Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen széket vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#48584626
törölt tag
válasz
ArthurShelby #327778 üzenetére
"Azért van benned egy felsőbbrendűség és egy másikra sz*rás."
Az emberek jellemzően nem érdekelnek, de ebben nincs semmi felsőbbrendűség.
A párhuzamod elég erőltetett.szerintem. Nyilván ha a szakácstudományról van szó, akkor irreleváns mit csinált a pincér.
Lehet beszélni a pincérről is, de az egy másik téma. -
Emunem
őstag
válasz
pècsimunkás #327712 üzenetére
a számok törvénye szerint az átlagpolgár közül is kevesebb lenne hülye, na meg úgye átlagpolgár nem vesz 300 LE-s autót. Nem?
Aki akkor vezetne jogsi nélkül, az most sem zavartatja magát, amikor ennyire "egyszerü" és "elérhetö" a nagy lóerös autó.
-
6030D
addikt
Volt valaki innen a fórumról a mai Groupama vezetés technikai tréningen?
-
ParmaBoy
tag
Egy kis #napifogyi
2022 végi (tehát a regnáló) GLC 200 4Matic, 2.0turbóbenya+mhev, 204le összben, 9gang automata.
Teljesen vegyes, 40% város (belváros, és buda), 40% pálya, 20% országút.
/a kocsiban 20k az össz futott/
7919km -35km/h átlag, 224óra. 10,3l.
Nem jó, de nem is tragikus. -
válasz
Tsebacsi #327783 üzenetére
Igen, csak mint objektumhoz van aránylag közel az a Shell.
Qru: mintha nemrég csináltak volna vele valamit, de az hogy nem nagyon vannak jó jel lehet arra hogy még mindig vacak... Én a Fogarasi tesconál lévőhöz járok de ahhoz hétvégén korán oda kell menni ha nem akar az ember sorba állni.
-
Hachiko95
aktív tag
2 napja néztem az új M5-ről videót, driftelgettek vele és elvette a gázt csúszás közben: [link] . Túl okos akar lenni ez is szoftverből, bowdennél ilyen nem történhet meg. Nyilván vannak fokozatok, de mindig érezni a Drive by Wire-t. Kicsit elemeled, utána adnál megint, az ECU meg úgy gondolja ő jobban tudja. Elvileg tudnak is róla a BMW-nél az elmondása szerint, de mégsem csinálták meg.
Ezért nem vagyok oda az elektronikusan vezérelt dolgokért, minél komplexebb annál több a buktató. Összehangolni a hibrid rendszerrel, károsanyag kibocsátás miatt bebutítják, komplex vezetéssegítő rendszerek összehangolása miatti késleltetés, stb..
-
Hachiko95
aktív tag
válasz
#48584626 #327756 üzenetére
Mindenesetre biztos erősebb lesz mint a mostani és mellé jó nehéz. Szerintem a turbós M korszak óta mind túl erős utcára. A 2000-es évek elején azt mondta a BMW, hogy most már elég erősek az autók, könnyebbre kell csinálni. Ez volt a V8 M3 és V10 M5 korszak idején, azóta sikerült 700-800kg rádobni az M5-re.
Én nem vagyok meggyőzve a 4 motoros hajtásról, elméletben jó, de nekem a Rimac Nevera is esetlennek tünt, mintha túl lenne szabályozva, túl okos akar lenni szoftverből. Semmi nem mozog úgy mint egy könnyű benzinmotoros (relatív) analóg autó jó sperrdifivel és futóművel.A legnagyobb korlát a gumi, most mentek egy kört sima Cup 2-n a Carrera GT-vel és alig marad el a Nevera Cup 2R-es idejétől: [link]
Szerintem Cup 2R-rel még jobbat is tudott volna a Carrera GT, ráadásul ez nem egy gyári felkészített autó volt és nincs őrült aeroja sem. -
ArthurShelby
addikt
válasz
#48584626 #327747 üzenetére
Azért van benned egy felsőbbrendűség és egy másikra sz*rás...
Nem tudom vettél e már igénybe bármilyen szolgáltatást. Mondjuk ha elmész egy étterembe, a szakács süt valami nagyon finomat, de a pincér kifelé leejti a földre a kaját és te azt kapod, akkor mondd, hogy nem érdekel végfelhasználó és te csak szakács szemszögéből nézed a dolgot, mert az a szakmai...
-
-
válasz
focvis #327757 üzenetére
Mi a webes kezdeti időszakukban kattantunk rájuk, akkor még rend volt körülöttük minden téren. Majd jöttek a helyettesítő termékek tömkelege, a szűk szavatossággal (volt olyan ami aznap lejárt amikor kihozták) rendelkező álelmiszerek. Egyszerűen elengedtük őket. A Spar lépett a helyükbe nálunk, faxa, viszont Q...va drága.
-
ParmaBoy
tag
válasz
Tsebacsi #327762 üzenetére
Én sem, de értelmét tekintve a vizet (és minden folyadékot, közte a tüzelőanyagot is) innia kéne. Mégsem használjuk, hogy "mennyit iszik százon".
Vicceltem csak természetesen, ha nem jött volna át, viszont így végig gondolva tök érdekes, hogy miért alakult így, hogy a kocsit mindent eszik és nem iszik. -
válasz
szőröscica #327750 üzenetére
Én is mindig erőlködök, hogy már ne válaszoljak neki, tök felesleges.
-
válasz
simonjoe #327732 üzenetére
Kezdem megérteni, hogy utánvéttel rendelenek sokan, friss élményem:
Auchan.hu-n rendeltem 12.04-én OFF-topik tárgyat, tudtommal sok éve benne vannak az online rendelős üzletben.
Ratyi a rendszer, ezért 2x adtam le a megrendelést, csak másnap reggel kaptam visszaigazoló emailt. Még est írtam, hogy véletlen volt a dupla. Azóta még 1x írtam, illetve 3x hívtam az ügyfélszolgálatot.Eredmény:
- 3x (!) terhelték a kártyámat
- tegnap megkaptam az egyik csomagot, Foxpost
- ma hozza a Foxpost a 2.-at -> nem veszem át, ezt beszéltem meg az Auchannal.Tudom, hogy visszakapom a 3-ból a 2 pénzt, nem aggódom miatta. De katasztrófa amit művelnek.
-
#48584626
törölt tag
válasz
Hachiko95 #327753 üzenetére
Teljesen nyilvánvaló hogy nem lesz 1300 lóerős. A BMW M nem érdekelt abban, hogy papíron minél nagyobb számokat produkáljon, meg abban sem hogy a katalógusértékeket csak pár másodpercig tudják tartani, ahogy manapság az új versenyzők.
A vezetési élmény megitélésével meg várd meg, amíg vezetted. 4 motorral és teljesen integrált menetdinamikai vezérlőkkel teljesen más dimenziók nyílnak meg.
Gyanítom amikor ez az autó piacra kerül, még csak hasonló képességű jármű sem lesz a piacon ebben az árkategóriában.
-
#48584626
törölt tag
válasz
szőröscica #327750 üzenetére
Igaz, tulajdonképpen szélmalomharc, az emberek fejében nem lehet felülírni azt a sok hülyeséget, amit az autóiparról gondolnak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #327741 üzenetére
Csak azzal nem számolsz, hogy ehhez az adott márka (pl bmw/vw) a nevét/garanciáját adta.
Adja egy fenét a garit. A nem egész 1 éves vadi új Superb elkezdte enni a vizet. Szerinted foglalkoztak vele gariban? Nem. Úgy elhajtottak, mint a huzat. 2 olyan kamu indokkal, hogy legszívesebben nekifutásból rúgtam volna tökön az ügyintézőt. 2x.
Ami csak azért nem történt meg, mert céges vt, így végül pont lesz@rtam. -
Hachiko95
aktív tag
Új elektromos M3 akár 1341 lóerővel (1 megawatt): [link]
Kicsit elvesztek ezek az elektromos autók, olyan mintha a számokon kívül más nem tudnánk nyújtani és egymásra licitálnak egyre nagyobb teljesítménnyel, igaz az utóbbi időben a belsőégésű autóknál is ezt csinálják, de ez egy új szint.Kontrasztnak egy ilyen jobban kéne élményautónak, akár az alapmotorral is: [link]
-
szebe
addikt
válasz
szőröscica #327750 üzenetére
Nevetni fogsz, de pont ugyanez jutott eszembe...
-
szőröscica
addikt
válasz
ArthurShelby #327743 üzenetére
Ha kovetted 15 eve a belsoseget, nem lepodsz meg semmin. Ugyanaz mint az eger, csak mas van neki bekattanva.
-
#48584626
törölt tag
válasz
Steve_Brown #327744 üzenetére
A kérdés az hogy mi volt a fejlesztési cél?
-
#48584626
törölt tag
válasz
ArthurShelby #327743 üzenetére
"Szóval csak akkor lehetsz szakmai, ha a gyártó oldaláról nézed a dolgot"
Igen, a kettő szükségszerűen együtt jár.
"Az emberi oldaláról nem is beszélve"
Az emberi oldal nem érdekel.
-
Steve_Brown
senior tag
Amúgy ez érdekes, hogy mit nevezünk konstrukciós hibának?
Vegyük csak az összes nedves perselyes blokkot ami hüvelysüllyedésre hajlamos. Úgy kell érteni, hogy mindegyik megsüllyed előbb vagy utóbb. Valamelyik 60 ezer kilométernél valamelyik 200 ezernél. Az ott konstrukciós hiba? Anyaghiba? Vagy "system behavior"? -
ArthurShelby
addikt
válasz
#48584626 #327742 üzenetére
"Teljesen a gyártó oldaláról nézed csak a dolgot"
Természetesen. Ez egy szakmai jellegű írás, kénytelen erről az oldalról nézni.
Szóval csak akkor lehetsz szakmai, ha a gyártó oldaláról nézed a dolgot
Azt hittem, ha mérnök vagy a végeredmény érdekel...
Az emberi oldaláról nem is beszélve -
#48584626
törölt tag
válasz
ArthurShelby #327741 üzenetére
"és rá van kenve (jogosan) a beszállítóra."
Ha megfigyeled, az autógyárak hivatalos kommunikációban soha nem kenik rá a hibákat a beszállítóra, pont azért amit írsz, végső soron az autógyár a felelős.
"Kihagytad azt az esetet, amikor valóban (tervezési) konstrukciós hiba van."
Nem hagytam ki, leírtam hogy durván 10% körül lehet az arány.
"Teljesen a gyártó oldaláról nézed csak a dolgot"
Természetesen. Ez egy szakmai jellegű írás, kénytelen erről az oldalról nézni.
Hogy a fogyasztó oldaláról mennyire tud bosszantó vagy költséges lenni az adott hiba, az már egy másik nézőpont, de engem az kevésbé foglalkoztat, én mérnök vagyok, nem pszichológus.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
#48584626 #327668 üzenetére
nem ismerik a specifikációkat. Nincs meg nekik az adott alkatrész rajza, a rajzon hivatkozott összes céges és általános szabvány, előírás, nincs meg nekik a követelményspecifikációs füzet. Utóbbit a német szaknyelv Lastenheftként, az angol pedig Requirements Specificationként emlegeti.
0. Ez kicsit ilyen kisujjeltartós/cilinderes lett, ahol elmondják a pórnépnek a tutit.1. Szavakon/fogalmakon lovaglás: nem konstrukciós hiba, ha az összes vízpumpa szar, mert ez gyártásminőségbeli/minőségbiztosítási probléma, és rá van kenve (jogosan) a beszállítóra.
Csak azzal nem számolsz, hogy ehhez az adott márka (pl bmw/vw) a nevét/garanciáját adta. Ha úgy tetszik kezességet vállalt. A végfelhasználót full nem érdekli, hogy tervezésbeli (konstrukciós) hiba e, vagy gyártásminőségbeli hiba, ha az összes vízpumpa szar, és mindnek ugyanott/ugyanaz a baja. Sőt, ha ennyire a szavakon lovagolunk, nevezhetjük minőségbiztosítási konstrukciós hibának is.2. Kihagytad azt az esetet, amikor valóban (tervezési) konstrukciós hiba van.
Az autógyárak nagyon komplex és költséges rendszert üzemeltetnek a vevői reklamációk és meghibásodások menedzselésére.
3. Teljesen a gyártó oldaláról nézed csak a dolgot, pedig pont fordítva kéne, a végfelhasználó felől. Pl hiába van csúcsszuper/drága "vevő reklamációs rendszered", ha nem működik jól. Pl azért mert a szervizek nem jelentik be a gyártó felé a hibát, nem kérnek tőlük segítséget. Sokszor a felhasználó panasza el sem jut a gyártóig (hány és hány emailre, szóbeli panaszra nem nyitnak jegyet a márkaszervizek...).
Ráadásul ez a rendszer nem azért van, hogy segítsen az egyénnek a saját kis problémájában, hanem hogy a gyártó az esetleges giga problémát elkerülje.Az én meglátásom szerint a mai világban az emberek a rendszerben hisznek: kell egy jó/fasza rendszert, az mindent megold (ez szerintem csak részben igaz). Ezzel teljesen kiveszik az emberi tényezőt az egyenletből, vagy valamiféle állandónak veszik. Pedig szerintem lényeges.
Pl ebből adódik a japán szorgalom és a német precizitás (tudom, nemzetközi multi cégek, és már nem ős németek dolgoznak a gyárban, de anno ez valahonnan innen jött/így volt).
Szóval szerintem az emberi hozzáállással van baj, lehet bármilyen jó rendszered, ha az ember nem/rosszul használja (pl nem jelentik le a hibát). Az ember nem gép: mosolyog, kedves, rosszkedvű, bunkó... -
Most voltam utoljára a Maskinál itt a veres péteren...
Akkora szar lett, hogy majdnem elsírtam magam. Brutál szinten gyenge a vizük minősége, foltosan szárad az autó, kb. semmit se ért az ott elköltött 1000Ft... -
válasz
focvis #327730 üzenetére
Jók az áraik, de nem rendelek tőlük, mert előre kell fizetni. Ha, nem jók a gumák, macerásabb a visszafizetés. Tegnap az Automax-tól rendeltet mondtam le, pedig bizton állították, h ez évi gyártású, és közben 23 kilencedik heti volt. Előtte a Marso akart bevinni az erdőbe.
#327731Qru:
Nejem Splash-ére az ment, nem érdekelt, h tavalyi, nem járunk vele messze, csak helyi járatos az autó. De egy 23. év márciusi gumi 3 hónap múlva 2 éves!! Egyébként visszatérve a négyévszakosra. A Suzuki-n előzőleg Goodyear Vector volt, az teljesen szuperül tette a dolgát, még úgy is, h négyévesen már kezdtek darabok levállani róla. Most Firestone került rá, na ez egy sapka szar, egyszerűen nem tudja megtartani az autót. 0 °C-os nedves úton úgy csúszkál, h az katasztrófa. Nem ajánlot termék!!!!! -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Blindmouse_ #327689 üzenetére
Nekem meg azért ugatott az orvos, hogy miért C19 alatt akarok jogsit hosszabbítani, mondván, hogy úgyis érvényes a lejárt. Mondom ja, itthon de külföldön pont nem...
-
#48584626
törölt tag
válasz
Reggie0 #327692 üzenetére
Nade sehol sem szerepelt a cikkben hogy nem léteznek konstrukciós hibák.
Figyelmesebben kellene olvasni.Az szerepelt benne, hogy ránézésre senki sem tudja megállapítani, és az összes erről hadováló önjelölt szakértő simán sarlatán.
"Vagy mondjuk BMW dizel gyulladas sztori."
Az sem konstrukciós hiba volt.
-
#48584626
törölt tag
A típusengedélyt a gyártó által választott konfiguráció alapján adják ki, viszont Európában kötelező a különféle extrák hatásait is kimutatni a vásárlónak. Ezek jellemzően számított értékek, de elég közel állnak a valósághoz.
Ha bemész például a BMW konfigurátorba, ott a végén megmondja hogy az adott konfiguráció milyen WLTP értéket produkál. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #327683 üzenetére
Miert ne lehetne velemenye?
Csak azert mert nem azonos a tieddel nem kell megsertodni. Vagy ha ennyire zavar egyszeruen ignorald.
-
Snoop-y
veterán
válasz
bulikavagyok #327656 üzenetére
Hat 500kg-al mindossze
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bulikavagyok #327676 üzenetére
Elovarosi totyogesben nekem is elvolt 8 literbol. Ami durvan jo, mert Bubi is annyit eszik ilyen korulmenyek kozott.
-
KAMELOT
titán
válasz
pècsimunkás #327712 üzenetére
Igen sajnos ez igaz, hogy MO-n ezt meg lehet engedni. Jogsi és műszaki nélkül esetleg lopott autóval közlekednek bedrogozva vagy piásan! MO szabályok nagy nullát érnek.
kisza25: Hiába erőltetik. Nincs rá pénz, nincs infrastruktúra és azok akik tömblakásban élnek, nincs lehetőség arra, hogy töltőket alakítsanak ki. Tehát egy zsákutca az egész.
Ezt is csak itt EU-ban erőltetik a világ többi táján meg tojnak rá. Ja meg ott van kína, ahol öntik ezeket a kocsikat.stickermajom: Porsche tulajokat megkérdezték és HIGH RPM ENGINE szerelt autókat szeretnének, nem valami elemes semmit, aminek nincs hangja. Bugatti Tourbillon is azért lett turbo nélküli, mert a vásárlók ezt akarják.
-
kisza25
félisten
válasz
brumi1024 #327691 üzenetére
Balatonboglár Tesco mellett Shell töltő, fejlődés 50 -ről 100kW, eddig mindig volt szabad hely mikor mentem és elég gyakran járok oda
Elektromos autó témához, nekem semmi bajom nincs azzal, hogy valakinek az a megfelelő, én nem tudok venni olyat, ami nekem megfelelő hatótávolságot tud és nem is tudom otthon tölteni.
Nekem csak annyi a bajom vele, hogy ránk akarják erőltetni.
-
pècsimunkás
addikt
-
stickermajom
addikt
válasz
szabonagyur #327683 üzenetére
“azon felül, hogy drága és nehézkes/lassú a töltése semmi igazán használható ellenérv nem jött fel”
De most őszintén, ennyi nem elég ellenérvként? Az emberek jó részének nem reális alternatíva a körülményesség miatt, ráadásul jó adag felárral megspékelve. Vagy mit szeretnél még? A teljesítményre, menetkomfortra, zajra stb nem lehet panasz, valóban Inkább örüljünk, hogy nem jött elő a "hiányzik a benzinszag", "hang nélkül nem az igazi" stb. érvek tömkelege.
-
Blindmouse_
senior tag
válasz
Emunem #327707 üzenetére
Valahol érthető, nem az a fajta melóhely ahol szunyókálhatsz. elnézed a féktávot akkor nem 3 méterrel gurulsz túl, hanem 3 kilóméterrel ha olyan a tehervonat.
Vagy csak kisétál eléd a hülyegyerek fülhallgatóban.. ott hiába húzol már bármit. utána azért egyikük másikuk lehet nyugtalanabbul alszik.Mondjuk PC-n játékban tök poén mozdonyt vezetni, de nem melóznék ilyet.
-
Emunem
őstag
válasz
Blindmouse_ #327706 üzenetére
Azt hiszem mozdonyosoknak évente van valami állapot csekk, meg vizsgák, van hogy tizedelik a gárdát olyankor. piszkosúl jól keresnek, de azt a terhet nem viselném sokáig...
-
Emunem
őstag
válasz
hobizoli #327704 üzenetére
teher vonatoknál más a helyzet. ott hiába látod a lámpát, ha csak a mozdony próbál fékezni, a megpakolt kocsik pedig nem tudnak...
Az idö hossza: Hát, ausztriában alapjába véve örök jogsid van, hiába vagy 105 éves, mankóval is alig haladni biró ember, attól még vezethetsz, magyaban legalább az idöszakoson kibukik az az ember, aki sem idegileg, sem erönlétileg nem való már a volán mögé. (legalábbis nagyobb az esélye a 0-nál, márcsak a számok törvénye szerint is)Napi fogyi: 10,2 L, kb 5km/h átlaggal, 75 km távlatban.
Jönnek a karácsonyi katasztrófaturista hadak a máriastrimfelfrásszéra megvenni 15x annyiért a kesztyűt, mint csúcs időn kívül, vagy más városban ugyanekkor.
nekem meg csak egy kikevert gyógyszerre lett volna szükségem égési sérülésekre... (Asszony megsütötte a kezét
)
-
Blindmouse_
senior tag
válasz
Emunem #327702 üzenetére
Elolvastam, az se egyszerű sztori..
De amúgy tényleg nem ez a jellemző. utoljára is, pár napos sztori. Bóbita fel, félreállok, kipattantak négyen.. papírok elkér, aztán már kacarászva mondja az egyik hogy hát az autó, és közte két év a korkülönbség, mondom neki: majdnem megkérdeztem miből sikerült ezt összerakni, de aztán bevillant hogy ott a forgalmi a kezedben., aszondja Hát igen, olvasni még tudunk...a másik megállapította hogy ezek még rendesen összerakott autók voltak, tulajdonképp elvihorásztunk 4-5 percben, fújattak egy szondát, mindenjót, mindenki ment a dolgára..
na de ne offoljunk tényleg, mert vannak akik már vörös fejjel ütik az asztalt otthon, mert nem a napi fogyasztás az egyetlen téma a threadben.
-
Emunem
őstag
válasz
Blindmouse_ #327689 üzenetére
nekem is van hasonló sztorim, OFF ban leírtam.
nekem amúgy magyar rendör, nyugati rendör más habitusu.
Magyar 10/7 öncélúan rendör, nyugati meg 10/10 emberséges, tisztelettel beszél első perctől.
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Yettel topik
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Facebook és Messenger
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- LG K61 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest