részben. Kapok valamennyi üa. térítést. Többi ktsg a céget terheli.
7DCT + MHEV egyben volt 500.000Ft. Csak együtt volt rendelhető, külön-külön nem.
-
Egyáltalán nincs hibrid hajtás. Sőt, most azt mondták hogy azért is lett most viszsamondva, mert problémás is. Egy részről biztos hogy igaz, az 1.6 dízel mhev kombóval tudom hogy vannak komoly bajok, de az 1.5T benzin mhev komboról én eddig nem hallottam rosszat... Mindegy, sok mindent nem tudok tenni.
-
Puma K
nagyúr
Urak,
TPU műanyagot matt feketére mivel tudnám befesteni?
A lentebbi képen látható rolós tároló körbemenő és látható műanyagját szeretném megfesteni a már említett matt feketére.
Találtam olyan kannás festéket ami elvileg jó lehet TPU-ra és színben is passzol, de egy egész kannát nem vennék meg hogy pár szisszentés erejéig használjam majd elrakjam bedögleni...
-
válasz
rbalint88 #233129 üzenetére
A techbuzi énem kicsit siratja, de ez van. A csomi viszont nagyobb lesz ahogy mondod, annak örülök. Főnök alkudozott, de semmit nem adnak / engednek.
Még nekik áll feljebb kb., hogy örüljünk hogy a tavaly novemberi áron kapjuk. Eszeveszett világban élünk, kifizet valaki sok millió Ft-ot és még csak nem is azt kapod amit akarsz...
-
rbalint88
addikt
válasz
tboy93 #233124 üzenetére
Nagyon nem kell erte konnycseppet hullajtani, csak probald meg veluk akkor atkapcsoltatni a startstopot ugy, hogy alapbol inaktiv legyen… kollegaknak a fl elotti 12v-os i30-ban elegge keserves
a vitorlazos bohockodas jopofa, de sok haszna nincs amugy, erzodik az egesz mhd rendszeren, hogy nyug volt nekik is. Az egyetlen elonye a 48V-nak, hogy sokkal gyorsabban eled a motor, ha aktiv a startstop, de a fogyasztasban nem vettem eszre semmi kulonbseget. Ha el nem felejtem, akkor jarook majd vele egy-egy hetet felvaltva kikapcsolt es bekapcsolt startstoppal, szerintem ha ket decit jelent, sokat mondtam… ja es a mhd miatt hoki a padlo alatti rekesz es nem lehet potkereked sem, szoval ha mar nem
mhd, azt alkudd bele mindenkepp! -
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
szabonagyur #233110 üzenetére
Bitporkot kérdezd meg, ő képben van Dániával.
-
rbalint88
addikt
válasz
Monya78 #233106 üzenetére
Hajra!
Utobbi idoben szerencsere nem szajjal kell rajzolniuk a Dacia formatervezoknek, szerintem ez az uj szeria tok pofas, eloben is jol neznek ki. (A spring is, csak az nagyon pici. Aranyai jok, csak a szukseges meret x0,8 minden
) Racionalis valasztas, kivancsi leszek a hosszutavu tapasztalatokra.
Qru: popularis szettekbol siman megeri patikat venni, egy 17” szett felujitasa olcso helyen is 50-60ezer, ami meg (kozel) hibatlan lesz, ott van 100k is, a 18” meg dragabb…
Plusz dragabb a gumi es gyorsabban is kopik, a hulyenek is megeri -
Hívott a KIA-s ügyintéző, hogy van egy jó meg egy rossz híre. Le lett gyártva az autóm. Egy része legalábbis. Ugyanis hiányzik a hibrid hajtás
Ha kérem így 1 hónapon belül átvehető. Ha nem akkor 55-60 hét múlva talán lesz 48v hibrid.
Elvileg minden ugyanaz ezen kívül, tehát 1.5T automata. Konfigban ilyet nem lehetett összerakni.
Kértem. Más opcióm nem nagyon van
Egy Ft engedményt nem adnak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #233107 üzenetére
Az a legkevesebb, egy felni felujitas nem egy okor ara.
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Palesztin994 #233102 üzenetére
Ha jol latom nem irja, hogy elore programozott lenne. Akkor ezt fel kell tanitani. Nem egy nagy kaland.
-
rbalint88
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #233101 üzenetére
Ebben a felnicsereben az a jo, hogy eselyesen az asszonynak fel se tunik (jaj szivem, csak lemostam a felnit, azert tunik masmilyennek
). A rossz, hogy valoszinu masnak se, csak elegettel egy csomo penzt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #233101 üzenetére
Daytona oke, a lapitott kullo tetszik nekem is. A masik az olyan semmilyen, Tucat Octaviara valo.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG CROSSHAIR X670E GENE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8500 16GB DDR4 960GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Apple iPhone 15 Pro Max 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Iphone 15 Plus 128GB Pink Dobozos 12 Hónap Garancia
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS docking station (210-AZBV)
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest