Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- AMD Ryzen 7 / 5 / 3 1***(X) "Summit Ridge" (AM4)
- Házimozi belépő szinten
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyöször
senior tag
válasz tboldi #62886 üzenetére
Kicsit túltolod ezt a dolgot, én is szeretek látni, és nem kisüttetni a szemem .
megpróbáltam ezt régebben, de fölösleges vele ennyit méricskélni. Rutinos vezető látja, ha magas. H4es közepét éjjel be kell lőni a messzi távol közepére, akkor tökéletes a tompi. Motoron mindig volt a zsememben marokcsavarhúzó, ami jól ki is tépte a zsebet. Aztán vettem egy műanyag tekerőgombot és ha felvettem este az asszonyt akkor gurulás közben betekertem. Pld régi applikációkon hiába állítgatod, beülnek tekken (2en) hátra és ment a levesbe a meló. Jigulinál kattant fel a motorháztető és kettőt kettőt tekertem a magasságon. Ha kiszálltak megint. Lett volna belső állító, de berohadt.. Megvettem vagy 15éve az újat, az meg azóta a polcon várja, hogy betegyem :-))Eskrossz újkorában faja volt, 4évesen azt vettem észre valami félrement. Egy személlyel fel 4 személlyel meg extrém le világít. Akkor hová állítsam? Gyanús, hogy a hátsó hídra telepített figyelőszolgálat wédényegyvenért kiabál...
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz yaneez #62865 üzenetére
Nos én nem tudom, de nekem újkorában extraszar volt a váltó, ezerre úgy bejáródott majd 11ezernél lett a 2. novembere, addig elvoltam vele de akkor elvittem saját szakállra váltó olajat cseréltetni, mert nem csak a 3ast, hanem semmit nem vett be. Hirtelen egy reggelre mintha tönkrement volna a váltó 1es kapcsoláshoz pld állóra kellett fékezni, különben nem vette be, de úgyis csak alig. Mondjuk azt addig is. Kigurultam egy útra, bokortól nem láttam szét, jött valami, szúrni akartam hátramenetet nem sikerült, aztán 1est asse. kikerültek inkább én meg álltam mint egy farok.
50km kocsikázás után városban nem lehetett vele közlekedni, nagy erővel is alig kapcsolt.
Bement a szervízbe, kijött egy belevaló 75W olajjal és a kapuban ahogy átvettem azt mondtam ez fasza. Gurultam vele egyet 6ból 2be magától repült be 1 ujjal, de az az olaj meg hidegen mórikázott később, illetve 1ből 2be volt rémszar. Most én tettem bele a következőt itthon, hát.. jó ez, legalábbis nem olyan rossz mint volt. Nem tudok olyan olajat mondani amitől varázsütésre tökéletes lenne.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
dethroner
veterán
válasz tboldi #62886 üzenetére
Az ha én szemből tesztelem szerinted szubjektív. Ha valaki más jön szembe az nem szubjektív? Én biztonságosnak találom, és látom hogy nem vakít. Más meg jön szembe a 20 éves gyári H4-el ami egy sose polírozott teljesen átlátszatlan matt búra mögött van, az objektív? Az ő szemszögéből nézve a gyári beállítás is atomvillanással ér fel és mindenkire anyázva villoghat. Ha hagyom a gyári beállítással, vagy kalibrálom kiméregetős módszerrel, de továbbra se látom vele meg időben az út szélén sétáló gyalogost és elbaszom, az nem balesetveszélyes? Ja, hogy a hondahoz ezt a módszert javasolták. Így már értem, a hondat álíltsd is ezzel a módszerrel, de ez nem honda, ez suzuki, erre nem vonatkozik a konkurencia javaslata Én elengedem azt a témát most, mindenki úgy közlekedik ahogy jónak, biztonságosnak találja.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Gyöször
senior tag
válasz szpeti40 #62892 üzenetére
Vájjá mi ez a kocsi, te vetted azt a piros swiftet? Az valami más lesz, szerintem 2ozzmexy tudja. Nekem a crossban ha csak harmada benzin hiánycikk és rátankolok akkor is nagyot szusszan. Szerintem inkább összehorpasztaná a műanyag tankot mintsem lefulladjon miatta.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
addikt
Sziasztok!
Tegnapi napon olyat tapasztaltam, hogy már nem sok volt a tankban, olyan 3 csík volt még hátra, és egy tempósabb menés után, mert pl megállt előttem a sor, olyat tapasztaltam, hogy amikor a kuplungot benyomtam, akkor ilyen 500-as fordulat alá leesett és olyan hangja volt, mintha le akart volna fulladni és utána visszament.
Délután voltunk tankolni és eléggé szuszogott amikor nyitottam a kupakot. Lehet összefüggés a kettő között?
Vákum/benzingőzzel lenne tele a tank és azért nehezebben dolgozna a pumpa vagy hülyeség amire gondolok?
Normális, hogy szuszog amikor nyitom ki a kupakot?[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz simonjoe #62890 üzenetére
A műszert is be kell állítani az adott fényszóróhoz saját kezűleg (magasság, távolság), innentől az is saccolássá válhat a gondolatmeneted szerint.
Egyébként munkagépeknél vagy egyéb járműveknél, ahol a műszer képességein kívül esnek a paraméterek, a mai napig használatos az általam leírt módszer (jobb helyeken persze, ahol becsületes és kompetens a banda). Sőt Hondáék a gyári szerelési útmutatókban is ezt írják le.
[link] & [link]Lábjegyzetként: amúgy az nem érvelési hiba, ha szakmára hivatkozunk? Csak mert én egészen véletlenül autószerelő volnék papíron.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz tboldi #62886 üzenetére
No!!!, és akkor le is zárom ezzel a dolgot!! Mérnök ember vagyok, hiszek a számokban!! Sőt, bízom bennük. De olykor vannak körülmények melyek lazán cáfolnak. Ezeknek abszolúte okai vannak, de nem kell keresni azokat, ha az eredmény már magáért beszél.
Lehet erről polemizálni, de számomra nem ér annyit. Akkor beszélhetünk az általad beszélt, leírt módszer helyességéről, h a mérést hitelesített, kalibrált eszközökkel hajtottad végre, ha nem akkor Te is csak saccolsz, így az is csak "egzaktocska"!! Az, meg h kinek a saccolása közelít jobban a valósághoz, na az megint egy jó kérdés, de valszeg a Tied, ezt is elismerem. Tehát a Tied sem olyan, csak majdnem olyan! Ami meg majdnem olyan, az nem olyan! Kérlek ennek tükrében (is) nézd a dolgot.Joe
-
tboldi
nagyúr
válasz dethroner #62883 üzenetére
és simonjoe:
Az a bajom, hogy az általatok preferált módszer kizárólag szubjektív megítélésen alapul, semmi egzakt dolog nincs benne, a viszonyítási pontok is hiányoznak, és legfeljebb csak közelíteni lehet vele a tökéletest, közlekedésbiztonság szempontjából nem épp a legelőnyösebb így nekifutni. A szembe menéses ellenőrzés megint csak totál szubjektív.
Ahogy én csinálom pontos távolságokat kiméregetve és a lámpatesten feltűntetett százalékos lejtést beállítva lesz ténylegesen perfekt. A konkrét számértékekkel és jelölésekkel válik objektívvé az egész.
[ Szerkesztve ]
-
Fiúk Megyek ki az autó mellé mert ott van dobozos kartonban kóla. Állok állok nézem mondom valami nem kerek itt. Majd leesett... Megyek be, asszony süt így 11 körül. Mondom neki azt tudod hogy ha kész vagy megyünk kocsikázni? Miért? Hát mert drágám ismét elhagytuk a másik autót
Fényszóró: Jó lett.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
simonjoe
őstag
válasz tboldi #62882 üzenetére
...azt hiszem vagy nem érted amit írtam és írtak, vagy nem akarod érteni. Itt senki sem írt olyat, h belenyúlt, állított majd minden kontroll nélkül kiment a forgalomba! Te a fal előtt, mi meg kint a forgalomban ellenőriztük. Pontosan mi is a bajod?? Az, h f@sz a rendszer ami alapján beállíttatják a lámpákat, vagy az, h biztonságosabbá teszed az esti-éjszakai közlekedésed??
Joe
-
dethroner
veterán
válasz tboldi #62882 üzenetére
Miért ne tekerhetnéd, ha utána magadnak ellenőrzöd? Nem értem mitől lesz jobb ha mértani módszerrel állítod és nem ellenőrzöd? Ha tesztelve jó, akkor nem mindegy hogy mit mutat a falra vetítve?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
simonjoe
őstag
válasz tboldi #62879 üzenetére
Vizsgabázison, majd egy márkaszervizben is állították a lámpát és mindezek ellenére lóf@...szt sem láttam vele. Annyira a kocsi elé világított, h szinte már inkább alá mint elé. Na, akkor vettem kézbe a dolgokat, és azóta boldogság van. Bizony én is mentem vele szembe, h minden kétséget kizárjak, és nem is 1x. Kinek mi jön be, nincs kétségem a módszered felől, nekem anno akkor az volt a legkézenfekvőbb.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz dethroner #62877 üzenetére
Ne, b@...d má!!! Minden izzó LED-re lett cserélve, az orrától a műszerfalvilágításon keresztül a seggéig. No, meg még egy digit relé is kellett ami kezeli az irányjelzőt. Itthon vagyok dögrováson, de a hétvégén nekifutok kérésedre. A H4 LED abban a nagy fejlámpában brutál fényt csinál.
Ja, a ködlámpa is cserélve lett egy duál-ra. DRL+ködlámpa kombót kapott.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz dethroner #62871 üzenetére
Megértelek és teljesen igazat is adok.
A Passat-ot amikor megvettük szintén ez volt a helyzet, és az általad leírt módszerrel állítottuk majd teszteltük. A Splash LED-esítésekor 1x űbb volt a helyzet, mert a csere után a belső manuális magasságállítón kellett egy fokozatot lejjebb venni és minden rendben lett.Joe
-
Tigi
őstag
válasz yaneez #62832 üzenetére
Nekem is a 3-as szokott szarakodni, sokszor elsőre nem veszi be, másodikra igen, nagyon bosszantó.
Most már elárulom, hogy megint leszállok a Suzuki vonatról, a héten vagy a jövő héten viszik az Scross-t.
Sok, számomra idegesítő dolog összejött a 10 hónap alatt, így megválunk egymástól.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
zsolt19900
őstag
válasz dethroner #62871 üzenetére
szerintem azért van ez, mert igaz, hogy oldalra is szépen terít, de nagyon éles határvonalat vág és még akkor sem szoktak nekem sem "villogni" mikor kanyarban a Mecsekben esetleg az automatika nem érzékeli a velem szemben közlekedőt és nem tompítja le a lámpát.... azzal viszont adtál egy ötletet, hogy picit feljebb tekertessem a szervizben (igen úgy osztottam szoroztam, hogy olajat ugyan én viszek, de márkaszervizes csere lesz, így ott majd tekertetek velük egy picit felfelé, mert néha én is azt mondom magamban, hogy világít "mint állat" de eléggé közelre)
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
dethroner
veterán
válasz Kolondrum #62867 üzenetére
Nem tudom mennyire tökéletes a gyári beállítás, vagy mennyire lesz az ha a javasolt mértani módszerekkel állítja be az ember. Egy dolgot viszont saját tapasztalatból tudok. Ledes swift gyárilag szerintem balesetveszélyesen rövidet világított. Csajom jár a kocsival, azt mondta ő már megszokta hogy ilyen. 2,5 évvel a vásárlás után megemlítettem a suzuki szervizben dolgozó villamosszerelő haveromnak, aki mondta hogy elvileg automata a ledes lámpa, de ránéz. Fényes nappal a a műhely faltól kb 2 méterre megállt vele és minden centizgetés, szarakodás nélkül elkezdte feljebb tekerni. Szemmel láthatóan jócskán megemelte, azt mondta jó lesz. Első alkalommal megdöbbentünk hogy mennyit tud ez a szar előre is világítani, kb szükségtelen volt felkapcsolni a reflektort. De senki, ismétlem senki nem villogott szemből. Pár esti használat után nem akartam elhinni hogy nem zavarja ez a fény a szembejövőket, ezért gyakorlati próbát eszközöltem. 2 kocsival kimentünk országútra, én elmentem jó messzire a sajátommal, majd szembe fordultam a swittel és elkezdtem közeledni felé és nagyon figyeltem a lámpája fényét. Amikor mellé értem, csak értetlenül ráztam a fejem, nem tudtam felfogni hogy lehet ez, de tényleg nem volt zavaró, vagy vakító a legkevésbé sem.
Szóval nem tudom hogy ez a beállítás mennyire lenne megfelelő a műszeres vagy a kimérőszalagozós módszerhez, de én inkább azt javaslom tekergesd és ha jónak látod teszteld, menj szembe a kocsival. Ha zavaró visszább tekered, ha nem zavaró, akkor úgy hagyodA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
antal750
aktív tag
Igen nekem is van 1üres hely. Gondoltam ott lehetne bekapcsolni, de állítólag nem.
-
antal750
aktív tag
Köszönöm
-
tboldi
nagyúr
válasz Kolondrum #62861 üzenetére
Kérlek a többi közlekedő nevében is, hogy így csináld! Danke schön!
[ Szerkesztve ]
-
Valóban, egy 10-es chrowa vagy villás és állítható. Teszt jelleggel beállítottam valamire őket. De éjjel kimegyek egy full sötét útra.
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
dethroner
veterán
Citroenben H7 izzó van, az kellemesen átmenetes, csak lehetne jobb is mint a Megalight Ultra. De ez is sokkal jobb a gyári Boschnál. Osramra majd akkor váltok talán, ha ez a mostani kiég.
Swiftben a led frankó, de ahogy a Kolondrum videóján is látszik, a legkisebb úthiba is több méterrel képes befolyásolni a látótávot. Egyik pillanatban még látod a fél világot, a másikban meg kb semmit. Ez totális balesetveszély.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
félisten
-
ncc1701
veterán
válasz szabonagyur #62843 üzenetére
Lehet azért villognak, mert vakítasz.
-
antal750
aktív tag
válasz szabonagyur #62851 üzenetére
Na erre gondoltam én is, de egyenlőre nincs meg nem bírom előhozni. Állítólag az scross-ban van. Esetleg valaki azt megtudná nekem mondani abban hogy kellett beállítani.?
A vitara kijelzője elvileg ugyanaz[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
félisten
-
antal750
aktív tag
Heló
Bocs de ezt hogy érted? Nyomkodtam én már mindent, de nem találom.
Elárulnád hogyan kell, mikor és mit.. Köszi
Bár gondolom a kis pöcökre gondoltál.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #62846 üzenetére
Ezért tettem off-ba.
-
ugri77
tag
válasz szabonagyur #62841 üzenetére
2021 es Vitarában szintezi a LED fényszórót a kocsi automatikusan menet közben is.
-
félisten
-
dethroner
veterán
válasz szabonagyur #62843 üzenetére
A fényerő az brutál a szar H4-hez képest, de sose tudnám megszokni azt, hogy nincs fényszűrődés, nincs átmenet, csak levágja a fény végét, és matt sötét van mögötte. Épp ezt látva vagyok nagyon bizonytalan, hogy akármilyen minőségi leddel felturbózzam a citroen lámpáját. A fényerő jól jönne, de a fény végén a sötétség, mint egy horror filmben
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #62843 üzenetére
Nem kell ehhez LED, a nyamvadt H4-es, parabolás fényszórókkal és Philips RacingVision GT200 izzókkal is ugyanezt tapasztalom, pedig precízen kimérve be is állítottam saját kezűleg.
-
félisten
-
félisten
-
félisten
válasz burgatshow #62838 üzenetére
2022 marciusi csak akkor allitja ha plusz suly kerul be hatulra pl, tehat nem igazan van folyamatos szintezes, mint sok mas markanal.
-
antal750
aktív tag
Sziasztok
Vitarám van 1.4t 2022-s. Azt szeretném kérdezni hogy az aktuális sebességet amivel éppen megyek, azt digitálisan nem tudja a kijelző mutatni? Ha igen, hol lehet azt beállítani? Köszönöm -
tboldi
nagyúr
válasz dethroner #62837 üzenetére
A csavarral az alapbeállítást határozod meg, ahhoz képest állítja el, ha meg van rakva az autó hátulja. Ugyanazt csinálja, mint ez a kapcsoló, csak automatice.
-
burgatshow
veterán
válasz tatararpad #62831 üzenetére
LED-hez kotelezo az automata. A gond legtobbszor az, hogy a crossover felepites miatt eleve magasan van a lampatest, ezert hiszik sokan, hogy refivel jon az ember. Aztan olyankor villantok es kesz is. Ez van sajnos.
-
dethroner
veterán
válasz Kolondrum #62828 üzenetére
Ledes swiftre is azt írja a könyv, automata fényszóró állítós, de mégis van neki csavarja amivel lehet szabályozni. És kell is, mert botrányosan röviden világított.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
válasz tatararpad #62831 üzenetére
Ez év tavaszi.
TommyY2! De én nem tudom állítani.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
TommyY2
tag
válasz Kolondrum #62830 üzenetére
Ahogy mondod, nagyon béna az automatikus magasság állítás.
Én pl. úgy próbáltam megoldani, hogy a bal oldalit kicsit lejjebb, a jobb oldalit meg egy kicsit feljebb állítottam.
Ezzel a megoldással talán nem vakítja annyira a szembejövőt, viszont jól belátom az út jobb szélét.
TommyY
-
yaneez
csendes tag
Nálam a sebváltó kezdett el vacakoni a mai nap. Eddig is előfordult igen ritkán a réginél és mostani új Crossnál is hogy időnként nem vette a 3.-at. A mai 70 km-es etapon viszont vagy 10-15 alkalommal nem tudtam elváltani, csak akkor ha duplán kuplungoltam. Roppant idegesítő és balesetveszélyes is. Az elsőt pont előzés megkezdésekor produkálta... szerencse hogy volt bőven hely. Mindegy hogy magasabb a fordulat vagy csak araszolok a városban.
Egyszer próbáltam pakolni a többi fokozatot is, nem vette csak 2-be ment vissza.
Valaki esetleg tapasztalt hasonlót? Ha továbbra is ez lesz a műsor, akkor megy szervízbe. -
tatararpad
őstag
válasz Kolondrum #62830 üzenetére
Régebbi is csak akkor állította lejjebb, ha megpakolták a csomagtartót, az alapbeállítást kézzel/szervízben kellett. Rám előtte minden második szembejövő villogott, mióta lejjebb állítattam csak minden harmadik. Viszont ha ennél is lejjebb állíttatom már én nem fogok látni semmit elég távolra. Neked a tavalyi faceliftes van?
-
Új Cross magától állítja a fényszóró magasságot? Mert szoktak rám villogni, de nem tudok beleszólni a magasságba.
[link]2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
félisten
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Gyöször #62818 üzenetére
Igen, de mint tudod és néhányszor már megénekeltem ez egy "vasárnapi autó", van hogy 2-3 hétig be sincsen indítva, mivel a "hétköznapokon" az OFF-t használom, így maga vagyok a kétlábon járó sztereotípia gyár...
Ritka hogy fut a Vitara, amolyan "fall back" pozíciót tölt be, mivel a másikat használom és nem keresgélném azért a parkolóhelyet 10-15 percig, hogy felmenjek a családért meg a kulcsért és vissza lemenjünk átüllni a Suzukiba ha rövidebb útra megyünk.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Vigneau
félisten
válasz tboldi #62820 üzenetére
Az simán jó lehet. Befele viszont nagyon nem tuti, már az ET45 is cink. A i10 ET48 4x100 15x6J pedig már felfeküdt a féknyergemen.
Persze nem mindegy, milyen széles a felni. A gyári 15"-s csupán 5" széles. Az biztos, 6" fölé én már nem megyek. 175-ös gumi miatt erre is kell figyelni.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Qtya123
őstag
válasz Gyöször #62817 üzenetére
Ha alacsony a nyomás, akkor írja, hogy melyiken az. Viszont ha egy érzékelő nem működik, akkor tpms service felirat és nem mutatja, hogy melyik az. Legalábbis úgy tudom.
De ha jelezné sem tudnám megnézni, hiszen menet közben nem lehet, álló helyzetben (pontosabban már 144 km/h-tól lefelé) meg ugye rendben van minden.
-
Vigneau
félisten
válasz 2ozzmexy #62814 üzenetére
Valami hasonlóra gondoltam, úgy éreztem.
Olyan nehéz jó áron ET40 4x100 15"-s alufelnit találni a 2018-as Swift-emhez. A Yaris meg pont ilyen, csak ET39. De ha komplett a kerék (175/65), akkor is kell cserélni szelepet...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Qtya123
őstag
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Qtya123 #62809 üzenetére
Ez elég érdekesen hangzik, nekem a nyári szett full gyári, azzal vettem az autót és rendeltem hozzá szerelt téli kerékszettet szerelve (téligumi+marutti lemezfelni + utángyártott szelepek).
Sosem volt ilyen gondom mint neked, pedig volt már hogy a forgalmi helyzetből adódóan bele kellett hajszolnom a technikát ilyen tartós 180-200 közötti tempóba... Dunaujvarostol Pécsig toltam így és nem balhezott.Az OFF cegesen mindkét szettben a leghitvanyabb alis szelepek vannak - természetesen drágán leszamlazva - és azzal rendszeresen járok az EUn belül kb mindenhová, szóval kapják az "érzést" ahogyan kell, mégsem volt azokkal sem olyan gond hogy sebesség függő lenne a működése.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
-
Én meg közel sem ezeken a nyomásokon járok és nem vauzik miatta. Ma reggel kb 2.2 lesz benne induláskor.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Qtya123
őstag
válasz ilyen_85 #62804 üzenetére
"Igy tudsz guminyomást mérni a pótkeréken is, anélkül, hogy ki kéne venni a csomagtartóból. "
Mármint némely autónál igen. A Suzuki tudtommal nem ilyen. Ott mutatja a 4 darabot, ami az autón van éppen aztán ennyi. A TPMS menüje is faék néhány más típushoz képest.
Amúgy úgy néz ki pont kerül a mizéria végére. Ma is pályáztam. Téves út volt a nyomásértékeken agyalni, nem azért sír az autó.
A pályázás során leteszteltem: 150-es tempónál jött megint a hiba (keréknyomások ekkor 235-238 között voltak).
Amint lassítottam kicsit, kb 10 másodperc és elmúlt. Vissza 150-re, néhány perc múlva megint hiba.
Na akkor lassítsunk a tempomattal, egyesével visszavéve, hogy mikor szűnik meg.
148 km/h -- hiba nem múlik
146 km/h -- hiba nem múlik
144 km/h -- hiba kb 10 másodperc múlva megszűnik.Visszagyorsítás 146 km/h-ra, hiba újra előjön. Visszalassítás 144 km/h-ra, hiba 10 másodperc múlva ismét eltűnik. Utazás tovább 144 km/h-val: hiba nem jön elő.
Arra tudok gondolni, hogy ezek a nagyszerű utángyártott szenzorok közül valamelyik bizonyos tempó/centrifugális erő felett meghibásodik. Mondjuk laza benne az elemet leszorító fém pöcök és bizonyos centrifugális erő felett már nem érintkezik, így nem ad jelet és jön a TPMS SERVICE hiba.
Szóval két opció van:
Vagy használom gondtalanul és elfogadom, hogy egy egészen speciális sebességhatárolóként üzemelnek a szenzorok , vagy elengedem ezt az utángyártott vonalat és kiköhögöm a gyári szenzorokat, amelyek egy új, prémium gumiabroncs árában vannak...Amúgy falatozzon sünt a Suzuki. Egy csomó dologban jelen van a spórolás, legyen szó Swiftről, Vitaráról, Crossról, bármiről. Bezzeg a retek tpms rendszerből még véletlenül sem az olcsóbbik indirektet teszik bele, hanem a drágábbikat...
Spóroltak volna inkább ezen a szerteszét álló műanyagok, meg a sokaknál jelen lévő zörgések helyett.[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
dethroner
veterán
válasz ilyen_85 #62804 üzenetére
Hülyén tetted fel a kérdést Miénk is mind a 8 kereket megtanulta, nem rinyál. De ettől függetlenül egyszerre 4 szelep van csatlakoztatva
#62805ncc1701 Én meg kb csak szezonális váltáskor nyomok bele. Franc se érti, de nekünk nem szokott kérni bele. Volt hogy reggel szólt hogy kevés, de utána beáll, és többé nem jelentkezik.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ncc1701
veterán
Mit tököltök ezzel a keréknyomással, csak pislogok. Én 2.6-ra szoktam fújni, mikor tankolok, kész.
-
ilyen_85
senior tag
válasz dethroner #62801 üzenetére
Először én is néztem, hogy miért kéne 4-nél több, de a feljebb linkelt cikkben irták, hogy jobb autókban 8-10-et is lehet, mert tudod szinkronizálni a pótkereket és a téli garnitúrát is és annak a pótkerekét is.
Igy tudsz guminyomást mérni a pótkeréken is, anélkül, hogy ki kéne venni a csomagtartóból.
#62802 Vigneau
Köszi szépen![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- Autós topik
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest