Hirdetés
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
CactuS #163998 üzenetére
"A tulaj Saab fanatikus volt, de ezután inkább kért egy Jag-et.
"
csöbörből vödörbe
Jaguarról van egy sztorim, ami nem webpublik, de mióta olyan helyen dolgozom, ahol a felsővezetői autók Jaguarok, bizton állíthatom, hogy nem lett sokkal jobb a minőségük, de már talán nem kell kettő belőle (Egy szervizben, a másikkal jársz), de másfél nem ártana
ügyvzetőnk XF-ével az adblue meg valami szelep miatt annyit járkáltunk szervizbe, hogy az Alfa ha még meglenne, elbújhatna mögötte.
-
válasz
focvis #163995 üzenetére
Nekünk volt a cégnél egy 9-5 aero az utolsó szériából. Rémálmaimban se jöjjön elő az az autó, se a márkaszerviz hozzáállása (BMW Wallis). Szerintem összesen nem mentem annyit autóval szerviz vészüzemmódban a flottás autókkal, mint ezzel a csodával... A tulaj Saab fanatikus volt, de ezután inkább kért egy Jag-et.
-
aero.
veterán
válasz
focvis #163995 üzenetére
Nekem 13 ezerert csinaltak a Gyori Daniek a valtooldalit. Viszont a 9-3 nem az a Saab, amivel minden aron specialistahoz kell menni. A 9-5 inkabb. Sziki jofej amugy, a gepe is brutal. Elvileg a Racz mobilhoz vitte Akos. A GM gondoskodott a spec szerelok joleterol, van mit csinalni 😂
-
Gaben92
őstag
válasz
focvis #163995 üzenetére
Más dolog az, hogy jelzi a szerviz és más az, hogy meg is csináltatod.
Nekem mondjuk kifejezetten pozitív tapasztalatom van ezzel mert úgy adtam le az autót szakszervizben, hogy bármi szart találnak csinálják, cseréljék, amit akarnak. 1000€-t ha meghaladja a cucc (a normál szervizen felül) akkor hívjanak.
Megcsinálták nekem a kipu hővédőjét, kicseréték a kiégett rendszámtáblavilágítás izzóját, féknyergekben a csapokat megpucolták és a végén felsorolták, hogy mi az amit találtak de nem nyúltak hozzá. Gyakorlatilag ilyen apróságokról volt szó, hogy régi a defektjavító, hiányzik egy pici műanyag elem (most várom postán), tetőn van egy 1x1mm-es rozsdapötty mert kapott valami kavicsot de itt véget is ért a lista pedig teljesen átnézték az autót. Legalább tudok róla, hogy mi a helyzet aztán el tudom dönteni, hogy akarok-e annyit áldozni rá.
Motornál nem matatok mert azért ez nem Zsiguli, de egy szakadt porvédőt például ha jelzi a szerviz akkor kicserélek otthon egyedül is.
-
Oké oké. Valóban jelezhetné.
Tippre 6-700 ezres forintos autó; ki akar 100 ezret költeni egy enyhe olajszivárgás megszüntetésére?
Ha pl. a váltóoldali szimmering a ludas, akkor futómű le, motor, váltó szét, 6000 forintos szimmering kicserél, minden vissza; minimum 8 óra munkadíj kiszámláz. Az autó sajnos nem értékes, a munkadíj viszont a szokásos. -
-
-
tboldi
nagyúr
-
#89309696
törölt tag
válasz
student #163974 üzenetére
Alapvetően éves az olajcsere periódus, mert a korrózió- és savasodásgátló anyagok elkezdenek tönkremenni benne, a benzinesnél főleg. Körülményektől függően kitolható valamennyivel, de nagyon ritka együttállás az amikor két évet is kibírnak vagy aki nem sajnálja az autót.
Max 1.5 év amire benne hagynám, de ha sajnálod a kocsit akkor előbb cseréld.
Attól természetesen semmi baja nem lesz, ha akármilyen ok miatt a 12 hónapos csere 13 vagy 14 hónap lesz. -
student
őstag
citroen szivo benzines 1.6 8 szelepes. városban napi 2x9km. eni i-sint 5w-40
-
-
student
őstag
ha kocsiban van full szintetikus olaj 1éves, de nem volt sokat használva tavaly ~4000km, akkor még elgurulhat 1 évet vele? még világosbarna az olaj
-
grizlisandor
veterán
válasz
stickermajom #163967 üzenetére
Igen.
(#163968) Doki16:
Az a csavar.
Mennyivel van jobban autó formája ennek a Saab 9-3-nak a C Vectra-'hoz képest. -
stickermajom
addikt
válasz
grizlisandor #163966 üzenetére
Mondjuk ha a saját sávjában fehér fényt lát, annak már gyanúsnak kéne lennie.
-
grizlisandor
veterán
Ezt nem sikerült időben leragálni(katt)youtubealert mondjuk a rendőr mögött lévő autó tompított fényszórója rettenetesen zavaró.
Persze ez nem mentesíti a sofőrt...
-
tboldi
nagyúr
válasz
Integrale #163956 üzenetére
Én is elvagyok a 15-ösökkel, nem kell nagyobb - arról nem is beszélve, hogy az már nem is lenne gyári méret.
-
parandroid
félisten
válasz
brumi1024 #163953 üzenetére
Sima Cooperrel járok, ezen is már 17-es van. Itt a németeknél még ok, magyarhonban szoktam vele óvatoskodni azért. Mazda 5-ön is 17-es volt a gyári alu, a télit direkt 16-os acélfelnivel vettem. Erre most a Mazda 6 már alapból 19-essel jön, mert ehhez a felszereltséghez ez jár, pont. Ha veszek rá télit, utána kell néznem, hogy felmegy-e rá egyáltalán kisebb, vagy ezek is ifa-fékek vannak.
p
-
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #163958 üzenetére
Azert mindennek van egy hatara. :D
-
Doki16
addikt
válasz
molnarpeter #163958 üzenetére
Gyári Golf 15-ös acélfelniket néztem a kocsimhoz télinek. De nem ment fel rá, mert a fékek a nagy súly és teljesítmény miatt nagyobbak a sima Golfnál. 18 egyébként a gyári mérete a GTI/E sorozatnak. De szerencsére a GTE kapott alapfelszereltségként 16-ot. Nem hiányzik a nagy méret.
-
EQMontoya
veterán
válasz
molnarpeter #163958 üzenetére
Hat ezekre az utakra valoban ez valo.
En is 15-16 colos felniken jarok, pedig manapsag ilyen teljesitmenyhez minimum 2 merettel nagyobb van mindenen.[vilike]: Az brutalis lehet, meg konnyebb, mint a 911-ek.
-
Integrale
veterán
válasz
parandroid #163952 üzenetére
Mar mindenen domper kerekek lesznek lassan, aztan fogyasztason meg karosanyag kibocsatason panikol a vilag...
Lehet velem van a baj, de ha utnenek sem cserelnem le a ballonos kereleket, pedig van egy szett gyari 16-osom a polcon, puha kenyelmes, ezek a magnezium otvozet kerekek pedig meg konnyuek is. -
Anno szvsz a 850i se lehetett stock; úgy sziszegett, mint egy fészek vipera.
Én meg taknyos kiccsávó voltam.BTW a legritkább autó amivel mentem egy Opel Speedster 2.2 (= Lotus Elise) volt; max. sokadik autónak kéne, szó szerint úgy kell belehajtogatnod magad, Neked is. (És ez se vág hátba, bizonyára a 2.0T erősebb.)
-
brumi1024
veterán
válasz
parandroid #163952 üzenetére
A JCW-nél még magyarázható, nem fér kisebb felni alatt a fék, nálam a 18"-nál is szűkös. De az S-nél nem indokolt.
-
parandroid
félisten
-
válasz
MunezXBK #163948 üzenetére
20, ill. 10 év távlatából visszaemlékezve?
- A 911-nek toltamnyáron a 71-esenelhagyatott országúton.
- A Caymanra jobban kellett vigyázni, nem üvegeltem. Finom műszer, megy, nem b.sz hátba.2 autóra emlékszem, hogy megijedtem tőle: 850i Bimmer szintén még a 90-es évek végén, ill. valamivel később egy E39 M5 - a 850i volt a durvább. Más most nem jut eszembe; egzotikus sportgépekhez nem volt közöm.
-
brumi1024
veterán
válasz
parandroid #163891 üzenetére
Igen, F56. Rövid, de szélességben nagyjából ott van, ahol a többi B szegmensbeli konkurens (Corsa, Polo, Ibiza, A1, stb.), viszont egy kompakt A3 5 centivel szélesebb csak. Nőnek ezek is. Az ajtó tényleg nem segít.
(#163943) Tsebacsi: EQM-mel kell egyetértenem, nekem nagyon fura a szedán A3. Mondjuk az új szedán jelentősen szebb lett, mint az előző volt. Amúgy sok tesztben panaszolták a beltér minőségét, látszik videók alapján is, hogy spóroltak kicsit.
-
válasz
kisza25 #163930 üzenetére
Típusa válogatja, de a legtöbb meglepően élhető egyébként, már ha szívesen az utcán parkolsz mondjuk bevásárlás közben egy ilyen értékkel, főleg egy bevásárlóközpontban. Nekem az volt furcsa, hogy a mai autóknál a gyárilag sportosabb gépek (pl: Golf VII GTI, Mustang GT, Stinger stb.) mind jóval komfortosabbak voltak a Twingo RSnél, pedig azzal is együtt lehet élni, ha valaki szereti.
-
A realitások talaján maradva (sicc) nekem ez is elég lenne, tetszik így ahogy van!!!
-
kisza25
félisten
válasz
máyköl #163933 üzenetére
Igen, ilyenekre gondoltam
Más: lecseréltem az olajat, meg a szűrőket, mondom nullázom a szervizt, addig nyomkodtam a fedélzetit, hogy kiderült ez is mér minden vackot, pl. a fogyasztást is, most 6,4-en áll 280km-nél és még elvileg 400-at mehetek, az a 45 literes tanknál elvileg majdnem stimmel is (6,6)
Nem a kormányon van az állító, hanem a bajusz kapcsolón, a tököm se kereste ott, mert az óránál is van 2db gomb, azthittem ez ennyit tud és kész, meg elkönyveltem, hogy jó hülye helyen van -
válasz
molnarpeter #163936 üzenetére
Agyighúzott TDI elkenné a szájukat egyenesben.
Model 3 Performance kéne a Cayman belsejével.
-
válasz
kisza25 #163930 üzenetére
Emlékeim szerint 2x vezettem igazi Porschet.
1. Valamikor a 90-es évek végén mentem egy 1990-92 körüli 911-essel. Olyan érzés, mint egy faszán megcsinált kispolszki, retró a belseje, fújtat a motor. Annyira nagyon nem megy.
2. 2010-11. körül mentem egy szinte új Caymannal. Nagyon igényesnek éreztem a belsejét, a hely kevés benne.
Patent gép, de ez se tépi le a fejed.Persze mindkettő kéne; de túl sok áldozatot nem hoznék értük.
-
kisza25
félisten
válasz
MunezXBK #163923 üzenetére
Sajnos soha nem volt rá lehetőség, hogy ilyesmi autókat próbáljak. És tudom nem ez a lényege, de hétköznapi autónak mennyire kompromisszum egy ilyen? Kilátni belőle valamit hátra, mennyire nehéz kiszállni belőle?
Ausztriában az egyik főnökasszony egy Porsche 911 Carrera S-t kapott szülinapjára és azzal járt a hegyekben. Se mivel ott 12-16 óra robot volt, nem igazán tudtam megfigyelni hogyan kászálódik ki. -
válasz
máyköl #163928 üzenetére
Fú... legutóbbi horvátországi nyaraláson láttam élőben 2db open sky challenge autót:
1, Caterham Seven
2, Ariel Atom 3.5Ezen kívül egy 440 lovas Subaru Impreza R. Burns WRC replikát (megkérdeztem az angol csókát, hogy ez most eredeti-e...), illetve egy Porsche Panamera Turbo Grand GT-t.
Együtt voltak négyen, valami eszméletlen látvány volt. Volt csődület körülöttük rendesen. Sajna épp alvási kómából keltem fel, nem volt annyi eszem, hogy lefotózzam...
-
máyköl
veterán
Tegnap a habgeneralisban kettovel mogottem allt egy uj zold panamera, ilyen csak zold nyergekkel. Felelmetes egy joszag.
Vasarnap meg eloszor lattam a varosban egy Taycan -t, elsore kisse idetlennek tunt egy ilyen bitang auto mindenfele hang nelkul.
-
EQMontoya
veterán
válasz
MasterMark #163924 üzenetére
Kene az is, de a 911-ben ott van a hatos boxer, es annak a hangjat viagra helyett is barmikor fel lehetne irni.
-
MasterMark
titán
Én egy 924 / 944-el is ellennék.
MunezXBK: Javítva, kösz.
-
kisza25
félisten
válasz
Tsebacsi #163877 üzenetére
Egyet értek veled!
Annyi, hogy réges régen pont ilyen volt mint most, én nem is bírtam. Aztán a speedzonehoz került és tök jó teszteket csinált, aztán most visszatért önmagához.
Olyan mintha megmondták volna neki, hogy mit lehet és mit nem, aztán most meg szabad kezet kapott volna. -
-
rbalint88
addikt
válasz
MunezXBK #163912 üzenetére
Nalunk az egyik tulajnak volt Macan. Allandoan szivtak a veret erte, hogy ferfi meretben nem volt-e... most Cayenne coupet vett. Nekem ezek a csotanyseggu suvok nem jonnek be egyik gyartotol se
911 carrera 4s-t vagy gts-t vennek vagy a panamera shooting breakbol plugint. Vagy taycantMar csak a
lottot kellene megnyerni -
suits
tag
Hali!
Nem tudja esetleg valaki véletlenül hogy a 1gen Toyota Yarisoknál merre van az üzemanyag szivattyú?Azt tudom természetesen hogy a tankba valahol
.Úgyértem ahol a saruk kijönnek...Úgy fest hogy az a probléma gondoltam leellenőrzőm hogy a saruk nem csúsztak-e el rajt vagy esetleg a hozzá tartozó biztosíték kiégett-e.
-
válasz
Oppenheimer #163900 üzenetére
Hol készültek a képek?
Új hozzászólás Aktív témák
- One mobilszolgáltatások
- Lexus, Toyota topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Kerékpársportok
- A Redmi 15 5G-t power bankként is lehet majd használni
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- iPhone topik
- Gyúrósok ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Bezámítás! Asus ROG STRIX G15 G513IH Gamer notebook - R7 4800H 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1650 4GB W11
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad L14 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40A9 docking station
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest