Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Milyen processzort vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen széket vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
válasz
Chereiose #66694 üzenetére
Azért egy próbát megér, ha útba esik valamelyik szerviz, ami még jó is. Valószínűleg elhajtanak, de ha nem próbálod meg, akkor nem is fogod tudni a válaszukat. Esetleg egy jó szakival is érdemes megnézetni, lehet, hogy a rögzítéseknél egy picit megadta magát a műanyag.
#66695ncc1701
Nekem is voltak ilyen eseteim, sajnos, szerencsére nem forgalomban, hanem parkolóan erőteljesen ráhúztak az autóra, lett is belőle szép horpadás az 5 napos autón, eszembe nem jutott márkaszervizbe vinni. Elvittem egy jó fényezőhöz (régi autókat is restaurálnak) és megcsináltattam. Tökéletes lett, 0 színeltérés, kiváló munka, csak azt sajnálom, hogy ha nem adja tovább a tudást, akkor nem lesz jó fényező, akit ismerek. Bár nem szeretnék sűrűn odajárni, de soha nem árt, ha van egy jó szaki. -
AMD Power
titán
válasz
mefistofeles #66677 üzenetére
Szerintem semmit nem vesztettél vele.
Van e itt valakinek olyan Scross-a amibe az 1.4T 140Le motor van?
-
ncc1701
veterán
válasz
Chereiose #66694 üzenetére
Garancia, hagyjuk. Ugye anno 2020-ban, mikor 1 éves volt a vas, nagy örömömre nem adták meg az elsöbbségem, két elem bánta. Márkaszervízben csináltattam anno meg, kötelezőre, xxl-es ceruzával írták a szlát. Tavasszal elkezdte ledobálni magáról a lakkot a két fényezett elem, most visszavittem, megoldották annyival, h a fényezésre fél év gari jár. Mondjuk ebben az országban pont ezt a választ vártam, kötelező kör volt.
-
Chereiose
addikt
válasz
blakey #66690 üzenetére
Ez tuti nem a hőingadozás, ahogy fogdosom recseg ropog. Mozogni nem látom, hogy mozogna. De eddig sose csinálta csak mostanában. Ez még a 2020-as S-Cross, akkori áron még megérte. Csak gondolom ez már az örökre ilyen marad kategória, mert a szervizben majd "nem hallják" meg gondolom nem is terjed ki a garanciára, és pláne nem fogják ezért megbontani a kárpitot ott meg az ajtót.
-
blakey
titán
válasz
ncc1701 #66692 üzenetére
A fogyasztással annyira nem foglalkozom, minden tankolás vezetve van, nincs kiugróan nagy eltérés, 2 dl-t még betudok az eltérő vezetésnek vagy viszonyoknak, nincs 2 egyforma utam, viszont amit erősen észreveszek, hogy sokkal erősebb az ethanol "illata", néha zavaróan erős.
-
Qtya123
őstag
válasz
blakey #66686 üzenetére
Nézd, ő nem azzal kampányolt, hogy minden okádalom és máshol minden jobb és hülye aki itt él. Egyszerűen leirta, hogy mit tapasztal, amikor ott vásárol. Ezért nem értem ezt a költözz oda dolgot.
Én meg pl semmi különbséget nem tapasztaltam az osztrák, német, magyar benzin között. Fogyasztása ugyanannyi mindegyikkel.
De engedjük is el. -
Chereiose
addikt
S-Crossban a vezető oldali ajtón ahova könyököl az ember, az a piha szivacsos rész, az alatt baromire elkezdett nyöszörögni meg pattogni a műanyag, rendesen zavaró menet közben. Eleve nem értem, hogy az hogyan tud így szétmenni, gondolom az ember karjának támasztásától nem kellene ennyire. Vajon ezt gariban orvosolják, ha egyáltalán álló helyzetben elő tudom idézni? Gondolom nem, mert ez a gari is semmire nem jó szinte, de vajon érdemes megkérdeznem? Más tapasztalt ilyet? Kicsit amúgy kezd a tököm tele lenni ezekkel, csomagtartó teleszkóp is cserélés után bírt max félévet, aztán azt se akarták újra cserélni, sok műanyag csörög, mint pl a kalaptartó is stb..Komolyan egy Dacia szerintem lehet rosszabbul néz ki belül, de tartósabb.
-
TommyY2
tag
válasz
simonjoe #66672 üzenetére
Volt, mikor mi is 100-ast tankoltunk a Splash-be, főleg télen, amikor kevesebbet volt használva.
Mióta elszállt a benzin ára, kijárok tankolni (bevásárlással egybekötve) a Horvátokhoz, vagy Szovéniába, ahol a 95-ös benzin az E5-ös és kb. 500Ft-ba kerül (most 520Ft, mióta kevesebbet ér az Euró), de a minősége nem összehasonlítható a mi E10-es benzinünkkel.
E10-zel a Splash fogyasztott 5.2-5.5l körül, a kinti E5-össel csak 5-5.2l körül, de amióta beszereltem a DRL-t, lement a fogyasztása 4.8l körülre (természetesen országúti tempóval, 95km/h körül).
TommyY
-
blakey
titán
válasz
ncc1701 #66681 üzenetére
A tényeket bizonyítani kell, márpedig nincs egyértelmű válasz arra, hogy egy adott helyen minden jobb. Nekem nem kell bemutatni semmit, én értkelem a jót és csak azt veszek, aki nem tud vásárolni, az így járt.
#66679dunc
Valószínűleg olyan helyen laksz, ahol nincs jó, ezzel én nem tudok mit kezdeni, nekem szerencsém van, nem kényszerülök elutazni valami jóért. Nem azért írtam, hogy megsértődj vagy másokat sértegess. Politikát meg végképp kerüld, mert utálom, mint az utolsó sz@rt és ha csak azzal kéne foglalkozni, akkor én lennék az első, aki elhúz.
Az is egyéni ízlés, hogy ki mit és hogyan szeret, ezen is kár vitatkozni.
Felhozod a tejet, hát UHT tejet nem veszek, de ha kizárólag magyar tejet veszek még külföldön is, pl. sz@r ízű a lengyel, a szlovák, a cseh tej, ocsmány a sajtjuk, gumiszerű az egész és még lehetne sorolni. -
blakey
titán
válasz
Qtya123 #66678 üzenetére
Városok között is eltérő a kínálat, az életminőség, akkor országok között is az. Élj kint mondjuk több évet és meglátjuk, hogy miként fogsz vélekedni, legyen pl. USA és Németország, mindkét helyen élj 3-4 évet, meglátod, hogy melyik miben jobb vagy rosszabb. Mindig van és lesz ilyen. Amúgy meg mindig az egyén is részese az adott élet minőségének. Ha valaki állandóan mást szeret, akkor azt a másikat kell választani, nem egy ilyen ismerősöm volt, akinek mindig a másik tetszett neki, megoldotta, odaköltözött, majd megtapasztalta, hogy azért nem pont olyan. Bizonyítékok és tapasztalat nélkül ne ítélkezzünk. az nem tapasztalat, hogy átmegyek egy másik boltba és ott jobb ízűt kapok. Az a tapasztalat, amikor ott élek, az ottani adórendszert, ottani viselkedést és életmódot élem, akkor jön ki, hogy valós, amit "vendégként" látok vagy sem. Ha már ízek, itt van a "jól ismert" Nutella történet, de annak senki nem nézett utána, hogy miért eltérőek az ízek, plusz nem kell messzire mennem, hogy megkóstoljam a német, francia vagy lengyel gyártásút, Bp-en is lehet kapni, nem kell másik országba utazni. Amúgy maradjon autós topik.
-
Moleman
addikt
válasz
ncc1701 #66681 üzenetére
Azért nem ennyire fekete-fehér a dolog, csomó dolog tényleg nagyon olcsó és jó Ausztriában, a sör/sajt jobb és felébe kerül, de a húsok általában 2-4× áron vannak (a magyar hatósági árat figyelmen kívül hagyva is).
A havi bevásárlás a sok hús miatt valószínűleg sokkal drágábban jönne ki, ha mindent kint kéne vennem. Ennek ellenére én tényleg oda akarok költözni, mert annyira tetszik.A benzint nem tudom, kell a visszatérítés a magyar hitelkártyára, úgyhogy legtöbbször szar magyar 95-öst tankolok, sose volt még bajom vele.
-
Qtya123
őstag
Tudom. A horvát határtól 3 km-re lakik a fél rokonság. Már 10 éve is oda jártam LPG-t tankolni. Fagyizni meg ezer éve, mert Petárdán 1 gombóc akkora, mint máshol három, ráadásul amikor itthon 250 Ft volt egy gombóc, akkor ott 100 Ft. Most nem tudom mi a helyzet, 2-3 éve nem fagyiztam ott.
Az osztrákoknál járva meg a bio cuccokat (céklalé, stb...) szerzem be, mert mikor még az infla a kanyarban sem volt, már akkor olcsóbbak voltak jóval a bio dolgok. -
fogkefe21
csendes tag
válasz
mefistofeles #66677 üzenetére
A swift III egyik típushibája a katalizátor, hivatalosan szerelhetetlen ahogy olvastam, csak a csere oldja meg, ami nagyon költséges. Persze már vannak módszerek, hogyan lehet az autót rábírni, hogy a katalizátor hatásfokára ne legyen ilyen érzékeny, 1-1 plusz alkatrész beszerelésével, de csoportban olvastam, hogy sok embernek a 100-as benya jött be, plusz másik baja a kocsinak, hogy kb mindenkinek leesik a fordulat és beremeg az autó. Na erre kb még szerelő nem jött rá mi a megoldás. Pillangó szelep, EGR szelep tisztítva, vákuumcsövek jók, szóval nem tudom mi lehet a baj, de azt vettem észre, hogy a jobb üzemanyag esetében, ritkábban esik le a fordulat és ha le is esik nem remeg a kocsi, csak leesik a fordulat 400 körülire és egyből megy is vissza. Barátomnak annyira durva volt már, hogy állandóan lefulladt a kocsi magától, szervizben sok sok pénz elköltése utána arra jutottak tankoljon 100-ast. Aztán nem csinálta neki utána, bár gyorsan el is adta a Swiftet és mondta soha többet.
Szóval másik autóba én sem tankolnék dragabbat, de mivel itt tapasztalom, hogy jobb az autónak ezért megkapja. -
-
mefistofeles
veterán
Lehet megkövezni de a régi swiftembe 14 éven keresztül csak 95-ös nafta ment és az égvilágon semmi probléma nem volt az autóval. Motorikusan pláne. Nem látom be mit nyertem volna azon ha milliókkal többért tankolok és ugyanúgy használom az autót.
Ez persze csak személyes meglátás, mindenki azt tankol amit akar és amire telik....
-
Qtya123
őstag
válasz
dethroner #66657 üzenetére
Én sem vettem észre semmi különbségt az IS200 150-es és az Scross 150-es tempója esetén. Nincs libegés meg elkönnyülő kormány.
De múltkor mentem egy régi G Astrával is 140-el, a zaj nagy volt, de nem libegett az autó. Persze az aztán főleg nem pályára való. 130nál már 4000 volt a fordulat. Mondjuk ilyen szempontból az IS sem volt optimális váltó áttételű, mert 150nél hatodikban 4200 körül forgott, míg a Cross ugyanekkor az ötös váltóval 4000 alatt van még.
Amiért egyébként nem éri meg vele tiprósan pályázni, az a légellenállás. 130hoz képest jelentős a fogyasztás növekedés 150nél. De gondolom ez minden ilyen formájú benzines autónál így van. -
dunc
nagyúr
válasz
blakey #66670 üzenetére
LOL , a tapasztalatom sokkal többet ér, a benzin még hagyján! (mondjuk 5% vs. 10%) de a gázolaj sokkal jobb kint! Nem a fogyasztás volt a szempont, csodák nincsenek, viszont jobb, olcsóbb, és tudják az árakat számalom színt ár stop nélkül....Az élelmiszer árára / minőségre ki se térek....
-
burgatshow
veterán
válasz
simonjoe #66672 üzenetére
Valószínű azért, mert az ECU alapvetően arra van hangolva, hogy 95-ös benzint lát, így a kopogáshatár is ahhoz van igazítva. Nyilván elműködik 100-sal is, de ott más tartományba esik a kopogás így kell egy kis idő, míg alkalmazkodik az ECU.
Én az Scrossomban azt vettem észre, hogy nem vettem észre semmit a fogyasztásban, pedig volt idő, amikor csak 100-ast kapott, egy decit nem változott a mért fogyasztás (autó és Excel tábla szerint is). Vagy ha igen, akkor az assszony lába elvitte.
-
Érdekes mert a Splash a sima 95-össel kevesebbet fogyaszt mint a táltos százassal. Egy liter köröl van az eltérés. Sokáig a 100-ast tankoltuk, majd valamiért normált kapott és akkor tapasztaltuk, h kedvezőbb a fogyi. A fene se érti, persze buxtárca szempontjából jobb ez így.
-
dunc
nagyúr
válasz
szabonagyur #66665 üzenetére
Én is de 5% etanolost, kint! Ég és föld a Magyar szutyok benzinhez képest!
-
mefistofeles
veterán
Én a swiftemmel 130-al szoktam pályázni. Nem azért mert nem bírna többet, de úgy vagyok vele, hogy ez még nekem is az autónak is komfortos. Zaj már van, nem mondom, de a régi II-es swifthez képest már ez is ég és föld.
-
AMD Power
titán
válasz
szabonagyur #66665 üzenetére
Akkor kezet foghatunk.
-
tboldi
nagyúr
Én meg csak és kizárólag 100-ast tankolok, gyárilag is azzal tudja a max teljesítményét az Alfa, hát még miután meg lesz írva...
-
ncc1701
veterán
válasz
dethroner #66653 üzenetére
Balatonföldvárra ma én is valós 140-el mentem le, de jó nagy féktávot tartottam. Visszafele már nem siettem, 110-120 között jöttem, ott még vész esetén is kiszámíthatóan viselkedik az autó. Amúgy valóban az van, h van szó szerint 2x erősebb, és több, mint dupla olyan nehéz autóm. mint viszonyítási alap. Az nem lobog 140-nél.
-
tboldi
nagyúr
válasz
dethroner #66657 üzenetére
2012-ben mi is megtettük vele 130-140-nel a Móvár-Debrecen-Móvár távot, de ha van egy másik autó is a flottában, amivel kényelmesebben kivitelezhető ugyanez, máris másképp viszonyul hozzá a kedves user.
Amíg megvolt a tiszavirág életű Lancia Ypsilonunk, azzal szerettem menni mindenhova. Ugyanolyan kisautó, mint a Swift, de már-már Volvo szintű ülések, alig 1 tonnát szépen mozgató és keveset fogyasztó dízelmotor, illetve a kategóriához mérten kevés menetzaj.
-
dethroner
veterán
válasz
tboldi #66654 üzenetére
Én anyámék wagonerjével is 140-150 között mentem végig a nyíregy-balaton-nyiregy távon 3 személlyel. Akkora belső sáv tisztító hatása még sose volt wagonernek mint azon az úton
Zajos volt a kis lófasz gumi, de a kocsi jól bírta.
66656Moleman Igen, mi is rendszererint a swifttel megyünk fel pestre. Kiváló kocsi, csak ennél a tempónál sajnos a gumizaj nagyon jelen van. Vagy ez a gyári eco gumi sara lenne?
-
Moleman
addikt
válasz
dethroner #66653 üzenetére
Tényleg meglepően jó a Swift viselkedése,
lezárt német autópályánbeleszaladtam már 160-ba is, nem csinál semmi ijesztőt a 175-ös eco kerekeken sem. Csak persze közben jóval hangosabb, mint egy utazóautó.Eddig egyszer sikerült elérni a korlátait, Dobogókőről lefelé aránylag hamar elmelegedett a fék, de az tényleg nagy terhelés volt.
És legalább kiderült, hogy előbb kéne rá jobb fék, mint jobb/nagyobb gumi, mert a tapadással semmi gond nem volt.
#66651 szabonagyur
Nem tudok típushibájáról, elméletileg már a váltócsapágyas dolgok sem érintik ezt a szériát, de én azért lecseréltettem a váltóolajat 41 ezernél a biztonság kedvéért.
Csak a rádió pittyeg mp3 lejátszás közben, de ki kell húzni az antennát és elhallgat. -
fogkefe21
csendes tag
válasz
dethroner #66653 üzenetére
Elég sokat pályázom én is a Swifttel. Kibírható, ha nincs más. Ismerős 6 órás útra egy első generációs Aygoval ment. Végig 140-nel repesztett, előtte lévő X5-t villogtatta le. Nem látszott rajta hogy félne, pedig abban a motor is kisebb, az autó is kisebb, meg az anyag is valószínűleg. Persze egyszeri alkalom volt.
-
dethroner
veterán
válasz
ncc1701 #66645 üzenetére
Istenem de beszari vagy
Pályán gyönyörűen megy az a kocsi 140-et is, és nem halsz meg tőle. Bnőmmel épp tegnap is megjártuk a Pécs-Pest-Pécs távot, a hazaút éjjel volt és nem féltem attól hogy könnyű a kormány, főleg mert nem az én kezemben volt
Könnyű az a kormány már 50-nél is, ott is egy rántás és mész a picsába, ott is félsz?
-
Tigerclaw
nagyúr
Valaki nem tudja esetleg hogy milyen canbus elektronika az Baleno vonóhoroghoz, amihez nem kell vezetéket bontani, csak széthúzni csatlakozókat és közétenni az elektronikát?
-
szabonagyur
félisten
Swift 1.2 94 LE-s motornak van valami ismert hibája? Vagy magának a típusnak? 2011-es modell év.
-
válasz
slett27 #66646 üzenetére
nyilván igen, hangos a motor, sokat forog, sokat eszik (130 körül ~7-7.5).
2 vagy 4 hetente megyek vele 40km-t pályán, azért azt ki lehet bírni - de egyáltalán nincs bennem semmi félelem emiatt. Van rajta gumi, fék, visszaváltva 1-2 fokozatot azért el lehet vele indulni 90-110-ről is (ugye az 1.3 Swift óra szerint 100-on tiltja a második fokozatot, 130-nál a harmadikat).
Nyilván nem a belsőben szoktam levillogni vele Porsche-kat, de nincs is halálfélelmem azért mert 130-150-el kell menni vele néha. De ha minden nap mennem kéne ennyit vagy még többet, akkor mindenképpen másik autót választanék - leginkább a komfort és fogyasztás miatt.
Mondjuk nekem a nyári szett kicsit szélesebb (195/55 R15), lehet kicsit dob a stabilitáson -
Alf25
tag
Sziasztok!
Én is belefutottam a legújabb S-cross GL+-nál, hogy a műszerfal alatt középen valami zörög. Egy youtube videó alapján jöttem rá, hogy valószínűleg az a gond, hogy itt nincs magas hangszóró és a kábel nincs rendesen leszigetelve, emiatt hozzáér a műanyaghoz és berezonál kb 2000-es fordulat körül.. Valaki szedte már le ezt a hangszóró burkolatot? Hogyan kezdjek neki? Kösz -
slett27
addikt
válasz
tboldi #66625 üzenetére
2x is az volt, pedig nem az aljáról vettem. Csak hát itt élünk....nem részletezem.
Más. Ki hogy érzi a vasaló Swiftet autópályán 130 felett ? Szél, kamion mögül kijössz, elhagyod. Egy kis vizencsúszás ha van olyan. Tartós autópálya használatra érdemes lehet gondolkodni benne ? Ignis a feleségemé az csak főúton jár.
-
tboldi
nagyúr
válasz
pető bá' #66634 üzenetére
Akkor a Jazz-hez egész jó a felhozatal, fél éven belül 2 komplett csomiajtót is vettem hozzá.
Az elsőt ráadásul 24 órán belül (50k), és bár kissé rozsdás és horpadt volt, de ideiglenesen megfelelt, amíg nem találtam egy szépet (70k). De legalább az olcsóbbal együtt lett egy spoilerem is, ami úgy 20-at ér, úgyhogy átkerült a szebbre és természetesen át lett fényezve az egész (100-120k a lökhárító javításával együtt). Még a Jazz feliratot kellene pótolni, potom 14 rugó.
első - második - harmadik -
válasz
tboldi #66632 üzenetére
eh akkor sry, a tolatón átsiklott a szemem..
bontott is egész baráti ~10-ért.
Karosszéria elemeket 2005-2007 Swifthez bontottan sem lehet találni, mikor első lököst kerestem egyszerűen nem volt olyan ami egyben lett volna.. színtől függetlenül természetesen, csak normális állapotot kerestem ( = nem repedt-törött)
70-ért vettem gyári újat, és szerencsém volt, mert utolsó darabként volt leárazva 120-ról. Alapozott, fényezés nélküli. -
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #66627 üzenetére
100% true
-
Janusz001
őstag
Hátsó rendszámtábla csörgésre valami kulturált megoldás? Egyre jobban kezd zörögni, gondoltam valami filcet mögé ragasztok.
-
szabonagyur
félisten
válasz
tboldi #66625 üzenetére
Ugye ha aljról választ valaki akkor esélyesebb belefutni egy minden is rossz opcióba... azért a Jazz neked sem az alja volt, meg szinten van tartva.
Tudok olyan '99-es F Astrat mutatni neked, hogy bizonyítottan 103.000 km van benne és mindent most kéne cserélni/javítani rajta, mivel sosem foglalkoztak vele, ami olyan, hogy nem megy de nem létszükséglet sosem volt javítva.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #66623 üzenetére
Hát ez az ! Fiat Bravo 2 ami egy valóban kényelmes, komfortos és még jól is néz ki, aszongya típushibák : féltengelyek kelyhekkel együtt 250k, kormányszervó : 150-200k, M32 csodaváltó javítás/upgrade
mert alul van méretezve 350-400k. Digit klíma légterelő motor hiba 100k (műszerfal le-fel). Ez így mindjárt 1M. És még sehol az általános fék/olajcsere esetleg kasztni kisebb hibák. Talán Ignis-nél nem lesz ilyen. Így gondolom a "válságautó" kifejezést.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #66619 üzenetére
Sok ? Rengeteg. Ez akkor is egy Ignis. Nem prémium, de még csak csak nem is átlag. Persze, a gyári az mindig minden autóhoz drgága... na de egy 12cm*5cm-es lámpatest ?
Ráadásul Suzukihoz.
Válságautónak vettük az Ignist.
-
tboldi
nagyúr
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #66612 üzenetére
Az igen, nincs már olcsón fenntartható autó. Csak drága, drágábban és a nem bírom üzemeltetni/fenntartani.
-
slett27
addikt
Sziasztok !
Olyan kérdésem lenne (az alany egy Ignis 2004-es M15A motorkód) hátsó tolatólámpa búra repedt. Ez baj műszakin ? Vagy átengedhetik ? Nem mindegy mert ahogy nézem 35k körül mozog a gyári lámpatest, van használt is bontóplázán de félek hogy az idő vasfoga miatt az is megrepedhet bármikor. Utángyártottat újat meg nem találtam sehol.
Köszönöm !
-
kunberci
senior tag
Nem 3.5 liter vagy 3.4 liter kell bele olajcsere esetén, (az a teljes feltöltés, amikor még nem volt benne olaj).
Olajcsere esetén mindig marad a motorban olaj (pár deci).
Szóval 3.1 liter a csere alkalmából a szükséges olajmennyiség. Szerintem ezzel a nivópálca tetejéig lesz.
[link]. -
kunberci
senior tag
Szia!
Igen, jól tudod, a gyári olaj a K12B motorhoz (0W-20), 3.1liter kell bele.
Veszel egy 4 literest.
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Milyen processzort vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nintendo Switch 2
- iPhone 17 Pro prototípus a vadonban
- Íme a Battlefield 6 első előzetese
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gitáros topic
- További aktív témák...
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- LG 27UP850NP-W - 27" IPS LED - 3840x2160 4K - DisplayHDR 400 - USB Type-C - AMD FreeSync
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Apple iPhone 14 Plus 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS