Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz EQMontoya #22000 üzenetére

    Nem biztos. A jel kiesést nem szokta logolni, csak a zárlatot vagy szál szakadást a szenzorhoz. Attól még nem kell mindig jól mérnie, hogy nem szálszakadt és nem is zárlatos. Pl. rengeteg ember jár döglött légtömegmérővel, mert a diag nem látja hibának, közben meg keveset mér, de nem szálszakadt. :U Ezért a hibakód egy dolog, ha meg nincs, az is egy információ, sokszor a mért értékekből lehet következtetni a hibára.

    Ha sok gázolajat eresztenek át a befecskendezők a visszavezető ágba, csak akkor kerül be a hibatárolóba, ha annyira leesik a rail nyomás, hogy határérték alá kerül és leáll a motor. Akkor is a hibakód csak az alacsony rail nyomás lesz, az okát meg neked kell kisakkozni.

    Nem értek a DCI-hez, mert nem túrkálok benne, lehet, hogy az okosabb, mint egy ötödikes, de a vag CR így működik, nem hiszem, hogy nagy különbség lenne.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák