-
PROHARDVER!
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Leki78
tag
Van olyan beállítás 671V-nél, hogy a hangerőt minden bemeneten külön kezelje? Pl. nézek egy filmet 50-es hangerőn, majd amikor átkapcsolom másik bemenetre az ne 50-esen üvöltsön hanem a megszokott 15-ön szóljon.
Van egy kb. 5 éves Sharp Lcd tv-m amin így működik a hangerő beállítás ami nagyon jó dolog. -
pateska
csendes tag
válasz
huncutka1029 #56047 üzenetére
Nem jártam sikerrel. Mindent kihúzva végig próbáltam mind a 3 USB portot. Közben feltűnt, hogy sötét háttérnél függöleges csíkok vannak a kijelző bal oldalán. Kép róla
Hát eldőlt, hogy csere lesz, ugyanis itt szerintem több van mint szoftveres hiba.. :\ -
huncutka1029
addikt
válasz
pateska #56044 üzenetére
töltsd le a legújab fw-t hozzá, formázz egy pen-t Fat32-re, hozz létre egy LG_DTV nevű mappát,
oda bontsd ki az EPK- fájlt amit letöltesz.
kikapcsolt készüléknél dugd rá, majd kapcsold be, ha szerencséd van, onnan "lefrissít" visszaállít. akkor a ki-be kapcsolgatás legalább megszűnik.
DE esélyes, hogy valami műszaki liba lesz. -
pateska
csendes tag
válasz
huncutka1029 #56042 üzenetére
Nem nyomtam sajnos.
Auto módban van mindenhol, és a hangtesztnél sem ad semmi hangot aminek az a célja, hogy letesztelje a beépített hangszórót. Áramtalanítás meg volt, egész délután ki volt húzva. Most, hogy próbálgatom elkezdett újraindulgatni a készülék magától és pirosan villog a led elől. Szerintem kifogtam egy selejtes példányt.Szerk.: Közben a WebOS menü se jelenik már meg, a HDMI1 felirat meg a képre fagyott.
-
membrandj
nagyúr
válasz
huncutka1029 #56042 üzenetére
"Ha nem jön vissza a hang, akkor áramtalanítás 30 percre, ez olyan neki mint a factory reset."
Ez komoly? Nem akarom elhinni.
Nagy szívás lenne, minden áramszünet stb után újraállítani az egész tv-t. -
huncutka1029
addikt
-
pateska
csendes tag
válasz
Diamond500 #56040 üzenetére
Nem állítottam el semmit. Youtube-ot próbáltam ki legelőször a készüléken, hogy megbizonyosodjak a képről illetve hangról, de körülbelül 1 perc után videó közben elnémult. Azóta némaságban van.
-
pateska
csendes tag
Sziasztok!
Megérkezett a mai napon az UB850V készülékem. Sajnos a 3. percben elhallgatott a hangszóró és egyik forrásnál sincs hang. Egyedül a mikrofon gomb megnyomásánál hallható a jelzőhang. Természetesen próbálkoztam visszaállítással de nem jártam sikerrel. Kimenetnél a TV hangszóró van bepipálva. Van rá mód, hogy a szoftverét teljesen újratelepítsem? Frissítésnél azt írja, hogy nincs újabb. Elvileg 3 napon belüli hibás készüléket újra cserélik. Számomra ez nem teljesen fontos ha egy szoftverfrissítéssel megoldható a probléma...
-
csuti70
csendes tag
Sziasztok,érdekelne a véleményetek miszerint megér 25 ezer felárat egy 47-es 731 egy 671-el szemben?
Én csak design és +100 Hz különbséget látok köztük ami szerintem semmit nem számít mivel mindegyik csak valós 100 Hz,ezért kicsit soknak tartom az árkülönbséget,köszi a választ! -
Ákkk
addikt
-
berbatov2
senior tag
Hal istennek nem tort bele... De muszaj volt picit tobb erot belerakni.
-
hitashi
újonc
válasz
huncutka1029 #56031 üzenetére
Köszönöm szépen sikerült
-
huncutka1029
addikt
- ha a kijelző törött, azt rögtön látni fogod.Ha nem kapcsol be azt is., ha a burkolat sérült azt is..
- Mi lehet az a hiba, ami hanyag szállítás miatt 3 nap múlva látszik?
Addigra törik be a kijelző?Ez nem életszerű.
- De akkor sem viszem vissza, mert a fogyasztóvédelmi törvények értelmében, ha 10 kg felett van a tömege, vagy a méretei miatt egy ember nem tudja biztonsággal tömegközlekedési eszközzel szállítani, akkor a boltnak, illetve a garanciális javításokat végző cégnek kötelessége gondoskodni a helyszínen történő javításról, illetve a javításhoz történő el- és visszaszállításról.
Ez a fogyasztónak semmilyen költséggel nem járhat.
-ha felhívod a szervízt, meg fogja kérdezni mi a hiba jellemzője, mit tapasztaltál, és a szerelő úgy fog érkezni, hogy 90% bizonyossággal lesz nála egy cserealkatrész. Kivéve talán kijelző, mert azt nem igen tartanak a kocsiban.Mert alapvetően a javítást a törvény, értelmében a fogyasztási helyen kell elvégezni.
- ha te magad szállítod haza, semmi, ismétlem semmi!! nem kötelezi a boltot, hogy kicserélje, ha nem ellenőrizted előtte a sérülésmentes állapotot! Pl sokan szidják a Tescot és a Madaras Teszkót, de ha ott veszel műszaki cikket 30.000 ft felett, ráírják a blokkra, hogy a vevő ellenőrizte, és sérülés mentes, minden tartozéka megvan. Ha nem nézed, akkor azt is ráírják. kitalálhatod mi van ha így reklamálnál.....
(példa: veszel egy autót, és a szalonból kihajtva nem nézel balra a kereszteződésben, és letarol egy kamion., szerinted mit mond a szalon, ha visszasétálsz, hogy ez az autó sérült, és még csak 70 métert mentél vele, kérsz egy másikat.
- Ne haragudj, de elég lúzerség, ha a boltban nem nézted meg (azért írom, mert nem tudom az eredeti sztorit, nem kerestem vissza, ha nézted, próbálták, akkor kiderült volna sztem, hogy bibis) és nem próbáltattad ki.
Általános iskolában kötelező tananyaggá tenném, a nézd meg mit veszel mielőtt fizetsz. Mondatot.
Mintha cipőt venne valaki, de nem lenne hajlandó megnézni, és felpróbálni, csak otthon... -
hitashi
újonc
Sziasztok egy kis segítséget szeretnék kérni.Vettem egy LG smart tv-t 42Lb650V típusút az a problémám vele hogy nem tudom ki kapcsolni az LG reklámot ami megy körbe a képernyön és mutatja a tv mit tud.És amikor eltűnik pár perc múlva újból kezdi elejétől.Abban szeretnék segítséget kérni,hogy hol lehet kikapcsolni hogy nem jöjjön elő többet
-
-
berbatov2
senior tag
Egy kis megerosites kellene!
Lb 650 talp es talp tv osszecsavarozas tenyleg ilyen nehez mint nekem? Nagyon nehez a 4 csavart becsavarni. -
cidalain
veterán
válasz
traktorgumi #56023 üzenetére
Szerintem kedden hivd a szervizt
-
#94529552
törölt tag
Huncutka is leírta a lényeget, mi csak segítünk, én is csak kérésre írtam be az üzleteket, azóta változhatott bármi.
Reklámozni nem akartam egyiket se, most ezt találtam neked:Átveszem, és kipróbálom a tévét, utána már enyém a felelősség, ha összetörik, és ennyi, nem tudom, ezt miért nem érthető? A másik esetben aggódott a fórumtárs, hogy lehet elbukta a 300k-t. És igen, ez is benne volt a pakliban. De már túltárgyaltuk a dolgot szerintem. Örüljünk, hogy megoldódott a két eset, és ne legyen több ilyen.
-
traktorgumi
aktív tag
sziasztok
van egy lgls570s tv ami tegnap estig tökéletesen ment.
Ma reggel bekapcsol és hang van de kép nincs
Csatornát is tudok váltani,de semmi kép.
Bármi javaslatot szívesen fogadok amit ki tudok próbálni hét végen aztán majd hétfőn felhívom a szervizt. -
iBoli
tag
válasz
huncutka1029 #56019 üzenetére
Ez mind szép akkor, ha első 5 percben észrevehető hibáról van szó. De akkor mit csinálsz ha 3 napon belül bármilyen más hiba előjön, ami esetleg egy hanyag szállítás eredménye? Visszaviszed, igaz?
Jelen esetben én szállítottam a TV-t. A boltban segítettek berakni a kocsiba. Függölegesen, ülésekkel "kipárnázva" utazott a készülék. Egy teherautóhoz képest "luxus" körülmények között. Az én készülékem biztosan nem a hazaszállításnál sérült. Ilyen előfordul, nincs is emiatt miért haragudni. Bosszantó, az igaz. De majd szépen kicserélik egy új készülékre. Más választásuk nincs. Ha pedig nem tudják kicserélni, akkor visszafizetik a készülék teljes vételárát. Úgy is buknék rajta 2 autóutat oda-vissza. -
iBoli
tag
válasz
#94529552 #56017 üzenetére
Szerintem ez a mondat azt jelenti, hogy ha átvetted és kifizetted a beüzemelt tévét
Szerintem meg nem. Ne haragudj, de nem ez van odaírva. Semmilyen "beüzemelt" TV-ről nincs szó. Illetve az sem, hogy belső, vagy külső a futárcég. Szeretném azt hinni, amit mondasz, csk éppenséggel nem ezek vanak odaírva. És amikor baj van, akkor a léírt szövegezés számít.
Az viszont egyértelmű, hogy a hivatalos LG viszonteladóknál, a nagyobb aruházakban (MM, Euronics) valószínüleg ilyen gond nincs. Azonnal kicserélik raktárról. Pont az ilyenek miatt is drágábbak.
Még jó, hogy most így álltak hozzá az üzletek, meg az LG is.
Ezt nem értem mire írtad. Arra, hogy szó nélkül cserélik? Mi mást tehetnének? Ez a kötelességük.
-
Sanya72
csendes tag
Sziasztok. Van egy LG smart tv-m, és az lenne a gondom, hogy ha megosztom a PC-m médiatartalmát a media player-el akkor filmlejátszáskor kb. 10 perc után magától átugrik a következő film-re, azután az is, és a többi is. A másik szobában egy samsung smart tv van azon hibátlanul megy folyamatosan. Van valami beállítás ami okozhat ilyen problémát.
B.S. -
huncutka1029
addikt
válasz
Shingen #56018 üzenetére
nekem is hisztizik mindig alapból minden futár, de nem szokott érdekelni.
Mindig vissza szoktam forgatni a hisztit.
-gondoljon bele, ő fizet egy valag pénzt valamiért, ami lehet sérült,de nem engedem megnézni és ha aláírja, nem reklamálhat, mit tenne? Vagy kicserélhetem a tv-t egy pár bútorlapra a dobozban, amit majd csak akkor vesz észre, ha én leléptem a pénzével... -
Shingen
addikt
válasz
huncutka1029 #56016 üzenetére
MM az Lg tabomat a magyar postával küldte el.
Mikor ki akartam bontani a postás itt hisztizett, nem bonthatom ki.
Mivel a MM a tab dobozát betette egy másik dobozba amit kibélelt, így a postás arra hivatkozva a MM dobozon nincs semmi sérülés így nem bonthatom ki.
Ha azon a dobozon lenne sérülés akkor vehetne fel ő jegyzőkönyvet.
De szerencsére minden ok volt a tabbal. -
#94529552
törölt tag
Szerintem ez a mondat azt jelenti, hogy ha átvetted és kifizetted a beüzemelt tévét, onnantól tiéd a felelősség, ami természetes dolog. Viszont, ha külső futárcégtől veszed át a tévét, akkor ugye kibontás után még reklamálhatsz, ha a sértetlen doboz ellenére mégis törött vagy hiányos a készülék. Harmadik lehetőség az üzletben átvett tévé, ami a két példa miatt is már mindenkinek a kötelező kibontás és bekapcsolás lenne. Nem lehet hivatkozni semmire, pár perc alatt ellenőrizhető. Még jó, hogy most így álltak hozzá az üzletek, meg az LG is.
-
huncutka1029
addikt
Erre és az előző HSZ-edre reagálnék,
webshopban is kaphatsz prémium kiszolgálást, csak alaposan utána kell járni melyiket érdemes választani.
Ha ez megvan, és jön a futár a tv-vel.....
Ilyenkor jön az, hogy addig nem írsz alá a futárnak, és nem fizetsz, amíg meg nem győződtél a sértetlenségről és a működőképességről.
Nagyon fog utálni a futár, de tudja jól, hogy ez az ő felelőssége, és feladata is.
Sőt, törvény szerint meg is kell kérnie, hogy vizsgáld meg a csomag épségét, és tartozékainak hiánytalanságát.
Én is így szoktam.
Ha kibontás előtt látszik, hogy sérült a csomagolás, már fényképezed, és jegyzőkönyvezteted, vagy az átvétali igazolásra ráírod nagy betűkkel, hogy sérült, és vele is aláíratod.
A boltokban, mikor felveszi a futár, ugyanez a módszer működik. Amint a futár átvette, a ő felelőssége a sérülés, nem a bolté.
A te jogod, és kötelességed, hogy ezt hitelt érdemlően jelezd a bolt felé, és ne vedd át.Az a baj, hogy sokan nem ismerik a vásárlói jogokat.
-
Gtaati
őstag
válasz
lukgab #55994 üzenetére
Hello, az enyem is grx-bol valo csak nem Pestrol hanem Bekescsabarol. Nekem mindketto kb 150km. Bekescsaban volt egy 49-es kiteve meg dobozban az 55-s, a pesti egy db az ugye kiallitot tehat napi kb 9 orat megy ezert azt nem akartam, pedig ha annyit megy naponta akkor valoszinuleg jo is. Keresemre kibontottak a dobozt kivettek a tvt bekapcsoltak stb, szoltak elore h a tv aljan ahol hangszorok vannak mellette fut a krom csik es az volt 2 ponton megkopva ahol felfekszik a dobozban a hungarocellen. 2 ev sajat gari van a doboza lg doboz volt de nem a sajatja, van hozza 2 szemuveg magic remot kabelek meg kertem egy sima kapcsolot is hozza. A dobozon volt matrica es plecsni is h out of warranty, de az osszes outletes boltban ilyen dobozban illetve dobozzal arultak a tvket marmint amiket neztem(49-55UB850). Lg honlapon tudtam regisztralni a tv-t. Amit meg eszrevettem h latszodik h a csavarok ki voltak tekerve, tehat valamit csinaltak korabban a tvvel. Kb 2007-2008-ban neten rendeltem a grxtol egy hd lg plazmat es a mai napig a csaladban hasznaljak minden nap. Hat kb ennyi amit meg tudok osztani veled.
-
iBoli
tag
válasz
#94529552 #56010 üzenetére
Az első linkelt céggel beszéltem. Csak kiszállítva adják, kiszállítás dátumát nem tudják előre megmondani, azt sem hogy kb mikorra lesz. Csak bolti garanciát mondanak (tudom, sokszor átbeszéltük, hogy számla esetén az LG szervizel, ha EU-s a TV. De mi van ha nem is EU?). És megnéztem a szállítási feltételeket, ahol egyvalami nem tetszett, de az nagyon nem:
A kiszállított áru tekintetében a kárfelelősség az átvétellel egyidejűleg átszáll az átvevőre/ megrendelő ügyfélre.
A mostani helyzetemben érdekes lenne ez az 1 mondat....
-
kelepce
tag
Én lepődtem meg a legjobban, de nálam a futár bontotta ki a készüléket, bekapcsolta, majd átadta számlát és megkért, vegyem át és fizessem ki ha megfelel a készülék.
-
-
hadogabi1
senior tag
válasz
Gtaati #56002 üzenetére
Pár hsz-el hamarabb írtam. :
Tudtok valakit ajánlani aki foglalkozik ilyen tv kalibrálással. Találtam egyet Link Az ár nem vészes és ingyenes megcsinálnák budapesten. Megéri kihívnom szerintetek? 55 UB850 V-m van. A képpel eddig se volt bajom.
Keresd meg benne van a link. 12 ezer vagy mennyi. Még én se kalibráltattam de gondolkozom rajta nagyon.
-
Shingen
addikt
válasz
Lacielvtárs #55995 üzenetére
De írták a forumon is van olyan cég ahol a futár kihozza a Tv és be is üzemeli.
(#56001) Pumma
Ennyit akár egy futár is megvárhatna kiszállításkor, bár én csak olyan helyről rendeltem, ahol saját futárja van az üzletnek, aki összeszerelte, és a gyors tesztelést is megvárta.
Melyik cég volt az? -
Gtaati
őstag
Helló Mindenki!
Tegnap lettem tulajdonosa egy LG 55UB850V tvnek. Segítséget szeretnék tőletek kérni, hogy tudtok-e olyan oldalt ahol kalibrálták a tv-t műszerrel és ezt követően megadták a beállításokat? Néztem több külföldi oldalt ahol tesztelték és tettek közre beállításokat, de nem volt teljesen egyértelmű
A másik kérdésem, hogy a 3D használata során több 3D-s anyag használata után tapasztaltuk, hogy a képernyő két szélső részén mosottak a részletek és vonal szerű sáv jelenik meg néha, illetve LG promo 3D anyagnál a logo hologramos, szellemképes stb, gondolom ez a cross talk jelenség, ezt hogyan lehet orvosolni vagy csökkenteni? A tv-hez a saját AGF310-es szemüvegeket használtuk, a legújabb béta firmware van fent:04.65.03.
Válaszotokat segítségeteket várom és köszönöm
!
-
#94529552
törölt tag
Pont ugyanígy, bolti átvétel volt a másik esetben is: Eladó kibontotta előttünk mi mondtuk, hogy megakarjuk nézni működés közbe azt mondja nem kell csak kibontani szokták Annyit talán meg lehet tenni az üzletekben is gyorsba, hogy kivenni a panelt a dobozból és bekapcsolni. Ennyit akár egy futár is megvárhatna kiszállításkor, bár én csak olyan helyről rendeltem, ahol saját futárja van az üzletnek, aki összeszerelte, és a gyors tesztelést is megvárta.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Fotók, videók mobillal
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen házat vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Okos Playstation 3 - Telepített PS3 játékokkal
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 9600K 32GB DDR4 500GB SSD RTX 3050 8GB DeepCool Tesseract SW 500W
- Bomba ár! Dell Inspiron 7400 - i7-1165G7 I 8GB I 512SSD I 14,5" 2K I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Samsung Galaxy A54 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Apple iPhone 11 Pro 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest