- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Topikgazda
-
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #71897 üzenetére
Kb 2 méter és 1,5 mázsa vagyok. Szerintem az én termetemet lefedő plexivel a robogóm menetteljesítménye nemigen változna.
Míg ugyanezzel a plexivel egy 175 cm, 60 kg pilótával szerintem lassabb lenne, mint plexi nélkül.Ugyanez fordítva is igaz, ha egy zsoké méretű emberhez méretezett plexis gyorsasági motorra ülök fel, akkor lassabb lesz alattam.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #71897 üzenetére
Most milyen plexiről beszélsz pontosan?
Nekem is van egy gixerem amin természetesen van plexi, és az összes hasonló motoron is van, mert ezeknek a kis plexiknek természetesen megvan a maga szerepe. De csak akkor, amikor nagy tempónál ráhasalok a tankra, normál tempónál felegyenesedve (már amennyire lehet egy ilyen motornál) 100 fölött simán leviszi a fejem a huzat (mint egy plexi nélküli motornál) ami még a mellkasomat is éri.
Mi azokról a tipikus robogó plexiről beszélünk ami "eléd tornyosul" teljes egészében, és ennek köszönhetően valóban semmiféle huzat nem ér. Na az úgy visszafogja a motort (legyen az bármilyen is) mint annak a rendje. De egy ilyen plexit ne keverj össze egy, a sportmotorokon lévő plexivel. Azoknak teljesen más a szerepe, csak akkor fejtik ki a hatásukat ha rákuporodsz a tankra. Valamennyit védenek persze, de egészen minimálisat csak, a fejedet és a felsőtestedet éri a huzat ha nem veszed fel a nagy sebességre az optimális motoros pozíciót...--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #71901 üzenetére
Az a baj, hogy ahogy a kolléga is írta előttem félrevitted a beszélgetést azzal, hogy a sportmotorok plexiét is felhoztad. Ugyanis azoknak teljesen más a funkciója mint pl amiről te beszélsz. És az sem úgy van ahogy mondod, hogy a fejednek nem kell szélvédelem mert az kis felület és a bukó azt a huzatot úgy is felfogja. Már 100-120 környékén is kellemetlen tud lenni némely esetben a huzat,folyamatosan 150-es tempó felett (ami persze nem megengedett) meg már nagyon megkeseríti a motorozást ha nem tudsz egy plexi mögé bebujni. Mármint a fejeddel. A képen látható plexivel valóban semmiféle tapasztalatom nincs, de ránézésre én azért kicsit kétkedem abban, hogy ne lenne nagyobb az ellenállása mint egy testnek, de legyen így ahogy mondod.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
siti
senior tag
válasz KTMHobby3 #71919 üzenetére
Ha majd lesz gyereked, meg fogsz lepődni, hogy mennyire érdekli a fény, fordítja rá szemét fejét. Ez a reflex felnőtt korban is megarad, fordítjuk arra fejünket, szemünket, kormányt...
Megértem hogy látszani, de nagymotorosoknál se szeretem, hogy jön szembe refivel. Villantok neki, ha nem akarja hogy csukott szemmel menjek el mellette/át rajta...Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #71930 üzenetére
Csak vészfékezéssel tudtam megállni. Vérmérséklettől függ. Én inkább lassabban, előzékenyebben megyek, 150 kg vagyok, a féktávom lényegesen több 30 km/h felett, mint a legtöbb robogósnak. És ezen hitem szerint a világítás sem segít.
A budapesti forgalomban meg az én ls egy egy pizzafutár stílusa közt van mondjuk 5-10 perc távtól függően, egy autóhoz képest meg 20-60 perc forgalomtól függően. Én ezzel is megelégszem.Nem lehet, hogy az autós meg azért kanyarodik ki, mert smkp mx 40-nel mehet közúton, kerékpárúton meg max 25-tel?
Nem a műszaki megoldás ellen ágálok, hanem a propaganda ellen, miszerint egy erősebb világítás megvéd a bajtól.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #71942 üzenetére
Hasznos, persze, de továbbra sem kaptunk arra választ, hogy szabályos-e. Márpedig az Alapelvek is kimondják, hogy jogellenes cselekményre buzdítani tilos a fórumon.
Igen, elgondolkodtató is. Majd azzal takaróztunk egy motorháztetőn átesve, hogy látnia kellett...Közlekedni kell megtanulni, nem tuningolni. Forgalomban szerintem több haszna van. Engem a gépészmérnök apám legalábbis erre tanított.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
siti
senior tag
válasz KTMHobby3 #71947 üzenetére
az biza lámpa házilag piszkálása van tiltva:
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/HU/TXT/HTML/?uri=CELEX:31997L0024&from=ENAz Európai Parlament és a Tanács 97/24/EK irányelve
(1997. június 17.)
a motorkerékpárok és segédmotoros kerékpárok egyes alkatrészeiről és jellemzőirőlEz az irányelv és melléklete az alábbiakra vonatkozik:
és tovább, hogy amivel kijött a gyárból, azzal fog menni.
- gumiabroncsok,
- világító és fényjelző berendezések,Hiába ledes az audi indexe, attól zsiguliba még nem rakhatsz. és én se rakhatok az audimba, pedig négykarika, csak abba se lehet, mert körbe röhögnek vizsgán. vagy kiszedeti a rendőr, mert volt már rá példa.
(nem keverendő a ledes nappali fénnyel, de ott is sikerült olyan köhém rendeletet hozni, ami nem illik az uniós szabályozásba)kishazánkban az a szép és jó, hogy sok mindent szabad*, amit amúgy tilos.
Pölö: nem helyezhetsz forgalomba új, 2T robogót, mert nem tud megfelelni asszem már az EURO3-as normáknak. Mo? simaliba Forgalomba se kell helyezni, megveszed, biztosítás és már mész is. Ez ad egy ilyen kis nosztalgikus, Jancsó, Koltai filmes egészséges erotika hangulatot az országnak, itt még laza a gyeplő. Amíg nem kapunk rendszámot.De amúgy jó lenne, ha ezeket kicsit halkabban, mert bár itt rendőr nincs, moderátor van, fórum szabály van és bár mindenki meghajtja a rendszám nélküli robeszt 70-el, nem buzdítunk senkit erre. Ahogy írtad, ne xarjunk már a rendőrtől, hát ezek után ne csodálkozz, ha kihajtanak eléd, mert más is így fog hozzá állni, majd húzza a féket ha nemtetszik neki.
[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
siti
senior tag
válasz KTMHobby3 #71957 üzenetére
Továbbra sem tehetsz led, xenon, 100W izzót a gyári lámpádba. Kár ezen rugózni, és a nappali menetfény is felejtős. Miért?
Mert a nappali menetfényt automatikusan le kell kapcsolni, ha megy a tompított/refi. Ez gondolom nem újdonság.
És ez: [link]
(2) A gépjárművet, a mezőgazdasági vontatót, a lassú járművet és a segédmotoros kerékpárt helyzetjelző lámpákkal és tompított fényszóróval kell kivilágítani.
Mindig.Ergo nem fogsz nappali menetfénnyel menni. De de biztonságosabb, rendőr nem zaklatott soha ezért, megint más kérdés.
Kiegészítő világítás? Csak úgy utólag? Ez nekem új, küldesz linket szabályozásról? (A kapni boltban lámpát nem szabályozás)
(Minden mondat nagy betűs )
(Kresz is 1988-as, toldozgatják, foltozgatják, ez van)[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #72032 üzenetére
Nem resetel két gomb megnyomására, ezt anno próbáltam. Harmadik rejtett gomb nincs, kiszedni az elemet meg csak úgy lehet ha szétfeszíti az ember a hátlapját, ragasztva van ha jól rémlik...Pedig valószinű, hogy csak ezzel a módszerrel lehetne nullázni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
csurgoi
aktív tag
válasz KTMHobby3 #71901 üzenetére
Szia KTMHobby3!
Azt olvastam ki a hozzászólásodból , hogy te sem a tini korsztályba tartozol és a szélvédő plexi témában járatos vagy.
Én egy Yamaha Neos 50-re szeretnék egy plexit venni.
Mit javasolsz:használt 6-8 e ft körül vagy pedig új 20-25 e ft?
Van egy fajta ami teljesen takar nyakig :[link]
És van egy amelyik kb hasközépig ér, és dizájnosabb:[link]
Melyiket javasolod?
A nem márka specifikusak mennyire jók felszerelhetőség szempontjából?
Vagy nem érdemes mert sokat kell faragni?https://500px.com/stevetailor https://www.flickr.com/photos/128564341@N08/
-
GalaHU
őstag
válasz KTMHobby3 #72141 üzenetére
Legalább adtak a részletekre, az E26 stimmel.
Amúgy a mezei sünnek erről nem is kell tudnia. A közlekedésinek (hajdani “tányérsapkás”) csak bármilyen E betűt kell keresnie. De gyaníthatóan bármelyik elzavarhat emelt szintű műszakira, ha valami gyanús...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
-
addikt
válasz KTMHobby3 #72251 üzenetére
Én is a gyári mellett voksolnék, csak mivel nem találtam felkerült az a led "refi". Tökre elém világít, nem az égbe. Az én mocim a "simából" megeszik egy szezon alatt 2 db-ot legalább, kíváncsi leszek erre. Persze nem tétel (pár 100 Ft a sima) de, h azzal semmit nem látsz az biztos. Nekem van egy 5-6 km ami városon / falun kívül van, oda kell a világítás.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
suste
veterán
válasz KTMHobby3 #72257 üzenetére
ha konkrétan a refire gondolsz, akkor olyan nincs
2db egyforma 2 szálas BA20D foglalatos izzó volt benne gyárilag, és mindkettőt kicseréltem ilyen ledesre: [link]
itt nincs külön led a refihez, hanem 2 teljesítmény fokozat van, de beszerelés/tesztelés óta egyszer sem kapcsoltam fel az erősebb fokozatra
azt hiszem 2017 év elején szereltem be őket, azóta nem kellett cserélni
és mivel nagyrobogó, így folyamatosan világítanak, le sem lehet kapcsolni..... 10.000km már biztosan bennük van -
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #72294 üzenetére
Két ugyanolyan blokk (levegős-levegős, vizes-vizes) is nagyban különbözhet egymástól végsebesség tekintetében. Mind a kétfajta blokkot sok motortípusba belerakták változó végáttétellel és görgőmérettel, pluszban más-más kipufogókkal. Ezáltal hiába ugyanaz a blokk, nagyon eltérő lehet a fogyasztás és a végsebesség. Annyit viszont el lehet mondani, hogy vizes verziók mindig hosszabb végáttéttel jöttek ki mint a levegősök függetlenül attól, hogy mikbe szerelték be őket.
Ha a piaggio vs minarellire vagy kíváncsi, akkor szintén hasonló a helyzet...[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #72297 üzenetére
De most melyikre vagy is kíváncsi? Mina-piaggio, vizes-levegős? Nagy átlagot tekintve egyébként a normális fogyasztás valahol 3-és 4 liter között szokott lenni.
Tuning nélkül 50-es valós 90-et biztos hogy soha sem fog menni...hogy az óra mit mutat az meg csak egy dolog. Hacsak nem valami 50-es aluhenger volt rajta. Mondjuk már az is tuningnak számítana.Gondolom 4T runner-ről van szó ha 125-ös és 3 literes fogyasztása van?
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #72305 üzenetére
Engem az egész robogó témában a hajtás behangolása érdekel a legjobban. Régebben volt egy baráti triónk akivel pár verseny szintű gépet is összeraktunk. Anno egümotors versenyeken is megfordultunk. Nagyon sok 2T robogót hangoltam már be a legkülönbözőbb csövekkel-hengerekkel stb, rengeteg konfiguráció volt már mindenféle szinten.
Görgőt soha sem dobok el legyen az bármilyen is, de nem is fúrkálom, az nagyon suffni. Van mindenféle próba görgöm szinte minden méretben.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #72312 üzenetére
Én nem tapasztaltam különbségeket soha sem ugyanazon oktánszámon belül más-más kúton tankolt benzineknél (pl mol vs omv). Persze ettől még lehet. Valaki váltig állítja, hogy bizonyos kutakon más (jobb) a benzin, de én ezt sohasem éreztem.
95-ös és 100-as benzin között már éreztem különbséget. Pláne egy kihegyezett, egészen kicsi préssávra belőtt motornál jobb ha 100-as benzint használ az ember. A kicsi préssáv miatt bizonyos fordulaton enyhén kopogott egy két motorunk (nem gyújtás hiba), ez a 100-as benzint használva megszűnt. Egyébként ezt és hasonló dolgokat leszámítva ha nem indokolt én nem használok 100-ast, 95-öst öntök mindenbe (gyári motor, autó stb). De itt van pl az egyik fórumtársunk Maci, neki meg a sima gyári robogónál is jó tapasztalatai vannak a 100-as benzinnel a 95-össel szemben. Leginkább fogyasztásban amit még számokkal is igazolt itt ha jól emlékszem. Nekem ilyen jellegű tapasztalataim nincsenek, nem próbáltam ilyesmit...suste Valószínű, hogy van, de hangolás céljára, nem válok meg ilyenektől.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
lbence
aktív tag
válasz KTMHobby3 #72320 üzenetére
Én a Simsonba a kúton kapható legdrágább Shell benzint tankoltam áprilisban, majd novemberig hozzá sem nyúltam. Simán indult (5. rugásra kb), totál meglepődtem. Persze azóta sem nyúltam hozzá, majd talán megint márciusban. (A Zippel simán járok 0 fok felett, ha száraz idő van, de most egy hete a sok csapadék miatt csak az autót használom, ki is kéne szerelnem az akksit.)
-
nyogo83
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #72320 üzenetére
"Azt lenne jó tudni hogy ki mennyit tesz bele."
Minden hazai uzemanyagot forgalmazo valallalatnak nyilvanosan elerhetonek kell lenni a forgalmazott olajszarmazekok biztonsagi adatlapjanak.
Pl a MOL-nak itt lehet szepen olvasgatni : [link]
Baloldali menuben a Motorbenzinek alatt ott van a Motorbenzin 95/Motorbenzin 98 alatt az osszes a kutakra kerulo teli/nyari/atmeneti benzin biztonsagi adatlapja pdfben.Ebben minden benne van, etanoltol kezdve az adalekokig hany %-os
Megvan ez valahol helyileg kutakra is lebontva, mivel ha jol remlik hetente kell meresi jegyzokonyvet csinalniuk ami nyilvanos.
-
GalaHU
őstag
-
mumtaz
senior tag
válasz KTMHobby3 #72323 üzenetére
Jól is teszik, hogy ezt tanácsolják. De a benzin nem csak úgy képes megromlani. Az autóm tankja fém és belül egy benzinálló "festék" bevonat volt rajta. Volt benne kb 5 liter benzin és fél év állás alatt sz@rrá marta a tankot belülről. Lemarta a bevonatot is és teljesen por rozsdás lett. A tank alján vagy 3 centi magasan állt a rozsdapor.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #72373 üzenetére
Köszi az infót.
20 literes a tartály, de nem fog percekig tartó folyamatos üzemben menni a légkulcs. Azért vennék légkulcsot, hogy a variátorcseréhez ne kelljen speciális szerszámot venni (variátorrögzítőt, vagy a gyertya helyére csavarható dugattyúrögzítőt) és a légkulcs szélesebb körben használható, mint a speciális szerszámok.
Azzal is tisztában vagyok, hogy ez a kompresszor csak egy fokkal tud többet, mint a táska méretűek, festékszórónak, sarokcsiszolónak, stb alkalmatlan, ilyesmit nem is tervezek mellé venni. Van egy cső port kifújni, nyomásmérővel ellátott pisztoly kereket fújni, meg ez a légkulcs.
Van egy 10,8 V-os Makita akkus csavarozó, ahova az kevés, oda van egy Metabo ütvefúró, vagy a racsni, ha az is kevés, lesz a légkulcs, vagy öcsémtől elkérem a nagy Bosch SDS Plus-os cuccát, flex is van, stb. Lakótelepi patkányként szerintem sokkal több szarom van, mint az átlagnak.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
flegga92
senior tag
válasz KTMHobby3 #72411 üzenetére
Osztom én ismét ezt a véleményt. Eddig az LP vált be nekem, olcsó, az első 4 évet kibírt úgy hogy bent volt a robogóba a fűtetlen garázsba töltés nélkül. Mikor ez tönkrement vettem egy Yuasát első télen megadta magát, tavasszal vettem még egyet, télen kivettem, futott helyen volt 3-4 hetente töltve, nyár végén megadta magát. Most megint LP-t vettem hideg előtt fel lett töltve, 2 hetente járaton 10 percre, pöccre indul.
[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
válasz KTMHobby3 #72442 üzenetére
Hol van leírva az a 45km/h?
Lehet te tudod jól,azért kérdezem mert én mindenhol 40km/h-t látok.
Vicces dolgokat írnak egyik-másik helyen.
SMKP-t mindig mindenhol 40-et látok maximum,ennél többet nem találtam,de kerékpárral van ahol írják hogy mehetnek 50km/h-val is ha van rajtuk sisak,azért ez eléggé vicces és egyben bosszantó is.
Nekem SMKP-ra kell jogosítvány,ha iszok rajta keményen megbírságolnak és elveszik a jogsimat is,kerónál ad egy 10-es csekket és toljad a bicajt haza,ráadásul biztosítást is fizetek.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #72442 üzenetére
40 km/óra, már párszor kitárgyaltuk.
perge666: igen, lakott területen kívül kerékpárral, ha a kerékpárt hajtó kerékpáros fejvédő sisakot visel és utast nem szállít 50 km/óra
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #72447 üzenetére
A kerékpáron nagyobbak a kerekek, kevésbé érzékeny az úthibára. Illetve egy kerékpáron rendesen dolgozol, hogy 40-nel menjél, míg egy robogón ráérsz bámészkodni, nem odafigyelni. A kerékpár nem is rugózik annyira, jobban rákényszerít az odafigyelésre.
De igen, kissé visszás, hogy egy izomerővel hajtott eszközzel gyorsabban szabad haladni, mint egy gépi meghajtásúval.
De ha belegondolsz, a Babetta igazi úttörő volt a hibrid kerékpárok világában.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
flegga92
senior tag
válasz KTMHobby3 #72572 üzenetére
Lehet kicsit félre érthető volt nem az üzemanyaggal van a gond, én is ott tankolok minden járműbe, hanem az Arol 2T-vel, azt meg jellemzően ott lehet(ett) kapni
Az időseknek meg ezen nőttek fel, jó volt az a Simsonba meg a Trabantba is. Apósom szerint tökéletes a láncfűrészbe, nem kell abba a Stihl olaj, persze volt már egy teljes generál... Azóta inkább veszi a rendes olajat. -
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #72574 üzenetére
A szintetikus olajok is tudnak füstölni ha nem égnek el tökéletesen.
Az eredeti témához, a kipufogó lerakódáshoz (nem neked írom célzottan, csak ide kapcsolom):
Alapvetően három dolog miatt tud a koksz lerakódni. Az egyik ok az ásványi olaj használata. Annál lehet bármilyen jó a karburáció és tökéletes az égés, akkor is le fog rakódni. Ezen nem lehet változtatni, ez tény.A második ok ha több olajat használunk mint amennyi kéne, még hogy ha teljesen szintetikus olajról is van szó. Ugye ez bekövetkezhet akkor ha mi keverjük az olajat de nem megfelelő arányban, vagy működő különolajozásos rendszernél pluszba öntünk még a benzin mellé úgy, hogy az valójában nem is kéne.
A harmadik ok, bár lehet hogy kicsit furán hangzik, a "túl jó olaj" használata. Mert a teljesen szintetikus olajok között is van különbség. Ez alatt az egészen magas fordulatra készült versenyszintű olajokat értem. Ezek az olajok egy gyári, 10 ezer alatt pörgő motorokba soha nem fognak elégni rendesen. Nincs meg a kellő fordulat és hőmérséklet ahhoz, hogy maradéktalanul elégjenek ezáltal a végeredmény az lesz, hogy ugyanúgy lerakódik mint ha valami ócska olajat használnánk. Igen ilyen, nem megfelelő körülmények között még egy felső kategóriás szintetikus olaj is tud lerakódást okozni. Sokan esnek egyébként ebbe a hibába, hogy olyan olajat akarnak venni egy olyan motorba amibe valójában nem is való.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Hallazeal
tag
válasz KTMHobby3 #72667 üzenetére
A régi motorblokkot nem akartam bántani, mert az a gyári blokkja, így nem akartam abból donort csinálni.
Még a fesszabályzót lekötve a rendszerről is ezeket az értékeket kapom, sőt konkrétan ezek az értékek a generátor kivezetésein vannak, tehát a probléma még az összes fogyasztó előtt fennáll.
Viszont most látok egy hibát a régi blokkhoz képest.
A műszer szerint az állórész fázis kivezetése és az oldaldekni között van kapcsolat, míg a régi blokknál nincs kapcsolat a fázis, és az oldaldekni között. Azthiszem ez lesz a probléma.
A két blokk elektronikai rendszere egyébként azonos.
Egyébként nem melegszik a szabályzó, jég hideg.Ha egy kígyó (ami ritkaság) fölfalja önmagát, marad-e utána egy kígyónyi űr? És olyan erőhatalom van-e, mely egy emberrel ember voltát megetethetné? Van? Nincs? Van? Fogas kérdés!
-
Hallazeal
tag
válasz KTMHobby3 #72670 üzenetére
Hát legyen igazad. Jó lenne már tényleg jó úton járni, vagy jó úton motorozni még jobb lenne.
Jogos a felvetésed, érdemes egy próbát nézni a másik blokk állórészével.
Eddig úgy néz ki a dolog, hogy ez az új tekercs is hibás, és ami benne volt gyárilag az is hibás. Egyedül a régi blokkban lévő tekercs ment át a műszeres teszteken.
Igazándiból nem lep meg annyira az, hogy egymás után két rossz tekercset fogtam ki. Mióta motorozok azóta kísért valami Kafkai morbid balszerencse ebben az "ágazatban".
Még jóval fiatalabb koromban a simsonnal, és a Verhovinával is rengeteget szívtam.
Köszönöm hogy segítesz. Mindenképpen megfogom írni, hogy mire jutok/ jutottam.Ha egy kígyó (ami ritkaság) fölfalja önmagát, marad-e utána egy kígyónyi űr? És olyan erőhatalom van-e, mely egy emberrel ember voltát megetethetné? Van? Nincs? Van? Fogas kérdés!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000