Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Milyen széket vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dj79
senior tag
átlagsebességnél meg tessék beleszámolni a töltési időt
-
válasz
Doki16 #220886 üzenetére
Áh, a gyári adat azt hiszem 21-22 kWh / 100 km. Nekem 30 alá nem nagyon ment - elég hideg volt, amikor nálam volt, plusz gyorsuláskor hajtottam a lovakat -, amikor játszottunk, akkor meg átlag inkább a 50 felé volt. Egyik reggel, leolvasztással, normális közlekedéssel, araszolással együtt 35 kWh / 100 km lett az út átlaga. Szóval nem egy liga.
-
válasz
BigBlackDog #220867 üzenetére
ezt meg tudom erositeni
-
#48584626
törölt tag
válasz
Doki16 #220865 üzenetére
Régebben én is gyorsabban közlekedtem, Németországban 200 Tempomat, Ausztria 150, Magyarország 160.
És egy Győr-München etapon még tankolni sem kellett megállni.Aztán hibridet vettem, azóta 140 tempomat mindenhol + 1 tankolás. Innen már csak egy lépés a 130 és a két tőtikézés ugyanezen a távon.
Igaz a család aszonta hogy felejtsem el a villanyautókat, ők ugyan meg nem állnak kétszer. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #220867 üzenetére
Foleg ha szirena van a tetejen.
-
válasz
Doki16 #220877 üzenetére
A 0-60 az nagyon b*szós, 100-ig még megvan a tűz, aztán olyan 130 után már kb. csak egy erősebb valaminek érződik - és 180-nál meg is áll, de béna
- . De egyébként olyan volvo-s: ha kinyitod az ajtót, akkor érzed a bőr illatát, robosztus, kellemes belül, de igazából semmi hivalkodó nincs benne. És ami mostanában előny, hogy viszonylag élhető időn belül megérkezik, ha megrendeled. Méretre egyébként kb. pariban van a kettő:
Nem rossz az EV6/ioniq5 sem, erősebbek lettek mint az előd niro/kona, de egyik sem túl sok, inkább korrekt. Élhetők, nagy a tér bennük. Jók, csak hát az árak... Mondjuk a Hyundainál mesélték, hogy az ioniq 5ből az előrendelők 90+ százaléka a 1st editiont vette, ami az egyik legdrágább felszereltség, bőven 20 mFt fölött.
-
Doki16
addikt
válasz
CactuS #220874 üzenetére
Hát megmondom őszintén kipróbálnék egy olyan Volvót, de nálam családos csókaként a Niro EV lenne a legjobb választás. Már a Ioniq-al is ellenék, főleg ha lenne belőle kombi
Ioniq 5 és EV6 biztos jó autó lett, de ott már nem a hajtási hatékonyság volt elsősorban a lényeg mint a Kona Niro párosnál.
-
válasz
Szada85 #220873 üzenetére
Az emberek döntő többsége fel sincs és nem is akar arra felkészülni, hogy - főleg tartósan - 200 fölött közlekedjen. Ha meg jön a baj, akkor az ilyen tempónál már általában nagyon szól és meg y a csodálkozás.
Egyébként sok minden vagyok, de zöld biztos nem.
dj79: Meg is hálálják a mostani autók ezt. Van pár olyan Octavia is a flottában, amiben motorcsere volt, pedig üzemórát tekintve is kevés volt benne.
-
dj79
senior tag
válasz
BigBlackDog #220867 üzenetére
Igen. A fehér nem metálfény, tehát könnyebb. Na most a versenysportból tudjuk, hogy a súlycsökkentés nagyon fontos. A másik dolog a gázpedál-jeladó, ugyanis területiképviselősiet/újcégeskocsitbejárató üzemmódok jellemzően ezekben gyakori extra
-
válasz
Doki16 #220872 üzenetére
Én egymás után használtam a 408 lovas XC40E-t meg egy Niro mekaful-t és inkább a niro kéne. XC40ben baromi zavaró volt araszoláskor, hogy elég érzékeny volt a pedál. Inkább hagytam araszolni a gépet, mert kényelmetlen bökdösni a gázpedált. Másrészt azt hiszem írtam is, hogy a forgalom eleve nincs felkészülve ezekre a gépekre. Nem egyszer volt, hogy mentem fel M0/pályára és már majdnem elhaladtam az előttem felhajtó mellett a szélső sávban és rám húzta a kormányt. Átnéztem mindig és látszott a döbbenet az arcukon, hogy fogalmuk sem volt, hogy hogy kerültem oda. Egyszerűen nem nézik ki abból a kocsiból, hogy 4.xx alatt futja a 100-at.
-
Szada85
aktív tag
válasz
CactuS #220861 üzenetére
Ez csak azért rémisztöen szüklátókörü proraganda, mert az utóbbi években lenyomott hazautak során egyre inkább azt tapasztalom, hogy a forgalom 80-90%-a a 110-140km/h közötti sebességgel közlekedik, és relatíve kevés 180-200 feletti tempóval repülö egyént látni.
Másrészt az "ajánlott" tempó ott is 130 km/h, emiatt a felelösséged is komolyabb, ha afölött hajtasz.
-
Doki16
addikt
válasz
CactuS #220869 üzenetére
Nekem semmi bajom nincs ezzel a Mustanggal. Csinálják meg nincs ezzel semmi gond. Pont engem érdekel legkevesbé a kocsik végsebessége. Egyedül akkor próbáltam meg a Golf-ot is amikor eladtam. Most a Passat elvileg tud 230-at, de még a közelében sem jártam vele.
Szép lassan majd talán jönnek talán az értelmes villanyautók is és annak örülni fognak többen. Egy logikusabb lépés kellene, hogy Ioniq-hoz hasonló kocsikat gyártsanak. Bőven elég az a 118 ló és cserébe baromi jól fogyaszt.
-
válasz
macilaci78 #220862 üzenetére
Van, mondjuk 170-et még a nagy Transitokból is kigyilkol pár kedves bérlő, de itthon az eleve nem megengedett, szóval főleg egyéni szoc. probléma.
Na, ezek, meg a befordított tükrös sofőröket is eltiltanám a forgalomból. Mehet tömeggel is, ha ennyire fillérbaszó. Aztán amikor a kamion fékez és nem tud megállni, akkor ő lesz a legjobban felháborodva.
-
válasz
Doki16 #220865 üzenetére
Mondjuk ez is megint egy tipikus user error, van fordított esete is, csak az ritkább. Bár ezt ugye el is mondja a videóban a srác korrektül, hőbörgés nélkül, hogy nem erre való az az autó.
Egyik bérlőnk egy táltos három hengeres fiestát etetett cirka 12-14 literrel. Board szerint tényleg annyi volt. Kiderült, hogy gyakorlatilag hideg motorral közlekedik pár km-t, egész nap, így gyakorlatilag a gatyáját leette a kis vacak. Ő is hőbörgött, hogy hát a katalógusban nem ez van - mondjuk itt meg az van a katalógusban amit az autó tud -, pedig csak szarul választott autót a használati szokásaihoz.
-
-
hemaka
nagyúr
válasz
CactuS #220860 üzenetére
De GT volt. ua vezettem, mint az autopnl-es Max, csak nála kicsit tovább bírta szuflával amikor ő csinálta a reviewt róla, talán 185km/h-t mondott...
macilaci78
ja a villanyos autók megoldják majd a sebességkorlátozást úgy tűnik majd maguktól, mert nem bírnak majd annyival menni csak korlátozott ideig, vagy addig sem. Hálisten, az még nem az én életemben lesz. Verethetem nyugodtan. -
macilaci78
nagyúr
válasz
CactuS #220861 üzenetére
Itthon is van, aki 180-200 körül közlekedik.
Amúgy a sebességkorlátozással pont nem kell foglalkozni a német zöldeknek. Beköszönt a villanyosdi, meg az önvezető autók korszaka és magától fog elhalni a gyorshajtás.
Az önvezető ugye megoldja, a villanyost pedig a hatótáv drasztikus csökkenése fogja vissza. Ma is látni sok villanyautót kamionok szélárnyékában sompolyogni. -
válasz
macilaci78 #220858 üzenetére
Előbb vagy utóbb a németeket is legyűrik a zöldek és elbúcsúznak a korlátlan szakaszoktól. Attól a perctől kezdve pedig kb. pont érdektelen lesz, hogy 180 vagy 250 a vége az autónak.
-
válasz
macilaci78 #220858 üzenetére
ezzel azért szerintem együtt lehet élni
-
hemaka
nagyúr
válasz
vzsryl #220855 üzenetére
Az egy szánalmas autó ezzel az elnevezéssel. Volt "szerencsém" menni vele németbe, igen cink amikor pályán elkezdek előzni 175-nél meg benyögi, hogy a sebességet korlátozta és hiába nyomod neki a gázt nem gyorsul tovább. Az akku 78-79% körül volt mielőtt valami nagy elektromos fan nekem esne emiatt. És ez a GT verzió volt, szóval a combosabb.
Persze legyünk igazságosak, a 0-100-at menőn nyomja, de melyik ilyen teljesítményű villany autó nem?
Értem én, hogy megpróbálták meglovagolni a mustang nevet, de ha Ford emléma lenne rajta, akkor is megvenné akinek ez kell cirka 31 misiért... -
vzsryl
nagyúr
Hozzánk közel, pár utcával arrébb vettek egy fekete Mach-E-t. Először azt hittem, hogy egy tucat SUV gurult be a perifériámba, és igazam volt, mert több mp után esett csak le, hogy miért van a nyihaha a hátuljára rakva. Ez élőben még kevésbé Mustang, mint a felvételeken.
TAB-os rendszáma volt már. -
hellomi
tag
válasz
brumi1024 #220790 üzenetére
Dehogynem. Slusszpoen, van, aki banyaszik az epuletben, tehat nem lottel messzire.
Fizetunk annyit berleti dijra, hogy belefer, hogyha egy kicsit nagyobb a villanyszamla, hidd el, nem hulyek az itteni foberlok(a mi esetunkbe, a landlord, akitol berelek, 200+ ingatlan folott rendelkezik Londonban, nyilvan cegrol beszelunk, de tobb, mint ezer berlo, 200+ ingatlan egy olyan varosban, ahol ezeknek az atlagara 300M HUF folott van egyenkent). -
pècsimunkás
addikt
Köszönöm a válaszokat
!
-
rbalint88
addikt
-
válasz
pècsimunkás #220841 üzenetére
Nem vettem.
Azt se tudom, mit akarok. 🤪 Vagy ha tudom, akkor sokkallom, vagy félmegoldásnak gondolom, esetleg nem akarok szívni vele, vagy nem férek el benne. 🙉 -
Qru
MODERÁTOR
válasz
pècsimunkás #220841 üzenetére
Ha vett is vmit akkor meg nem jelentette itt be.
-
válasz
szabonagyur #220840 üzenetére
meg nem tartok ott, de benne van a kalapban h akar meg is tortenik
-
kisza25
félisten
válasz
macilaci78 #220810 üzenetére
Most t erre mit mondjak? Aki játszik a halálra azt előbb utóbb eléri.
Legtöbb vasútátkelő olyan helyen van ahol alapból 50-60- al lehet menni, ha valaki ott 120- al megy...lehet nem is baj, ha megállítja... -
Vismajor01
addikt
válasz
pècsimunkás #220841 üzenetére
Én követem és úgytudom még válogat
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
Gergőke88 #220823 üzenetére
👍
...........................................Teljesen más téma, nem akarok külön hsz-t írni 2 mondatért.
Amúgy ma reggel utalta az Allianz a kártérítést, 55k-et. 30-ért fogják megcsinálni, úgyhogy végül is nem volt rossz üzlet, csak a JSZP-n fog látszani a nyoma. -
Zizmand
aktív tag
válasz
MasterMark #220818 üzenetére
Értem, köszönöm.
-
dnelb
veterán
válasz
Vismajor01 #220789 üzenetére
satin chrome red még egy brutális szín
-
Gergőke88
addikt
Szerintetek egy ilyen rendszert hol lehet eladni?
Marketplace? Egyéb ötlet?
[link]
Vettem egy autót, be van építve, de nekem nincs rá szükségem… -
6030D
addikt
válasz
Stylewars_kp #220813 üzenetére
Van itt vonatvezető, majd elmondja a tutit, de nekem az a tippem, hogy ha valami beugrik eléjük, vagy látja, hogy ott van, akkor vészfék. Onnan meg lehet számolni a milliókat sín és kerékkopásra.
Tippre ha van ilyen rendszer beépítve, akkor csatt után előre jelez, hogy az átjáróban gáz van, sima fékkel megáll, akár túl is mehet, majd helyszínelés/engedély után mehet tovább. -
Zizmand
aktív tag
Sziasztok
KGFB-hez nem igazán értek, így lenne egy kérdésem: most 02.28-án lesz a fordulópont, jelenleg az Allianznál vagyunk, tavaly 28 ezer volt, idén 45 ezer ft lenne a biztosítás.
Ha újra kötném az Allianz oldalán 32 ezer ft lenne erre az évre, ilyet lehet? -
janakbacsi
őstag
rendszámtábla keretbe építhető tolató kamerát tudna valaki javasolni? aliexpress-es beszerzésű is megfelelne. esetleg ez jó lehet? [link]
-
válasz
macilaci78 #220810 üzenetére
Nyilván, mindentől meg lehet dögleni, ha kimaxolják a hülyeséget, de azért ahhoz, hogy ez előforduljon, halmozni kell a szabálytalanságokat: átmenni a piros jelzésen, gyorshajtani vasúti átjáróban, nem használni a biztonsági övet. Attól még ez jó dolog lenne. Plusz ha netalántán túléli a sofőr, akkor valószínűleg többet az életeben nem akar majd áthajtani a piros jelzésen.
Nyugaton van automata fekvőrendőr is, ha jól tudom, ami hasonló elven működik. Ha valaki gyorsan megy át, akkor olyat odaver az autónak, hogy egy futóműveshez minimum el kell látogatnia.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #220812 üzenetére
Igen de a vonaton nem serul meg senki. Se utas se a vezeto es ez a lenyeg.
-
rbalint88
addikt
válasz
macilaci78 #220810 üzenetére
Akkor csak a hullat kell felmosni a tuloldalon vagy a sinrol, de a vonatnak nem lesz baja.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
kisza25 #220809 üzenetére
megmentene pár
hülyétembert - Biztosan? Azokkal mit kezd, akok nem 30-cal akarnak átslisszolni, hanem 90-120-szal lendületből, biztonsági öv nélkül...
Persze én is azzal értek egyet, hogy vasúti átjáróban autóbalesetet szenvedni csúnya öngyilkosság, mint rollerrel busz alá esni, de a társadalom jó része ettől érzékenyebb. -
Vismajor01
addikt
válasz
molnarpeter #220802 üzenetére
Sztem nem tunerjoska, eleg b*szo ahogy kinez, meg felesegemnek is ez tetszett :)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Vismajor01 #220789 üzenetére
Karbon kicsit tunerjoska, sima fekete esetleg? Vagy nem mintázatra érted?
-
6030D
addikt
válasz
Vismajor01 #220789 üzenetére
A szürke csak egy pêlda volt, de nekem a kanári színek nem jönnek be egy Volvon, kivéve ha valami nagy R.
Én inkább valami elegáns irányba vinném, mint a F&F design.
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Milyen széket vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Yettel topik
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Facebook és Messenger
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- 150db - 24600Ft/szett - DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
- Bomba ár! HP Pro X360 11 G1 - Intel N4200 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W10 I Gari
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
- Új Dell 14 Inspiron 5435 FHD+ Ryzen7 7730U 4.5Ghz 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega 8 Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest