Új hozzászólás Aktív témák

  • VoidXs

    Topikgazda

    válasz Dißnäëß #129783 üzenetére

    Nagyon jól működik a Dolby marketinggépezete, hogy ennyi ember többnek gondolja a dinamikus szó miatt, miközben valójában kevesebb. Azt jelenti, hogy a csökkentett bitszám határait folyamatosan változtatja, hol húzza meg, hova mappeli a valós 10/12 bites térben. Például a teljes 0-10000 nitből most 100-1000 közt működünk, következő jelenetnél 0-400 között... A statikus HDR az egyetlen, ami trükkök nélkül tárolja bármelyik értéket. Ott mindig 0-10000 a határ (vagy ami a limit, általában ennyire teszik), és nincs banding, ha túl nagy átfogást akarsz, DV-nél van. Ugyanaz a trükk, mint hangtömörítésnél, a Dolby kodekjeiben például folyamatosan változik, hogy melyik spektrum sáv hány bites. Ez is felfogható dinamikusként, és rosszabb, mintha csak önmagában a számot tárolnánk. Én személy szerint nagyon nem szeretem, amit a Dolby művel, rendre a piac legrosszabb termékeit adják ki (a DTS:X sokkal jobb, az ADM BWF sokkal jobb, a HDR10 sokkal jobb, stb.), de a piac felzabálja. Ugyanaz a jelenség, mint az Apple.

    ASIO aggregate device: több hangkártya együtt gyakorlatilag korlátlan számú kimenettel.

    denesdr: Komolyabb stúdiókban Dolby RMU-t használnak, mozikban CP850-et vagy 950-et. Ez a három pro Atmos termék létezik, nincs több.

    [ Szerkesztve ]

    W̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?

Új hozzászólás Aktív témák