Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
odorgg
addikt
Sziasztok!
Némi nyekergő csapágyhangot vélek felfedezni a klímakompresszor irányából, lehet rajta cserélni csapágyat, vagy kompletten ki kell cserélni a klímakompresszort?
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
Adott egy 1.8-as, 2004-es Zafira. Már egy hete, hétvégén is hallottam a panaszt, hogy mintha darabos lenne a kormányszervó. Ma állítólag teljesen elment. Szerelő ránézett, valahol nyomja ki a szervóolajat (kicsi tócsa is volt a kocsi alatt egy hét állás után). Visszaolvastam a topikban, ha jól látom, ez Opel betegség, nem egyedi eset. Mivel hosszabb út is lenne lassan, így nem lenne célszerű folyamatosan utántöltögetni.
Valószínűleg új kormánymű lesz, felújítást hanyagolnánk. Mire kell számítani? Milyen márkát lenne érdemes beszerezni?
-
Szada85
aktív tag
válasz
AMD Power #78181 üzenetére
Most délután kicsit játszottam a konfigurátorral, a legmagasabb felszereltségü 2 literes, 260 lovas benzines Insi Sedan OPC pakettal, 20"-os kerékkel, extrázva ~55 Ezer €-nál ( ~ 16,5 millió ) állt meg. Ezek után nem biztos, hogy akarom tudni mennyi lesz a GSi...
@to all:
Astra G tulajok ( 3/5 ajtós ) figyemébe ajánlanám...
Ö izé, hogy Közeleg aTélKarácsony... -
trassher
addikt
-
kisZ2
csendes tag
Astra G-nél van valakinek egy jó módszere hogyan lehet a kézifék szoknyát rárögzíteni a műanyag tartóelemre. Olyan lenne jó amihez nem kell vastag tűzőkapocs és tűzőgép.
-
Szada85
aktív tag
válasz
AMD Power #78185 üzenetére
Ugyan már azóta eltelt 4 óra, ergo lehet vettél is valamit, nekem a Gsi-ben 55Ah-s akksi van ( Exide Excel ), és gond nélkül teszi a dolgát évek óta.
Ami valóban fontos, hogy jobb oldalt legyen a pozitív.Kb ennyi.
Kell hozzá egy 10-es villáskulcs a sarukhoz, a lefogatót pedig ha jól emlékszem 13-as villással tudod kivenni. -
zolikaDB
veterán
válasz
mohabá 007 #78127 üzenetére
Ez utolagos kodlampa...
Akkor mikepp tudnam beallitani es fixalni? -
Petyyyyy
addikt
Na, most én is okosat: Jól látom, hogy G Astra estén a levélrácsot csak az ablaktörlő karok leszedése után lehet kipattintani?
A levélrács alatt van egy marék túlevél, azt szeretném eltakarítani. -
Diabolis
aktív tag
Üdv! Némi segítséget kérnék.
1999 G Astra, 1.6 16v. Tünet: Minimális gázadás, finom gyorsítás. Aztán leveszem a lábamat a gázról, és kicsit bakkecske érzésem van, elkezd rángatni. Anno a Fábiámban akkor volt ilyen érzés, amikor eltört az egyik motortartó bak. De most ellenőriztem, nem tört el semmi. Fogyasztásom teljesen jó (6,5 vegyesben), kormolni nem kell, gyertyákat most néztem, olaj frissen cserélve.
Valakinek valami tipp? Esetleg találkozott valaki hasonlóval? -
AMD Power
titán
Gyors kerdes az F tulajoknak! Nem vagyok otthon nem tudom megnezni. Nekem ha kell aksi az autoba uj akkor van e valami amit tudnom kell,hogy milyet kell kernem. Megdoglott az aksi a kocsiba es nem vagyok otthon. De kene vennem egyet.
-
Szada85
aktív tag
válasz
AMD Power #78181 üzenetére
Nagyon nagy a titkolózás az OPC-röl, lesz-e, nem lesz, bár már a GSi is gyorsabb, mint az elözö OPC, ami már önmagában pozitívum.
A GSi külsöleg is szépre lett megálmodva, belül azok a kagylók pedig nagyon csábítóak. Kíváncsi leszek az árára ( hogy tudjam, hány évet kell várjak, mire használtan elérhetö sávba kerül).
-
-
Fr0z3n
őstag
Mindenképp
De mi az amit írtál? Fingom nincs róla
Amennyire képbe vagyok, meg azért volt kpm-es ismerőst kérdeztem, a festés is egyedi lesz. Sima fehér caravan, de az előző tulaj lefestette ecsettel az egész autót fehér festékkel, szép matt az egész. Erre fújok fényes fehér festékkel. Így ott a minta meg nincs. Az lenne az igazi ha találnék fluoreszkáló festéket vagy fehér vagy átlátszó verzióban. Illetve azt nem tudom matricát mennyire enged ez a szép szolid ungarishe szabályozás -
-
Fr0z3n
őstag
Gallytörő rácsot látott már valaki astrán?
-
#51970304
törölt tag
válasz
diegho #78166 üzenetére
Szia ! Próbáld meg óvatosan felcsiszolni a festéket és kend le Forrokémia kémiai rozsda átalakítóval. Kb 800ft egy flakon. Ez a megoldás nekem bevált. Igaz nekem fekete volt a küszöb és észre sem lehetett venni hogy le van kenve valamivel. Nem kell csodálkozni majd, hogy az anyag fehér. Száradás után fekete lesz.
-
-
#51970304
törölt tag
válasz
Luck Dragon #78165 üzenetére
Nem lesz semmi baja
de ha gazdagon van helyed le teheted raklapra is. Nekem az állvány praktikusabb.
-
diegho
nagyúr
Ma vettem észre, hogy a bal küszöbnél a hátsó ív előtt megjelent pár hólyag és két pici pötty rozsda is. Érdemes ezzel most foglalkozni, vagy a küszöb komplett cseréje a megoldás?
-
-
Szada85
aktív tag
válasz
Luck Dragon #78157 üzenetére
Jelenleg ideiglenesen, fektetve egymáson pihennek, a legalsó alatt karton, közöttük pedig padlószönyegböl vágott négyzetek. De erösen gondolkozom én is, hogy ha lesz Lidl-ös akció idekint is, akkor beújítok ilyen állványt, láttam otthon, és szimpatikusnak tünik.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
mohabá 007 #78155 üzenetére
Csákó.
2.5 V6 Omega random leáll alapjáraton. Fojtószelepet, légtömegmérőt kiganéztam.
Merre keressem még a hibát?
-
#51970304
törölt tag
válasz
Luck Dragon #78157 üzenetére
Szokott lenni a LIDL ben keréktároló állvány. Nagyon jó megoldás ;-)
-
#51970304
törölt tag
válasz
mohabá 007 #78155 üzenetére
Kínomba szétszettem a legszűrőháztól a pillangószelepig mindent. Meg átnéztem a vákum csöveket hátha van valamin repedés de semmi. A csatlakorókat meg a légtömeg mérőt ki fújkáltam contact tisztítóval. Az az érdekesség, hogy én ebből a nyomaték problémával kapcsoltban nem veszek észre semmit. Az autó tökéletesen megy. Ennek szerelő lesz a vége. Találtam Zsámbokon egy jónak tűnő szakit opel-autodiagnosztika.com . Tesóm már volt nála egyszer még X20DTL turbó problémával. Állítólag profi az élő adat diagnózisban.
-
Petyyyyy
addikt
válasz
Luck Dragon #78157 üzenetére
Nem olvasztjuk be, ha erre gondolsz.
Most épp egy salgó polcon, kartonpapíron pihennek fektetve.
-
Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni tőletek hogy ti milyen formában tároljátok az alufelniket? -
Szada85
aktív tag
válasz
AMD Power #78154 üzenetére
Ezen én is gondolkoztam, bár utcán még nem nagyon szaladgál szériában GSi, csak a hivatalos újságírói fotók vannak, most mutogatják az autószalonokon is, emiatt lehet. Vagy B lehetöség, mégis lesz OPC, és ahhoz reszelik a techikát.
Igazából nálunk is a legtöbb "tesztautóval" ugyanilyen álcafóliával mennek a tesztpályán is, és az utcán is hardware-software közben, függetlenül attól, hogy már futó típus, vagy még bemutatás elött állók.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
#51970304 #78150 üzenetére
Nem mondom,hogy az a jó,amit én állítok,csak megpróbálom,mert lehet...
A hibakód táblázat összeállítását szabvány rögzíti,amit minden gyártó köteles betartani:[kép]
Ha a hibakód táblázatot nézem,a gyártó által megadott hibakód:
P1112= IAT, Circ Interm szenzorok, alacsony feszültségGyártó független hibakód: P0112=Szívólevegőhőmérséklet-jeladó jel kicsi
A kettő egyet beszél.
A motorok többségében a beszívott levegő hőmérséklet érzékelő külön van a MAF-MAP tól.[kép]
A te motorodnál meg sehol nem találni:[kép]
Ekkor kezdtem nem érteni,hogy lehet az,hogy hibakód van,IAT meg nincs?Beletúrtam az okosomba,
és láttam meg,hogy va olyan MAF amibe bele van építve a beszívott levegő hőméséklet érzékelő.A tiéd is ilyen.(eddig én se tudtam,hogy van ilyen is)
Még az is elképzelhető, hogy az egész mizéria a másik hibakód miatt van:
P1606 = Replace Electronic Control Unit (ECU) C-02
P0606=ECU mikroprocesszor meghibásodás (gyártó független hibakód) -
#51970304
törölt tag
válasz
mohabá 007 #78147 üzenetére
Bocs a hülye kérdésért de az IAT sensor a légtömeg mérőben van jól tudom?
-
#51970304
törölt tag
válasz
mohabá 007 #78147 üzenetére
Itt egy leírás. Ettől függetlenül lehet a te észjárásod a helyes
-
fcbarca
őstag
sziasztok.Hol a legérdemesebb,és legolcsóbb Astra G-be alkatrészeket vásárolni?
-
#51970304
törölt tag
válasz
Feenyx #78146 üzenetére
Mindenképp a levegő beáramlás körül gondolkodom az én észjárásom szerint. Gyanakodok a légtömegmérőre is. Lehet az ad rossz értéket és az produkálja a hibát. Érdekes játék lesz az biztos.
A tempomat tuti, hogy azért oldja a gáz és teszi vész üzemmódba a dolgokat mert rossz nyomatékot érzékel.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
#51970304 #78144 üzenetére
Én másképp látom
P1112 = IAT, Circ Interm szenzorok, alacsony feszültség
lAT (Intake Air Temperature) – A beszívott levegő hőmérséklete
" Az érzékelő meghibásodása P0112 vagy P0113 diagnosztikai hibakódot eredményez.
(P0112 = Beszívott levegő hőmérséklet érzékelő 1 áramkör alacsony jelszintű bemenet)"Ha a szívócsatornába áramló levegő hideg, az IAT-érzékelő a gyújtásidőzítésben is szerepet játszik.(rossz gyujtásidőzítés = nem megfelelő nyomaték)
-
Feenyx
aktív tag
válasz
#51970304 #78145 üzenetére
Nekem akkor dobta ezt a P1112-es kódot, amikor a Twinport szelepvezérlésről lehúztam a vákuumcsövet. Nekem ez rosszalkodik, ki is mérték, hogy nem mindig tudja éppen hol áll. Nekem az a jelenségem, hogy 3000-es fordulat körül ha intenzíven gyorsítok akkor torpan egy pillanatra az autó, miután lehúzom a vákuumcsövet nyitott állapotban maradnak a twinport szelepek és akkor nem produkálja ezt viszont a P1112-es hibakódot kapom. Azt megnéztétek, hogy nincs-e kicsúszva/elrepedve/elszakadva? Ha nincs én lehet egy teszt erejéig lehúznám a csövet róla (a végét a csőnek egy csavar el lehet dugaszolni), hogy akkor is prdoukálna-e ilyet. Csak tipp de mondjuk engem még aggaszt ez a P1606-os kód is.
-
-
#51970304
törölt tag
válasz
mohabá 007 #78143 üzenetére
Tudom, hogy segíteni akart. Meg is köszöntem neki. P1112 a twinport szívósor hibára utal. Semmi rosszindulat nem volt a hozzászólásomban.
-
-
#51970304
törölt tag
válasz
Luck Dragon #78136 üzenetére
Köszi szépen hibakód leírását...Ezt eddig is tudtam mert kiírta az autocom. Nem a hibakód leírására vagyok kíváncsi.
Ebből semmi nem derül ki...Csak annyi, hogy nem jó a nyomaték és nyilván ettől dob twinport is hibát. Ahogy írtam a jeladó ki van mérve és tökéletesen működik. -
-
Tikakukac
titán
Na bedobom ide is, kövi héten megyek haza és pár dolgot addig be kell szerezni, mert gatyába rakjuk a taligát:
1.4 XEP-re van kinézve 19FG motorkód kezdettel:
MOBIL 1 ESP FORMULA 5W-30 4L olaj és Mahle OX173/1D/SZ szűrő. Ha ez jó, majd megnézzük a 0-s változatot is kövire.
Hűtőfolyadék. Nekem elég narancssárgásnak tűnik, de elvben piros kell bele. Gyári GM jó bele? Ha igen akkor 2 vagy 3 flakont vegyek? Nem tudom mennyit lehet leengedni belőle, gyári töltet valami 5,5l körül van, de szerintem 2 liter simán benne marad a blokkban és járatokban.
Többi:
Első körben: alsó motorburkolatból ez is felmegy? Íme. Elvben 8 csavar és 8 patent kell, ilyen meg ilyen.
Második: felső burkolatból ez jó?
Harmadik: kellene kapcsolható első lámpa és hátsó sorba is egy pilács. Elsőre 2 cuccot találtam: 1 és 2. Hátulra pedig ilyet. Ezekből melyiket célozzam be?
Negyedik pedig pilácsos kapaszkodó: ilyet
Na aki tud pipáljon be pár sort, hogy tolhatom kosárba
-
válasz
#51970304 #78132 üzenetére
Szia.
P1606 Motorvezérlő csere szükséges (ECU) C-002
Universal
P1606 Motor nyomaték nem elfogadható.P1112 Port inaktiváló mágnesszelep működési hiba C-010
P1112 Port inaktiváló pozíciószenzor áramkör alacsony feszültség C-010
P1112 Port inaktiváló pozíciószenzor áramkör magas feszültség C-010 -
WP14
őstag
válasz
Szada85 #78134 üzenetére
Én is hallottam az i500-at, természetesen kellene is, de turboval azért mégis más lenne a hangja is, főleg egy minőségi lefújóval, pl. Bailey.
Abból indulok ki, hogy enyém gyárilag 190 LE és 250 Nm, de a phase1 óta sokkal inkább élményautó a 230 LE és 360 Nm-rel, mint előtte. Olyan többletet adott, amit nem képzeltem, pedig tudtam sokat dob rá.
Én sem azért írattam meg, hogy folyamatosan a belső sávban haladjak 230-cal, de sokszor jól jön a fürgesége, ereje. -
Szada85
aktív tag
válasz
Szada85 #78129 üzenetére
Pedig az i500 is nagyon szépen szól, 1-2-t volt szerencsém hallani picit más az orgánuma, mint az enyémnek.
A teljesítmény pedig relatív, persze a sok sosem rossz, én is szeretem, ha van hova nyúlni szükség esetén, de a közlekedési helyzetek 90%-ára böven elég már ez a 211 is, nem nagyon volt eddig, hogy kevésnek éreztem volna. 200 tájékán vehetö észre, hogy ott már nem annyira fickós, onnantól már csökken a vehemencia, de abban a sebességtartományban amúgy is ritkán mozgok, így nem zavar, meghagyom a területi képviselöknek meg a kispöcsüeknek az effajta belsö sávos emberkedést. -
psalm69
csendes tag
válasz
Hauptmann #78119 üzenetére
Szia!
Egy Z14XEP Astra G-ben cseréltem multikormányt.
- vettem egy multikormányt
- kaptam egy bontott kormány/légzsák átvezetőt (mert az eredeti nem támogatta a multikormányt) ezt cserélni kell.
- volt egy olyan Pioneer rádióm ami vezetékesen távirányítható.
- vettem egy kontrollert a rádióhoz. [link] -
#51970304
törölt tag
Sziasztok ! 2004 es évjáratú Z14XEP ASTRA H ról lenne szó.
Hibakódok P1606 és p1112Tempomatozásnál tapasztalom azta hibát, hogy emelkedőnél az automatikus gázadás nem egyenletes hanem szakaszos. Illetve tempomatozásnál bedobja a szervízlámpát. A motor gázadásra nem reagál. Ilyenkor újra kell indítani az autót és minden megjavul.
CIM modul forrasztások rendbe lettek téve.Azzal nem gondolnám, hogy probléma lehet. A twinport szívósor pálcába közepén a mágnes ok. A pálca nincs eltörve és a pozíció érzékelő is ki lett mérve az is rendben van.Valakinek van a fenti hibával kapcsolatban tapasztalata?
-
-
_seth_
veterán
válasz
diablo1984 #78126 üzenetére
Ui.:
Elpakoltam a kocsiban, közben kiderült, hogy 6 éve lejárt az EÜ doboz, cseréltem, a régi spray tűzoltópalackot cseréltem egy ABC szakaszos porraloltóra, kidobáltam kb 10 kg felesleges szerszámot, kacatot a csomagtartóból, most már felesleges plusz folyadékokat, egész jól el is pakoltam azt ami benne maradt, így most egész takaros rend van benne
A pótkerékbe szerencsére befért a szerszámos táska, pótizzók, vontatókötél, bikázókábel, kontakt spray, javítófesték, defekt spray.
A kesztyűtartóban is meg kell csinálni ugyanezt a pakolást mert ott is elhatalmasodott a káosz már egy ideje -
_seth_
veterán
válasz
diablo1984 #78124 üzenetére
Semmi durva nincs itt, én fújtam le
Ahhoz képest egész jó lett, hogy csak ott a hátuljánál látni színeltérést, pedig jóval több elem van amit én fújtam le. Ok.: még úgyis kap jövőre másik hátsó lökhárítót, a két hátsó ív is ki lesz cserélve még ha most rendben is van, és majd akkor lesz lefestve amit kell
-
_seth_
veterán
válasz
Luck Dragon #78120 üzenetére
Danke
WP14: Rosszul látod, mert nem a bal hátsó ajtó tér el színben a többitől, hanem a bal első ajtó alja valamint a sárvédő ív és felette lévő rész
De végülis rá lehet fogni, hogy az ajtó üt el, pedig az gyári teljesen
V6-ot láttam már vekiból, 2,5-2,6-ot, de turbót még nem
-
-
Hauptmann
veterán
Multikormányt mennyire nehézkes beszerelni egy Astra G-be? A két gombsort del lehet szerelni a sima kormányra, vagy kormánykereket is kell cserélni?
-
Szada85
aktív tag
válasz
kocolaci #78113 üzenetére
Ezek alapján akkor valószínü müködnie kellene, mivel nem találtam direkt Insignia kompatibilitást, emiatt is írtam, hogy a legbiztosabb, ha rákérdez.
Irigylem is a FL-es Vectra, B Zafira tulajokat, mert a FL elötti ncdc2013-assal elvileg nem kompatibilis ( legalábbis lista alapján ), ezért ott valamit tákolni kellene és megcsapolni a CD-tár vezetékét valami módon, de ahhoz meg kellene ismerni a Dension lábkiosztását. -
kocolaci
csendes tag
válasz
Szada85 #78073 üzenetére
Igaz, hogy B Zafirához (DVD90 rádió), de én is Densiont használok, GW300-at. Az eszköz teljesen jól működik, minden funkciót a kormányról vagy a rádióról lehet kezelni, információt a központi kijelzőre írja ki (szám came, album, előadó, mappa, lejátszási mód).
Ha jól láttam, akkor van nekik J Astrához való verzió is, amiben hasonló/megegyező rádiók voltak, mint az Insigniában. -
Szada85
aktív tag
válasz
rvn_10 #78107 üzenetére
A - szerintem - legtisztább útja ennek, ha elöször is leülsz a családdal, és definiáljátok a célokat az autóval, az elvárásokat, mert addig csak a pillanatnyi hév rángat a típusok között.
A keretetek adott, illetve nagyjából azt is leírtad, hogy milyen felhasználásra ( napi 15km ingázás ), mellette néha egy-egy hosszabb út - keresel autót.
A következö kérdés, hogy igazából mekkora autó is kell?
Elég a kisebb méretü, cserébe praktikusabb ( mint pl, amit írtál Meriva, 5 ajtós H Astra ), vagy olyan, amiben böséges a hely a családnak, illetve szükséged van a nagy csomagtérre is ( pl. C Vectra/C Vectra Caravan ).
Ezekkel a paraméterekkel már nagyjából le lehet szükíteni, hogy pontosan mely típus/típusok jöhetnek szóba Nektek.A benzin/dízel kérdés megint örök, ahogy már feljebb is írták, 15 km-es "rövid" utakra, illetve ha sokat használod városban ( értsd beindít-picit megy-leállít-majd újra ), azt a dízelek nem túlzottan fogják szeretni ( a dízel köztudottan nehezebben is melegszik be, stb. )
Alapvetöen én is egy benzinest javasolnék, a motorvariánsokat pedig majd az adott típust kiválasztva fogod látni.
Egy 1.6-1.8 (illetve innen felfele) szívóbenzin a mindennapi közlekedéshez szerintem elégséges erövel bírhat, föúton nyugodt, egyenletes tempóval ingázva a hajadat sem fogja leenni ( bár persze relatív, kinek mi a sok fogyasztás), krúzolásra pedig az autópályán a kirándulásokra is megteszi.
-
dkaro
őstag
Sziasztok!
Gondban vagyok mert megvettem ezt a törlőlapátot:
[link]
De nem jó a kocsihoz. Pedig 1.4-es benzines Corsam van 2007 augusztásban lett forgalomba helyezve tehát biztos a 2006-os széria. A lapát mérete és a csatlakozója jónak tűnik de kb 1-2 mm műanyag miatt nem pattintható rá a karra.
Visszaküldeni nem tudom mert kibontottam. Van ilyen hogy vmi gyártmány nem jó a kocsihoz? -
rvn_10
senior tag
A 2007-es vectrak mennyire jók? Illetve az 1,9 es dízel motorjaik? A kinézett példány 200.000 et ment.
-
zolikaDB
veterán
válasz
mohabá 007 #77876 üzenetére
Ezt a kodlampat hogyan allitom be? Nincs ilyen csavarom, es a foncsor szepen mozgolodik benne, szabad kezzel is billentheto...
fotó -
WP14
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Formula-1
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Milyen autót vegyek?
- Mobil flották
- Tényleg helyettem elpakol ez a porszívó? - Roborock Saros Z70 teszt
- Tudományos Pandémia Klub
- Mini-ITX
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- Ventillátorok és tápkábel modding kitűnő árakon! Most extra 10% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest