Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
slett27
addikt
Sziasztok !
Adott egy Ignis 2003-as M15A, a gyári rádió (mint a mesében) hol szól hol nem szól. Volt olyan hogy egyesbe rakva az autót szólal meg. Valamikor random indul el. Hol a CD hol a rádió. Van valami ötlet mi ez az "X-aktás" hiba ? Antennát megmozgattam.
-
RoliHero
tag
Sziasztok !
2020-as évjáratú sx4 s cross 1.4 turbo benzines autóba érdemes tenni valamilyen üzemanyag adalékot? Ha igen milyet ?
Nem tudom mennyire számít, csak 100-as benzint szoktam tankolni.Köszönöm a segítseget!
-
Qtya123
őstag
válasz
Gyöször #67592 üzenetére
A kovács autó, ahonnan a fórumtárs rendelte nem azért olcsóbb lényegesen, mert hamis, hanem mert nem dolgozik 500000%-os haszonnal, mint az unix/bárdi vagy sok sarki autósbolt.
A kauffer is ilyen, mint a kovács autó. Hasonló áron van, én mindig onnan veszek szűrőket, gyertyát, ablakmosót, ablaktörlő lapátot, stb...
Árban olyanok, hogy a bardiban akkor jön ki kb forintra pontosan ugyanannyira az adott termék ára, ha van 48%os kedvezményed. Csak itt odaadják ennyiért a földi halandónak is, nem kell hozzá szerelőnek, vagy protekciósnak lenni, hogy normál áron kapd a lehúzós ár helyett.Gyertyákat én semmivel nem szoktam megkenni.
Ellenben az ajtóhatárolókat kb 8-10 havonta igen. Nekem kb annyi idő után eltűnik róla a zsír.
-
ncc1701
veterán
válasz
Gyöször #67592 üzenetére
Bele. Az, h a suzukinál mi-mennyi, az tökéletesen irreleváns. Ugyanaz a 4 ezres gyertya a unix/bárdiban 9e, gyári számra azonos darab. Kintről lenne 2.5eft az irídiumos ngk szla nélkül. Ez az árrésről szól kb.
Ja, nekem már ment a 4 ezres egay 60ekm-es kanyart. SImán szemre semmi baja nem volt, mikor cseréltem 60ekm után.Anya yarisába qrvára nem kéne irídiumos, de abba is azt teszem, mert nem drága.
-
dunc
nagyúr
válasz
Kolondrum #67577 üzenetére
Ha hiszed ha nem sokszor azt a kis szart alig tudják beszerezni! (ajtóhatároló) Amúgy igen a legjobb vékony szilikonzsír réteg rá, vagy wd 40 nek van kenőzsírja. Minden évben 2 x kenem, tisztítom, a zárral, zsanérokkal együtt.
#67592Gyöször Legyen szép tiszta a menet, egy halvány rézpasztaréteg nem árthat. -
szabonagyur
félisten
válasz
szabonagyur #67576 üzenetére
Egyszeruen nem jutok elorebb… ebbol szerviz lesz
-
-
Qtya123
őstag
Az vitathatatlan, hogy nem a legjobb dolog, hogy egyre több az etanol.
Viszont nekem a mostani és a korábbi autó is mindig alap benzint kapott. Mindkettőben az előírt csereperiódus környékén lettek cserélve a gyertyák, tehát 90e km környékén volt bennük.
Mindkét esetben tiszták voltak a gyertyák és az elektróda sem volt rommá kopva. Igaz ezek szívómotorok, nem tudom, hogy a turbósnál mennyire más a helyzet. -
dunc
nagyúr
válasz
2ozzmexy #67587 üzenetére
Hát igen a Magyar 10% etenolos moslék......Nem is megy az autóba, hanem a Horvát super 95, ami 5% etanolt tartalmaz, és jelenleg az erős euro mellett is 60 ft vel olcsóbb/liter....A gyertya állapota ég és föld! Kinti üzemanyag után több mint 50 ezer km nél fémtiszta!
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
donbig #67585 üzenetére
Ne foglalkozz vele, nekem is 4 éves lesz a Vitara novemberben de már nem a márkaszerviz fogja fogadni...
Kiszedem majd a gyertyákat de valószínűleg nem lesznek cserélve így 9k km-el az órában...
Ki kell, mert a közvetlen befecskendezés és a hitvány minőségű benzin miatt elfogy az elektróda, sajnos ennek ez az átka, de ződek vagyunk és keveset fogyasztunk, jah nem.(legalábbis nekem 7,5-8 liter a városi fogyim teletank-> nullaz-> jelzés-> ismét teletank, megtett távot osztva 100, majd osztva tankolt mennyiség és a fedélzeti is ezt erősíti meg)
-
TommyY2
tag
válasz
donbig #67585 üzenetére
Hajszálra ugyan ilyen paraméterekkel bir az S-Cross autóm. Én sem cseréltettem ki 3 évesen 21ekm-nél, de 4 évesen most sem tervezem.
Legyél szives majd megirni, hogy milyenek voltak a gyertyák, esetleg tehetnél fel róluk fenyképet is.
A Splash autónkban 90ekm-nél cseréltem 11 évesen, teljesen jó állapotban voltak.
TommyY
-
donbig
tag
válasz
F4ther #67476 üzenetére
Hát, a fülembe tetted a bogarat ezzel a gyertyával. 3 éves szervizen kellett volna cserélni (K14C) , de lemondtam, mert 18.000 km volt az autóban, 60.000 ft lett volna kb., ha jól emlékszem. Most a 4. évben 24.000 km-nél kicseréltetem, de vicc, hogy egy gyertyát ennyi kilométerrel ki kell dobni. Persze nem lesz kidobva, tudom.
-
szilrobi
aktív tag
-
szilrobi
aktív tag
Tudja valaki, hogy K12C motoros swift-ben milyen időközönként kell cserélni az íridium gyertyákat?
-
Qtya123
őstag
válasz
roti86 #67578 üzenetére
Tuti, hogy nem töltötted túl a váltót. Azzal, hogy szivárgott a cső mellett, lényegében szintre töltötted.
Nyilván nem tudsz a lyuk miatt plusz deciket belenyomni, akármennyire is sietsz a csavar betekerésével.Ahogy látom GL4 az olaj, az a lényeg.
Szerintem érdemes a hűtőfolyadékot is az előírás szerint cserélni. Hiába jó még fagyállóság szempontjából, de ezen kívül keni is a vízpumpát és fene tudja ez a tulajdonsága mennyit romlik az évek alatt. 96 havonta nem tétel a csere.
-
roti86
őstag
válasz
roti86 #65610 üzenetére
Lecseréltem a 96 hónap miatt a gyári váltóolajat az S-Crossban, elég fos színe volt, végül Petronas Tutela Multi MTF 700 75W-80 ment bele. A csere nem volt annyira problémamentes, a 2.5 literes üvegbe, csak 2 litert sikerült beleöntenem, a váltó alatt lévő lavorba ennyit sikerült elkapni, a maradék folyt a földre
, olyan erővel jött ki az olaj, hogy félrement legalább fél liter
. Mivel az ötös váltón a váltó oldalán van a leeresztő csavar és előtte a szintjelző csavart is fullra kitekertem, így kapott levegőt rendesen. Egyébként a szintjelző csavart kitekerve meglepődtem, mert egyáltalán egy csepp olaj sem indult meg, én úgy tudtam, hogy itt ha jó a töltet mennyisége, akkor kitekeréskor már szivárognia kellene, de porszáraz volt, jobban nem sikerült belefényképezni a lyukba meddig lehetett a szint.
Én feltöltéskor 2.5 litert tölöttem bele, már folyt ki a cső mellett, és gyorsan betekertem a csavart, remélem nem töltöttem túl.
Nem tudom lehet csak placebo, de mintha csere után menet közben mintha süvítősebb hangja lenne a váltónak (mintha csapágyas lenne), lehet csak placebo, + csak 1km-t mentem vele azóta, még tesztelem, de remélem nem vágtam gallyra ezzel a cserével.
Az autó kapott új olajat (Ecstar 0W-20 helyett most először Eneos 0W-20-at) + Mahle olajszűrő+ levegőszűrő+ pollenszűrő, ma tervezem megejteni a fékfolyadék cserét is. A hűtőfolyadékon gondolkodom még, elvileg 96 hónap után azt is cserélni kellene.
-
Új Crossosokhoz: Ajtó határoló kuka már nektek? Pár napja érzem h a főbb nyitogatott ajtók lazulnak. Fehér por van rajtuk. Kopadék. Bernadett úgy fogja nekem felírni cserére mintha kötelező lenne már látom. Legközelebbi olajcserén már ott fog várni a raktárban az új.
-
Qtya123
őstag
válasz
tboldi #67573 üzenetére
Én megesküdnék, hogy az IS-ben nem hallottam, de nem teszem meg, mert itt is 1.5 év kellett, hogy feltűnjön, szóval...
Nem tudom ezt miért szelektálta ki az agyam. Pedig minden sz@r zörgést meghallok, de általában az autón kívülről. Futómű alkatrész, fék hővédő lemez, apró csavar a gumiban.
A legapróbb amit kiszúrtam az az IS bal hátsó kerekénél volt. A kerékagyat rögzítő anya nem az elütöd a szélét módszerrel van fixálva a letekeredés ellen, hanem sasszeggel. Na a sasszeg nem volt teljen feszesre hajlítva és ha lassan gurultál a kevés centrifugális erő hatására a kerék lassú forgása során kb fél mm-t tudott mozdulni a lyukban.
Ezt mondjuk úgy lehetett csak észrevenni, hogy le volt húzva a hátsó ablak és pont egy házfal mellett mész el. Na akkor egy hangyaf@sznyi ütemes hangot lehetett hallani. Vagy 2 óra volt, mire diagnosztizáltam, hogy a sasszeg az, már a fél futóművet, meg féket átnéztem.Erre meg ezt az indexmechanika kerregést nem hallom...
De pl azt meg meghallom, ha a fékpedál eléri a féklámpa kapcsolót lassú fékezésnél, miközben tized ekkora zajjal jár. Lehet, hogy kanyarodás közben nem hallok, mint ahogy van az a vicc is, hogy lehalkítod a zenét tolatáskor, hogy jobban láss.
De a régi Swiftben sem rémlik, esküszöm, hogy holnap megnézem abban is. Ott végül is, ha van, akkor csak 6 éve nem vettem észre eddig.
Igaz, ott zörög figyelemelterelésnek minden is.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
szabonagyur #67568 üzenetére
Gáz pedál irányából ha a váltó előtti kis rekeszben van. Sajnos nincs előttem uj s-cross beltér és én is telóról vagyok. A Vitara esetében be lehet nyúlni és tapogatva eltalalni melyik csatlakozó, azon a résen ahol a labter vilagitas kijon. Nem egy kellemes mutatvány, de már sajnos többször is elő kellett adnom...
Szóval van két műanyag burkolat, az egyik a váltó burkolata a másik a műszerfal, ahol a kettő találkozik van egy keskeny rés amin egy kezed éppen befér, ott kell benyúlni. Sajnos ennél jobban nem tudom leírni, ha valakinek van róla fotója és érti mit írok akkor legyen kedves jelölje meg rajta és töltse ide fel. Jobb kézzel tartod kívülről az USB-t, ballal matatsz hátul és így két kézzel össze tudod nyomni ha szét esett. -
ncc1701
veterán
válasz
bbsofficial #67567 üzenetére
A büdös parasztok a helyén szokták lefújni úgy, h kimaszkolják.
Olyan is lesz, összefújnak mindent. Tavaly off kocsimmal így jártam, vihetem máshoz, aki normálisan dolgozik. De már csak a lököst fogja kapni a puttonyban, szereléssel nem kell majd bajlódjon.
-
Qtya123
őstag
Üdv!
Nem tudom, hogy csak eddig nem tűnt fel a Crossban és mindig ilyen volt, vagy pedig egy hiba alakult ki.
Ma lettem figyelmes arra, hogyha indexelek és ugyanabba az irányba eltekerem a kormányt, akkor a kormányburkolat alól kattogó hang jön. Ha középállásból indulva eltekerem az adott irányba koppanásig, akkor egészen pontosan háromszor kattan.
Valószínűleg az index visszahúzó mechanika hangja, de ennek ilyennek kell lennie?
Amikor nem megy az index, akkor csendben van.Megnézné nekem valaki az autójában, hogy ennek ilyennek kell-e lennie?
Az alábbi videón a tünet, szerintem jól hallható a hang, amiről beszélek az index kattogása mellett is: [link]
-
bigdigit
addikt
válasz
szabonagyur #67565 üzenetére
Nem követem melyik autó. Scross esetén középkonzol. Az usb csati hátulján keresd ahol van csak bent oldalról benyúlva.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
szabonagyur #67561 üzenetére
Keress rá a HSZ-eim között, a sok bull-shitelés között lesz ami Neked most hasznos...
Ismétlem önmagamat, szétcsúszott hátul a csatlakozó, nem elől, a panel mögött. Vezető oldalon térdre ereszkedsz az utastér felé nézve, hasas a kormány alá és szakorvosi módszerekkel (tapintásra vakon) megkeresed, összenyomod, violá, lesz AA varázsütésre. Kicsit megmogatás is elég lehet...
-
ncc1701
veterán
válasz
bbsofficial #67549 üzenetére
Ha nem akarod fényeztetni valami általam elképzelhetetlennek tartott okból, akkor esetleg bontóban megpróbálkozhatsz vadászni egy színben jót. Elég üresen, a belsejét át tudod szerelni. De nem tudom, árban jobb-e, mint a fényezés, és a lökös tipikusan az az elem, amin nem lehet festékvastagságot mérni, azaz eladáskor sem lesz hátrányod belőle. Engem szétb@szna az ideg, ha sérült kocsival kellene mászkálnom.
-
válasz
szabonagyur #67561 üzenetére
ja, úgy értettem, hogy az autóban levő usb anya és a fejegység közötti rész
-
válasz
szabonagyur #67559 üzenetére
ja sry, a carplay kiesett
akkor fejegység <-> vezeték <-> csatlakozó gyanús
-
válasz
szabonagyur #67557 üzenetére
A telefonnak a csatlakozója lehet még "koszos" - gondolom ha a vezetékekre ennyire érzékeny, akkor akár ez is okozhatja ha már porosabb.. bár ha másik telefonnal sem megy akkor tuti nem ez a gond.
-
dethroner
veterán
válasz
bbsofficial #67549 üzenetére
Azt tudod, hogy ha máshol is lesz sérülés (ami nem összeegyeztethető a mostani sérüléssel), akkor az 2 db önrész lesz?
-
roti86
őstag
válasz
szabonagyur #67548 üzenetére
FB csoportban olvastam, hogy kézifék behúzása közben lehet csak frissíteni. Ha így próbáltad, akkor mindegy.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
szabonagyur #67548 üzenetére
És a telefont tölti? Én hasonló köröket futottam, mire megfejtettem hogy gyárilag olyan hitvány az USB csatlakozó hogy a frankó magyar utakon folyton szétcsúszik hátul, de csak az a két pin nem érintkezik amelyiknek nagyon kellene, az RX-TX.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
bbsofficial #67549 üzenetére
A "fekete kopások valamilyen szintű eltakarására" részt nem igazán értem, az nem kopás hanem lejött a festék, vissza kell fújni. Le maszkolod és megfújod ahogyan dunc írta színazonos festékkel telibe az egészet, csak előtte csiszolás, zsírtalanítás. De szép nem lesz előre szólok.
-
dunc
nagyúr
válasz
bbsofficial #67549 üzenetére
Lehet kenegetni, de tökéletes nem lesz, a legjobb ha bemész a festékboltba, és kikeverteted a színt egy dl elég lesz, azt tudják szóróflakonba is tenni.
-
bbsofficial
aktív tag
Sziasztok,
2016-os Vitarába belehajtott egy p*csfej 2 hete és szó nélkül elhajtott:
Javításra a Casco önrész 120k, amennyit most nem feltétlen ér meg, majd a következő sérülésnél cseréltetjük elől hátul.
Létezik esetleg valami DIY festék/filc ebben a színben a fekete kopások valamilyen szintű eltakarására? (Horpadást kinyomtam belülről már, más nem sérült)Köszi!
-
szabonagyur
félisten
2 napja nem megy a CP, sem az AA az autón.
Már minden próbáltam, alap helyzetbe állítottam az autót is, kábel csere, telefon újra hozzáadás, de semmi.
Frissíteni is próbáltam, kiírja hogy frissítés majd megáll.
Új Scross
Tipp?
-
Gyöször
senior tag
válasz
szabonagyur #67543 üzenetére
Ezt a híváskor zajos dolgot egy 4,8MFt szuzuki is tudhatja. Valaki az index fórumon erre panaszkodott..
-
szabonagyur
félisten
válasz
F4ther #67535 üzenetére
Főnököm vadi új Porscheja kb havonta van a szervizben Pesten ami ide bő 200 km és nem tudják megoldani lassan 2 éve, hogy hívás közben ne legyen zajos az egész...
Pedig ez 50M+ volt a kiindulás árban. És csere autó itt sincs.
Közvetlen főnök A6-ja állandó légrugó gondokkal küzdött, új E43 AMG-je sem 100% néha.
-
AMD Power
titán
-
dunc
nagyúr
válasz
F4ther #67531 üzenetére
Ezt csúnyán megszívtad, vicc amit Suzuki ügyintézésnek hívnak....Vettem anno egy újat 2018 ba, és felszámolták a szőnyeg szettet, de nem kaptam meg, amikor elhoztam bedobtak a vezető oldalra egy rongyot.....
Hosszú hónapok után kaptam meg folyamatos könyörgés után azt a szaros szőnyeg szettet......Soha többé új suzuki!
-
F4ther
tag
válasz
F4ther #67523 üzenetére
Na ma kaptam infót, hogy megint elfogadták a költséget, és berendelték az alkatrészeket... az szuper, viszont eltelt 4 hónap, nekem meg extra költségem volt, valamint a suzuki és a szervíz ügyfélszolgálata kritikán aluli. Ezt egyébként mindig jelzem a szerviznek most is jeleztem. Kiváncsi vagyok ki fogja megtéríteni a káromat, és hogy az autó hogy fog kikerülni a külföldi lakhelyemre, mert hogy én nem utazok 2 napot + szabadságot vegyek ki munkából, csak azért hogy az autót elhozzam az biztos, nem fizet ezért nekem senki..
-
Gyöször
senior tag
válasz
Kolondrum #67529 üzenetére
Én kaptam kamionról jeget és a kamionos meg lett kamerával, ezért levetettem az orrát az ő pénzéből, hogy megnézzük nincs-e valami törés ami nem látható kívülről.
Így ott álltam mellette, már nem emlékszem pontosan valami bolhákat vett ki meg 2 vagy 4 csavar fogta és a 17esemnek is kb 5 perc alatt tettük félre a komplett elejét.
-
válasz
Qtya123 #67525 üzenetére
Én úgy tudom, h ez már javított darab, értem ez alatt h nen kopik már úgy le mint a régi. Majd kiderül.
Egyébként feleségem javaslatára nem álltam a szerelő felett, de láttam, hogy levenni a teljes orr részt, kb 5 perc volt. Szóval nem egy bonyolult dolog, csak még mi nem tudjuk a folyamatot, addig ő ebből levizsgázott.
Kérdeztem mi van azzal, hogy nem 15000 hanem 10000km-es intervalkumokban viszem az autót és igyinem jön ki a kör pl a fékfolyadéknál ami inkább idő függő. Rugalmasak. Megmérték és azt mondták, h valószínűleg elég lesz 2 kör múlva cserélni. 1% víz van most benne. Most ők felírták mi van vele. Illetve azt is most mondták, h hiába van a könyvében a 15000-30000-45000km-es rublika. Ők sorban pecsételik ahogyan viszem. Az autó 2022.05-ös, de már 4* volt olajcserén és van benne ~24000.
Legközelebb nem is 10.000km után viszem, hanem mint most 11000km körül. -
F4ther
tag
válasz
szabonagyur #67522 üzenetére
Április óta van szervízben. 1-2 hónapot az ember szerintem meg tud oldani ha nem munka eszköz, de ha neki is állnak a javításnak már szeptemberben nem lesz kész, több mint 5 hónapról van szó, szerintem ez bárhol elfogadhatatlan. Egyébként lizing szerződésekben van olyan, ahol a teljes szerviz idejére biztositanak csereautót benne van a szolgáltatásban.. persze nem mindegy hogy milyen szerződést köt az ember.
-
szabonagyur
félisten
válasz
F4ther #67520 üzenetére
Hát a csere autó az szerintem sok esetben szép álom. Autós off témában kolléga szintén külföldön a Porsche esetében sem kapott csere autót, vagy kapna max 1-2 napra, huzamosabb ideig sehol sem szeretik (CASCO is csak pár napra ad).
Nálad a fő gond esélyesen az is, hogy év közepe van és egy ekkora költséget (legyen az 2 vagy 7M) senki nem akar már a nyakába venni, és a legtöbb esetben ilyen cserét a Suzuki gyárnak kell jóvá hagynia (még abban sem vagyok biztos, hogy az itteniek elegek hozzá).
-
F4ther
tag
válasz
tboldi #67518 üzenetére
Nem az a bajom, hogy vannak problémák, hanem az hogy van egy autóm, és még sem használhatom.. nincs ezzel baj, akkor adjanak csere autót, de az sincs. Rengeteg problémát okozott a hiánya, és nem akarnak kárpótolni semmivel sem, és azt még a bíróság sem fogja megítélni mellém. Pl hogy naponta munkába ingázok autóval, 2x 20-30 perc, de ehelyett mehettem tömegközlekedéssel ami viszont 2x másfél óra. De szerencsére közben elköltöztem, kaptam autót is családon belül, szóval megoldottuk valahogy, de az egész folyamat számomra felfoghatatlan. Nyilván elromlik, megesik, de a suzuki és a szervíz hozzáállása elképesztő. Valamint a fogyasztó védelemnél is tettem bejelentést és ők is lepattintanak, az is hihetetlen.. ez, ami miatt nem akarok többet suzukit, nem az, hogy elromlik. Minden műszaki dolog elromlik előbb utóbb.
-
F4ther
tag
válasz
szabonagyur #67513 üzenetére
Elégedett voltam vele, de ezek után nincs ingerem megtartani.
-
Tippeket kérek. 23.000km szerviz. Volt eddig:
1000-3000-13000km.
Mennyi lesz?
2-re megyek. Új cross. Díszléc csere is lesz gariba. -
F4ther
tag
válasz
2ozzmexy #67507 üzenetére
Nem tudom a teljes igazságot mivel se a suzuki se a szervíz nem adta írásban az állításait. De a szervíz állítása alapján az első árképzés 2m ft volt, de ezt dobta vissza a suzuki.. a suzuki meg tagadja, de nem adja írásban ő sem ezt az állítását, szóval vicces.. mindegy, jöv héten megyek az ügyvédhez, mindenképp bíróságra akarom vinni, nem szarozni felszólítgatásokal (Én már megküldtem azt levélben tértivevényesen, júniusban..)
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
hemaka #67503 üzenetére
Hogy a kedves márkaszerviznek megjelent megint a szemében a dollár jel...
7millió!? Akkor adjanak egy új autót, ne szórakozzunk már. Azért még 30ezres számlás óradíjjal is kifér belőle pár... értem én, jobban megéri nekik is 40-50ezerért olajat meg gyertyát cserélgetni, mint motort legózni, de na, azért a pofátlanságnak is van határa a határainkon túl, itthon arra se futja. -
TibiVeszprém
friss újonc
Sziasztok!
Kicseréltem az Inis autómban a km óra
jeladót a váltóműben. Rendeltem bele. Nem
gyárit, de attól még működnie kéne. Mi lehet még a hiba? Műszerfalban nézzem meg, érintkezik-e minden? Parkolóban tolattam előre-hátra, akkor romlott el. Felraktam youtubere is a cserét. 110.000km van már benni 15 év alatt. Most lett műszakizva. ABS nem jelez vissza hogy rossz lenne. -
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #67504 üzenetére
Több ismerőstől hallottam aki ott dolgozott, hogy nem úgy mennek a dolgok ott sem már mint régen. A márkakereskedésekről is csak rosszat hallottam. És igen, ahogy előttem írták, vége lesz a "jóvilágnak" a cég számára az országban, nyilván nem egy óriási piac, de keresni fognak alternatívát főleg ami az új autók árát illeti.
-
slett27
addikt
Esztergomban már ne szereljenek semmit és ne is csináljanak autókat.
Vigyék vissza Japánba. Lehet akkor vissza áll a rend.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- Bomba ár! HP Pro X360 11 G1 - Intel N4200 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W10 I Gari
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- DELL Precision 7730 i5-8400H Quadro P3200 16GB 512GB FHD 17 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest