Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen videókártyát?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- AMD Ryzen 7 / 5 / 3 1***(X) "Summit Ridge" (AM4)
- Házimozi belépő szinten
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter.70
addikt
Sziasztok,
Van itt valaki aki volt a suzukinál gyárlátogatáson, mondjuk az elmúlt 4 évben valamikor?
-
AMD Power
titán
Múlt hónapban rekordot döntöttem az SX4-el. 1 hónap alatt több mint 1200km raktam bele. Máskor ez kb 2 hónap alatt jön össze.
-
Cunaja
addikt
válasz szabonagyur #66997 üzenetére
Ez nekem így tökéletes, ezt kértem. Levegő és pollenszűrőt én cseréltem magamnak. Csak bámultam az árán. Azért ez majdnem 50K különbség.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
félisten
-
Cunaja
addikt
-
beef
őstag
válasz ncc1701 #66992 üzenetére
Ez mind elm327
https://en.wikipedia.org/wiki/ELM327
Version outline részt nézd. -
TommyY2
tag
válasz ncc1701 #66989 üzenetére
Átcseréltettem én is Vgate Icar2-re, de elvileg ez is, meg a 3-as is ELM 327-es chipet tartalmaz.
Milyen programot érdemes használni? Feltettem az InCarDoc Pro-t is, annak van egy mélyebbre ható diag része is, de nem mertem kipróbálni, mert azt irta ki, hogy kárt tehet az autóban.
A Torque Pro főként csak monitorozásra jó, meg esetleges hibatörlésre.
Gondolom, hogy nem tudom kikapcsolni a start-stop rendszert egyikkel sem?
TommyY
-
O_L_I
őstag
Sziasztok!
Carlinkettel (4-es verzió) kinlódok mert az Andoidos telefonommal az istennek se megy. (a céges iPhone simán megy...)
Esetleg tudja valaki, hogy a 20-21-es gyártású kocsikban lévő fejegységnek mi a felbontása? -
slett27
addikt
válasz Qtya123 #66981 üzenetére
Valahogy így igen, de ismerve pár BMW tulajt utólag megvették volna (vagy Peugeot motoros Mercis). És tényleg nem sztereotípia, bizony ez a valóság illetve a nagy számok többsége.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
eddie17
addikt
válasz dethroner #66983 üzenetére
Engem nem fenyeget ez a probléma, hogy vegyek egy Kizashit De arra gondoltam, hogy egy egészen megbízható, kényelmes, kellemes formával megáldott autó.
Tény, hogy nem áll hegyekben a bontókban semmi hozzá. Ez valamennyire igaz a Liana-ra is, de az még mindig sokkal jobb helyzetben van. De a korabeli más Suzukihoz képest, picit drágább az alkatrész és problémásabb a bontott beszerzése. -
ViZo72
tag
válasz Qtya123 #66981 üzenetére
A másik meg az, hogy a SUV "mániának" kikiáltott mai divatnak is vannak gyakorlati előnyei.
Aki most prüszköl rá majd megérti ha idősebb lesz...
Csökken a hajlékonyság, fáj a derék, nehezebb földre ülni, ki/be szállni az alacsonyabb szedánba stb. (Ez is visszatart a Kizashitől kicsit.)
Plusz.: magyar közutak, parkolók minősége: fekvőrendőrök, magas padkák -> az alacsony autók orrát, rosszabb esetben alját, küszöbét oda lehet verni. Alföldi városban lakom/dolgozom, még itt is figyelni kell mennyire állsz oda ütközésig néhány parkolóban...
(Na persze nem Nekem az Ignissel, annak szinte mindegy. :-) )Egyik haverom félig-meddig autó mániás és futja is rá. Ford Mustang, majd 2 féle Maserati, most egy Aston Martin az utolsó évek termése.
A szokásos éves közös bulira (változó helyszín de általában hegyes dombos vidék) az utóbbi 2-3évben már SUV-al jön, mert az előző években a viszonylag alacsony sportszedánok nem voltak alkalmasak a helyszínek megközelítésére, mindig óvatoskodni kellett velük...
Hétköznap meg tudtommal egy Yarissal jár be az irodába, "városi harcokhoz" az is megfelel. -
dethroner
veterán
válasz eddie17 #66980 üzenetére
Dehogy jó Az a jó kocsi, amiről nem tudja az egész falu hogy a tiéd, mert minden utcában van belőle legalább 5. És a bontóban is hegyekben áll hozzá az alkatrész, na az a jó kocsi.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ViZo72
tag
válasz Qtya123 #66981 üzenetére
Én úgy tudom újonnan azért volt annyira drága az európai konkurensekhez mérten is, mert akkor még valami extra adó és/vagy magas vám sújtotta az EU-n vagy EGT-n kívüli -esetünkben japán- gyártású autókat. Ez még Lianát is érintette, az is viszonylag drága volt újonnan, csak az alacsonyabb árkategória volt így kevesebb sarc jött rá...
Az ár másik része nyilván az volt, hogy a Kizashi nem a Suzukitól szokásos kisautó, hanem ahhoz képest egy "big blockos" utazós szedán.
Állítólag a Suzuki bizonyítani akart vele, hogy tud Ő ilyet is gyártani, nem csak indiai piacos kisautót. Elvileg egész jó is lett, bár nem annyira erős, sportos mint a nagy motor sejteti- de ára miatt sem terjedt el, meg ebben a kategóriába a németeket megverni több kell.
(Lásd, pl., Honda Accord. EU forgalmazása már annak is megszűnt, pedig jó autó volt.)Kizashiból ami ma Magyarországon használtan kapható, az szerintem 99%-ban német/nyugati import. (Kérdés alulról mennyire érinti a rodzsa helyzet a németek sózási szokásai miatt...)
Én is szemeztem vele mert ma már megfizethető ára van, csak tartok tőle, hogy ha probléma van -pl. sikerül összetörni- akkor bajos a javítása, nehézkes és drága az alkatrészek beszerzése...
-
Qtya123
őstag
válasz slett27 #66976 üzenetére
Én is a szedán formák szerelmese vagyok, nekem az Az Autó, a többi egy funkcionális tárgy, ami A-ból B-be visz, de a racionálisabb felem meghajolt az ár/érték arány felett és a Cross lett. Vagy csak öregszem. Ami érdekes, hogy szeretem, pedig azt hittem, hogy teljesen semlegesen tekintek majd rá pont azért, mert nem szedán és nem az én formavilágom.
Amúgy a Kizashi szerintem egy szép autó, de a lényeget a TC használttesztjénél le is írják:
"Kicsit sajnálom, hogy nem fogyott jobban, így a használtpiacon sem igazán gyakori. Meglepődni ugyanakkor nem tudok rajta, hiszen drágább volt a maga idejében, mint egy Mondeo, vagy egy rendesen felszerelt dízel Superb. Sőt, akár BMW-t, Mercedest is lehetett venni az árából, még ha nem is a legextrásabb változatokat. Én sem vagyok bolond, nyilván nem a Kizashit választottam volna, ha tíz évvel ezelőtt van tízmillió forintom autóra"[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
Rosszul fogalmaztam. A fordítottat úgy értettem hogy alámér a km óra. Mondjuk 50-et mutat de 60-al mész. Bár nem tudom ilyenre volt-e példa.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz eddie17 #66919 üzenetére
Csak egyszer tudnának csinálni már autóformájú autót. Mondjuk már csináltak, csak azt nem az átlag embernek :
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Qtya123
őstag
válasz Qtya123 #66974 üzenetére
Még annyit, csak lejárt a szerkesztési idő, hogy nem minden országban egységesen 80 a megengedett tempó pályán, hanem 90 is előfordul, ezért vannak 90-re szabályozva általában.
Plusz az előzni tilos is országfüggő. Van ahol hiába az napközben, de bizonyos kilométerenként jönnek szakaszok, ahol feloldják a tilalmat. Ezzel csökkentve a kockázatot, hogy vonatozzon a sok kamion és ráfutásos balesetek legyenek. Csak pl Magyarországon is egyszerűbb gondolkodás nélkül megszabni, hogy 6-22ig tilos. És akkor jönnek a vonatozások, meg az az életszerűtlen helyzet, hogy majd biztos mész főúton kilométereken át az 50-el poroszkáló utánfutós személyautó után, mert előzni tilos van.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz dethroner #66973 üzenetére
Nem ez volt a lényege a hozzászólásnak, hanem az, hogy az emberek azt hiszik, hogy valóban 90-el mennek, mert annyit mutat az óra, közben meg nem...
De rátérve erre:
M0-ról beszélek, ott gyakran előfordul, hogy elmennek a személyautók mellett a kamionok. Ezt egyébként a 3 sávos részein szabályosan megtehetik. Amúgy igen, ott pl 70 a megengedett nekik, de ha bármelyikük is megpróbálna ott 70-el menni, akkor szerintem rövid időn belül kihúzgálnák a fülkéből a többiek... És igen, bundeszen sem 70 a tempó sokszor.Pályán meg ugye 80 a megengedett, de aki tud, az megy 88-90-el. Egyszer vittem egy olyan Actrost, ami le volt szabályozva 85-re. Biztos csuklott anyám sokat. Volt olyan román, aki villogott, meg dudált mögöttem, meg rángatta a kamiont. Mondom előzni tilos ide, vagy oda, előzz már meg bakker, ez ennyit megy...
Amúgy lehet szidni, hogy 80 helyett 90-el mennek, azt szoktam mondani, hogy be kell ülni, ki kell próbálni ezt a szakmát és akkor pár hét-hónap után megértené más is, hogy bizonyos dolgokat miért úgy csinálnak ahogy. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy szentek, sok az agresszív és meggondolatlan, de nem ilyen fekete-fehér a dolog.
Ha a vezetési időd/munkaidőd fogy (elég hozzá egy elhúzódó rakodás, vagy annyi, hogy már az ötödik parkolóba gurulsz be, hogy megállnál, de nincs hely), akkor előzni tilosban is meg fogod előzni a 60-70-el lakókocsit húzót, vagy 90-el gurulva a 85-el haladó másik kamiont. Ugyanis a munkaidő túllépés adott esetben sokkal nagyobb bírságot jelent, mintha esetleg megfognak előzni tilosban.
Szóval tud úgy alakulni, hogy választhatsz kettő rossz közül melyik legyen, harmadik opció nincs. Ez ilyen.[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz Qtya123 #66971 üzenetére
Ahol az autós 90 helyett 84-el "szüttyög", az gondolom lakott területen kívüli országútra gondoltál. Tudomásom szerint ott a "mocskos kamionosok" nemhogy nem előzhetnék meg ezeket a 84-el haladókat, de jócskán le kéne tőlük maradniuk, hiszen ilyen helyen a kamionos maximum 70km/h sebességgel haladhat. Tapasztalatom szerint szinte kivétel nélkül gyorsabban megy az összes teherautó.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
TommyY2
tag
válasz TommyY2 #66968 üzenetére
Ma átcseréltettem az ELM327 chippel szerette kütyüt egy wifi-s Vgate Icar2 eszközre, ami jóval drágább, remélem, hogy megbizhatóbb is, fő a biztonság.
Érdekes, hogy a teszt szoftver azt irja, hogy ebben is ELM327 chip van. 2.2 verzió.
Lehet, hogy nem tud többet, de legalább nem lóg ki a burkolat alól, meg automatikusan készenlétbe helyezi magát 30 perc után, igy nem meriti le az akkut.
TommyY
-
Qtya123
őstag
válasz slett27 #66967 üzenetére
Fordítva lenne veszélyes. Mindegyik felfelé csal.
Ezért is van az a hőbörgés, hogy ááá a mocskos kamionosok 100-al tepernek, mert hát én 90-el megyek, az meg megy el mellettem.
Igen, mert neked 90-et mutat, de valójában mész 84-el, ő meg az illesztett tachográffal, ha 90-et mutat, akkor az GPS szerint is annyi. Tehát ő megy igazából 90-el, te meg szüttyögsz.Anno a Ladámon kisebb átmérőjű kerék, másik váltó és másik difi volt. Óra szerint 180-nál ment GPS szerint 140-et. Anno az ilyenekből születtek a dumák, hogy húú öcsém, nekem fekteti az órát a Zsiguli és akkor el is képzelték, hogy tényleg annyival ment. Amúgy minél nagyobb sebességgel mentem, annál többet csalt. Ha GPS szerint mentem vele 150-et, akkor a mutató már a számozás feletti tartományban járt.
Régi szép idők. Sosem felejtem el az arcokat, mikor a pályán elmész 140-150-el egy zöld kereklámpással a népek mellett.
[ Szerkesztve ]
-
-
TommyY2
tag
válasz tboldi #66964 üzenetére
Egy helyen olvastam, hogy föleg az ELM327 kínai kütyü okozhat Bajt.
A Vgate ICar2 az elvileg nem Elm327 csípet tartalmaz, ha jól láttam, az Icar3 pedig már Elm327-es.
Mi a különbség a 2 és 3 közt? Láttam egy helyen Pro-t is. Csak Wifi-set tervezek venni, szerintem praktikusabb.
Milyen programot érdemes használni (jelenleg Torque pro van feltéve).
TommyY
-
slett27
addikt
válasz tboldi #66966 üzenetére
Akkor mérem GPS-el is. Azért ez eléggé veszélyes mutatvány akkor ha nem lefelé hanem felfelé csal.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
tboldi
nagyúr
válasz TommyY2 #66958 üzenetére
Egy egyszerű hibatörléstől nem kellene baja legyen semminek. Ha meg esetleg zárlatos a kütyü, ahhoz hibatörlés sem kell, hogy bajt okozzon.
A Vgate jó, nekem 3-as van.
Bár amióta van csájníz Delphim, azóta hozzá sem nyúltam, a digóhoz meg van digóspecifikus cucc.[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
Feleségem 1.5-ös Ignise 180km/h-nál még ötödikben gyorsul. 2003-as 250e km. Az rendben lehet ? Vagy valaki előttünk "okosította". Ami eddig biztos az a Paragi hátsó dob. De nem hiszem hogy ettől. Természetesen német autópályán tesztelve.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
őstag
válasz TommyY2 #66958 üzenetére
3.36$-ért vettem 2016-ban egyet, a legolcsóbb bluetooth-os verziót.
Opel Vectra B, Corsa C, Astra J, Suzuki Swift 2005 ami hirtelen eszembe jut - ezekkel biztosan használtam és egyikkel sem volt gond. Swiften rendszeresen ezzel törlöm a P0420-at.Modernebb autóhoz egyébként valami komolyabbat érdemes venni szerintem, amivel dpf-et, vagy márka specifikus dolgokat is lehet nézni.
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
beef
őstag
válasz TommyY2 #66958 üzenetére
Ezt nem tudom. Nekem kétféle van, egy USB-s, ami tökéletesen működik, meg egy wifis, ebből 2 is, (Aermotor Wifi). De ha ezeket rádugom, akkor csak a kiolvasással úgy meg bolondítja az autó elektronikáját, hogy elmegy a kormányszervó, meg folyamatos ESP hibát és még ki tudja mit jelez. Ha kihúzom, akkor a szervó helyrejön, a hibajelzések meg néhány km után.
Szóval életveszélyes. -
fogkefe21
csendes tag
válasz Napfénysüti #66952 üzenetére
Köszi a pozitív véleményt. Akkor valószínűleg nem kell félni az indiai gyártmánytól kérdés, hogy így használt piacon mennyire éri meg ár érték arányban.
-
blakey
titán
válasz AMD Power #66904 üzenetére
Nálam, a budai oldalon minden oké, érdemes az automatikus frekvencia választást bekapcsolni, így, ha az adott adó más frekvencián is sugároz, akkor elkerülhető a gyengébb minőség. Az országot járva is teljesen jól működtek az adott adók, én csak zenei adókat hallgatók, egyébbel nincs tapasztalatom.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
AMD Power
titán
válasz Napfénysüti #66950 üzenetére
És nekem külsőre is bejön. Az ára meg parádés volt.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz fogkefe21 #66951 üzenetére
Enyém 6 éves 41.000 km-rel de semmi baja a futóműnek. Voltam már hegyen vele (Mangart, Vrsic) ott is jól tartott. Pályán is max az oldalszél amire a kocsi érzékeny kissé.
Nem lehet hogy az ismerősödében rosszak voltak a lengéscsillapítók.
Amúgy a csoportjában eléggé szeretik (van taxis, oktató is).Més que un club!
-
fogkefe21
csendes tag
válasz Napfénysüti #66950 üzenetére
Igen nekem is tetszik így külsőre, meg méretre is jó lenne már. A Swift sajnos gyerekkel már kicsi. Viszont ismerős mondta akinek volt, hogy borzalmas az úttartása, a futóműve valami katasztrófa. Azt mondta mindig le akart esni az autó az útról, meg sosem ment egyenesen. Mondjuk ezt Vitaránál is hallottam, hogy 200e km után, valahogy elmegy a futómű és már mintha nem egyenes lenne az autó. Gondolom, hogy ez nem olyan egyszerű, hogy csak futómű állítással orvosolható lenne. De pontosat nem tudok állítani egyik autót sem vezettem, nem éreztem ilyet, ez inkább ilyen szájhagyomány.
Amúgy lett folytatása, Angliában van és szerintem az még sokkal szebb lett, Európába viszont nem hozták el a kvóta szabály miatt, hibridesíteni pedig gondolom nem akarták.
[ Szerkesztve ]
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz fogkefe21 #66928 üzenetére
Balenonk van, nem borzalmas a minősége. Ja és 2 gyerekkel tök jól elvagyunk vele.
Vannak típushibái persze, nem tökéletes autó de annó a 3-4M Ft-os ársávban szerintem igen jó vétel volt, nem is érti senki a FB csoportjában miért futtatták ki mindössze 3 év után.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
-
hemaka
nagyúr
válasz szabonagyur #66936 üzenetére
Az egesz jo fogyi, nalam 140nel mar ket szamjegyu a fogyasztas 180 felett meg raadasul meg 2-es szammal is kezdodik.
crazy mudi dog ║ Fuji X100VI ║ MBP M4 Max ║ Syno DS3622xs+
-
beef
őstag
válasz TommyY2 #66937 üzenetére
Megpróbálhatod ezt is: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.malykh.szviewer.android
-
AMD Power
titán
válasz Qtya123 #66935 üzenetére
Amúgy semennyire nem éri meg "gyorsan menni". Időben szinte semmit nem nyersz 100-200km-n. 600-700km útnál már mondjuk nem mind1,hogy 110-el vagy 140-el mész. De Magyarországon ha nem Sopronból mész Debrecenbe akkor nem sok "értelme" van gyorsan menni....
[ Szerkesztve ]
-
TommyY2
tag
válasz Gyöször #66923 üzenetére
Vettem ma egy Kingbolen Elm327 WIFI OBDII kütyüt.
Most jöttünk meg egy hosszabb útról, a vizhőfok mindvégig 85°C körül volt, tehát ezzel a résszel úgy néz ki, hogy nincs gond. Most nem éreztem annyira az égett szagot sem, igaz, hogy előtte leporoltam a motort, nagyon mocskos volt, mivel gyakran járunk poros úton.
Holnap még egyszer átnézem, hogy nincs-e olajszivárgás, valamint mosószeres vizzel lemosom a motort.
Melyik a legjobb diagnosztikai app az OBD kütyühöz? Most a Torque Pro van feltéve, de nem igazán tetszik, illetve jó kütyüt vettem, vagy inkább más tipust kellett volna (még átcserélhetem).
TommyY
-
félisten
válasz Qtya123 #66935 üzenetére
Az szép ugrás.
Pár hete mentem valós német pályán 150-160-at GPS tempomattal ahol csak engedte a forgalom és 6,5-7L között volt az 1.4T hybrid.
De persze ott az átlagom is 120-130 körül volt, itthon az átlagom 100 körül van annyiszor kell vissza lassulni stb, kint jobban lehetett tartani a sebességet.
-
dethroner
veterán
válasz AMD Power #66932 üzenetére
Múltkor ránéztem az 1,2-es swift 3400-at forog 130-nál. Nagyon jól hangolták ennek a kocsinak a váltóját, alacsony tartományban se ráng ha nem vált vissza az ember, és pályán kevesebbet forog mint az 1,6-os citroenem. Swift
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
őstag
Kis hibajelenség-diagnosztizálás- megoldás, ha valakivel szembe jönne a jelenség:
2005 1.3 M13A Swift
Jelenség: álló helyzetben az alapjárat alacsony, akár 600 alá is beesik, szinte ütemtelenül jár. Beremeg az egész autó kb. (Parkolásnál vettem észre először, féken állva éreztem h remeg a pedál.)
Fordulaton normális, városi tempónál üresben gurulva 800-900-as stabil alapjárat (!)Kb 50-100km-el később bedobta a P0401-et: Elégtelen EGR áramlás
Kiolvasva az EGR egyáltalán nem működik, OBD-s parancsra sem nyit.
Tisztítás után semmi változás (nem is volt különösebben kormos).Csere után természetesen megjavult. (sos kellett a megoldás, így 48 órán belül diagnosztika, tisztítás, Unix-os alkatrész +munkadíj összesen 100k volt)
Valószínűleg nyitott állásban romlott el, és folyamatosan vezetett be kipufogógázt, ezért fulldokolt a motor álló helyzetben.
"... and I hope you have a great day!"
-
fogkefe21
csendes tag
válasz slett27 #66918 üzenetére
Szerintem ilyesmi próbálkozás volt a Baleno, ami szintén ideális választás lehet 1 gyerekkel mondjuk, csak ugye az indiai és borzalmas az egész autó minősége európai mércével, tehát nem lett egy sikeres történet. Bár Angliában a második szériáját futja és sokkal jobb lett igazából, de hazánkba nem hozták el.
-
Az automatikus rostély nyitogatásra van egy tippem. Most reggel hideg volt. Ha klima economy-ra van állítva akkor nekem az a véleményem, hogy tőled függetlenül beengedi az elötted álló bűzét. Az ok egyszerű így takarékoskodik, mert nem kell bekapcsolnia a klimát csak a kinti levegőt engedi be. Próbáljátok feljebb állítani. Most nincs a fejbe mik a lépcsők. Pl. economy, normal, és még valami.
-
-
félisten
válasz Qtya123 #66921 üzenetére
Meg ugye most van nekik a Swace ami végülis kombi.
Meg ugye mindig az anya ország piacából kell kiindulni, hogy ott mire van igény, mi a menő, stb.
Nem véletlen az sem, hogy sok japán autó, és főleg az alsóbb szegmens kb 100-110-ig még egész csendes, felette zúg mint állat. Japánban ilyesmi a pálya tempó ha jól tudom, és arra terveznek.
-
Qtya123
őstag
válasz slett27 #66918 üzenetére
Ahogy az előttem szóló is írta, anno nem jött be neki.
És szerintem el is engedték a dolgot, nem hiszem, hogy a kardjukba dőlnek, főleg így, hogy a Crosst és a Vitarát évek óta viszik mint a cukrot az árérzékeny szegmensben.Amúgy nem teljesen értek egyet, hogy családos=kombi. Régebben ez volt valóban a trend, ha akár egy gyerek is született, akkor nem vagy normális ember, ha legalább egy nyerges vontató méretű autót nem veszel. Egy jó ideje viszont a SUV mánia miatt inkább azokat veszik a csalódások is. Én pont abban a korban vagyok, amikor az ismerősök 90%-a babaprojektben van és kb mindenkinek kisgyereke van körülöttünk újszülött és 3 éves kor között. A legtöbb családnak inkább SUV-ja van, mint kombi. Olyan autókat ismertem meg, amelyekről eddigi nem is hallottam. Hyundai ix35 típust pl, vagy amit még annyira sem láttam, Fiat Freemont. 3 gyerekkel is suvokkal nyomják, max tetőboxoznak.
-
TommyY2
tag
Sziasztok!
A néhány napja tűnt fel, hogy a Splash motorteréből enyhe égett szag jön.
Hűtővíz van, elektromos hiba elvileg nincs, a Motul Eco Lite 5W30 olaj nem égett szagú.
Mi lehet a probléma? Eltömődött a hűtő, később nyit a termosztát, vagy egyszerűen csak meleg nyár van?
Veszek ma egy OBD hibaolvasót, hátha kijelzi a vizhőfokot, amit menet közben monitorozni lehet (hány fokosnak kell lenni a viznek) .
Mennyire kell félni az enyhe égett szagtól?
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
eddie17
addikt
válasz slett27 #66918 üzenetére
Próbálkozott, ez volt a Liana. Nem jött be nekik. Bár én most vettem egyet, nagyon praktikus, tágas, egész nagy a csomi, szinte kombi, de nem sikerült igazán vonzóra. Az 1.6-os motorral egész fürge, van benne anyag. Nagyjából az akkori Golf Variant méret. De újonnan drága volt Suzukihoz képest.
-
slett27
addikt
Igen, sajna pont ott vagy feljebb. Mondjuk általában a sima szívó benzinesek egyik autónál sem nyomatékosak alul.
Más. Próbáltam utána olvasni hogy a Suzuki miért hagyta ki az erős középkategóriát (Astra, Focus, Golf, Megane stb) de soha sehol nem találtam rá választ. Hiszen a legtöbb ember családos ember lesz előbb-utóbb, nagy rés ez a gyártónak régóta. Kombiról nem is beszélve. Egy SUV soha nem tud helyettesíteni egy kombit. Sőt, sokan váltanak SUV-ról kombira mert sokkal jobb a helykínálat főleg csomagtartó téren.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz szabonagyur #66915 üzenetére
Az a pénz megy újabb Szuzóra inkább. Eddig se volt olcsó, de most aztán....több százezer.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
félisten
-
slett27
addikt
Nézegettem kis tuningot M13A motorhoz de áhh turbo nélkül nem szignifikáns semmi. Max hangja jobb lesz, meg az erősített futómű. Bár szoftveresen +10LE azért nem elhanyagolható szerintem.
No és ki az az "elvetemült" aki turbót rakat ilyen autóba ? Van itt a fórumon egyáltalán ilyen illető ?
Radió dolgot én feladom.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
félisten
-
slett27
addikt
válasz tboldi #66902 üzenetére
Jaja, volt egy ilyen sejtésem. Másik autóban is volt probléma, de nem ennyire. 89.5MHz Radio 1.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Egy kérdés az Ignis tulajdonosokhoz. Lett családban most 2db 2003-as egy M15A és egy M13A-s. Mindkettőnél alig lehet befogni rádiót (Komárom-Esztergom megye Tata). Ez valami típushiba vagy hol kell/lehet keresni a problémát mert teljesen mindegy milyen fejegység vagy az autóban (az egyikben gyári Blaupunkt a másikban egy Androidos) ugyan az a hibajelenség. Antenna többször megmozgatva.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen videókártyát?
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest