Hirdetés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bluetooth hangszórók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen videókártyát?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen processzort vegyek?
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
Új hozzászólás Aktív témák
-
Az eddigi tesztfutamok alapján, kiemelnék néhány dolgot, amire jobban kell egy kicsit figyelni mindenkinek, de legalábbis többeknek. A szabályzatból idézve:
A PH! WTCC TEAM futamok időmérő edzésén, és a futamokon tilos a nyilvános chat használata...bajnoki futam bemelegítőjében a vb-ken kívül más nem írhat a chatre!
Ez azt jelenti, hogy se kérdőjelek, se "ok" se semmi nem kerülhet a chatre. Ha valami gáz van, a vb-k/admin majd jelzi, és megteszi a szükséges lépéseket, tájékoztat. Ha valakinek problémája van, az így járt, emiatt nem "szemeteljük" össze a chatet. Ezért van most már az, hogy a futam előtt 25 perces gyakorló indul az éles jelszóval. Ha valami gond van, ott kiderül. A késés magánügy, meg az is, ha valaki nem találja a gázpedált.

A kicsúszott, padlógázzal továbbhaladó, másokat veszélyeztető játékos jelentős büntetésben részesülhet.
Ez azt hiszem egyértelmű. A futamok előtt kereken egy hét lesz a gyakorlásra, szóval remélhetőleg mindenki betanulja annyira a pályát, hogy önhibából nagy kicsúszások nem is lesznek.
Tilos a versenypályákon műszaki meghibásodáson kívül egyéb okból megállni.
Chatelni nem a pályán kell.

Tilos a rajtnál más autót meglökni, kilökni, sérülést okozni.
Erre is fokozottan kell figyelni.
Kanyarban az választhat ívet, akinek a kanyar bejáratánál az autó orra előrébb van. A hátrébb lévő versenyző köteles igazodni ehhez
Ez azt jelenti, hogy szabályos haladás esetén, ha az előrébb haladó autó már kanyarodik, akkor nem vágunk elé, főleg nem úgy, hogy őt ezzel hirtelen manőverre kényszerítjük. Természetesen a helytől függően mellé be lehet menni, és neki is kell figyelnie, hogy ilyenkor ne szorítsa le a másikat. De ha nincs elég hely, a hátsónak fékezéssel kell alkalmazkodnia.
mindkét autó egyszerre érkezik a kanyarba, mindkét versenyzőnek fokozottan kell figyelnie arra, hogy az autók kontaktus nélkül el tudjanak fordulni egymás mellett
Magyarul ne szorítsuk le a másikat. Erre nem mentség az, ha az egyik kocsi hátrébb van, és az első "nem látja" azt.
Asszem ennyi.

Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Bluetooth hangszórók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen videókártyát?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...
- MSI RTX 3070 8GB GDDR6 SUPRIM X - Dobozos, Újszerű - Eladó!
- Prémium V901 - DDR5 - Intel i5-14600KF - RTX 5060Ti - 32GB - 1TB SSD - www.olcsogamerpc.hu
- RTX 5070 Ti/ Ryzen 7 7700X/ PRIME X670-P/ Freezer 36/ új, bontatlan/ garancia/ ingyen foxpost
- Amazfit Balance 2 új
- Focal Chorus 716 5.0 hangsugárzó szett
- Apple iPhone 12 Mini 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3452
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Mini 64GB Black-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3456
- Intel Core i5 4440 4mag 4szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Corsair T3 RUSH gamer, irodai szék
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest




