Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Milyen monitort vegyek?
- Mini-ITX
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ViZo72
tag
válasz
ncc1701 #65499 üzenetére
Hehe. Azokat is nézegettem és más is rákívánt szerintem, mert a korábbi 6-7 találat helyett már csak 2 van a szűrőmön belül, egy sérült meg egy k...va drága, legalábbis Nekem..
Mondjuk utóbbi épp Neked való, nem is akármilyen példány. :-)
"Magyarországi Suzuki tulajdonában lévő bemutató autó, Valós 441 km-es futásteljesítmény!" -
ncc1701
veterán
válasz
burgatshow #65496 üzenetére
SZtem az utóbbi 5-8 évben a suzuki jött fel nagyon. Egy piros, 2.4-es automata kizashira bármikor rákívánnék.
-
bod101
aktív tag
Sziasztok!
Jól tudom ugye, hogy a Vitarába (2016) a gyári gyertya NGK gyártmányú?
Elvileg 100e km-nél cserélni kellene? Véletlenül kimaradt a legutóbbi szervíznél lesz valami baj, ha még kb. 10e km-t futna a gyertya?
Tud valaki egy jó szervízt (lehet privátba is) ahol cserélnek gyertyát?
Hol tart most a multimédiás fejegység firmwareje?
Köszönöm! -
burgatshow
veterán
válasz
ViZo72 #65495 üzenetére
Tok oszinten: 4 evig vezettem egy Titanium Mondeo kombit (a harcsaszaju MK5-t) es ahhoz viszonyitva egy fikarcnyival sincs a Suzuki elmaradva. De tenyleg. Es nem ugyanaz a kategoria. Raadasul abban az idoben a Mondeo 13 milla korul volt a GLX Vitara meg 7 korul. Azert mondom a Vitarat mert felszereltsegben kozel egyformak.
Persze vannak szubjektiv dolgok de a Ford tipikusan mar nincs ott, mint regebben (vagy a Suzuki jott fel ennyire nem tudom).
Persze most masok a szamok mindket markanal de ahogy korabban irtuk, ennek inkabb a kereslet-kinalat az oka. De a hasonlitasnal azt is figyelembe kene venni, hogy mit-mivel.
-
ViZo72
tag
Hozzáteszem, a Suzukik egyáltalán nem olcsók a többihez képest sem (Vitara, S-cross biztos nem).
1,6 szívókat szoktam nézegetni, Nekem most pont jól jönne egy -korábban- olcsó autónak/márkának tartott Suzuki.
Azt kell mondjam egyáltalán nem olcsóbb, mint pl. egy megkíméltebb Ford Focus, Kia Ceed stb. Sőt... Még néha Toyota -val is versenyben van árban, bár abból a megkíméltek még drágábbak tudnak lenni.
Nyilván lehet rajta vitatkozni melyik a jobb autó műszakilag de pl. üléspróbán, érzésre, masszívságra pl. egy Focus valamivel összerakottabbnak érződik a Vitara, S-cross vonalnál (futóműről nem is beszélve) és mégis...
(Azért most erről ne nyissunk vitát, az árak a fő téma.)
Az S-Cross, Vitara viszont a mini SUV vonalat képviseli lehet ez is benne van az árban.
No meg, hogy alig van már szívómotoros autó és ebben a Suzuki mindig jó volt szerintem.
Jóautós válogatás:
KépSógoromnak Focusa van, szoktam heccelni, hogy sajnos nincs pénzem Suzukira, lehet vennem kell egy Focust, arra futja. :-)
-
dethroner
veterán
Nem az euro árfolyam számít a használtpiacon, szerintem. Ezek magyarországi kocsik, nem kellene hogy befolyásolja az árát az árfolyam. Az árfolyam az új kocsik árát nyomja, a használtpiacot szerintem a piaci ügyeskedés húzza fel, az, hogy bármekkora árat ki lehet írni, a papír elbírja. Lehet egyedül vagyok a véleményemmel, de szerintem lehet bármilyen újautó hiány, meg euro árfolyam, 9 éves kocsi nem ér ennyit. Sőt, még fele ennyit se nagyon.
-
burgatshow
veterán
Inkabb az, ha kocsi kell, fizetsz. Es nagyabol az van amit latsz. Es ha nem viszed el, akkor ott all mogotted a kovetkezo vasarlo.
Az meg pluszban felhajto ero, hogy uj kocsira is varni kell. Nem 1-2 hetet, honapokat vagy akar evet is.
21 oktobereben mikor vettem a Crossom, akkor az elottem levo vasarlo mondta hogy meg meggondolja. Mondta az elado, hogy oke, de 1 ora mulva mar nem lesz meg a kocsi. Velem egyutt aznap eladott 3 kocsit. Keszleten meg volt 4 db osszesen.Szoval ez van inkabb.
-
dethroner
veterán
válasz
szabonagyur #65487 üzenetére
Most ránéztem a hahu-n a 2014-es kocsikra. És basszus tényleg ennyi, sőt, inkább drágább, 3,5 milla fölött is van
Most mondom, sose legyen inkább autóm, mint hogy egy 9 éves alsó kategóriás kisautóért adjak 3 millió körüli összeget. -
dethroner
veterán
válasz
szabonagyur #65474 üzenetére
Pár napja egy szalonban kihallgattam egy beszélgetést
Srác be akarja számoltatni a 2014-es közepesen felszerelt swiftjét egy új vitarába. Azt mondta kb 3 misit kér érte, és hogy nála balesetmentes a kocsi. Valami 4 éve volt nála, a beszámítós faszi lekérte az előzményét, még a vásárlás előtt volt egy törése, de jól megcsinálták. A végső ár, 2,5 milla lett. Az állam leesett, egy 9 éves swift, ami már újkorában se volt nagy durr, 2,5 millió. Hová tart ez a világ -
Harkovz
aktív tag
Helló.Valaki nézte,próbálta már a bosch navit frissíteni.Mi van a kártyán,milyen fájlok?Nem lehet csak a térkép fájlt cserélni újabbra vajon?
-
pjen
félisten
válasz
szabonagyur #65481 üzenetére
Azért kérdeztem, hogy árulni, vagy eladni akarod. Ha eladni akkor inkább az alsó ársáv. Ha úgy, hogy amíg lósz@r van addig veréb is akad akkor az átlag ár tetejére árazd.
-
pjen
félisten
válasz
szabonagyur #65478 üzenetére
Mért nem keresel hasonló autókat a hirdetésekben. Ha nem árulni, hanem eladni akarod akkűr valamivel a többi alatt lődd be az árát.
-
dunc
nagyúr
válasz
szabonagyur #65478 üzenetére
Kb reális, kicsit sok a km. 2.3M körül tenném fel.
-
válasz
szabonagyur #65476 üzenetére
Az motor 1000km-enkét eszik 2l olajat, a szétült belső ülések, lógó kárpit, repedt szélvédő...stb.
Így ez nagyon kevés infó, azt hiszem, h ebben a formában, ezen adatok birtokában nem sok jóra számíthatsz, sem itt sem máshol.
Nézz szét a Ha-n, ott úgy nagyjából tól-ig be tudod lőni. -
válasz
szabonagyur #65474 üzenetére
Akármennyit. Azért egy értékbecsléshez ennél sokkal több kell, de ezt Te is érzed!
-
szabonagyur
félisten
2011-es 1.2 Swift 200e km körül mennyit érhet szerintetek?
-
Nálunk a 19. Éves Ignis is 10-40-et kap első perc óta.
-
fogkefe21
csendes tag
válasz
simonjoe #65467 üzenetére
Igen igazad van, de úgy tudom lefelé sem érdemes váltani. Előző tulaj 10 éven keresztül eneos 5w40-et tett bele évenként cserélve. Most egy kopottabb motorba írjam felül a bevált receptet?
Egyszer beszéltem egy idősebb úrral akinek ugyanilyen kocsija volt. Új kora óta 10w40-et tett bele volt benne 230 ezer km, magának csinálta mindig. Ebből kiindulva gondolom sokat kibír ez a motor, ha neki ezzel a lekvárral sem ment tönkre. -
-
válasz
fogkefe21 #65464 üzenetére
"nem merem a hígabbat"
Na, itt szokták elb@...szni az emberek az autójukat! A gyári előírás az nem valami úri huncutság, azért határozza meg a gyártó azt a minőséget amit, mert a motor arra az olajra van optimalizálva. Olajszivattyú, olajjáratok, a sűrűbb "vastagabb" olaj nehezebben jut el a kenési helyekre ha nem a megfelelő olajat használod. Ha fogy az olaj, inkább utántölteni mint változtatni a gyári előírást. Sok írás kering erről, érdemes beleolvasni! -
ncc1701
veterán
válasz
FIREBLADE78 #65463 üzenetére
A leírásban van egy olyan, h fokozott igénybevétel, az ilyen autóknál illik odalapozni.
-
tboldi
nagyúr
válasz
FIREBLADE78 #65463 üzenetére
-
fogkefe21
csendes tag
válasz
simonjoe #65459 üzenetére
Azta Splashbe 0w20 olaj kell? Ez nagyon jó ár. 5 ezerrel fizettem tavaly kevesebbet kedvezménnyel. Lassan menni kell megint, félek hogy ilyen infláció mellett ez idén már 40 lesz, ráadásul én olcsóbb 5w40-et rakatok a vasalóba. Mondjuk hivatalosan 5w30 illene bele, de ilyen futásteljesítmény mellett már nem merem a hígabbat (minden nap 110-120 km/h). Plusz itt a fórumon is olvastam, hogy valakinek problémája volt az 5w30-cal.
Amúgy valami kérdezte mennyi olaj megy bele: a 4 litert bele szokták önteni, ahogy kérdeztem ez már bevált szokás kb. -
FIREBLADE78
addikt
Szerintem több,mint egy éve nem volt olaj csere. Most már muszáj lesz. Főleg városban használjuk.
-
AMD Power
titán
válasz
simonjoe #65459 üzenetére
Én az 1 évet előbb érem el mint a 10.000km.
A légszűrőm nekem is "szép" volt. Viszont a pollen szűrő....
Annyira olcsó nekem hozzá minden ilyen szűrő,hogy én ezeket minden ilyen szerviznél inkább kicseréltetem.De valóban, fontos a környezet tudatosság.
Gyertyát mennyi időközönkènt kell cserélni?
-
válasz
AMD Power #65456 üzenetére
Én a minap vittem a Splash-t olaj és szűrők cseréjére. 10k ciklusonként cseréltettem idáig. Most kassza: 35eHUF, ebből 10 volt a munkadíj. Mindhárom szűrő MAHLE, az olaj gyári Ecstar F9000 0W20-as olaj. Boldi kolléga átküldte a szervizciklusokat erre az autóra és elgondolkodtam azon, h a f@...om cserélget itt tízezrenként mindent. Az olajcsere 15 ezrenként vagy évente a szűrővel együtt. Az autó nincs kitéve extrém igénybevételnek, ritkán rövid autópályák max 120km/h. Egyébként meg itt az agglomerációban napi 2x25 km.
Az egyéb szűrőkre 45 ezret vagy három éve ír. Úgy döntöttem, h kiengedem az olajcserét az előírt ciklusra, a másik két szűrőt pedig minden második olajcserénél cserélném. Most néztem a légszűrő még teljesen ok volt, a pollenszűrőn láttam némi elhasználódást. Én is jobban járok, és a környezetet is kevésbé szennyezem. -
tboldi
nagyúr
válasz
FIREBLADE78 #65454 üzenetére
Most látom, hogy szerkesztettél.
3,6 liter.
-
pjen
félisten
válasz
FIREBLADE78 #65454 üzenetére
Enyém Swift szintén 2006 os. A Gusztávnál minden kötelező szerviznél Castrol 10w40 et öntöttek bele. Az 5W30 is kiváló. Nem egész 4 liter kell.
-
tboldi
nagyúr
válasz
FIREBLADE78 #65454 üzenetére
Motul Eco-lite 5W30-cal nem nyúlsz mellé.
-
FIREBLADE78
addikt
Párom swiftjébe ideje volna olajat cserélni. Ezekbe melyik olaj ajánlott? 2006-os vasaló. Illetve hány littyó kell bele?
Ah. Bömösbe csak 10x annyi
-
AMD Power
titán
Meglett az éves kötelező szerviz ma.
Eneos Hyper 5W30 olaj + szürők (Jakoparts) 18.000Ft
Munkadíj 6.000Ft (szíj meghúzás és átnézés is benne volt). -
válasz
Cunaja #65448 üzenetére
Most fogtok megkövezni!
Ez csak egy Swift! Miért akarnak ebből többet? Nekem a Suzuki pont azért Suzuki mert nem akar több lenni, és ezt a helyén is kezeli. Ezért szeretem és ezért is van a családi flottában. Nem az az autó aminek jól áll a cicoma, ha valaki erre vágyik akkor nem jó típust választ.
-
Cunaja
addikt
-
válasz
AMD Power #65420 üzenetére
Még bírom addig cserélgeten. Ez a szűk 1.5km hegy ami a fő oka és a 4 évszakos kicsit olyan mint a guminő kategória. Pár napja ledobtam mind a 2 autóról, elmostam, ápolás minden, de 4. Napja nem alszom és egy fűszálat nem tudok a bal kezemmel ellökni, nem hogy felemelni és naponta egy levél cataflamon élek, hogy létezni tudjak. Most ez miatt pl nagyon jól jött az automata cross, nem kell váltani, egyedül az index ami necces mert át kell nyúlni a jobb kezemmel a bal oldalra.
-
-
ViZo72
tag
válasz
Chereiose #65433 üzenetére
Itt egy írás róla, szerintem ugyanaz az anyag...
https://crossover.hu/suzuki-vitara-hibajavito-festek-hasznalata
De sokszor olvastam már, ilyen-olyan autós cikkekben, hogy ezek a stiftes házi javítások, jó eséllyel csúnyák lesznek.
(Legutóbb éppen a Becsületes nepper a road movie-ban szidta az autó gazdáját, aki foltosra javította az autót ilyen módon. Külön kiemelte, hogy ne használjunk ilyet, nem lesz jó. Mondjuk a nepper nem éppen fényezős szakember de azért láthatott már pár autót.)
Egy kis felületi karc javítgatására kevésbé látható helyen talán még elmegy, de ha már rozsdás is, az nehezebb ügy.
De ha megcsinálod, küldhetnél előtte-utána fényképet, hadd lássuk mennyire működik... -
ViZo72
tag
válasz
dethroner #65435 üzenetére
Igen, nem tudjuk miért így van meghirdetve hibásan.
Az jobban érdekelne, hogy jutott ide, 2évesen 50.000km-el, mert volt már ilyen infó repedt 1,4-es turbós blokkokról.
Ha normál használat/karbantartás mellett megy tönkre, akkor még bőven garanciás és akkor nem egy telepen áll meghirdetve, hanem márkaszervizben, új blokkra várva...Viszont nem az első eset a repedt 1,4T-s blokk, voltak is róla képek korábban csak nem találom most...
Persze akár érhette valami külső behatás amiről nem tudunk és a garancia sem fedezi.
Akár pl. elfolyt a hűtőviz vagy olaj valamiért (elütött valamit, fennakadt valahol, rosszul meghúzott csavar, stb...) és tovább mentek vele...(Egy motorcserés Grand Vitarát láttam egyszer márkaszervizben, éppen új blokkra várt. Annak odaverték az alját, elfolyt az olaj de azért még mentek vele utána. )
-
AMD Power
titán
válasz
szabonagyur #65431 üzenetére
Megyek én is évi 8-9000km maximum. Tökéletes a 4 évszakos rá.
-
dethroner
veterán
válasz
ViZo72 #65422 üzenetére
Szerintem rosszul gondolod. A képeken látszik hogy valami telephelyen áll a suzuki, vannak körülötte sérült, javításra, talán bontásra váró kocsik. Szóval szerintem nem a tulaj hirdeti az elveszített garancia után, hanem lehet a kereskedés húzta ki a telephelyre és próbálják értékesíteni, míg az eredeti tulaj kártalanítva lesz valamilyen formában.
-
ncc1701
veterán
válasz
bigdigit #65432 üzenetére
Alufelnire öntapadós súly megy, azt nem tudod még1x visszatenni. A lemezfelnis súly az kb viszont örök darab. De elhiheted, h a művelet összegében ez pont kerekítési hiba.
A fentiből pedig következik, h gumishoz érdemes úgy vinni a könnyűfém felnit, h tökéletesen letakarítva, súlyokat leszedve, ragasztó maradékot eltávolítva, zsírtalanítva. Különben csak állandóan ráraknak pluszba.
-
bigdigit
addikt
válasz
Qtya123 #65429 üzenetére
Én is utána néztem már mennyibe mennek ezek a dolgok. Bárhogy számolom 16400ft a legdrágább. Vagyis egy tízessel lehúztak.
Ez is 1 személyes kis gumis. Gondolom a manusz 4 órára bejelentve minimálra többi zsebbe. De tényleg én voltam a barom miért is nem gondoltam a 100 méterre mellette lévő gumisnál 10 autó várt itt meg senki.
A súlyokat csak egyszer lehet használni? Ellenkező esetben amit tőlem levesz cserél másnak meg felrakja jelen esetben mintha arany lenne.
-
szabonagyur
félisten
válasz
bigdigit #65428 üzenetére
Ahogy írtam fentebb 18e körül fizettem 4 gumi felrakásért + később 5000 körül a felrakásért.
De nagy a szórás, ahova most viszem tök jó áron ment, előtte OFF autó 15-s kerekét cserélték ennyiért vagy 4 éve és eltököltek vele dupla ennyi időt.Másikra 4 évszakos ment a nagyon kevés futás miatt, én meg cserélni nem akarom, így fizetek.
-
Qtya123
őstag
válasz
bigdigit #65428 üzenetére
Nagyon nagy a szórás. Valóban nem volt olcsó a történet az esetedben. Most így random rákeresve és találomra rábökve egy fővárosi gumis áraira ezt nyitottam meg: [link]
Van ennél olcsóbb is, én kereket összerakni nyugdíjas bácsi kis műhelyébe viszem, ott 4 gumi leszedés->új felrakás-> centrír novemberben volt 2500/kerék, igaz azok a Swift 13-as kerekei voltak.
Nála a csak kerék le-kerék fel az autóra 1000 Ft/kerék. De ugye 2 autó az 8 kerék, tehát 8.000 Ft és egy évben kétszer, tehát 16.000 Ft.
Inkább én magam szoktam cserélni. Eleve háklis vagyok arra, ha rátépik légkulccsal.
Otthon lecserélem, 2 évente meg elviszem, hogy pörgessék meg a gépen, kell-e rá súly.Most vettem egyébként a Lidlben ezt a Parkside akkus ütvecsavarozót, húztam a számat, 35.000 Ft volt, de úgy voltam vele, hogy bőven megspóroltam már az árát azzal, hogy magamnak cserélem a kerekeket. A kézzel történő csavargatást meg már kezdtem unni. A két autón összesen 36 kerékcsavar le, majd 36 fel. Az 72 csavarozás egy szezonváltásnál. Kényelmesebb ezzel, mint a kerékkulccsal szórakozni.
-
bigdigit
addikt
válasz
szabonagyur #65427 üzenetére
Oké akkor én fizettem 4 kerék centírozásert 22800-at.
-
bigdigit
addikt
válasz
szabonagyur #65425 üzenetére
Mi került ennyibe? Centirozás?
-
szabonagyur
félisten
válasz
szabonagyur #65414 üzenetére
Most 4500 volt a téliről nyárira való átállás, részemről elfogadható, mivel én nem értek hozzá.
Ja és felhívtam több helyet is, sokan 2 hétre adtak volna időpontot.
-
ViZo72
tag
1,4-es turbós S-Cross: 2év. 50.000km.
"motorhibás, henger repedés"...
hasznaltauto.hu
Nyilván nem ismertek a körülmények de ilyen fiatalon... És nem is az első eset..Vajon mi van a garival?
Gondolom elhajtották valami indokkal ha így van meghirdetve nem pedig javíttatták. -
bigdigit
addikt
válasz
szabonagyur #65414 üzenetére
Ősszel volt nekem 18 egy teljesen új szett összerakása ráadásul úgy egyik szettről átkerültek a gumik a másik felnire.
Persze én is hibás voltam de ezért tart itt az ország árakban meg keresetekben. Minden vállalkozó gusztustalan és ezt a foglalkoztatásra is értem.
Én 5 évente mindenkire kiterjedő vagyonosodási vizsgálatot rendelnék el ha kell 100.000 adóellenőrrel. Aztán minden adat menne gépbe. Nem lenne ezt örököltem pl vagy bármi baromság. Aztán gulág és teljes vagyon elkobzás. -
ncc1701
veterán
válasz
bigdigit #65412 üzenetére
Ne haragudj, de figyelmetlen voltál. Amikor egy szolgáltatást igénybe veszel, érdemes elötte árat kérdezni. Mindenki annyiért árulja a szolgáltatását, amennyiért akarja.
Amúgy még szerintem bőven ráér csereberélni a gumikat, jövő hétre mondanak fagyot reggelre. Pláne a téli-nyári csere az ráérős, akkor sincs baj, ha májusban cserélteted. -
bigdigit
addikt
Jól beleszaladtam ma a cumiba....
Mondom jó idő kerékcsere centírrel.
Szokásos gumisom csak ült kint nincs áram még majd órákon keresztül. Van még út közben kettő megnézem azokat ha már bepakoltam.
Az elsőnél vagy 10 autó még az utat is elálják.
Megyek tovább utolsó esély és nincs senki. .........
Gyanútlanul elvégeztetem a melót és áldom magam micsoda szerencse de aztán....
Mennyi lesz a számla???26800Ft!!!!!!
Legszivesebben leszedettem volna a kereket.
Az azért durva lehúzás. A főnök asszony aki közben érkezett meg mint egy tapló picsa. Még annyit se mondott búúú te looser.
Mindez Csepelen ha valaki esetleg belefutna. Gumiambulancia a nevük erdősor úton.Jobb híján fizettem de már Google értékelést szöveggel meg is kapták.
-
szabonagyur
félisten
Nekem itt csak azért kérdés, hogy látom tényleg megvigyázott autó, akkor ülés is esélyesen az, felesleges elrondítani.
Persze ha olyan a helyzet, hogy kutya, macska, gyerek, munkás lomok kerülnek rá megértem (bár az alatt is gyűlik a por, faternál is levétel után koszosabb volt szerintem mint nélküle mert ott sosem porszívózott így).
-
bigdigit
addikt
-
pjen
félisten
válasz
szabonagyur #65404 üzenetére
Ezt én se értettem soha, megveszem az autót egészen jópofa ülésekkel aztán ráhúzok "valamit" és azt nézegetem ha a gyári már ronda lesz akkor veszek rá valamit. 17 év utan sin s semmi baja.
-
válasz
szabonagyur #65404 üzenetére
A kérdést közvetítem párom felé, te addig kezj el szaladni
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix Thor Platinum II 1200W 80+Platinum Prémium tápegység!
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia
- Prémium! Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R 9 9950X / RX 9070XT 16GB / 64GB DDR5 / 1TB 990Pro
- 2 TB-os Kingston NV3 M.2 SSD - 6000 MB/s olvasás
- AKCIÓ! ASRock Z370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD 2060 Super 8GB Zalman Z9 Plus Enermax 750W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest