Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dj79
senior tag
-
dj79
senior tag
válasz
MrSealRD #149776 üzenetére
Ahogy előttem leírták, az ingázó után is bőven kerül a közösbe, nem is kevés.
Az én reakcióm erre az volt, hogy ennyi erővel a budapesti/debreceni/etc máshol ugyanúgy külön, hátrányosabb bánásmódban részesülhetne egy balatoni parkolóban a helyiekhez képest, erre hoztam a példát, hiszen a helyi lakók illetve nyaraló / büfé / étteremtulajdonosok többet tesznek bele a közösbe, a "túristának" abból van arra lehetősége, hogy pl a tökeit ingyenesen a boglári Platán strandon áztassa a vízben, utána a megivott sört a szépen felújított ingyenes vizesblokkban kidobja magából... Az idegenforgalmi adót most ne számoljuk ide.
Ha egy napra megy le, akkor csak egyszer fizet egy kicsivel több parkolódíjat, ha többször, akkor többször. -
válasz
Pttypang #149782 üzenetére
Jézus, ereje... Most szálltam ki. Innen 2 lépés, hogy legyünk hálásak az ingázóknak... Nem vagyok hajlandó ilyen beszélgetésbe belemenni...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------Más téma: Tegnap Vácin belső sávban!! záróvonal mellett balra indexel az előttem közlekedő, majd sávot vált jobbra...
-
+1.
gzbotii: Ja, az meg a másik, a kis kínai boombox zenevonattal... Reggel pont belefutottam egy ilyenbe, egy levedlett, 2000 körüli S mercivel végig rongyolt a dugón a szembe sávba, ráhúzva a kormányt a sorban állókra, amikor jöttek szemből, majd az M0 még át nem adott szakaszán a terelést megkerülve beelőzött pár autót... A poén, hogy Budafoknál utolértem egy másik útvonalon, akkor szemügyre tudtam venni ezt a tehetséges pilótát. Hát, hogy fogalmazzak, jól képzeltem el, hogy kik ülnek benne...
-
Cifu
félisten
válasz
focvis #149778 üzenetére
Tuti, hogy nem 5000 Ft/év lesz. Reálisabb az 1000/nap.
A felmerült tervezetben 5000 Ft / hó volt korábban, megint ezt lengették be. Erre mondtam, hogy aki 400 forintos benzinár mellett mondjuk havi 30 ezret kifizet üzemanyagra, az ki fogja a plusz 5000 forintot is a dugódíjra. Emiatt mondom, hogy az autóval ingázókra pont nem lesz drasztikus hatással a dugódíj...
-
Cifu
félisten
válasz
focvis #149778 üzenetére
Mert aki ide ingázik, annak a munkáltatója nem Budapesten fizeti be az adóit? Segítek: de, Budapestre fizeti be.
Ha nem lennének az ingázók, akkor a budapesti cégek jó része a munkaerőhiány miatt bezárhatna vagy elköltözhetne. Avagy az ingázó munkavállalóknak kellene Budapestre költözni (úgy jó fél millió embernek, pluszba). Hej, de jó lenne az Budapestnek...
Mondom: nagyon durván leegyszerűsíted a problémát...
-
válasz
MrSealRD #149776 üzenetére
Valami félreértetek, de nagyon. Ez nem a helyi lakos igényeit kielégítő sarc, ez nem azért lesz, hogy a fővárosi lakosok mentesüljenek a szemét ingázóktól. Az autómentes belváros mindenkire vonatkozik, aki mondjuk a XXII.-ben lakik és megy befelé az V. kerületbe, az is ugyanúgy fog fizetni. Ahogy szmogriadó esetén sem tettek különbséget a lakcím alapján és ahogy az M0 körgyűrűt fizetőssé tették (már ahol tudták...).
kisza25: ja, lehet sznob vagyok, de a pisa és sz*rszagot sem bírom.
Az meg egyre jobban jelen lesz, ahogy az alkesz csövesek behúzódnak a vagonokba melegedni.
Ja igen, a másik apróság, amivel gondolom nem számoltak, hogy a dugódíj után a kinti kerületek, körutak, M0 még jobban élhetetlen lesz, mert átterelődik a forgalom arra, mivel a tömegközlekedés jelen állapotában nem alternatíva.
-
Szvsz a környezetvédelmi norma alapján fogják sávozni; esetleg dízel dupla. (szeretem a dízelt, de tényleg ótvar büdös tud lenni egy belvárosban)
Balaton: Vezessék be, aztán utána leengedhetik a vizet is a tóból. Az odalátogatók vagy a nyaralójuk után fizetnek építméyadót (pl. én); vagy idegenforgalmi adót a szálláshely után; esetleg strandbelépőt. A Bp-re ingázók ilyesmit nem.
(#149775) CactuS
Nekem sincs ingyenes parkolásom a kerületben, mert a fizetős zónán kívül lakom. Nálunk ráadásul este 8-ig kell fizetni a belsőbb részen (XII.); és így is vadászni kell a parkolóhelyeket.(#149774) Cifu
(Túl hosszú hsz-t írtál, majd később elolvasom, most mennem kell.)
Tuti, hogy nem 5000 Ft/év lesz. Reálisabb az 1000/nap. -
Pár dolgot összemosol... Szedjük már külön a dolgokat, mert ez így zagyvaság.
Az ingázó nem ide fizet adót, csak bejön használja az infrastruktúrát, annyit mint a helyi lakos. De jóval kevesebbet tesz bele pénzügyileg is.
A helyi lakos ide fizet, használja...
A helyi lakos nem növeli a forgalmat. Ő a standard alapvonal, hiszen neki ott kell élni az életét... Focvis gondolatmenete jó. A helyiek ne fizessenek pluszban még azon felül amit amúgy is fizetnek...
DE erre a te reakciód az, hogy akkor fizessen a BP is ha máshová megy. A különbség annyi, hogy míg az ingázó jobban lehasználja a BP infrastruktúrát 1 hét alatt mint a BP-i lakos (maradva a te példádnál) Balaton bármely részét... 1 év alatt... Ezt a különbséget érzed azért?CactuS Ok. Parkolást vegyük ki belőle... Bár ott nem a fizetés hanem a hely a legnagyobb probléma.
-
válasz
focvis #149765 üzenetére
Jelenleg is fővárosi a lakcímem, fővárosba bejelentett autóm van, ugyanakkor a bölcsihez nem kérhetek egy 15 perces parkolókártyát, mert másik kerületi a lakcímem... Eddig se és most se támogatom ezt, mert ebben a formában ez csak pénzbeszedés, semmi más. Szerinted a fővárosban lakók nem fognak fizetni? H a kint kerületekben laksz és mész a belvárosba, akkor ugyanúgy pengetni kell majd, efelől ne legyenek kétségeid. Ebben a formában azok fognak ezzel szívni, akik pont a zóna határán vannak. Lévén, egy nyamvadt parkolót nem alakítottak ki, így mindenki ott teszi majd le a gépsárkányt ahol lehet - mondjuk félig más kapubeállójában
.
A BKV eddig is rogyásig volt, de jó is lesz, ha rászabadul majd az autós társadalom a tömegközlekedésre. Ha lenne kulturált tömegközlekedés a fővárosban, akkor én is azzal jártam volt az elmúlt ~10 évben, de tudod kinek van kedve a 60 fokos HÉV kabinban aszalódni...
sutszi: a parkolásért fizet a nem kerületi lakos, szóval ez a része már sarcolva van...
-
Cifu
félisten
válasz
focvis #149765 üzenetére
Ez a képlet nagyon nem egyszerű, mert én például hiába vagyok vidéki, és ingázok nap-mint-nap, de a befizetett adómból támogatom a Budapesti tömegközlekedést, pedig nagyon ritkán használom, akkor pedig a nem olcsó menetjegyet veszem. Ezzel az erővel felmerülhet, hogy a Jászapátiban lakó, BP-re nem járó helyi lakos adójából miért támogatják a BKK-t?
De amúgy a felhozott balatoni példa is jó...
A dugódíjjal az a problémám, hogy nem fog megoldást jelenteni. Aki 400 forint feletti benzinárnál ingázik, azt nem fogja meghatni még 5000 forint.
Saját példával élve végigpróbáltam a lehetőségeket, és nem azért maradtam az autónál, mert derogál a tömegközlekedés, hanem azért, mert túl sok kompromisszumot követel meg. Én például előbb érek be- és haza autóval, mint tömegközlekedéssel. Egy hónapig próbáltam a MÁV + BKK párost, és háromszor késtem el, pedig az alaphang az, hogy 25-35 perccel munkaidő kezdete előtt beérek. A MÁV + bicikli esetén egyébként cirka 2x így is elkéstem volna, de azt ráadásul rossz idő esetén nem szívesen vállalnám be. Ehhez még hozzájön a tömegnyomor, a reggeli vonatozás heringkonzerv esete. Az Autó + P+R esetével az a problémám, hogy nagyjából 8 - 8.30 körül a kelenföldi P+R már megtelik, a környéken letámasztani az autót nem annyira egyszerű eset. Ha valami tömegközlekedési-stratégiai pont körül, nem fizető részen támasztanám le az autót, akkor kereshetem a parkolóhelyeket. A Fehérvári út környékén látom, hogy sokan ezt a megoldást választják, például. De ez megint az az eset, hogy akkor már bejött a városba autóval az ember.
Ezekhez képest az autóval bejönni a munkahelyre relatíve fájdalommentes, főleg, hogy van céges parkoló. Van benne dugóban állás, ám ráfordított idő terén nem sokkal rosszabb (kolléganőm hasonló 45-60 perc alatt ér be Óbudáról tömegközlekedéssel, mint én vidékről, cirka 36km-es távolságból). Költségek terén függően attól, hogy számolunk, havi plusz 10-18 ezer forint jött ki. A vonatokon és BKK buszokon táskával a hátukon tömörülő, olykor kihangosított telefonnal zenét hallgató iskolásokkal, meg a kulturált viselkedés alapszabályait sem ismerő utastársakkal való verbális harc avagy ezen egyedek megtűrése nélkül. (Megj.: igen, a bunkó sofőrökkel való hasonló harcot nem felejtem el a másik oldalon). A kényelem terén pedig ég és föld a különbség, a nyáron hőség, télen fagyos belterű járművek, illetve a szabad ég alatt való várakozás élményéről nem is szólva.
Hozzáteszem, hogy ehhez az egész problémához az is kell, hogy az ország durván főváros-orientált, ami a fizetések terén is meglátszik. Ugyanabba a munkakörbe Székesfehérváron fele annyit fizettek volna, mint Budapesten. A különféle kényelmetlenségek ellenére eléggé egyértelmű, hogy ilyenkor reggel merre indulna el az ember...
-
dj79
senior tag
válasz
MrSealRD #149772 üzenetére
Igen, de az ingázóhoz hasonlóan a budapesti lakos is lenyomja minden reggel és délután a belvárosi turnét, tehát ugyanúgy részt vesz a forgalomban, ezáltal növeli a forgalmat és a légszennyezést. Itt focvis gondolata arra irányult, hogy a helyiek ne fizessenek, hiszen éppen tesznek eleget a közösbe. Más városokban ugyanúgy a helyi lakosok állják a cehhet, akkor az outsider ugyanúgy beszállhatna a gondolatmenete alapján, nem?
A lakhelyemen is vannak fizetős parkolók, viszont aki kiváltja a helyi kártyát (egy évre 5000), az ingyenesen használhatja ezeket. Pont most volt szó a fizetős terület kibővítéséről, mert a helyi lakosok számához képest elég nagy arányú "idegen" munkavállaló jár be kocsival a városba illetve a központba.
-
Szerintem van különbség abban hogy egy adott személy minden nap végig megy ugyanazon az útvonalon oda-vissza. Közben pedig parkol valahol... És abban, hogy valaki 1 hétre lemegy a Balatonra, amiből kb az első és utolsó nap számít. Mert akkor megy le, meg akkor jön vissza... Az 1 hét alatt 1 út... miközben az ingázó esetében 7 oda-visszát nyomott le.
-
dj79
senior tag
válasz
MrSealRD #149770 üzenetére
Ha kevesebb a bp-ről más nagyvárosba ingázó, akkor kevesebb az infrastruktúra használat, tehát arányos a dolog.
Hidd el, itt sem egyszerű az élet. Teljesen lehal a közlekedés az ipari park irányában, rengeteg ember érkezik más helyekről, csak itt cserébe tömközzel nem egyszerű megoldani a dolgot.
Akkor csavarjunk egyet a dolgon: elmész a Balatonra, ahol kitalálják, hogy mivel nem helyi, hanem mondjuk budapesti lakos vagy, Neked háromszor annyi a parkolás, mert használod az infrastruktúrát, de nem fizetsz oda semmilyen ingatlanadót, súlyadót etc. Az elv ugyanaz. Mekkora országos anyázás lenne országos szinten?
-
Az ötlet jó lenne, de ilyen alapon a budapestieknek más nagyvárosokban szintén kellene fizetni?
Lehet tévedek. De szerintem elég kicsi azoknak az embereknek a halmaza akik BP-ről ingáznak más nagyvárosba nap szinten...A jelenlegi tény az, hogy 7.30-10 és 15.00-18.00 között nem éri meg kocsiba ülni...
-
dj79
senior tag
válasz
focvis #149765 üzenetére
Az ötlet jó lenne, de ilyen alapon a budapestieknek más nagyvárosokban szintén kellene fizetni?
A dugódíj viszont itt semmit nem fog segíteni. Mi is a cél a pénzbeszedésen kívül?
Akkor lenne értelme, ha a forgalmi bemutatásával, környezetvédelmi osztály alapján lenne meghatározva és ezen felül lenne benne egy bizonyos sávos szorzó, teljesítménytől függően. Például 0-100LE 1x, 101-150LE 1,15X, 151-200LE 1,5X, 201-LE 2X. A helyiek lakcímkártya felmutatásával 50 százalék kedvezményre jogosultak.Más: mikor Londonba mentünk, a dugódíj egy napra bőven megfizethető volt (<10GBP), na de a parkolás a zónán belül az nem volt egyszerű összeg, mondhatni elvette a kedvünket (40GPB volt egy napra). Nyilván vannak olcsóbb parkolók is, de négyünknek az oyster card kb ugyanennyibe került volna. Nyilván más a matek, ha egy-két ember ül a kocsiban, ott jobban kiadja a tömegközlekedés.
-
rbalint88
addikt
-
válasz
Oppenheimer #149766 üzenetére
Netrisken szoktam kalkulálni, megadod azt a 12 oldal kitöltendő adatot (
) és Ft-ra megmondja mennyi lesz a bizti. Azt a legolcsóbbat szoktam választani kötelezőből, ami nem a KÖBE.
Pályanapról zolynet-nél érdeklődj, Ő szokott viszonylag rendszeresen járni (vagyis régebben járt a civiccel). Fék, gumi azért fogyogat ilyenkor rendesen, meg nem árt ha patent állapotban van a gép, hogy ne ott pukkadjon el valami a pálya közepén
-
Oppenheimer
nagyúr
Hali!
Új vagyok itt, egy kérdéssel kezdeném.
Tegyük fel hogy veszek egy 350z-t. Ha megyek vele pályanapra, az milyen költségekkel jár?
Kell gondolom pár tank benzin, 1 garnitúra gumi, esetleg egy garnitúra fékbetét. Pályára belépésnek is van díja gondolom.
Szerintetek milyen összegből jön ki?
Szerk:
Insurán nyomattam kalkulációt kötelező biztosításra. Nem néztem meg részletesen az ajánlatok között a különbséget, de 140k-t 400k-ig terjednek. :D Vajon mennyi a reális? -
válasz
CactuS #149763 üzenetére
Abból a szempontból támogatom, hogy a bővebb belvárosban nem lehet már közlekedni, se parkolni.
És előre elnézést kérek az érintettektől, de részemről kívánatosnak tartom, hogy a nem budapesti lakosok fizessenek a behajtásért; ők nem itt fizetnek adót*, de használják a közlekedési infrastruktúrát. Ők amúgy sem helyi szavazók, ami kevésbé fáj a helyi politikusoknak.* Például gépjármű és önkormányzati adót; utóbbi nekem évi 76 ezerbe fáj, ebből 56 ezret a nem fizető parkolási zónában lévő garázsom után fizetek.
-
válasz
focvis #149761 üzenetére
Már csak arra leszek kíváncsi, hogy hova teszik majd azt a sok P+R parkolót és miből fejlesztik a BKV parkját. Ja, gondolom az nem számít, csak a sarc a lényeg, még egy bőr az autósoktól.
Egyébként amíg műanyaggal, gumival fűt a fél peremvidék Budapest körül, addig ez nem sokat fog jelenteni.
Fehér Farkas: Lemaradtam, mégis megy az 1.4 táltos?
-
#89309696
törölt tag
válasz
tboldi #149757 üzenetére
Inkább ne akard tudni hogyan néztem ki 18 évesen furrynek öltözve, nyakörvet meg pórázt hordva tombolva a Helkában, Honey-ban, Révfülöpön az Ibolyában, meg gördeszkán csapatva Füred utcáin, mikor éjjel üvöltöttünk a teliholdra falkában. Az kegyetlen egy 4 év volt amíg oda jártam suliba. Hát igen, az a korszak mikor az ember magára tetováltatott kutyamancs nyomokat, meg Scooby-Doo-t is. Istenem, de k#rva jó volt. Csak az ember felnő és a társadalmi normák megfojtják.
-
brumi1024
veterán
válasz
molnarpeter #149746 üzenetére
[link] Az első a normál (már autóban, gyújtás ráadás), a második a köszönőfény.
-
#89309696
törölt tag
Legelső tevékenységem az új kocsiban az lesz, hogy bekerül egy mélyláda. Eddig azért volt még a rádió is kivéve, mert én nem tudom halkan hallgatni a zenét. Csak így tudtam megvédeni magam. Most viszont már nem fogom. Aztán csak úgy recseg majd az igazi klubzene, éljen a Club Helka és a Rise FM! 2008!!!
#KÉTEZERNYOLC -
válasz
Tsebacsi #149752 üzenetére
Tenyleg jo, a csaladban aki nem tudott rola, az nem mondta meg hol volt fujva. Szin es szemcse meret is patent, viszont picit narancsos lett, bizonyos szogbol latni. A lakatos munka az kivalo, nem is vartam mast toluk. Olcsobb is lett mint elsore mondta, 120-bol megallt a sztori.
-
#89309696
törölt tag
válasz
molnarpeter #149746 üzenetére
Valahol már láttam.
Jah, ez lesz az. [link] -
Apósék eladják a lassan egy éve garázsban álló Ford Galaxy-t. Végre rávettem őket, hogy rakjuk fel hahu-ra. Szerintetek mennyire korrekt 1.390k egy 2007-es 326k-t futott Trend felszereltségű Galaxyért? Körbe gyári fény, kuplung + kéttömegű ami már a végét járja. Linket nem rakok be, tudom hogy tilos hirdetni.
-
#89309696
törölt tag
válasz
BigBlackDog #149731 üzenetére
Eleve nyilvános hirdetés, miért lenne probléma.
Fotók a takarítás után készültek már sötétedett azért lettek gagyik. Majd tolok jobbakat, ezek amúgy is ideiglenesek lettek. Motorteres nem fér be hetedik képnek vagy akkor valamelyiket ki kell ejteni a belteres képek közül, viszont a motortér az koszos. Nagyjából letörölgettem azt is, de szerintem az nem vevőcsalogató. Szerencsére sokszor nem kellett felnyitnom a két év alatt. Esetleg egy távoli képet róla ami ápol és eltakar.
A szöveget átírom. Eredetileg 2x hosszabb volt. Túl őszinte vagyok, szerintem ez nem újdonság, manapság ez nem sok helyen előny.
Kösz a kontentet mindenkinek. -
MunezXBK
nagyúr
válasz
molnarpeter #149746 üzenetére
Nem poén, úgy ellenőriz. Mint a xenon a bólogatással.
Ja, várjá. LED-es lámpáról beszélünk?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #149742 üzenetére
Tetszik ez a gyári felni!
Ilyet szerettem volna venni de az enyémen szvsz nem állna jól.
-
tboldi
nagyúr
válasz
MasterMark #149742 üzenetére
Needs more low.
-
tboldi
nagyúr
válasz
BigBlackDog #149729 üzenetére
+1
Én még annyit tennék hozzá, hogy a motortérről is lőnék egy képet. Nem kell túl részletesen minden szögből, csak úgy távolabbról, hogy az egész látszódjon egyben.
-
válasz
Magnum_ #149733 üzenetére
Klíma rendben, ennyi. [pont]
Lehet, hogy kicsit vágnék én is a szövegen; de azért felezni nem felezném. Legyen tisztában vele az érdeklődő, hogy nem egy olcsó vackat vesz.
A képek alapján rendben van a gép. Lakkhibát sem erőltetném különösebben.EQM: Gumi, felni 1 kutya... legyen mondjuk kerék.
arra gondoltam amúgy.
-
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #149731 üzenetére
Leirast legalabb harmadolni, inkabb negyedelni-otodolni, plusz uj kepek es elmegy pikkpakk
-
Magnum_
nagyúr
válasz
BigBlackDog #149731 üzenetére
Feherfarkas! Torold ki a klimas reszt, az csak riaszto.
Mukodik es kesz.
Astran se volt.jegszekreny, de ment. Kapott uj toltest, sajat koltsegem, ennyi. -
válasz
#89309696 #149726 üzenetére
Ha jól raktam össze a képet, kb. Nagyvázsonyban, vagy annak a környékén laksz. Tipp: a hahun módosítsd az irányítószámod Veszprémre.
A fotókon ne ordítson a lógó tetőkárpit.
Ha vállalhatónak érzed az autó esztétikáját, javaslom a turbó képeket (12 db nagyítható fotó) 390 Ft-ért.
Az autót szép környezetben fotózd, ez lehet akár takaros rét / gondozott városi tér / porta, stb.Valaki linkeli plíz? FF.nek nem szabad, esetleg BBD?
@ EQM: Conti téli OK. Fúgg az értéktől, 10%-nyi gumit nyilván nem.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
#89309696 #149726 üzenetére
Végigolvasva a hirdetés leírását eléggé korrektnek érzem.
Képeken az autó is szépnek tűnik. Viszont én csinálnék újakat (pl. a második kissé homályos). Kivinném valami üresebb helyre (pl. akár ide pár tíz méterre begurulva) és körbefotóznám 5-10 méterről a sarkok felől (úgy, hogy kitöltse a képet, de kényelmesen beleférjen), illetve lőnnék néhányat a beltérről is. Szvsz óraállásról felesleges, JSZP-n úgyis le tudja kérdezni rendszám alapján. +1: szerintem a turbó képeknek van értelme.
De ez csak az én véleményem, szeretek nagy hangsúly fektetni autó eladásnál a fényképezős részre is.
-
#89309696
törölt tag
válasz
Kickass #149724 üzenetére
Az állapota a karcokon meg a lógó tetőkárpiton kívül teljesen rendben van, a hirdetésben le van írva minden, kérdést nagyon nem lehet feltenni. Lehet ezért nem hívnak, mert mindenre ott a válasz. Aki hívni fog az nagy eséllyel el is jön és viszi is egyből.
Mondjuk a puszta közepén élve egy francia kocsit nehezebb eladni az kétségtelen. Budapesthez közel biztos gyorsabban működne minden. -
válasz
EQMontoya #149722 üzenetére
- Egy szett kerék: OK*
- Régi gumival: Határeset. Nagyobb értékű autót (szvsz!!!) érdemes minőségi gumival - ami nem feltétlen kell, hogy új legyen - árulni. Mert itt is feljöhet a kérdés, hogy mennyire foglalkozott vele a tulaja, ha vmi foscsi kínai lerúgott abroncs figyel a gépen.
- Tarcsi cuccok: Teljesen felesleges adni, ha amúgy van piacuk. Mondani sem kell, hogy van ilyened, mert belealkudja az árba ingyér' / megsértődik, hogy azért miért kérsz külön pénzt.*** Én a téli kereket az alkunál szoktam bedobni. Ha előtte rákérdez, hogy van-e hozzá téli; akkor természetesen van, de az autó ára nem tartalmazza. [Egy értelmes szett komplett téli kerék ér legalább egy százast (függ az autó típusától).] Ha az alku során adod, akkor érezze úgy, hogy már alkudott 100-at.
** Kb. ugyanez, némi apróságot vihet. (1x valaki sikeresen belealkudta a frankó téli felniket, és el akarta kunyerálni a waxot is, azt nem adtam; de májusban aki megvette az autómat a hirdetett áron ÉS alku gyanánt vihette azt a téli szettet, amit én már nem raktam volna fel, annak adtam még egy vezetékszettet is 10 k értékben.)
-
Kickass
őstag
válasz
#89309696 #149723 üzenetére
Ez azert nem feltetlen ilyen egyszeru, erdemes lehet azert meg varni.
Sajat pelda, anno az Astrat oszinte szoveggel kozepre arazva raktam fel, 3 hetig nem hivott senki, azon gondolkodtam leveszem es megtartom, erre csorgott a telefon eljottek megneztek es el is vittek alku nelkul. Pont ilyet kerestek. -
#89309696
törölt tag
Ha egy hét alatt egyetlen telefon se jön és jól adtam meg a számot, akkor a piac szerint rengetegért hirdetem ugye? Napi 10-15 megtekintő van.
-
EQMontoya
veterán
válasz
focvis #149721 üzenetére
Ja, igen, a masik fontos dolog: minel olcsobban, minel kevesebb cuccal. Tehat 8 alufelni, meg tartalek alkatreszek, az felejtos.
Egy szett kerek, lehetoleg az is regi gumival, minden mast meg kulon eladni, es akkor lehet olcso az auto.Eladtam kulon mar 120.000Ft-nyi tarcsi cuccot, de van meg. Nyilvan, ha valaki dragabban vitte volna az autot, ezek kozul adok hozza.
Illetve a nyari felniim (5Zigen szett) is ott pihen meg a garazsban.
-
-
Qru
MODERÁTOR
A VW gyenge szereplése meglepett mondjuk.
-
EQMontoya
veterán
válasz
molnarpeter #149713 üzenetére
Talan ez nem az az arkategoria, amiben nagyon szamit
-
válasz
EQMontoya #149708 üzenetére
Szép!
Ez melyik motoros?
Kíváncsi vagyok Anti milyen értekezést közöl majd később. Mostanában amúgy is megtetszett a Lexus vonal...
Itt azért visszautalnék egy korábbi szálra, ami hirdetési képekkel kapcsolatban futott. Ugye akkor az volt, hogy tiszta vs jóvanazúgy típusú képek közül, melyik adja el jobban a verdát... Azt hiszem tanulságos az eset ilyen szempontból.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- TOP PC konfig /Ryzen 7 9800X3D, 32GB DDR5 RAM, 1TB SSD/ akciós áron eladó!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest