- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Monya78
veterán
Joggerről véleményem (bár még csak 350km-t futott, így komoly tapasztalatom nincs)
tudását olyan szemmel figyeljétek, hogy újonnan 4,1Mft volt az ára.pro:
Kinézete megfogott, főleg ez az orr rész, hunyorítva bele lehet képzelni egyes audi vagy volvo modellt, hátulja suv-kombi volvo, de olyan gagyin megcsinálva volvós így az nem a kedvenc részem.
Fekete színre is azért esett a választás hogy magához képest komolyabbnak látszódjon.automata világítás + a tompított fényszóró ledes
automata digit klíma
elektromos ablakok, 6-7ülésnél kibillenthető ablakok.
moduláris tetőcsomagtartó (keresztartórúdakat elő lehet varázsolni)
itt békés megyében a nagy (20cm-es) hasmagasság és a ballonos gumi is előny a milliónyi kátyú miatt.
esőérzékelős ablaktörlő, fűthető elektromos tükrök
a beépített tablet tudja az applecar-t és az android autót, hangvezérlés is van.
vészfékező rendszer
variálható beltér, nagy csomagtartó.
188cm magasságommal is elférek a 6-7ülésben (fejtér, lábtér is van)
komfortos futómű, a 6 sebességes váltóra sincs panaszom.
tempomat bár nem adaptív, de pl. váltani lehet mellette.
első, hátsó parkradar + tolatókamera, holtérfigyelő,
gyári telefon kihangosító minőségét dicsérik a teló másik oldalán.
nincs benne sávtartó, (ha lenne, kikapcsolnám)kontra:
Az egész beltérben az anyagspórolásról szól, magához a márkához képest vannak javulások azért itt is.Motor csak 3 henger, 999cm3, mondjuk a turbó miatt nem érzem gyengének,
kis súly-t viszi a 110le és 200nm. Így első tulajként nincs bajom a motorral, de használtan ilyet nem vennék. Ja és alapjáraton, kívülről olyan boxer motoros a hangja.távolsági fényszóró és a ködlámpa csak hagyományos halogén.
1 zónás a klíma, nincs szellőző kivezetés hátra
nem csúsztatható a 2-ik üléssor.
egyszerű műszerfal
startstoppal van felszerelve.
tolató kamera gyenge felbontású,
vészfékező csak radaros, így a gyalogosokra, biciklisekre nem fékez.
keskeny a 2-ik üléssor, 1 gyerekülés mellett 2 kamasznak már szűkös vállban.
csomagtartóban nincsenek "dugihelyek"Hátsó dobféket nem is tudom hova soroljam, 120ekm-nél kell először ránézni ez előny, gondolom teljes terhelésnél viszont kevés lehet a fékerő ez hátrány.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujifilm X
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Androidos fejegységek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- bitpork: Balatoni autós tali 2024
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Autós topik
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Adobe Illustrator kérdések
- További aktív témák...