- Milyen egeret válasszak?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- TCL LCD és LED TV-k
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Jó kérdés! Hat-hét autónál biztosan talál rá megoldást a gyár.
Én amúgy mindig tartottam ettől, a külföldi autóvásárlásoknál. Többször felmerült már, h hazahozzák nekem traileren a megvásárolt autót, anyagilag sokkal jobban jártam volna, de pont ezért nem vállaltam be soha. Mert persze azoknak a fuvarosoknak akik a használt autókat hordják nincs normális biztosításuk. Az egész rakományra van pát tízezer euró, de az adott esetben a károd tizedét sem fedezi. Ebben az esetben is vajon mi okozhatta a tüzet? Kíváncsian várom, h vajon ki fog-e derülni...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Pedig ne tudd meg, h mennyien vesznek így autót! Tudomásom szerint a legtöbb nepper így dolgozik. Sok tulajdonos 100k euró feletti autókkal is bevállalja a trélereztetést. Nem is értem azokat az embereket. Mondjuk szerintem a legtöbben bele sem gondolnak, h mekkorát kockáztatnak. Szép kis pereskedés lehet egy ilyenből, de a pénzednek jó eséllyel búcsút inthetsz.
Szerk.: Jaja, sajnálom őket is. Bár őszintén szólva nem tudom, h őket vagy az autókat sajnálom-e jobban. Mondjuk, ahogy az előbb is írtam, szerintem ilyen esetben max pár hét csúszással megkapják amit rendeltek. Megoldja a gyár.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
cOxeR
Ármester
-
hellomi
tag
Jovoheten csinalok egy kis UK->NL es vissza tavot Teslaval, a kis akksis Model 3al, kivancsi vagyok mennyire lesz egyszeru az elet EU-ban vele.
UK autokra most jar ingyenes EU supercharging a vakacio idoszakra, tehat meg az aramert sem kell fizessunk, ha EU-ba latogatunk autoval.ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
Vismajor01
addikt
Hűtött - fűtött nem fekete bőr az igazi, legalábbis számomra.
Detto ugyanez. Lehet barna, bézs, fehér csak fekete ne. Pedig még gyerekem sincs, de még igyis imádom h lekajálkák valamivel v ilyesmi és csak simán letörlöm. FEleségem alkoholosfilccel irt rá véletlen (ne kérdezzétek) hát szövetülésnél goodluck...
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Szoszo94
őstag
Ez elég erős túlzás A bézs színű alcantara üléseim közül egyedül a vezetőülés sötétebb megint picit (mindig farmerban vagyok), pedig másfél éve volt kozmetikában már (illetve 40e km-el ezelőtt, talán ez a jobb mérőszám rá). Tavasszal elviszem újra, de csak a sofőrülés miatt, a többi patika még mindig.
Lassan nagykorú lesz a kocsi, mindjárt 180e km lesz benne. Kétszáznál majd lövök képet, az szép kerek[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
-
6030D
Ármester
-
inf3rno
nagyúr
Köszönöm! Alapfelszereltség van csak a kocsiban, és nem akarok rá csillagászati összegeket költeni, azért gondoltam erre. Esetleg talán a rádiót ki tudnám cseréltetni egy komolyabbra, amin van USB vagy BT, aztán akkor talán ez is megoldódna. Majd megnézem, hogy árban hogyan jövök ki a legjobban. Jó lenne odáig eljutni, hogy spotify-ról tudjak lejátszani.
Buliban hasznos! =]
-
simonjoe
senior tag
Bocsánat, h beleszólok, de Te használsz, vagy használtál már FM transmittert?? Mert nekem volt dolgom velük. Nem használható rendesen. Alapvetően nem jó minőségűek, és a túlzsúfolt FM sávban kevés olyan szabad hely van, ahol nyugodtan tudnád úgy használni, h ne kelljen folyamatosan áthangolgatni. Persze ez csak akkor igaz ha mozogsz az autóval. Ráadásul zsúfolt is a sáv, sokszor az áthallások is kellemetlenné teszik a használatát. Szóval én nyugodt szívvel senkinek sem ajánlanám.
Joe
-
Szoszo94
őstag
M86 végig y00 felett, 5-6 sebességben - emelkedőknél visszarakta ötösbe. (bár nekem automata). Illetve Győr - Sáp (335km) 2 óra alatt, akkor tényleg ki lett nyomva a szeme. De egyébként 80% autópályán használom, stabil, kétszázig a szélzaj is minimális, de utána sem zavaró számomra.
Olaj legyen benne, illetve a hűtőkre pillants rá, közéjük be tud rakódni a kosz. Nekem a sport csomagos van, aminek keményebb a futóműve és ültetve is van gyárilag (nem sokat, 3cm), fekszi az utat és nem akar leesni kanyarokban sem, de kell a jó gumi és fék a súlya miatt. Jártam vele Németországban is, bátran használhatod a belső sávot, nem kell félteni a technikát. Ha már bemelegedett, oda lehet lépni. Egyébként nagyjából 5 perc után a kétszázas tempó már fel sem fog tűnni, csak akkor, ha sűrű a forgalom. De olyankor nem is érdemes nyomni neki, úgyis ki fognak jönni eléd a legbelsőbe is (M850i-vel játszottam ott kint azt, hogy mire elértem a limitált vmaxot - 260kmph - addigra valaki tutira beugrott elém és állhattam a fékbe, majd ezt újra, 170km-en keresztül).
Száz szónak is egy a vége, nem kell sajnálni, sőt. Ki kell kormolniLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Ott a kép amit nemrég raktam be, 250-et elcsípte végül - de ez a téli 17-es papucsokon volt, amik többet csalnak, a gyári nyárival 240 a max (ami pedig GPS szerint 230). Itt van a tiltás bennük, YT-on találni videókat arról, hogy a tiltást kivéve a skála végéig megy a mutató, de szvsz ekkora súllyal és 208 pacival nagyjából itt a vége (bár a légellenállási tényezője elég jó a kocsinak). Negyedik 215-nél forog le az automata verzióban, manuális nem tudom mennyire más kiosztás, onnantól ergya már a gyorsulás, valszeg' ott már az elektronika beleszól.
Leérni még nem értem le sehol, de ugratni vasúti sínen négykerékkel a levegőben már sikerült (Öregországút <3).Turanza volt nekem is rajta elől, Dunlop SP Sport hátul amikor vettem. A Turanza jó volt, sose tolta el az elejét, a Dunlop viszont már keményedett. Tavaly nyáron kapott Michelin PS4-eket, illetve EBC fékeket körbe, utóbbit jószívvel merem ajánlani most már - 5000km ment bele, nem hangos, brutál mód fog és nem melegszik el, viszont porol. TurboGroove fúrt-mart tárcsák és Yellowstuff betétek kerültek fel.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
-
nagyúr
"180-nal mar nagyon mashogy nezne ki, de meglepne, ha 7l/100km fole menne" - 180-nál biztos, h sokkal többet fogyaszt. Én inkább 9-10 literre tippelnék.
Szerk.: Nem is volt még olyan autóm ami 180-as tempónál 7 literrel beérte volna. Talán a 2.0 TDI A3-as Audim járt a legközelebb ehhez, az 7.5-8 liter körül fogyasztott 180 tempomatnál.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
Keine Panik.
Nekem szerencsére pont egymás mellett van az AUX és a szivargyújtó. Utóbbiból direkt olyat kerestem, ami nem lóg ki nagyon, hogy esztétikus legyen. [kép1]
Illetve bővítettem egy Tunai Buttonnal is a képletet, hogy menet közben is egyszerű és biztonságos legyen a zenevezérlés. [kép2]
Korábban az Apple Watchomat használtam távirányítóként, sőt volt, hogy a zene is közvetlenül arról ment, de az utóbbi időkben csak a szekrényben pihen, átvette a helyét egy G-Shock.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Nem mindenáron, de eladó lesz.
Qru: Jaja, a szélvédő tényleg viszonylag mélyen benyúlik. Én sem ültem hátul, csak benéztem magam magam mögé. Nem sok lábtér van ott.
Tsebacsi: A hármas is nehéz volt a sok akku miatt (plusz az is defekttűrő gumikon futott), mégis imádtam vele a Bükkben csapatni. A fedélzeti rendszert gyorsan megszoktam, de azért akad pár furcsaság. Igazából elég sok hibája van. Mondjuk lehet, h egy részük user error.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Valahogy így! Igazából nem azért veszem, h keressek rajta, a lényeg, h egy éven belül eladjam, ha lehet veszteség nélkül. Illetve, h minél többféle autót kipróbálhassak. Vásárláskor mindig be van kalkulálva valamennyi bukó, az elmúlt időszakban szerencsére nem buktam egyik autómon sem (thx Covid). Ha fél éven belül eladod, akkor valójában egy ugyanolyan korú, ugyanolyan futásteljesítményű autót dobsz piacra, így meg tudod kímélni a pénztárcádat a nagyobb veszteségektől. Most mondjuk már nem olyan egyszerű ilyen minőségű használt autót találni, ezért is voltam két hónapig saját autó nélkül. És még így is kellett kötnöm pár kompromisszumot. Több ezer kilométert utaztam országon belül, nyolc-tíz másik autót kipróbáltam. Ez most rendesen lefárasztott a végére.
Magnum_: Köszi - bármit is jelentsen ez!
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
Biztosan csak belőlem indult ki mint phev user. Én vagyok a fillérbaszas csimborasszoja Emelkedőn lassítani szoktam, hogy ott is inkább csak 4 liter legyen a fogyi.
Amúgy pont ma néztem meg a nagyatlagom amióta nálam van a Passat alig 2L/100 km. Nálam a GTE gomb az biztos nem fog elkopni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
vzsryl
nagyúr
Van itt egy nagy különbség köztünk (és még néhány fórumtárs között), ami miatt félreértesz.
Egy egyszerű példával le tudom írni. Ha kihajtok pl. az autópályára, és ebben segít számomra az autópályán már fent közlekedő egyén azzal, hogy kihúzódik a belsőbe, akkor én mindig visszaengedem a külsőbe, magam elé. Ha ezek után azt érzékelem, hogy kisebb tempóval fog haladni, mint ahogy én szeretnék, akkor szabályosan áthúzódok a belső sávba, és megelőzöm. Talán valami ilyesmivel foglalkozik a KRESZ is, de ebbe kár belemenni.
Ha valaki egyértelműen kisebbségi komplexusos, és a szabályosan közlekedő egyént mégis azonnal meg akarja előzni már a külsőben, azt továbbra is tajparasztnak tartom. Ha ezt azzal súlyosbítja, hogy elvileg környezetkímélő, zöld rendszámos autóban teszi, akkor pedig fokozza bennem az érzést. Nem sajnálom, hogy ezt érzem, és nem kérek elnézést emiatt.Sokszor kerültem már olyan helyzetbe, amikor egyértelműen kúpolni akart valaki. Viszonylag kezdő sofőrként előfordult, hogy nem engedtem magam, de szégyellem is a pofám miatta, és már teljesen túltettem magam azon, hogy ilyen hülyeségekkel foglalkozzak az utakon. Láttam már elég balesetet, inkább szeretném elkerülni. Nem sajnálom a felfogásom ezzel a dologgal kapcsolatban, viszont azt sajnálom, hogy túl sok vadbarom van az utakon, pl. a mindenáron racsézni' akarók.
Lehet, hogy idiótának vagyok most itt beállítva, de inkább maradok így idióta, minthogy egyetértsek egy számomra teljességgel elfogadhatatlan dologgal.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Két különböző esetet vázoltam, csak a példa kedvéért. De ezt oda is írtam: "Egy egyszerű példával le tudom írni."
"csak azért, mert PHEV, nem kell vele lassan menni, az baromság"
Nem is írtam ilyet.
#228608: Nincs ilyen beütésem. Van egy elképzelésem arról, hogy mi észszerű, és mi nem. Természetesen elfogadom, ha ezzel valaki nem ért egyet. Nekem is lehet egy saját véleményem erről is, akkor is ha itt sokan nem ezt gondolják.
Továbbra sem szeretnék senkit megbántani itt, de ha magára ismert abban, amit negatív kritikával illettem, attól nem fogom magam rosszul érezni, és természetesen bocsánatot kérni sem, mivel nem értek vele egyet.
#228605 Tsebacsi: Ez egy korrekt kérdés. Kielemezni azért nincs értelme, mert amiről a konkrét példát írtam, ott 90km/h volt a maximális megengedett sebesség (Pécs előtt a 6-oson), és ahogy említettem, még én is túlléptem kb 10km/h-val.
Keretek közé azért szorítom, mert alapvetően a környezetszennyezés vagy annak megakadályozása is keretek közé szorítja. Számomra ez így logikus. De természetesen elfogadom, ha te nem így gondolod.#228609 MunezXBK: Semmi értelmét nem látom annak, hogy most nekem ugrik itt a fél bagázs, aztán menjenek ilyen "magasröptű" beszólások, mint valami tinédzser buliban.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
"Egyáltalán lehet ezekkel a PHEV-ekkel úgy járni, hogy teljesen üres a tank, amíg úgyse kell?" - persze, h lehet! Én például mindig csak kb negyedtank (vagy még kevesebb) benzinnel jártam a várost, és csak akkor tankoltam tele ha hosszabb útra indultam. Nehéz volt hozzászokni, mert egyébként soha nem járok ilyen kevés üzemanyaggal - sz*r volt ránézni a kijelzőre . Nem azért használtam így, h ne "rohadjon bele" a tankba a brenya, csak azért, h ne hurcoljak magammal hetekig/hónapokig 30-40 kg üzemanyagot mindenhová.
Doki16: Nem rossz, de 340 lóerővel egy kicsit jobb gyorsulásra számítottam. Jóval közelebb az 5 másodperchez.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
Én legutóbb 100-ast tankoltam a robogóba júniusban, múlt héten vettem elő és kb 25 km-t mentem a tavalyi benzinnel, semmi baja.
A lényeg, hogy a lehető legkevesebb biokomponenst tartalmazó benzin legyen a tankban és mielőtt leteszed, tankold tele, mert a kevesebb tankban lévő levegőből kevesebb párát vesz fel a benzin és nem korrodál.Robogósoknál minden ősszel felmerül a téma.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Renpho talpmasszírozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000