Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Milyen széket vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen videókártyát?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
antal750
aktív tag
Sziasztok 2022 1.4 gl+ man váltó vitara function temporarily disabled (cam vis) hibajelzés a kijelzőn. Később eltünt, de mi okozhatja? Azt jól gondolom hogy a kettős érzékelő lehet.?
-
SirKero
őstag
Frissül az Android Auto [link]
-
kiskun968
tag
válasz
Cunaja #64379 üzenetére
Ma reggel én is voltam a háromszögben, az Árboc utcánál. Bontott megint, átállítva a 165 csatornára rendben üzemelt, azóta a városban nem bont sehol amerre jártam, úgy néz ki nálam ez lesz a megoldás.
Nálam sincs olyan protokolbeállítás az alkalmazásban.Köszi a segítségeteket!
-
gordonfreemN
addikt
válasz
mouzrr #64385 üzenetére
Ellenkeznék, nálam nagyon úgy fest van végleges megoldás, ami ráadásul nem jár azzal a kellemetlen mellékhatással, hogy a 2-es szonda inaktív lesz. De mivel teszt alatt van, ezért még kell hozzá kis türelem, hiszen tudjuk, ebben a témában kevés 1000km hibátlanul.
A lentebb csatolt katalizátor is azt a következtetést sejteti, hogy itt a tisztító adalékok nem sokat segítenek. A katalizátorbetét el kezd égni/fogyni (például természetes módon is, meg a csipegetett olaj is ebbe az irányba tereli vagy a tökéletlen égés). A szonda meg túl érzékenyre van állítva, hiszen adtak is ki szoftver frissítést az SX4-re meg sportra. Hogy swift-re miért nem
lehet eleve kis haszonnal árulták vagy ki tudja. Ezek mellett persze lehet szonda hiba is az említett hibakód, vagy kipuf rendszer tömítetlenség, akármi.
-
mouzrr
őstag
válasz
Siriusb #64383 üzenetére
Placebonak jók az biztos. Elnézve a tapasztalatokat és a szerelőktől hallottakat, mindenki küzd ezzel a gonddal de senki se tud rá végleges, fix megoldást, akkor sem, ha az ember nem sajnálná rá a pénzt. Én csak ezért próbáltam az adalékot, illetve számos helyen olvastam hogy másoknak segített. De az is elképzelhető hogy elég a 100-as benzines magas fordulatos hajtás időnként.
-
hemaka
nagyúr
vasaló swift csomagtartó küszöb védő műanyag elemet ma ki kellett szednem, mert a kóla belefolyt a csomiba és ahogy azt kiszedtem, lógott egy csatlakozó a hátsó lámpa felőli kötegből kifelé vígan és dalolászva...
Nézem honnan csúszott ki vagy mi ez, hogy került ide, akkor látom, hogy a kiszedett műanyag elem belső felén van a helye, de onnan kifelé másfelé már nem megy vezeték meg semmi.
Ezt én újonnan vettem anno, szóval azt a gyárban nem tették össze amikor összerakták, de vajon mi lehet az?
Mert semmilyen hibajelenség nincsen, sose volt. -
Cunaja
addikt
válasz
bigdigit #64373 üzenetére
Voltam a Bermuda háromszögben és nem tünt el semmi.
A Casifi fórumán azt írják, ha kapcsolati gondok vannak, akkor az Intercept AA protocol-t kapcsoljuk ki.
Alapból nekem is ki volt kapcsolva, de most bekapcsoltam.
Az országkód US és a csatorna 149. Voltam Palotán a Régi Fóti útnál a kereszteződésben és az Árbóc utcánál is.
Sehol nem tünt el a kapcsolat. Lehetséges az AA protocol jelent valamit?
Bekapcsolása nélkül, AT 149-en, az Árbóc utcánál eltünt a kapcsolat.
Amúgy megnéztem, nem is található nálam Magyarország. Írtam a cégnek ez miatt, de nem jött még válasz. Ja és a csatornák is csak 149-ig vannak.
1-óra alatt a készülék nem melegedett, a telefon 93%-ra merült, 97%-ról. Menet közben a zene is ment a telefonról.
-
Furcsán csilingelt egy ideje az Ignis bizonyos fordulatszámokon. Elvittem ahhoz aki eddig csinálta. Mentek vele, felemelték, rángatták, pajszer, szilentek. Megállapították, hogy menjéé vele ne fülelj, de ha nem kell azonnal megveszik
szóval a gyári kipufogó halódik. A dobba össze van szakadva minden. Illetve a kormány egy érzéssel nagyobbat lóg mint kéne. De utóbbi belátható időn belül nem esik ki. A kipufogóval majd foglalkozok.
Bakker 18 éves és csak ennyi. -
mouzrr
őstag
válasz
gordonfreemN #64364 üzenetére
Köszi az infókat!
Miután töröltem a hibakódot, 100-as benzinnel teleraktam es Liquimolly katalizátor tisztítóval 4-5-ezres fordulatszámon pályáztam vele egy kicsit.
Azóta csak másfél hét telt el de 250km alatt még nem jött vissza. -
Vigneau
félisten
válasz
burgatshow #64368 üzenetére
Nem, 2017 végi gyártású, normál, GL+ 1.0 BoosterJet.
Csak Szolnokon kb. 400 (saját eladott) példányt hívnak vissza. Még 370 db hátravan a javításból. Ezek 1.0 és 1.4 BoosterJet-ek (normál és ISG).
Elvileg jövő héttől kezdik kiküldeni majd az értesítőket. Én már tárgytalannak vehetem.
-
ncc1701
veterán
Srácok, a zöld fagyálló az AG13?
-
kiskun968
tag
válasz
Cunaja #64362 üzenetére
Na a mai próba eredménye:
Magyarország 153 csatorna 5G -n az eddigi helyeken rendben működött,
Árboc utca és Esztergomi utcánál dobta a kapcsolatot.A Csömöri -út Miskolci út kereszteződésénél az Ausztria és Magyarország 149 csatin dobta, a 153 csatin nem, így azzal a beállítással mentem a Régi Fóti úti tesztre, s tovább az Árboc utcához. Nekem azóta azon van s máshol nem dobta el a kb 40-50 perces teszt alatt.
-
gordonfreemN
addikt
válasz
mouzrr #64125 üzenetére
Üdv! Nem tudom látogatod-e még a fórumot, de azért leírom a tapasztalatom.
Úgy 150e km-nél kezdett nekünk is előjönni a hiba. Gyertyacsere idő is már bőven időszakos volt, igy hát elsőre ezt próbáltam. Ekkor mar a második O2 1es szonda volt bennt, abban 50e km tehát elvileg ez rendben volt. A gyertyacsere után rosszabb lett, de nem gyári gyertyák voltak, és mint köztudott, hamisítják ezerrel az iridiumgyertyákat, igy bevállaltam, rendeltem gyári suzuki dobozosat, amivel olyan gyakran dobta ismét a p0420at mint eredetileg, pár ezer km-enként a 100as benzinnel, tehát javult. 95el gyakrabban. Persze 480as 95 meg 700as 100asnál mar mi is átálltunk 95re. Mostanság már napi szinten dobta a check enginet. Szokták ilyenkor cserélni az 1es a 2es szondát, a katalizátort, ideog óráig megoldja. Láttam szétvágott katalizátort, valamelyest persze romlik az állapotuk, de az egyértelmü, hogy a rendszer túl érzékeny, ezért a hibakód ilyen hamar.
Na most úgy néz ki, magamnak sikerült megoldani oly módon,hogy az érzékelés továbbra is él, csak nem olyan érzékeny. Ha több hónapig jó lesz, akkor gondolkozom, hogy megvásárolható formában meghirdetem -
Cunaja
addikt
válasz
bigdigit #64350 üzenetére
Érdekes jelenség.
Ezeken a helyeken, valami érdekes jelenség lehet, mert ugye tudjuk jól, hogy nem a lefényképezett kamera zavarta be.
Szerintem valami titkos dolog lehet a háttérben. A 149-re, saját magam jöttem rá, de kisérlezgettem egy ideig.
Összefoglalva: egyenlőre mindegy milyet vesz az ember, de hiányzik a hosszú teszt.
Azon a melegedés és az akku merülés, illetve a stabil kapcsolat lesz a kérdés. -
ncc1701
veterán
Srácok, nézem a swift leírását, miszerint a zöld hűtőfolyadékot 40ekm, vagy 36 hónap után cserélni kell. Ezt amúgy érdemes betartani? Mert az én fejemben valami 6-8 év van hűtőfolyadékra.
-
bigdigit
addikt
válasz
Cunaja #64348 üzenetére
Nekem is 149-en megy. Azóta Bálna mellett sosem szakadt meg. Azóta viszont pont a melóhelyem sarkán szakad le.13.ker árbóc utca sarok. Üllőn viszont 2 helyen is amerre jártam már. Szóval biztos frekit még nem találtam de bevallom nem is keresgetem. Ez ilyen. A 149-et az AAwireles suportja tanácsolta.
-
Cunaja
addikt
válasz
kiskun968 #64329 üzenetére
Sziasztok!
Meg volt a teszt.
Jelentem, ahogy közeledtem a kereszteződéshez, egyből beadta, hogy csatlakoztassam a készüléket. Érdekes.
Kiszálltam a kocsiból, de semmit nem láttam ami zavarhatná. Egy térfigyelő kamera van a sarkon. Azonkivül semmi más.
A WiFi 36-os csatornán volt és 5Ghz-en.
Végig pásztáztam az összes csatornát az 5-ös sávban. Sehol nem csatlakozott. Az országkódott átraktam Ausztriára és így a 149-es csatornán kommunkikált.
Mentem még egy kört, aki látott, azt hitte szerintem, elgurult a gyógyszerem. Előtte a telefonommal forogtam össze-vissza.
Jelentem Ausztrián és 5Ghz-en, a 149-es csatornán, gond nélkül vette az akadályt. Melóig, folyamatos volt a kapcsolat és nem volt késés érintésben, sem a navigációban ( Waze).Az USB megosztást még nem néztem, szereznem kell egy elosztót.
-
válasz
tatararpad #64344 üzenetére
11-én megyek én is 15.000-re. Majd kiderül mennyi az annyi. 65k körül tippelem.
-
Gyöször
senior tag
válasz
aattilaa80 #64345 üzenetére
Telefonnal lehet zenélni, de pendrájvval nem lehet telefonozni
-
tatararpad
őstag
Ha valakit érdekelne: S-Cross 30K-s szervíz, motorolaj, fékolaj, két szűrő 80K volt itt vadkeleten.
-
AMD Power
titán
válasz
szabonagyur #64342 üzenetére
Persze. Én 1.6 milláért vettem az SX4. 102e km első tulajos. Ma 116e km sincs semmi baja. De ha ma kéne eladnom biztos nem 1.6 milláért menne el. Hiába lett 2 évvel idősebb....
-
AMD Power
titán
válasz
szabonagyur #64339 üzenetére
Sajnos teljesen igazad van. De ha nem szakad rám az otp én egy jó ideig nem cserélem le az SX4-et ilyen árak mellett.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
szabonagyur #64339 üzenetére
Az olajcsere kívülről nem látszik, ha látszana fele ennyi lenne a magyar autópark...
-
szabonagyur
félisten
válasz
AMD Power #64337 üzenetére
Csak nézd meg sokszor mit kapsz 4M-ért.... 10+ éves autó sokszor ha van 1-2 igényed is
Szóval ahogy írták, nem ér a forint semmit sem.
Én 1 éve játszottam el ezt a mit is vegyek, indultam akkori 4M-ról, majd 5-6-7 és lett az SCROSS belőle.
Sajnos sok használt autó állapotán is meglátszik, hogy még megvenni talán van pénz, karban tartani annyira sem (5 éves Jetta 62e km-el és 2X volt benne cserélve olaj, meg ilyenek), most meg ez még jobban jellemző (amikor 2 éves Vitara/Scross van a csoport 10-12e km-el vagy kevesebbel, de olajcserén nem járt...).
-
blakey
titán
válasz
2ozzmexy #64323 üzenetére
Szerintem a 12V-os aljzat inkább a defektjavito készlet miatt van hátul... - minden egyéb miatt, amikor még nem volt divat, vagy nem is adtak kompresszort az autókhoz, már akkor volt olyan autó (pl. 2006-os Nissan Note), ahol a csomagtérben megvolt az aljzat, ez hűtőládához, kompresszorhoz és egyéb árammal működő dolgokhoz jó, pl. ott fújtam fel a matracokat, a labdát, stb. A kereket meg soha, nem azt használtam.
-
tatararpad
őstag
válasz
2ozzmexy #64323 üzenetére
Akkor még feleslegesebb volt, az ilyen autós kompresszoroknak sokméteres kábele szokott lenni. Amit gyárilag adnak mellé azt most mondjuk nem tudom, de ha csak emiatt lenne ott, olcsóbb lenne hosszú kábellel venni a kompresszort mint betervezni hátra egy plusz portot. Amúgy igen, más gyártóknál is ez megy sajnos.
-
Vigneau
félisten
Ma hívtak, holnapra megkaptam a behívóm a “97G5” visszahívás miatt. Elvileg 20-30 perc alatt kész is lesz. Kíváncsi vagyok, valóban sikerül ennyi idő alatt rendezni a dolgot.
-
Qtya123
őstag
válasz
ncc1701 #64330 üzenetére
Teljes mértékben érthető a lépése. Mindig ezt mondom, hogy anyagi helyzettől függetlenül van az az ár/érték, ami egyszerűn nem éri meg és kész.
18-19 millás Superb? 6-7 millás Swift? 12-13 millás Cross? Hagyjuk már...
Nem volt olyan régen 2019 év közepe-vége, mikor 3.2 volt egy Swift. Na az megérte ár/érték arányban. De ezek így már nem. Hiába a húdenagy béremelkedés a népeknél, akkor sem...
7 milláért veszek egy 2019-20-as Corollát, vagy 12-ért egy szintén 2019-20 körüli RAV4-et. Egy hangyányit más kaliberek, mint a Swift, vagy a Cross. És gyakorlatilag új autók ennyi évesen.Ha meg Cross, Swift kell, akkor használtan pár éveset és nem kell kidobni az ablakon ennyi pénzt.
Viszont jó, hogy kinézve az utcára, veszik így is őket, mint a cukrot. Máskülönben hogyan csemegéznénk pár év múlva a használtak között.
Persze azok is emelkedtek bőven, na de na! -
Cunaja
addikt
válasz
kiskun968 #64327 üzenetére
Ha bemegyek a Polgármester Hivatal mellett balra a hídról és kijövök a Régi Fóti útra jobbra a benzinkút felé, az jó lesz?
10 perccel előbb indulok majd, hogy legyen időm keringeni.
Most néztem a Suzu árát. Ha mindent beszámolok, metál + átírás + biztosítás, 7 milla. Ez már durva. Mondjuk a 13millás S-Cross sem piskóta. -
Cunaja
addikt
válasz
pigmeus #64325 üzenetére
Ez sajnos nem tudja, de elég sok van a piacon.
Fontos, ne melegedjen, mert akkor saját magát kikapcsolja a védelem miatt.
Stabil kapcsolat és ne legyen érezhető késés az érintés és a reakció között. A kormányon lévő kezelőszerveket és a hangvezérlést támogassa.
Arra figyelj, ha találsz valami jót, a gyártó oldalán rendeld meg, mert a közvetítő oldalak(pl. Amazon) jelentős hasznot vág rá.
Az enyém 35K volt (89,99) dollár, amit az Amazon 129 dollár áron adott volna.
A Carsifi két telót tud kezelni és egy gombnyomásra vált a telefonok között. Ugye mindkettő csak Androidos lehet. Ezt is elég gyorsan csinálja.
Tesztekben azt írták, hogy ki kell kapcsolni a fejegység Bluetooth csatlakozást, de a Suzunál nem kell.
Lehet, ez telefon specifikus. Mennyi kapcsolat lehet egyszerre.
Ami itt még fontos lehet, az alkalmazáson belül, az Intercept AA protokol kikapcsolása. Nem mindegyik autó szereti ha bevan kapcsolva. -
Cunaja
addikt
Nem nekem kell leírni.
Gyöször: Nem kapcsolom ki a mobilnetet, mert automatikusan átvált internet kapcsolattal rendelkező Wi-Fi-re.
Azt kapcsolom ki, hogy akkor is keressen Wi-Fi hálózatot, ha a hálózat gyenge. Igy nem keresi a Suzu kapcsolódását és a mobil netet sem használja, amíg a bivaly erős otthoni WiFI-n van.
Ezáltal, nincs folyamatos Wi-Fi keresés sem. Ha egyből nem találja az ismert hálózatot, nem pásztázza végig a napot.
A kamera sem gond. Fentebb írtam már, hogy nekem Mio818 van, ami szintén tud Wi-Fi és Bluetooth csatlakozást. Itt viszont, ki van véve az automatikus csatlakozás, de ha használom vele a Wi-Fi-t, akkor is van mobilinternet. Csatlakozáskor jön egy felugró ablak, hogy nincs internet. Folytatás az aktuális hálózaton vagy mobil internet használata.
Itt a mobilinternetre nyomsz, nem lesz többször megkérdezve. A kamera Wi-Fi -nél, mindig a mobilnet fog menni. Ha olyan a kamerád, már tudod is frissíteni.
Xiominál pár dolog viszont fontos.
Ez lehet a Samunál is így van.
A Carsifi alkalmazás nem záródhat be, vagyis védetté kell tenni. Ez szokott kelleni pl. az okosóra alkalmazásoknál is.
2. A fejlesztő beállításoknál, be kell kapcsolni a mobilnet mindig aktív kapcsolót.( nem kell félni, ha van internetet adó Wi-Fi, akkor azt használja.)
Ha esetleg Carsifi mellet döntesz, nagyon jól le van írva, telefon specifikusan is a beállítás.
Holnap reggel, direkt az említett Szentmihályi út és régi Fóti út kereszteződés felé, fogok melóba menni, mert nem birok 12-ig várni. Kicsit kerülő, de az 1dl benzin pluszon, nem fogok kiakadni.
Majd megírom, a jelenséget. Szándékosan lassan megyek majd, hogy minden zavaró jelet befogjon a Suzu. -
2ozzmexy
senior tag
válasz
tatararpad #64319 üzenetére
Szerintem a 12V-os aljzat inkább a defektjavito készlet miatt van hátul...
Amúgy megsúgom hogy erre még a bajor gyártó sem gondolt, mert hátul a 320d-ben sincsen USB...
-
eami
veterán
válasz
Gyöször #64321 üzenetére
rengeteg lehetőséged van, de elsőnek az ugrik be, hogy letiltod a menetrogzitore való automatikus csatlakozást.
aztán ott van még esetedben hogy beallitod hogy ha a wifin nincs net akkor használja a mobilnetet.
otthon meg wifi halonkent be lehet állítani hogy ha épp nincs net akkor használja e a mobilnetet vagy sem.
ezek alap android beállítások, nem kell hozzá semmi extra.
-
Gyöször
senior tag
válasz
Cunaja #64303 üzenetére
Nem bíbelődtem még a wifi+mobilnet dologgal, de ez lett volna az egyetlen kérdésem.
Meg szokott viccelni a menetrögzítő wifije. Ha bekapcsolva felejtem nem értem miért nem jön be a waze. Mert nincs netje, a menetrögzítő wifijén keresné a teló a netet.
Mi van mikor hazaérsz? Kikapcsolod kézzel a mobilnetet? Samsungom van, bixby routines alkalmazással én azt autómatikusan bekapcsolom mikor a kocsiban megkapja a töltést meg érzékeli a suzuki bluetoothot. Mikor a ház közlelébe érek meg automatikusan kikapcsolja a mobilnetet a bixby. Nemtom sziamóni telóra milyen automatizáló app lehet, vagy neked kell-e.
Nekem tetszik ez a kütyü, várom a hosszú távú tapasztalatokat. 5 éve megvan a kocsi és én is így vagyok vele, mindig szeretem kint látni a wazét, de már szétmegy a csatlakozó a telefonon.
Valamiért az aawireless n em volt szimpatikus, abba nem ugrottam bele. -
Cunaja
addikt
válasz
tatararpad #64319 üzenetére
Vagy lehet, azt gondolták, a csomiban is utazik majd valaki.
Igazad van, azért ez is egy lehúzás, mint sok más dolog.
Viszont idegeskedtem annyit a vezetéken, hogy megérte.
Itt Pesten a Waze, "500 méteres" útnál is rengeteget tud az embernek spórolni az időben. Ha nincs Android Autó, nincs kivetített Waze.
Ez volt az egy hiányom az autóból, így már mégjobban imádom.
A fűtésén meg , ámulatba vagyok mindig esve. 3 perc után nyomja a meleget, így kabát nélkül szoktam beülni. A régi opel, a melónál kezdett el fűteni.
Jelenleg a fogyi is 5,6, de ez full BP. -
tatararpad
őstag
válasz
Cunaja #64303 üzenetére
Ezért is fájlalom mindig ezt az autóipari fillérbaszást. Neked 35K, nekik meg egy sajtburger /autó, mivel bluetooth chip amúgy is van benne egy bluetooth+wifi chip valószínűleg már sírba tette volna a Suzuki profitját. Két első USB esetleg hátsó USB portokról már nem is beszélve. De a csomagtartóba azért sikerült egy 12V-t rakni, ezek szerint többen utaznak hűtővel a csomagtartóban mint telefonnal a hátsó ülésen. Eh...
-
tboldi
nagyúr
válasz
burgatshow #64317 üzenetére
Már akinek. Na, nem a PH fórumozóira gondolok, hanem pl. anyumra, neki kimerül annyiban, hogy a wifi = internet és a bluetooth = fülhallgató.
-
Cunaja
addikt
válasz
burgatshow #64315 üzenetére
Ezt jól leírtad.
Szerk.
Igen, ezért is volt gyanús. A telefon tükrözése TV-re is a WiFi-n keresztül megy.
Nagyon kíváncsi leszek, megszakad-e az adott kereszteződésben.
Ugye van ott egy osztrák benzinkút, kicsit bentebb egy Penny, de semmi gyár és csak lakóházak. A Rendőrség is előrébb van, az sem zavarhat be. -
burgatshow
veterán
-
-
Cunaja
addikt
válasz
zhali1 #64304 üzenetére
Vezeték nélküli Android Autó ( Carsifi )
Suzuki Swift 1,2 GLX. Gyártás, 2022.május 18.
Aki nem szeret a vezetékkel bíbelődni, annak jó.
iPhone- ra nem jó ez a típus. -
Cunaja
addikt
Sziasztok!
7-napot írt a gyártó kézbesítésre.
Lássatok csodát, hiába volt ünnep. 7-nap volt.Egy álom.
Indítás után, 30másodperc és az Android Autó felület bejön, lehet bármit csinálni.
Érintéseknél, nincs késés, a kormány kezelő gombok is, tökéletesen mennek. Zene váltás, ugyanolyan, mint a vezetékesen.
Telefonálás, normálisan megy, jól értenek és én is, amit mondanak. Nem volt akadás. ( Megjegyzem, a telefon az autó fejegységére is csatlakozott Bluetooth kapcsolattal). Valószínűleg azon ment a telefonos kapcsolat.
Egyszóval, Carsifi Android autó és Suzu kapcsolat van Bluetooth-n.
Wi-Fi-n, szoftverfrissítés.
Ki kell választani a Wi-Fi csatlakozáskor a mobiladat használatát és tökéletesen van internet is.
40 perces úton ( Pesten) 2% akku fogyás a telón. Melegedés, illetve kapcsolat vesztés, nem volt.
Hosszabb útra, csak 12-én megyünk, majd megírom a tapasztalatom. Eddig szerintem, 35K-t megért.
Nagyon kényelmes. -
-
Úgy döntöttem kicserélem az akkuk töltéséhez és teszteléséhez való szettem. Van egy analóg teszterem meg egy lidlis töltőm. Jobbnak láttam, mert az új töltő tudja külön az akku típusokat meg a döglött akkukat is el tudja (elvileg) indítani.
A tesztet már befutott, a motor akkum 83%-os szerinte.
#nemhirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Renault, Dacia topik
- Milyen széket vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Milyen okostelefont vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- További aktív témák...
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD RX Nitro+ 6700XT 12GB Corsair 4000D ASUS ROG 650W
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max