Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Milyen monitort vegyek?
- Mini-ITX
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz
2ozzmexy #63199 üzenetére
Hajaj. A 2L-es moci meg big block. Aútszerelő haver a saját vasában úgy cserél olajat, h lecseréli, majd pár nap után megint, azaz dadog.
Nem sok bizalmam van a 3 hengeres fűnyírómotorokban megbízhatóság terén. Ford Focus, 1.5L 3 henger, 183 paci, hát... De biztos csak én vagyok pesszimista, és ez az igazi.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
ncc1701 #63197 üzenetére
"Mert addigra kitakarította a többi olaj." igen, pontosan ezért csináltam, mert ez volt az egyik folyamatos "probléma" vele, a másik az erőtlensége, amit kombinált fogó és elemlámpa segítségével orvosoltam (folyton lecsúszott az intercooler csöve ezzel egy halom fals hibakódot generálva random időpontokban, oka: retek minőségű bilincs -> megszorít rendesen és működik), a harmadik az ABS hiba lámpa volt, amit egy szenzorcserével sikerült javítani. Nyilván "lifetime fluid" volt mindenben, szóval öblíteni kellett a jövő hetet is benne, összes szűrőt cserélni (mindezzel ingyen műsort adva a ltp népének és a gyerekek szókincse is tuti bővült pár obszcén kifejezéssel
), de azóta fut és teszi a dolgát. Korábban 4-500km után fekete volt benne a motorolaj, mert "lónglájf"...
Ki kellett ganézni rendesen kívül belül, mert hát "pool autó" volt, szóval akadt rajta több éves bogártetem, gyanta, kátrány, guánó és minden ehhez hasonló szennyeződés, ám némi kezdetleges dekontaminálás után egészen autónak nézett ki. Mindezt leszámítva inkább ez mint egy új 1.0 vagy 1.2 valami 3hengeres benzines... ebben legalább 4 henger van, ami a mai világban lassan sor6nak felel meg.
-
ncc1701
veterán
válasz
2ozzmexy #63188 üzenetére
Mert addigra kitakarította a többi olaj.
Én olaj csere elött tisztító adalékot öntök a motorolajba, járatom 10 percet, majd utána jön a csere, akkor még 2-3ekm után sem fekete, pedig az off autóm dízel. Sok kocsiban olyan elb@szott helyen van a leeresztő csavar, h túl sok olaj marad a motorban, nem jön le mind.
-
Janusz001
őstag
Én megnéztem a régi Scross -om, 2019/11 havi, már részecskeszűrős változat, ez érintett.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
Napfénysüti #63191 üzenetére
Detto. Ezek szerint a turbósakra vonatkozik.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Gyöször #63190 üzenetére
Ezt már a másik topikban meghánytuk-vetettük, nekem eddig bevállt... Valóban nem ideális bele, de most nekem sem csörög a K14C és még a részecske szűrő sem akar kínhalált halni.
Igaz, én szoktam hagyni "fordulni" ha már pár napja áll, tehát ketyeg pár percet alapjáraton mielőtt elkezdeném terhelni, hogy tuti odaérjen mindenhova.
A következő már valami másfajta olaj lesz bele, de még nem tudom milyen. Amúgy a benzines TFSI/TSI motorokba is ez az ajánlás.Lehet hogy a hátsó difit hallja, de ez nem állandó öszkerék, a Haldex kapcsolja rá a hátsó tengelyt, de a körülményekről nem tudunk sokat, tehát lehetséges hogy nem. Ha autópályán hallja az nem jó (ott tuti nem hajt hátul), lehet kerékagycsapágy is, vagy lassan a mai autógyártásban bármi...
-
zhali1
csendes tag
Itt a típusra és motorkódokra bontott lista a visszahívásról: link
Az enyém K12C motoros Baleno és nem is szerepel az alvázellenörző oldalon, tehát jónak tűnik a cikk. -
2ozzmexy
senior tag
válasz
ViZo72 #63174 üzenetére
Ugyanaz a f** mindkettő, Nippon Oil terméke, csak az Eneos lejjebb van pozícionálva.
Bár már a könyökömön jön ki a Szakál-Metál Kft. meg az Eneos olaj. Mivel tudd többet mint egy Castrol vagy Mobil? Semmivel, cserébe agyon van hájpolva ezért túlárazzák. Hamarabb öntök bele egy Mobil ESP-t vagy Motul Eco-Lite-ot mint az Eneos-t (ezek legalább API SN+/SP olajok).
Sőt, tetézem, a bimmer Total-al fut éppen, elsőre meg valami Auchanos alsópolcos vackot önöttem bele (talán Petronas vagy Gasprome) és szebb hangja volt már hidegen is, mint az "állítólag Eneos"-al. Pár ezer km után leengedtem és újra feltölt, megint fut 3ezret és ismét feltölt, utána már a Total ment bele, láss csodát nem feketedett el mint a többi 300km után, pedig dízel... -
válasz
Janusz001 #63185 üzenetére
Hát ha ugyan arról beszélünk. Esetemben biztosan az extra alacsony fordulatszámhoz van köze, mert ott dolgoztatja az automata váltó a motort. Ha manuális lenne észre sem venném mert nem hiszem hogy van akit ebben a tartományban megy. Te merre laksz egyébként?
Én sem mondtam le az időpontom, ditekt ilyen dolgok miatt, talán megemlítem. Első perc óta ilyen, már hazafelé kiszúrtam. -
Janusz001
őstag
válasz
Kolondrum #63183 üzenetére
Én inkább megnézetem, mint írtam az asszonyé nem csinálja,vagy a 4wd -hez van köze vagy valami nem kerek. Egy füst alatt meg beregisztrálják a Suzuki app -ot is.
Mondjuk olyankor nem tudom mi van, ha azt mondják, hogy átvizsgálták, nem találtak problémát, akkor zsebbenyúlós a szervíz? -
-
tennis
tag
Most talán kicsit jobban beindult a gyártás, meg kellett várniuk az áremeléseket!
egyébként én is még az év elején iratkoztam fel.
Az már egy kicsit drága lenne sztem, hihetetlen árak vannak egyébként a használtak között. Kíváncsi lennék mennyiért jöhetnek létre az adásvételek, mert azért van jónéhány túlárazott autó. -
ViZo72
tag
válasz
racerx #63172 üzenetére
Szerintem Ecstar olaj van a Suzukikban nem Eneos.
Mondjuk azt én sem tudtam, hogy ez Suzuki fejlesztés.
https://ecstar.hu/
"A Suzuki elkötelezett a hatékony megoldások mellett, melynek köszönhetően az 1980-as években kenőanyagok gyártásába kezdett. A kenőanyag elnevezése „ECSTAR” – már nevében is utal a kimagasló minőségre."
Az meg vagy kiderül vagy nem, hogy az olaj a problémás vagy a beépített alkatrész túl kényes az adott olajra. -
eami
veterán
válasz
tennis #63171 üzenetére
én már lassan 1 éve jeleztem a szalonban hogy érdekelne egy új, de csak várólistára raktak... azóta sem kerestek
(#63172) racerx: én is januárban viszem majd 4 évesre, viszont jövőhétre volt kerékcsere időpontom. Ma rákérdeztem bele fér e még pluszba, de kellett külön időpontot foglalni mert 1,5 órás móka.
(#63171) tennis: jövő héten rákérdezek hogy csak elfelejtettek engem vagy még tényleg nem értek hozzám a váró listán, ha elfelejtettek és van készleten akkor viheted az enyém 6.2M-ért
-
racerx
őstag
-
tennis
tag
Új S Crossról valakinek van már néhány hónapos tapasztalata? Év elejéhez képest ennek is szépen felment az ára. Akkor szerettem volna, de akkor nem volt. Most 8.3 m Ft-ért lehetne elhozni a GL+-t. Filózok, hogy esetleg egy 4 éveset venni 5.5 m Ft körül, gondolom azzal sem lehetne nagy probléma. Ti mit gondoltok? Köszönöm!
-
szabonagyur
félisten
válasz
mefistofeles #63165 üzenetére
Egyelőre engem sem (2022.03 SCROSS).
-
blakey
titán
válasz
burgatshow #63168 üzenetére
Tudom, és pontosan azért írtam, nem biztos, hogy jobb annak aki nem érintett, mert más beszállító, más alkatrész és lehet, hogy később kiderül egyéb turpisság, persze örülök is, hogy perpillanat nincs ilyen hiba.
Tudom, hogy téma volt,de most hivatalosan is elismerte a Suzuki.
-
Janusz001
őstag
Engem sem, de én jövő héten beviszem szervizbe, idegesít a 40-60km/h között hallható enyhe morgó/ropogó hang, nem tudom mi csinálja ezt a zajt. 2022 Scross/4wd/aut. , pároméban nem hallható, ugyanilyen kivitel, csak 2wd.
-
SirKero
őstag
Ha valakit érdekel ( én nem volt még fenn ) itt meg lehet nézni alvázszám szerint , hogy érintett-e a masinád a visszahívásban [link]
Az enyém igen -
Laybee
őstag
Sziasztok! 2002-es wagon-r obd-jét mivel lehet kiolvasni, milyen csati es program kellene hozzá? Köszönöm!
-
63t3.01.02-re van frissítés 04-re. Új cross fejegység.
-
Gyöször
senior tag
-
Új cross. A számítógép bejegyzi és szervizben kiolvasható később? Mert nagyon nagyon ritkán jön elő. Eddig olyan 4-5X volt május óta. [kép] (megjegyzés feletti bekezdés). Gyújtás le vissza után villog ugyan, de ahogy megyek pár Száz métert eltűnik a villogó jel és rá nem sokra jönnek a nyomás értékek.
Ja és valóban otthon nem lehet állítani az automata fényszóró kapcsolási értékét hivatalosan.
-
válasz
zsolt19900 #63142 üzenetére
Hogy nem tud minden lyuk lyukon lenni pontosan. Csak éppen jó, mint a képen.
-
Qtya123
őstag
válasz
Gyöször #63139 üzenetére
Manuál váltós.
Amúgy az az urban legend az eltört lengőkarról nem is biztos, hogy alaptalan. A karosszéria lemezek rozsdaállóság már egész jó a mostani Suzukiknál, de a futómű elemeket finoman szólva nem valami tartós és vastag festék réteggel fújják le...
(mondjuk ez nem lep meg, tekintve, hogy a karosszéria fényezése is elég gyengus és sérülékeny)A "kisördög" nem költözött be az enyémbe, de tervben volt neki az biztos.
Nekem 8 év után itt tartott a lengőkar gyári fényezése. A hegesztési varratoknál már nem nagyon védett a festék: [kép]Rozsdátlanítva, letakarítva, passziválva: [kép]
Végleges állapot, alvázvédőzve: [kép]Még hogy nem érdemes alvázvédőzni a Suzukikat.
-
PeterPH
senior tag
válasz
zsolt19900 #63142 üzenetére
A megoldás:
-
Siriusb
veterán
válasz
zsolt19900 #63142 üzenetére
És a WagonR! Régen minden jobb volt!
-
zsolt19900
őstag
féktárcsaelfordulás?! éljen a tőcsavaros Swift
-
TommyY2
tag
válasz
Gyöször #63140 üzenetére
Épp most fejeztem be a kerékcserét, ha korábban láttam volna a fényképet, az enyémen is megfigyeltem volna, hogy van-e benne csavar.
Egyébként még soha nem fordult el, illetve mindig elsőre bement a helyére a kerékcsavar.A múlt héten tettem fe a Splash-re a téli kerekeket, illetve lecseréltem a fékfolyadékot. Feltűnt, hogy 3db légtelenítő csavart védő gumisapka hiányzik. Az S-Cross-on most néztem, mind megvan. Gondolom, hogy érdemes pótolni?
TommyY
-
Gyöször
senior tag
válasz
Qtya123 #63127 üzenetére
Automata a váltód?
Mert ahogy hátranyúlnak a karok a forgásponttól akkor a kézi miatt gurul is a kocsi előre hátra ahogy kiszállnak az utasok meg beszállnak. És ha automata a váltó, akkor azt Pben reteszeli vagy mi, így az eleje is be van fékezve. Valaminek engedni kell kiszálláskor és az kézi lesz ami nyekereg. Meg van egy urban legendem, hogy egy ilyen lengőkar eltört korrózió miatt, esetleg nézz alá nem-e beleköltözött már a kisördög és az fűrészel. -
Ja azt mondtam már, (nem mert tudom) hogy a gyári nyári kerék amivel kijött a cross a gyárból annak a csavarjait nagyobb részt a Szentlélek tartotta a helyén? Az első ütésre kirepítette a lidlis gép, nem mint általában kicsit ütötte. Minden kereken 1-2 csavar viszont annyira fogott, hogy hosszan ütötte s gép. Ami egyébként 500 Nm-el old. A másik, keresd a képen a hibát: [kép]
-
Brogyi
őstag
válasz
mefistofeles #63134 üzenetére
Ha dombról jössz le akkor biztos a 100%. Ilyen pl. BP. Hűvösvölgy->János Kórház. Alföldön nehéz összeszedni, de sík úton is összejön. Igaz, az nem az én stílusom már.
-
blueboy00
újonc
Sziasztok!
Több kérdésem is lenne.
Köszönöm a segítséget előre is.
Kb 2 héttel ezelőttig az android autó tökéletesen ment. Most nem tudok csatlakozni. Nem dobja fel a kábel csatlakoztatásánál a telefon, hogy tölteni akarom, adatkapcsolatot akarok/android Autó/ vagy média kapcsolatot.. Xiaomi poco x3 13 mui van rajta. Kábeleket végig próbáltam kb 5 db c és egy normált c átalakítóval. Fejegységet reseteltem. . De nem változott semmi. Valakinek ötlete van? .
Androidauto a telóban leszedve de ugye miután ez már része az androidnak igy teljeen leszedni nem tudtan. Az adatokat töröltem és már különböző verzíókon is túl vagyok. De sajnos nem megy.
Köszönöm a segítséget.
A fejegység verziója 1880_281021
Honnan tudom letölteni a fejegységhez való frissítést?
A fejegység frissítése szájbarágósan esetleg megvan-e . 1891 fel lehet -e tenni.
/https://oss.bosch-cm.com/suzuki.html/Hogy lehet a fejegység beállításaiba belépni.Ez megvan.. 20 mp ig a beállítás gombon kell tartanai az ujjat.
Amit eddig végigjátszottam. Android autó töröl . feltesz, Adatok törlése, a kábeleket már lecseréltem.
Köszönöm
-
blueboy00
újonc
Szia!
A frissítést letöltötted és a pendrájv milyen fájlrendszerrrel volt formázva?
Kicsomagoltad a gyökérbe a letöltött zippet. ODa csak a fájlok mentek?
Nincs a gyökérbe egyetlen könyvtár sem? 1890 -es zippbe csak 2 db fájl van Tar GZbe csimagolva.Köszönöm
-
Cunaja
addikt
Sziasztok!
Nem írkálok, de gondoltam ezt megosztom.
Ugye az autó 2022-es GLX SWIFT.Amit itt kapni az autóra, tökéletes a GLX-re is.
Gumi és felni csere, 12Km táv után, jelezte a TPMS a nyomást, vagyis nem kell tanítani.
Téli gumi! Felkerült. Mefistofeles: Jó a dísztárcsa.
Még nincs hideg, de hajnalokban jól jön lassan.
Az autó 1 hibát leszámítva, tökéletesen teszi a dolgát. A hibrid rendszert is vissza lehet tölteni max-ra, ha engedjük az autót motorfékkel gurulni.
Szinte nem mentünk még sehová, igy a km nem nagyon szalad bele, meg felválta 2 autóval rohangálunk.
Fogyasztás:
Full város BP és 90% dugó. 5,6-5,8l/100km. Az autó 5,4-et ír, de én tankolás kattanása alapján számolom. Kicsit sokkalom, de ez szinte folyamatos dugó.
Egy hiba van az autón és nem tudom mi okozza,
A tolatókamera képe fent hiányos, mint ha sérült lenne. Megnéztem a kamerát, külsőleg semmi baja, meg is takarítottam, de ugyanolyan.
Ezenkívül semmi gond nincs. Imádom!
A sebváltó, kb 100 váltásból 1x nem akarja az egyest venni, ez is javult.
Az adaptiv tempomaton jó nagyokat szoktunk nevetgélni, mert valami álom a működése. -
Qtya123
őstag
válasz
tboldi #63123 üzenetére
"az úszónyereg felépítéséből adódóan tud egy kicsikét előre-hátra hintázni"
Nekem a Cross előtt belső dobos tárcsafék volt a kézi. Annál, ha be volt húzva és beültek hátra, hangtalan volt.
A Cross olyan, hogyha behúzott kézinél ülnek be, vagy szállnak ki hátulról, akkor olyan hangot ad, mintha kicsit megmozdulna a fék. Akkor ez ezért van?
-
tboldi
nagyúr
válasz
ldn218 #63121 üzenetére
A big blockos Honda Jazzen is ugyanígy van, ezzel sincs semmi baj a működését tekintve.* Tárcsa és betétcsere után simán belőttem 5 perc alatt, és ebben benne van a középkonzol kiszerelése is.
*Csak annyi, hogy gyengébb megoldás, mint egy belső mini dob, az úszónyereg felépítéséből adódóan tud egy kicsikét előre-hátra hintázni, de ez feature, nem bug. Ettől még fog rendesen és nem is állítódik el csak úgy.
-
pjen
félisten
válasz
ldn218 #63119 üzenetére
Így van, nem tom mért írtam 4 dobot. A mostani Svift ugyanúgy elől tárcsa hátul dob fékes. Az elől hátul tárcsa fékes autóknál a kézifék eléggé macerás tud lenni . Jó példa volt erre a nagy polski. Haver bömösében a hátsó tárcsa féken túl van egy pici dob is a kézi féknek. Igaz nem mai darab. 30 éves.
-
-
Qtya123
őstag
Ja, én is hallgattam az öregek szavait, hogy minek ez, minek az, hisz régen se vót és megoldottuk.
De érdekes módon azért a Zsigulim sokkal könnyebben felment a hegyre hóban jó minőségű téli gumikkal, mint mikor a régen is jó vót típusú gumikkal használtam.
Nem szeretem ezeket a régi összehasonlításokat és kivetítéseket a jelenre. Ja, régen volt a diagonál és jónapot. Meg voltak telek is igen.
Viszont nem 4 millió autó futott az utakon, egy 60 km-es útra a család már hidegélelmet pakolt, meg 3 tartalék alkatrészt.
Ma meg háromszor annyian vagyunk az úton, 300 km-t megtenni ma olyan érzés, mint akkoriban 60-at. Továbbá nem 4 darab dobféken botladoznak 80as tempóban a gépsárkányok az úton, hanem 140el egymás seggében. -
pjen
félisten
válasz
szabonagyur #63112 üzenetére
Félni, mitől? A rendszer váltásig nagyrészt csak hallottunk a teli nyári valtásról. Futózott darumon jártam telen nyáron. És nem csak en, pedig még voltak telek.
-
Qtya123
őstag
válasz
szabonagyur #63112 üzenetére
Na, ahogy megemeli, meg felb@ssza a csavarokat néhány gumis az meg a másik....
Inkább elszarakodok vele. Apámnak a fél éves autóján a téli kerekek felrakásakor olyan jól rakta alá a 4 karú emelőt a gumis, hogy az első két emelési pont mellett nagyon túllógott a gumi kocka, amit a karokra tett és benyomta a műanyag alsó burkolatot úgy, hogy szétrepedtek.
Én 2 éve lusta voltam magam cserélni, rossz idő is volt, gumishoz vittem. A következő csere alkalmával vettem észre, hogy az egyik tőcsavar menetét félig szétcseszte a Swiften.
Ahogy kollégám fogalmaz, egy lapát sz@rt nem bíznék a többségre. Inkább szórakozok vele otthon, csak centrírozás és gumi szerelés miatt megyek hozzájuk. Az autóhoz ne nyúljanak.
-
-
dethroner
veterán
válasz
Qtya123 #63102 üzenetére
Valahol olvastam korábban, hogy egy jó minőségű nyári gumi, akár 7 fok alatt is jobban tapad a télinél ha száraz az út.
Persze mindenki akkor cserél amikor akar/tud, de én nem ilyedek meg attól, hogy pár napja folyamatosan összefüggő tejköd van és kicsit taknyos az út, amíg éjjel sem hül 7 fok alá. -
-
-
Urak!
Segítsetek lécci, 2018-as Ignisben miként kell átállítani az órát a műszerfalon? (Feltételezem, ugyanaz mint a hasonszőrű Swift. A fejegységen simán megy.)
Köszönöm!
-
beef
őstag
válasz
Qtya123 #63102 üzenetére
Én ezért váltottam 4évszakosra, hogy minden körülmény között sz@r legyen
Igazából abból lett elegem, hogy a (főleg) téli gumikat nem azért dobtam el, mert elkoptak, hanem mert elfogyott a tapadásuk.
Így legalább mire ez bekövetkezne hamarabb cserélni kell a kopás miatt. -
Qtya123
őstag
válasz
ncc1701 #63101 üzenetére
Szerintem is túl van ez lihegve. Minek teljesen kicentizni?
A legtöbb ember úgyis reggel elindul vele munkába, este hazajön. Reggel nem 18 fok van, hanem 12, vagy alatta.
Azért, mert 3 hétig így fut az autó és nem konstans 7 fok alatt, nem fog széthullani.
Plusz nem hiszem, hogy eget verő féktáv különbség lenne a nyári javára mondjuk egy 10 fokos aszfalton a télihez képest.
Tesztet szívesen néznék erről, hogy 10 fokos aszfalt és melyik a jobb. De őszintén... ha a nyári lenne jobb, akkor mi van? Néha vannak olyan időszakok, hogy jön egy hidegebb front és 4-5 fok körül lesz a hőmérséklet, majd eltelik 1 hét és megemelkedik 13-14-re. Akkor cserélgessük a télit/nyárit, mintha Forma1 lenne?Mert egyikben ez fog jobban, másikban az?
Úgysem lehet pontosan kiszámolni, cserébe lehet sorban állni a gumisnál, vagy otthon ha nincs/túl kicsi a garázs, akkor Murphy szerint pont azokon a napokon fog esni az eső/hódara, amikor kint az udvarion nekiállnál cserélni.
-
ncc1701
veterán
válasz
dethroner #63092 üzenetére
Max 2 hét, és indokolt lesz, akkor viszont a gumisoknál sorok fognak állni. Szerintem jövő hétvégén én is intézni fogom őket, igazából nem számít annyira. Pláne, ha az ember, mint én reggel-este megyek, akkor nem nagyon számít majd, ha nap közben melegebb van.
Persze az is opció, h amikor bejön az első jég, akkor cseréled. Csak lehet aznap már nem sikerül.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB Zalman N4 EVGA 450W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- DELL Precision 7540 i7-9850H Quadro T2000 16GB 512GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest