- AI-ra, játékra, mindenre kiváló lehet a Gigabyte új PC-je
- Hamarosan kapható a Razer új, kábelmentes töltéssel kecsegtető egérpadja
- A Fehér Házban marad a Starlink Trump és Musk rossz kapcsolata ellenére
- Kompakt MSI alaplap érkezett Ryzenek alá
- ASUS blog: hódítsuk meg az online tabellákat ROG egerekkel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ViZo72
tag
válasz
GEPESZ66 #71696 üzenetére
Lehet, hogy Neked újabb Ignised van mint Nekem (2003-as), mert az enyémnél az ajtómatricán egyrészt nem BAR-ban van megadva, másrészt nem tér ki külön téli/nyári guminyomásra, sem a matrica, sem a kézikönyv.
Lásd a képen.
Valóban van egy 2.3-as érték a matricán, de az nem bar, hanem kgf/cm2.
Átváltva: 2,3kgf/cm2 az kb. 2.25 bar.
Nem nagy különbség, de ha már tizedekről kérdezel, lássunk tisztán. :-)
Szerintem ha 2,3bar-ra fújod (2,35kgf/cm2) akár elöl-hátul azzal jó vagy a táblázat szerint is.
Én többnyire 1, ritkábban 3 személlyel használom az autót:
elöl: 2,4-2,5 kgf/cm2,
hátul: 2,3-2,4 kgf/cm2 értéket használok.Elöl nem szeretem, ha laposnak tűnik a gumi (gumitól is függ), ráadásul kanyarokban hamar észrevenni, hogy mászkálós lesz érzetre.
Ha meg lusta vagyok, akkor 2,5kgf/cm2 és nem kell olyan sűrűn nézni. :-)
Hátul meg amúgy is "buta" a futómű, könnyen elpattog, ott jó a 2,3 és töbnnyire nem megyek 2,4kgf/cm2 fölé.
Ezek minimális különbségek egyébként, de a 2,3kgf/cm2 értéket én alsó határosnak tartom elöl-hátul, látványra is, érzésre is.
-
Qtya123
őstag
-
ViZo72
tag
válasz
GEPESZ66 #69096 üzenetére
Itt is van, ezt olvasd még át.
https://kacsa-ignis.hu/keyless/ -
ViZo72
tag
válasz
GEPESZ66 #69096 üzenetére
Még egy olyan emlékem is van, hogy az Ignis ajtónyitási "viselkedése" 2 módban állítható, hogy mi történjen nyitáskor. Villogjon, ne villogjon, belső lámpa világítson vagy ne.
Valami ilyesmiről szól a dolog, csak most nem találom a leírását.
De magától akkor sem válthat a 2 mód között, az nem normális jelenség, hogy egyszer így, aztán máskor máshogy. -
ViZo72
tag
válasz
GEPESZ66 #69096 üzenetére
Az index fel NEM villanásra nem tudom a megoldást, enyém sosem csinált még ilyet.
Alapjáratot valóban elfelejti akkusaru levételnél.
Alapjárat tanítására én nem alkaztam semmi bonyolult dolgot.
(Gondolok itt olyan, máshol olvasott tippekre, hogy üresben, többször egymás után tiltásig kell forgatni és megtanulja, meg hasonlók. Sosem csináltam, nem hinném, hogy ez a módja.)Én egyszerűen azt csináltam, hogy kihűlt motorral beindítottam és hagytam egy helyben járni, amíg elérte az üzemi hőmérsékletet.
Hidegen beindítva nem áll le az emelt fordulat miatt (teéln főleg nem). Viszont ahogy melegszik a víz és a motor, szépen végigjárja hidegtől-üzemmeleg állapotig a hőmérsékleteket és mindig igazítja hozzá (csökkenti) az alapjáratot. A végén -üzemmelegen- ugyan majdnem leáll, küszködik egy kicsit, de aztán megtalálja magától a helyes alapjárati értéket. Nekem ez vált be.
De emlékeim szerint olyan is volt, hogy ha elég gyorsan cserélek akkut, akkor nem is felejti el az alapjáratot. Gondolom kitart pár másodpercig valamelyik kondi.(Mielőtt kikapok: tudom, nem optimális sokat járatni helyben, de kb. 6 évente cserélek akkut, szerintem ennyi időnként 1x belefér.)
Autó memóriájának törléséről nem tudok, de korábban (kb. 15éve) voltak olyan tippek Ignisek körében, hogy tavasszal érdemes levenni az akkusarut, hogy az autó elfelejtse a téli, hidegindítós beállításokat és így hamarabb álljon át melegebb időre és így jobb lesz a fogyasztás is.
De ez szerintem mindössze csak az a folyamat amit leírtam fentebb... -
-
Jadro
veterán
válasz
GEPESZ66 #59705 üzenetére
Kábelkorbács lesz a ludas. Jobb felül érdemes megnézni, ott szokott megtörni a sok csomagtér ajtó nyitogatástól. Nekem anno az ablakmosócső is eltört, ezért szépen a csomagtartó szélébe spricceltem egy ideig, mire észrevettem.
(Na meg a csomagtartó is egy darabig nyitva maradt, pedig azt hittem zárva van.
)
-
válasz
GEPESZ66 #46416 üzenetére
[link] igen, mindkét oldal.
a cikk a telefonkártyát ajánlja (bankkártya vagy vmi plasztikkártya jó lehet szerintem.)"A kapcsoló kiszedéséhez 2db régi telefonkártyát használtam, mert ezek viszonylag kemények a kapcsoló oldalából kiálló fém fülecskék benyomásához, viszont elég puhák ahhoz, hogy ne sértsék meg a műanyag műszerfalat."
-
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
GEPESZ66 #43415 üzenetére
Szerény tapasztalatom szerint ha nem lóg vagy zörög semmi, akkoris érdemes alánézni.
A rendszámtartó műanyag keret eléggé lágy anyagból van, tud deformálódni majd visszanyerni eredeti formáját.Ha biztosra akarsz menni, akkor az első és legfontosabb, hogy alánézel (klasszikust idézvén: "hajlik a térdem? igen, úgyhogy alánézek...") előről. Lehetőleg betonon állj meg vagy tegyél alá újságpapírt, hogy lásd ha vmi szivárog. Ha a közeljövőben mész szervízbe akkor ott úgyis felemelik, érdemes szólni h volt egy ilyen eseted.
nagy mákod volt, az én legutóbbi őzem (2002, ősz, szürkület, a beláthatatlan kanyar közepén álldogált) kicsapta a jobb első futóművet az akkor 4 hetes kocsi alól és félig bejött a szélvédőn, egy kész csoda volt hogy nem az árokban végeztem (szerintem kocsikázni akart, mert még fél méter és beüll mellém a jobb 1-be
)
-
jksx
senior tag
válasz
GEPESZ66 #40013 üzenetére
Régen szereltem már le és fel.
Úgy emlékszem, hogy a kerékjáratnál is van csavaros rögzítés és a csomagtérajtó takarásában is csavarok tartják a lökhárítót. Alul ha jól emlékszem patentek vannak csak. Ha meg tudod mozdítani, akkor lelazult. Ha nem mozgatható akkor lehet, hogy kicsit megnyomták hátulról, csak nem látszik.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H170M i7 6700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB KOLINK Observatory Lite TT 500W
- AKCÓÓÓ!!! Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló
- Honor Magic7 Lite / 8/ 512 GB / Gyárifüggetlen / 12hó Garancia
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 - 6 hónap Garancia
- RÉSZLETRE , Bankmentes , kamatmentes Asus Rog Zephyrus G16
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest